|
|
de flh
|
|
|
Alles gaat kut.
Dus pleur hier je gezeik maar neer.
Zeikerds.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door de flh -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ? |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
gewoon deze jongens harder aanpakken |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Feyenoord is met Been en Beenhakker in goeie handen. Die Smolov is geen slechte en Lumb heb ik alleen de 2e helft gezien. Ik vind wel dat Been overdrijft wat aangaat de Cler, want zo matig was Feyenoord de 1e helft niet. Er waren geen spelers die er de kantjes van afliepen en toonden over het algemeen genoeg inzet. Dat het niet lukt is wat anders, maar om het hele elftal te degraderen gaat me veel te ver. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 21:22 schreef alibabba het volgende:Feyenoord is met Been en Beenhakker in goeie handen. Die Smolov is geen slechte en Lumb heb ik alleen de 2e helft gezien. Ik vind wel dat Been overdrijft wat aangaat de Cler, want zo matig was Feyenoord de 1e helft niet. Er waren geen spelers die er de kantjes van afliepen en toonden over het algemeen genoeg inzet. Dat het niet lukt is wat anders, maar om het hele elftal te degraderen gaat me veel te ver. He-le-maal mee oneens. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
ali moet nodig naar de Pearle |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Was ik net voor de wedstrijd nog geweest. Ik heb het met name over de 1e helft en alleen Bruins vond ik een gebrek aan mentaliteit hebben. Dat Bahia nog in het elftal staat is een drama en Wijnaldum komt klasse tekort, heeft het net niet. Fer moet centraal in de verdediging, met de intentie om naar voren te gaan bij aanvallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zijn de meeste met een uitkering..
(Grapje alibabba, niet serieus op reageren) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De Vrij, Bahia, Vlaar, Fer, El Ahmadi, Mulder en Schaken zijn gasten die in een wedstrijd alles geven. Dat het niet lukt is wat anders en Excelsior verdiend een compliment, op de manier hoe ze speelde. Fer moet naar achteren en Auassar op de plaats van Fer. Bruins is een geweldige voetballer en moet continue achter de spits. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
als ze alles geven en het niet lukt dan betekent dit een gebrek aan klasse en dus niet FR waardig |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Klassegebrek is al jaren het probleem bij Feyenoord, maar het moet roeien met de riemen die het heeft. Heb vertrouwen in Beenhakker en Been, want zij zijn de juiste mensen op de juiste plek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 21:42 schreef Ben fr supporter het volgende:als ze alles geven en het niet lukt dan betekent dit een gebrek aan klasse en dus niet FR waardig Als ze alles maar dan ook echt alles geven en dan verliezen ligt het inderdaad aan kwaliteit of pech. Maar elke supporter die ziet dat die jongens ervoor geknokt hebben, zullen de nederlaag sneller accepteren. Maar zoals het vanmiddag ging is te schandalig voor woorden, geen strijd en geen passie.
En niet Feyenoord waardig tsja, we hebben geen centen om spelers te halen die hier eigenlijk WEL thuishoren.. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
dus niet de klasse en zelfs niet de inzet |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Supporters van Feyenoord zijn te kritisch en de druk om te presteren is bij veel jongens te groot. Tijd is het toverwoord en die tijd moeten de supporters die gasten geven. Bruins, Fer, de Vrij, Schaken, El Ahmadi, Vlaar en Cabral zijn zeker Feyenoord-waardig. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
wie een topclub wil zijn heeft geen tijd maar moet elk seizoen presteren |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Wat zijn jullie een stelletje lozers. Één kut wedstrijd en dan dit. walgelijk gewoon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 21:41 schreef alibabba het volgende:De Vrij, Bahia, Vlaar, Fer, El Ahmadi, Mulder en Schaken zijn gasten die in een wedstrijd alles geven. Dat het niet lukt is wat anders en Excelsior verdiend een compliment, op de manier hoe ze speelde. Fer moet naar achteren en Auassar op de plaats van Fer. Bruins is een geweldige voetballer en moet continue achter de spits. Wijnaldum ook ,toond gemiddeld de meeste inzet alleen komt het er niet uit.. Wijnaldum heeft zeker inzet!!!!! |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
zelfs in een kut wedstrijd mag je nie verliezen vandaag en ik vrees dat het niet bij 1 wedstrijd blijft |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Feyenoord moet al jaren stappen terugdoen en zijn met Been en Beenhakker een goeie weg ingeslagen. Het duurt nog wel een jaar of twee, drie, maar ik zie Feyenoord op den duur weer meedoen om het kampioensschap. Het publiek moet geduld hebben en ja, dat geduld is lastig en zeker als het al een hele tijd niet staat waar het hoort. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 21:54 schreef Ben fr supporter het volgende:zelfs in een kut wedstrijd mag je nie verliezen vandaag en ik vrees dat het niet bij 1 wedstrijd blijft dat slaat nergens op natuurlijk, elk jaar verlies je wel een aantal x toch? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
tog niet van excelsior ? vrliezen vorige week kansloos bij superboeren |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wijnaldum ook ,toond gemiddeld de meeste inzet alleen komt het er niet uit.. Wijnaldum heeft zeker inzet!!!!! Wijnaldum toont 99% inzet en dat laatste procent kan hem Feyenoord-waardig maken. Het ziet er niet overtuigend uit wat ie doet en het is net of ie een beetje angstig is. Hij moet durven en niet twijfelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 21:59 schreef alibabba het volgende:[..] Wijnaldum toont 99% inzet en dat laatste procent kan hem Feyenoord-waardig maken. Het ziet er niet overtuigend uit wat ie doet en het is net of ie een beetje angstig is. Hij moet durven en niet twijfelen. mee eens want dat hij talent heeft is voor mij dan weer 100% |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
