BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been maant supporters tot kalmte???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Wereldgozer
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 15:10   quote  deeplink  
Hoezo maant been de supporters tot kalmte?? Moeten we alles pikken?? zijn al jaren dat gerotzooi beu... elk jaar weer worden er gouden bergen beloofd. eerst voor het trainingskamp een spits toen daarna weer en zijn nu inmiddels bijna 3 weken verder en er is nog niks. ja een paar gratis spelers die we mogen huren van wat russische clubs waar don leo zijn sigaren van betrekt!!
Men heeft totaal geen enkel respect voor de fan of supporter van hun club. Waar in de wereld zal het rustig zijn als een "topclub" verliest van een degradatiekandidaat (met alle repect) nummer 1 ??? mogen ze mij vertellen welke supporters dat wel slikken? dit is gewoon te gek voor woorden en eisen 2 a 3 versterkingen erbij. en van mij mag 60% van deze selectie gelijk de spullen pakken ook al krijgen we er geen dubbeltje meer voor. Maar voor dit zooitje hoef je toch geen dik salaris te gaan betalen he?? Kom Leo en laat je zien... laat zien dat je echt een rotterdams hart hebt ook tijdens de slechte tijden! En niet verschuilen achter de financiele wanbeleid want dat wist je vantevoren ook al.. Geen woorden maar daden LEO!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Ja lekker rellen.

Hersenlozen.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 15:16   quote  deeplink  
Wie heeft het over rellen?? gaat over jezelf laten horen... of laat je gewoon alles gebeuren??
Dit is de club van het volk.... we zijn geen 020 ofzo!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:17   quote  deeplink  
Pff.. Het zijn alleen maar hersenlozen die nu aan de stoelpoten van het bestuur gaan zagen.

Hard rennend je eigen ondergang tegemoet met je hoodie over je kop.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 15 augustus 2010 - 15:21   quote  deeplink  
We moeten onze koppen er wel bij houden. Onze directie moet meer openheid richting de achterban geven.
En wij als supporters maken het de club ook niet altijd even makkelijk.
Wij ondernemen ook niets om onze club financieel te steunen. Dus iedereen moet gewoon eens positiever gaan denken. Dan komt het resultaat vanzelf
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 15:23   quote  deeplink  
jij bent dus zo'n voorbeeldig student/werknemer die altijd ja knikt wat je meerdere zegt zonder eigen mening?
agneovo
 agneovo - zondag 15 augustus 2010 - 15:24   quote  deeplink  
wat is dit weer hersenloos gezwam zeg...wat nou versterkingen eisen..kom jij net onder een rots vandaan ofzo...iedereen weet dat er geen geld is...iedereen weet dat je een ontzettend jong team heb..en iedereen met een beetje meer hersencellen dan een gemiddelde doperwt weet dat dit kan gebeuren met een heel jong elftal..en deze "topcub" is al jaren geen topclub meer hoor..
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:21 schreef Ronnie W het volgende:
We moeten onze koppen er wel bij houden. Onze directie moet meer openheid richting de achterban geven.
En wij als supporters maken het de club ook niet altijd even makkelijk.
Wij ondernemen ook niets om onze club financieel te steunen. Dus iedereen moet gewoon eens positiever gaan denken. Dan komt het resultaat vanzelf
Kan me nog een aantal jaar geleden de certificaten herinneren die uitgebracht zijn. talentpools etc. hele mooie dingen die binnen 5 jaar miljoenen op moesten leveren. Zal o.a. de guzman in tim vincken luigi bruins. dus kom niet met de achterban doet financieel te weinig!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:23 schreef El Jardinero het volgende:
jij bent dus zo'n voorbeeldig student/werknemer die altijd ja knikt wat je meerdere zegt zonder eigen mening?
Sterker nog, ik heb een leidinggevende functie. Dus ik weet wanneer je je bek open moet trekken en wanneer niet.

