BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zijn wij slechte supporters zeg!!!!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 16 augustus 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Wat een teleurstelling en woede heerst er op verschillende forums.
Maar moeten we de schuld niet eens bij ons zelf gaan zoeken.
Wij pakken de raddraaiers die Feyenoord ten gronde richten niet aan. Die mensen kosten Feyenoord klauwen vol met geld. Extra beveiliging binnen en buiten het stadion en de repremandes die de KNVB en de UEFA ons opgelegd heeft. Gaat de club veel geld kosten.
Wij als supporters slaan de handen ook niet ineen om onze club op de goede weg te helpen.
Nee zeiken kunnen we als de beste.
Worden ook geen supporters acties opgericht om geld in te zamelen voor de club. Nee er wordt gewoon maar afgewacht en over een paar jaar wordt onze club een middenmoot. Ook ik ben vaak boos en negatief over Feyenoord maar mijn grens is bereikt. Ik zal Feyenoord altijd financieel steunen.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 14:44   quote  deeplink  
goeie.
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:25 schreef Ronnie W het volgende:
Wat een teleurstelling en woede heerst er op verschillende forums.
Maar moeten we de schuld niet eens bij ons zelf gaan zoeken.
Wij pakken de raddraaiers die Feyenoord ten gronde richten niet aan. Die mensen kosten Feyenoord klauwen vol met geld. Extra beveiliging binnen en buiten het stadion en de repremandes die de KNVB en de UEFA ons opgelegd heeft. Gaat de club veel geld kosten.
Wij als supporters slaan de handen ook niet ineen om onze club op de goede weg te helpen.
Nee zeiken kunnen we als de beste.
Worden ook geen supporters acties opgericht om geld in te zamelen voor de club. Nee er wordt gewoon maar afgewacht en over een paar jaar wordt onze club een middenmoot. Ook ik ben vaak boos en negatief over Feyenoord maar mijn grens is bereikt. Ik zal Feyenoord altijd financieel steunen.
Heoveel heb je al overgemaakt dan en naar welk rekeningnummer?
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 14:48   quote  deeplink  
oh, . . . . dus dat is de reden dat Feyenoord zo zwaar onder de maat speelt?
bram
 bram - maandag 16 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Heoveel heb je al overgemaakt dan en naar welk rekeningnummer?
weet niet wie je bent,ik maak ieder jaar 50000 over voor de jeugd,en jij?
bovendien is ronny w een van de trouwste mensen en altijd bereid de club te steunen.
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:51 schreef bram het volgende:

[..]

weet niet wie je bent,ik maak ieder jaar 50000 over voor de jeugd,en jij?
bovendien is ronny w een van de trouwste mensen en altijd bereid de club te steunen.
Ik niet. Ik verdien veel meer dan € 50.000 alleen krijg ik het helaas niet!
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 16 augustus 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:25 schreef Ronnie W het volgende:
Wat een teleurstelling en woede heerst er op verschillende forums.
Maar moeten we de schuld niet eens bij ons zelf gaan zoeken.
Wij pakken de raddraaiers die Feyenoord ten gronde richten niet aan. Die mensen kosten Feyenoord klauwen vol met geld. Extra beveiliging binnen en buiten het stadion en de repremandes die de KNVB en de UEFA ons opgelegd heeft. Gaat de club veel geld kosten.
Wij als supporters slaan de handen ook niet ineen om onze club op de goede weg te helpen.
Nee zeiken kunnen we als de beste.
Worden ook geen supporters acties opgericht om geld in te zamelen voor de club. Nee er wordt gewoon maar afgewacht en over een paar jaar wordt onze club een middenmoot. Ook ik ben vaak boos en negatief over Feyenoord maar mijn grens is bereikt. Ik zal Feyenoord altijd financieel steunen.
Inzamelingsacties en suggesties zijn er genoeg geweest, alleen deze worden door het bestuur niet gesteund of gewoon weg van tafel geveegd!
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:51 schreef bram het volgende:

[..]

weet niet wie je bent,ik maak ieder jaar 50000 over voor de jeugd,en jij?
bovendien is ronny w een van de trouwste mensen en altijd bereid de club te steunen.
dat siert je enorm.....
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik niet. Ik verdien veel meer dan € 50.000 alleen krijg ik het helaas niet!
let's shake hands
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

let's shake hands
Bij deze!

(Of we drinken een keer een lekker biertje hahaha)
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:05 schreef JanM het volgende:

[..]

