BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax- en Twente-doelwit Beerens kost zes miljoen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:02 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Laten we hopen dat er interesse voor Urby is! Anders ben ik bang dat hij straks wellicht ook nog gaat bijtekenen! Ik heb zelden zo'n domme draver gezien als Urby. Hij denkt bij iedere actie weer dat het hem wel gaat lukken om tussen 5 man door te slalommen...
HAHAHAHA, ik help het je hopen, misschien dat we dan nog weer eens kampioen kunnen worden...
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:09 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we er de afgelopen jaren ook een aantal keren verdomd dichtbij geweest. Eén keer op doelsaldo verslagen en één keer met slechts 1 punt verslagen. Je hebt dus ook gewoon wat geluk nodig (bijv. in die wedstrijd tegen Sparta), iets waar het bij Twente het afgelopen jaar niet aan ontbrak. En dan is het uiteraard ook een vicieuze cirkel. Als je op een gegeven moment CL haalt, dan heb je financieel meer ruimte en zijn spelers ook meer geneigd om te komen, waardoor je met goed beleid eigenlijk vrij snel een gat kunt slaan.
2 keer met slechts 1 punt toch?
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:19 schreef bahbah het volgende:

[..]

nou je kunt er wel geen reet van geloven.....jack van gelder(intens ajax_fan)lult nooit zomaar wat he?en beerens is geen breedte aankoop....nu denk ik dat suarez dus weggaat....en al bekend bij ajax......(we hebben toch geen geld?)
JAck van Gelder melde ook dat JOl 100%ZEKER naar Fullham zou vertrekken.........
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 00:40 schreef adriu het volgende:
beerens??? martens van utrecht is 3 x beter dan beerens!!! dus haal martens!
ik denk ook dat hij beter is, en hij speelt vanaf links, toen Utrecht nog bezig was hem te kopen schreef ik al een keer dat AJAX hem moest halen voor de linksbuitenpositie
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 08:51 schreef afcadavid het volgende:
hoe zat het vorig seizoen eigeluks? toen speelden rommedahl pantelic en suarez ook demeeste wedstrijden samen

dus als beerens aangetrokken wordt als vervanger van rommedahl komt hij daar te staan

El hamdaoui op de plek van pantelic en suarez de plek van vorig seizoen!
helemaal niet, toen speelde urby pantelic en suarez samen de meeste wedstrijden, als 1 van de drie niet speelde kwam hij erin, en hij kwam heel veel als wissel, suarez speelde bijna het hele seizoen vanaf recjts dus wat je zegt klopt absoluut niet
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 16 augustus 2010 - 13:05   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/content/het-orakel-margammor

'Het Orakel Margammor'

Sinds vier weken heeft Ajax1.nl een nieuwe geregistreerde Ajacied genaamd 'Margammor'. Deze Ajacied heeft zeer veel inside informatie over Ajax. Vele van jullie zullen al gemerkt hebben dat hij het zeer vaak bij het rechte eind heeft. In het begin waren wij zeer sceptisch over zijn uitspraken, iedereen kan op deze site uitkramen wat hij wil.

Na verloop van tijd bleek echter dat deze Ajacied het bijna altijd bij het rechte eind heeft. Informatie die nog nergens in de media is geweest zet hij in een reactie op de site en achteraf blijkt dat het pure waarheid is. Ajax1.nl wil meer bezoekers hier op attent maken door deze topic met zijn laatste nieuwtjes.

Hier volgen de eerste:

Reactie op de uitspraak van Jack van Gelder over Beerens:

Onzin. Kan uit betrouwbare melden dat Ajax geen bod heeft uitgebracht op Beerens. Ajax heeft a) geen geld b) nog niks substantieels verkocht c) nu het salaris van Sulejmani weer terug en d) Suarez op rechts en e) Josefzoon als derde alternatief achter bijv Eriksen. Beerens gaat niet eens weg onder de 8 mio, en dat heeft Ajax simpelweg niet eens.

Wat hebben we in de ruil dan ;-):

- Oleguer, Wielaert, Sarpong, Aisatti, Sno, Zeegelaar en Donald. Vraag is dan wie Heerenveen daarvan zou willen hebben en of ze ook de kosten willen overnemen.... Ik denk het niet.