Dit is niet t moment. Emotie is een slechte raadgever.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 15 augustus 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:26 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Kan me nog een aantal jaar geleden de certificaten herinneren die uitgebracht zijn. talentpools etc. hele mooie dingen die binnen 5 jaar miljoenen op moesten leveren. Zal o.a. de guzman in tim vincken luigi bruins. dus kom niet met de achterban doet financieel te weinig!
Wat een slecht idee was dat zeg koste achteraf alleen maar geld. Alleen Drenthe heeft talent pool 1 betaald.
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:10 schreef El Jardinero het volgende:
Hoezo maant been de supporters tot kalmte?? Moeten we alles pikken?? zijn al jaren dat gerotzooi beu... elk jaar weer worden er gouden bergen beloofd. eerst voor het trainingskamp een spits toen daarna weer en zijn nu inmiddels bijna 3 weken verder en er is nog niks. ja een paar gratis spelers die we mogen huren van wat russische clubs waar don leo zijn sigaren van betrekt!!
Men heeft totaal geen enkel respect voor de fan of supporter van hun club. Waar in de wereld zal het rustig zijn als een "topclub" verliest van een degradatiekandidaat (met alle repect) nummer 1 ??? mogen ze mij vertellen welke supporters dat wel slikken? dit is gewoon te gek voor woorden en eisen 2 a 3 versterkingen erbij. en van mij mag 60% van deze selectie gelijk de spullen pakken ook al krijgen we er geen dubbeltje meer voor. Maar voor dit zooitje hoef je toch geen dik salaris te gaan betalen he?? Kom Leo en laat je zien... laat zien dat je echt een rotterdams hart hebt ook tijdens de slechte tijden! En niet verschuilen achter de financiele wanbeleid want dat wist je vantevoren ook al.. Geen woorden maar daden LEO!
Gouden bergen: Er is in de aanloop naar dit seizoen herhaaldelijk gezegd dat Feyenoord blij moet zijn als het bij de 1e 5 eindigt, en er wordt dan nooit gerefereeerd aan plaats 1 t/3 maar aan 4 of 5. Dat zie ik niet als een gouden berg. We gaan ook niet voor goede, trefzekere spitsen, maar voor goedkope en krijgertjes. Ik kan daar echt geen gouden bergen in ontdekken.
Jij bent niet blij met het traject dat Feyenoord nu aflegt, ws geen enekele supporter, maar Feyenoord kan niet erg veel anders. ER IS GEEN GELD. Hoe dat komt kunnen we over discussieren, maar als we de oorzaak weten, is het niet zo dat dan de schulden opeens weg zijn. We lopen langs de financiele afgrond, deal with it!
Van jou mag 60% van de selectie zonder salaris gelijk de koffers pakken, en je vraagt wel om respect voor jouzelf als supporter. Weleens van zelfreflectie gehoord.
Al je plannen kun je uitvoeren, iedereen die jij wil eruit, als je met 100 miljoen euro in een koffer bij Feyenoord op de stoep staat. Als je dat, net als ik, niet kan, en ook geen waanzinnig getalenteerd bestuurder bent, dan zal je net als de rest je moeten beperken tot het steunen van Feyenoord, in voor en tegenspoed. dat laatste is nu het geval, voor ws de komende 4 jaar. Wat doe je?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door Els --
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:24 schreef agneovo het volgende:
wat is dit weer hersenloos gezwam zeg...wat nou versterkingen eisen..kom jij net onder een rots vandaan ofzo...iedereen weet dat er geen geld is...iedereen weet dat je een ontzettend jong team heb..en iedereen met een beetje meer hersencellen dan een gemiddelde doperwt weet dat dit kan gebeuren met een heel jong elftal..en deze "topcub" is al jaren geen topclub meer hoor..
Kan me herinneren dat roy makaay/gio/hofland een bovenmodaal oftewel 3 x balkenende norm verdiende en nog niet te spreken over de guzman. een klein rekensommetje leert mij dat het minimaal 4 milj. extra in de clubkas op moet leveren. en ik citeer...
" van de vertrokken of gestopte spelers zullen we vervanging gaan zoeken een bepalende middenvelder en een nummer 9 die minimaal 20 goals scoort". dus wie heeft er nou onder een rots gelegen?? elk jaar weer verdwijnen er miljoenen in de verkeerde zak.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 15 augustus 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:21 schreef Ronnie W het volgende:
We moeten onze koppen er wel bij houden. Onze directie moet meer openheid richting de achterban geven.
En wij als supporters maken het de club ook niet altijd even makkelijk.
Wij ondernemen ook niets om onze club financieel te steunen. Dus iedereen moet gewoon eens positiever gaan denken. Dan komt het resultaat vanzelf
Hoezo openheid geven, men weet toch al dat er geen geld is.
en als wij het ze niet moeilijk maken gebeurt er helemaal niets, wij verlangen alleen strijd als het voetballend ff niet lukt.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb een leidinggevende functie. Dus ik weet wanneer je je bek open moet trekken en wanneer niet.

