BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Denk je dat met deze regel voetbal aantrekkelijker wordt?????

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Walther de Boer
 Walther de Boer - zaterdag 14 augustus 2010 - 19:16   quote  deeplink  
Voetballiefhebbers,

Blatter komt met verschillende voorstellen om voetbal aantrekkelijker en aanvallender te maken. Mijn inziens slaat hij de plank mis.

Wat denken jullie van mijn voorstel:

We weten dat een speler al strafbaar buitenspel kan staan als hij centimeters over de middenlijn staat. Stel nou dat er op beide helften tussen de middel en achterlijn ergens een exta lijn getrokken wordt en dat vanaf daar buitenspel strafbaar wordt.

Het gevolg zal zijn dat het speelveld groter wordt alvorens er sprake kan zijn van buitenspel. Aanvallers moeten nu post vatten ter hoogte van de middellijn maar met zo'n regel kunnen ze dieper op het speelveld van de tegenstaander staan met het gevolg dat er meer ruimte zal onstaan voor het aanvallen, mooiere acties door de grotere ruimte, meer doelpunten
morkanne
 morkanne - zaterdag 14 augustus 2010 - 21:46   quote  deeplink  
jij moet gaan korfballen....
Quiroz
 Quiroz - zondag 15 augustus 2010 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 - 19:16 schreef Walther de Boer het volgende:
Voetballiefhebbers,

Blatter komt met verschillende voorstellen om voetbal aantrekkelijker en aanvallender te maken. Mijn inziens slaat hij de plank mis.

Wat denken jullie van mijn voorstel:

We weten dat een speler al strafbaar buitenspel kan staan als hij centimeters over de middenlijn staat. Stel nou dat er op beide helften tussen de middel en achterlijn ergens een exta lijn getrokken wordt en dat vanaf daar buitenspel strafbaar wordt.

Het gevolg zal zijn dat het speelveld groter wordt alvorens er sprake kan zijn van buitenspel. Aanvallers moeten nu post vatten ter hoogte van de middellijn maar met zo'n regel kunnen ze dieper op het speelveld van de tegenstaander staan met het gevolg dat er meer ruimte zal onstaan voor het aanvallen, mooiere acties door de grotere ruimte, meer doelpunten
pff nog mee rregels
R()b
 R()b - zondag 05 september 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Serieus weet je waar het voetbal aan toe is??
Back to Basic!
Nu gaan we ook al moeilijke regels op moeilijke regels toepassen :O
Brandje
 Brandje - zondag 05 september 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Of het nu de middenlijn is wat de grens aangeeft of jouw extra lijn het is lood om oud ijzer en er veranderd dus niet veel. Schaf het dan helemaal af net al bij hockey en dan zou je een speelveld juist wat in kunnen korten.
SanderS
 SanderS - maandag 06 september 2010 - 13:46   quote  deeplink  
Nooit de buitenspelregel afschaffen!!! Dat is een doodsteek voor creative voetballers als Kaka, Sneijder, Van der Vaart, Iniesta, Xavi of Fabregas en nog vele anderen van deze briljante voetballers. Als je de buitenspelregel afschaft, waar blijft dan de "steekpass"?

Ontopic: Daar heeft Brandje wel een punt. De lijn verleggen betekend dat je de discussie een lijn verder krijgt. Schiet je dus niets mee op! Ik blijf gewoon pleiten voor doel-lijn-camera en 4 official met tv die hij mag gebruiken!!
adriu
 adriu - vrijdag 10 september 2010 - 11:08   quote  deeplink  
waarom geen goal.s! in plaats van punten! bij wedstrijt, dan krijg je meer aanvallent voetbal??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 september 2010 door adriu --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Denk je dat met deze regel voetbal aantrekkelijker wordt?????

0.0055480