BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Doelstelling feyenoord bijstellen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 16 augustus 2010 - 14:26   quote  deeplink  
Gezien de eerste 2 wedstrijden en het vertrek van enkele mogelijke bepalende spelers zal het bestuur en de technische staf de doelstelling van minimaal europees voetbal nu al bij moeten stellen. een plaats bij de eerste 5(plaats 4 of 5) zal niet reeel zijn gezien het feit dat er enkele clubs ons voorbij gaan streven de komende weken. Vitesse zal wel gaan inkopen, heerenveen/fc utrecht/az/roda jc/groningen staan er als organisatie beter voor.
Dit is niet bedoeld om af te kraken maar echt realisme, ik ben bang dat feyenoord moet uit gaan kijken om bij plaats 5 t/m 10 te belanden en de achterban daar duidelijk over te informeren. Vlaar,Fer, de Cler, Bahia zullen feyenoord zeker gaan verlaten de komende weken en het bedrag wat opgesteken gaat worden aan transfers zal niet opnieuw geinvesteerd kunnen worden daar ze in categorie 1 vallen bij de KNVB. Fernandez/Cisse/tomasson zullen nog minimaal langere tijd uitgeschakeld zijn en betekend dat feyenoord niet minder is dan clubs als Heracles/NEC/NAC/Willem II/VVV.
Een feyenoord hart heb je en dat verlies je nooit, maar om iedere week op je donder te krijgen van de clubs die boven je staan en dat met de komst van een stadion van 80.000 toeschouwers lijkt me ook niet echt best. Ben benieuwd wat er de komende weken uit de hoge hoed getoverd gaat worden door het bestuur van Feyenoord om de aansluiting met de SUBTOP te behouden! Nogmaals dit is geen aanval maar de bittere realiteit van jaren mismanagement....
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 14:34   quote  deeplink  
Sorry maar die conclusie stel je na 1 verloren wedstrijd? dat is net zo naief als na vorige week de 2e helft stellen dat we er zijn. Ik denk dat de waarheid in het midden ligt, maar ons vergelijken met Heracles/NEC/NAC/Willem II/VVV vindt ik overdreven....
Fr08kevin
 Fr08kevin - maandag 16 augustus 2010 - 14:39   quote  deeplink  
We moeten niet na 1 wedstrijd stellen dat we ineens veel minder zijn, net als na utrecht niet dat we heel goed kunnen voetballen, dat kunnen we maar alleen maar heel af en toe! Helaas.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Get a life. Paniekvoetballer.
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 16 augustus 2010 - 14:48   quote  deeplink  
Ik begrijp dat de toekomst het uit moet wijzen, maar de feiten liegen echt niet. De selectie van feyenoord is echt te beperkt op dit moment. zeker met het oog op het vertrek van enkele "bepalende" spelers en blessure gevoelige "dure" krachten! Aankopen kunnen niet dit jaar(geen geld) herinvesteren mag en kan niet, dus zeg maar waar we andere bepalende spelers vandaan halen?
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
El Jardinero, hoe weet je dat er spelers gaan vertrekken? Want met die spelers kan je wel bij de 1e 5 eindigen. Mits iedereen inzet toont en geconcentreerd speelt uiteraard.
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Zullen we dan gelijk onze doelstelling aanpassen in 2e divisie voetbal?
Ronneke
 Ronneke - maandag 16 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Ik denk dat de huidige doelstelling moet blijven, maar wij zijn een prooi voor alle aasgieren met geld die spelers snel bij ons weg kopen zodat de selectie steeds beperkter wordt met alle gevolgen van dien. Dan kan je zomaar wegzakken naar niveau NAC, ADO, VVV. Is dat wat we willen of is dit onvermijdbaar?
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 17:14   quote  deeplink  
Het ziet er niet goed uit en als Vlaar, Bahia, Fer en De Cler (is al weg denk ik, in ieder geval als speler van Feyenoord 1) verkocht zouden worden zonder dat er vervangers aangetrokken mogen / kunnen worden, blijft er een heel jong en onervaren selectie over. Maar dit lijkt me zeer onrealistisch allemaal, dus geen paniek en hopelijk Europees verder komen en eerst maar eens kijken wat er tot 31 augustus nog allemaal gebeurt.
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 16 augustus 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:48 schreef scarface1979 het volgende:
El Jardinero, hoe weet je dat er spelers gaan vertrekken? Want met die spelers kan je wel bij de 1e 5 eindigen. Mits iedereen inzet toont en geconcentreerd speelt uiteraard.
Spelers die opvallen en international zijn zijn een prooi voor iedere middenmoter in topcompetities omdat ze daar nou eenmaal voor veel geld doorverkocht kunnen worden... relatief kosten ze weinig, omdat ze geen internationale ervaring hebben, maar nu eenmaal vlaar en Fer international zijn geweest zijn ze gewild in zowel engelse als spaanse en zelfs turkse competities.
wasbeer73
 wasbeer73 - maandag 16 augustus 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens dat feyenoord zich meer moet richten op plaats 5 t/m 8, meer zit er echt niet in en dat is niet op basis van de wedstrijd van gisteren, maar ook zag je het al in de voorbereiding. De ploeg is jong, erg wisselvallig en er ontbreken spelers die wat kunnen forceren op het veld maar ook daarbuiten.