Inside info van vandaag:

De Ridder is op dit moment volkomen buiten beeld. Mido is nog wel in beeld, maar alleen als hij echt niks gaat kosten. De deal rondom Leonardo draaide rond Blind als ruil, maar is daardoor van de baan (Eerst de CL afwachten). Het Beerens verhaal is complete onzin.

Ajax is wel aan het praten met een tweetal topclubs over een eventuele ruil rondom Sulejmani. Dit zou dan een pure ruil betekenen voor 1 jaar, op basis van vergelijkbare kosten.

Alle posts hier rondom verkopen zijn aardig.... maar niemand wil momenteel Oleguer (hoog salaris ook), Aisatti (die zijn ze al vergeten), Sno (geen interesse), Wielaert (wel interesse, maar hij wil geen salaris inleveren) en Sulejmani (Ajax gaat Sulejmani niet verkopen als ze niet een substantieel deel van de 16,25 mio terug kunnen krijgen).

Heb je een vraag voor Margammor? Stel hem hier, misschien krijg je antwoord...
joey
 joey - maandag 16 augustus 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 13:05 schreef Hasjkoph het volgende:
http://ajax1.nl/content/het-orakel-margammor

'Het Orakel Margammor'

Sinds vier weken heeft Ajax1.nl een nieuwe geregistreerde Ajacied genaamd 'Margammor'. Deze Ajacied heeft zeer veel inside informatie over Ajax. Vele van jullie zullen al gemerkt hebben dat hij het zeer vaak bij het rechte eind heeft. In het begin waren wij zeer sceptisch over zijn uitspraken, iedereen kan op deze site uitkramen wat hij wil.

Na verloop van tijd bleek echter dat deze Ajacied het bijna altijd bij het rechte eind heeft. Informatie die nog nergens in de media is geweest zet hij in een reactie op de site en achteraf blijkt dat het pure waarheid is. Ajax1.nl wil meer bezoekers hier op attent maken door deze topic met zijn laatste nieuwtjes.

Hier volgen de eerste:

Reactie op de uitspraak van Jack van Gelder over Beerens:

Onzin. Kan uit betrouwbare melden dat Ajax geen bod heeft uitgebracht op Beerens. Ajax heeft a) geen geld b) nog niks substantieels verkocht c) nu het salaris van Sulejmani weer terug en d) Suarez op rechts en e) Josefzoon als derde alternatief achter bijv Eriksen. Beerens gaat niet eens weg onder de 8 mio, en dat heeft Ajax simpelweg niet eens.

Wat hebben we in de ruil dan ;-):

- Oleguer, Wielaert, Sarpong, Aisatti, Sno, Zeegelaar en Donald. Vraag is dan wie Heerenveen daarvan zou willen hebben en of ze ook de kosten willen overnemen.... Ik denk het niet.

Inside info van vandaag:

De Ridder is op dit moment volkomen buiten beeld. Mido is nog wel in beeld, maar alleen als hij echt niks gaat kosten. De deal rondom Leonardo draaide rond Blind als ruil, maar is daardoor van de baan (Eerst de CL afwachten). Het Beerens verhaal is complete onzin.

Ajax is wel aan het praten met een tweetal topclubs over een eventuele ruil rondom Sulejmani. Dit zou dan een pure ruil betekenen voor 1 jaar, op basis van vergelijkbare kosten.

Alle posts hier rondom verkopen zijn aardig.... maar niemand wil momenteel Oleguer (hoog salaris ook), Aisatti (die zijn ze al vergeten), Sno (geen interesse), Wielaert (wel interesse, maar hij wil geen salaris inleveren) en Sulejmani (Ajax gaat Sulejmani niet verkopen als ze niet een substantieel deel van de 16,25 mio terug kunnen krijgen).

