BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ridder traint mee met Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MUFC
 MUFC - woensdag 11 augustus 2010 - 11:01   quote  deeplink  
De Ridder traint mee met Ajax
11 augustus 2010

Daniel de Ridder traint woensdagochtend mee met Ajax. De rechtsbuiten van de Engelse club Wigan Athletic is op proef bij de club uit zijn geboorteplaats Amsterdam. Hij mag trainer Martin Jol van zijn kwaliteiten overtuigen.

De Ridder ziet voorlopig weinig bekenden bij Ajax. Veel internationals spelen woensdag een oefeninterland. Trainer Martin Jol heeft Maarten Stekelenburg, Demy de Zeeuw, Gregory van der Wiel en Luis Suarez enkele dagen vrij gegeven. Ze genoten na het WK maar van een korte vakantie.

André Ooijer traint wel voor het eerst mee met Ajax. De verdediger ondertekende maandag een contract bij de nummer twee van de laatste editie van de eredivisie. Mido volgt de oefensessie vanaf de zijlijn. De spits uit Egypte hoopt dat hij woensdagmiddag definitief overeenstemming bereikt over een eenjarige verbintenis.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 11 augustus 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Ajax is echt goed bezig.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 augustus 2010 door scarface1979 --
h4lputtenh4l
 h4lputtenh4l - woensdag 11 augustus 2010 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 12:35 schreef scarface1979 het volgende:
Ajax is echt goed bezig.....
Dat zei je al jah .. ^^
The Dude :)
 The Dude :) - woensdag 11 augustus 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Las net dat Wigan nog geen groen licht heeft gegeven....iemand een idee waarom?
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 11 augustus 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 15:27 schreef The Dude :) het volgende:
Las net dat Wigan nog geen groen licht heeft gegeven....iemand een idee waarom?
Geen idee maar laat ze dat stoplicht lekker op rood houden. de Ridder is geen Ajax niveau.
frankdrebin
 frankdrebin - woensdag 11 augustus 2010 - 15:58   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze helemaal geen groen licht geven,
nergens krijgt nhij een basisplaats waar hij komt,als je zijn laatste wedstrijden ziet dan heeft hij niet meer die snelheid die hij 5 jaar geleden wel had.Wil je iemand op rechts hebben, dan moet die een actie hebben en snelheid.

De ridder is het niet meer, en je moet de jeugd ook een kans geven.
dege
 dege - woensdag 11 augustus 2010 - 17:14   quote  deeplink  
hij krijgt eerst de kans om te laten zien wat hij kan, wil dus nog helemaal niet zeggen dat hij naar ajax komt, we wachten rustig af.
The Dude :)
 The Dude :) - woensdag 11 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
precies, als hij de snelheid niet meer heeft is er ook geen noodzaak om 'm te halen. jol ziet dat ook.
alibabba
 alibabba - woensdag 11 augustus 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Een de Ridder in goeie doen, is goed genoeg voor Ajax. Je moet als staf het vertrouwen in hem uitspreken en deze proefperiode vermoedt dat ze dat niet volledig hebben.
remco k
 remco k - woensdag 11 augustus 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 - 17:14 schreef dege het volgende:
hij krijgt eerst de kans om te laten zien wat hij kan, wil dus nog helemaal niet zeggen dat hij naar ajax komt, we wachten rustig af.
Inderdaad, dus als Jol hem wel haalt, dan zal er wel een reden voor zijn, al sna pik niet dat bijvorbeeld Jozefzoon, of Ozbiliz niet de man achter suarez zou kunnen zijn, die gasten hoeven maar 2/3 wedstrijden te spelen dit seizoen en met El Hammie in de punt moet dat ook best kunnen lijkt mij
BRW
 BRW - donderdag 12 augustus 2010 - 14:28   quote  deeplink  
Zoals vandaag een beetje doorsijpelt (op verschillende sites, bij monde van zaakwaarnemer van Leo) komt Leonardo niet naar Ajax. Ik denk dat Ridder het ook niet gaat worden.. Anders had Jol hem wel direct gecontracteerd? Want kan de Ridder zich overtuigen door alleen maar op de training goed te presteren.. Als je het mij vraagt niet! Je wil hem toch ook in een (echte) wedstrijd zien spelen.. Mag dat uberhaupt als je op proef bij een club bent?

Maar als Leo het niet wordt en de Ridder ook niet, wie moet er dan voor die rechtsbuitenpositie komen? Beerens is wat mij betreft een goede kandidaat maar absoluut niet haalbaar (op dit moment)..

