BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse wilt Vlaar & Fer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Vitesse wil Vlaar, Fer, Beerens en Mertens en 4 spelers van Chelsea, straks meer op FR12 aldus de eigenaar van de site..

http://www.fr12.nl/nieuws/12028--vlaar-en-fer-op-lijstje-nieuwe-eigenaar-vitesse-.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door MMM --
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 16 augustus 2010 - 14:18   quote  deeplink  
Laat Fer maar gaan. Kan ie voor een 6 miljoen euro vertrekken en ergens anders de sterren uit de hemel spelen.
Bahia moeten ze gewoon verkopen os nog geen meerwaarde geweest voor Feyenoord
finsend
 finsend - maandag 16 augustus 2010 - 14:18   quote  deeplink  
k heb gehoord dat die eigenaar voor de titel wil gaan, maar fer en vlaar willen toch niet naar vitesse. Ik hoop dat ze in Rotterdam blijven, zo niet dan zal fer naar engeland gaan en vlaar eerder duitsland denk ik.
finsend
 finsend - maandag 16 augustus 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:18 schreef Ronnie W het volgende:
Laat Fer maar gaan. Kan ie voor een 6 miljoen euro vertrekken en ergens anders de sterren uit de hemel spelen.
Bahia moeten ze gewoon verkopen os nog geen meerwaarde geweest voor Feyenoord
Bahia verkopen? verder geen koorts?
Hij speelde gister dramatisch, maar we hebben Bahia keihard nodig. Jarenlang een betrouwbare verdediger, zelden geblesseerd, werkt hard.
Niet na zo´n wedstrijd tegen Excelsior zeggen dat we Bahia moeten verkopen
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Mokotjo is de opvolger van Fer zonodig, zie het wel zitten in die jongen....

MOKOTJO//Held
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 16 augustus 2010 - 14:21   quote  deeplink  
Fer is belangrijk door zijn kracht vooral, een goede vervanger hebben we niet voor hem, alleen maar van die lichtgewichten zoals mokotjo, van haaren etc.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 16 augustus 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:19 schreef finsend het volgende:

[..]

Bahia verkopen? verder geen koorts?
Hij speelde gister dramatisch, maar we hebben Bahia keihard nodig. Jarenlang een betrouwbare verdediger, zelden geblesseerd, werkt hard.
Niet na zo´n wedstrijd tegen Excelsior zeggen dat we Bahia moeten verkopen
we hebben met bruno martins indi iemand in huis die nu al beter is dan bahia
finsend
 finsend - maandag 16 augustus 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Fer moet gewoon nog 1 of 2 jaar blijven. dan issie meer waard en kunnen wij ondertussen genieten van z´n spel.

Overigens maakt mokotjo op mij ook een goede indruk voor zover ik gezien heb
finsend
 finsend - maandag 16 augustus 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:21 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Fer is belangrijk door zijn kracht vooral, een goede vervanger hebben we niet voor hem, alleen maar van die lichtgewichten zoals mokotjo, van haaren etc.
auassar?
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Fer de meest getalenteerd speler van Feyenoord verkopen?
Steun pilaar Vlaar?
Zonder deze 2 spelers zie ik Feyenoord zwaar de klote gaan.

Maarja beide spelers per stuk voor 10mil verkopen extra clausule bij doorverkoop 30%
Ja dat zou ideaal zijn.

Kan er geen Arabische vastgoedhandelaar of sjeik Feyenoord overkopen en dik investeren.
Als echte Rotterdammer en Feyenoorder zou ik het ook minder vinden.
Maar wat is het verschil? Los van dat er miljoenen gepompt worden in de club.
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:23 schreef finsend het volgende:

[..]

