BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse-baas over twee dagen met nieuwe namen! Sulejmani in aanmerking?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - maandag 16 augustus 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
stel dat er zo'n vent uit Saudi-Arabië komt en AJAX wil kopen, wat dan?
(het is (nog) niet aan de orde), wat zouden wij als fans van onze club daarvan vinden???
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden en mijn liefde voor Ajax zou een heel stuk minder worden. Vanuit je eigen basis een succesvolle club worden is het mooiste wat er is en niet lukraak maar wat kopen. Van Chelsea zou ik nooit fan kunnen worden, met een Abramovich die zwaait met miljoenen. Afgrijselijk vind ik dat.
Robertos90
 Robertos90 - maandag 16 augustus 2010 - 19:54   quote  deeplink  
ik zal het bij ajax ook niet fijn vinden, maar wel blij dat clubs als vitesse het doen
krijgen we mischien eindelijk weer een fatsoenlijke competitie en kunnen we de strijd met duitsland aan gaan als clubs als az en feyenoord ook van deze grappen uithalen.
hopen dat we dan ook weer 2 vaste cl plaatsen krijgen en 3eplaats voorronde cl
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 16 augustus 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:54 schreef Robertos90 het volgende:
ik zal het bij ajax ook niet fijn vinden, maar wel blij dat clubs als vitesse het doen
krijgen we mischien eindelijk weer een fatsoenlijke competitie en kunnen we de strijd met duitsland aan gaan als clubs als az en feyenoord ook van deze grappen uithalen.
hopen dat we dan ook weer 2 vaste cl plaatsen krijgen en 3eplaats voorronde cl
Gaat niet gebeuren denk ik.... en is juist niet goed voor de competitie. Je hebt dan misschien een stuk of drie vier goede ploegen maar de rest van de ploegen die worden alleen maar zwakker(alles met een beetje talent wordt dan weggekaapt door die paar andere ploegen)
Robertos90
 Robertos90 - maandag 16 augustus 2010 - 20:14   quote  deeplink  
moah weet niet mischien kunnen we dan het verhaal omdraaien dat vitesse gaat winkelen bij hsv en bayern:P en ajax en psv zullen dan toch mee moeten gaan
en als daardoor de competitie aantrekkelijker word en ook in het buitenland word bekeken krijgen de kleine clubs ook betere sponsorcontracten
maja het is afwachten hoe veel die knakker uit wil geven
mischien haalt die maar spelers voor 5 a 6 mil
dan kan je kampioen worden maar niet verkomen in de cl
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 16 augustus 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Ja, dan wordt Ajax helemaal een vereniging zondr hart.
We klagen nu ook over Van de Boog en het bestuur, maar dan zal het nog meer zakelijk zijn hoewel de resultaten waarschijnlijk wel beter worden.

Het zou wat zijn dat Vitesse lanskampioen wordt en volgend jaar CHampions League spelen.
Robertos90
 Robertos90 - maandag 16 augustus 2010 - 20:21   quote  deeplink  
lol moet je er op inzetten bij bwin krijg je 40 x je inzet als vitesse kampioen word:P
freakie
 freakie - maandag 16 augustus 2010 - 20:24   quote  deeplink  
Chelsea is overgenomen door een nadat ze een goed aantal seizoenen hadden gedraaid..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 augustus 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Ik vraag me alleen wel af of zoiets überhaupt mogelijk is, zolang AJAX een beursgenoteerde club is. Als je dan dezelfde Zuid Europese en Engelse bedragen in onze competitie gaat krijgen....
Ik denk dat je dan wel mee MOET gaan....
morkanne
 morkanne - maandag 16 augustus 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Als iemand alle aandelen koopt is hij al een mooi eindje op weg om de club over te nemen
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:17 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zal het zo eens opzoeken, maar volgens nam hij Chelsea over toen ze 2de of 3de waren geëeindigd. Is hetzelfde als nu iemand Twente overneemt alleen dan dat ze op een A-lokatie zitten en niet in Enschede.

Verder zijn we het wel met elkaar eens. Dat soort miljardairs zijn er debet aan dat het voetbal in een crisis zit. Ze drijven de salarissen en transferbedragen op en clubs die geen suikeroom hebben komen daar onder te lijden.
6e waren ze het seizoen daarvoor, alleen had hij in de 4 jaar daarvoor al bijna 40 miljoen euro in de ploeg gestopt, dus eigenlijk moet je van voor 1998 kijken
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 19:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
stel dat er zo'n vent uit Saudi-Arabië komt en AJAX wil kopen, wat dan?
(het is (nog) niet aan de orde), wat zouden wij als fans van onze club daarvan vinden???
Dan zou ik dat een schande vinden voor het Nederlandse voetbal. Mensen zeg nou zelf: Het hele voetbal is toch de wereld al uit? Kijk alleen maar naar Manchester City en je ziet dat het tegenwoordig allemaal om geld draait. da wordt er wel gezegd dat er door die rijke mannen ook alleen maar verlies wordt gedraaid, maar wat dachten jullie van premies van de CL en de EL? Voetbal=Geld.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 00:16 schreef remco k het volgende:

[..]

