BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax- en Twente-doelwit Beerens kost zes miljoen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
yo man
 yo man - zondag 15 augustus 2010 - 23:39   quote  deeplink  
volgens jack van gelder in studiovoetbal heeft ajax een bod uitgebracht op roy beerens.
vinden jullie het wat en hoe kan het nou dat ze nu ineens alle geld hebben?

quote:

Roy Beerens maakt mogelijkerwijs nog deze zomer een binnenlandse transfer. Op het moment dat de beoogde transfer van Bryan Ruiz naar Sevilla of een andere club in het buitenland werkelijkheid wordt, heeft FC Twente haar pijlen gericht op de aanvaller van SC Heerenveen. Ook Ajax zou sinds kort interesse hebben in het voormalig jeugdproduct van PSV.

Volgens De Telegraaf heeft Beerens een vaste afkoopsom in zijn contract staan, die naar verluidt rond de zes miljoen euro ligt. Als Ruiz wordt verkocht, wil FC Twente zich op meerdere posities versterken. Voor de middenveldpositie is Willem Janssen van Roda JC nog steeds een belangrijke kandidaat. Daarnaast werd ook Lasse Schöne van NEC aan de Twentenaren gelinkt.

Ajax zoekt nog een speler voor de positie van rechtsbuiten. Eerder werden onder meer Leonardo (NAC Breda) en Daniël de Ridder (Wigan Athletic) genoemd. Beerens (22) stapte in 2007 over naar Heerenveen, nadat hij de jeugdopleiding van PSV had doorlopen. In 109 Eredivisieduels maakte hij 22 doelpunten.
Bron: Voetbalzone

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door Thomas --
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 15 augustus 2010 - 23:42   quote  deeplink  
Ik geloof hier niks van. Die jongen is geen breedte aankoop. Die moet in de basis. Dus het is gewoon lulkoek. Ajax gaat echt geen speler als Roy aantrekken om hem vervolgens als backup te gebruiken.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 15 augustus 2010 - 23:42   quote  deeplink  
Wellicht heeft de interesse van Aston Villa voor Martin Jol er iets mee te maken? Voor iedere club die interesse toont krijgt Jol een speler heb ik begrepen... :-P
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 15 augustus 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:42 schreef Ajax_fan het volgende:
Ik geloof hier niks van. Die jongen is geen breedte aankoop. Die moet in de basis. Dus het is gewoon lulkoek. Ajax gaat echt geen speler als Roy aantrekken om hem vervolgens als backup te gebruiken.
Tenzij er concrete interesse voor Suarez is uiteraard... :-O
Birdcity Ent
 Birdcity Ent - zondag 15 augustus 2010 - 23:43   quote  deeplink  
je bent kapot snel. Het is nog maar net gemeld. On topic: is beter dan niks halen. Ajax heeft geen buitenspelers, op dit moment is 4-4-2 de enige geschikte formatie. Met Beerens erbij zie ik t wel zitten alleen weer een kleinduimpje erbij. Dan maar toch babel huren of een sterke afrikaanse buitenspeler a la Gervinho, Salomon kalou
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 15 augustus 2010 - 23:44   quote  deeplink  
Marc Overmars was ook niet de grootste, maar daar hebben we volgens mij ook heel veel plezier van gehad toch?
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 15 augustus 2010 - 23:45   quote  deeplink  
Tjaa zelf vind ik dit een zeer overschatte speler,
alleen als dit waar is denk ik wel dat er iemand vertrekt.
Ajax ziet dit echt niet als een breedte aankoop.
Wat zal die eigenlijk moeten kosten ongeveer?
Zelf vind ik hem hooguit 3/4 miljoen waard..
Birdcity Ent
 Birdcity Ent - zondag 15 augustus 2010 - 23:46   quote  deeplink  
Toen hadden we wel een middenveld die er goed bij stond he qua lengte en fysiek. Nu met enoh, de zeeuw, eriksen. Alleen De jong, Hertog Jan en Toby zijn goede koppers
yo man
 yo man - zondag 15 augustus 2010 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:43 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Tenzij er concrete interesse voor Suarez is uiteraard... :-O
ja dat zou inderdaad kunnen ja maar ik hoop het zelf van niet.
Birdcity Ent
 Birdcity Ent - zondag 15 augustus 2010 - 23:50   quote  deeplink  
Gaan die Friezen nu ook 17 miljoen vragen voor Beerens? Stelletje oplichters op een hoopje roggebrood!!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 15 augustus 2010 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:46 schreef Birdcity Ent het volgende:
Toen hadden we wel een middenveld die er goed bij stond he qua lengte en fysiek. Nu met enoh, de zeeuw, eriksen. Alleen De jong, Hertog Jan en Toby zijn goede koppers
Ik ben het wel met je eens dat de as van het veld het liefst wat lengte zou moeten hebben (hoewel iemand als Enoh ook voldoende fysieke kracht heeft hoor), maar ik zie niet zo zeer de meerwaarde van een lange rechtsbuiten. Juist een flankspeler moet klein, snel en wendbaar zijn lijkt me en niet lang en traag...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 15 augustus 2010 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:50 schreef Birdcity Ent het volgende:
Gaan die Friezen nu ook 17 miljoen vragen voor Beerens? Stelletje oplichters op een hoopje roggebrood!!
Als die Friezen oplichters zijn, dan heeft Ajax zich dus laten oplichten. Ik weet niet wat erger is...

