|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja uiteraard!! Maar toch eerst de fifa,anders hebben we straks een overbodig stadion met 3 miljoen zit plaatsen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha Milo//held Weet je nog op dat andere forum vorig jaar?Wat was tie gek :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: weet ik ff niet meer |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wacht ff je bedoeld dat forum waar iederéén het met elkaar eens was. dat werkte ook niet echt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
niet echt, helemaal niet............
eens eens eens
oké volgende onzin topic........... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leeghoofden kun je beter ook niet terugzien in de Kuip.... Mooie nieuwe topic... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus jij komt nooit in de Kuip? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die heb ik nooit in de Kuip gezien, ik sta louter met zeer erudiete persoonlijkheden op het vak. Ook op Varkenoord ontmoet ik slechts het neusje van de zalm qua neerlands intelligentia |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ga nou niet zo doen. het hoeft niet allemaal serieus te zijn toch? een beetje voor de lol mag ook wel, zolang het maar over feynoord gaat hé. reageren is niet verplicht namelijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die is er amper, en ik denk vaak dat diens hoofd vaak te vol zit... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Lurling, Vertonghen, Leonardo, hoef ik nooit meer in de kuip te zien. Misschien komen er nog wat meer namen binnen zo, de meesten hiervan zijn verdrongen herinneringen hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, . . . dacht aan gebakken lucht |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die zorgt straks gewoon voor een nieuwe Kuip |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 12:24 schreef hotjumper het volgende:[..] die heb ik nooit in de Kuip gezien, ik sta louter met zeer erudiete persoonlijkheden op het vak. Ook op Varkenoord ontmoet ik slechts het neusje van de zalm qua neerlands intelligentia Zijn dat soms personlijkheden als Patricia Paay, Joling, A. Verlinde en zo? Erreg erudiet, reuze intelligent. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 13:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zijn dat soms personlijkheden als Patricia Paay, Joling, A. Verlinde en zo? Erreg erudiet, reuze intelligent. eh.. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 13:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zijn dat soms personlijkheden als Patricia Paay, Joling, A. Verlinde en zo? Erreg erudiet, reuze intelligent. Peter R de Vries nooit die arrogante ajaxcied altijd 020 in de hemel aan het prijzen, bah! |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Komt er ook een topic van mensen die we liever wél in de Kuip (terug)zien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Henke
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
nosmoke
|
|
|
ruud gullit
maakt meer kapot dan je lief is !!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 augustus 2010 door nosmoke -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Baan en Wotte wat mij betreft ook niet! |
|
|
|
|
gazza
|
|
|
Nou Gullit/wotte hoef ik niet meer te zien Deze 2 zijn het meest verantwoordelijk van de shit nu Als je ziet wat deze heren hebben gekocht Er zat misschien 1 of 2 goede spelers bij maar voor de rest duur en geen verbetering van het elftal |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 21:14 schreef gazza het volgende:Nou Gullit/wotte hoef ik niet meer te zien Deze 2 zijn het meest verantwoordelijk van de shit nu Als je ziet wat deze heren hebben gekocht Er zat misschien 1 of 2 goede spelers bij maar voor de rest duur en geen verbetering van het elftal Idd Mister Feyenoord Bahia! Dat is zelfs de enige die toen bij de selectie zat... Wat een kutselectie was dat zeg. Alleen mijn nationaliteit ontbrak nog. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 21:30 schreef Quiroz het volgende:[..] Idd Mister Feyenoord Bahia! Dat is zelfs de enige die toen bij de selectie zat... Wat een kutselectie was dat zeg. Alleen mijn nationaliteit ontbrak nog. wat? Nederlanders? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: daar zijn we dan snel klaar mee |
|
|
|
|
nosmoke
|
|
|
tim de cler ook niet meer denk ik zo |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
liever geen zeikwijven meer |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
1. Brett Holman 2. Kees Luijckx 3. Klaas Jan Huntelaar
hebben allemaal dezelfde k*tkop |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ah, de topicpolitie is bezig. Dan quote ik mezelf maar even uit het gesloten topic:
quote:Op maandag 26 september 2011 - 17:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:1. Vertonghen 2. Wernbloom 3. Toivonen 4. Marcellis 5. Beerens Ik heb een bloedhekel aan matennaaiers. Iemand een kaart aannaaien doe je niet. Een schop uitdelen is nog tot daar aan toe. Maar dat achterbakse gedoe kan ik echt niet tegen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1. Vertonghen 2. Lulring 3. Beerens Berelul 4. Toivonen 5. Obiku |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: obiku was een held!! zeg dan dat obiku010 een eikel is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Jij hebt gewoon een held besmeurt door die nick te kiezen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ajax hoef ik ook niet meer te zien in de kuip! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Liep gisteren enorm veel onzin te lullen, maar is wel een aardige kerel... Was in ieder geval de enige van de selectie die altijd een praatje maakte als hij het veld afkwam na de training... Of hij vond mij een lieve jongen(L) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee, maar alleen omdat ik dat van jou moet zeggen, he. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 18:31 schreef Quiroz het volgende:[..] Liep gisteren enorm veel onzin te lullen, maar is wel een aardige kerel... Was in ieder geval de enige van de selectie die altijd een praatje maakte als hij het veld afkwam na de training... Of hij vond mij een lieve jongen(L) Een ergernis bij Eredivisie Live.. Hij gaat even uitleggen hoe de keepers het moeten doen, terwijl die er zelf geen reet van kon. |
|
|
|