BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse-baas over twee dagen met nieuwe namen! Sulejmani in aanmerking?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
De Meer 4 Ever
 De Meer 4 Ever - maandag 16 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/202310-vitesse-baas-over-twee-dagen-met-nieuwe-namen.html

Als ik dit zo lees kan het zomaar zijn dat SULEJMANI weleens naar Vitesse zou kunnen gaan!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 16 augustus 2010 - 14:32   quote  deeplink  
En hoezo zou Sulejmani naar Vitesse gaan?
Klaas123
 Klaas123 - maandag 16 augustus 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Omdat hij in het artikel Servië noemt als mogelijke herkomst van versterkingen. Maar ik denk toch dat je eerder moet denken aan spelers van de topclubs in Kroatië en Georgië.

Misschien koopt hij Toivonen van PSV wel, want die is maar 12.5 miljoen.
Dan hebben we gelijk een titelkandidaat minder lol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door Klaas123 --
Klaas123
 Klaas123 - maandag 16 augustus 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Of Pantelic :P haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 16 augustus 2010 - 14:47   quote  deeplink  
Maar die vraagt toch weer 2 miljoen om kleren voor z'n dochters te kopen..
Dus die kunnen ze vergeten! Haha!
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 augustus 2010 - 15:03   quote  deeplink  
Ga vooral weer domme verhalen de wereld in helpen man. Sulejmani gaat niet naar Vitesse. Alsof hij dat zelf zou willen man.
adriu
 adriu - maandag 16 augustus 2010 - 15:32   quote  deeplink  
samen werken met ajax??? kan altijt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door adriu --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 16 augustus 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:03 schreef Ajax_fan het volgende:
Ga vooral weer domme verhalen de wereld in helpen man. Sulejmani gaat niet naar Vitesse. Alsof hij dat zelf zou willen man.
voor 3 miljoen per jaar wel.. verkopen wij hem voor 15 miljoen...
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 16 augustus 2010 - 15:36   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Ajax hem wil verkopen voor onder de 12 milj. en dat krijg je nu echt niet voor hem. Ik ben echt een grote voorstander van het vertrouwen in deze jongen geven. Laat hem mooit Urby op links vervangen. Ik denk niet dat je hem moet laten gaan. Ik heb echt nog alle vertrouwen in die jongen.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 16 augustus 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Ik totaal niet... is niet gebaseerd op enige kennis..puur gevoel.
BRW
 BRW - maandag 16 augustus 2010 - 16:21   quote  deeplink  
De nieuwe voorzitter van Vitesse wil naast Roy Beerens ook Leroy Fer, Dries Mertens en Ron Vlaar vastleggen, dit meldt RTL Nieuws.

Dit vond ik zojuist op: http://www.frisianpride.nl/news.php?readmore=1631

Zit nu op RTLnieuws te kijken maar daar kan ik tot op heden nog niets vinden..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
En dit vond ik net over die nieuwe eigenaar...die gast is gewoon crimineel, vraag me af hoe Vitesse hem gescreend heeft...

http://www.v-bal.nl/nieuws/59511/profiel-zjordania-niet-zonder-zware-verdenkingen.html

Vitesse heeft geen uitstraling...een basisspeler bij PSV of Ajax...en zelfs Utrecht en Heerenveen gaan toch niet naar zo een club toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door PSVMocro --
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 16 augustus 2010 - 16:27   quote  deeplink  
tja er zijn veel voetballers die voor het geld gaan, kijk maar naar Man. City
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 14:36 schreef Klaas123 het volgende:
Omdat hij in het artikel Servië noemt als mogelijke herkomst van versterkingen. Maar ik denk toch dat je eerder moet denken aan spelers van de topclubs in Kroatië en Georgië.