Oftewel: als een speler lekker in zijn vel zit, dan kun je voor hem vragen wat je wilt. Kijk maar naar de vraagprijs die Ajax voor Suarez heeft vastgesteld. Dat is relatief gezien hetzelfde verhaal als met Sulejmani (way overpriced dus).
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2010 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:44 schreef Harm de Graaf het volgende:
Marc Overmars was ook niet de grootste, maar daar hebben we volgens mij ook heel veel plezier van gehad toch?
Klopt absoluut, grappig detail is trouwens dat Sulejamani in zijn eerste sizoen bij AJAX bij meer goals betrokken was dan Overmars in zijn beste seizoen voor AJAX, toch vind men dat Sulejmani niet goed was in zijn eerste seizoen..... iets om over na te denken.....
Birdcity Ent
 Birdcity Ent - zondag 15 augustus 2010 - 23:54   quote  deeplink  
Tegen Groningen werd pijnlijk duidelijk dat er bij corners niet voldoende lengte beschikbaar is. Bij VI hadden ze de lengte van psv bij elkaar gezet in een elftal. Dat scheelt tog wel 30 cm op zn minst. Ik zie de duels tegen psv dus niet met veel vertrouwen tegemoet
remco k
 remco k - zondag 15 augustus 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:54 schreef Birdcity Ent het volgende:
Tegen Groningen werd pijnlijk duidelijk dat er bij corners niet voldoende lengte beschikbaar is. Bij VI hadden ze de lengte van psv bij elkaar gezet in een elftal. Dat scheelt tog wel 30 cm op zn minst. Ik zie de duels tegen psv dus niet met veel vertrouwen tegemoet
er wordt niet alleen door de lucht gescoord he, en aangezien wij heel erg snel en wendbaar zijn maken wij er al 3 voordat hun 1 corner hebben genomen
Birdcity Ent
 Birdcity Ent - zondag 15 augustus 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:55 schreef remco k het volgende:

[..]

