|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Sulejmani krijgt geen werkvergunning (Algemeen Dagblad)
|
|
|
remco k
|
|
|
HAHA, zou mooi zijn, kan de Ridder mooi weer terug en kan Suljmani mooi bij ons blijven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik kom net terug van een paar dagen Milaan. Nee geen AC of Inter maar werken. Op Schiphol stond het op de nieuwsborden. Ik weet echt niet wat ik er van denken moet. Aan de ene kant vind ik het ongelooflijk sneu voor Sulejmani. Wat een gesol met hem. Aan de andere kant - denk ik - een teleurstelling voor de financieel directeur van Ajax. Maar voor mezelf ben ik blij... Mickey was echt goed bezig de laatste tijd en ik hoop dat hij nu eindelijk de rust gaat vinden en het vertrouwen van Martin Jol gaat krijgen. Ik zie het helemaal voor me, een voorhoede: links = Sulejmani, midden = El Hamdaoui en rechts = Suárez. Lijkt me niet verkeerd... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als je zo graag naar Engeland wilt Mickey dan weet je wat je te doen staat. Bij Ajax presteren dan ga je automatisch interlands spelen, wie weet krijg je dan volgend jaar wel je werkvergunning. Laat maar zien dat je die 16 miljoen waard bent. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik was en blijf een fan van Sulejmani, maar wellicht komt hij met grote onvrede terug. Een speler die niet lekker in zijn vel zit, haalt nooit het optimale rendement. Toch hoop ik dat hij nu het volledige vertrouwen krijgt van Jol en dat hij zich in zijn nopjes gaat voelen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 - 22:45 schreef alibabba het volgende:Ik was en blijf een fan van Sulejmani, maar wellicht komt hij met grote onvrede terug. Een speler die niet lekker in zijn vel zit, haalt nooit het optimale rendement. Toch hoop ik dat hij nu het volledige vertrouwen krijgt van Jol en dat hij zich in zijn nopjes gaat voelen. Ik denk er net zo over, alibabba. Bovendien heeft hij, zo heb ik net ergens gelezen, vorige week openlijk een confrontatie gezocht met Jol. Lijkt me niet handig, maar ja, als je vol frustraties zit... Ik heb een paar jaar geleden, toen hij nog voor Heerenveen speelde, echt genoten van hem. Zijn acties, zijn bluf, zijn creativiteit. Dat verleer je toch niet ineens? Daarom heb ik nog altijd een enorm vertrouwen in hem! Nu Martin Jol nog...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 augustus 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
maar dan moet er nu wel links of rechts wat geld gevonden worden om het salarishuis in stand te houden. Of de transfer van Hossam moet nu geen doorgang vinden |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Dit is slecht nieuws. Jol heeft versterking gehaald(Ooijer en Mido) omdat het leek dat sulejmani werd verhuurd. Nu hij niet wordt verhuurd moet ajax toch het salaris van sulejmani betalen. En dat is financieel een groot probleem omdat je ook nog het salaris van Ooijer en Mido moet betalen . |
|
|
|
|
Mous
|
|
|
Gaat dit nog over Sulejmani, of is dit het Topic Twente Vs Ajax? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Mickey kan mooi voorin en eventueel vervangen worden door Mido
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door Thomas -- |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: Dit zou over Sulejmani moeten gaan, vandaar dat er ook een flink aantal zeer offtopic posts zijn verwijderd. Graag ONTOPIC houden vanaf nu. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: sulejmani zou verhuurd worden om op kracht te komen in engeland.. als suarez dan verkocht word word mickey zijn vervanger.. jol heeft al vaker aangegeven dan suarez en sulejmani niet samen kunnen in 1 elftal.. denk dat dat het idee erachter was.. maar slechte zaakwaarnemers dan :S |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Word er nu niet een beetje overdreven dat dit een financiele strop is? De Engelsen zouden toch alleen zijn salaris betalen en geen huurvergoeding? Krijg een beetje het idee dat iedereen nu denkt dat er weer veel verlies geleden wordt. Komt er op neer dat je 2 mlj extra aan salaris kwijt bent. Om in de rode cijfers te komen had Ajax ergens anders al ook nog 19 mlj moeten bezuinigen. Simpel gezien werk je nu dus 19 mlj weg ipv 21 mlj. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Lekker hier houden! Sulejmani heeft zelf gezegd dat hij vol power terug komt.(alleen nu iets eerder dan verwacht) Hij ging de laatste tijd ook steeds beter spelen en Jol wilde hem eigenlijk niet laten gaan.... Zet hem maar op links, el Hamdaoui in de spits, Suarez op rechts en Siem op 10. het komt helemaal goedm let maar op !! |
|
|
|
|
Am*dam
|
|
|
Mickey nu mooi in amsterdam houden!!! Geef dei jongen een basispaats en je zult zien dat hij weer in vorm komt. Dit zag je al in de voorbereiding dit jaar. Laat de ridder maar mooi daar blijven.
