BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat vinden wij van Roly Bonevacia en Florian Jozefzoon

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Bonevacia en Jozefzoon potentie voor de toekomst !
3e ster
 3e ster - zondag 15 augustus 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Wat vinden wij van Roly Bonevacia en Florian Jozefzoon, ik ben aangenaam verast, deze jongens mogen van mij vaker spelen! Leuk om weer van die jonge gasten te zien debuteren
dege
 dege - zondag 15 augustus 2010 - 11:36   quote  deeplink  
zeker een aanwinst en laat weer duidelijk zien dat Ajax zeker talenten opleidt. Hopenlijk zien we die 2 vaker terug dit seizoen, is ook voor hun eigen groei beter. En voor de toeschouwer natuurlijk ook.
BRW
 BRW - zondag 15 augustus 2010 - 11:44   quote  deeplink  
Beide zijn zeer getalenteerde voetballers. Je ziet dat Bonevacia al wat verder is dan Jozefzoon. Maar beide zouden in de loop van 1 a 2 jaar als vaste waardes bij de selectie kunnen horen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 15 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Heel fijn om te zien dat er weer wat doorstroming is vanuit de jeugd!

Persoonlijk van ik ze beide heel lekker "vrij" voetballend met lekker veel lef en acties, tuurlijk mislukken er een paar acties, maar de arrogantie die er vanaf straalt is heerlijk om te zien!

Welkom bij de selectie jongens!
AlexAFCA
 AlexAFCA - zondag 15 augustus 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Vond ze allebei erg goed. Ben met BRW eens. Vond Bonevacia over heel de wedstrijd iets beter. Wel mooie assist van Jozefzoon en daarna nog een mooie actie jammergenoeg lukte die niet. Het is een felle speler, Jozefzoon, ik hoop dat die daar geen problemen mee krijgt. Als je moet kiezen kies ik op dit moment voor Bonevacia ik denk dat die nog wel op 5 duels ofzo komt.
Brandje
 Brandje - zondag 15 augustus 2010 - 11:48   quote  deeplink  
Leuke spelers maar wederom van die smurfen. Het wordt echt tijd dat er wat grote kerels doorbreken want met al die kabouters heb je in Europa helemaal niks te zoeken.

ps
Weer wat doorstroming? De basis van Ajax bestond gisteren uit 9 spelers uit de eigen jeugd. Alleen El Hammie en de Zeeuw niet.
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2010 - 11:52   quote  deeplink  
absoluut goed om te zien dat er spelers door gaan komen, allebei maakte ze ook een prima indruk op me, en Jozefzoon, tsjaa ik hou gewoon van dat soort buitenspelers, super snel, goede actie, en drie voorzetten waarvan er 2 op maat waren en 1 werd uit gescoord, dus nog rendement ook, prima.

Ook Bonevacia speelde een degelijke wedstrijd met een aantal prim aanvallende acties.

Ik zie trouwens dat veel mensen commentaar hebben op dit forum op onze eigen jeugd, ik zou zeggen, open je ogen en ga eens kijken bij de jeugd op trainingen of een wedstrijd, vaak lekker rustig en je kan goed zien wat de echte talenten zijn, veel mensen zullen we weer verbaasd gaan zijn over deze 2 spelers, maar als je er een heeeeeeel klein beetje aandacht aan besteed, dan had je dit al lang en breed kunnen weten
freakie
 freakie - zondag 15 augustus 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Remco eindelijk ben ik het weer met de eens xD
bully
 bully - zondag 15 augustus 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 11:48 schreef Brandje het volgende:
Leuke spelers maar wederom van die smurfen. Het wordt echt tijd dat er wat grote kerels doorbreken want met al die kabouters heb je in Europa helemaal niks te zoeken.

