|
|
El Jardinero
|
|
|
Met de rentree van Tomasson in aantocht is het spitsenprobleem gedeeltelijk opgelost.
Tomasson diep in de spits met Smolov erachter links Cabral en rechts Wijnaldum.heb je nog Castoignes en Biseswar achter de hand! komende wedstrijden excelsior/Heracles/Vitesse/NAC moet dat geen probleem opleveren. Heeft Cisse nog een maand om te herstellen en wedstrijdritme op te doen en we kunnen beschikken over een volledige eredivisie waardige selectie. Geen domme "grote" investeringen en het met de huidige selectie doen!! |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
ik weet het niet hoor tomasson speelt liever op de plek van smolov en waar zet je bruins dan die verdient ook een basisplaats |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 15:07 schreef demy44 het volgende:ik weet het niet hoor tomasson speelt liever op de plek van smolov en waar zet je bruins dan die verdient ook een basisplaats En Wijnaldum, zodra Schaken bewijst een goede rechtsbuiten te zijn? En wat ALS Cissé ook ooit nog eens echt fit is? Been heeft straks keuze te over! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Oftwel, we hebben zat opties. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Alleen nog een echte spits!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: Tomasson: 149 wedstrijden voor feyenoord gespeeld en 55 doelpunten!! ik zeg mooi gemiddelde hoor, alleen de laatste 2 seizoenen 37 wedstrijden 20 doelpunten dus waarom nog een dure spits in huis halen als je genoeg in huis hebt?? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
----Smolov---Thomason --------Bruins---------- Fer---Elhamadi--Wijnaldum Indi--Bahia--Vlaar--Fernandez --------van Dijk------- ff mario bellen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 21:22 schreef El Jardinero het volgende:[..] Tomasson: 149 wedstrijden voor feyenoord gespeeld en 55 doelpunten!! ik zeg mooi gemiddelde hoor, alleen de laatste 2 seizoenen 37 wedstrijden 20 doelpunten dus waarom nog een dure spits in huis halen als je genoeg in huis hebt?? blessures misschien? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
ik zie liever de Vrij rechtsachter |
|
|
|
|
paco
|
|
|
keuze genoeg,jullie zullen zien dit feyenoord gaat iedereen verrassen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij speelt niet meer voor denemarken dus dat scheelt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat zou idd verschil moeten maken |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ik heb er zin an......Feyenoord verbaast dit jaar vriend en vijand!! Jonge gretige "honden" en een paar oudere eromheen met een sterk collectief. Tomasson/cisse samen met Smolov/bruins voorin, behoorlijk wat beweging. zijkanten goed bezet met cabral/Biseswar wijnaldum/schaken. middenveld Fer/van haaren El ahmadi/mokotjo. achterin de vrij/fernandez vlaar/leerdam bahia/martins Indy en de Cler/Lumb. in het doel van dijk/Mulder. ziet er toch goed uit?! geen speler die zich beter voelt dan een ander, alle "neuzen" dezelfde kant op... en dit seizoen kan je alleen maar alles winnen en niets verliezen!! Geen druk van buitenaf gewoon frank en vrij spelen met je hart! |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Als je zo leest moet het zeker wat worden. Toch mis je de echte vermogen om te scoren. Als Cisse nou eens zijn vorm van zijn Roda tijd terug krijgt, dan zou het misschien nog wat worden met hem in de spits. |
|
|
|
|
bangoo
|
|
|
opstelling
cabral tomasson schaken
smolov
elamadi fer
de cler bahia vlaar fernandez
Mulder |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En zowel Bruins als Wijnaldum op de bank? En De Vrij? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Bedankt voor de opstelling want daar zitten we echt op te wachten.....
En jammer dat je Wijnaldum en De Vrij niet hebt geslecteerd.... |
|
|
|
|
bangoo
|
|
|
geen goeie opstelling dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ga weer achter je playstation gamen!!! |
|
|
|
|
bangoo
|
|
|
verklaar nader jongens. wie past er volgens jou topcoach mentaliteit er niet in ? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dat vraag je maar aan je vrienden op het forum van www.games.nl |
|
|
|
|
bangoo
|
|
|
da's een goeie opstelling he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarom niet?
Ik kan me er best in vinden.
als EEN optie. niet als DE optie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
doe is gek en zet bruins in de spits |
|
|
|
|
bangoo
|
|
|
dankje stylzz een optie was het en niet De optie ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
de Vrij of Fernandez scheelt niet veel. Maar ik zou de jeugd dan opstellen.
Smolov/Wijnaldum/Bruins, kunnen alle 3 op die positie.