Daarnaast is Been een behoudende coach, maar kennelijk kan hij niet stuk bij de supporters. Ik ben feyenoorder i hart en nieren, maar heb echt twijfels aan de trainerscapiciteiten van Been. Positiespel is slecht, erg verdedigende wijze van denken en erg conservatief.
Emile
 Emile - maandag 16 augustus 2010 - 19:17   quote  deeplink  
echt eerst win je van een best wel sterk utrecht met 3-1 en daarna verlies je omdat je gewoon ff een slechte wedstrijd speelt en gelijk komen er dit soort topics

als we nou 5 wedstrijden op rij verliezen snap ik het nog maar dit slaat nergens op
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 16 augustus 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:10 schreef wasbeer73 het volgende:
Ik ben het met je eens dat feyenoord zich meer moet richten op plaats 5 t/m 8, meer zit er echt niet in en dat is niet op basis van de wedstrijd van gisteren, maar ook zag je het al in de voorbereiding. De ploeg is jong, erg wisselvallig en er ontbreken spelers die wat kunnen forceren op het veld maar ook daarbuiten.

Daarnaast is Been een behoudende coach, maar kennelijk kan hij niet stuk bij de supporters. Ik ben feyenoorder i hart en nieren, maar heb echt twijfels aan de trainerscapiciteiten van Been. Positiespel is slecht, erg verdedigende wijze van denken en erg conservatief.
Van wie heeft hij het vak geleerd.... juist Bertje van Marwijk! en toch heeft ie successen geboekt in zijn carriere als trainer, dus behoudend is echt niet erg maar het moet wel attractief zijn en mensen moeten ervoor naar het stadion komen.Wat betreft positie spel ben ik het niet helemaal met je eens, destijds had ie bij NEC toch wel behoorlijk positiespel neergezet moet ik zeggen. Het probleem is denk ik dat de jongens die nu voetballen van kleins af aan geleerd is frank en vrij te voetballen en de aktie te maken en die moeten nu in een x alles juist het tegenovergestelde doen en voetballen met een opdracht! dat levert problemen zeker in het begin..... maar als je toch kijkt vlaar/bahia/el ahmadi en fer dan vraag je je toch af waar die hun opleiding hebben genoten???
Maximus
 Maximus - maandag 16 augustus 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:48 schreef scarface1979 het volgende:
El Jardinero, hoe weet je dat er spelers gaan vertrekken? Want met die spelers kan je wel bij de 1e 5 eindigen. Mits iedereen inzet toont en geconcentreerd speelt uiteraard.
Jij houdt er ook nog wel s een veranderende mening op na...
wasbeer73
 wasbeer73 - maandag 16 augustus 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:19 schreef El Jardinero het volgende:
Wat betreft positie spel ben ik het niet helemaal met je eens, destijds had ie bij NEC toch wel behoorlijk positiespel neergezet moet ik zeggen.
Ik zie vaak spelers in een rijtje staan (op lijn) in plaats van driehoekjes, dat is toch de basis van positiespel, ik ben dus niet onder de indruk van zijn trainerskwaliteiten. Van Marwijk is idem dito, ook veel te behoudend. Gisteren zag je het ook bij het wisselen, een aanvaller voor een aanvaller erin en verder geen enkel risico. Ik word er niet goed van.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 19:24   quote  deeplink  
wat bedoel je maximus?
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 16 augustus 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:17 schreef Emile het volgende:
echt eerst win je van een best wel sterk utrecht met 3-1 en daarna verlies je omdat je gewoon ff een slechte wedstrijd speelt en gelijk komen er dit soort topics