ps
Weer wat doorstroming? De basis van Ajax bestond gisteren uit 9 spelers uit de eigen jeugd. Alleen El Hammie en de Zeeuw niet.
is schneider dan wel zo groot?
bekijk anders het middenveld van barcelona maar eens.
ik vond deze jongens het vandaag goed doen.
of ze zullen doorbreken is natuurlijk altijd afwachten.
maar dat heefd niks temaken met hun lengte.
want klasse heefd geen lengte,groot of klein beide heefd zijn voor en nadelen.
joduh
 joduh - zondag 15 augustus 2010 - 14:07   quote  deeplink  
Hoe kan je nou wat vinden van 2 jongens die nog geen 100 min hebben gevoetbald in ajax1?Of laat ik het anders zeggen:hoe kan je over die jongens nu al een mening hebben? Ik las hier dat we suleimani 10 a 15 wedstr moesten laten staan om hem op oude nivo te krijgen????zo wtf?
Ik ben blij dat de jonkies de kans krijgen en zou het mooi vinden als het een vervolg kreeg.......Ben ik best trots op!!!!
Marco vd L
 Marco vd L - zondag 15 augustus 2010 - 14:17   quote  deeplink  
zeker aanwinsten voor Ajax. Jozefzoon maakte een mooie pass wat een doelpunt werdt en Bonevacia kreeg de eerste schot op doel voor ajax
Eide
 Eide - zondag 15 augustus 2010 - 14:18   quote  deeplink  
Bonevacia en zeker Jozefzoon gelden al jaren als enorme talenten. Het verbaasd mij, en de meeste mensen die de Ajax jeugd een beetje volgen, dan ook niets dat deze mannen nu kansen krijgen.

Over de kritiek op de fysiek van die twee. Als buitenspeler hoef je niet groot te zijn, sterker nog, Jozefzoon's postuur past perfect bij zijn positie. Voor Bonevacia zou het prettig zijn als hij wat groter was, maar Enoh is ook een onderdeurtje en doet toch voor niemand onder. Ik zie het probleem dus ook niet, zeker als je koppers als Alderweireld, Vertonghen, de Jong, El Hamdaoui en in iets mindere mate Suarez en v.d. Wiel in de ploeg hebt. Die kleinere jongens kan je dan prima leiden.
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 15 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Roly Bonevacia heeft me echt positief verrast, technisch vind ik ( na 1 wedstrijd dan ) hem beter als Enoh.. ik vind het mooi om te zien dat deze jongens een kans krijgen.
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 11:54 schreef freakie het volgende:
Remco eindelijk ben ik het weer met de eens xD
HAHA, het kan wel:):)
morkanne
 morkanne - zondag 15 augustus 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Ik heb niet veel van de voetballende acties gezien.
Wat mij wel opviel dat er tijdens het interview geen fatsoenlijke zin uit kwam.
Als je 18 of 19 jaar bent kun je toch wel een normaal antwoord geven.
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:30 schreef Aaaaight het volgende:
Roly Bonevacia heeft me echt positief verrast, technisch vind ik ( na 1 wedstrijd dan ) hem beter als Enoh.. ik vind het mooi om te zien dat deze jongens een kans krijgen.
maar Enoh is ook niet voor de aanvoer naar de spitsen, die is er om de verdediging te ondersteunen en dus voor de balans op het middenveld, en je ziet dat zonder hem, het heel erg moeilijk is voor AJAX om de nul te houden...
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:46 schreef morkanne het volgende:
vond het wel meeevallen, en Bonevacia stotterd, dus dat is ook vrij normaal, die gasten zijn gewoon erg verlegen.
alibabba
 alibabba - zondag 15 augustus 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Dit slaat natuurlijk nergens op. Die jongens zijn nog piepjong en wat remco ook aangaf, Bonevacia stottert. Ik vond het juist een heel leuk interview, waarin de jongens helemaal zichzelf zijn. Het is geweldig zo'n soort gasten en ik ben enorm verheugd met deze twee. Bij AJAX heeft de jeugd de toekomst.
joduh
 joduh - zondag 15 augustus 2010 - 15:24   quote  deeplink  
juist alibabba,trots op zulke jongens!
Pietje
 Pietje - zondag 15 augustus 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:19 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op. Die jongens zijn nog piepjong en wat remco ook aangaf, Bonevacia stottert. Ik vond het juist een heel leuk interview, waarin de jongens helemaal zichzelf zijn. Het is geweldig zo'n soort gasten en ik ben enorm verheugd met deze twee. Bij AJAX heeft de jeugd de toekomst.
Ik ben het (alweer...) helemaal met je eens!! Beide spelers zijn typische spelers uit de Ajaxschool: jong en veel flair. Die moeten we koesteren dan kunnen we er nog vaak van genieten!
Marco vd L
 Marco vd L - zondag 15 augustus 2010 - 15:46   quote  deeplink  
Pietje, je hebt gelijk. Geniet van zulke jongens
Marco vd L
 Marco vd L - zondag 15 augustus 2010 - 15:50   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/content/selectie-voor-wedstrijd-tegen-dinamo-kiev

