BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zijn wij slechte supporters zeg!!!!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - woensdag 18 augustus 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Goeie topic, juist! Gewoon doorgaan. Opportunistisch zeiken hebben we teveel gelezen afgelopen dagen. Totaal niet oplossingsgericht.
Voor sommigen te moeilijk, denk ik...
dus als ik 't goed begrijp heb jij (de) oplossing(en) . . . . . . . . . . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 augustus 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 19:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

dus als ik 't goed begrijp heb jij (de) oplossing(en) . . . . . . . . . . . . . .
Nee, Sev, dan heb je het niet goed begrepen, en even opnieuw lezen wat er staat.
sevillana
 sevillana - woensdag 18 augustus 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 19:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, Sev, dan heb je het niet goed begrepen, en even opnieuw lezen wat er staat.
oh, . . . . . . hebben wij overigens in dezelfde klas gezeten?
MMM
 MMM - woensdag 18 augustus 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 18:13 schreef sevillana het volgende:
Boudewijn, Thomas, . . . . . hebbie effe tijd?
Eens.

slotje-small1.jpg

Is genoeg voor dit topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2010 door MMM --
vries60
 vries60 - woensdag 18 augustus 2010 - 19:49   quote  deeplink  
Een goeie supporter lijdt in stilte en schreeuwt zijn keel schor om aan te moedigen of te juichen. De moeilijkste momenten zijn ´s avonds als je naar bed gaat na dat er verloren is. Je komt slecht in slaap en ziet op tegen de maandag omdat je collega´s, supporters van een verkeerde club, je weer staan op te wachten.Doof voor hun kritiek zoek ik direct de tegenaanval, ook al hebben ze gelijk....over Feyenoord wil ik geen slecht woord horen.... Gelukkig duurt het lijden nu nog maar meestal een dag. Vroeger duurde het soms weken.
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - woensdag 18 augustus 2010 - 19:58   quote  deeplink  
ha ha ha ha spelen ze nu beter dan vroeger dan.....
vries60
 vries60 - woensdag 18 augustus 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 19:58 schreef R'dam-ech wel het volgende:
ha ha ha ha spelen ze nu beter dan vroeger dan.....
Nee, dat zeker niet... meer eelt op mijn ziel inmiddels
Roel
 Roel - woensdag 18 augustus 2010 - 20:13   quote  deeplink  
Ik bezoek al 17 jaar zo'n beetje alle wedstrijden, thuis en uit. Die gasten zetten zich niet altijd 100% in. Althans zo oogt het. Daarnaast is conditie trainbaar. Beleid maken nu is ook simpel. EIGEN JEUGD aangevult met ERVAREN spelers die Leo GRATIS regelt. Komende 4 jaar gewoon subtop en incenditeel een beker of Europaleaque wedstrijd succesje. Hopen op verkoop spelers tegen aantal miljoenen en vanaf 2015 investeren en in de neiuwe kuip knallen!.....Het kan nog steeds..
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - woensdag 18 augustus 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 20:07 schreef vries60 het volgende:

[..]

Nee, dat zeker niet... meer eelt op mijn ziel inmiddels
Maak je eigen niet druk...is 1 niet goed voor je hart

2 Ons feyenoord wordt(voorlopig) nooit meer kampioen
3 Feyenoord bljf toch je club met af en toe leuke
dingen om mee te maken..

Ja toch ,niet dan......
chester
 chester - woensdag 18 augustus 2010 - 20:22   quote  deeplink  
is waar thuis op de bank en aan de lijn staan altijd de beste stuurlui zegt men mar laat die stuurlui zelf daar eens gaan staan altijd met hun grote mond ik geef toe dat dat overal eens gebeurd maar het gaat toch altijd om ons klubje laat die jongens met rust en kijk eerst naar je zelf voor je gaat oordelen over een ander groetjes trees.
chester
 chester - woensdag 18 augustus 2010 - 20:23   quote  deeplink  
ga je zelf te raden voor je oordeelt over een ander gr chester
vries60
 vries60 - woensdag 18 augustus 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 20:15 schreef R'dam-ech wel het volgende:

[..]