als we nou 5 wedstrijden op rij verliezen snap ik het nog maar dit slaat nergens op
Sorry maar ik ben voetballiefhebber en hoe lang is deze selectie nu bijelkaar voor het grootste gedeelte?? mag je toch wel verwachten dat deze jonge jongens zich kunnen onderscheiden van de rest... ik noem een wijnaldum/el ahmadi/vlaar/bahia/bruins/biseswar/de cler/mulder/Fer deze jongens hebben vorig jaar al een heel jaar bijelkaar getraind en gevoetbald, dan mag je toch wel iets meer verwachten!Kijk ik kan inderdaad nog niet oordelen over Schaken/Lumb/Smolov/Mokotjo/Auassar deze jongens heb ik tekort aan het werk gezien maar de rest is gewoon echt niet goed genoeg om de top te behalen, Althans dat is mijn mening.
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:26 schreef El Jardinero het volgende:
Gezien de eerste 2 wedstrijden en het vertrek van enkele mogelijke bepalende spelers zal het bestuur en de technische staf de doelstelling van minimaal europees voetbal nu al bij moeten stellen. een plaats bij de eerste 5(plaats 4 of 5) zal niet reeel zijn gezien het feit dat er enkele clubs ons voorbij gaan streven de komende weken. Vitesse zal wel gaan inkopen, heerenveen/fc utrecht/az/roda jc/groningen staan er als organisatie beter voor.
Dit is niet bedoeld om af te kraken maar echt realisme, ik ben bang dat feyenoord moet uit gaan kijken om bij plaats 5 t/m 10 te belanden en de achterban daar duidelijk over te informeren. Vlaar,Fer, de Cler, Bahia zullen feyenoord zeker gaan verlaten de komende weken en het bedrag wat opgesteken gaat worden aan transfers zal niet opnieuw geinvesteerd kunnen worden daar ze in categorie 1 vallen bij de KNVB. Fernandez/Cisse/tomasson zullen nog minimaal langere tijd uitgeschakeld zijn en betekend dat feyenoord niet minder is dan clubs als Heracles/NEC/NAC/Willem II/VVV.
Een feyenoord hart heb je en dat verlies je nooit, maar om iedere week op je donder te krijgen van de clubs die boven je staan en dat met de komst van een stadion van 80.000 toeschouwers lijkt me ook niet echt best. Ben benieuwd wat er de komende weken uit de hoge hoed getoverd gaat worden door het bestuur van Feyenoord om de aansluiting met de SUBTOP te behouden! Nogmaals dit is geen aanval maar de bittere realiteit van jaren mismanagement....
Ben het met je eens dat de doelstelling om bij de eerste 5 te eindigen ambitieus is. Maar een ambitieuze doch haalbare doelstelling is prima, handhaven dus. En je moet de komende tijd die Prozacjes niet uitspugen, maar gewoon doorslikken. Het went echt wel....
Maximus
 Maximus - maandag 16 augustus 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:24 schreef scarface1979 het volgende:
wat bedoel je maximus?
Of houden en mogelijk 1-5 worden of verkopen voor 7.5 miljoen p/s?
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 16 augustus 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:26 schreef Els het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat de doelstelling om bij de eerste 5 te eindigen ambitieus is. Maar een ambitieuze doch haalbare doelstelling is prima, handhaven dus. En je moet de komende tijd die Prozacjes niet uitspugen, maar gewoon doorslikken. Het went echt wel....
;) pff wat erg toch he deze ziekte?!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 16 augustus 2010 - 19:40   quote  deeplink  
Volgend jaar een hele leuke competitie met zes stadsderby's. Alleen nog niet bekend in welke divisie.
Els
 Els - maandag 16 augustus 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:33 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