Heb je een vraag voor Margammor? Stel hem hier, misschien krijg je antwoord...
Ja tenzij dus suarez word verkocht.. Dat had ik ook wel kunnen zeggen hoor;) hahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 16 augustus 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Lol :P
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 augustus 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Laat Florian Jozefzoon maar een paar wedstrijden als rechtsbuiten spelen in plaats van Beerens te halen (icm Sulejmani als ruil???) of toch gewoon met Sulejmani op links en Suarez op rechts (El Hamdaoui in de spits en daarachter de Jong)
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 13:54 schreef Ronald 1960 het volgende:
Laat Florian Jozefzoon maar een paar wedstrijden als rechtsbuiten spelen in plaats van Beerens te halen (icm Sulejmani als ruil???) of toch gewoon met Sulejmani op links en Suarez op rechts (El Hamdaoui in de spits en daarachter de Jong)
sulejmani el hamdaoui suarez
de jong

dit is volgens mij echt de meest doidelijke aanval in de eredivisie, als Jol dit nu eens gewoon 10/15 potjes laat staan en aan elkaar laten wennen, dan liggen er aan het einde van het seizoen 120+ doelpunten in het netje
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 16 augustus 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

de jong

dit is volgens mij echt de meest doidelijke aanval in de eredivisie, als Jol dit nu eens gewoon 10/15 potjes laat staan en aan elkaar laten wennen, dan liggen er aan het einde van het seizoen 120+ doelpunten in het netje
Denk 't ook!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 augustus 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

de jong

Ik denk dat dit ook de basis is voor morgenavond
BRW
 BRW - maandag 16 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
http://www.frisianpride.nl/news.php?readmore=1631

Volgens bovenstaand bericht mag je Beerens ook benoemen tot doelwit van Vitesse..
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 16 augustus 2010 - 16:51   quote  deeplink  
JA dit is een goede voorhoede, wel wordt er door veel mensen al gedacht dat sulejmani weer op z'n niveau is,maar daar heb ik mijn twijfels over.
Bij Herenveen was hij goed, maar wel overschat naar mijn insziens
thomASS
 thomASS - maandag 16 augustus 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Waarom beerens halen.. Gewoon contract van urby verlengen en zegelaar lekker laten ontwikkelen
Mickjee
 Mickjee - maandag 16 augustus 2010 - 18:18   quote  deeplink  
Ik heb begrepen dat ze Sulejmani willen betrekken in de deal met Beerens, dus ik denk dat het wel waar is.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:27   quote  deeplink  
ik denk dat suleimani naar arnhem gaat.;-)En ik hoop het eigenlijk ook.wegwezen,hup!
Beerens daar laten waar hij zit en lekker met eigen jeugd om de vaste kern heen. Hebben we gewoon weer een lekker cluppie bij elkaar en doen dan zeer zeker weer mee voor de titel.En missch wel meer.....
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:41   quote  deeplink  
Urby nu verkopen voor 1 a 2 miljoen euro ( dat moet nog wel kunnen voor een ondermaats presterende speler bij een topclub)
Sulejmani lekker een basisplaats geven aan de linkerzijde met Zegelaar Ozbiliz en Jozefzoon als backup laten spelen op de vleugels....
En Beerens absoluut niet halen, ondanks dat het een prima ajax speler zou kunnen zijn/worden
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:46   quote  deeplink  
hahahah remco!!! maar ik geef je gelijk,urby moet weg gaan.......voor zichzelf ook...Maar ik hoop dan ook dat suleimani oprot...........en verder zijn we het over die beerens eens....
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:46 schreef joduh het volgende:
hahahah remco!!! maar ik geef je gelijk,urby moet weg gaan.......voor zichzelf ook...Maar ik hoop dan ook dat suleimani oprot...........en verder zijn we het over die beerens eens....
sulejmani is een prima speler. hij moet alleen wat vaker opgesteld worden.

als hij dan goed speeld kan hij met winst doorverkocht worden.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 13:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit ook de basis is voor morgenavond
nee hoor urby zal gewoon staan vanavond
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 00:13 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

sulejmani is een prima speler. hij moet alleen wat vaker opgesteld worden.

als hij dan goed speeld kan hij met winst doorverkocht worden.
waarom verkopen, laat hem eerst maar lekker voor ajax spelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax- en Twente-doelwit Beerens kost zes miljoen'

0.0072429