Bij deze!

(Of we drinken een keer een lekker biertje hahaha)
wellicht, . . . maar voor mij dus geen tukkerbier hè!
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:06 schreef sevillana het volgende:

[..]

wellicht, . . . maar voor mij dus geen tukkerbier hè!
Laat dan maar zitten whahahahahaha
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:06 schreef JanM het volgende:

[..]

Laat dan maar zitten whahahahahaha
ook goed
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 16 augustus 2010 - 15:12   quote  deeplink  
Ondanks dat het een actie van FSV is> heb ik voor een paar honderden euro meegedaan aan het spelers fonds. Tot op de dag van vandaag weten we nog niet wat er is opgehaald of wat er mee gaat gebeuren. Wil dit ook wel weten maar ga niet om die paar honderden euro liggen te zeiken. Zelf hoop ik en nog velen meer dat ons cluppie over een paar jaar weer gezond is. Al moet al mijn zakgeld erheen ik steun Feyenoord zoals iedere Feyenoorder???????????????
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

ook goed
Jij bent flexibel!
willian
 willian - maandag 16 augustus 2010 - 15:12   quote  deeplink  
50.000? gast dat verdien ik niet eens, ik heb tot nu toe 150,- overgemaak, niet iedereen verdient veel!!!! als ik de jackpot wint dan stort ik gerust de helft aan feyenoord. maarja dat win ik niet, en met werken ga ik dat nooit halen.
bram
 bram - maandag 16 augustus 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:12 schreef willian het volgende:
50.000? gast dat verdien ik niet eens, ik heb tot nu toe 150,- overgemaak, niet iedereen verdient veel!!!! als ik de jackpot wint dan stort ik gerust de helft aan feyenoord. maarja dat win ik niet, en met werken ga ik dat nooit halen.
ik ben in de gelegenheid om wat te doen,jou 150 is ook geweldig,waren er maar meer zoals jij,
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - maandag 16 augustus 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Zeikwijf..
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Heel mooi en aardig allemaal.
Alleen mij maak je niet vrolijk als je ziet hoe het beleid in elkaar zit.

Ik ben een trotse feyenoord uit hart en nieren.
Alleen heb ik de laatste jaren vrij weinig vertrouwen in het bestuur van Feyenoord.

Als je een fout wilt oplossen moet je zoeken tot diep in de kern van de oorzaak.
Zolang het bestuur alleen bezig is met het oplossen van de schulden in plaats van het richten op prestaties etc, ga ik geen moeite doen zoals collecteren etc.

Commucieel gaat er alles fout, in de praktijk gaat er alles fout, oftewel Gudde is heel slecht bezig.

We kunnen wel een actie beginnen. iedereen neem je zakdoekjes mee Donderdag en zondag en laten we Gudde uitzwaaien.
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 15:36   quote  deeplink  
Verder zie ik persoonlijk geen oplossing. Jullie wel?
henkie1969
 henkie1969 - maandag 16 augustus 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:25 schreef Ronnie W het volgende:
Wat een teleurstelling en woede heerst er op verschillende forums.
Maar moeten we de schuld niet eens bij ons zelf gaan zoeken.
Wij pakken de raddraaiers die Feyenoord ten gronde richten niet aan. Die mensen kosten Feyenoord klauwen vol met geld. Extra beveiliging binnen en buiten het stadion en de repremandes die de KNVB en de UEFA ons opgelegd heeft. Gaat de club veel geld kosten.
Wij als supporters slaan de handen ook niet ineen om onze club op de goede weg te helpen.
Nee zeiken kunnen we als de beste.
Worden ook geen supporters acties opgericht om geld in te zamelen voor de club. Nee er wordt gewoon maar afgewacht en over een paar jaar wordt onze club een middenmoot. Ook ik ben vaak boos en negatief over Feyenoord maar mijn grens is bereikt. Ik zal Feyenoord altijd financieel steunen.
Door mijn gezondheid ben ik niet in staat Feyenoord financieel te steunen. Dus in jouw ogen ben ik een slechte supporter. Bedankt, dropl*l.
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:35 schreef 3036 het volgende:
Heel mooi en aardig allemaal.
Alleen mij maak je niet vrolijk als je ziet hoe het beleid in elkaar zit.

Ik ben een trotse feyenoord uit hart en nieren.
Alleen heb ik de laatste jaren vrij weinig vertrouwen in het bestuur van Feyenoord.