------------Steek----------- Greg------Jan----Toby---Urby ------Enoh-------De Zeeuw--- ----------De Jong----------- Suarez-----EL Ham-----Sulejmani |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
@Per4manc Dat verhaal klopt niet helemaal. De andere spelers zijn aangetrokken met de gedachte dat het salaris van Suljemani niet meer door Ajax betaald wordt. Het kan nu zelfs dat er te veel salaris wordt betaald in verhouding tot de begroting en dat mag niet in Nederland. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 10:47 schreef morkanne het volgende:@Per4manc Dat verhaal klopt niet helemaal. De andere spelers zijn aangetrokken met de gedachte dat het salaris van Suljemani niet meer door Ajax betaald wordt. Het kan nu zelfs dat er te veel salaris wordt betaald in verhouding tot de begroting en dat mag niet in Nederland. Volgens mij valt het allemaal wel mee... er zijn behoorlijk wat dure jongens weggegaan zoals Gabri, Luque, Rommedahl... En zo slecht gaat het financieel ook weer niet. Dit is een kleine tegenvaller maar niet meer... Kan me niet voorstellen dat Ajax zo begroot dat ze een zaakwaarnemer geloven en dat geld dan alvast gebruiken. Zo dom zijn ze ook weer niet. Ingecalculeerde winst of verlies..zou om het even moeten zijn. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
die redt het niet joh draak van een voetballer |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Als ze dinamo over twee wedstrijden gezien de baas zijn, is er helemaal geen financiele strop. Dus laten we hopen dat het tegen dinamo goed gaat en dan komen er sowieso een aantal miljoenen in kas stromen. Kan mickey mooi blijven. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 11:09 schreef Blaatkoe het volgende:Als ze dinamo over twee wedstrijden gezien de baas zijn, is er helemaal geen financiele strop. Dus laten we hopen dat het tegen dinamo goed gaat en dan komen er sowieso een aantal miljoenen in kas stromen. Kan mickey mooi blijven. Precies... deze positieve instelling MOETEN we met ze allen gewoon hebben. WIJ ZIJN AJAX...
gvd ik heb zin in de 17e en de 25e... a.s. zaterdag kan me zelfs gestolen worden omdat het toch een futaliteit is.. te zwakke verdediging voor onze superspitsen |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Laten we in ieder geval hopen dat Jol Mickey een goede kans geeft. Hij is echt groeiende in zijn vorm. En het is een mooie aanvalslinie met mickey-el hammie- Suarez. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 10:47 schreef morkanne het volgende:@Per4manc Dat verhaal klopt niet helemaal. De andere spelers zijn aangetrokken met de gedachte dat het salaris van Suljemani niet meer door Ajax betaald wordt. Het kan nu zelfs dat er te veel salaris wordt betaald in verhouding tot de begroting en dat mag niet in Nederland. Ja EN dus is de financiele tegenvaller niet groter dan het salaris van Sulemani. Net geen 2 mlj. Los van het feit dat de begrotingsverhouding niet klopt. Daarvoor wordt je in Category 2 gezet en daar zitten we toch al in. |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 10:47 schreef morkanne het volgende:@Per4manc Dat verhaal klopt