|
|
craven
|
|
|
Onze ex verzorger en held gefeliciteerd met je 75ste verjaardag.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
MEIJER//HELD
Gefeliciteerd Mister Feijenoord!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van harte Mijnheer Meijer |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
HELP MEE DIT TOPIC MEER PAGINA'S TE LATEN BEZORGEN DAN HET BABOVIC TOPIC,
ECHTE HELDEN VERDIENEN DAT!
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
van harte,ik steun quiroz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
held |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
geen woorden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: MAAR DADEN |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Haha, prachtige foto! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
MAAK GERARD TD BETER ALS LEO |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: He mooie foto man! Mijn vader had het altijd over een oude man bij ons in de straat in het dorp die volgens mijn vader ook zo'n pak had. Kende het alleen van verhalen, hij werd door de plaatselijke kledingzaak voorzien van zo'n pak. Die man is nu 75 gaat om de 2 weken nog helemaal vanuit de betuwe naar Rotterdam. Leuk om er dus een beeld bij te hebben.En aan de trouwste Feyenoorder ooit:GEFELICITEERD |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 22:59 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] He mooie foto man! Mijn vader had het altijd over een oude man bij ons in de straat in het dorp die volgens mijn vader ook zo'n pak had. Kende het alleen van verhalen, hij werd door de plaatselijke kledingzaak voorzien van zo'n pak. Die man is nu 75 gaat om de 2 weken nog helemaal vanuit de betuwe naar Rotterdam. Leuk om er dus een beeld bij te hebben.En aan de trouwste Feyenoorder ooit:GEFELICITEERD Betuwe? Waar woont ie dan? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Geldermalsen, maar niet die kerel op de foto, gewoon iemand met ook zo'n pak bedoel ik, maar dat is ook al weer heel ff geleden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 00:26 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Geldermalsen, maar niet die kerel op de foto, gewoon iemand met ook zo'n pak bedoel ik, maar dat is ook al weer heel ff geleden. Isgoed |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Begin nu ook te twijfelen of ie het niet is of zijn broer. Komen ook nog geregeld oud spelers bij hem thuis op bezoek, mijn vader kent ze, voor mij zijn ze ff te oud. Hij was stratenmaker en moest toen vaak bij spelers straten. Zijn broer gaat al een tijd niet meer naar het voetballen toe. Kleding werd gemaakt door Verspui, die winkel bestaat nu nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 00:33 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Begin nu ook te twijfelen of ie het niet is of zijn broer. Komen ook nog geregeld oud spelers bij hem thuis op bezoek, mijn vader kent ze, voor mij zijn ze ff te oud. Hij was stratenmaker en moest toen vaak bij spelers straten. Zijn broer gaat al een tijd niet meer naar het voetballen toe. Kleding werd gemaakt door Verspui, die winkel bestaat nu nog. Isgoed man, isgoed |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Meijer///////////////HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
SIR GERARD MEIJER MET Z'N FIRST LADY
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
'Het klopt dat Lurling graag intiem contact zocht met geslachtsdelen van zijn eigen geslacht, dat is inderdaad de reden waarom we m der uit gebonjourd hebben.'
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gerard en z'n vrouw/Bennie en z'n vrouw
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
DE HELD VAN ROTTERDAM
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gerard Meijer///HELD!!! Gerard Meijer///HELD!!! Gerard Meijer///HELD!!! Gerard Meijer///HELD!!! Gerard Meijer///HELD!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 01:14 schreef Quiroz het volgende:[..] Wat???? Vuile clubhoer dat je der bent, 50 jaar trouwe dienst en dan een slotje? tief maar op dan met die babbelvic met z'n halve goal Ik vind het respectloos dat jij 100 keer op 'toevoegen' klikt zonder aanpassing van je post, als je zo met clubiconen om wilt gaan.. Gerard verdiend iedere keer een andere post, schaam je diep.
Gerard///held |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet op deze manier |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boudewijn/Thomas,
Doe iets hieraan. SCHANDALIGE VERTONING TEGENOVER EEN CLUBICOON! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 01:26 schreef Quiroz het volgende:Schandalig dat jij Babovic helpt en dit topic niet!!! als jij daartegen niets gedaan had, was hier ook niets mee gebeurd! Onzin.
Maar hier zit zo een slotje op hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig is je vakantie bijna om.. |
|
|