Misschien koopt hij Toivonen van PSV wel, want die is maar 12.5 miljoen.
Dan hebben we gelijk een titelkandidaat minder lol.
Of een titelkandidaat meer,. Straks gaat Vitesse nog meedoen om de titel met zo'n geldschieter. Sulejmani gaat echt niet naar Vitesse en Toivonen net zo min. Maar lachwekkend is het wel.
Nee, Sulejmani lekker op links laten ballen, Hammie en Siem (daarachter)in de spits en Louis op rechts en het komt echt helemaal goed dit seizoen!!!
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 augustus 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:27 schreef Blaatkoe het volgende:
tja er zijn veel voetballers die voor het geld gaan, kijk maar naar Man. City
Ja dat is wel even wat anders dan Vitesse he. Man City is toch een grote club in Engeland. In de beste competitie ter wereld. Elke week topwedstrijden. Hier zit niemand te wachten op Vitesse. Ja jonge buitenlandse talenten ja. Maar grote namen zullen niet naar Vitesse komen voor geld. Vitesse gaat geen kampioen worden. Gaat niet meedoen om de prijzen. Die trekken geen spelers van naam aan. Ja 30 plussers misschien.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door Ajax_fan --
bird
 bird - maandag 16 augustus 2010 - 17:23   quote  deeplink  
hahaha zat eral ook al te denken over sulejmani
thomASS
 thomASS - maandag 16 augustus 2010 - 18:05   quote  deeplink  
Vitesse mag wielaert, sno, aissati kopen.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:19   quote  deeplink  
ik denk dat er mooie dingen gaan gebeuren in Arnhem! En is best ok man.Liever 026 dan 010 hahahah
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 augustus 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:19 schreef joduh het volgende:
ik denk dat er mooie dingen gaan gebeuren in Arnhem! En is best ok man.Liever 026 dan 010 hahahah
Net zo mooi als destijds met Karel Aalbers? Dit kan de doodsteek van Vitesse zijn. Je moet nooit afhankelijk zijn van één eigenaar. Als hij vertrekt, dan kan het zomaar einde verhaal zijn.
tommie77
 tommie77 - maandag 16 augustus 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Ik zeg SULEJMANI ruilen tegen MERTENS!!!!!!!
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 16 augustus 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Kan de gemeente al het geld dat ze in Vitesse hebben gestoken terugkrijgen ;)
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 16 augustus 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:28 schreef tommie77 het volgende:
Ik zeg SULEJMANI ruilen tegen MERTENS!!!!!!!
Zoveel is mertens nog niet waard....
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:31   quote  deeplink  
weet ik,maar vitesse blijft wel staan hoor. Maar je hebt gelijk maar op korte termijn(wat de meeste fans willen)kan het toch mooi zijn oor arnhem,er was een ware stormloop op seizoenskaarten vandaag......hahah,is toch mooi voor zo,n club man.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 augustus 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:31 schreef joduh het volgende:
weet ik,maar vitesse blijft wel staan hoor. Maar je hebt gelijk maar op korte termijn(wat de meeste fans willen)kan het toch mooi zijn oor arnhem,er was een ware stormloop op seizoenskaarten vandaag......hahah,is toch mooi voor zo,n club man.
Successupporters...Ik heb respect voor die 7000 man die ondanks het vertrek van al die basisspelers al een seizoenskaart hadden gekocht en niet voor de 'supporters' die vandaag opeens trek hebben om een seizoen lang 'hun' club te steunen...
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:35   quote  deeplink  
dit is extreem zorgwekkend, het is iemand die bewezen heeft over lijken te gaan, een goede vriend van Ambramovich en er gaan al verhalen in de ronde dat Chelsea 2a3 talenten gaat stallen in Arnhem, verder deinst hij absoluut niet terug voor een miljoentje meer of minder voor een speler.
Hij heeft tevens in een intervieuw met een g krant uit zijn thuisland aangegeven VOLGEND JAAR EEN BEGROTING BIJ DE CLUB NEER TE LEGGEN GELIJK AAN DIE VAN AJAX, dat is toch niet normaal meer man, dit soort dingen zouden echt door de knvb cerboden moeten worden...
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:29 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Sulejmani is ook helemaal niks waard momenteel.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:37   quote  deeplink  
ook dat begrijp ik......Maar aan andere kant ken ik jongens van de zuidzijde die ook geen seizoenskaart meer namen omdat ze het zat waren(wat natuurlijk goed te begrijpen is),en die nu weer hoop hebben......
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:43   quote  deeplink  
maar ik had voordat ik die jongens sprak ook zoiets van :dit is NIET goed!!!!Maar deze knapen waren helemaal gek van blijdschap.......En ik kan me dat retegoed voorstellen man.....jaren van gekut achter de rug,en nu een soort messias,sinterklaas of hoe je hem noemen wil,die hun cluppie de grootste club van nederland wil maken......HAhah ik krijg al kampioens smsjes ......

VITESSE LEEFT,NEDERLAND BEEFT.....

Maar ik blijf er wantrouwend in.....Hoop nooit dat ajax dit gebeurt....
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:43 schreef joduh het volgende:
maar ik had voordat ik die jongens sprak ook zoiets van :dit is NIET goed!!!!Maar deze knapen waren helemaal gek van blijdschap.......En ik kan me dat retegoed voorstellen man.....jaren van gekut achter de rug,en nu een soort messias,sinterklaas of hoe je hem noemen wil,die hun cluppie de grootste club van nederland wil maken......HAhah ik krijg al kampioens smsjes ......

VITESSE LEEFT,NEDERLAND BEEFT.....

