BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Goed nieuws en slecht nieuws

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 15 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Het duurde een beetje lang maar wat al bij het kratjeschop incident van een paar jaar terug had moeten gebeuren is nu een feit. De Cler mag weg bij Feyenoord. Goed nieuws.

Het slechte nieuws is dat het middenveld niet in staat was een veldoverwicht te creeren en bij balverlies is de verdediging kwetsbaar. El Ahmadi zet het spel te traag voort en Bruins wil maar niet doorbreken. Wordt tijd om Mokotjo en van Haaren te brengen. Waar is Auassar..

Cabral speelde gedurfd en Schaken viel niet tegen. Mulder kan mij niet overtuigen als eerste keeper en Been doet er goed aan snel te switchen naar Darley of van Dijk. Mulder heeft geen uitstraling, staat vaak niet goed gepositioneerd en pakt te weinig.

Tegen een counterploeg als AA Gent heeft Feyenoord geen schijn van kans over 2 wedstrijden en in de competitie zal een plaats bij de beste 5 het maximaal haalbare zijn.

Laten we hopen dat onze jongens wakker zijn geschud.

www.sportdwaas.blogspot.com
MMM
 MMM - zondag 15 augustus 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Dwaas
mesker10
 mesker10 - zondag 15 augustus 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:03 schreef MMM het volgende:
Dwaas
Geen kans tegen Gent?
Ben jij wel lekker. Het wordt alleen uit moeilijk, thuis moet het gewoon lukken.
qwerto
 qwerto - zondag 15 augustus 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:03 schreef MMM het volgende:
Dwaas
vrij weinig aan toe te voegen

maar ik ben al gestopt bij het stukje dat Tim de cler mag vertrekken dat dat goed nieuws is !

Jij lult af en toe vierkant uit je nek he sportdwaas ?
De cler speelde tegen Utrecht een Goede wedstrijd en nu is ie niks meer waard ? Wat een BULL Shit !
dennie
 dennie - zondag 15 augustus 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:02 schreef sportdwaas het volgende:
Het duurde een beetje lang maar wat al bij het kratjeschop incident van een paar jaar terug had moeten gebeuren is nu een feit. De Cler mag weg bij Feyenoord. Goed nieuws.

Het slechte nieuws is dat het middenveld niet in staat was een veldoverwicht te creeren en bij balverlies is de verdediging kwetsbaar. El Ahmadi zet het spel te traag voort en Bruins wil maar niet doorbreken. Wordt tijd om Mokotjo en van Haaren te brengen. Waar is Auassar..

Cabral speelde gedurfd en Schaken viel niet tegen. Mulder kan mij niet overtuigen als eerste keeper en Been doet er goed aan snel te switchen naar Darley of van Dijk. Mulder heeft geen uitstraling, staat vaak niet goed gepositioneerd en pakt te weinig.

Tegen een counterploeg als AA Gent heeft Feyenoord geen schijn van kans over 2 wedstrijden en in de competitie zal een plaats bij de beste 5 het maximaal haalbare zijn.

Laten we hopen dat onze jongens wakker zijn geschud.

www.sportdwaas.blogspot.com
Als jij als ervaren column schrijven zegt dat Feyenoord geen schijn van kans heeft tegen Gent, maak je jezelf belachelijk..
R!ck
 R!ck - zondag 15 augustus 2010 - 16:09   quote  deeplink  
tis dat je die naam hebt....
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 augustus 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Als je zo speelt heb je gelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 augustus 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 16:02 schreef sportdwaas het volgende:
Het duurde een beetje lang maar wat al bij het kratjeschop incident van een paar jaar terug had moeten gebeuren is nu een feit. De Cler mag weg bij Feyenoord. Goed nieuws.

Het slechte nieuws is dat het middenveld niet in staat was een veldoverwicht te creeren en bij balverlies is de verdediging kwetsbaar. El Ahmadi zet het spel te traag voort en Bruins wil maar niet doorbreken. Wordt tijd om Mokotjo en van Haaren te brengen. Waar is Auassar..

Cabral speelde gedurfd en Schaken viel niet tegen. Mulder kan mij niet overtuigen als eerste keeper en Been doet er goed aan snel te switchen naar Darley of van Dijk. Mulder heeft geen uitstraling, staat vaak niet goed gepositioneerd en pakt te weinig.

Tegen een counterploeg als AA Gent heeft Feyenoord geen schijn van kans over 2 wedstrijden en in de competitie zal een plaats bij de beste 5 het maximaal haalbare zijn.

Laten we hopen dat onze jongens wakker zijn geschud.

www.sportdwaas.blogspot.com
Goeie column en realistisch,wat betreft de Cler tja het gaat salaris schelen VEEL salaris.
Martins Indi was uitgeroepen tot speler van het toernooi in Benfica !!
Vreemd dat we hem nog niet op het veld hebben gezien ,het schept namelijk enige verwachtingen bij mij..

Ik denk niet dat de spelers wakker geschud moeten worden maar de technische staf!!!!
De balans op het middenveld is TOTAAL zoek waardoor Feyenoord zowel verdedigend als aanvallend in de problemen komt...

De balans!!!!Het is namelijk vreemd om te zien dat Fer in het Nederlands elftal wel tot zijn recht komt en ook Vlaar en voorheen ook Gio...
Balans!!!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 15 augustus 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Mijn idee is dat het op lange termijn goed komt maar dat het realistisch is om de verwachtingen naar beneden bij te stellen voor de korte termijn. Excelsior speelde met het hart en goed georganiseerd. En Mulder als keeper brengt gewoon niks extraas en dat moet in Feyenoord1 wel

AA Gent is in de 3e voorronde van de CL uitgeschakeld. Het is een sterk team. Denken dat je daar zomaar van wint is niet slim zeker gezien het feit dat de Belgen net als Excelsior zullen spelen.

Vlaar heeft gelijk als hij zegt dat als ze zo spelen van iedereen kunnen verliezen. Het moet gewoon beter maar gelukkig is het nog vroeg in het seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door sportdwaas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Goed nieuws en slecht nieuws









0.0060579