6e waren ze het seizoen daarvoor, alleen had hij in de 4 jaar daarvoor al bijna 40 miljoen euro in de ploeg gestopt, dus eigenlijk moet je van voor 1998 kijken
Ik zag het net op wikipedia staan. Ik denk overigens niet dat deze Georgiër er net zoveel geld in gaat pompen als die gekke Abramovic. Ik had ergens gelezen dat hij al ruim een half miljard pond in Chelsea heeft gestoken. Dat is gewoon niet normaal...en nog geen CL gewonnen! :)

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 20:48 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik vraag me alleen wel af of zoiets überhaupt mogelijk is, zolang AJAX een beursgenoteerde club is. Als je dan dezelfde Zuid Europese en Engelse bedragen in onze competitie gaat krijgen....
Ik denk dat je dan wel mee MOET gaan....
Waarom MOET je daarin mee? Dat is het begin van het einde, omdat je dan grote onverantwoorde risico's gaat nemen zonder een vangnet van een grote geldschieter.

Wat Derksen vandaag zei klopt wel. Als Vitesse groot wil doen, dan gaan ze dat ook in tegenstand merken. Ik weet zeker dat de (sub)topclubs erop gebrandt zullen zijn om ze bij Vitesse op hun plek te zetten. Worden leuke wedstrijden... ;)
freakie
 freakie - dinsdag 17 augustus 2010 - 01:01   quote  deeplink  
Maar remco.. Als je van 1998 moet kijken is daar dus wel een hele tijd over heen gegaan.. En echt bijna 200 mil als je in 2004 iets ben gaan presteren.. Dan is daar 6 jaar overheen gegaan.. Ja kan een team niet kopen.. ja het kan wel maar spelers moeten ook naar eens samen kunnen spelen.. En dat gaat lang duren.. Maar als ik de spelers lees die vitesse dan wil halen dan lach ik me eigenlijk een beetje rot.. Want dat zijn niet de spelers die ik dan verwacht en waar je over 4 jaar mee strijd om de plek voor de cl..Denk ik..
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 08:18   quote  deeplink  
Dat er nog mensen zijn die geloven dat die Fietstassen kampioen kunnen gaan worden.
Koopt die heel Spanje leeg dan?
Die gaan echt niet hier voetballen.
Het riekt naar een witwaszaak en die dombo's zijn er met open ogen ingetrapt.
De persconferentie met de oud-voorzitter was toch lachwekkend... die boeit het helemaal niet, clubliefde totdat je winst kan maken. Dan is het toedeloe en veel plezier met de nieuwe maffiose eigenaar...
Alsof Fietstas binnen 3 jaar landskampioen is. Hahahahaha...waanzin...wat ze ook kopen.
thedart180
 thedart180 - dinsdag 17 augustus 2010 - 09:12   quote  deeplink  
mertens ruilen tegen assati
Marco vd L
 Marco vd L - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:07   quote  deeplink  
@thedart180
plus sno zou ik zeggen
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 01:01 schreef freakie het volgende:
Maar remco.. Als je van 1998 moet kijken is daar dus wel een hele tijd over heen gegaan.. En echt bijna 200 mil als je in 2004 iets ben gaan presteren.. Dan is daar 6 jaar overheen gegaan.. Ja kan een team niet kopen.. ja het kan wel maar spelers moeten ook naar eens samen kunnen spelen.. En dat gaat lang duren.. Maar als ik de spelers lees die vitesse dan wil halen dan lach ik me eigenlijk een beetje rot.. Want dat zijn niet de spelers die ik dan verwacht en waar je over 4 jaar mee strijd om de plek voor de cl..Denk ik..
Ik geef ook al 100 keer aan dat dit niet de juiste manier van werken is, je maakt jezlf en andere clubs op deze manier gewoon kapot, zi e de voorbeelden uit ENgeland.
reminho
 reminho - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Hij zou er bij wijze van een miljard in kunnen steken,als de trainer er geen team van maakt,wordt het nog niks,real is er een voorbeeld van,daar staat voor zoveel geld op het veld,en wat voor prijzen hebben ze de afgelopen 2 jaar gepakt.
Thomas
 Thomas - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:32 schreef reminho het volgende:
Hij zou er bij wijze van een miljard in kunnen steken,als de trainer er geen team van maakt,wordt het nog niks,real is er een voorbeeld van,daar staat voor zoveel geld op het veld,en wat voor prijzen hebben ze de afgelopen 2 jaar gepakt.
Met 1 verschil: Real speelt in ieder geval wel elke keer mee om de hoofdprijzen, in tegenstelling tot Vitesse. Het zou voor Vitesse dus al heel wat zijn om ergens bovenin mee te spelen ipv onderin, ook al behaalt het niet daadwerkelijk prijzen.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:32 schreef reminho het volgende:
Met Theo Bos.... yeah right...
reminho
 reminho - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:39 schreef Thomas het volgende:

[..]

Met 1 verschil: Real speelt in ieder geval wel elke keer mee om de hoofdprijzen, in tegenstelling tot Vitesse. Het zou voor Vitesse dus al heel wat zijn om ergens bovenin mee te spelen ipv onderin, ook al behaalt het niet daadwerkelijk prijzen.
Het maakt in principe ook niet uit of ze meedoen voor de hoofdprijzen,doen ze het wel dan heeft de nederlandse competitie weer een ploeg erbij die meedoet,dan hebben we,ajax psv az twente vitesse,geweldig toch meer concurentie.Al moet ik er wel een kant tekening bij plaatsen dat zo'n investeerder inderdaad de gezonde concurentie wel kapot maakt.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:44 schreef reminho het volgende:

[..]

Het maakt in principe ook niet uit of ze meedoen voor de hoofdprijzen,doen ze het wel dan heeft de nederlandse competitie weer een ploeg erbij die meedoet,dan hebben we,ajax psv az twente vitesse,geweldig toch meer concurentie.Al moet ik er wel een kant tekening bij plaatsen dat zo'n investeerder inderdaad de gezonde concurentie wel kapot maakt.
En nog steeds geloof ik er niks van en verwacht ergens rond Kerst de deceptie voor Vitesse als de eigenaar opgepakt wordt voor witwaspraktijken...
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Hoewel Merab Jordania op papier de nieuwe eigenaar is geworden van Vitesse, is Roman Abramovich in werkelijkheid de man die achter de schermen aan de touwtjes zal trekken. Zakenblad Quote brengt op basis van goed ingevoerde bronnen rondom de Russische miljardair dat Jordania, die maandag werd voorgesteld bij Vitesse, niet meer dan een stroman is van de Chelsea-eigenaar. Die zou dan ook de werkelijke baas worden.

De Georgiër is een directe marionet van Abramovich, die het sinds vijf jaar voor het zeggen heeft bij Chelsea en sindsdien al ettelijke miljoenen pompte in de Londense club. Dat had drie landstitels en drie FA Cups tot gevolg, plus een verloren Champions League-finale. Jordania is niet meer dan een stroman van Abramovich. In feite heeft Roman dus Vitesse gekocht, aldus een zeer goed ingevoerde voetbalbron tegen Quote.

Maasbert Schouten, die Vitesse overdoet aan de Georgiër, sprak maandag grote woorden over de toekomst van de Arnhemmers. Binnen drie jaar zou de landstitel veroverd moeten zijn. Hoewel dat voor de nodige hilariteit zorgde, zegt de bron van het zakentijdschrift dat een dergelijke prestatie niet eens ondenkbaar is. De tweede en derde garnituur van Chelsea zal binnenkort wel bij Vitesse worden gestald. De Nederlandse verdediger en neo-international Jeffrey Bruma zal in ieder geval niet tot die categorie behoren. Nee, hij is al echt iemand die tegen het basiselftal van Chelsea aanzit, stelt de anonieme bron van het blad.

Een krant uit Estland, die vorige week berichtte dat NEC zou worden overgenomen door Abramovich, krijgt mogelijk toch nog gedeeltelijk gelijk. Het dagblad schreef dat NEC doelwit zou zijn van de Chelsea-eigenaar, maar de Nijmegenaren ontkenden in alle toonaarden. De journalist zei later niet zeker te weten dat het om NEC ging, maar wel dat Abramovich bezig was met een Nederlandse club. Drie dagen later kwam naar buiten dat Jordania zich bij Vitesse had gemeld.

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=116208
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 17 augustus 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 00:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zag het net op wikipedia staan. Ik denk overigens niet dat deze Georgiër er net zoveel geld in gaat pompen als die gekke Abramovic. Ik had ergens gelezen dat hij al ruim een half miljard pond in Chelsea heeft gestoken. Dat is gewoon niet normaal...en nog geen CL gewonnen! :)

[..]