bonevacia wel, jozefzoon doet niet mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door Marco vd L --
Pietje
 Pietje - zondag 15 augustus 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:46 schreef Marco vd L het volgende:
Pietje, je hebt gelijk. Geniet van zulke jongens
:-))
joey
 joey - zondag 15 augustus 2010 - 16:38   quote  deeplink  
ja leuk gister!:)
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 15 augustus 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
ben je nou echt zo dom?? weet niet hoe oud jij bent maar jij bent nog te dom om op deze forum te zijn...gadverdamme
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 15 augustus 2010 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
dat vond ik niet hoor. ik vond dat ze juist goed reageerde. ze vonden het een eer om in ajax1 te spelen en dat is het ook. waar heb jij gezien dat er geen fatsoenlijke zin uit kwam dan?
alibabba
 alibabba - zondag 15 augustus 2010 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:35 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

dat vond ik niet hoor. ik vond dat ze juist goed reageerde. ze vonden het een eer om in ajax1 te spelen en dat is het ook. waar heb jij gezien dat er geen fatsoenlijke zin uit kwam dan?
Inderdaad. Die gasten vinden het een ENORME EER om voor Ajax 1 te spelen en dat soort spelers kunnen wat extra's. Alles geven voor Ajax is aan de jeugd bestemd en daarom moeten die in eerste instantie de voorkeur krijgen boven aankopen, mits de aankoop doelgericht is en ook zeker een meerwaarde heeft t.o.v. de jeugd. Die zekerheid van een meerwaarde zou ik met zo'n scouting niet toevertrouwen.
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2010 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:50 schreef Marco vd L het volgende:
http://ajax1.nl/content/selectie-voor-wedstrijd-tegen-dinamo-kiev

bonevacia wel, jozefzoon doet niet mee!
komt omdat Sulejmani weer meemag
bully
 bully - maandag 16 augustus 2010 - 04:41   quote  deeplink  
wat ik hier mis is dat niemand het over de actie van bonevacia heefd.
dat hij door goed doorzetten El Hamdaoui
alleen voor de keeper zette maar die hij niet afmaakte.
maar ik heb natuurlijk met de jaren veel meer jeugd zien instromen die het leuk deden.
maar later toch niet echt doorbraken.
maar je ziet nu in ieder geval weer wat nieuwe gezichten en er zal dus altijd wel een of twee goede daarvan overblijven.
dus deze voortgang lijkt mij niet verkeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door bully --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 16 augustus 2010 - 08:00   quote  deeplink  
Josefzoon... mooie voorzet... nu de lijn vasthouden.

De jongens hadden in ieder geval een wereldavond beleefd.
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat Josefzoon ons allemaal nog kan laten zien
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:47 schreef alibabba het volgende:

[..]

Inderdaad. Die gasten vinden het een ENORME EER om voor Ajax 1 te spelen en dat soort spelers kunnen wat extra's. Alles geven voor Ajax is aan de jeugd bestemd en daarom moeten die in eerste instantie de voorkeur krijgen boven aankopen, mits de aankoop doelgericht is en ook zeker een meerwaarde heeft t.o.v. de jeugd. Die zekerheid van een meerwaarde zou ik met zo'n scouting niet toevertrouwen.
Nu vinden ze het nog een eer ja. Over een tijdje zijn waarschijnlijk ook deze jongens besmet met het ik heb het al helemaal gemaakt virus. Zag die Bonevacia al met dure bling bling in zn oortjes rondlopen. Dat is altijd zo jammer van dit soort jongens. Eenmaal doorgebroken denken ze dat ze het al gemaakt hebben. Ik hoop echt dat dat gaat meevallen met deze jongens en dat ze zich niet helemaal volhangen met dure diamantjes.
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:26 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Nu vinden ze het nog een eer ja. Over een tijdje zijn waarschijnlijk ook deze jongens besmet met het ik heb het al helemaal gemaakt virus. Zag die Bonevacia al met dure bling bling in zn oortjes rondlopen. Dat is altijd zo jammer van dit soort jongens. Eenmaal doorgebroken denken ze dat ze het al gemaakt hebben. Ik hoop echt dat dat gaat meevallen met deze jongens en dat ze zich niet helemaal volhangen met dure diamantjes.
Precies. Laat het voetbal een keer is boven het geld staan
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:35   quote  deeplink  
... en die dure uitziende bling dingetjes zijn natuurlijk helemaal niet de mode in Amsterdam toch?