Als je een fout wilt oplossen moet je zoeken tot diep in de kern van de oorzaak.
Zolang het bestuur alleen bezig is met het oplossen van de schulden in plaats van het richten op prestaties etc, ga ik geen moeite doen zoals collecteren etc.

Commucieel gaat er alles fout, in de praktijk gaat er alles fout, oftewel Gudde is heel slecht bezig.

We kunnen wel een actie beginnen. iedereen neem je zakdoekjes mee Donderdag en zondag en laten we Gudde uitzwaaien.
en jij denkt werkelijk dat we dan "het lek boven hebben"?
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:12 schreef Ronnie W het volgende:
Ondanks dat het een actie van FSV is> heb ik voor een paar honderden euro meegedaan aan het spelers fonds. Tot op de dag van vandaag weten we nog niet wat er is opgehaald of wat er mee gaat gebeuren. Wil dit ook wel weten maar ga niet om die paar honderden euro liggen te zeiken. Zelf hoop ik en nog velen meer dat ons cluppie over een paar jaar weer gezond is. Al moet al mijn zakgeld erheen ik steun Feyenoord zoals iedere Feyenoorder???????????????
Dat is juist het punt, er blijft onduidelijkheid wat er met het geld gebeurd, acties zoals Bram die had gepland, worden door feyenoord afgewezen.Ik denk dat mensen duidelijkheid willen wat er met het geld gebeurd en wie er de zeggenschap over krijgt...
qwerto
 qwerto - maandag 16 augustus 2010 - 15:46   quote  deeplink  
Spreek voor jezelf !
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:27 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
Zeikwijf..
bedankt voor deze zinnige bijdrage. copypaste.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:42 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Door mijn gezondheid ben ik niet in staat Feyenoord financieel te steunen. Dus in jouw ogen ben ik een slechte supporter. Bedankt, dropl*l.
lees nou eens goed en loop niet zomaar te zeuren.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:44 schreef sevillana het volgende:

[..]

en jij denkt werkelijk dat we dan "het lek boven hebben"?
't zou wel een goed begin zijn.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:46 schreef craven het volgende:

[..]

Dat is juist het punt, er blijft onduidelijkheid wat er met het geld gebeurd, acties zoals Bram die had gepland, worden door feyenoord afgewezen.Ik denk dat mensen duidelijkheid willen wat er met het geld gebeurd en wie er de zeggenschap over krijgt...
idd.
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:46 schreef qwerto het volgende:
Spreek voor jezelf !
que?
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:55 schreef de flh het volgende:

[..]

't zou wel een goed begin zijn.
sorry hoor, maar ik ben toch van mening dat de juiste instelling om te winnen op het veld aanwezig moet zijn . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., toch?
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:44 schreef sevillana het volgende:

[..]

en jij denkt werkelijk dat we dan "het lek boven hebben"?
Wie niet waagt wie niet wint.
Ik heb er ook een slecht gevoel bij, maar je ziet toch wel vaak dat clubs met een grote supporters aanhang soms wel eens bij het hoogste eind hebben.

We moeten toch wat? Als het bestuurd niet ingrijpt, kunnen wellicht wij het proberen.
Wij hebben wel allemaal liefde voor de club...
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:02 schreef 3036 het volgende:

[..]

Wie niet waagt wie niet wint.
Ik heb er ook een slecht gevoel bij, maar je ziet toch wel vaak dat clubs met een grote supporters aanhang soms wel eens bij het hoogste eind hebben.

We moeten toch wat? Als het bestuurd niet ingrijpt, kunnen wellicht wij het proberen.
Wij hebben wel allemaal liefde voor de club...
eens, wat liefde voor de club betreft dan, maar wij staan niet op 't veld en daar moet 't gewoon gebeuren
KKL
 KKL - maandag 16 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:25 schreef Ronnie W het volgende:
Wat een teleurstelling en woede heerst er op verschillende forums.
Maar moeten we de schuld niet eens bij ons zelf gaan zoeken.
Wij pakken de raddraaiers die Feyenoord ten gronde richten niet aan. Die mensen kosten Feyenoord klauwen vol met geld. Extra beveiliging binnen en buiten het stadion en de repremandes die de KNVB en de UEFA ons opgelegd heeft. Gaat de club veel geld kosten.
Wij als supporters slaan de handen ook niet ineen om onze club op de goede weg te helpen.
Nee zeiken kunnen we als de beste.
Worden ook geen supporters acties opgericht om geld in te zamelen voor de club. Nee er wordt gewoon maar afgewacht en over een paar jaar wordt onze club een middenmoot. Ook ik ben vaak boos en negatief over Feyenoord maar mijn grens is bereikt. Ik zal Feyenoord altijd financieel steunen.
Ik vind ook dat ze die raddraaiers keihard moeten aanpakken en wel direct!!!