Maak je eigen niet druk...is 1 niet goed voor je hart

2 Ons feyenoord wordt(voorlopig) nooit meer kampioen
3 Feyenoord bljf toch je club met af en toe leuke
dingen om mee te maken..

Ja toch ,niet dan......
Nee, de komende jaren verwacht ik ook geen kampioenschap.Als we maar weer een club worden die gevreesd wordt en die thuis haast niet te kloppen is. En dan toch over een jaar of vier maar weer eens echt meedoen om de titel.En we zullen zeker ook leuke dingen gaan meemaken....echt wel!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 augustus 2010 - 06:49   quote  deeplink  
Ronnie ik denk dat je je frustratie op de verkeerde plek uit, over het algemeen zijn de leden van dit forum juist erg betrokken bij de club, vandaar dat verschillende mensen nogal geïrriteerd reageren.

wat betreft je opmerkingen over de "hooligans" ben ik het absoluut niet met je eens. De clubleiding misbruikt dat fenomeen om hun eigen onkunde te verdoezelen. Ik denk dat het geweld in en om het stadion nu vele malen minder is dan in onze hoogtij dagen in de jaren negentig. kort door de bocht zou je dus kunnen stellen dat Feyenoord gebaat is bij een grote groep rauwdouwers.
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 22 augustus 2010 - 23:42   quote  deeplink  
en we blijven maar zeiken
de oplossing ligt toch bij de scf. Spelers pool hoeveel zit daarin

Go ook weer een succes/ Nee niemand doet er aan mee zodat er geen geld is om een speler aan te trekken

Wij als supporters helpen zo ook mee om Feyenoord failliet te laten gaan

elke euruo telt vanaf nu. Anders is ons seizoen kansloos dit jaar
MMM
 MMM - zondag 22 augustus 2010 - 23:47   quote  deeplink  
Zit er nou nog geen slot op dit topic..
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 25 augustus 2010 - 19:42   quote  deeplink  
WAAROM EEN SLOT MMM

het is zoals het is
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 augustus 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Helemaal met Ronnie W eens.
Els
 Els - woensdag 25 augustus 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 19:42 schreef Ronnie W het volgende:
WAAROM EEN SLOT MMM

het is zoals het is
Over open deuren gesproken...
Maar toch, slotje?
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 augustus 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Hoezo nou weer slotje omdat MMM dat wil? Daardoor heb ik al een week ban moeten uitzitten als dit topic moet sluiten dan mag dat babovic topic tot de grond toe afbranden.

We moeten nu in een periode van 2/3 jaar de club onvoorwaardelijk steunen wat er ook gebeurd. Het is zomaar mogelijk dat we voor het linkerrijtje gaan voetballen, maar kijk nu eens naar de middelen die Mario heeft. Het enige wat ie kan doen is jeugdspelers opstellen en ik ben zó blij dat hij deze ondankbare taak heeft. Een ieder die deze puinhoop moest opruimen zou allang weggehoond zijn bij het Legioen, maar Mario heeft het krediet dat ie een Echte Feyenoorder is, net als Leo. Toch hoor ik dan geluiden dat Mario het niet goed doet net als Leo, en daar word ik altijd een beetje kwaad om. Het is een wonder dat we vorig seizoen zo hoog zijn geëindigd want er is geen stuiver in kas en het enige doel is om de club schuldenvrij te maken. Over een paar jaar kunnen we dan weer opnieuw beginnen, en weer onze oude glorie terugvinden, maar niet zonder sportieve malaise. Het enige goede hieraan is, is dat de gloryhunters weg zullen vallen net als in de HCS periode!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 augustus 2010 - 19:55   quote  deeplink  
Hulde voor dit fantastische betoog! En het is ook zo...WAAR!!! Daar kan niemand meer over heen. Alles hierna zinloos!
Kom Quiroz, de kroeg in.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 25 augustus 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Linker rijtje????