er wordt niet alleen door de lucht gescoord he, en aangezien wij heel erg snel en wendbaar zijn maken wij er al 3 voordat hun 1 corner hebben genomen
Droom lekker verder joh. we zijn barca niet. Het enige wat wij nog hebben is de beste speler van de eredivisie. Als die vertrekt dan zet ik ajax op een 3e plek aankomende jaar.
Per4manc
 Per4manc - zondag 15 augustus 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Een Beerens in vorm is zeker Ajax-waardig. Het is een speler die bij Ajax past en die Ajax nu niet heeft.
Denk wel dat er een aardig prijsplaatje aan hangt. Waarschijnlijk is er dus concrete interesse voor een aanvaller van Ajax. Anders is hij niet te betalen.
Vraag me af of wie we beter kunnen gebruiken, Mido of Beerens.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 15 augustus 2010 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:54 schreef Birdcity Ent het volgende:
Dat verhaal over de lengte is ook iets van de afgelopen jaren. Kijk eens naar Barcelona. Hun middenveld is gemiddeld genomen echt niet langer dan dat van Ajax hoor. Wanneer 80% van het spel over de grond gaat, dan is het veel belangrijker wat je met je voeten doet dan wat je met je hoofd doet (hiermee wil ik overigens niet zeggen dat je je hersens niet moet gebruiken). Maar nogmaals, in de as van het veld is het best prettig als je wat lengte hebt, maar het zou niet het belangrijkste criterium moeten zijn. Anders zouden we net zo goed de selectie van ABC Amsterdam over kunnen nemen...
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:57 schreef Birdcity Ent het volgende:

[..]

Droom lekker verder joh. we zijn barca niet. Het enige wat wij nog hebben is de beste speler van de eredivisie. Als die vertrekt dan zet ik ajax op een 3e plek aankomende jaar.
6 goals in de eerste 2 wedstrijden ZONDER ENOH EN SUAREZ hoezo droom verder, PSV is Real Madrid ook niet he... en tegen Hveen had het net zo makkelijk gelijk kunnen blijven
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 16 augustus 2010 - 00:00   quote  deeplink  
Mido komt sowieso volgens diverse bronnen.
Nu ik er zo over na zit te denken, denk ik eigenlijk dat er interesse voor Urby is..
Eide
 Eide - maandag 16 augustus 2010 - 00:00   quote  deeplink  
Ja, Roy Beerens komt, net als de helft van de eredivisie, Luis is aan 4 clubs verkocht en Steek is de nieuwe keeper van Barca aangezien Casillas zo onder de indruk was dat hij z'n handschoenen aan de kapstok heeft gehangen om Steek in dat elftal te laten spelen.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 16 augustus 2010 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:00 schreef Eide het volgende:
Ja, Roy Beerens komt, net als de helft van de eredivisie, Luis is aan 4 clubs verkocht en Steek is de nieuwe keeper van Barca aangezien Casillas zo onder de indruk was dat hij z'n handschoenen aan de kapstok heeft gehangen om Steek in dat elftal te laten spelen.
Ojaa das waar ook, Casillas speelt bij Barca.
Je bent wel goed geïnformeerd...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 16 augustus 2010 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:00 schreef ThomasAjacied het volgende:
Mido komt sowieso volgens diverse bronnen.
Nu ik er zo over na zit te denken, denk ik eigenlijk dat er interesse voor Urby is..
Laten we hopen dat er interesse voor Urby is! Anders ben ik bang dat hij straks wellicht ook nog gaat bijtekenen! Ik heb zelden zo'n domme draver gezien als Urby. Hij denkt bij iedere actie weer dat het hem wel gaat lukken om tussen 5 man door te slalommen...
Birdcity Ent
 Birdcity Ent - maandag 16 augustus 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:00 schreef remco k het volgende:

[..]

6 goals in de eerste 2 wedstrijden ZONDER ENOH EN SUAREZ hoezo droom verder, PSV is Real Madrid ook niet he... en tegen Hveen had het net zo makkelijk gelijk kunnen blijven
6 goals in de eerste wedstrijden maar die 4 tegen vergeet je voor t gemak maar ff. Ik vind het verbijsterend om elk jaar weer te denken dat we kampioen gaan worden op basis van oppurtunisme en eind van het jaar allemaal teleurgesteld in de arena staan.

