BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hee Bahia 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 15 augustus 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee ik zeik vooral op Bahia want die was het allerslechtste.
Jongen,het is een teamsport weet je nog?? doe je met ze allen.Vlaar niet net zo goed zijn man lopen en maakte veel fouten,terwijl dat hij ons beste verdediger is.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zondag 15 augustus 2010 - 21:21   quote  deeplink  
collectieve wanprestatie met enkele zeer negatieve uitschieters
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:20 schreef feyenoordforlife27 het volgende:

[..]

Jongen,het is een teamsport weet je nog?? doe je met ze allen.Vlaar niet net zo goed zijn man lopen en maakte veel fouten,terwijl dat hij ons beste verdediger is.
Het is een teamsport waarin spelers individueel fouten kunnen maken. En dat deed Bahia waar de tegengoals uitkwamen, fouten die dus fataal bleken.

Was bij Vlaar niet het verhaal, speelde ook niet goed, maar sowieso minder slecht dan Bahia.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 15 augustus 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Het is een teamsport waarin spelers individueel fouten kunnen maken. En dat deed Bahia waar de tegengoals uitkwamen, fouten die dus fataal bleken.

Was bij Vlaar niet het verhaal, speelde ook niet goed, maar sowieso minder slecht dan Bahia.
MMM,Bahia kan ook gewoon foute maken he!is zeker duur die fouten,maar toch.feyenoord verliest als team en niet bahia verliest.
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:23 schreef feyenoordforlife27 het volgende:

[..]

MMM,Bahia kan ook gewoon foute maken he!is zeker duur die fouten,maar toch.feyenoord verliest als team en niet bahia verliest.
De fouten die hij vandaag maakte kunnen niet op dit niveau. Feyenoord heeft verloren mede dankzij schandalige fouten van Bahia.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 15 augustus 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:24 schreef MMM het volgende:

[..]

De fouten die hij vandaag maakte kunnen niet op dit niveau. Feyenoord heeft verloren mede dankzij schandalige fouten van Bahia.
En mede door mulder en mede door de Cler en mede door Vlaar.waar wil je naar toe gaan jongen?
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:25 schreef feyenoordforlife27 het volgende:

[..]

En mede door mulder en mede door de Cler en mede door Vlaar.waar wil je naar toe gaan jongen?
Ik doe het maar met caps want je snapt het niet:

BAHIA IS SCHULDIG AAN HET EERSTE EN DERDE TEGENDOELPUNT, ALS JE ZO SLECHT VERDEDIGD HOOR JE NIET OP DIT NIVEAU THUIS. HIER HEBBEN DE CLER EN VLAAR NIETS MEE TE MAKEN.

Zo.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 15 augustus 2010 - 21:31   quote  deeplink  
MMM,iedereen heeft met deze verlies te maken.niet alleen Bahia die idd 2 fouten maakte.want mulder had ook die 2 ballen kunnen pakken.maja
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:31 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
MMM,iedereen heeft met deze verlies te maken.niet alleen Bahia die idd 2 fouten maakte.want mulder had ook die 2 ballen kunnen pakken.maja
Het begon allemaal bij Bahia.

En dan nog die ene 'pass' van Bahia die doorzien werd door Vincken die zo op de keeper af kon gaan, te triest voor woorden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door MMM --
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 15 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Ook al is het Bahia zijn fout,waardoor Feyenoord heeft verloren.blijft het toch iedereen.je kan zeiken wat je wilt,maar zo is het helemaal.anders kunnen we net zo goed gaan dammen ofzo
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 15 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Ook al is het Bahia zijn fout,waardoor Feyenoord heeft verloren.blijft het toch iedereen.je kan zeiken wat je wilt,maar zo is het eenmaal.anders kunnen we net zo goed gaan dammen ofzo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door feyenoordforlife27 --
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:34 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Ook al is het Bahia zijn fout,waardoor Feyenoord heeft verloren.blijft het toch iedereen.je kan zeiken wat je wilt,maar zo is het helemaal.anders kunnen we net zo goed gaan dammen ofzo
Ja het hele team heeft schandalig gepresteerd. Het zou me niet verbazen als Bahia niet speelt donderdag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door MMM --
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 15 augustus 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Kan ik voor donderdag nog een paar noemen,die niet spelen.De cler sowieso niet meer
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:36 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
Kan ik voor donderdag nog een paar noemen,die niet spelen.De cler sowieso niet meer
We wachten af.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - zondag 15 augustus 2010 - 21:39   quote  deeplink  
ag,het komt wel goed hoor.alleen niet met deze vertoning van vandaag.
JanM
 JanM - zondag 15 augustus 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik doe het maar met caps want je snapt het niet:

BAHIA IS SCHULDIG AAN HET EERSTE EN DERDE TEGENDOELPUNT, ALS JE ZO SLECHT VERDEDIGD HOOR JE NIET OP DIT NIVEAU THUIS. HIER HEBBEN DE CLER EN VLAAR NIETS MEE TE MAKEN.