Toch?

Ga toch weg man. Je bent al negatief voordat er iets gebeurt. Je gaat er eigenlijk al vanuit dat het mis zal gaan. Jezus zeg, ga de volkskrant lezen of zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Ongelooflijk dit, die gasten volgen gewoon de laatste mode, is dat iets wat verboden is ofzo, en laat die gasten hun geld lekker uitgeven, aan dat wat ze zelf willen. Mido kocht kan ik me herinneren van zijn eerste salaris een Ferrari, en die heeft het ook prima gedaan in ADAM
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:35 schreef Eide het volgende:
... en die dure uitziende bling dingetjes zijn natuurlijk helemaal niet de mode in Amsterdam toch?

Toch?

Ga toch weg man. Je bent al negatief voordat er iets gebeurt. Je gaat er eigenlijk al vanuit dat het mis zal gaan. Jezus zeg, ga de volkskrant lezen of zo.
Heb je dat nou tegen mij?
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Het ging mij in dit bericht.

quote:

[..]

Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 14:41 schreef Eide het volgende:
Het ging mij in dit bericht.

[..]

Naja er zit een kern van waarheid in. Ik zeg niet dat het helemaal waar is, maar het voetbal draait tegenwoordig wel allemaal om geld
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Het dan ook het beroep van deze jongens die verder geen maatschappelijke carriere opbouwen. Dat is dan ook niet gek. Daarnaast vind ik het belachelijk dat iemand maar uit gaat van het slechte. Dan ben je inderdaad snel klaar met een oordeel over een ander. Het is wel lekker simpel, toegegeven maar of het ook klopt... dat valt denk ik wel mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door Eide --
Brandje
 Brandje - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:53   quote  deeplink  
Je wilt deze jongens toch niet gaan vergelijken met Messi, Xavi en Iniesta of wel bully? Als je alleen maar kabouters in je team hebt krijg je vanzelf het deksel op de neus. Tijdens de eerste competitiewedstrijd werd dat heel pijnlijk duidelijk. Je geeft vrijwel geen kans weg maar uit corners verspeeld je twee dure/domme punten.
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 14:51 schreef Eide het volgende:
Het dan ook het beroep van deze jongens die verder geen maatschappelijke carriere opbouwen. Dat is dan ook niet gek. Daarnaast vind ik het belachelijk dat iemand maar uit gaat van het slechte. Dan ben je inderdaad snel klaar met een oordeel over een ander. Het is wel lekker simpel, toegegeven maar of het ook klopt... dat valt denk ik wel mee.
Ik kijk ernaar uit om Josefzoon en Bonevacia meer te zien spelen en ik denk ook dat ze prima kwaliteiten hebben die dit seizoen tot een verder niveau bevorderen.
Als je kijkt hoeveel voetballer het tegenwoordig voor het geld doen en ik het wel een beetje met die ene gozer eens. Maar toch ben ik ook benieuwd wat Josefzoon en Bonevacia ons kunnen laten zien
alibabba
 alibabba - dinsdag 17 augustus 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat is al gelijk een vooroordeel wat je zomaar uit de lucht grijpt. Je kan die gasten niet allemaal over één kam scheren. Bonevacia is, wat ik zag in het interview, een hele aardige jongen en is TROTS om in het AJAX-shirt te spelen. Het lijkt mij een jongen die, nu en in de toekomst, met beide beentjes op de grond blijft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat vinden wij van Roly Bonevacia en Florian Jozefzoon

0.0075681