BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Afluisteren werpt zijn vruchten af!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 22 januari 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Afluisteren werpt zijn vruchten af!

Jaap heeft iets gehoord van het telefoongesprek van Luc met zijn vriend. "We krijgen een feestje vanavond", probeert de rapper hem eerst af te wimpelen. Maar dat heeft natuurlijk geen zin. Uiteindelijk gaan de twee samen naar het kantoor voor verdere uitleg. "We willen de reacties van Huub en Claire peilen. Als er een paar mooie mannen en een paar mooie vrouwen zijn, hoe zullen zij daarop reageren?", legt Luc uit. "Heb jij het idee dat Selène ermee zit dat Huubs aandacht helemaal naar Claire gaat?", vraagt Jaap aan Double L. "Dat valt me wel op ja. Maar het interesseert me niet", antwoordt Luc. "Ik heb er negen maanden over gedaan om Lieke en Huub uit elkaar te krijgen, is het mij eindelijk gelukt, komt hij met een nieuwe chick aanzetten!", roept Jaap gefrustreerd. Dat betekent dus dat Jaap achter dit plan van Luc staat?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Afluisteren werpt zijn vruchten af!

0.0057580