Zo.
Wat wordt jouw volgende janktopic? "Been moet oprotten want die heeft Babovic geen eerlijke kans gegeven en laat Bahia ten onrechte staan" verwacht ik. Het was vandaag een collectieve offday, waarschijnlijk mede vanwege de botsing tussen Been en De Cler in de kleedkamer. Valt niet goed te praten, maar is helaas gebeurd. Ze moeten zich nu weer opladen voor de volgende belangrijke pot. Het afzeiken van individuen helpt daar niet bij: HELEMAAL NIETS!
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 22:02 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat wordt jouw volgende janktopic? "Been moet oprotten want die heeft Babovic geen eerlijke kans gegeven en laat Bahia ten onrechte staan" verwacht ik. Het was vandaag een collectieve offday, waarschijnlijk mede vanwege de botsing tussen Been en De Cler in de kleedkamer. Valt niet goed te praten, maar is helaas gebeurd. Ze moeten zich nu weer opladen voor de volgende belangrijke pot. Het afzeiken van individuen helpt daar niet bij: HELEMAAL NIETS!
Jouw toontje staat me totaal niet aan.

Om verder op je onzin te reageren:
Collectieve offday te wijten aan de botsing tussen Been en de Cler? Wat een onzin. Als je daar al niet tegen kan, moet je lekker bij Quick Boys gaan spelen.

Nee het afzeiken helpt niet, maar het is toegestaan en lucht op.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zondag 15 augustus 2010 - 22:06   quote  deeplink  
als geboren optimist kon ik weinigs positiefs uit de wedstrijd halen vandaag, dus ik snap de verhalen wel
Maximus
 Maximus - zondag 15 augustus 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Kiekeboe...
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zondag 15 augustus 2010 - 22:10   quote  deeplink  
kom je eindelijk uit de kast ?
Maximus
 Maximus - zondag 15 augustus 2010 - 22:11   quote  deeplink  
Geloof dak er maar weer in kruip...
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zondag 15 augustus 2010 - 22:13   quote  deeplink  
nergens voor nodig
JanM
 JanM - zondag 15 augustus 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 22:06 schreef MMM het volgende:

[..]

Jouw toontje staat me totaal niet aan.

Om verder op je onzin te reageren:
Collectieve offday te wijten aan de botsing tussen Been en de Cler? Wat een onzin. Als je daar al niet tegen kan, moet je lekker bij Quick Boys gaan spelen.

Nee het afzeiken helpt niet, maar het is toegestaan en lucht op.
Mijn toontje? Ik geef gewoon mijn mening - daar gaan we weer - en als die mening afwijkt van de jouwe, bevalt jou dat niet. Lees jouw posts in dit topic anders nog eens terug en kijk hoe jij reageert op posts van mensen die het niet met je eens zijn. Tot reacties MET ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS om tot Babovic-vervelends toe jouw mening aan anderen op te dringen.

Moet je helemaal zelf weten, maar als ik het niet met je eens ben zeg ik dat! Dat kun je leuk vinden, dat kun je niet leuk vinden, 't maakt niet uit, 't is zoooooooooooo!
Maximus
 Maximus - zondag 15 augustus 2010 - 22:15   quote  deeplink  
't regent... triest weer... een trieste middag met alleen maar verliezers...
Maximus
 Maximus - zondag 15 augustus 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Ach laat die jongen toch. gaat al jaren zo. Timmer - Makaay - Bahia
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 22:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Mijn toontje? Ik geef gewoon mijn mening - daar gaan we weer - en als die mening afwijkt van de jouwe, bevalt jou dat niet. Lees jouw posts in dit topic anders nog eens terug en kijk hoe jij reageert op posts van mensen die het niet met je eens zijn. Tot reacties MET ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS om tot Babovic-vervelends toe jouw mening aan anderen op te dringen.

Moet je helemaal zelf weten, maar als ik het niet met je eens ben zeg ik dat! Dat kun je leuk vinden, dat kun je niet leuk vinden, 't maakt niet uit, 't is zoooooooooooo!
Nee, jij insinueert dat ik alleen maar onzin post. Vind ik niet chique.