niet helemaal. De andere spelers zijn aangetrokken met de gedachte dat het salaris van Suljemani niet meer door Ajax betaald wordt. Het kan nu zelfs dat er te veel salaris wordt betaald in verhouding tot de begroting en dat mag niet in Nederland. Wat een onzin, Als je ziet wie er van de loonlijst afzijn (Luque, Gabri, Rommedahl, Pantelic, Kennedy, Manucharyan, Ogararu) en dan zijn er een aantal jeugdspelers vertrokken en nog wat spelers die verhuurt zijn. Als ik het een beetje inschat en kijk wie er bijgekomen zijn (tot nu toe alleen Hamdaoui en Ooijer) ga ik er vanuit dat deze twee samen veel minder verdienen als alle spelers die vertrokken zijn. Vooral de eerste 4 die ik noemde waren grootverdieners binnen de selectie!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Luque was volgens mij de grootverdiener van Ajax,volgens mij ook zoiets van 2 milj. pj. Gabri zal inderdaad ook niet voor onder de 1,2 milj. hebben gevoetbald. Maar ik vraag me af of Rommedahl een echte grootverdiener was bij Ajax. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Verbeek is Sulejmani nog niet vergeten [Gerucht] Forza-AZ meldt dat onbevestigde bronnen aangeven dat Miralem Sulejmani wellicht de nieuwe aankoop van AZ wordt. De 21-jarige aanvaller zou in Alkmaar herenigd worden met Gertjan Verbeek, die hem in zijn tijd bij Heerenveen naar de plaatselijke SC haalde. Tussen 2006 en 2008 stond Sulejmani onder contract bij SC Heerenveen. Ajax kocht de 21-jarige Serviër voor 16,25 miljoen euro. In Amsterdam heeft hij zijn transferwaarde echter nog niet waar kunnen maken.
Ajax voelt zich genoodzaakt om Sulejmani te verhuren. Het salaris van de jongeling drukt enorm op de begroting. In Alkmaar zal de Serviër genoegen moeten nemen met een lager salaris. ---------------------------------------------------------------------------- HAHA net alsof AZ het geld heeft om Mickey te kopen LOL. Ik denk dat Ajax hem echt niet zomaar laat gaan en dat er een vrij hoog prijskaartje om zijn nek hangt. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 12:35 schreef Blaatkoe het volgende:Luque was volgens mij de grootverdiener van Ajax,volgens mij ook zoiets van 2 milj. pj. Gabri zal inderdaad ook niet voor onder de 1,2 milj. hebben gevoetbald. Maar ik vraag me af of Rommedahl een echte grootverdiener was bij Ajax. 8 ton was geloof ik het jaarsalaris van Rommedahl maar pin me er niet op vast.
totaal denk ik dat ze nu een mindering van 8 miljoen per jaar hebben maar daar komt bij dat Suarez meer is gaan verdienen en EL Hammie ook lekker verdient.
Suljmania is gewoon de allerdomste aankoop allertijden. Nooit en te nimmer had iemand het moeten toestaan dat er 16.2 miljoen en een jaarsalaris van 2.5 miljoen gegeven had moeten worden. Net zoals Luque... ongelooflijk gewoon.
van Basten had/heb ik hoog zitten maar hier zat hij er te flink naast.
Jol heb ik nog steeds heel veel vertrouwen in maar hij MOET kampioen worden dit jaar. Er is geen andere optie. Nog liever dan bijvoorbeeld de C.L. winnen dit jaar (ik weet het..klinkt raar en onmogelijk maar is voor de vergelijking)
Liever de 3e ster dan de CL-finale winnen zeg ik dus...
