|
|
Tommy020
|
|
|
Volledige naam Timothée Atouba Geboortedatum 17 February 1982 (1982-02-17) (age 28) Geboorteplaats Douala, Cameroon Lengte 1.91 m Postuur Breed Verdacht van Diefstal
Mocht u deze geharde crimineel tegenkomen benader hem dan niet! Deze man is uiterst gevaarlijk en zal ook geld van u proberen afhandig te maken! Neem daarintegen contact op met Martin Jol of de politie van regio Amsterdam Amstelland! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Wat is dit voor iets doms!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik snap dat het als humor bedoeld is, alleen komt het niet echt over:).
Als je AJAX een heel klein beetje zou volgen dan weet je dat hij nog steeds geblesseerd is |
|
|
|
|
yo man
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
hashahahahahaa facking grappoiiggg |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hahahahaha wat een zure mensen zitten hier vind het grappig |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Heeft Ajax aan zich zelf te danken. Medische keuring zal wel niet zo streng zijn. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Dit klopt niet! Geen contact op nemen met Martin Jol. Hij zit ook in het complot... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ahahahahahahahahahah grappigggg |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Ja als Suarez nu ineens diezelfde blessure krijgt ligt dat ook aan de medische keuring zeker die niet zo streng is. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nee jammer,,,.. ik heb gehoord dat hij is opgepakt..:( |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Hij is de nieuwe tuinman van Jol |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Heico
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: Onzin...blessure heeft niks met zijn toen keuring te maken....is gewoon pech hebben.... Maar voor hoeveel jaar heeft ie toen getekend eigenlijk?ik dacht 1 jaar met optie op nog twee jaar... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alsof Atouba er iets aan kan doen dat hij geblesseerd is. En als het nu leuk gevonden was had ik er nog wel om kunnen lachen, maar dit is lekker makkelijk afzeiken. Niet cool dus. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ben nou wel ongerust aan het worden hoor... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:19 schreef bahbah het volgende:[..] Onzin...blessure heeft niks met zijn toen keuring te maken....is gewoon pech hebben.... Maar voor hoeveel jaar heeft ie toen getekend eigenlijk?ik dacht 1 jaar met optie op nog twee jaar... Atouba heeft vorig jaar juli een contract getekend t/m 30 juni 2011. In de overeenkomst is een optie opgenomen voor nog twee seizoenen t/m 30 juni 2013. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: maakt niet uit als je Atouba maar vind!!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Is er iemand die weet hoe het werkelijk met hem is? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Die gast die schijnt tegenslag na tegenslag te hebben met zn blessure. Zuur voor hem en voor ons ook want ik zou het zonde vinden als ie straks weer weg is. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Atouba is volgens Ajax-trainer Martin Jol een 'lastig geval'. Atouba krijgt tegenslag na tegenslag te verwerken in zijn lange revalidatie. " Dat gaat een lange tijd duren ", aldus Jol op een persconferentie, die enkele weken geleden is geweest. Die zien we dus voorlopig nog niet terug. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Wat zou zijn echte leeftijd nou zijn.. Volgens mij echt een gevalletje Kuffour hoor:P |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hij schijnt 28 te zijn, maar of dit de werkelijke leeftijd is? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Jaaa... ik heb ook zo m'n twijfels hoor..Voor de rest vond ik het altijd wel een goed speler..Tis zonde dat hij nu dat die blessure heeft.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 22:23 schreef joey het volgende:[..] Jaaa... ik heb ook zo m'n twijfels hoor..Voor de rest vond ik het altijd wel een goed speler..Tis zonde dat hij nu dat die blessure heeft.. euh.....waar basseer je dat op??? of ben je al heel lang volger van Timothee Atouba?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:35 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] euh.....waar basseer je dat op??? of ben je al heel lang volger van Timothee Atouba?? Hij speelde ook voor ajax gewoon..Weet niet:P hahah |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: je bedoelt die ene wedstrijd vorig jaar?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Sorry ik bedoelde:
Hij speelde voor dat hij bij ajax kwam ook gewoon!!;) hahaha |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Soms weet jij ook niet wat je praat. |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
quote: Ben er het laatst achter gekomen dat het er zowaar 2 waren! Hij is ingevallen tijdens een eruopa league wedstrijd. Maar ik weet niet meer tegen wie. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Ik was op me werk.. en typ dan snel.. Dus.. mijn excuses!:P |
|
|
|