Gudde en Jacobs achter de tralies!!!!
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens, wat liefde voor de club betreft dan, maar wij staan niet op 't veld en daar moet 't gewoon gebeuren
Vindt ik ook!
Alleen als het ook niet op het veld gebeurt, wat moeten we dan?

Motivatie moet van binnen in de club komen, en gestimuleert worden door de mensen die elke week hun dag vrijhouden om ons clubie te zien spelen.

En als het van binnenuit al mis gaat, ja dan kan de lijn niet worden doorgetrokken.
Naar mijn mening is het bestuur de plaag geest.
En gaan wij dit kwaaltje oplossen.

Nu hopen of het lukt. (verwoord ik met weinig vertrouwen)
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:29 schreef 3036 het volgende:

[..]

Vindt ik ook!
Alleen als het ook niet op het veld gebeurt, wat moeten we dan?

Motivatie moet van binnen in de club komen, en gestimuleert worden door de mensen die elke week hun dag vrijhouden om ons clubie te zien spelen.

En als het van binnenuit al mis gaat, ja dan kan de lijn niet worden doorgetrokken.
Naar mijn mening is het bestuur de plaag geest.
En gaan wij dit kwaaltje oplossen.

Nu hopen of het lukt. (verwoord ik met weinig vertrouwen)
prettige wedstrijd dan
henkie1969
 henkie1969 - maandag 16 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:55 schreef de flh het volgende:

[..]

lees nou eens goed en loop niet zomaar te zeuren.
ik loop niet te zeuren. laten we eerst eens in die 3 jaar alles wegwerken, op dit moment wordt er toch niets gedaan met het geld.
en wat is de meerwaarde om hier te roepen dat je 50000 euro stort naar feyenoord, ben je dan een beter mens of supporter dan iemand die gewoon een seizoenkaart blijft kopen?
Loop niet zo te pronken met dat geld. Als je Feyenoord kan kopen voor 100 miljoen, dan mag je pronken, en anders mondje houden en storten. Geniet daar zelf van, en val ons er niet mee lastig.
En als jij dat zeuren vindt, prima....dan zeur ik lekker door.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:25 schreef Ronnie W het volgende:
Wat een teleurstelling en woede heerst er op verschillende forums.
Maar moeten we de schuld niet eens bij ons zelf gaan zoeken.
Wij pakken de raddraaiers die Feyenoord ten gronde richten niet aan. Die mensen kosten Feyenoord klauwen vol met geld. Extra beveiliging binnen en buiten het stadion en de repremandes die de KNVB en de UEFA ons opgelegd heeft. Gaat de club veel geld kosten.
Wij als supporters slaan de handen ook niet ineen om onze club op de goede weg te helpen.
Nee zeiken kunnen we als de beste.
Worden ook geen supporters acties opgericht om geld in te zamelen voor de club. Nee er wordt gewoon maar afgewacht en over een paar jaar wordt onze club een middenmoot. Ook ik ben vaak boos en negatief over Feyenoord maar mijn grens is bereikt. Ik zal Feyenoord altijd financieel steunen.
Met dit onoverzichtelijke beleid weet je toch ook niet waar je geld heen gaat???
Straks vult Gudde z`n tank er telkens mee..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door Leon FR1908 --
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 16 augustus 2010 - 19:23   quote  deeplink  
henkie 1969 ik zeg niet dat je een slechte supporter bent. Er wordt teveel gepraat. Al geef je 50 euro cent. Je bent niet verplicht dat hoor je mij niet zeggen.

Gaat mij om die zeik wijfies die zo negatief doen altijd
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 19:25   quote  deeplink  
Supporters zijn vaak zo goed als t elftal cq de club.
T valt niet om als supporter dat niveau te ontstijgen, we proberen t al jaren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:23 schreef Ronnie W het volgende:
henkie 1969 ik zeg niet dat je een slechte supporter bent. Er wordt teveel gepraat. Al geef je 50 euro cent. Je bent niet verplicht dat hoor je mij niet zeggen.