Het is veel te vroeg om conclusies mbt dit seizoen te trekken want het is net begonnen. Maar je hebt wel punten laten liggen tegen makkelijke tegenstanders. En straks heb je een lastiger programma en daar ga je ook puntyen laten liggen. Dus de start is gewoon slecht. Dat is gewoon duidelijk en daar kan je je zorgen over maken. Dat is heel normaal.

Ik ben het totaal niet eens met je dat je zegt dat het een wonder is dat we zo hoog geeindigd zijn vorig seizoen. Is gewoon normaal met die selectie. Net als het nu normaal is als je 5e 6e wordt..
Alleen Twente Ajax en PSV hebben een betere selectie.
Als je 7-9 wordt en je vervolgens niet kwalificeert via play offs heb je het gewoon slecht gedaan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door scarface1979 --
MMM
 MMM - woensdag 25 augustus 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 19:52 schreef Quiroz het volgende:
Hoezo nou weer slotje omdat MMM dat wil? Daardoor heb ik al een week ban moeten uitzitten als dit topic moet sluiten dan mag dat babovic topic tot de grond toe afbranden.
Omdat het nutteloos geblaat is.

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:25 schreef Ronnie W het volgende:
Wat een teleurstelling en woede heerst er op verschillende forums.
Maar moeten we de schuld niet eens bij ons zelf gaan zoeken.
Wij pakken de raddraaiers die Feyenoord ten gronde richten niet aan. Die mensen kosten Feyenoord klauwen vol met geld. Extra beveiliging binnen en buiten het stadion en de repremandes die de KNVB en de UEFA ons opgelegd heeft. Gaat de club veel geld kosten.
Wij als supporters slaan de handen ook niet ineen om onze club op de goede weg te helpen.
Nee zeiken kunnen we als de beste.
Worden ook geen supporters acties opgericht om geld in te zamelen voor de club. Nee er wordt gewoon maar afgewacht en over een paar jaar wordt onze club een middenmoot. Ook ik ben vaak boos en negatief over Feyenoord maar mijn grens is bereikt. Ik zal Feyenoord altijd financieel steunen.
Om nog maar eens op deze vreselijke slechte openingspost van ene Ronnie W te reageren. Je zet je hier vreselijk voor lul. Als er zoals tegen Excelsior schandalig gepresteerd is, mogen supporters dat uiten. We betalen godverdomme 250 euro voor een seizoenskaart en dan durf jij hier nog doodleuk te zeggen dat het schandalig is dat er geen acties zijn om geld in te zamelen? SCHAAM JE KAPOT, er zijn genoeg acties geweest in het verleden waaronder één met de naam 'Voor Feyenoord van ons'. Heeft veel geld opgeleverd en ging naar de jeugdopleiding!

Weet je wat ook veel geld gekost heeft, naast alle straffen door de supporters? Al die tyfus aankopen die GEEN reet gepresteerd hebben maar wel lekker doorbetaald kregen. DAT heeft ons geld gekost, je moet je klacht lekker bij het bestuur doen als je loopt te zeiken dat er geen geld is. Stort zelf anders ff een paar miljoen!

Je moet je echt diep en diep schamen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door MMM --
F.L.E
 F.L.E - woensdag 25 augustus 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Zolang ene heer Jacobs in het bestuur van Feyenoord mag blijven zitten geloof ik geen ene reet van wat Gudde of al die andere knuppels te melden hebben. Meneer Jacobs was al financiel directeur op het moment dat de schulden gemaakt zijn. Als financieel directeur lijkt het mij dat hij voor onverantwoorde financiele transactie's toch zijn toestemming heeft gegeven.
En dan moeten diezelfde loosers er voor zorgen dat we er over 3 a 4 jaar weeer bovenop zijn?
Laat me niet lachen.
Maar zoals ik al eerder schreef. Bij Feyenoord willen ze alleeen nog maar gezinnetjes met 4 seizoenskaarten die allemaal een uit en thuisshirt kopen, 5 sponsor bingoloten hebben en helemaal kritiekloos het gezwam uit het maasgebouw accepteren.
Hoor je hier niet bij zien ze je liever gaan dan komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door F.L.E --
MMM
 MMM - woensdag 25 augustus 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Echt ik lees die post van Ronnie W nu al 5 keer door, wat een onzin kan je in 1 post plaatsen. Onbegrijpelijk wat mij betreft, sorry hoor.. Zelf je vrouw zou je in je gezicht uitlachen als je het tegen d'r zou zeggen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 augustus 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat het nutteloos geblaat is.