Verder mag jij absoluut een andere mening hebben dan mij, niets mis mee. Soms reageer ik niet netjes op andere mensen nee, maar dat zijn vooral mensen die met de raarste dingen komen. Met de rest voer ik normale en leuke discussies.
willian
 willian - zondag 15 augustus 2010 - 22:23   quote  deeplink  
toen ws bahia een held, en nu 1 kut wedstrijd en iedereen zeikt hem af, weet je wat zeik heel feyenoord af in plek van 1 speler
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 augustus 2010 - 22:24   quote  deeplink  
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
BAHIA////HELD
Bahia is zo slecht dat hij de meeste wedstrijden van allemaal heeft gespeeld voor Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door detrapstaandervanvak --
JanM
 JanM - zondag 15 augustus 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 22:22 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee, jij insinueert dat ik alleen maar onzin post. Vind ik niet chique.

Verder mag jij absoluut een andere mening hebben dan mij, niets mis mee. Soms reageer ik niet netjes op andere mensen nee, maar dat zijn vooral mensen die met de raarste dingen komen. Met de rest voer ik normale en leuke discussies.
Ik insinueer helemaal niets! Waar staat dat ik beweer dat jij alleen maar onzin post? Wat ik zeg is dat mij opvalt dat je jouw mening soms nogal ver doordrijft en in dit geval wel erg negatief bent. Moet je allemaal helemaal zelf weten!

Verheug me op die normale en leuke discussies met je!
JanM
 JanM - zondag 15 augustus 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 22:23 schreef willian het volgende:
toen ws bahia een held, en nu 1 kut wedstrijd en iedereen zeikt hem af, weet je wat zeik heel feyenoord af in plek van 1 speler
Precies!
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 22:02 schreef JanM het volgende:
Wat wordt jouw volgende janktopic? "Been moet oprotten want die heeft Babovic geen eerlijke kans gegeven en laat Bahia ten onrechte staan" verwacht ik.
Dit dus, vind ik niet netjes overkomen. Alsof ik alleen maar janktopics/reacties plaats. Ik vind mezelf niet negatief, behalve al mijn berichten van vandaag. Ik kan er niet bij dat we met deze selectie verliezen van Excelsior, maargoed..

Nou dat kan best hoor, we zullen het zien in de toekomst Jan!
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 21:11 schreef feyenoordforlife27 het volgende:

[..]

om 14:37 heeft ze het geplaatst en was al lang bekend dus.dus wie moet opletten??
Kwam net van de tribune, daar gingen we er van uit dat hij geblesseerd was. Lijkt me een normale conclusie als iemand in de rust gewisseld wordt, dus heb op de tribune niet nagevraagd of alles wel klopte en driedubbel gecheckt was. Gelukkig ben jij onfeilbaar, en kan ik al het nieuws bij jou navragen. Beetje zeikerd ben je trouwens wel, he.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:49 schreef Els het volgende:

[..]

Kwam net van de tribune, daar gingen we er van uit dat hij geblesseerd was. Lijkt me een normale conclusie als iemand in de rust gewisseld wordt, dus heb op de tribune niet nagevraagd of alles wel klopte en driedubbel gecheckt was. Gelukkig ben jij onfeilbaar, en kan ik al het nieuws bij jou navragen. Beetje zeikerd ben je trouwens wel, he.
beetje? Dan was Feyenoord gisteren maar een beetje slecht..
de.fan
 de.fan - maandag 16 augustus 2010 - 18:26   quote  deeplink  
drama!!!!!!!!! roep ik al jaren.....
Kan niet op dit niveau mee, dat heeft Fernandez heel duidelijk bloot gelegd!!
En wie dat niet wil of kan zien is een blinde feyenoord supporter
En mijn goeie vriend Bruins bakte er ook weer helemaal niks van, ben ik blij dat ik deze drama's niet meer hoeft te zien in de kuip. Ik zal jullie ook mijn voorspelling geven voor dit seizoen een plaats tussen de 6 en 9. Hoger komen we niet en kunnen we momenteel ook niet. Maar we moeten wel met de jeugd verder en deze even de tijd geven. Dus Bruins en Bahia eruit en daarvoor Martins Indi en van Haaren.
FR
 FR - maandag 16 augustus 2010 - 18:30   quote  deeplink  
ZIJKMENSEN DIE GAAN ZIJKEN OVER 1 WEDSTRIJD, JULLIE KUNNEN HET ECHT NIET BETER.
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Pffff wat een gezeik allemaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door 3036 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:26 schreef de.fan het volgende:
drama!!!!!!!!! roep ik al jaren.....
Kan niet op dit niveau mee, dat heeft Fernandez heel duidelijk bloot gelegd!!
En wie dat niet wil of kan zien is een blinde feyenoord supporter
En mijn goeie vriend Bruins bakte er ook weer helemaal niks van, ben ik blij dat ik deze drama's niet meer hoeft te zien in de kuip. Ik zal jullie ook mijn voorspelling geven voor dit seizoen een plaats tussen de 6 en 9. Hoger komen we niet en kunnen we momenteel ook niet. Maar we moeten wel met de jeugd verder en deze even de tijd geven. Dus Bruins en Bahia eruit en daarvoor Martins Indi en van Haaren.
Hoiiiiii de.fag!
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:30 schreef FR het volgende:
ZIJKMENSEN DIE GAAN ZIJKEN OVER 1 WEDSTRIJD, JULLIE KUNNEN HET ECHT NIET BETER.
Weet jij niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 20:24   quote  deeplink  
Beter..ja wel... zijken?
de.fan
 de.fan - maandag 16 augustus 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:30 schreef FR het volgende:
ZIJKMENSEN DIE GAAN ZIJKEN OVER 1 WEDSTRIJD, JULLIE KUNNEN HET ECHT NIET BETER.
Ik zeikt al jaren over Bruins en Bahia, dus kom niet met die smoes van 1 wedstrijd aan....
Het is gewoon open en bloot gelegd dat Bahia nog geen lantaarnpaal kan bij houden!! En Bruins daar win je nog geen grassprietje mee
MrChriz
 MrChriz - maandag 16 augustus 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:31 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik zeikt al jaren over Bruins en Bahia, dus kom niet met die smoes van 1 wedstrijd aan....
Het is gewoon open en bloot gelegd dat Bahia nog geen lantaarnpaal kan bij houden!! En Bruins daar win je nog geen grassprietje mee
Jij zeikt al jaren op alles en iedereen...