Coronel had toch zo'n grote mond met z'n rapport, sinds hij er is zie ik niet bijster veel goeds. Laten we maar beginnen de schatkist te openen en kwalitatiefe toppers halen ipv middelmaat die een godsvermogen aan salaris kost.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 16 augustus 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:02 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Laten we hopen dat er interesse voor Urby is! Anders ben ik bang dat hij straks wellicht ook nog gaat bijtekenen! Ik heb zelden zo'n domme draver gezien als Urby. Hij denkt bij iedere actie weer dat het hem wel gaat lukken om tussen 5 man door te slalommen...
Ben ik met je eens, vind Urby een overschatte speler.
Alleen als ie de ruimte heeft is ie wel gevaarlijk!
En hij kan tenminste nog een man passeren..
alibabba
 alibabba - maandag 16 augustus 2010 - 00:06   quote  deeplink  
Gaan we nu weer miljoenen uitgeven aan een speler, terwijl we Jozefzoon tot onze beschikking hebben? Hoe zou dat voelen voor Jozefzoon denk je? Het geeft een deuk in zijn vertrouwen en het is maar de vraag hoe hij daarmee omgaat. Beerens vind ik wat dat aangaat wel Ajax-waardig, maar we hadden toch geen geld en moesten naar goedkope alternatieven zoeken?
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 16 augustus 2010 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:04 schreef Birdcity Ent het volgende:

[..]

6 goals in de eerste wedstrijden maar die 4 tegen vergeet je voor t gemak maar ff. Ik vind het verbijsterend om elk jaar weer te denken dat we kampioen gaan worden op basis van oppurtunisme en eind van het jaar allemaal teleurgesteld in de arena staan.

Coronel had toch zo'n grote mond met z'n rapport, sinds hij er is zie ik niet bijster veel goeds. Laten we maar beginnen de schatkist te openen en kwalitatiefe toppers halen ipv middelmaat die een godsvermogen aan salaris kost.
Volgens mij zijn we er de afgelopen jaren ook een aantal keren verdomd dichtbij geweest. Eén keer op doelsaldo verslagen en één keer met slechts 1 punt verslagen. Je hebt dus ook gewoon wat geluk nodig (bijv. in die wedstrijd tegen Sparta), iets waar het bij Twente het afgelopen jaar niet aan ontbrak. En dan is het uiteraard ook een vicieuze cirkel. Als je op een gegeven moment CL haalt, dan heb je financieel meer ruimte en zijn spelers ook meer geneigd om te komen, waardoor je met goed beleid eigenlijk vrij snel een gat kunt slaan.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 16 augustus 2010 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:04 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, vind Urby een overschatte speler.
Alleen als ie de ruimte heeft is ie wel gevaarlijk!
En hij kan tenminste nog een man passeren..
Maar wat heb je aan iemand die een man kan passeren, maar vervolgens geen fatsoenlijke voorzet kan geven? :-(
Birdcity Ent
 Birdcity Ent - maandag 16 augustus 2010 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:06 schreef alibabba het volgende:
Gaan we nu weer miljoenen uitgeven aan een speler, terwijl we Jozefzoon tot onze beschikking hebben? Hoe zou dat voelen voor Jozefzoon denk je? Het geeft een deuk in zijn vertrouwen en het is maar de vraag hoe hij daarmee omgaat. Beerens vind ik wat dat aangaat wel Ajax-waardig, maar we hadden toch geen geld en moesten naar goedkope alternatieven zoeken?
[/quote

Jozefzoon gaat het niet redden bij ajax. Hoe graag ik het ook wil, ik zie het niet echt zitten in hem. Het zijn allemaal talentvolle jongens maar meer van het niveau Nec, Willem II
.