Dit is niet t moment. Emotie is een slechte raadgever.
dat krijg je wel bij zo'n club!! even ter verduidelijking ben tegen geweld of oproer maar vind het tijd worden dat het technisch beleid ook eens onder de loep genomen mag worden en naar buiten mag treden! Niet alleen wanneer het goed gaat.. met zijn dikke sigaar bij elk praatprogramma de lollige jongen uit gaan zitten hangen.
Marco12345
 Marco12345 - zondag 15 augustus 2010 - 15:34   quote  deeplink  
Komt allemaal weer goed joh...
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 15 augustus 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:31 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat roy makaay/gio/hofland een bovenmodaal oftewel 3 x balkenende norm verdiende en nog niet te spreken over de guzman. een klein rekensommetje leert mij dat het minimaal 4 milj. extra in de clubkas op moet leveren. en ik citeer...
" van de vertrokken of gestopte spelers zullen we vervanging gaan zoeken een bepalende middenvelder en een nummer 9 die minimaal 20 goals scoort". dus wie heeft er nou onder een rots gelegen?? elk jaar weer verdwijnen er miljoenen in de verkeerde zak.
Je vergeet ff dat de begroting naar beneden is geschroefd, daardoor zijn die "beschikbare" miljoenen niet opnieuw in te zetten helaas
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 augustus 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:
Pff.. Het zijn alleen maar hersenlozen die nu aan de stoelpoten van het bestuur gaan zagen.

Hard rennend je eigen ondergang tegemoet met je hoodie over je kop.
Ik ben het met jou eens om de kalmte te bewaren..
Na een verlies beurtje gelijk actie te ondernemen is vreemd.
Vooral na de toch onverwachte winst van op Utrecht vorige week.

Laten we even rustig wachten op herstel en als dat er op termijn
niet komt kan er altijd nog gereageerd worden..

Wat ik wel vreemd vind is dat je gelijk oordeelt dat het hooli`s zijn??
Emotie mag ten alle tijden getoond worden anders spreek je niet van liefde!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 15:37   quote  deeplink  
Ik geloof dat deze groep jonge spelers echt door het vuur gaan voor supporters die ze bij de eerste nederlaag al laten vallen.
Jullie krijgen allemaal een premature ejaculatie als een of andere geep een hossanna stuk schrijft over "het Legioen". Vervolgens laten jullie bij de eerste tegenslag je club alweer vallen. Lijkt wel jodenpubliek.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:33 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

dat krijg je wel bij zo'n club!! even ter verduidelijking ben tegen geweld of oproer maar vind het tijd worden dat het technisch beleid ook eens onder de loep genomen mag worden en naar buiten mag treden! Niet alleen wanneer het goed gaat.. met zijn dikke sigaar bij elk praatprogramma de lollige jongen uit gaan zitten hangen.
Dat klopt.
Maar, de vraag is, wie wil er op dit moment zijn tijd in Feyenoord steken.
En waarschijnlijk ook nog een hoop van je eigen geld.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat ik wel vreemd vind is dat je gelijk oordeelt dat het hooli`s zijn??
Emotie mag ten alle tijden getoond worden anders spreek je niet van liefde!!!
Nee dat zeg ik niet, maar t zijn ws wel anonieme lafbekjes, vandaar de hoodie.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 15 augustus 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:31 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat roy makaay/gio/hofland een bovenmodaal oftewel 3 x balkenende norm verdiende en nog niet te spreken over de guzman. een klein rekensommetje leert mij dat het minimaal 4 milj. extra in de clubkas op moet leveren. en ik citeer...
" van de vertrokken of gestopte spelers zullen we vervanging gaan zoeken een bepalende middenvelder en een nummer 9 die minimaal 20 goals scoort". dus wie heeft er nou onder een rots gelegen?? elk jaar weer verdwijnen er miljoenen in de verkeerde zak.
Helaas wel ja, Feyenoord heeft in het verleden een beleid aangenomen wat drama was. Het topssport klimaat van Bosz, de koop maar raak Gullit, En de beste man van de Herik met geld wat er niet was.van zo ongeveer de laatste 10 15 jaar was. veel investeren ik zie Cruz, de lijst van Gullit noen ik niet eens op, en Bosz met talentpools, de Guzman, grote namen met groot salaris aantrekken. Hierdoor moet Feyenoord een groot negatief balans op hoog nivo presteren wat we vorig jaar goed hebben gedaan. Maar nu beginnen we het echt te voelen, er is geen geld voor een leuke spits,er geen geld voor een leuke linker verdediger of voor dat ene talentje. Het moest een keer ophouden en die tijd begint nu al een beetje en zal volgend jaar misschien grotere gevolgen hebben.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 15 augustus 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:37 schreef hotjumper het volgende:
Ik geloof dat deze groep jonge spelers echt door het vuur gaan voor supporters die ze bij de eerste nederlaag al laten vallen.
Jullie krijgen allemaal een premature ejaculatie als een of andere geep een hossanna stuk schrijft over "het Legioen". Vervolgens laten jullie bij de eerste tegenslag je club alweer vallen. Lijkt wel jodenpubliek.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 15 augustus 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:39 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