Gaat mij om die zeik wijfies die zo negatief doen altijd
Ik ben het wel met je eens maar zie wat er met Bram is gebeurd!!!
Hij had al een garantie voor 150.000 euro....
Ik had ook toegezegt dat ik maandelijks een bedragje zou storten die het
bruitje trekken kan...
Maar Gudde wou het niet !!!Was bang dat Bram een goude troon ging opeisen op KK ofzo..

Wat moeten we dan???
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:25 schreef Ronnie W het volgende:
Wat een teleurstelling en woede heerst er op verschillende forums.

"Ja klopt, Feyenoord heeft dan ook verloren. En nog een redelijk kansloos en glansrijk, dus die frustratie is er wel. Ik kan absoluut niet tegen mijn verlies, ik word er vreselijk chagerijnig van. Toch verlies ik 1000 keer liever zelf, dan dat ik Feyenoord zie verliezen. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar misschien is het het best vergelijkbaar met zien hoe je kind een wedstrijd verliest. Dat machteloze, gekoppeld aan de grote onvoorwaardelijke liefde, misschien is dat het."

Maar moeten we de schuld niet eens bij ons zelf gaan zoeken.
Wij pakken de raddraaiers die Feyenoord ten gronde richten niet aan. Die mensen kosten Feyenoord klauwen vol met geld. Extra beveiliging binnen en buiten het stadion en de repremandes die de KNVB en de UEFA ons opgelegd heeft. Gaat de club veel geld kosten.

"De doorsnee raddraaier is tien koppen groter en 3 x zo sterk als ik. Ik ben wel eens zo stom geweest om me met vechtende partijen bezig te houden, ze uit elkaar te halen en mensen bij rellen weg te houden. Ik heb het zonder kleerscheuren overleefd, maar raad het niemand aan. Je kunt niet van iedereen verwachten dat hij of zij de held uithangt. Bovendien, de stewards zijn de ordehandhavers in het stadion, en buiten het stadion heeft de politie een monopolie op geweld. Als je je er mee bemoeit, kan je een SV oplopen, vraag maar eens na op dit forum."

Wij als supporters slaan de handen ook niet ineen om onze club op de goede weg te helpen.
Nee zeiken kunnen we als de beste.

"Klopt, daar ben ik best goed in. Na enige tijd keert de nuance terug, en dan blijken we best aardige punten te hebben, en ook wel eens gelijk. Geef mensen de ruimte om hun frustratie kwijt te kunnen, daar is zo'n forum best goed voor. Liever schelden op het forum, dan vechten in de Kuip. In het verlengde daarvan ben ik dus ook tegen elke ban op welk forum dan ook."

Worden ook geen supporters acties opgericht om geld in te zamelen voor de club. Nee er wordt gewoon maar afgewacht en over een paar jaar wordt onze club een middenmoot. Ook ik ben vaak boos en negatief over Feyenoord maar mijn grens is bereikt. Ik zal Feyenoord altijd financieel steunen.

"Ik zal Feyenoord altijd steunen, maar dat geldt denk ik voor iedereen op dit forum. Of die steun ook een financiele kant heeft, is aan iedereen zelf om te bepalen. Jij kunt net zo min in de portemonnaie kijken van een ander als ik. Het feit dat je veel geld hebt, en het weg kunt geven, is niet iets om je voor op de borst te kloppen, hier past bescheidenheid. Een supporter kan niet erg veel meer dan een seizoenkaart kopen, evt wat spullen van de club en afwachten. Feyenoord zit niet te wachten op 100.000 bemoeials. Beleid maak je niet met 10.000 man. De beste tijd van Feyenoord ging gepaard met leiderschap wat weinig weg had van democratie. Ik ben nooit negatief over Feyenoord, wel over een enkel individu wat bij Feyenoord werkt. Momenteel richt ik mijn gif vrnl op Gudde. Uiteraard is dat ongenuanceerd en kort door de bocht, maar ik heb besloten dat hij geen sterk leider is, en niet de man die wij nodig hebben. Zo zal iedereen zijn eigen pispaal hebben. Zo lang we maar beseffen, dat we geen hekel hebben aan de persoon, maar allen tegen de rol van de persoon is er niets aan de hand.

Wat was nou eigenlijk je punt?"


