|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Sterkte kenneth vermeer |
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Vermeer scheurt achillespees tijdens training. Ik ben er niet van overtuigd dat Jeroen Verhoeven een waardige 2e keeper is voor ons aller Ajax.. Dit is echt vervelend nieuws! Vooral omdat de transfermarkt nog niet gesloten is en Steek nog steeds weggekocht kan worden.
'Kenneth Vermeer is tijdens de training van donderdag zwaar geblesseerd geraakt. De doelman heeft zijn rechterachillespees afgescheurd. Vermeer is naar verwachting zes maanden uitgeschakeld. Afgelopen seizoen stond Vermeer eenmaal onder de lat bij Ajax. In de competitiewedstrijd van 24 januari 2010 tegen AZ verdedigde Vermeer het doel omdat Stekelenburg vader was geworden. Ajax won, onder meer door zijn fantastische optreden, met 1-0.'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Betekent dit dan dat we nog een (transfervrije)keeper aan moeten trekken? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou lekker dan!Nu MOET steek wel blijven .... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Suarez kan hem prima vervangen ! ;-) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
AJAX zal Steek nu helemaal niet meer laten gaan |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
jef24
|
|
|
quote: heel vervelend voor hem, maar stekel blijft nu wel zeker!!!!! een nieuwe keeper lijkt me niet nodig. verhoeven is ook prima keeper toch. en een keeper uit de jeugd erbij! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
AJAX zal Steek zeker niet laten gaan nu, toch is het heel erg raar dat Jol vanochtend wel aangeeft de optie een vervanger voor VErmeer te halen sterk overweegt, dat klopt van geen kanten, vorig seizoen moest en zal Verhoeven gehaald worden, het lijkt mij dan toch ook logisch dat die jongen nu doorschuift als tweede keeper, anders is het nut van een derde en 4e keeper er ook helemaal niet, en hadden we dat geld dus ook niet hoeven uit te geven aan Verhoeven. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ben blij dat jij het ook niet snapt...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik hoorde Jol net nog zeggen dat hij de opties bekijkt, dat is toch gewoon raar man. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep,kut als je het fijne er niet van weet,i know |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Gewoon stekelburg en in nood Verhoeven. Andere aankopen kost weer geld,beter dan geld investeren in een speler , |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jullie hoeven niet meer te zoeken!!
De jong.. Of te wel Thijs de jong.. Geweldige keeper en dat zag je vandaag weer aan hem.. Hield bijna alles!
Deze jonge wat mijn broertje is is van uitzonderlijke kwaliteit, Het doet me een beetje denken aan cassilas!! Hij is denk ik niet doorgebroken door blessures maar hij komt er wel!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
FC ijsselstein
|
|
|
Thijs de jong, jaa ik ken hem! Heb met hem samen gespeelt! Fantastisch keeper, jammergenoeg te vaak gebleseerd geweest.. Erg jammer had ver kunnen komen. But, life is hard! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ach.. Anders ga ik wel onder de lat!:) |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Nu Vermeer geblesseerd is, schuift logischerwijs Verhoeven op in de pikorde. Maar Ajax dubt nog of ze nog een keeper aan moeten trekken. Dit snap ik dan niet. Zoeken ze dan een tijdelijke 2e keeper of een tijdelijke 3e keeper? Stel dat ze een tijdelijke 2e keeper halen, met welke reden is Verhoeven dan gehaald als ze geen vertrouwen in hem hebben? Een keeper aantrekken vind ik nog niet nodig. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:48 schreef PS25 het volgende:Nu Vermeer geblesseerd is, schuift logischerwijs Verhoeven op in de pikorde. Maar Ajax dubt nog of ze nog een keeper aan moeten trekken. Dit snap ik dan niet. Zoeken ze dan een tijdelijke 2e keeper of een tijdelijke 3e keeper? Stel dat ze een tijdelijke 2e keeper halen, met welke reden is Verhoeven dan gehaald als ze geen vertrouwen in hem hebben? Een keeper aantrekken vind ik nog niet nodig. Ik begrijp de commotie na de blessure van Vermeer ook niet. Verhoeven heeft Ajax gehaald als 3e keeper. Hij zou dan nu dus automatisch 2e keeper moeten worden, maar blijkbaar twijfelt men aan hem. Waarom heb je hem dan gehaald? Zijn contract begon bij Ajax op 9 juli vorig jaar, dus ik neem aan dat Ajax gevraagd heeft aan Jol, die begon in 2009 bij Ajax, of hij het in Verhoeven zag zitten. Heel raar vind ik dat. Ikzelf begreep de komst van Verhoeven helemaal niet en vind hem Ajax-onwaardig. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
najaa tuurlijk .. ik begrijp het wel.. HEt zal je maat gebeuren dat steek ook geblesseerd raakt.. Dan heb je ALLEEN verhoeven.. Hoe geweldig die ook zou spelen.. Dan heb je maar 1 actieve keeper..En dats gewoon weinig!..Dus dan zou je eigenlijk Padt erbij moeten hebben.. Maar die speelt nu bij Go ahead klojo's!.. Verder nog goede keepers in de jeugd?:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 00:02 schreef joey het volgende:najaa tuurlijk .. ik begrijp het wel.. HEt zal je maat gebeuren dat steek ook geblesseerd raakt.. Dan heb je ALLEEN verhoeven.. Hoe geweldig die ook zou spelen.. Dan heb je maar 1 actieve keeper..En dats gewoon weinig!..Dus dan zou je eigenlijk Padt erbij moeten hebben.. Maar die speelt nu bij Go ahead klojo's!.. Verder nog goede keepers in de jeugd?:P ajax heeft al een 4e keeper uit de eigen jeugd, ik ben alleen zijn naam even kwijt maar hij is er wel, dus hoeft er niks gehaald te worden, 3/4 spelers voor 1 positie is meer dan genoeg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 01:16 schreef remco k het volgende:[..] ajax heeft al een 4e keeper uit de eigen jeugd, ik ben alleen zijn naam even kwijt maar hij is er wel, dus hoeft er niks gehaald te worden, 3/4 spelers voor 1 positie is meer dan genoeg. Hij heet Bizot ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 augustus 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Jol_wil_Padt_terughalen_naar_Ajax.html
Jol wil Padt terughalen naar Ajax
Ajax-trainer Martin Jol baalt als een stekker van de zware achillespeesblessure die keeper Kenneth Vermeer deze week opliep. 'Ik hoop dat hij zo snel mogelijk fit is', aldus Jol die de tweede doelman van de Amsterdammers liefst zes maanden moet missen.
'Het liefst zou ik Sergio Padt, die we verhuurd hebben aan Go Ahead Eagles, direct terughalen, maar ik denk dat dat moeilijk is.' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Thanks, het lag op m'n puntje van mijn tong, haha, en had geen zin in opzoeken. |
|
|
|