niks aan toe te voegen van Hotjumper, ik erger me ook aan dat gedrag maar we gaan er in mee ik ook. Allen sommige uitspraken zijn echt alla 020 ene 27 ofzo.
mysteryman
 mysteryman - zondag 15 augustus 2010 - 15:45   quote  deeplink  
er is maar 1 oplossing en dat is al jaren zo:
de club moet verkocht worden aan een buitenlandse investeerder. Dit is de enigste redding, je kan natuurlijk wel met oogkleppen op blijven lopen maar dan kom je er niet.

En mario been is niet geschikt als trainer van feyenoord hij maakt deze jongens niet beter.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:30 schreef Els het volgende:

[..]

Gouden bergen: Er is in de aanloop naar dit seizoen herhaaldelijk gezegd dat Feyenoord blij moet zijn als het bij de 1e 5 eindigt, en er wordt dan nooit gerefereeerd aan plaats 1 t/3 maar aan 4 of 5. Dat zie ik niet als een gouden berg. We gaan ook niet voor goede, trefzekere spitsen, maar voor goedkope en krijgertjes. Ik kan daar echt geen gouden bergen in ontdekken.
Jij bent niet blij met het traject dat Feyenoord nu aflegt, ws geen enekele supporter, maar Feyenoord kan niet erg veel anders. ER IS GEEN GELD. Hoe dat komt kunnen we over discussieren, maar als we de oorzaak weten, is het niet zo dat dan de schulden opeens weg zijn. We lopen langs de financiele afgrond, deal with it!
Van jou mag 60% van de selectie zonder salaris gelijk de koffers pakken, en je vraagt wel om respect voor jouzelf als supporter. Weleens van zelfreflectie gehoord.
Al je plannen kun je uitvoeren, iedereen die jij wil eruit, als je met 100 miljoen euro in een koffer bij Feyenoord op de stoep staat. Als je dat, net als ik, niet kan, en ook geen waanzinnig getalenteerd bestuurder bent, dan zal je net als de rest je moeten beperken tot het steunen van Feyenoord, in voor en tegenspoed. dat laatste is nu het geval, voor ws de komende 4 jaar. Wat doe je?
Els, dit is niet iets van de laatste tijd! dit is een traject wat al langer aan de gang is. een stel hersenloze hebben Jorien eruit gewrkt destijds.. was nog misschien een van de slechtste dingen die men kon doen. daarna de ene na de andere verkeerde of slechte aankoop gedaan. van 9000 man in de kuip in 88-89 tot kampioenschappen bekerwinsten en de uefa cup in 2002.zit toch maar een 13 jaar tussen. de laatste 8 jaar is het alleen maar slechter gegaan niet alleen voetballend maar zeker financieel. en dan vraag ik me toch wel af els. toen het zo slecht met feyenoord ging in 87-89 waren we wel financieel gezond ondanks dat er maar 9000 seizoenskaarten verkocht werden. nu 13 jaar later en tussen 30 tot 34000 seizoenskaarten verder per seizoen zijn we een armlastige club??!! ik kan er met mijn pet niet bij hoe zo'n club met zo'n supportersschare letterlijk naar de klote wordt geholpen. ik zal ze altijd blijven steunen en fan blijven want feyenoord is echt een ziekte waar je niet vanaf komt en het doet me zeer om deze club zo naar de tyfus is geholpen door beleidsbepalers of mensen met een "rood-wit" hart.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 15 augustus 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:45 schreef mysteryman het volgende:
er is maar 1 oplossing en dat is al jaren zo:
de club moet verkocht worden aan een buitenlandse investeerder. Dit is de enigste redding, je kan natuurlijk wel met oogkleppen op blijven lopen maar dan kom je er niet.

