|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Had 'ie gisteren maar niet 2 keer tegen ons moeten scoren ... oh nee ... die andere Fernandez. Idd erg sneu voor hem! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ongelooflijk. echt niet te filmen.
Cisse Tomasson Fernandez
Gewoon 3 beoogde steunpilaren waarop je maar 5 wedstrijden per seizoen een beroep op kan doen.
Hoeveel pech kan je hebben? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't gaat lekker zo, wie volgt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kan d'r ook nog wel bij, ja |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
eerst verkopen aan Vitesse voor 10 miljoen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: lolbroek aangetrokken vandaag? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ja altijd dat serieuze gedoe van mij.. Mag het een keer? ;) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/12025-einde-seizoen-dani-fernandez--update-.html
Update 17:23 uur: Dani Fernandez heeft tijdens de maandagochtendtraining de voorste kruisband van zijn rechterknie afgescheurd. De Feyenoorder zal de rest van het seizoen niet meer in actie kunnen komen.
De Feyenoorder liep de blessure op tijdens een partijtje. Het gaat om dezelfde knie die hem vorig seizoen ook aan de kant hield, toen scheurde hij zijn linker kruisband af. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: die voelde ik in m'n buik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: pfffff aub niet zeg!!! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Echt heel sneu voor die jongen en feyenoord.. was echt een goede voetballer die feyenoord beter kon maken! Zo zie je dat we echt in de hoek zitten waar de klappen vallen... zijn carriere zal nu wel een heel eindje voorbij zijn!! volgens mij moeten we de gifbeker echt tot de laatste druppel opdrinken.... |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
ik denk dat niet je niet meer over een gifbeker kunt spreken, maar over een hele sloot. Echt ontzettend zuur nieuws voor zowel feyenoord als fernandez!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door FR-girl -- |
|
|
|
|
wasbeer73
|
|
|
Schenkeveld kwijt, Fernadez kwijt en de cler zullen we ook niet meer zien. We zitten krap in onze verdedigers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 19:11 schreef wasbeer73 het volgende:Schenkeveld kwijt, Fernadez kwijt en de cler zullen we ook niet meer zien. We zitten krap in onze verdedigers. Oh ja die was ik nog vergeten Schenkeveld. En dan nog Cisse en Tomasson als die ooit nog eens aan voetbal toekomen is ook een raadsel. Niemand weet precies hoe of wat.Zouden die misschien voor het sluiten nog getransfereerd worden ofzo? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 19:07 schreef El Jardinero het volgende:Echt heel sneu voor die jongen en feyenoord.. was echt een goede voetballer die feyenoord beter kon maken! Zo zie je dat we echt in de hoek zitten waar de klappen vallen... zijn carriere zal nu wel een heel eindje voorbij zijn!! volgens mij moeten we de gifbeker echt tot de laatste druppel opdrinken.... had toch een klein beetje hoop dat de bodem van die beker in zicht was . . . . . . . . . . . . . . ., maar ja overigens, . . idd wel heel vervelend voor die jongen! hoop voor hem dat ie goed herstelt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Het lijkt wel of dit soort dingen alleen bij feyenoord stelselmatig voorkomen, vlaar 2 keer,vincken,tomasson,cisse. Het is te triest voor woorden. Allemaal weggegooid geld en dit terwijl er geen geld is! |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
gelukkig is de vrij tot op heden niet echt blessure gevoelig, mocht hij wegvallen hebben we helemaal niks meer. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 21:14 schreef el-loco het volgende:Het lijkt wel of dit soort dingen alleen bij feyenoord stelselmatig voorkomen, vlaar 2 keer,vincken,tomasson,cisse. Het is te triest voor woorden. Allemaal weggegooid geld en dit terwijl er geen geld is! Inderdaad heel veel langdurige en terugkerende blessures de laatste jaren bij Feyenoord. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Nieveld terughalen.. We betalen zn salaris en dan ben je toch wat breder, want zo blijft er weinig over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is overal zo.
Spelers gaan snel stuk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 21:19 schreef Mambo het volgende:gelukkig is de vrij tot op heden niet echt blessure gevoelig, mocht hij wegvallen hebben we helemaal niks meer. sssssssssssssttttttttttttttttttttttttt! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja sorry met een teen probleem kan je niet 2 seizoenen zitten hoor dan haalt ie hem er maar af hij heb er dan nog juist ja 4 hahhahahahhaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja sorry met een teen probleem kan je niet 2 seizoenen zitten hoor dan haalt ie hem er maar af hij heb er dan nog juist ja 4 hahhahahahhaha |
|
|
|
|
wasbeer73
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 21:19 schreef Mambo het volgende:gelukkig is de vrij tot op heden niet echt blessure gevoelig, mocht hij wegvallen hebben we helemaal niks meer. we hebben ook nog leerdam als rechtsback, niet dat ik daar heel vrolijk van wordt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is ook van origine middenvelder hè |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
heeft ie geen last meer van z'n liezen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
volgend jaar andere knie? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
volgens mij was het toch 1 knie. en dan linker en rechter knieband? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik las vanmorgen ergens iets anders, maar eerder deze week was het verhaal idd dat het om dezelfde knie ging. Wie het weet mag het zeggen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Staat op teletekst pagina 803
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door JanM -- |
|
|
|