|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 16:50 schreef De Spot het volgende:[..] Feyenoord komt ook echt wel weer boven water drijven hoor...graag wel een ander bestuur met de tijd!! Tja hier ben ik ook voor.. |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
na jarenlang klotemanagement in de kuip ben ik blij met het trio Been, Beenhakker en Gudde. Zij doen goede dingen voor de continuiteit vd club, je mag nu ook niet teveel verwachten.
je kan wel verwachten dat de spelers die we wel hebben, op zn minst hun best doen! dat was tegen excelsior niet het geval, stelletje slome idioten.. vindt overigens BEEN hoofdelijk aansprakelijk voor de motivatie van zijn team! |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 17:03 schreef mdr8 het volgende:na jarenlang klotemanagement in de kuip ben ik blij met het trio Been, Beenhakker en Gudde. Zij doen goede dingen voor de continuiteit vd club, je mag nu ook niet teveel verwachten. je kan wel verwachten dat de spelers die we wel hebben, op zn minst hun best doen! dat was tegen excelsior niet het geval, stelletje slome idioten.. vindt overigens BEEN hoofdelijk aansprakelijk voor de motivatie van zijn team! De motivatie van de spelers is al vaker een punt van discussie.Als de trainer dat niet voor elkaar kan krijgen wat dan...opstappen/zelf opstappen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh, we hebben een keer van Excelsior verloren...Nu maar weer rustig worden. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Vorige week werden we nog kampioen Vandaag mogen ze allemaal tegen de muur...... Voetbalde Feyenoord maar net zoals de meeste op het forum janken. Werden we kampioen met een straatlengte voorsprong. Let op, de meeste niet allemaal. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Been(en vlemmings) samen met het elftal hebben een wanprestatie geleverd vandaag, niet het bestuur. dus ga lekker bij hun verhaal halen en niet bij gudde |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Verliezen van de joden is pas triest, als excelsior zich door deze punten kan handhaven, prima... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 17:47 schreef hotjumper het volgende:[..] Verliezen van de joden is pas triest, als excelsior zich door deze punten kan handhaven, prima... Verliezen van de Jode is verschrikkelijk,maar had toch liever deze punten meegenomen naar Zuid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja iedereen. Gelukkig geen gelijkspel |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: anders wel wil je zegge... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zolang t niet fysiek is. |
|
|
|
|
feyenoordgroningen
|
|
|
pak die suporters aan die feyenoord de boetes betaald door te rellen enz als die stoee kneuzen zich eens gingen gedragen en gedragen hadden scheelt feyenoord ook weer gaat donderdag vast en zeker weer verkeert |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
triest is geeneens het goeie woord |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 15:30 schreef Els het volgende:[..] Gouden bergen: Er is in de aanloop naar dit seizoen herhaaldelijk gezegd dat Feyenoord blij moet zijn als het bij de 1e 5 eindigt, en er wordt dan nooit gerefereeerd aan plaats 1 t/3 maar aan 4 of 5. Dat zie ik niet als een gouden berg. We gaan ook niet voor goede, trefzekere spitsen, maar voor goedkope en krijgertjes. Ik kan daar echt geen gouden bergen in ontdekken. Jij bent niet blij met het traject dat Feyenoord nu aflegt, ws geen enekele supporter, maar Feyenoord kan niet erg veel anders. ER IS GEEN GELD. Hoe dat komt kunnen we over discussieren, maar als we de oorzaak weten, is het niet zo dat dan de schulden opeens weg zijn. We lopen langs de financiele afgrond, deal with it! Van jou mag 60% van de selectie zonder salaris gelijk de koffers pakken, en je vraagt wel om respect voor jouzelf als supporter. Weleens van zelfreflectie gehoord. Al je plannen kun je uitvoeren, iedereen die jij wil eruit, als je met 100 miljoen euro in een koffer bij Feyenoord op de stoep staat. Als je dat, net als ik, niet kan, en ook geen waanzinnig getalenteerd bestuurder bent, dan zal je net als de rest je moeten beperken tot het steunen van Feyenoord, in voor en tegenspoed. dat laatste is nu het geval, voor ws de komende 4 jaar. Wat doe je? |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 15:30 schreef Els het