En mario been is niet geschikt als trainer van feyenoord hij maakt deze jongens niet beter.
?????????
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:48 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Els, dit is niet iets van de laatste tijd! dit is een traject wat al langer aan de gang is. een stel hersenloze hebben Jorien eruit gewrkt destijds.. was nog misschien een van de slechtste dingen die men kon doen. daarna de ene na de andere verkeerde of slechte aankoop gedaan. van 9000 man in de kuip in 88-89 tot kampioenschappen bekerwinsten en de uefa cup in 2002.zit toch maar een 13 jaar tussen. de laatste 8 jaar is het alleen maar slechter gegaan niet alleen voetballend maar zeker financieel. en dan vraag ik me toch wel af els. toen het zo slecht met feyenoord ging in 87-89 waren we wel financieel gezond ondanks dat er maar 9000 seizoenskaarten verkocht werden. nu 13 jaar later en tussen 30 tot 34000 seizoenskaarten verder per seizoen zijn we een armlastige club??!! ik kan er met mijn pet niet bij hoe zo'n club met zo'n supportersschare letterlijk naar de klote wordt geholpen. ik zal ze altijd blijven steunen en fan blijven want feyenoord is echt een ziekte waar je niet vanaf komt en het doet me zeer om deze club zo naar de tyfus is geholpen door beleidsbepalers of mensen met een "rood-wit" hart.
Jorien heeft een failliete boedel overgenomen, respect en er zijn een aantal goede jaren onder zijn leding geweest. Na 15 jaar levert hij weer een failliete boedel af, dus onder zijn leiding zijn weer grote fouten gemaakt. En iets van het respect verloren. Ben het er wel mee eens dat Jorien wegging, de manier waarop is schandalig. Door het Bosman arrest zijn de salarissen van de voetballers ontploft, daar zal een groot gedeelte van de verklaring inzitten waarom we de omzet van veel meer seizoenkaarten nodig hebben. Ik hoop dat we weer een een visionair als Kieboom krijgen, dat hebben we nodig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Jorien heeft t prima gedaan, hij had t eerder moeten overdragen.
Daarna heeft ie zichzelf de soep in gewerkt.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 15 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Dat geloof ik dus ook,een sterke man als Kieboom of van den Herik!
moeten we ze wel in huis hebben natuurlijk,zo'n blokland?! is dat wat??
of te licht voor Feyenoord
dennie
 dennie - zondag 15 augustus 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens om de kalmte te bewaren..
Na een verlies beurtje gelijk actie te ondernemen is vreemd.
Vooral na de toch onverwachte winst van op Utrecht vorige week.

Laten we even rustig wachten op herstel en als dat er op termijn
niet komt kan er altijd nog gereageerd worden..

Wat ik wel vreemd vind is dat je gelijk oordeelt dat het hooli`s zijn??
Emotie mag ten alle tijden getoond worden anders spreek je niet van liefde!!!
Haha ik weet neit hoe het kan maar ieder punt waar jij mee komt valt (bij mij) wel wat op aan te merken.

Het gaat er neit om dat ze hebben verloren het gaat erom van WIE..
Onverwachte winst op Utrecht??!! kom op zeg we hebben kwaliteit ingeleverd maar thuis van Utrecht winnen is toch niet onverwacht??! Thuis moet je van iedereen winnen, dus ZEKER van Utrecht

We moeten idd rustig wachten.. maar hebben we veel meer keuze?