auassar?
neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 16 augustus 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Jaren lang betrouwbare verdediger die BAHIA. verleden jaar draaide hij een redelijk seizoen niet overdrijven finsend.
Het is gewoon een middelmatige verdediger oprotten met die onnozele vent
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 14:29   quote  deeplink  
onzin....
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 16 augustus 2010 - 14:33   quote  deeplink  
auassar paniek aankoop.
Net als Schaken kon het bij Cambuur niet eens doen. Nu bij Feyenoord wel zeker.
Hoop dat ik ongelijk krijg
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 14:34   quote  deeplink  
Fer mag weg voor een goed bedrag. We kunnen t goed gebruiken.
Fr08kevin
 Fr08kevin - maandag 16 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Auassar is inderdaad gehaald als mogelijke opvolger van Fer.
Maar uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat die niet geblesseerd op de tribune zit maar nu al over is. Komt zwaar tekort!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 16 augustus 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:22 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

we hebben met bruno martins indi iemand in huis die nu al beter is dan bahia
Loop jij niet erg hard van stapel??
Bruno Martins indi heeft 2 wedstrijden hooguit voor Feyenoord 1 gespeeld en deed het goed
maar ik heb m ook in Frankrijk op het ek zien spelen 3 weken geleden ofzo en toen was die niet alte best
en volgens mij heeft Bahia wel meer dan 2 goeie wedstrijden gespeeld
er is vorig jaar niet voorniks een spandoek van Bahia en vlaar opgehangen in het stadion met "hier waken wij"
dus toon verdomme het respect voor die braziliaan die Feyenoord langer trouw is dan wie ook.
Waar is dat gevoel gebleven dat alles wat met Feyenoord te maken heeft toegejuigd werd
Bjorncl1978
 Bjorncl1978 - maandag 16 augustus 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Allemaal onzin morgen willen ze Suarez en van Persie ook hebben en komt Messi misschien ook nog wel. blablablabla
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Nahja ze zijn wel uit de ellende.
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:11 schreef MMM het volgende:
Vitesse wil Vlaar, Fer, Beerens en Mertens en 4 spelers van Chelsea, straks meer op FR12 aldus de eigenaar van de site..

DUS NOG GEEN SLOTJE THOMAS OF BOUDEWIJN!

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/12027--newcastle-united-bereid-nieuw-bod-voor-op-fer-.html

Hier ergens staat zijn reactie..
Klinkt allemaal erg betrouwbaar ... NOT ... vrees toch een SLOTJE!
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - maandag 16 augustus 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Allebei geld vangen en opzouten... Opbouwen voor over een aantal jaar schuld vrij...

Kampioen wordt je toch niet met die gasten
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:59 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
Allebei geld vangen en opzouten... Opbouwen voor over een aantal jaar schuld vrij...

Kampioen wordt je toch niet met die gasten
Ben je in een klap verlost van je aanvoerder en vice-aanvoerder! Wat een verstand.
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Als ik dit (http://debalisnietrond.web-log.nl/debalisnietrond/2010/08/vitesse-geen-filiaal-van-chelsea.html) zo lees worden het spelers als Lazovic, Babovic en Pantelic. Doe daar Suarez en Lurling bij en het feest is compleet!
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Laat Newcastle bij die € 5mln Euro voor Fer nog een spits doen, dan zijn we klaar! En Vlaar gaat echt niet naar Arnhem.
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 15:28   quote  deeplink  
5 Miljoen euro voor Fer?
Nog een jaar sparen en zijn tranferwaarde is minimaal 10 Miljoen.
Soms lijkt het wel alsof het bestuur van Feyenoord een enorme bord voor hun kop hebben.
Hoop dat (Praatjes maker) Beenhakker z'n verstand nog niet heeft weggerookt.
En iets er tegen kan doen.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 16 augustus 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:41 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Waar is dat gevoel gebleven dat alles wat met Feyenoord te maken heeft toegejuigd werd
Dat gevoel is misschien weg sinds we er al jaren niks voor terug krijgen als trouwe supporters
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Ja inderdaad, de speler mogen ook weer knokken voor de club die we zijn, supporters die al een eeuw trouw zijn aan hun club.

Tegenwoordig spelen ze alleen voor zichzelf, om zich zo in de schijnwerpers van grote clubs te spelen.

Waar zijn de vechters, spelers als bosveld en paauwe, Kees van Wonderen, harde werkers.
Kan er maar 2 van de gehele selectie bedenken, en dat zijn Vlaar en Fer precies de spelers die Feyenoord dalijk laat gaan.