[..]

Om nog maar eens op deze vreselijke slechte openingspost van ene Ronnie W te reageren. Je zet je hier vreselijk voor lul. Als er zoals tegen Excelsior schandalig gepresteerd is, mogen supporters dat uiten. We betalen godverdomme 250 euro voor een seizoenskaart en dan durf jij hier nog doodleuk te zeggen dat het schandalig is dat er geen acties zijn om geld in te zamelen? SCHAAM JE KAPOT, er zijn genoeg acties geweest in het verleden waaronder één waar met de naam 'Voor Feyenoord van ons'.

Weet je wat ook veel geld gekost heeft, naast alle straffen door de supporters? Al die tyfus aankopen die GEEN reet gepresteerd hebben maar wel lekker doorbetaald kregen. DAT heeft ons geld gekost, je moet je klacht lekker bij het bestuur doen als je loopt te zeiken dat er geen geld is. Stort zelf anders ff een paar miljoen!

Je moet je echt diep en diep schamen.
Zo denken een paar maten er ook over...
Die gaan al meer als 25 jaar aan 1 stuk,zijn overal geweest en steken het liefst
het maasgebouw in de fik...Volgend jaar nemen ze pas een seizoenskaart na de eerste
wedstrijd als protest hahahaha
Ik geef wel munten als het gevraagd zou worden...
JanM
 JanM - woensdag 25 augustus 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 19:52 schreef Quiroz het volgende:
Hoezo nou weer slotje omdat MMM dat wil? Daardoor heb ik al een week ban moeten uitzitten als dit topic moet sluiten dan mag dat babovic topic tot de grond toe afbranden.

We moeten nu in een periode van 2/3 jaar de club onvoorwaardelijk steunen wat er ook gebeurd. Het is zomaar mogelijk dat we voor het linkerrijtje gaan voetballen, maar kijk nu eens naar de middelen die Mario heeft. Het enige wat ie kan doen is jeugdspelers opstellen en ik ben zó blij dat hij deze ondankbare taak heeft. Een ieder die deze puinhoop moest opruimen zou allang weggehoond zijn bij het Legioen, maar Mario heeft het krediet dat ie een Echte Feyenoorder is, net als Leo. Toch hoor ik dan geluiden dat Mario het niet goed doet net als Leo, en daar word ik altijd een beetje kwaad om. Het is een wonder dat we vorig seizoen zo hoog zijn geëindigd want er is geen stuiver in kas en het enige doel is om de club schuldenvrij te maken. Over een paar jaar kunnen we dan weer opnieuw beginnen, en weer onze oude glorie terugvinden, maar niet zonder sportieve malaise. Het enige goede hieraan is, is dat de gloryhunters weg zullen vallen net als in de HCS periode!
Eens eens en nog eens eens! Vooral met het eerste natuurlijk!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 augustus 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat het nutteloos geblaat is.
Zegt de man die door tijdgebrek het Babovic topic omhoog haalt. Bij elk topic dat jou niet zint roep je om een slotje, en dat is niet erg, maar het topic krijgt óók nog een slotje.
MMM
 MMM - woensdag 25 augustus 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:39 schreef Quiroz het volgende:

[..]
Bij elk topic dat jou niet zint roep je om een slotje, en dat is niet erg, maar het topic krijgt óók nog een slotje.
Omdat het 9 van de 10 keer terecht is ja..
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 augustus 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:39 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Zegt de man die door tijdgebrek het Babovic topic omhoog haalt.
Els
 Els - woensdag 25 augustus 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Geen slotje omdat MMM dat wil, maar omdat ik het inmiddels een nutteloos topic vind worden. Typisch Nederlands: weg met ons. Feyenoordsupporters staan niet echt bekend als de slechtste, eerder de trouwste, en misschien ook wel de (verbaal) gewelddadigste. Stellen dat we de slechtste zijn in een topic op een Feyenoordforum vind ik dus een beetje dom.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 augustus 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:42 schreef Els het volgende:
Geen slotje omdat MMM dat wil, maar omdat ik het inmiddels een nutteloos topic vind worden. Typisch Nederlands: weg met ons. Feyenoordsupporters staan niet echt bekend als de slechtste, eerder de trouwste, en misschien ook wel de (verbaal) gewelddadigste. Stellen dat we de slechtste zijn in een topic op een Feyenoordforum vind ik dus een beetje dom.
Dit gaat niet over algemeenheden maar over de reactie van Het Legioen op de realiteit! Zijn wij trouw? Echt niet!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 augustus 2010 - 20:47   quote  deeplink  
nou als mmm te boek staat als een echte feyenoord fan ?????????????dan weet ik het niet wat dan een slechte fan is
Els
 Els - woensdag 25 augustus 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:44 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dit gaat niet over algemeenheden maar over de reactie van Het Legioen op de realiteit! Zijn wij trouw? Echt niet!
Jij bent misschien niet trouw, over specifieke gevallen ga ik geen uitspraken doen. Weet wel hoe ik zelf in elkaar zit. Ik ken een heleboel supporters uit mijn vak al zo'n 20 jaar, een enkeling zelfs al 35 jaar. Gezien de successen van Feyenoord in die jaren bestempel ik dat als trouw, bijna masocistisch, zelfs. Als bij jou de teller pas gaat lopen bij een jaar of 40, dan moet ik erkennen dat je een stuk kritischer bent op de medemens dan ik. En dat vind ik dan wel weer knap
Els
 Els - woensdag 25 augustus 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:
nou als mmm te boek staat als een echte feyenoord fan ?????????????dan weet ik het niet wat dan een slechte fan is
Zo goed ken ik hem niet, maar hij komt op mij over als een echte supporter. Met fans heb ik niet zoveel te maken, dat woord heeft voor mij ook een hele andere betekenis. Bedoel je eigenlijk niet te zeggen, dat je recent een niet zo fraaie verbale aanvaring hebt gehad met MMM, en dit een effectieve manier is om de rekening te vereffenen?
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 augustus 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:52 schreef Els het volgende:

[..]

Jij bent misschien niet trouw, over specifieke gevallen ga ik geen uitspraken doen. Weet wel hoe ik zelf in elkaar zit. Ik ken een heleboel supporters uit mijn vak al zo'n 20 jaar, een enkeling zelfs al 35 jaar. Gezien de successen van Feyenoord in die jaren bestempel ik dat als trouw, bijna masocistisch, zelfs. Als bij jou de teller pas gaat lopen bij een jaar of 40, dan moet ik erkennen dat je een stuk kritischer bent op de medemens dan ik. En dat vind ik dan wel weer knap
Ik had het niet over jou of ik maar over Het Legioen in het algemeen. En heel fijn dat jij al zolang supporter bent, maar je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Els
 Els - woensdag 25 augustus 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:56 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik had het niet over jou of ik maar over Het Legioen in het algemeen. En heel fijn dat jij al zolang supporter bent, maar je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.
Wat mij betreft heb ik het ook niet over jou. Jij zegt dat het Legioen niet zo trouw is. Ben ik niet met je eens. Succes kent vele vrienden, dat is bij Feyenoord ook zo. Ik ken ook de wedstrijd tegen MVV, waar we maar met 2000 man op de tribune zaten. Maar jouw verachtingen zijn misschien wel te hoog. 40.000 man zal niet trouw zijn. Dat is ook niet het Legioen. De echte die-hards zijn zo'n man of 18.000. Dat is het Legioen. Die zijn trouw tot op het bot. Misschien ben jij zo, misschien ik. We kennen elkaar niet. Soms zullen mensen ook afhaken. Door een ziek kind, geldgebrek of andere goede redenen. Misschien de eigen fysiek. Laten we niet te snel oordelen, daar komen een hoop problemen van.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 25 augustus 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 21:03 schreef Els het volgende:

[..]