Maar idd.... emotie hoort erbij.. ;)
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:02 schreef Wolfmen het volgende:
Dat geloof ik dus ook,een sterke man als Kieboom of van den Herik!
moeten we ze wel in huis hebben natuurlijk,zo'n blokland?! is dat wat??
of te licht voor Feyenoord
Hmmm, dacht meer aan mezelf of MMM, maar als jij het meer ziet zitten in Blokland vind ik het ook goed ;-)
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 15 augustus 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:07 schreef Els het volgende:

[..]

Hmmm, dacht meer aan mezelf of MMM, maar als jij het meer ziet zitten in Blokland vind ik het ook goed ;-)
een 3 hoofdig bestuur is natuurlijk ook een optie:)
dennie
 dennie - zondag 15 augustus 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:07 schreef Els het volgende:

[..]

Hmmm, dacht meer aan mezelf of MMM, maar als jij het meer ziet zitten in Blokland vind ik het ook goed ;-)
We zoeken een sterke man, dus jij valt af ;)
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:07 schreef Els het volgende:

[..]

Hmmm, dacht meer aan mezelf of MMM, maar als jij het meer ziet zitten in Blokland vind ik het ook goed ;-)
Zie in ons wel een goed duo!
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:10 schreef dennie het volgende:

[..]

We zoeken een sterke man, dus jij valt af ;)
Ik heb een sterke mannelijke kant, hoor.
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Zie in ons wel een goed duo!
Volgens mij moet het dan goed komen ;-)
dennie
 dennie - zondag 15 augustus 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:22 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb een sterke mannelijke kant, hoor.
pfoe ik weet niet of dat wel zo goed is :P
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:25 schreef dennie het volgende:

[..]

pfoe ik weet niet of dat wel zo goed is :P
Als t een baard is niet nee
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 augustus 2010 - 16:26   quote  deeplink  
het is om te janken
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 15 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:22 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb een sterke mannelijke kant, hoor.
echt?? zou je niet zeggen! ;)
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 15 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:26 schreef Jappie_FEY het volgende:
het is om te janken
Hoevaak heb ik dit al gelezen ;)
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:23 schreef Els het volgende:

[..]

Volgens mij moet het dan goed komen ;-)
Duidelijk!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
denk 3x
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 15 augustus 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:30 schreef Jappie_FEY het volgende:
denk 3x
maar je hebt wel 3x gelijk, dus ik heb er niks tegen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 augustus 2010 - 16:31   quote  deeplink  
gelukkig
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 augustus 2010 - 16:32   quote  deeplink  
hup els!
panter36
 panter36 - zondag 15 augustus 2010 - 16:37   quote  deeplink  
Wat een kabaal allemaal zeg omdat ze verloren hebben en opeens deugd er niks meer van zal er maar vast aan gaan wennen want de komende jaren wordt het toch niet beter.
Els
 Els - zondag 15 augustus 2010 - 16:39   quote  deeplink  
Meld me ff af, ga naar een verjaardag. Kijken of ik de gezelligste van het stel ben :-))
De Spot
 De Spot - zondag 15 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:21 schreef Ronnie W het volgende:
We moeten onze koppen er wel bij houden. Onze directie moet meer openheid richting de achterban geven.
En wij als supporters maken het de club ook niet altijd even makkelijk.
Wij ondernemen ook niets om onze club financieel te steunen. Dus iedereen moet gewoon eens positiever gaan denken. Dan komt het resultaat vanzelf
Wat een gelul is dat zeg,moet ik die mongolen op het veld nog gaan betalen ook...pffff..Feyenoord heeft gegokt en verloren en iedereen is daar de dupe van!!

Feyenoord komt ook echt wel weer boven water drijven hoor...graag wel een ander bestuur met de tijd!!
De Spot
 De Spot - zondag 15 augustus 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:37 schreef hotjumper het volgende:
Ik geloof dat deze groep jonge spelers echt door het vuur gaan voor supporters die ze bij de eerste nederlaag al laten vallen.
Jullie krijgen allemaal een premature ejaculatie als een of andere geep een hossanna stuk schrijft over "het Legioen". Vervolgens laten jullie bij de eerste tegenslag je club alweer vallen. Lijkt wel jodenpubliek.
Verliezen van Excelsior is wel erg triest,los van de reactie van het publiek!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been maant supporters tot kalmte???









0.0080728