BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani krijgt geen werkvergunning

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 12 augustus 2010 - 21:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Sulejmani krijgt geen werkvergunning (Algemeen Dagblad)

ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 13 augustus 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 13:04 schreef remco k het volgende:
Ik ben het trouwens volledig met Sulejmani eens dat JOL hem kapot maakt, het maakt niet uit hoe goed die jongen speelde, hij stond er de volgende wedstrijd toch weer naast, en als hij ook maar 1 ding fout deed, dan wisselde Jol hem direct, dat deed hij trouwens ook in zijn goede wedstrijden, dan wisselde hij ook Sulejmani ipv bijvoorbeeld Urby.
Ik ben er 2000% van overtuigd dat als Jol Sulejmani 15 wqedstrijden op rij laat staan, dat hij dat terugbetaald, en Urby volledig uit de basis speelt, maar goed Jol heeft het gewoon niet op jonge goede voetballers en al helemaal niet op van BAsten zijn aankopen dus zal dit wel een utopie blijven.

Dus ja, MARTIN JOL maakt Sulejmani kapot!!!!
Hier hebben we het een halfjaar geleden ook al over gehad, laat mickey 10 to 15 westr. staan en hij raced langs de lijn met louter goede voorzetten en af en toe een goal!

Miralem is gewoon een hele goede voetballer!

Jol mag hem best eens wat vaker opstellen en vooral ook laten staan en de volgende wedstrijd weer opstellen!

Bam!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 13 augustus 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 13:28 schreef plannetje het volgende:
sulejmani is een draak van een voetballer
1e keer dat ik je hier wat hoor zeggen en meteen heel kort door de bocht wat je typt!

Denk ff na voor je iets typt!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 13 augustus 2010 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 18:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

1e keer dat ik je hier wat hoor zeggen en meteen heel kort door de bocht wat je typt!

Denk ff na voor je iets typt!
laat hem toch man. hij wil gwn zijn mening kwijt
joduh
 joduh - vrijdag 13 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
ik begrijp zijn tekst wel hoor,ieder zijn ding.
dege
 dege - vrijdag 13 augustus 2010 - 19:15   quote  deeplink  
ik weet het niet met Mickey, hoop niet dat door het afketsen van de verhuur naar West Ham dat hij weer in een mentale dip komt te zitten, zou helemaal averechts voor hem werken. Hopenlijk heb ik het mis, maar we hebben allemaal afgelopen seizoen kunnen zien aan Mickey dat als hij er met zijn hoofd niet bij is, op het veld ook niet tot voetballen komt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 augustus 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Laat 'm nu maar gewoon lekker spelen elke week en het komt goed! Urby als bak, die MOET verkocht worden, of hebben we liever dat hij aan het eind van het seizoen gratis de deur uitgaat. (of zijn zaakwaarnemer aan de kant zet en alsnog een contract tekent) zeg het maar....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 augustus 2010 - 19:21   quote  deeplink  
Urby als back bedoel ik
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 13 augustus 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 19:21 schreef Ronald 1960 het volgende:
Urby als back bedoel ik
je kan ook gewoon op edit klikken en je spelfout verbeterren ;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 augustus 2010 - 19:29   quote  deeplink  
ok, thnx voor de tip
Per4manc
 Per4manc - vrijdag 13 augustus 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Sulemani heeft de schijn een beetje tegen. Hij heeft na zijn blessure absoluut de vorm van Heerenveen niet meer terug gekregen en wordt daarop afgerekend. Hij heeft echt wel wedstrijden redelijke gespeelt. Valt me wel op dat hij vaak maar 1 helft goed speelt en dat geen hele wedstrijd kan volhouden. Als ik die jongen zie rennen krijg ik ook vaak het idee dat hij niet 100% pijnloos rondloopt. T'is net alsaf hij mank gaat lopen namate de wedstijd vorderd.
joey
 joey - vrijdag 13 augustus 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 14:07 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Inderdaad ik denk als hij een echte kans krijgt, dat het wel goed komt dit jaar. Ajax moet gewoon de Cl bereiken en dan is er niets aan de hand met de financiën. Ik heb er alle vertrouwen in dat Mickey het dit jaar, mits hij een reële kans krijgt, het goed gaat doen.
Urbt verkopen en Sule erin.. Daarbij heb je ook nog Lodeiro..,,Wanneer komt die terug?..
joey
 joey - vrijdag 13 augustus 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Jol gaat hem die kans niet geven, kijk maar naar zijn prestaties, speelt regelmatig gewoon goed en wordt toch altijd gewisseld terwijl onze FURBY gewoon mag blijven staan ongeacht hoe waardeloos die speelt, dat is niet eerlijk het maakt niet uit wat hij doet, van Jol krijgt hij nooit een eerlijke kans
Ik vind dat je nogal uit je nel lult.. Vorig seizoen kwam hij gewoon te kort, hij was dik.. uit vorm dus dan gaat een trainer hem er niet in zetten..Nu gaat het iets beter! Denk ook dat hij wel meer minuten gaat maken hoor en als hij die gewoon volledig pakt en zich eindelijk laat zien! Dan zal dat uiteindelijk misschien in een basissplaats veranderen,,,..maar tot nu toe verdient hij die nog niet!
joey
 joey - vrijdag 13 augustus 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 16:52 schreef joduh het volgende:
sueleimani is gewoon de grootste miskoop van ajax in de geschiedenis geweest......
die jongen kan niks man.En kansen heeft hij echt wel genoeg gehad,en laat hem 15 wedstr staan???????? alsjeblieft niet zeg.
Dat vind ik nu ook weer niet!
joey
 joey - vrijdag 13 augustus 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