Bahia heeft een vormdip, dat zal ik zeker niet ontkennen maar hij staat er altijd en zeikt nooit/werkt hard. Ik weet zeker dat hij er weer bovenop komt!

Bruins verrast me btw positief dit seizoen, vind hem naar behoren presteren.
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:47 schreef MrChriz het volgende:

Bruins verrast me btw positief dit seizoen, vind hem naar behoren presteren.
Seizoen is al lang onderweg ja.. Tegen Utrecht goed, tegen Excelsior net als de rest dramatisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door MMM --
MrChriz
 MrChriz - maandag 16 augustus 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Seizoen is al lang onderweg ja.. Tegen Utrecht goed, tegen Excelsior net als de rest dramatisch.
Das al 1 wedstrijd beter dan vorig seizoen toen hij elke wedstrijd net zo matig was als tegen excelsior of nog minder.. En nog veel kansen om meer plusjes te noteren :)
henkie1969
 henkie1969 - maandag 16 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 14:24 schreef BRAYY het volgende:
opzouten met die luchtdekker heft bij de 1-0 ook al buitenspel op. wat een aanfluiting, wordt het toch nog zichtbaar dat het een gullit aankoop was.
en vorig seizoen was het een topper....
over korte termijngeheugen gesproken
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 21:39   quote  deeplink  
De rots van Rio zal zich revancheren. Is al seizoen een gewaardeerde verdedigende kracht. Die val je toch niet af na 1 DRAMA pot
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 21:42   quote  deeplink  
T was wel HEEL slecht
boyan19
 boyan19 - donderdag 19 augustus 2010 - 00:22   quote  deeplink  
Nu is het bahia volgende week is het mulder,,

we hebben bahia 2 jaar lang omhoog geprezen,,

nu omdat hij 1 van de oudere is vallen zijn fouten weer net ff iets op maar als die in sept de 1-0 erin prik tegen de neuzen is het een held DAT IS DIE ZOIEZO WEL maar iedere verdediger maakt fouten

en het grote verschil is als een aanvaller een fout maakt gebeurt er weinig een verdediger is meestal een doelpunt tsjaa
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2010 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 00:22 schreef boyan19 het volgende:
Nu is het bahia volgende week is het mulder,,

we hebben bahia 2 jaar lang omhoog geprezen,,

nu omdat hij 1 van de oudere is vallen zijn fouten weer net ff iets op maar als die in sept de 1-0 erin prik tegen de neuzen is het een held DAT IS DIE ZOIEZO WEL maar iedere verdediger maakt fouten

en het grote verschil is als een aanvaller een fout maakt gebeurt er weinig een verdediger is meestal een doelpunt tsjaa
Mulder brand ik al weken af.

En nee, niet omdat hij één van de ouderen is maar omdat het SCHANDALIGE FOUTEN ZIJN DIE JE BIJ DE F-JES NIET EENS MAAKT.

Normaal is het een bruikbare verdediger mede dankzij Vlaar.
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 00:29   quote  deeplink  
En nu is 'ie geblesseerd en hou ik mijn hart vast!
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2010 - 00:32   quote  deeplink  
Bahia in de vorm van zondag kan je missen als kiespijn, laat 'm maar lekker even rusten en er daarna weer staan zoals we normaal gesproken van hem gewend zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hee Bahia 2









0.0069789