Maar ik blijf er wantrouwend in.....Hoop nooit dat ajax dit gebeurt....
Voor die supporters is Vitesse meer dan alleen een voetbalclub, het is hun leven, net zoals AJAX jou leven is en ook het mijne.

Maar voor die Georgier is het niks meer dan een speeltje om te kijken of hij daar leuk mee kan spelen, en dat is te gek voor woorden.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:49   quote  deeplink  
ik zei ook al tegen hen:club is weg,alleen de naam is er nog.....
maar het kan alle kanten op..missch pakt het heel goed uit voor nederland!
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:49 schreef joduh het volgende:
kan ik me haast niet voorstellen, kijk maar naar ENgeland, het feit dat mensen als Mike ASHLEY en ABRAMOVICH zomaar een club opkopen en er HEEL veel geld insteken is uiteindelijk wel de doodsteek geweest voor clubs als LEEDS UNITED, NEWCASTLE UNITED, PORTSMOUTH NOTTINGHAM FORREST en meer clubs.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 augustus 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor die supporters is Vitesse meer dan alleen een voetbalclub, het is hun leven, net zoals AJAX jou leven is en ook het mijne.

Maar voor die Georgier is het niks meer dan een speeltje om te kijken of hij daar leuk mee kan spelen, en dat is te gek voor woorden.
Was het maar zo dat hij er leuk wil spelen. Iemand die een verleden als oplichter en fraudeur heeft zal toch niet voor de lol een voetbalclub kopen. Zijn er geen voetbalclubs in Georgië die hij als 'voetballiefhebber' kon kopen? Waarom niet in de vaderlandse competitie miljoenen pompen? Zoveel aanzien heeft Vitesse itt Chelsea nou ook weer niet. Dus voor de status hoeft hij het niet te doen.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 augustus 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:49 schreef joduh het volgende:
Hoe moet het voor Nederland goed uitpakken? Nederlandse clubs zitten in een fase waarin ze proberen de salarissen te matigen. Vervolgens komt er opeens een miljardair die het niet zo nauw neemt en daardoor de markt verkracht. Ik vind dat er vanuit de gemeente van Arnhem, die miljoenen in Vitesse hebben gestoken, een statement moet komen. Een nieuwe eigenaar is prima, maar vanaf nu geen cent meer voor Vitesse. Als het fout gaat, dan moeten ze hun eigen problemen maar oplossen.
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:52 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Was het maar zo dat hij er leuk wil spelen. Iemand die een verleden als oplichter en fraudeur heeft zal toch niet voor de lol een voetbalclub kopen. Zijn er geen voetbalclubs in Georgië die hij als 'voetballiefhebber' kon kopen? Waarom niet in de vaderlandse competitie miljoenen pompen? Zoveel aanzien heeft Vitesse itt Chelsea nou ook weer niet. Dus voor de status hoeft hij het niet te doen.
toen ABRAMOVICH in 2003 Chelsea overkocht had die club ook totaal niks gepresteerd, sterker nog ze speelden in de premier ship.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:58   quote  deeplink  
luister,die man wil naam maken....Hij zoekt een clup die er slecht voor staat...Maar wel de potentie heeft om een topclub te worden....(geweldig stadion) welke club in nederland zou hij anders moeten kiezen????
Nee,ik denk dat het voor arnhem mooi is.En ik gun het hen ook als enige club in nederland!!
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

toen ABRAMOVICH in 2003 Chelsea overkocht had die club ook totaal niks gepresteerd, sterker nog ze speelden in de premier ship.
juist,dus kan ook goed uitpakken
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoe moet het voor Nederland goed uitpakken? Nederlandse clubs zitten in een fase waarin ze proberen de salarissen te matigen. Vervolgens komt er opeens een miljardair die het niet zo nauw neemt en daardoor de markt verkracht. Ik vind dat er vanuit de gemeente van Arnhem, die miljoenen in Vitesse hebben gestoken, een statement moet komen. Een nieuwe eigenaar is prima, maar vanaf nu geen cent meer voor Vitesse. Als het fout gaat, dan moeten ze hun eigen problemen maar oplossen.
Dat was ook de voorwaarde voor de overname, Vitesse heeft letterlijk haar toekomst in handen van deze Georgier gelegd
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:58 schreef joduh het volgende:

[..]