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 12:49 schreef FsideVak129 het volgende:[..] 8 ton was geloof ik het jaarsalaris van Rommedahl maar pin me er niet op vast. totaal denk ik dat ze nu een mindering van 8 miljoen per jaar hebben maar daar komt bij dat Suarez meer is gaan verdienen en EL Hammie ook lekker verdient. Suljmania is gewoon de allerdomste aankoop allertijden. Nooit en te nimmer had iemand het moeten toestaan dat er 16.2 miljoen en een jaarsalaris van 2.5 miljoen gegeven had moeten worden. Net zoals Luque... ongelooflijk gewoon. van Basten had/heb ik hoog zitten maar hier zat hij er te flink naast. Jol heb ik nog steeds heel veel vertrouwen in maar hij MOET kampioen worden dit jaar. Er is geen andere optie. Nog liever dan bijvoorbeeld de C.L. winnen dit jaar (ik weet het..klinkt raar en onmogelijk maar is voor de vergelijking) Liever de 3e ster dan de CL-finale winnen zeg ik dus... [ afbeelding ] waarom geef je vBAsten hier de schuld van, Jol zou ook wel graag een speler van 20 miljoen euro willen halen, en als je hem d kans geeft dan doet hij dat ook nog. Het bestuur gaf doorgang voor deze transfer en die is de enige die schuldig is aan deze record aankoop, niet van BAsten, want zoals gezegd wil iedere trainer wel even dure spelers halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben het trouwens volledig met Sulejmani eens dat JOL hem kapot maakt, het maakt niet uit hoe goed die jongen speelde, hij stond er de volgende wedstrijd toch weer naast, en als hij ook maar 1 ding fout deed, dan wisselde Jol hem direct, dat deed hij trouwens ook in zijn goede wedstrijden, dan wisselde hij ook Sulejmani ipv bijvoorbeeld Urby. Ik ben er 2000% van overtuigd dat als Jol Sulejmani 15 wqedstrijden op rij laat staan, dat hij dat terugbetaald, en Urby volledig uit de basis speelt, maar goed Jol heeft het gewoon niet op jonge goede voetballers en al helemaal niet op van BAsten zijn aankopen dus zal dit wel een utopie blijven.
Dus ja, MARTIN JOL maakt Sulejmani kapot!!!! |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
Remko, ik ben het daar niet mee eens. Die jongen heeft onder v Basten heel veel gespeeld en dit niet terugbetaald in zijn spel. Bij Jol viel hij regelmatig in maar dat was telkens zo slecht en ongemotiveerd dat meer er niet inzat. Daarbij komt dat hij nooit helemaal fit geweest is en op het moment dat Jol begon startte hij volgens mij ook met een conditionele achterstand ondanks het trainingsschema dat iedereen meegekregen had. Daarom speelde hij veel in het tweede en moest hij extra oefeningen doen. Maar dit is allemaal uit mijn hoofd gezegd kan er naast zitten. Nu hij eindelijk fitter als ooit is en beter in zijn spel vind meneer dat hij klaar is voor de Engelse competitie en communiceert hij alles via de pers ipv zich te gedragen als een echte prof die ook nog toevallig de duurste aankoop ooit is en het meest verdient van de hele selectie. Laat hem eerst eens een rechtsback in de Micky Mouse league voorbij gaan en wat terug doen voor AJAX dat hem koste wat kost heeft gehaald!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door Jeffreykoi -- |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
sulejmani is een draak van een voetballer |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 13:04 schreef remco k het volgende:Ik ben het trouwens volledig met Sulejmani eens dat JOL hem kapot maakt, het maakt niet uit hoe goed die jongen speelde, hij stond er de volgende wedstrijd toch weer naast, en als hij ook maar 1 ding fout deed, dan wisselde Jol hem direct, dat deed hij trouwens ook in zijn goede wedstrijden, dan wisselde hij ook Sulejmani ipv bijvoorbeeld Urby. Ik ben er 2000% van overtuigd dat als Jol Sulejmani 15 wqedstrijden op rij laat staan, dat hij dat terugbetaald, en Urby volledig uit de basis speelt, maar goed Jol heeft het gewoon niet op jonge goede voetballers en al helemaal niet op van BAsten zijn aankopen dus zal dit wel een utopie blijven. Dus ja, MARTIN JOL maakt Sulejmani kapot!!!! Jol wilt bij elke wedstrijd het A-elftal opstellen en daar hoord sulejmani niet bij. Marnin Jol probeert echt van sulejmani een goeie speler te maken, maar dat lukt niet. Dit seizoen heeft martin Jol gezegd dat hij beter is gaan spelen en geeft hem ook de kand bijv tegen PAOK. Dus Martin Jol maakt hem niet kapot. