|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Die speler wil ik NIET MEER ZIEN! De nare 5! |
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook lollig. De Guzman hoef ik niet meer terug te zien, stank voor dank naar z'n club.. GJ Verbeek ook maar ff wegblijven. Henk Timmer: naschopper, wegblijven. Roept u maar.... |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een topic, wat een niveau... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Welke Slot? Arne? Vanwege Sparta? Of NAC? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, mee eens. Waren we weer eens aan toe, gneh, gneh. Slotje eraf, weer open. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
hahaha Els, op vrijwel hetzelfde moment dezelfde gedachte! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
was ook wel een inkoppertje |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Leonardo trekt ook geen volle zalen meer volgens mij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Vertonghen met zijn grote bek. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Alle twee denk ik. Maar GJ zeker niet meer!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heeft P meer krediet dan GJ..
dubieus.. doe allebei maar niet meer. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Neem Pim minder kwalijk, maar goede oplossing, geen van 2-en |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pim had minder om mee te werken idd |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: en is te jong gehaald. Dubbeltje op 1e rang strategie |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Pascal Bosschaart. Wat een misselijk mannetje! En een slechte voetballer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hufter maal twee. Slechte humor, Quiroz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hypcriet FR-Henk
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee Quiroz, soms is een opmerking grappig, soms is een andere opmerking slechte humor. Soms goed, soms slecht. Is niet erg, of zit je d'r mee. |
|
|
|
|
vakkie ssss
|
|
|
ajakkes en alles wat met 020 temaken heeft |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 14:07 schreef FR-Henk het volgende:Nee Quiroz, soms is een opmerking grappig, soms is een andere opmerking slechte humor. Soms goed, soms slecht. Is niet erg, of zit je d'r mee. ja |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hoezo? Gaf zelf an dat hij het niet aankon, niet gered jammer, maar kan je hem niet verwijten.
jopie uit betondorp landzaat lulring Jacobs Bengtson van Kerkum Vogelzang |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omdat ie geen woord zegt over dat ie er bij Feyenoord sterker uit is gekomen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Is ie toch ook niet, is een marginaal kutkeepertje. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Is wel een feyenoorder, lekkere schoppert, kwam gewoon te kort, verder niks mis mee. Beetje net als Buijs, wilde wel, maar kon het niet. Zijn overigens wel een type speler dat ik mis. Een beetje botte bijlen werk. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 - 18:54 schreef hotjumper het volgende:[..] Is wel een feyenoorder, lekkere schoppert, kwam gewoon te kort, verder niks mis mee. Beetje net als Buijs, wilde wel, maar kon het niet. Zijn overigens wel een type speler dat ik mis. Een beetje botte bijlen werk. In een goed team heb ik ze ook liever, maar als ze zelf de kar moeten trekken vallen ze door de mand. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Kom op hotjumper. Die gast deed bijdehand maar bakte er niets van. Kon zich beter met zneigen spel bemoeien dan met de tegenstander. Ik hou ook van een beetje zuigen a la v Bommel Buijs etc. Maar Pascal was zo slecht!! Zo'n kut voetballer heb ik weinig gezien in de Kuip. En dan die grote bek en dat bijdehande gedoe. Dat werkt dat tegen je he. Populair doen in de Kuip en in Rdam terwijl hij niks presteerde. Wat een slechte back was dat zeg. Buijs was veel waardevoller als Bosschaart. Buijs speelde zo slecht nog niet, maar wilde niet op de bank zitten. Geen probleem. Maar Bosschaart moest gewoon weg omdat hij te kort kwam. Het is altijd peroonlijk, dus ik blijf erbij. Hem hoef ik nooit meer in de Kuip te zien! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
M. Jol hoef ik ondertussen ook niet meer te zien. Ook buiten de Kuip niet, trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zat te denken aan de fifa? |
|
|
|