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door Els --
cc
 cc - maandag 16 augustus 2010 - 20:11   quote  deeplink  
Ten eerste ik denk dat Ronnie W een echte suporter is,met het hart op de goede plaats.
Ten tweede kan een bestuur er niet veel aan doen wat die mensen presteren,daar moet de trainer voor zorgen.Als laatste die geweldige suporters die altijd en overal problemen maken zouden door de echte suporters aangepakt moeten worden.
MrChriz
 MrChriz - maandag 16 augustus 2010 - 20:37   quote  deeplink  
Dat Feyenoord zo slecht speelt ligt natuurlijk niet aan de supporters of de raddraaiers.. Zijn we al zo ver dat we een slechte prestatie op de mat bij onszelf zoeken? Het gebrek aan talent op de mat komt niet door dat jaar Europa missen en die paar ruiten per jaar die vervangen moeten worden. De grootste kostenposten zijn meneer Cory Gibbs (wie? ja die!) en al zijn kansloze maatjes die door Gullit en consorten zijn aangetrokken voor flinke bedragen en bijhorend salaris. Wanbeleid in de top dus.

Wij als supporters staan er altijd op de tribune, altijd maar weer op hoop van zege. In afwachting of de meneertjes op het veld er wel zin in hebben hun best te doen.... En als ze dan kansloos (!!!) verliezen tegen EXCELSIOR, ja dan zijn de frustraties zeer hoog. Ja dan kunnen we zeiken als de beste, en terecht toch? Of moeten we ook dan maar hosanna blijven roepen? Beter hier het van je afschrijven dan de stad verbouwen toch?

En ik weet zeker dat de meeste van ons de club financieel steunen en blijven steunen, ondanks de kutprestaties en het wanbeleid. De een door 50.000 over te maken (diep respect btw) en de ander door elk jaar trouw zijn seizoenskaartje af te nemen of nog een ander door misschien elk jaar het nieuwste shirt te halen. Collectief iets doen? Zoek even 2 maanden terug op dit forum toen een op hande zijnde actie door ons geweldige bestuur niet wenselijk werd geacht.

Kortom: nee het ligt niet bij onszelf. Het ligt aan de financiële huishouding van de afgelopen jaren. En ja dat is best frustrerend, zeker als je op vechtlust wordt afgetroefd door je 'kleine broertje'.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door MrChriz --
mdr8
 mdr8 - maandag 16 augustus 2010 - 20:47   quote  deeplink  
financiele tekorten nu zijn wel deels door idioten veroorzaakt die alleen de Kuip bezoeken om te vechten en elke drie seconden iets met kanker te zeggen.. erg jammer dat dit soort hersenlozen zich feyenoorder mag noemen.

Maar dit is zo marginaal als je het vergelijkt met slecht management, Gullit, Bosch etc.. nu zijn ze op de goede weg en we moeten drie jaar niet zeiken, gewoon je seizoenskaart kopen en een shirtje, en wellicht een goeie stressbal ;)
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 18 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
En wij moeten als supporters gewoon zorgen dat er over 3 jaar nog een extra potje bijkomt. Zodat ze een iets grotere stap voorwaarts kunnen maken.
Dan kunnen we ook eens trots op ons zelf zijn.

Ik doneer eenmalig een bedrag bij deze en stort maandelijks een klein bedrag je

Nu nog iemand vinden die weet hoe het opgezet moet wroden en naar wat voor rekening nr het gestort kan worden
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 18 augustus 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Maling aan het bestuur of raad van commissarissen.

WIJ ZIJN FEYENOORD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kampioentje
 kampioentje - woensdag 18 augustus 2010 - 15:40   quote  deeplink  
Hoe durft iemand te zeggen dat we slechte supporters zijn, we zijn de enige in nederland met de grootste aanhang en trouwste supporters die na elk slecht seizoen er gewoon weer zitten en dat zijn er een paar seizoenen wanneer voor het laatst een groot succes, mensen die topic maken zijn meelopers als het goed gaat staan ze vooraan!!!over zeiken gesproken!!!
MMM
 MMM - woensdag 18 augustus 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Wat een dramatisch topic, te treurig voor woorden. Net zo treurig als het spel van zondag.
sevillana
 sevillana - woensdag 18 augustus 2010 - 18:13   quote  deeplink  
Boudewijn, Thomas, . . . . . hebbie effe tijd?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 augustus 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 16:47 schreef MMM het volgende:
Wat een dramatisch topic, te treurig voor woorden. Net zo treurig als het spel van zondag.
Goeie topic, juist! Gewoon doorgaan. Opportunistisch zeiken hebben we teveel gelezen afgelopen dagen. Totaal niet oplossingsgericht.
Voor sommigen te moeilijk, denk ik...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zijn wij slechte supporters zeg!!!!!!!!!!









0.0079598