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 13:04 schreef remco k het volgende:Ik ben het trouwens volledig met Sulejmani eens dat JOL hem kapot maakt, het maakt niet uit hoe goed die jongen speelde, hij stond er de volgende wedstrijd toch weer naast, en als hij ook maar 1 ding fout deed, dan wisselde Jol hem direct, dat deed hij trouwens ook in zijn goede wedstrijden, dan wisselde hij ook Sulejmani ipv bijvoorbeeld Urby. Ik ben er 2000% van overtuigd dat als Jol Sulejmani 15 wqedstrijden op rij laat staan, dat hij dat terugbetaald, en Urby volledig uit de basis speelt, maar goed Jol heeft het gewoon niet op jonge goede voetballers en al helemaal niet op van BAsten zijn aankopen dus zal dit wel een utopie blijven. Dus ja, MARTIN JOL maakt Sulejmani kapot!!!! gaat ook om de inzet op trainingen enzo he.. je hebt toch ook gezien dat hij vorig jaar veel te dik werd.. die jongen kan de druk gewoon niet aan.. hoop echt dat die weer goed word hoor daar nie van.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 13:16 schreef Jeffreykoi het volgende:Remko, ik ben het daar niet mee eens. Die jongen heeft onder v Basten heel veel gespeeld en dit niet terugbetaald in zijn spel. Bij Jol viel hij regelmatig in maar dat was telkens zo slecht en ongemotiveerd dat meer er niet inzat. Daarbij komt dat hij nooit helemaal fit geweest is en op het moment dat Jol begon startte hij volgens mij ook met een conditionele achterstand ondanks het trainingsschema dat iedereen meegekregen had. Daarom speelde hij veel in het tweede en moest hij extra oefeningen doen. Maar dit is allemaal uit mijn hoofd gezegd kan er naast zitten. Nu hij eindelijk fitter als ooit is en beter in zijn spel vind meneer dat hij klaar is voor de Engelse competitie en communiceert hij alles via de pers ipv zich te gedragen als een echte prof die ook nog toevallig de duurste aankoop ooit is en het meest verdient van de hele selectie. Laat hem eerst eens een rechtsback in de Micky Mouse league voorbij gaan en wat terug doen voor AJAX dat hem koste wat kost heeft gehaald! hier ben ik het dus helemaal mee eens |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Feit is dat de meningen behoorlijk uiteen lopen en dat hij vooralsnog terug komt. Geef hem nu vertrouwen en laat hem spelen, samen met El Hamdaoui, Suarez en Siem de Jong. Ik heb daar echt alle vertrouwen in! En ik ben echt niet de enige.... |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 14:04 schreef Ronald 1960 het volgende:Feit is dat de meningen behoorlijk uiteen lopen en dat hij vooralsnog terug komt. Geef hem nu vertrouwen en laat hem spelen, samen met El Hamdaoui, Suarez en Siem de Jong. Ik heb daar echt alle vertrouwen in! En ik ben echt niet de enige.... Inderdaad ik denk als hij een echte kans krijgt, dat het wel goed komt dit jaar. Ajax moet gewoon de Cl bereiken en dan is er niets aan de hand met de financiën. Ik heb er alle vertrouwen in dat Mickey het dit jaar, mits hij een reële kans krijgt, het goed gaat doen. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
En de transfer van Mido lijkt niet door te gaan omdat zijn club hem wil proberen te verkopen. De Ridder mag ook nog niet aan z'n stage beginnen,Sulemani weer terug. Niets aan de hand. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 14:36 schreef Per4manc het volgende:En de transfer van Mido lijkt niet door te gaan omdat zijn club hem wil proberen te verkopen. De Ridder mag ook nog niet aan z'n stage beginnen,Sulemani weer terug. Niets aan de hand. Eind goed al goed.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Jol: Sulejmani is een uniek talent! een stukje op nusport.nl Het lijkt er dus wel degelijk op dat Jol Miralem Sulejmani er bij wil houden. Goed plan!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 15:06 schreef Ronald 1960 het volgende:Jol: Sulejmani is een uniek talent! een stukje op nusport.nl Het lijkt er dus wel degelijk op dat Jol Miralem Sulejmani er bij wil houden. Goed plan!!! Jol: Sulejmani is een uniek talent Uitgegeven: 13 augustus 2010 14:06 Laatst gewijzigd: 13 augustus 2010 14:46
AMSTERDAM - De mislukte overgang van Miralem Sulejmani naar West Ham United heeft waarschijnlijk geen gevolgen voor de komst van Mido en eventueel nog een andere aanvaller naar Ajax. © ANPTrainer Martin Jol bevestigde vrijdag nogmaals dat zijn club weinig geld op de transfermarkt kan uitgeven. De oefenmeester heeft echter goede hoop dat hij zijn elftal voor september nog in aanvallend opzicht kan versterken.
