BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aston Villa wil zich snel versterken met Jol

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 15 augustus 2010 - 15:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Aston Villa wil zich snel versterken met Jol (Ajax Club)

Thomas
 Thomas - zondag 15 augustus 2010 - 15:51   quote  deeplink  
[Gerucht] Martin Jol wordt deze week nog de nieuwe hoofdtrainer van Aston Villa, zo meldt althans News of the World. De Scheveningse oefenmeester moet bij de Engelse subtopper de opvolger worden van Martin O'Neill.

Clubeigenaar Randy Lerner verwacht dat Aston Villa met Jol kan strijden om plaats zes in de Engelse Premier League. Volgens het Britse medium zou de Ajax-trainer wel trek hebben in een terugkeer naar de hoogste Engelse competitie.

Mocht Aston Villa Jol daadwerkelijk willen contracteren, dan zal het met een flinke zak geld op tafel moeten komen. Eerder deze zomer ketste een overgang van de Ajax-trainer naar Fulham af.
Pietje
 Pietje - zondag 15 augustus 2010 - 15:55   quote  deeplink  
Ik geloof er (nog) niks van. Misschien dat het allemaal heel anders gaat worden wanneer Ajax zich niet kwalificeert voor de poulefase van de Chapions League...
alibabba
 alibabba - zondag 15 augustus 2010 - 15:55   quote  deeplink  
Broodje aap, lijkt me. Jol kan het nu absoluut niet maken om te vertrekken bij Ajax en wanneer hij het wel zou doen, hoef ik 'm nooit meer te zien.
joduh
 joduh - zondag 15 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
triest
joey
 joey - zondag 15 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
BULLSCHIJT!!!
adriu
 adriu - zondag 15 augustus 2010 - 16:47   quote  deeplink  
onrust stooken bij ajax????
voor 10.000.000. mag die weg!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door adriu --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 augustus 2010 - 17:55   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Jol_houdt_van_Ajax_en_wil_niet_naar_Aston_Villa.html

Jol houdt van Ajax en wil niet naar Aston Villa

[Gerucht] Martin Jol wordt door News of the World in verband gebracht met een overgang naar Aston Villa, maar volgens Express heeft een woordvoerder van Ajax bevestigd dat de Scheveninger de Amsterdammers trouw blijft.

"Martin houdt van Ajax", citeert het Engelse medium de woordvoerder. "Hij werd eerder deze zomer in verband gebracht met een overgang naar Fulham, maar dat is verleden tijd. Hij is gelukkig bij ons en wij zijn gelukkig met hem."

Aston Villa is op zoek naar een vervanger van Martin O'Neill. In het geruchtencircuit werden ook Diego Maradona en Bob Bradley in verband gebracht met de Engelse club.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 15 augustus 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:55 schreef Pietje het volgende:
Ik geloof er (nog) niks van. Misschien dat het allemaal heel anders gaat worden wanneer Ajax zich niet kwalificeert voor de poulefase van de Chapions League...
Waarom zou het anders worden? Hij heeft zich nadrukkelijk bemoeit met het transferbeleid van dit seizoen, dan kun je het niet maken om een club te verlaten...
frankdrebin
 frankdrebin - zondag 15 augustus 2010 - 18:14   quote  deeplink  
Als Jol van Ajax houdt zoals hij zegt, dan zal hij niet gaan,ook al zou Ajax niet verder komen in de Champions Leugue.Alhoewel niets veranderlijk is dan het voetbal,dus met slechter resultaten is alles mogelijk.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 15 augustus 2010 - 19:00   quote  deeplink  
weet iemand wat een beetje een realistisch bedrag is wat je voor jol kan krijgen?
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 15 augustus 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 15:55 schreef Pietje het volgende:
Er gaat ook dan helemaal niets veranderen. Ajax wil Jol niet laten gaan. Punt! Daar gaat een mogelijk niet halen van de Cl niets aan veranderen.
bird
 bird - zondag 15 augustus 2010 - 21:19   quote  deeplink  
als ie weggaat zal het een aderlating zijn en een kut streek eerst ajax naar zijn hand zetten en dan weggaan
Eide
 Eide - zondag 15 augustus 2010 - 22:05   quote  deeplink  
Ik denk dat onze PSVMocro vriend het helemaal bij het rechte eind heeft. Met alle vrijheid die jol alsnog heeft gekregen zou het nu wel heel vreemd zijn als hij alsnog vertrekt.
bahbah
 bahbah - zondag 15 augustus 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 18:03 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Waarom zou het anders worden? Hij heeft zich nadrukkelijk bemoeit met het transferbeleid van dit seizoen, dan kun je het niet maken om een club te verlaten...
Inderdaad ,Jol zal ajax nu echt niet meer verlaten,omdat hij een goed gesprek heeft gehad met het bestuur,en samen afspraken hebben gemaakt waarmee ze beiden verder kunnen....
Dus interesse van welke club dan ook:jammer dan........
alhoewel Jol kan gaan en staan waar ie wil wanneer Aston villa de afkoopsom van vele miljoenen betaald.....
Lekker weer,bekruipt me toch weer een naar gevoel nu........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door bahbah --
dege
 dege - zondag 15 augustus 2010 - 22:18   quote  deeplink  
bla bla bla, niet eens op ingaan, allemaal loze geruchten. Jol blijft gewoon bij ajax en daarmee klaar. Soms maken die engelse bladen het een beetje te met hun geruchten
bahbah
 bahbah - zondag 15 augustus 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 22:18 schreef dege het volgende:
bla bla bla, niet eens op ingaan, allemaal loze geruchten. Jol blijft gewoon bij ajax en daarmee klaar. Soms maken die engelse bladen het een beetje te met hun geruchten
Oke dege....Ik vertrouw erop:)
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 15 augustus 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Waarom beginnen mensen over die afkoopsom! Die is er niet!! Dat heeft vd Boog ook al meerdere keren aangegeven.
martymcfly
 martymcfly - maandag 16 augustus 2010 - 09:19   quote  deeplink  
las vanochtend in het AD dat de komst van Jol er onwaarschijnlijk is omdat De vorige coach is weggegaan omdat er geen geld is, ten eerste Jol is vreslijk duur en ten tweede denk ik niet dat Jol de ene club zonder geld inruilt voor de andwere club zonder geld
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 16 augustus 2010 - 10:45   quote  deeplink  
Engelse media proberen ons gek te maken...
dapp're strijder
 dapp're strijder - maandag 16 augustus 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Het verhaal opzich hoeft geen verzinsel te zijn. Het kan me goed voorstellen dat Villa Jol graag als trainer wil. Maar helaas voor hun, Martin blijft gewoon bij Ajax.
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 11:10 schreef dapp're strijder het volgende:
Het verhaal opzich hoeft geen verzinsel te zijn. Het kan me goed voorstellen dat Villa Jol graag als trainer wil. Maar helaas voor hun, Martin blijft gewoon bij Ajax.
dit lijkt mij de meest logische volgorde....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aston Villa wil zich snel versterken met Jol

0.0095818