hij heeft toch echt 7 goal gemaakt en 6 assists in de voorbereiding op dit seizoen, Urby in 2 keer zoveel wedstrijden nog geen van beide, wat heeft Urby dus laten zien dan???? en hij heeft bij JOL absoluut geen eerlijke kans gehad, een eerlijke kans betekent dat je na een redelijk goede wedstrijd er de volgende wedstrijd weer instaat, en dat is nooit gebeurt, zelfs niet de pot na Juventus, tegen Juventus was hij gewoon goed, en de volgende wedstrijd zat hij gewoon niet bij de selectie
Voorbereiding jah!! je zegt het goed Remco VOORBEREIDING!.. Dat zijn dus vriendschappelijke wedstrijdjes tegen vaak veel mindere clubs!
remco k
 remco k - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 13:16 schreef Jeffreykoi het volgende:
Remko, ik ben het daar niet mee eens. Die jongen heeft onder v Basten heel veel gespeeld en dit niet terugbetaald in zijn spel. Bij Jol viel hij regelmatig in maar dat was telkens zo slecht en ongemotiveerd dat meer er niet inzat. Daarbij komt dat hij nooit helemaal fit geweest is en op het moment dat Jol begon startte hij volgens mij ook met een conditionele achterstand ondanks het trainingsschema dat iedereen meegekregen had. Daarom speelde hij veel in het tweede en moest hij extra oefeningen doen. Maar dit is allemaal uit mijn hoofd gezegd kan er naast zitten. Nu hij eindelijk fitter als ooit is en beter in zijn spel vind meneer dat hij klaar is voor de Engelse competitie en communiceert hij alles via de pers ipv zich te gedragen als een echte prof die ook nog toevallig de duurste aankoop ooit is en het meest verdient van de hele selectie. Laat hem eerst eens een rechtsback in de Micky Mouse league voorbij gaan en wat terug doen voor AJAX dat hem koste wat kost heeft gehaald!
Jij weet niet wat er intern besproken wordt, en onder van BAsten had hij vanaf links meer remdement dan Urby in zijn hele carriere bij AJAX, ga dus niet zeggen dat hij slecht was in zijn eerste seizoen, en onder Jol een invalbeurtje her en der, dat is niet een fatsoenlijke kans krijgen.
remco k
 remco k - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 13:29 schreef Love-Ajax. het volgende:

[..]

Jol wilt bij elke wedstrijd het A-elftal opstellen en daar hoord sulejmani niet bij. Marnin Jol probeert echt van sulejmani een goeie speler te maken, maar dat lukt niet. Dit seizoen heeft martin Jol gezegd dat hij beter is gaan spelen en geeft hem ook de kand bijv tegen PAOK.
Dus Martin Jol maakt hem niet kapot.
Sulejmani is in slechte vorm beter dan Urby in zijn normale doen, ga dus niet zeggen dat Urby wel in een A elftal hoort.