Met Cabral en Schaken heb je echte vleugels en JDT is kopsterk. Aangezien je de vleugels op hun natuurlijk plek zet, ben je gebaar bij een kopsterke spits. Dus er zit wel logica in en is geen slechte opstelling. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
-----------Mulder-------- Fernandes-Vlaar-Bahia-De cler/Lumb- -------el ahmadi-Fer---------- -wijnaldum-Tomasson/bruins-Cabral ----------Smolov------------- |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:de Vrij of Fernandez scheelt niet veel. Maar ik zou de jeugd dan opstellen. Smolov/Wijnaldum/Bruins, kunnen alle 3 op die positie. Met Cabral en Schaken heb je echte vleugels en JDT is kopsterk. Aangezien je de vleugels op hun natuurlijk plek zet, ben je gebaar bij een kopsterke spits. Dus er zit wel logica in en is geen slechte opstelling. Hier heb je helemaal gelijk STylzz. Het is echt prachtig die echte vleugelspitsen, maar we hebben geen targetman, geen kopper/afmaker. Tomasson is natuurlijk geen kopsterke spits.. Kom op! Dat weet iedereen... En zolang je die mist, is er niemand voor de goal en vraag ik me af wat je hebt aan die vleugelsspelers. Cabral was ook gevaarlijker van rechts dan van links... Wijnaldum is gevaarlijker van links dan van rechts. Zelfde met het NL eftal. Van Persie is geen echte spits en mede daardoor werd Kuijt op links, en Robben op rechts geposteerd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door scarface1979 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ` Oneens, Tomasson is wel degelijk kopsterk. Maar geen spits dat klopt. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 15:05 schreef El Jardinero het volgende:Met de rentree van Tomasson in aantocht is het spitsenprobleem gedeeltelijk opgelost. Tomasson diep in de spits met Smolov erachter links Cabral en rechts Wijnaldum.heb je nog Castoignes en Biseswar achter de hand! komende wedstrijden excelsior/Heracles/Vitesse/NAC moet dat geen probleem opleveren. Heeft Cisse nog een maand om te herstellen en wedstrijdritme op te doen en we kunnen beschikken over een volledige eredivisie waardige selectie. Geen domme "grote" investeringen en het met de huidige selectie doen!! Helemaal niet gek,laat bruins maar met Smolov concurreren....Cisse niet in de spits aub...zou Cabral ook op de bank zetten. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote: Ok dan verschillen we daar van mening. No prob |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee daar kan ik ook mee leven! |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
-----Mulder----- DeVrij-Vlaar-Bahia-Lumb ---Fer----El Ahmadi--- ------Smolov/Bruins--- -Schaken-Tomasson-Cisse |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 11:03 schreef Mambo het volgende:-----Mulder----- DeVrij-Vlaar-Bahia-Lumb ---Fer----El Ahmadi--- ------Smolov/Bruins--- -Schaken-Tomasson-Cisse Lumb gaat het denk ik niet redden tegen De Cler, Fer speelt altijd vanaf LINKS, El Ahmadi vanaf rechts en Wijnaldum wordt nog verkocht voor 31/8 ???
ON: Tomasson is ook geen echte diepe spits en (te) vaak gebelesseerd! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Tomasson weer geblesseerd wijnaldum vraagteken voor zondag. Kortom de mogelijkheid om met 4-4-2 Smolov en Castaignos te proberen.
Als dat goed gaat heb je het probleem ook opgelost. Als Tomasson dan weer fit is heb je 3 gegadigden. Volgens mij renderen ze alle drie het best met 4-4-2 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 11:21 schreef PieterBos het volgende:Tomasson weer geblesseerd wijnaldum vraagteken voor zondag. Kortom de mogelijkheid om met 4-4-2 Smolov en Castaignos te proberen. Als dat goed gaat heb je het probleem ook opgelost. Als Tomasson dan weer fit is heb je 3 gegadigden. Volgens mij renderen ze alle drie het best met 4-4-2 Zoiets dan? Lukt met Bruins wel op links denk ik maar kan Schaken ook hangend spelen i.p.v. als echt RB? Wijnaldum natuurlijk wel!
------------ Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - De Cler
-------- El Ahmadi - Fer Schaken ----------------- Bruins
------ Smolov - Castainos |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 11:12 schreef JanM het volgende:[..] Lumb gaat het denk ik niet redden tegen De Cler, Fer speelt altijd vanaf LINKS, El Ahmadi vanaf rechts en Wijnaldum wordt nog verkocht voor 31/8 ??? ON: Tomasson is ook geen echte diepe spits en (te) vaak gebelesseerd! Fer en El Ahmadi omdraaien vind ik goed, daar heb ik niet echt op gelet. Maar zolang we geen echte spits hebben lijkt mij Tomasson de beste optie in de spits mits hij fit is. Als wij Wijnaldum nu gaan verkopen krijgen wij daar barweinig geld voor denk ik. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 11:57 schreef Mambo het volgende:[..] Fer en El Ahmadi omdraaien vind ik goed, daar heb ik niet echt op gelet. Maar zolang we geen echte spits hebben lijkt mij Tomasson de beste optie in de spits mits hij fit is. Als wij Wijnaldum nu gaan verkopen krijgen wij daar barweinig geld voor denk ik. Ik vroeg dat omdat je Wijnaldum niet in je opstelling hebt staan! En er moet dus eigenlijk gewoon nog een echte spits bijkomen! |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
Oh sorry, snapte ik even niet. Dat er een spits moet bijkomen ben ik met je eens |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Tomasson weer geblesseerd. Dus schiet niet erg op. Aankomende zondag maar weer Smolov dan. En Cabral minimaal als buitenspeler!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zie ik persoonlijk ook eerder gebeuren dan 442 met Smolov en Castaignos:
------------ Mulder
De Vrij - Vlaar - Bahia - De Cler
-------- El Ahmadi - Fer
---------- Bruins
Schaken - Smolov - Cabral |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
Been gaat niet 4-4-2 spelen, nog nooit gedaan. Alleen 1x kan ik me herinneren tegen Nec ,na die 2e helft tegen twente. Toen pakte het verkeerd uit, dus hij zal het wel niet weer doen |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
Tomasson kan beter stoppen, hij is constant geblesseerd en zijn manier van spelen kost ontzettend veel kracht. Hij kan het niet meer brengen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij dit jaar gaat spelen. Een Tomasson in vorm kan belangrijk zijn, maar zo heb je er niks aan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
natuurlijk is hij ouder en minder fit, maar tomasson gaat ook dit jaar weer een rol van betekenis spelen in dit feyenoord, ongetwijfeld.... |
|
|
|