Waarom MOET je daarin mee? Dat is het begin van het einde, omdat je dan grote onverantwoorde risico's gaat nemen zonder een vangnet van een grote geldschieter.

Wat Derksen vandaag zei klopt wel. Als Vitesse groot wil doen, dan gaan ze dat ook in tegenstand merken. Ik weet zeker dat de (sub)topclubs erop gebrandt zullen zijn om ze bij Vitesse op hun plek te zetten. Worden leuke wedstrijden... ;)
Ik bedoel te zeggen dat als je als club enigzins een beetje mee wil blijven tellen in Europa (en dat willen wij bij AJAX zeker) dan zal je dus ook mee moeten gaan. ik denk niet dat je dan nog achter kan blijven. Let wel, ik zelf ben ook niet direct een voorstander van deze manier, maar wil wel graag dat AJAX in Europa mee blijft tellen.
frankdrebin
 frankdrebin - dinsdag 17 augustus 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Wat heeft dat met Ajax te maken?
Er zal eerder een concurent bij komen wat nadelig is.
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 16:06   quote  deeplink  
Gehoord in Arnhem: Slecht een kwestie van tijd voordat Vitesse de kampioensschaal de lucht in mag houden
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 16:06 schreef Kiljahboy het volgende:
Gehoord in Arnhem: Slecht een kwestie van tijd voordat Vitesse de kampioensschaal de lucht in mag houden
Ik hoor wel wat vaker van Arnhem... maar als je geen oren hebt kan je ook geen bril dragen...hahahahahahahahaha
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Abramovic vanuit Londen over Vitesse: Vitesse kan prima meedraaien in de top en aast op de dubbel.

Ik lig helemaal dubbel achter mn pc hier
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 16:06 schreef Kiljahboy het volgende:
Gehoord bij FC Zwolle, het gaat zo goed met de jeugd dat men verwacht over 3 seizoenen via een kampioenschap in de ED het seizoen daarop een serieuze gooi te doen naar de CL
Frank V.
 Frank V. - dinsdag 17 augustus 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Lig ook dubbel ja, denken ze dat vlaar en fer en nog wat tweederangs spelers ze het succes gaan brengen ofzo helaas zelfs met appelvlaai en doedelzak lukt dat niet.....wake up daar....ze doen het vast om zwart oliegeld wit te wassen
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Leo Beenhakker: Best aardige man die Abramovic?
alibabba
 alibabba - dinsdag 17 augustus 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 15:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik bedoel te zeggen dat als je als club enigzins een beetje mee wil blijven tellen in Europa (en dat willen wij bij AJAX zeker) dan zal je dus ook mee moeten gaan. ik denk niet dat je dan nog achter kan blijven. Let wel, ik zelf ben ook niet direct een voorstander van deze manier, maar wil wel graag dat AJAX in Europa mee blijft tellen.
Ajax moet in Europa gaan meetellen op basis van initiatiefrijk zijn en op basis van een juist beleid voeren. Ajax is met zijn cultuur bij machte om Europees bij de beste te horen, maar wanbeleid van de laatste jaren heeft ervoor gezorgd dat we Europees tekort kwamen. Ajax komt vroeg of laat terug, want Ajax is een club dat aanzien heeft in de hele wereld. Daar hoeft geen geldschieter aan te pas te komen, want met een goede structuur en juist beleid komen de centen vanzelf en dit is voor mij de mooiste manier om een een geweldige club als AJAX gezond te houden. Laten we hopen dat we nu de juiste koers varen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 17 augustus 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 20:08 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ajax moet in Europa gaan meetellen op basis van initiatiefrijk zijn en op basis van een juist beleid voeren. Ajax is met zijn cultuur bij machte om Europees bij de beste te horen, maar wanbeleid van de laatste jaren heeft ervoor gezorgd dat we Europees tekort kwamen. Ajax komt vroeg of laat terug, want Ajax is een club dat aanzien heeft in de hele wereld. Daar hoeft geen geldschieter aan te pas te komen, want met een goede structuur en juist beleid komen de centen vanzelf en dit is voor mij de mooiste manier om een een geweldige club als AJAX gezond te houden. Laten we hopen dat we nu de juiste koers varen.
Ik ben het toch wel helemaal met je eens en heb er ook vertrouwen in. Maar één ding staat buiten kijf, wat er ook gebeurt; AJAX FOREVER!!!
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 18 augustus 2010 - 00:01   quote  deeplink  
Leo Beenhakker: Ik zeg denk mn vakantie naar Ibiza maar af en ga lekker dichtbij huis. Me vrouw wou altijd al naar Londen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse-baas over twee dagen met nieuwe namen! Sulejmani in aanmerking?

0.0202720