Ik vind dat ajax nu wel dik moet investeren in spelers. Straks gaat suarez weg en hebben we alleen nog middelmaat over. En wat de cijfers betreft, een club als ajax kan niet failliet gaan. Laat psv zich daar maar lekker druk over maken. De eredivisie is 0.0 waard bij wegvallen van ajax.(FEIT)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 16 augustus 2010 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:09 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Maar wat heb je aan iemand die een man kan passeren, maar vervolgens geen fatsoenlijke voorzet kan geven? :-(
Nouja soms wel soms niet.
Maar Beerens is ook gewoon een rechtbuiten.
Suarez op links vind ik minder, dus waarom miljoenen uitgeven?
Denk echt dat er wel iemand vertrekt als hij komt.
Ze zijn natuurlijk ook niet gek bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door ThomasAjacied --
martymcfly
 martymcfly - maandag 16 augustus 2010 - 00:16   quote  deeplink  
suljemani gaat terug naar heerenveen en dan beerens kopen en eventueel blind in veerhuur
bahbah
 bahbah - maandag 16 augustus 2010 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 - 23:42 schreef Ajax_fan het volgende:
nou je kunt er wel geen reet van geloven.....jack van gelder(intens ajax_fan)lult nooit zomaar wat he?en beerens is geen breedte aankoop....nu denk ik dat suarez dus weggaat....en al bekend bij ajax......(we hebben toch geen geld?)
martymcfly
 martymcfly - maandag 16 augustus 2010 - 00:22   quote  deeplink  
wordt geen geld voor geboden maar spelers lees ik overal sarpong blind en sulejmani worden veel genoemd
Milanafcaaa
 Milanafcaaa - maandag 16 augustus 2010 - 00:31   quote  deeplink  
Hoezo denken jullie dat misschien Suarez gaat, ajax heeft gwn maar een vleugelaanvaller en dat is Suarez. Mido wordt misschien niet eens gehaald, zowel dan is Mido backup voor El hamdaoui hoor.. Op linksbuiten hebben we Sulejmani, daarom zou het dus goed kunnen dat Beerens als vervanger voor Sulejmani is of als ruil.. Misschien ziet Jol toch in dat Urby beter linksback gaat spelen en Anita uit de basis..
adriu
 adriu - maandag 16 augustus 2010 - 00:40   quote  deeplink  
beerens??? martens van utrecht is 3 x beter dan beerens!!! dus haal martens!
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 16 augustus 2010 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:40 schreef adriu het volgende:
beerens??? martens van utrecht is 3 x beter dan beerens!!! dus haal martens!
Mertens.. maar je hebt wel gelijk.
bully
 bully - maandag 16 augustus 2010 - 04:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

coronel is opgezadelt met de erfenis van alle besturen de jaren daarvoor.
en om tedenken dat als de knip word opengetrokken dat alles beter komt is natuurlijk ook een droom.
laten we blij zijn dat er nu meer over aankopen word nagedacht.
zodat we niet zoals nu met overbodige spelers zitten die super salarissen krijgen
op El Hamdaoui
na zijn het nu spelers die voor de breedte en korte contracten komen .
en we moeten ook blij zijn met de zuinigheid van dit bestuur want niemant staat tewachten dat wij net als bij feyenoord nu het geval is zo diep in de schulden komen.
ps en mertens is een aanvallende middenverder en zeker geen vleugelspits zoals beerens.
en aanvallende middenvelders hebben we al genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door bully --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 16 augustus 2010 - 07:59   quote  deeplink  
GAaaaapp... niet nog zo'n fries...
afcadavid
 afcadavid - maandag 16 augustus 2010 - 08:23   quote  deeplink  
misschien wordt de opstelling dan dat el hamdaoui rond suarez gaat spelen in de spits en dat beerens dan vanaf rechts komt. Dan ziet de opstelling er zo uit:

Stekelenburg

Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita

De Zeeuw

Enoh De Jong

el hamdaoui

Beerens Suarez

alleen heb je dan het probleem dat je zonder linsbuiten speelt
afcadavid
 afcadavid - maandag 16 augustus 2010 - 08:25   quote  deeplink  
misschien wordt de opstelling dan dat el hamdaoui rond suarez gaat spelen in de spits en dat beerens dan vanaf rechts komt. Dan ziet de opstelling er zo uit:

Stekelenburg

Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita

De Zeeuw

Enoh De Jong

el hamdaoui

Beerens Suarez

alleen heb je dan het probleem dat je zonder linsbuiten speelt
Eriksen die speelt de laatste tijd ook niet top dus die kan altijd invallen
Eide
 Eide - maandag 16 augustus 2010 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:02 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je mist de grap.
afcadavid
 afcadavid - maandag 16 augustus 2010 - 08:51   quote  deeplink  
hoe zat het vorig seizoen eigeluks? toen speelden rommedahl pantelic en suarez ook demeeste wedstrijden samen

dus als beerens aangetrokken wordt als vervanger van rommedahl komt hij daar te staan