;) pff wat erg toch he deze ziekte?!
Ja, we komen er nooit vanaf.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Ik denk dat je gewoon geen doelstelling meer moet hebben!!!
Gewoon genieten van de mooie momenten en kijken waar het schip strand..
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 16 augustus 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk dat je gewoon geen doelstelling meer moet hebben!!!
Gewoon genieten van de mooie momenten en kijken waar het schip strand..
Bravo!!
Geloof niet dat de Uefacup 2002 1 van de doelstellingen was?!
al dat gel*l eromheen,begonnen met van gaal,met z;n op 10 spelen,op 4 spelen,knijpen
stropdasjes met 1...projectontwikkelaars,schuifdaken,investeerders,fondsen,de hele reutemeteut en iedereen maar roepen dat dat noodzakelijk is
Wat dacht je van clubs als Bremen,Schalke,Valencia,Anderlecht,Fiorentina,Fenerbache,Olympiakosetc etc
Volgens de "kenners"hebben die een veeeeeeeellll groter achterland en veeeeellll meer aanwas,en veel meer keus in talenten en veeeeeeeeeeellll meer financiele mogelijkheden!!
hebben elk jaar ook doelstellingen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:16 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Bravo!!
Geloof niet dat de Uefacup 2002 1 van de doelstellingen was?!
al dat gel*l eromheen,begonnen met van gaal,met z;n op 10 spelen,op 4 spelen,knijpen
stropdasjes met 1...projectontwikkelaars,schuifdaken,investeerders,fondsen,de hele reutemeteut en iedereen maar roepen dat dat noodzakelijk is
Wat dacht je van clubs als Bremen,Schalke,Valencia,Anderlecht,Fiorentina,Fenerbache,Olympiakosetc etc
Volgens de "kenners"hebben die een veeeeeeeellll groter achterland en veeeeellll meer aanwas,en veel meer keus in talenten en veeeeeeeeeeellll meer financiele mogelijkheden!!
hebben elk jaar ook doelstellingen...
Mooi verhaal maar ik begrijp het niet Wolfmen..
Vandaag sinds weken weer voor het eerst gewerkt,ik denk dat het daar aan lig?? ;)
vries60
 vries60 - maandag 16 augustus 2010 - 20:26   quote  deeplink  
De mooie momenten zijn dan als we een keer winnen van een topclub eens in de zoveel jaar...ik moet er niet aan denken. Als het zover moet komen dan is het echt gedaan met Feyenoord.Een plek bij de eerste 5 is het minimale en met meer mag je tevreden zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:26 schreef vries60 het volgende:
De mooie momenten zijn dan als we een keer winnen van een topclub eens in de zoveel jaar...ik moet er niet aan denken. Als het zover moet komen dan is het echt gedaan met Feyenoord.Een plek bij de eerste 5 is het minimale en met meer mag je tevreden zijn.
maar is dat realistisch,de eerste 5
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 20:30   quote  deeplink  
We zullen zien.

t blijft toch je club he....
MrChriz
 MrChriz - maandag 16 augustus 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Top 5 moet het uitgangspunt zijn, denk ook best dat het realistisch is.. Mits er GESTREDEN gaat worden.
vries60
 vries60 - maandag 16 augustus 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

maar is dat realistisch,de eerste 5
Is niet onmogelijk toch? De concurentie heeft het ook lastig op het moment.Ik denk wel dat het gat met de top 3 nog groter gaat worden dit jaar.
mdr8
 mdr8 - maandag 16 augustus 2010 - 20:42   quote  deeplink  
eerste vijf is prima te doen, en ook realistisch je moet gewoon wat geluk hebben. Met wat geluk had je gister nog gewonnen ook! vorig jaar wonnen we ook veel wedstrijden onterecht met geluk 1-0 / 2-1...

maar ik zal niet zeiken als Feyenoord komende 3 jaar nog rond plaats 5-8 speelt, is goed voor onze realiteitszin, steeds weer dat we worden kampioen in augustus.. rustig de financien op orde brengen en dan zien we wel weer, als Been en Beenhakker het maar tot die tijd volhouden!

eerste stap: donderdag winnen en passie tonen!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:41 schreef vries60 het volgende:

[..]

Is niet onmogelijk toch? De concurentie heeft het ook lastig op het moment.Ik denk wel dat het gat met de top 3 nog groter gaat worden dit jaar.
PSV is geen concurent
Ajax is geen concurent
Twente nou??ik weet het niet..
Az met nog een spits???Misschien.
Utrecht zolang Mertens blijft en ondanks de winst op hen geen concurent..
Groningen met Matavz is coming..
Heereveen is coming...
Vitesse is nog ff een groot vraagteken...