en ja hij geeft hem (uit nood) een kans tegen poak, daar speelt hij gewoon een prima wedstrijd maar wordt gewisseld terwijl Urby als een krant speelt en mag blijven staan, in het intervieuw daarna geeft Jol aan dat het lastig wordt voor Sulej om zich in de basis te spelen en dat hij NOOIT met hem en suarez zal gaan spelen, wat gewoon de grootste onzin is natuurlijk, nee dat geeft Sulej lekker veel vertrouwen, JOl geeft Sulejmani gewoon NOOI vertrouwen en daarom maakt hij hem "kapot" om het zo maar even te noemen. em als Jol het zo in hem gezien had, dan had hij nooit weggemogen...
remco k
 remco k - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 14:04 schreef Ronald 1960 het volgende:
Feit is dat de meningen behoorlijk uiteen lopen en dat hij vooralsnog terug komt. Geef hem nu vertrouwen en laat hem spelen, samen met El Hamdaoui, Suarez en Siem de Jong. Ik heb daar echt alle vertrouwen in! En ik ben echt niet de enige....
EENS
remco k
 remco k - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 17:14 schreef joduh het volgende:
naar he ?als je fan van iemand ben en anderen vinden hem niks!!;-)
ik ben geen fan van Sulejmani hoor, en ik heb ook geen last van mensen die het niet met me eens zijn. ik kijk enkel naar de feiten, en dat is dat hij goed speelt in de voorbereiding, waarin hij letterlijk 12 keer meer rendement heeft dan Urby, maar hij is wel telkens degene die geslachtofferd wordt.
remco k
 remco k - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 20:13 schreef joey het volgende:

[..]

Ik vind dat je nogal uit je nel lult.. Vorig seizoen kwam hij gewoon te kort, hij was dik.. uit vorm dus dan gaat een trainer hem er niet in zetten..Nu gaat het iets beter! Denk ook dat hij wel meer minuten gaat maken hoor en als hij die gewoon volledig pakt en zich eindelijk laat zien! Dan zal dat uiteindelijk misschien in een basissplaats veranderen,,,..maar tot nu toe verdient hij die nog niet!
ik denk dat je zelf flink uit je nek lult aangezien ik het NIET over afgelopen seizoen heb maar over de voorbereiding en de wedstrijden tot nu toe.......
remco k
 remco k - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 20:15 schreef joey het volgende:

[..]

Voorbereiding jah!! je zegt het goed Remco VOORBEREIDING!.. Dat zijn dus vriendschappelijke wedstrijdjes tegen vaak veel mindere clubs!
dus tegen nog veel mindere clubs kan URBY HELEMAAL NIKS BRENGEN EN IN DE OFFICIELE 4 WEDSTRIJDEN DIE GESPEELD ZIJN OOK HELEMAAL NIKS!!!!!!!!!
Darentegen brengt Sulej wel wat er van verwacht wordt in deze voorbereiding en krijgt juist nu niet de kans, hij doet het nu gewoon goed, laat hem dan juist nu staan, en geef hem het vertrouwen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:08   quote  deeplink  
Urby moet spelen en het liefst in de winter verkocht worden, anders loopt hij straks gratis de poort uit. Zijn contract loopt immers af!! Sulejmani heeft een contract wat nog wat langer doorloopt. Zou dat de reden kunnen zijn dat Urby (bijna) altijd speelt om alsnog wat geld in het laatje te brengen???
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 - 22:15 schreef Pietje het volgende:
Ik kom net terug van een paar dagen Milaan. Nee geen AC of Inter maar werken. Op Schiphol stond het op de nieuwsborden. Ik weet echt niet wat ik er van denken moet. Aan de ene kant vind ik het ongelooflijk sneu voor Sulejmani. Wat een gesol met hem. Aan de andere kant - denk ik - een teleurstelling voor de financieel directeur van Ajax. Maar voor mezelf ben ik blij... Mickey was echt goed bezig de laatste tijd en ik hoop dat hij nu eindelijk de rust gaat vinden en het vertrouwen van Martin Jol gaat krijgen. Ik zie het helemaal voor me, een voorhoede: links = Sulejmani, midden = El Hamdaoui en rechts = Suárez. Lijkt me niet verkeerd...
Ik zou ook kiezen voor de voorhoede die jij hierboven beschrijft. Alleen ziet Jol in Sulejmani een spits of een nummer 10 en blijkbaar geen buitenspeler. Ik had ook gelezen dat Jol er geen probleem mee heeft als Sulejmani terugkeert. Hij moet dan volgens Jol met Suarez en El Hamdaoui concurreren. Daarmee zegt hij eigenlijk dat hij geen kans gaat krijgen, want dat zijn nou net 2 spelers die je er niet uitspeelt als ze in normale doen zijn. Ik zie Sulejmani meer een concurrent voor Emanuelson. Snap ook niet dat Jol Emanuelson op links prefereert boven Sulejmani. Hij heeft alles van een buitenspeler, dat kun je van Emanuelson niet zeggen.
joey
 joey - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Sulejmani is in slechte vorm beter dan Urby in zijn normale doen, ga dus niet zeggen dat Urby wel in een A elftal hoort.