volgende:[..] Gouden bergen: Er is in de aanloop naar dit seizoen herhaaldelijk gezegd dat Feyenoord blij moet zijn als het bij de 1e 5 eindigt, en er wordt dan nooit gerefereeerd aan plaats 1 t/3 maar aan 4 of 5. Dat zie ik niet als een gouden berg. We gaan ook niet voor goede, trefzekere spitsen, maar voor goedkope en krijgertjes. Ik kan daar echt geen gouden bergen in ontdekken. Jij bent niet blij met het traject dat Feyenoord nu aflegt, ws geen enekele supporter, maar Feyenoord kan niet erg veel anders. ER IS GEEN GELD. Hoe dat komt kunnen we over discussieren, maar als we de oorzaak weten, is het niet zo dat dan de schulden opeens weg zijn. We lopen langs de financiele afgrond, deal with it! Van jou mag 60% van de selectie zonder salaris gelijk de koffers pakken, en je vraagt wel om respect voor jouzelf als supporter. Weleens van zelfreflectie gehoord. Al je plannen kun je uitvoeren, iedereen die jij wil eruit, als je met 100 miljoen euro in een koffer bij Feyenoord op de stoep staat. Als je dat, net als ik, niet kan, en ook geen waanzinnig getalenteerd bestuurder bent, dan zal je net als de rest je moeten beperken tot het steunen van Feyenoord, in voor en tegenspoed. dat laatste is nu het geval, voor ws de komende 4 jaar. Wat doe je? je geeft het zelf al aan
STEUNEN |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 17:47 schreef hotjumper het volgende:[..] Verliezen van de joden is pas triest, als excelsior zich door deze punten kan handhaven, prima... Ja, als je dan toch een keer moet verliezen van een ploeg dan is Excelsior de beste keus. Nu maar hopen dat het daar bij blijft. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
Been kan zich beter bezig houden met zijn taken waar hij voor betaald wordt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wat! stond ie nou alweer koffie te zetten in het spelers home? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
Stond weer aan zijn ballen te krabben |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, hehe, doet ie óók in het teambelang. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
Been kan in belang van het team beter kranten als Fer op de bank zetten,wat een drama die gozer,vice aanvoerder, laat me nie lachen |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Alex Pastoor en Fernandes halen! Tot donderdag fijne Feyenoord supporters I'll be there. Blijf je club steunen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 19:47 schreef Dubble O ms het volgende:Alex Pastoor en Fernandes halen! Tot donderdag fijne Feyenoord supporters I'll be there. Blijf je club steunen. Die pastoor is bikkelhard maar open en eerlijk.. Ik heb hem een aantal Xtjes aan het werk gezien maar ik ziet m liever dan die vlemmings..
Let op dat gaat er 1 worden.. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
Vlemmings is een pastoor uit Brabant |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Een Pastoor met jonge jongens! die willen misschien wel vooruit? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 19:34 schreef Ben fr supporter het volgende:Been kan in belang van het team beter kranten als Fer op de bank zetten,wat een drama die gozer,vice aanvoerder, laat me nie lachen Heeft Fer je wijf geneukt ofzo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
ze wou nie, hij was te lui |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je loopt die gast zo af te branden dat moet bijna persoonlijk zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
staat bij 2e goal te slapen,ongelooflijk.........brengt verder niets,wisselen nu hij niet in vorm is, kan weer basis plaats krijgen als hij weer beter is als een ander |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach t is weer eens wat anders.. iemand die ongenuanceerd Fer afzeikt. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Wat een slap gelul allemaal. We hebben nu met een jong elftal te maken en dan kan dit gebeuren. Niet zeueren en gewoon doorgaan en zeker 200% inzet tonen aanstaande Donderdag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 20:26 schreef Vakkie Q het volgende:Wat een slap gelul allemaal. We hebben nu met een jong elftal te maken en dan kan dit gebeuren. Niet zeueren en gewoon doorgaan en zeker 200% inzet tonen aanstaande Donderdag. Hee een vakgenoot.
Verder oneens. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik ook! Met jou hahahaha |
|
|