Ondanks alles blijf ik genieten van mijn cluppie maar ik ga ervan uit dat het een zware dobber wordt...
Oh en NAC zou ook nog wel eens kunnen verrassen...
vries60
 vries60 - maandag 16 augustus 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Met concurentie bedoel ik de clubs die strijden om plek 4 en 5. Zijn inderdaad Utrecht,AZ,Groningen en Heerenveen. Top 3 is buiten bereik helaas.Vitesse is afwachten maar ik kan me niet voorstellen dat ze nu direct meedoen.Laten we eens kijken hoe het ervoor staat na 10 wedstrijden.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Als je thuis gewoon een beetje blijft winnen, dan komt het wel goed.
En dan maar kijken hoeveel punten je uit mee kan pikken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 augustus 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:31 schreef vries60 het volgende:
Met concurentie bedoel ik de clubs die strijden om plek 4 en 5. Zijn inderdaad Utrecht,AZ,Groningen en Heerenveen. Top 3 is buiten bereik helaas.Vitesse is afwachten maar ik kan me niet voorstellen dat ze nu direct meedoen.Laten we eens kijken hoe het ervoor staat na 10 wedstrijden.
Ik ga op een positieve manier van het slechste uit dan kan het alleen maar meevallen.
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
als de spelers iedere wedstrijd 100% concentratie en 100+% instelling kunnen opbrengen zie ik het nog niet zo somber in, maar ja, . . . . . . . kunnen en willen die spelers dat ook?
ik vind overigens wel dat ze die verplichting ook hebben tegenover het grootste en mooiste legioen in Nederland.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:54 schreef sevillana het volgende:
als de spelers iedere wedstrijd 100% concentratie en 100+% instelling kunnen opbrengen zie ik het nog niet zo somber in, maar ja, . . . . . . . kunnen en willen die spelers dat ook?
ik vind overigens wel dat ze die verplichting ook hebben tegenover het grootste en mooiste legioen in Nederland.
ze willen wel, maar ze kunnen het niet. zijn ze nog te jong voor.. kon jij je op je 20e anderhalf uur lang op één ding concentreren? ik niet iig.
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:58 schreef de flh het volgende:

[..]

ze willen wel, maar ze kunnen het niet. zijn ze nog te jong voor.. kon jij je op je 20e anderhalf uur lang op één ding concentreren? ik niet iig.
nou ja, kijk/luister/hoor eens hier; als ik van mezelf moet uitgaan, . . . . . . . . . . . . . . . . . . ik was nog geen 16 jaar oud toen ik in de bouw begon met werken en er werd toen van mij gewoon verwacht dat ik m'n werkzaamheden deed zoals 't moest hè. ook ik deed toen wel eens iets fout maar dat gebeurde dan 1 keer en daarna zorgde ik er wel voor dat het niet weer gebeurde.
als ik dat afzet naar jonge voetballers van tegenwoordig dan denk ik toch dat die het een stukje makkelijker hebben en daarbij aanzienlijk beter beloond worden.
dus dan mag ik wat van ze verwachten als supporter zijnde, i.i.g. de nodige inzet!
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:58 schreef de flh het volgende:

[..]

ze willen wel, maar ze kunnen het niet. zijn ze nog te jong voor.. kon jij je op je 20e anderhalf uur lang op één ding concentreren? ik niet iig.
nou lag er aan wat hahahahahhaa
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 23:13 schreef craven het volgende:

[..]

nou lag er aan wat hahahahahhaa
dat dan ook wel weer ja
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 23:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat dan ook wel weer ja
preciesss... ;)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 augustus 2010 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:58 schreef de flh het volgende:

[..]

ze willen wel, maar ze kunnen het niet. zijn ze nog te jong voor.. kon jij je op je 20e anderhalf uur lang op één ding concentreren? ik niet iig.
ik denk dat het ze gewoon niet boeit.
de flh
 de flh - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 08:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik denk dat het ze gewoon niet boeit.
probeer dat maar eens anderhalf uur lang te blijven denken, en dan aan niks anders denken. kijken of dat je lukt.
KKL
 KKL - dinsdag 17 augustus 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:58 schreef de flh het volgende:

[..]

ze willen wel, maar ze kunnen het niet. zijn ze nog te jong voor.. kon jij je op je 20e anderhalf uur lang op één ding concentreren? ik niet iig.
ik wel....ze vond het hemels!
de flh
 de flh - dinsdag 17 augustus 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 14:00 schreef KKL het volgende:

[..]

ik wel....ze vond het hemels!
en je hebt aan niemand anders gedacht?
sevillana
 sevillana - woensdag 18 augustus 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 15:38 schreef de flh het volgende:

[..]

en je hebt aan niemand anders gedacht?
je geeft 't ook niet op hè?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 augustus 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 15:38 schreef de flh het volgende:

[..]

en je hebt aan niemand anders gedacht?
hahahahahaha hij moet daar ff over nadenken!!
sevillana
 sevillana - woensdag 18 augustus 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahaha hij moet daar ff over nadenken!!
of hij vind het misschien de moeite niet waard om te reageren?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 augustus 2010 - 21:11   quote  deeplink  
of wie zwijgt stemt toe?
sevillana
 sevillana - woensdag 18 augustus 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
of wie zwijgt stemt toe?
zou 't?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Doelstelling feyenoord bijstellen!









0.0064430