Ik ben benieuwd naar jullie mening..
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 12 augustus 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 - 14:28 schreef BRW het volgende:
Zoals vandaag een beetje doorsijpelt (op verschillende sites, bij monde van zaakwaarnemer van Leo) komt Leonardo niet naar Ajax. Ik denk dat Ridder het ook niet gaat worden.. Anders had Jol hem wel direct gecontracteerd? Want kan de Ridder zich overtuigen door alleen maar op de training goed te presteren.. Als je het mij vraagt niet! Je wil hem toch ook in een (echte) wedstrijd zien spelen.. Mag dat uberhaupt als je op proef bij een club bent?

Maar als Leo het niet wordt en de Ridder ook niet, wie moet er dan voor die rechtsbuitenpositie komen? Beerens is wat mij betreft een goede kandidaat maar absoluut niet haalbaar (op dit moment)..

Ik ben benieuwd naar jullie mening..
?

Suarez op rechts en Mido op links met in het midden El Hammie en daarachter de Jong of Lodeiro...
Enoh en de Zeeuw als verdedigende midddenvelders en dan ons vaste 4 mans blok...

Geen mening verder ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door FsideVak129 --
frankdrebin
 frankdrebin - donderdag 12 augustus 2010 - 14:40   quote  deeplink  
JA Beerens zou zeker een goeie zijn, maar dat is niet haalbaar.
Hij is wel een goede vleugelspeler met snelheid,kracht en een goede aktie.

Maar helaas.

Als de RIdder maar niet komt, deze krijgt niet voor niets nergens een basisplaats.
Zelfs Hapoel wilt hem niet eens meer.
freakie
 freakie - donderdag 12 augustus 2010 - 15:39   quote  deeplink  
BRW ik vind het wel goed dat je topics opzoekt om daar je verhaal kwijt te kunnen!! Daar kunnen andere mensen op dit topic een voorbeeld aan nemen..

Nu op jou bericht ingaan:

De ridder is denk ik als hij een beetje kan meetrainen al gauw een goede speler achter suarez.. Een echte wedstrijd spelen dat duurt wel even.. Als suarez terug komt dan is de ridder alleen de man achter suarez.. Dus voor de ridder is het fijn als hij alleen al mee kan trainen en soms in kan vallen om suarez rust te geven.. Dat was vorig jaar een probleem.. Want suarez die moest altijd spelen.. En werd erg moe..

Beerens is een goede speler maar ajax heeft niet de mogelijkheden om spelers voor een hoop geld aan te trekken.. Ajax moet met makkelijke opties komen.. En daarnaast is beerens een speler die veel moet spelen.. En ik denk niet dat die kans erin zit als suarez niet weggaat..
BRW
 BRW - donderdag 12 augustus 2010 - 16:47   quote  deeplink  
@ Fsidevak129, dat is idd een mooie voorhoede! Maar als een of meerdere van de drie weg vallen (door blessures of schorsingen) dan heb je geen goede bank. Suk, Bodul en Zeegelaar zijn nog te licht voor een basisplaats.. Sarpong ben ik niet heel erg kapot van.. Daarbij vraag ik mij af of Mido daadwerkelijk op links komt te spelen..

@ Freakie, thanks voor je compliment.. Het is prettig om je ei kwijt te kunnen in een forum.. Ik vroeg mij eigenlijk meer af of de Ridder zich kan bewijzen tijdens een proefperiode d.m.v. (alleen) een (aantal) training(en). Als je het mij vraagt niet, volgens mij is een proefspeler niet speelgerechtigd in de competitie (don't shoot me if i'm wrong).. Maar er zijn ook geen oefenwedstrijden meer! Het lijkt mij voor Jol dus een lastige klus om iemand te beoordelen op basis van een aantal trainingen! Een Beerens, zoals in mijn eerdere post al stond, is idd onhaalbaar..
Wat ik erg jammer vind want hij viel goed in gister tijdens Oekraine - Nederland.
Maar goed, Ajax moet roeien met de riemen die het heeft en daar behoort Beerens niet toe.. Ik heb zelf helaas, de afgelopen seizoen, te weinig van de Ridder gezien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door BRW --
p-style
 p-style - donderdag 26 augustus 2010 - 22:03   quote  deeplink  
hoe zit dat nu eigenlijk met de ridder,, als deze jonge ze top niveau kan halen en vast kan houde is hij wel nice als 2de man achter suarez,, heeft ook de nodige ervaring kijk youtube de ridder vs arsenal,, hij had ajax eigenlijk nooit moeten verlaten wel jammer vond hem veeel beter dan rosales en de mul,, overschatte speler :)
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 26 augustus 2010 - 22:27   quote  deeplink  
Ja inderdaad. Al een tijdje niets meer van De Ridder gehoord. Doet ie nog mee bij Ajax??
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 22:35   quote  deeplink  
Hij heeft helemaal nog niet meegetraind bij AJAX, zijn club gaat niet akkoord
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 26 augustus 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Oja klopt. Ach, dan maar niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Ridder traint mee met Ajax

0.0062589