Sulejmani krijgt geen werkvergunning in Engeland omdat hij de laatste twee jaar niet 72 procent van de interlands van Servië heeft gevoetbald. ''Ik was bekend met die regel'', erkent Jol.
Talent
''Maar andere mensen dachten dat Sulejmani wel in aanmerking zou komen voor een papiertje. Je moet dan aantonen dat het om een speler met heel veel talent gaat. Ik heb als trainer van Tottenham Hotspur op die manier eens Lee Young-pyo kunnen halen. West Ham United kan me dus bellen als ze nog beroep kunnen aantekenen tegen het besluit om Sulejmani geen werkvergunning te geven.''
Sulejmani verbleef vrijdag nog in Engeland. ''Maar hij is natuurlijk weer beschikbaar als West Ham United hem niet mag huren'', weet Jol. ''Ik vind hem nog steeds een uniek talent. Dus van mij mag hij de strijd met Luis Suarez en Mounir El Hamdaoui aangaan. Voor mij als trainer is dat geen probleem.''
Creatief
Sulejmani geniet echter een hoog salaris, dat West Ham dit seizoen volledig wilde overnemen. Ajax haalde de afgelopen weken al Mounir El Hamdaoui en André Ooijer naar Amsterdam. Jol verwacht niet dat een terugkeer van Sulejmani de komst van Mido en eventueel nog een aanvaller in de weg staat.
''We onderhandelen namelijk niet met Huntelaar'', zei hij. ''Als je geen nek hebt, kan je niet naar buiten kijken. En je kan geen bril dragen als je geen oren hebt. We moeten creatief zijn op de transfermarkt.''
Ajax spreekt nog wel steeds met Mido over een eenjarige verbintenis. De club wil echter geen transfersom voor de aanvaller van Middlesbrough betalen. ''Het gaat net als tijdens de gesprekken met El Hamdaoui'', aldus Jol. ''De ene dag schat ik de kans op 1 procent dat hij komt, de andere dag op 99 procent. Laten we er maar het beste van hopen.''
Directe versterking
Jol informeerde de afgelopen weken eveneens naar de beschikbaarheid van Leonardo en Daniël de Ridder, die net als Mido volgens het veelbesproken rapport van een onderzoekscommissie onder leiding van de huidige voorzitter Uri Coronel eigenlijk niet naar Ajax moeten komen.
Als het aan de bewuste commissie ligt, koopt Ajax alleen nog maar spelers die een directe versterking zijn en concentreert de club zich verder op voetballers uit de eigen opleiding.
Jol wekte vrijdag niet de indruk dat hij zich door het rapport laat leiden. ''Ik ben pas ruim een jaar trainer van Ajax'', stelde hij. ''Destijds was Marco van Basten coach.'' |
|
|
|
|
Jeffreykoi
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 13:16 schreef Jeffreykoi het volgende:Remko, ik ben het daar niet mee eens. Die jongen heeft onder v Basten heel veel gespeeld en dit niet terugbetaald in zijn spel. Bij Jol viel hij regelmatig in maar dat was telkens zo slecht en ongemotiveerd dat meer er niet inzat. Daarbij komt dat hij nooit helemaal fit geweest is en op het moment dat Jol begon startte hij volgens mij ook met een conditionele achterstand ondanks het trainingsschema dat iedereen meegekregen had. Daarom speelde hij veel in het tweede en moest hij extra oefeningen doen. Maar dit is allemaal uit mijn hoofd gezegd kan er naast zitten. Nu hij eindelijk fitter als ooit is en beter in zijn spel vind meneer dat hij klaar is voor de Engelse competitie en communiceert hij alles via de pers ipv zich te gedragen als een echte prof die ook nog toevallig de duurste aankoop ooit is en het meest verdient van de hele selectie. Laat hem eerst eens een rechtsback in de Micky Mouse league voorbij gaan en wat terug doen voor AJAX dat hem koste wat kost heeft gehaald! Nog even een aanvulling, ik hoop echt dat hij gaat draaien maar er is er maar één die het moet doen en dat is hijzelf! Als hij de stijgende lijn doorzet zullen zijn kansen zeker groeien op een basisplaats maar vrees dat de laatste ontwikkelingen niet goed zijn voor zijn motivatie en inzet! We zullen zien maar hoop echt dat hij de vorm van zijn Heerenveentijd terug krijgt!!!!!!! |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