speelt op verkeerde plek, wordt misbruikt omdat hij op veel plekken redelijk uit de voeten kan of bij gebrek aan alternatief |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja en winnen waarschijnlijk dan ook weer van psv en ajax.. Is al vaker vertoond... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: De vorige keer verloren we 'm ook! |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:01 schreef Ben fr supporter het volgende:speelt op verkeerde plek, wordt misbruikt omdat hij op veel plekken redelijk uit de voeten kan of bij gebrek aan alternatief Vind ik ook. Denk dat Been hem op 10 moet laten spelen en niet als veredelde links- of rechtsbuiten. Moet hij maar de strijd aan met Bruins en zodra er een nieuwe diepe spits is (als die nog komt) Smolov en Tomasson! |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
in dat perpectief is de komst van Smolov dus volledig overbodig |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 21:59 schreef alibabba het volgende:[..] Wijnaldum toont 99% inzet en dat laatste procent kan hem Feyenoord-waardig maken. Het ziet er niet overtuigend uit wat ie doet en het is net of ie een beetje angstig is. Hij moet durven en niet twijfelen. als ze hem eens gaan gebruiken op ZIJN positie, en hem niet op elke plaats in de voorhoede 'misbruiken' dan komt dat procent vanzelf.. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:01 schreef Ben fr supporter het volgende:speelt op verkeerde plek, wordt misbruikt omdat hij op veel plekken redelijk uit de voeten kan of bij gebrek aan alternatief sorry had je bericht niet gezien.. komt op hetzelfde neer.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als er nog een echte spits komt misschien wel, maar voorlopig moet Smolov noodgedwongen daar spelen. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
dus als er een spits komt en Smolov moet op 10 spelen dan staat hij de ontwikkeling van Wijnaldum in de weg |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:17 schreef Ben fr supporter het volgende:dus als er een spits komt en Smolov moet op 10 spelen dan staat hij de ontwikkeling van Wijnaldum in de weg ook bruins is een 10,en tomasson officieel ook. ik snap dus die hele aankoop smolov niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2010 door coenjo -- |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
is geen aankoop maar gehuurd |
|
|
|
|
willian
|
|
|
mensen, wen er maar aan dit is feyenoord, kunnen hele goede wedstrijd spelen en soms is het stik slecht. smolov dee teleurstellen iedereen deed teleur stellen, behalve vlaar dee redelijk goed, mulder uit het doel en zet darley is een keeer erin |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:17 schreef Ben fr supporter het volgende:dus als er een spits komt en Smolov moet op 10 spelen dan staat hij de ontwikkeling van Wijnaldum in de weg Als Smolov die strijd wint en Been ophoudt met Wijnaldum op allerlei andere posities te blijven proberen wel ja. Klinkt onlogische en misschien wel ongewenst, maar zo door blijven klungelen met Wijnaldum brengt ook niets. Misschien levert dat wel dat extra beetje motivatie op om hem over een dood punt heen te helpen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:12 schreef coenjo het volgende:[..] als ze hem eens gaan gebruiken op ZIJN positie, en hem niet op elke plaats in de voorhoede 'misbruiken' dan komt dat procent vanzelf.. Wijnaldum moet je steeds op dezelfde plek laten spelen, 'm daar volledig in steunen en het volste vertrouwen geven. Schaken zet je rechts en dan is de beste plek voor Wijnaldum hangend aan de buitenkant op links. Hij zou ook op de plaats van Fer kunnen spelen en Fer op de plaats van die brasser Bahia. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:17 schreef Ben fr supporter het volgende:dus als er een spits komt en Smolov moet op 10 spelen dan staat hij de ontwikkeling van Wijnaldum in de weg Bruins is de 10. Punt. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
misschien heeft Wijnaldum wel vertrouwen nodig in plaats van concurentie op 10,al stand in zou Bruins kunnen dienen dus dan is smolov niet direct de broodnodige versterking |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:24 schreef alibabba het volgende:[..] Wijnaldum moet je steeds op dezelfde plek laten spelen, 'm daar volledig in steunen en het volste vertrouwen geven. Schaken zet je rechts en dan is de beste plek voor Wijnaldum hangend aan de buitenkant op links. Hij zou ook op de plaats van Fer kunnen spelen en Fer op de plaats van die brasser Bahia. wijnaldum buitenkant op links?? dat JUIST niet zijn positie! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:25 schreef Ben fr supporter het volgende:misschien heeft Wijnaldum wel vertrouwen nodig in plaats van concurentie op 10,al stand in zou Bruins kunnen dienen dus dan is smolov niet direct de broodnodige versterking Wijnaldum is geen 10 en Smolov kun je nog moeilijk beoordelen, maar hij kan zeker iets. Vertrouwen geven in de spits en niet aan hem twijfelen is de enigste optie om te zien of hij het niveau aankan. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2010 - 22:28 schreef alibabba het volgende:[..] Wijnaldum is geen 10 en Smolov kun je nog moeilijk beoordelen, maar hij kan zeker iets. Vertrouwen geven in de spits en niet aan hem twijfelen is de enigste optie om te zien of hij het niveau aankan. wat is Wijnaldum dan ? |
|
|
|