Los van JdT
fey21
 fey21 - maandag 16 augustus 2010 - 15:50   quote  deeplink  
Tering zeg, wordt je wakker om 3 uur ´s middags.
En vervolgens probeert vitesse de beste spelers weg te kapen...
Kon die Georg niet ff bij feyenoord een duit in t zakje gooien??
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Laat ze maar vertrekken tegen de juiste prijs. Ik zou het fantastisch vinden als die rijke Georgier Fer en Vlaar koopt voor de hoofdprijs. Heerlijk voor Feyenoord. Kunnen we weer bouwen. Even een jaartje pas op de plaats om daarna keihard toe te slaan. Mokotjo is een prima vervanger voor Fer. De vrij voor Vlaar. En Leerdam kan rechtsback spelen. Is minder qua kwaliteit. Maar we moeten nou 1maal verkopen... en ALS we dat doen, dan het liefst voor de hoofdprijs natuurlijk!! Laat maar gaan die jongens..
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 16:08   quote  deeplink  
En wat is denk jij de hoofdprijs die rijkeluis wilt bieden?
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Ik zou het niet weten.
Maar als je 7,5miljoen per stuk krijgt moet je het gewoon doen.
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 16:21   quote  deeplink  
ja dat is wel een leuk bedrag om over te praten.
Maar dan?

Missen we 2 steun pilaren en gelijk onze aanvoerder en vice captain.

Ik vindt zelf dat we hun 2 nooit moeten verkopen voor het geld dat we nu kunnen krijgen.
Over een jaar of 1 a 2 zijn deze uitgegroeit tot grote sterren van de eredivisie en vangen we perstuk zeker het dubbele
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Ben ik niet met je eens. feyenoord is niet in de postie om dit soort aanbieidngen te weigeren. De financiele situatie is ECHT zorgelijk. En Vlaar wordt nooit meer beter. Dat is een steunpilaar voor Feyenoord, maar komt tekort voor de top. HSV Schalke, Aston Villa. Dat is zijn plafond denk ik. Hij heeft mij bij het NL elftal niet overtuigd. Donderdag moet hij er staan. En helemaal in de return. dan kunnen ze bewijzen dat ze top zijn.
Maar als er clubs komen met dat soort bedragen. Zijn ze allemaal weg. En terecht. Ben je in 1 klap uit de financiele problemen. Geen gezeik meer over dat kut geld en gewoon opnieuw beginnen. Dan kan Leo laten zien dat hij zo'n top TD is want nu staat iedereen binnen Feyenoord met zn rug tegen de muur. En dat begin ik een beetje zat te worden. Dus dan maar de zogenaamde "beste"spelers verkopen.
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Als je als spelers net een jaar uit een tijdperk van blessures bent gekomen kan je nooit oordelen over of hij niet meer zal doorgroeien als een betere speler.

Bij een speler als het kaliber van fer kan je nu al concluderen dat hij een topper gaat worden als je analyseert over de 2 jaar dat hij op het hoogste nivo speelt.

Na 2 boden van 7.5 miljoen (wat denk ik ook niet gaat gebeuren) ben je zeker niet "in 1 klap uit de financiele problemen".
Met alle respect, alleen laten we eerst op z'n minst een half seizoen kijken hoe alles ervoor staat, dan nu uit nood belangrijke spelers verkopen.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Fer is een ander verhaal. Ben ik het mee eens dat hij een topper kan worden. Maar we zijn niet in de positie om te gokken op zijn ontwikkeling en daarop te wachten. ALS je nu 7,5 kan krijgen, want we hadden het over het hypothetische geval, dan moet je het gewoon doen.

En Vlaar is geen jonge speler meer ofzo. En als ik naar zn lichaamsbewegingen kijk, kan ik zien dat hij veel geblesseerd is geweest, want het is een houten plank. Het is toch geen Ferdinand Terry , Stam, etc etc. Het is Vlaar. Niveau Mathijsen. HSV Schalke etc. Voor Feyenoord TOP! Voor de top te licht, leuke subtopper die een mooie carriere in de subtop van Europa tegemoet kan zien. Dus 7,5 miljoen is prima, want meer krijg je nooit meer