wat sneu niet voor sulejmani |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 15:38 schreef Jeffreykoi het volgende:[..] Nog even een aanvulling, ik hoop echt dat hij gaat draaien maar er is er maar één die het moet doen en dat is hijzelf! Als hij de stijgende lijn doorzet zullen zijn kansen zeker groeien op een basisplaats maar vrees dat de laatste ontwikkelingen niet goed zijn voor zijn motivatie en inzet! We zullen zien maar hoop echt dat hij de vorm van zijn Heerenveentijd terug krijgt!!!!!!! Jol gaat hem die kans niet geven, kijk maar naar zijn prestaties, speelt regelmatig gewoon goed en wordt toch altijd gewisseld terwijl onze FURBY gewoon mag blijven staan ongeacht hoe waardeloos die speelt, dat is niet eerlijk het maakt niet uit wat hij doet, van Jol krijgt hij nooit een eerlijke kans |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dat van Urby begrijp ik wel, misschien wordt die dan nog in de wintertransferperiode verkocht, want na het seizoen loopt ie gratis de deur uit. Maar zet dan urby als back neer en Anita (sorry!!) op de bank en Mickey gewoon links voorin. lijkt mij een redelijke optie en vang je misschien nog wat voor Urby dit seizoen.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
is helemaal niks van waar remco.. urby is er ook vaak genoeg afgehaald.. (vaak werd het voetbal dan minder aan de linkerkant) en sulejmani heeft zijn kansjes wel gehad.. maar nooit aangepakt tot op heden... laten we eerlijk zijn remco wat heeft sulejmani laten zien ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sueleimani is gewoon de grootste miskoop van ajax in de geschiedenis geweest...... die jongen kan niks man.En kansen heeft hij echt wel genoeg gehad,en laat hem 15 wedstr staan???????? alsjeblieft niet zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:is helemaal niks van waar remco.. urby is er ook vaak genoeg afgehaald.. (vaak werd het voetbal dan minder aan de linkerkant) en sulejmani heeft zijn kansjes wel gehad.. maar nooit aangepakt tot op heden... laten we eerlijk zijn remco wat heeft sulejmani laten zien ? hij heeft toch echt 7 goal gemaakt en 6 assists in de voorbereiding op dit seizoen, Urby in 2 keer zoveel wedstrijden nog geen van beide, wat heeft Urby dus laten zien dan???? en hij heeft bij JOL absoluut geen eerlijke kans gehad, een eerlijke kans betekent dat je na een redelijk goede wedstrijd er de volgende wedstrijd weer instaat, en dat is nooit gebeurt, zelfs niet de pot na Juventus, tegen Juventus was hij gewoon goed, en de volgende wedstrijd zat hij gewoon niet bij de selectie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 16:52 schreef joduh het volgende:sueleimani is gewoon de grootste miskoop van ajax in de geschiedenis geweest...... die jongen kan niks man.En kansen heeft hij echt wel genoeg gehad,en laat hem 15 wedstr staan???????? alsjeblieft niet zeg. die jongen is 21 en heeft al meet laten zien op de nederlnadse velden dan jou held FURBY heeft laten zien, hij heeft vertrouwen nodig van zijn trainer, en dat krijgt hij niet, Als je hem aan de bal ziet, dan snap je wat een goede voetballer kan doen met een bal, hij heeft het talent maar krijgt geen vertrouwen, waarom denk je anders dat hij naar enegeland wou en uithaalde naar JOL. en hij heeft absoluut geen eerlijke kans gekregen, 1 wedstrijd mogen spelen is geen eerlijke kans. die jongen is in potentie 200 keer beter dan die nep linksbuiten van een urby die NOOIT presteert en die heeft echt al zat kansen gekregen om zich te bewijzen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
naar he ?als je fan van iemand ben en anderen vinden hem niks!!;-) |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Misschien is het wel een geluk bij een ongeluk. Als hij goed draaid dan zou het geweldig zijn dat hij niet is verhuurd.Maar alsm het niks is,dan heeft het weer geld gekost. |
|
|
|