en ja hij geeft hem (uit nood) een kans tegen poak, daar speelt hij gewoon een prima wedstrijd maar wordt gewisseld terwijl Urby als een krant speelt en mag blijven staan, in het intervieuw daarna geeft Jol aan dat het lastig wordt voor Sulej om zich in de basis te spelen en dat hij NOOIT met hem en suarez zal gaan spelen, wat gewoon de grootste onzin is natuurlijk, nee dat geeft Sulej lekker veel vertrouwen, JOl geeft Sulejmani gewoon NOOI vertrouwen en daarom maakt hij hem "kapot" om het zo maar even te noemen. em als Jol het zo in hem gezien had, dan had hij nooit weggemogen...
NouNouNou.. Zo slecht is Urby nou ook weer niet! Je kunt ook OVERDRIJVEN zeg..:S
Overigens heeft Jol aangegeven dat Sule ..mocht hij terug keren..Gewwon een kans krijgt..Dus als hij die nou gewoon pakt!;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2010 door joey --
joey
 joey - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

ik denk dat je zelf flink uit je nek lult aangezien ik het NIET over afgelopen seizoen heb maar over de voorbereiding en de wedstrijden tot nu toe.......
ja ik toch ook..XD
Pietje
 Pietje - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:08 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zou ook kiezen voor de voorhoede die jij hierboven beschrijft. Alleen ziet Jol in Sulejmani een spits of een nummer 10 en blijkbaar geen buitenspeler. Ik had ook gelezen dat Jol er geen probleem mee heeft als Sulejmani terugkeert. Hij moet dan volgens Jol met Suarez en El Hamdaoui concurreren. Daarmee zegt hij eigenlijk dat hij geen kans gaat krijgen, want dat zijn nou net 2 spelers die je er niet uitspeelt als ze in normale doen zijn. Ik zie Sulejmani meer een concurrent voor Emanuelson. Snap ook niet dat Jol Emanuelson op links prefereert boven Sulejmani. Hij heeft alles van een buitenspeler, dat kun je van Emanuelson niet zeggen.
Ja, het lijkt mij ook de ideale voorhoede. En wat betreft een concurrentiestrijd tussen Suárez, El Hamdaoui en Sulejmani (hetgeen ik ook gelezen heb dat Jol dat heeft gezegd) ben ik ook van mening dat Sulejmani dat nooit of te nimmer zal kunnen redden. Jammer, want ik vind hem een fascinerende en onvoorspelbare voetballer. En tja, de meningen over Emanuelson leiden hier op dit forum tot felle discussies. Er is kennelijk geen ruimte in het midden: of je vindt hem fantastisch of je vindt hem waardeloos. Ik ben het vaak met Remco eens: ooit was hij een talent en datzelfde talent is hij nog steeds. Echte progressie heb ik nog altijd niet bij hem kunnen vaststellen. Ik vind hem een wat luie voetballer, die bovendien vaak zijn man laat lopen waardoor de verdediging onnodig onder druk komt te staan. Als linksvoor heeft hij veel te weinig rendement in mijn ogen. Het "positieve" van Emanuelson is wel dat hij multifunctioneel is, immers je kunt hem linksvoor, linksmidden en linksachter "kwijt". Maar als linksvoor zie ik toch echt veel liever Sulejmani spelen. Ik hoop voor hem en voor ons dat hij nu eens een langere periode wordt opgesteld in de basis en dat hij dan echt gaat vlammen zoals hij dat destijds bij Heerenveen heeft gedaan. Toen vond ik hem een geniale speler en dat moet hij gewoon in potentie nog steeds hebben en kunnen. Voetballen verleer je niet. Ik ben er heilig van overtuigd dat het met een gebrek aan zelfvertrouwen te maken heeft en dat mag je de trainers verwijten. Maar ja die zijn wel de baas en wij, supporters, hebben dat maar te respecteren. Ik blijf het oprecht jammer vinden.
joey
 joey - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