Wat mij betreft heb ik het ook niet over jou. Jij zegt dat het Legioen niet zo trouw is. Ben ik niet met je eens. Succes kent vele vrienden, dat is bij Feyenoord ook zo. Ik ken ook de wedstrijd tegen MVV, waar we maar met 2000 man op de tribune zaten. Maar jouw verachtingen zijn misschien wel te hoog. 40.000 man zal niet trouw zijn. Dat is ook niet het Legioen. De echte die-hards zijn zo'n man of 18.000. Dat is het Legioen. Die zijn trouw tot op het bot. Misschien ben jij zo, misschien ik. We kennen elkaar niet. Soms zullen mensen ook afhaken. Door een ziek kind, geldgebrek of andere goede redenen. Misschien de eigen fysiek. Laten we niet te snel oordelen, daar komen een hoop problemen van.
Precies.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 augustus 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Morgen hoop ik op een goed resultaat ik blijf vertrouwen houden in mijn ploeg en dat is en blijft Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
En dkt blijft een slecht topic.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
wanneer komt er een positieve topic, over bv Feyenoord speelt met veel Nederlanders(niet kwaad bedoeld)Feyenoord levert veel spelers aan de diverse nationale jeugdteams
Feyenoord is nog steeds een stukkie van de Fans, we hebben het mooiste clublied.
we zijn alle tegenslagen te boven gekomen (HCS/ uefa terror)
MMM
 MMM - woensdag 25 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:55 schreef Els het volgende:

[..]

Zo goed ken ik hem niet, maar hij komt op mij over als een echte supporter. Met fans heb ik niet zoveel te maken, dat woord heeft voor mij ook een hele andere betekenis. Bedoel je eigenlijk niet te zeggen, dat je recent een niet zo fraaie verbale aanvaring hebt gehad met MMM, en dit een effectieve manier is om de rekening te vereffenen?
Ik ben kritisch maar een echte supporter!
MMM
 MMM - woensdag 25 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:
nou als mmm te boek staat als een echte feyenoord fan ?????????????dan weet ik het niet wat dan een slechte fan is
Jijzelf misschien?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:
nou als mmm te boek staat als een echte feyenoord fan ?????????????dan weet ik het niet wat dan een slechte fan is
Hij is geen fan. Hij is een supporter.
Sterker nog hij is een Feyenoorder.

net als 90% hier op t forum.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 augustus 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij is geen fan. Hij is een supporter.
Sterker nog hij is een Feyenoorder.

net als 90% hier op t forum.
Mee eens ,bloed hekel aan mensen die zeggen wie wel of wie niet het juiste hart heeft..
sevillana
 sevillana - woensdag 25 augustus 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mee eens ,bloed hekel aan mensen die zeggen wie wel of wie niet het juiste hart heeft..
+1
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 25 augustus 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:51 schreef bram het volgende:

[..]

weet niet wie je bent,ik maak ieder jaar 50000 over voor de jeugd,en jij?
bovendien is ronny w een van de trouwste mensen en altijd bereid de club te steunen.
Ja daar is ie weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou het leuk vinden als je het net zo vaak zou overmaken als je het moest melden,
was Feyenoord nu al een goed eind op weg
kale co
 kale co - woensdag 25 augustus 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 22:26 schreef sevillana het volgende:

[..]

+1
ik ook +2
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 25 augustus 2010 - 22:39   quote  deeplink  
Zijn wij supporters dan?
Dacht gewoon fans
kale co
 kale co - woensdag 25 augustus 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 22:39 schreef Phyxsius het volgende:
Zijn wij supporters dan?
Dacht gewoon fans
ook dat idd daaaaaaaaaaaag ronnie
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 25 augustus 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 22:41 schreef kale co het volgende:

[..]

ook dat idd daaaaaaaaaaaag ronnie
Met alle respect
Maar als feyenoord enkel supporters had hoefde de UEFA geen babysitters naar Genk te sturen voor die "vervelende Feyenoordertjes"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat zijn wij slechte supporters zeg!!!!!!!!!!









0.0073680