En met 15 miljoen is feyenoord wel uit de financiele problemen. Ze hebben dan nog steeds een schuld en moeten nog steeds opletten, maar je staat niet meer met je rug tegen de muur zoals nu. We hebben beleidsbepalers en een TD die geen beleid kunnen maken, omdat we onder curatele staan. Wat heb je daaraan? Zo kom je nooit omhoog. Dus we MOETEN snel verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door scarface1979 --
Ronneke
 Ronneke - maandag 16 augustus 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Wat een bedragen allemaal zeg, je ziet maar weer waar het geld zit daar gaat iedereen naar toe. Nu heeft Vitesse geld en kopen maar............., voetbal is helemaal naar de klote en gaat nergens meer over, jammer maar helaas. Als je spelers kan verkopen om uit de financiële problemen te komen oké, handel is handel, maar straks hebben we weer een topic dat feyenoord zo slecht presteert, nog effe en dan zijn we op deze manier de tweede excelsior.
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Ik ben het gedeeltelijk met je eens.
Maar is vroegtijdig niet een fout die Feyenoord te vaak heeft gemaakt.

Over Vlaar ben ik het niet met je eens, maar dat is gewoon een menings verschil.
En zoals ik al zei is het verkopen van spelers wel een optie maar een slechte.

Stel zijn we uit de schulden seizoen 2011/2012.
Wat wordt dan de begroting? Willen sponsors zich nog actief opstellen met een handje vol jonge talenten.

Ik heb er een hard hoofd in.
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Eerst zien dan geloven!
Maximus
 Maximus - maandag 16 augustus 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Wat een slap gelul allemaal!
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 16 augustus 2010 - 18:24   quote  deeplink  
dit soort verhalen kan je natuurlijk verwachten als zo´n Georgier Vitesse koopt!!
persoonlijk lijkt het me dat het wel gaat meevallen.....
lijkt me ook geen verbetering Vitesse,kom op!!
maar jah het gaat bij een hoop tegenwoordig alleen maar om de centen

Wat betreft de 2 in kwestie,ik denk dat Vlaar nog steeds niet z´n beste voetbal heeft laten zien,heeft vorig seizoen pas voor het eerst een heel en een constant seizoen laten zien!!hoop dat hij dat dit seizoen voortzet!!

en wat betreft Fer,heeft eigenlijk bijna alles mee qua lengte,postuur,leeftijd en club-positie!!maar toch kleeft er een soort `emanuelson`gevoel aan hem bij mij!
Tafel-laken/servet verhaal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:21 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Fer is belangrijk door zijn kracht vooral, een goede vervanger hebben we niet voor hem, alleen maar van die lichtgewichten zoals mokotjo, van haaren etc.
hahahahahahaha

MOKOTJO///HELD...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:51 schreef Stylzz het volgende:
Nahja ze zijn wel uit de ellende.
Klopt dat was AZ ook!!!

Deze is alleen nog gevaarlijker als Scheringa..
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Ja. Feit. Maar je kan t ook goed doen.
Zie chelsea.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Feit. Maar je kan t ook goed doen.
Zie chelsea.
Klopt ook,alleen Abramovic houd van de roem prestatie`s en niet te vergeten het spelletje...
Daarbij is er daar een soort fonds voor als hij per ongeluk uit het vliegtuig valt..

Die man van Vitesse is op winst uit,ik weet niet of dat best is??
Ik geloof wel dat Vitesse op termijn de volgende verrassende kampioen kan worden ...
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg betrouwbaar ... NOT ... vrees toch een SLOTJE!
http://www.fr12.nl/nieuws/12028--vlaar-en-fer-op-lijstje-nieuwe-eigenaar-vitesse-.html
vak VV
 vak VV - maandag 16 augustus 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Haha geloof er helemaal geen reet van. Over een paar maanden komt naar buiten dat deze eigenaar corrupt is en/of Vitesse alleen maar dieper in de schulden steekt. Als je naar zijn verleden kijkt weet je al genoeg. Wie gaat er nou een voorzitter als trainer presenteren? Die verhalen dat hij een speler met een pistool onder druk zetten, zullen echt niet heel ver gezocht zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Vitesse wil Vlaar en Fer....

En ik wil een kop koffie....koekje erbij?
MMM
 MMM - maandag 16 augustus 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vitesse wil Vlaar en Fer....

En ik wil een kop koffie....koekje erbij?
Je vrouw heeft het dus druk hahaha
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Sorry MMM, ben nog (helemaal) niet overtuigd ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Je vrouw heeft het dus druk hahaha
Die is motor rijden he...Die vlucht altijd als ik naar Snor en Gijp gaat kijken :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse wilt Vlaar & Fer









0.0079710