dus tegen nog veel mindere clubs kan URBY HELEMAAL NIKS BRENGEN EN IN DE OFFICIELE 4 WEDSTRIJDEN DIE GESPEELD ZIJN OOK HELEMAAL NIKS!!!!!!!!!
Darentegen brengt Sulej wel wat er van verwacht wordt in deze voorbereiding en krijgt juist nu niet de kans, hij doet het nu gewoon goed, laat hem dan juist nu staan, en geef hem het vertrouwen
Nou je vergeet volgens mij de ivalbeurt in de JC schaal van Urby!!!
joey
 joey - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, het lijkt mij ook de ideale voorhoede. En wat betreft een concurrentiestrijd tussen Suárez, El Hamdaoui en Sulejmani (hetgeen ik ook gelezen heb dat Jol dat heeft gezegd) ben ik ook van mening dat Sulejmani dat nooit of te nimmer zal kunnen redden. Jammer, want ik vind hem een fascinerende en onvoorspelbare voetballer. En tja, de meningen over Emanuelson leiden hier op dit forum tot felle discussies. Er is kennelijk geen ruimte in het midden: of je vindt hem fantastisch of je vindt hem waardeloos. Ik ben het vaak met Remco eens: ooit was hij een talent en datzelfde talent is hij nog steeds. Echte progressie heb ik nog altijd niet bij hem kunnen vaststellen. Ik vind hem een wat luie voetballer, die bovendien vaak zijn man laat lopen waardoor de verdediging onnodig onder druk komt te staan. Als linksvoor heeft hij veel te weinig rendement in mijn ogen. Het "positieve" van Emanuelson is wel dat hij multifunctioneel is, immers je kunt hem linksvoor, linksmidden en linksachter "kwijt". Maar als linksvoor zie ik toch echt veel liever Sulejmani spelen. Ik hoop voor hem en voor ons dat hij nu eens een langere periode wordt opgesteld in de basis en dat hij dan echt gaat vlammen zoals hij dat destijds bij Heerenveen heeft gedaan. Toen vond ik hem een geniale speler en dat moet hij gewoon in potentie nog steeds hebben en kunnen. Voetballen verleer je niet. Ik ben er heilig van overtuigd dat het met een gebrek aan zelfvertrouwen te maken heeft en dat mag je de trainers verwijten. Maar ja die zijn wel de baas en wij, supporters, hebben dat maar te respecteren. Ik blijf het oprecht jammer vinden.
Tuurlihjk Sule is geen 10 ,, zou wel in de spits kunnen(mits je zo speelt als eerste wedstrijd tegen paok, dat ze voordurend wisselen van postie)..,,Ik zie hem ook gewoon als een buitenspeler..,, Maar vind nog niet dat hij die basisplaats verdient heeft!! hij heeft in competitie en europees niet Héél veel laten zien.. Tuurlijk heeft een geode voorbereiding..Dats mooi, maar dat betekend niet alles!.. Dus Sule, mocht hij terug komen, zal gewoon volop concurrent moeten worden van urby.. (urby mag van mij overigens verkocht worden, aangezien hij anders transfervrij weggaat).. En hij moet dus laten zien dat hij die plek verdient!..Ik denk dat hij dit seizoen..Als hij dus bij ajax blijft.. zijn kans zeker gaat krijgen..Aan hem om die te pakken ..!
We hebben overigens ook nog Lodeiro :P.. hahahaa
remco k
 remco k - zaterdag 14 augustus 2010 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:39 schreef joey het volgende:

[..]

ja ik toch ook..XD
waarom gebruik je dan vorig seizoen als voorbeeld
remco k
 remco k - zaterdag 14 augustus 2010 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:39 schreef joey het volgende:

[..]

Nou je vergeet volgens mij de ivalbeurt in de JC schaal van Urby!!!
wat die invalbeurt dat hij 2 keer de derde ring inschoot?? je meent toch niet serieus dat je dat goed vond toch?????
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 14 augustus 2010 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 - 23:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens mij kreeg hij van Van Basten toch al het vertrouwen van de wereld. Als een Nederlandse club een recordbedrag van 16 miljoen voor je neertelt, dan geeft dat ook aan hoeveel vertrouwen ze in iemands talent hebben. Ik denk daarom dat je het in dit geval meer bij de speler (en directe begeleiders?) en minder bij de trainers moet zoeken. Hij lijkt mij ook een speler die geen vechtersmentaliteit heeft. Iemand die zich vrij snel berust als het niet loopt en niet op karakter door kan gaan. Althans zo heeft hij zich de afgelopen 2 jaar aan het publiek in NL laten zien. Iemand met een beetje zelfreflectie en realiteitszin gaat niet roepen dat de trainer zijn carrière kapot wil maken. Het bevestigt het beeld wat ik van zijn mentaliteit heb. Aissati heeft hetzelfde. Gruwelijk veel talent maar is ook geen vechter die op karakter boven zichzelf uit kan stijgen. Ze teren te veel op hun talent en in de top heb je meer nodig dan alleen technische vaardigheden. Het zou me dus niet verbazen als Sulejmani bij zijn terugkeer depri gaat lopen doen en niet juist extra karakter laat zien door zich terug te vechten om iedereen de mond te snoeren...maar misschien wordt hij volwassen en bewijst hij alsnog zijn waarde bij Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani krijgt geen werkvergunning

0.0063300