juist,dus kan ook goed uitpakken
Als een club een schuld van 350 miljoen euro+ hebben, is nooit goed, plus het feit dat dit de ondergang van Leeds is geweest, en volgens mij is dat een vele mooiere club dan CHelsea.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 19:00   quote  deeplink  
dat is een keuze die honderden bedrijven moeten maken in de maatschappij psvmocro....En voetbal is tegenwoordig geld mijn jongen......
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 19:01   quote  deeplink  
maar je moet me gelijk geven dat leeds OOK goede tijden gehad heeft.010 is ook diep gezonken......zonder buitenlanders.....
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:00 schreef joduh het volgende:
dat is een keuze die honderden bedrijven moeten maken in de maatschappij psvmocro....En voetbal is tegenwoordig geld mijn jongen......
Voetbal is geen geld, niet voor deze mensen, kijk maar naar de grote competities om je heen, en naar alle clubs die daar zijn overgenomen door RIJKE MENSEN, er is daar geen enkele club die ook maar iets van winst maakt sterker nog, ze maken samen voor meer miljarden aan verlies
tommie77
 tommie77 - maandag 16 augustus 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:29 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

zoveel is mickey ook niet meer waard
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:01 schreef joduh het volgende:
maar je moet me gelijk geven dat leeds OOK goede tijden gehad heeft.010 is ook diep gezonken......zonder buitenlanders.....
Leeds heeft nooit goede tijden gekend sinds de eerste overname, ieder succes is van daarvoor, en geloof mij maar, ik heb een 50tal vrienden in ENgeland bij verchillende clubs, en er is er echt niet 1 persoon bij die blij is met de overname van ZIJN OF HAAR CLUB, het kan onmogelijk goed uitpakken.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 19:05   quote  deeplink  
het draait om geld jongen........En er zijn echt heel veel mensen(ik zeg geen clubs) die er wel mega mega aan verdienen.....dus de club telt niet meer,maar de personen erachter.....
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 augustus 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou niks? Ze waren al eens landskampioen geweest en hadden ook de Europa Cup II gewonnen. Toen Abramovic het overnam deden ze met Ranieri als trainer daarvoor al mee voor de titel. Bovendien geeft een Londense club sowieso meer aanzien dan een club uit Arnhem...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was ook de voorwaarde voor de overname, Vitesse heeft letterlijk haar toekomst in handen van deze Georgier gelegd
Ok, dat wist ik niet. Dan loopt Vitesse echt te veel risico. Wat ik vreemd vind is dat niemand kritische vragen stelt. Schouten was voorzitter en eigenaar, maar wie bepaald of het goed is voor Vitesse dat zo een dubieuze gast de boel overneemt? Schouten? Hij heeft toch eigen belang.
joduh
 joduh - maandag 16 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Leeds heeft nooit goede tijden gekend sinds de eerste overname, ieder succes is van daarvoor, en geloof mij maar, ik heb een 50tal vrienden in ENgeland bij verchillende clubs, en er is er echt niet 1 persoon bij die blij is met de overname van ZIJN OF HAAR CLUB, het kan onmogelijk goed uitpakken.
we shall see......Ook heb ik er geen vertrouwen in hoor,maar ik vind die euforie in arnhem gewoon mooi.Verstandig of niet....
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nou niks? Ze waren al eens landskampioen geweest en hadden ook de Europa Cup II gewonnen. Toen Abramotic het overnam deden ze met Ranieri als trainer daarvoor al mee voor de titel. Bovendien geeft een Londense club sowieso meer aanzien dan een club uit Arnhem...
in 1955 ja, kom op zeg dat telt toch niet meer mee of wel soms, het was tot het moment dat hij het kocht gewoon een nietszeggende club zonder betekenis in ENGELAND, maar tuurlijk heb je gelijk dat een club uit Londen meer aanzien heeft dan een club uit Arnhem, maar het is gewoon een feit dat dit soort mensen hun en andere clubs kapot maken.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 augustus 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

in 1955 ja, kom op zeg dat telt toch niet meer mee of wel soms, het was tot het moment dat hij het kocht gewoon een nietszeggende club zonder betekenis in ENGELAND, maar tuurlijk heb je gelijk dat een club uit Londen meer aanzien heeft dan een club uit Arnhem, maar het is gewoon een feit dat dit soort mensen hun en andere clubs kapot maken.
Ik zal het zo eens opzoeken, maar volgens nam hij Chelsea over toen ze 2de of 3de waren geëeindigd. Is hetzelfde als nu iemand Twente overneemt alleen dan dat ze op een A-lokatie zitten en niet in Enschede.

Verder zijn we het wel met elkaar eens. Dat soort miljardairs zijn er debet aan dat het voetbal in een crisis zit. Ze drijven de salarissen en transferbedragen op en clubs die geen suikeroom hebben komen daar onder te lijden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 augustus 2010 - 19:24   quote  deeplink  
stel dat er zo'n vent uit Saudi-Arabië komt en AJAX wil kopen, wat dan?
(het is (nog) niet aan de orde), wat zouden wij als fans van onze club daarvan vinden???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse-baas over twee dagen met nieuwe namen! Sulejmani in aanmerking?

0.0113320