El hamdaoui op de plek van pantelic en suarez de plek van vorig seizoen!
martymcfly
 martymcfly - maandag 16 augustus 2010 - 09:18   quote  deeplink  
toch vraag ik me af waar ze zes miljoen vandaan gaan halen, aangezien er geen geld is. Daarentegen heeft jack van gelder wel vaak gelijk dus er zal wel een kern van waarheid in zitten. We gaan het wel merken de aankomende 15 dagen. Beerens lijkt me wel een goede versterking
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 augustus 2010 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 08:51 schreef afcadavid het volgende:
hoe zat het vorig seizoen eigeluks? toen speelden rommedahl pantelic en suarez ook demeeste wedstrijden samen

dus als beerens aangetrokken wordt als vervanger van rommedahl komt hij daar te staan

El hamdaoui op de plek van pantelic en suarez de plek van vorig seizoen!
Suarez speelde vorig seizoen gewoon rechtsbuiten. Rommedah was een wisselspeler en alleen basispeler als Pantelic niet kon spelen.
thedart180
 thedart180 - maandag 16 augustus 2010 - 09:42   quote  deeplink  
Dacht eerder aan deze opstelling

Stekelenburg

VD Wiel Ooijer Alderweireld Vertonghen

De Zeeuw De Jong Enoh

Beerens El Hamdaoui Suarez

Achter sterke koppers en ervaring
Middenveld goed net als vorig jaar
Voorin snelheid en dodelijker.
teriele
 teriele - maandag 16 augustus 2010 - 09:53   quote  deeplink  
wat hep je in godsnaam aan beerens?jozefszoon was tog hardstikke goed? en wat ik ook al helemaal niet kan begrijpen dat ze iemand als ooijer halen. belachelijk! en ik dacht dat ajax 0 geld had.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 16 augustus 2010 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 09:53 schreef teriele het volgende:
wat hep je in godsnaam aan beerens?jozefszoon was tog hardstikke goed? en wat ik ook al helemaal niet kan begrijpen dat ze iemand als ooijer halen. belachelijk! en ik dacht dat ajax 0 geld had.
Ik begrijp Beerens ook niet... gaat weer nergens over
En 6 miljoen?

Ruilen ze ofzo?

Snap er geen hout van...mafketels daar...
dapp're strijder
 dapp're strijder - maandag 16 augustus 2010 - 11:02   quote  deeplink  
Ik heb Beerens altijd al een klassieke Ajax-speler gevonden, maar net op het moment dat ik denk, nouja, ik weet niet of hij nu nog heel erg veel toevoegt, wilt AJAX hem halen?

Het is een goede rechtsbuiten hoor, maar 6 miljoen euro? Is de nood zo hoog, zeker met de financiële situatie waarin Ajax verkeert?

Ze hadden Beerens allang over kunnen nemen, voor veel minder.
Hetzelfde geld voor een speler als Martens, ik hoorde dat twente hem nou wou gaan aantrekken. Bij AGOVV speelde hij zich elke week al in de schijnwerpers, en hij heeft meerdere malen aangegeven graag naar Ajax te willen gaan.
AJAX zocht nota bene een aanvallende middenvelder.
Maar op een een of andere manier durft Ajax het niet aan voor misschien 8 ton, een speler uit de Jupiler League te halen, terwijl ze vervolgens even 4 miljoen neerleggen voor een Lodeiro?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door dapp're strijder --
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:02 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
ALtijd leuk als iemand grappig probeert te doen, en dan zelf niet weet waar de kern van zijn eigen grap zit
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

je hebt helemaal gelijk jonge, lekker negatief worden over je eigen club, en laat ajax maar nog meer geld over de balk gooien voor EVENTUELE toppers waarvan je ook niet weet of ze zullen gaan presteren.
En als jij niet ziet wat er veranderd is sinds de komst van CORONEL dan ben je echt volslagen BLIND, niet dat ik het met alles eens ben, maar 2 jaar geleden waren we SUAREZ WIEL JOL EN Steek al lang en breed kwijt geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax- en Twente-doelwit Beerens kost zes miljoen'

0.0085659