BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar blijft onze miljardair??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
vakkie ssss
 vakkie ssss - maandag 16 augustus 2010 - 15:01   quote  deeplink  
met enige jaloezie verneem ik de berichten van vitesse over een rijke stinkerd die de club overneemt of moet je daar juist niet jaloers op zijn!
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 15:02   quote  deeplink  
moet missch nog geboren worden?
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Klinkt een beetje als de Georgische Willem Holleder ...
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 16:13   quote  deeplink  
Ik snap de jaloezie. Maar ik wil de toekomst van Vitesse graag op lange termijn zien. Hij gaat spelers kopen uit prive-vermogen neem ik aan. De salarissen zullen wel door Vitesse betaald moeten worden. Met de nieuwe regelgeving zal de omzet ook flink omhoog moeten, want anders krijgen ze problemen dat de salarissen weer niet in verhouding staan tot de omzet etc. Arnhem heeft geen groot achterland. Want daar zit NEC ook, Eagles Twente etc etc. En ga zo maar door. Het stadion komt dus nooit vol denk ik. En dan kan ej dus nooit ECHT groot worden. Wat als die vent eruit stapt? Zitten ze met hoge salarissen en lange contracten. En waarschijnlijk een schuld.
Ik moet het nog maar zien. Al hoop ikw el dat ze Vlaar Fer en Wijnaldum kopen voor 30miljoen
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 16:15   quote  deeplink  
probeert een nederlandse man city in het klein neer te zetten, maar snap niet waarom, volgens mij is er weinig te verdienen als eigenaar hier....
Roy15
 Roy15 - maandag 16 augustus 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:13 schreef scarface1979 het volgende:
Al hoop ik wel dat ze Vlaar Fer en Wijnaldum kopen voor 30miljoen
Dan houden we vrij weinig over.
als er 2 van de 3 vertrekken(Wijnaldum + x) voor 20 mil ben ik wel tevreden. :)
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Ligt eraan hoeveel geld je in Feyenoord pompt.
Inversteer veel, betaald het zich in een termijn van ... jaar terug.

Feyenoord is toch een grote club. Als Sjeik had ik het wel geweten.
Alleen het probleem is dat Feyenoord dat waarschijnlijk niet toelaat. En Vitesse had toch vrijweinig meer te verliezen.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 16 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:22 schreef Roy15 het volgende:

[..]

Dan houden we vrij weinig over.
als er 2 van de 3 vertrekken(Wijnaldum + x) voor 20 mil ben ik wel tevreden. :)
Nou Wijnaldum mogen ze er wat mij betreft gewoon bij krijgen voor 20miljoen ook hoor.
Die maakt zn talent echt niet waar. Ik hoor nu al 4 jaar dat het zo'n toptalent is, maar ik heb het zelden gezien.
qwerto
 qwerto - maandag 16 augustus 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Wat bne jij voor Supporter ? (vak ssss)
Hallooooo
waar is het stukje : Club van het Volk gebleven !
WIj als supporters zijn de machtuitoefende van de club Dus !
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 16 augustus 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 16:34 schreef qwerto het volgende:
Wat bne jij voor Supporter ? (vak ssss)
Hallooooo
waar is het stukje : Club van het Volk gebleven !
WIj als supporters zijn de machtuitoefende van de club Dus !
Als er iemand met liefde voor voetbal en Feyenoord komt ben ik tevreden, en kun jij mij uitleggen welke macht wij kunnen uitoefenen, of versta jij onder macht uitoefenen op het veld demonstreren of steentjes gooien naar het maasgebouw?

Zie hoe mooi ze met het verhaal van Het Legioen kwamen, dat er meer inspraak zou komen. Het jaar erop wordt iedereen automatisch lid en schaffen ze de Legioenkaart in rap tempo af en hoor je over inspraak ook niets meer.

Het enigste wat wij van Feyenoord mogen is komen naar de wedstrijd, veel betalen en verder allemaal lekker je muil houden.
3036
 3036 - maandag 16 augustus 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Als er iemand komt met weinig liefde voor Feyenoord en erg veel liefde voor het Nederlands voetbal en voor voetbal over het algemeen ben ik ook erg tevreden.
Ronneke
 Ronneke - maandag 16 augustus 2010 - 17:13   quote  deeplink  
Het is jammer om te zeggen, maar in deze tijd is dit een enige optie om bovenin te blijven voetballen.
JanM
 JanM - maandag 16 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
topic: Waar blijft onze miljardair??

Leo is continu aan het bellen en heeft hem al over al ter wereld gezocht en nu duikt hij op bij Vitesse?
fredje
 fredje - maandag 16 augustus 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Geld witwassen
nosmoke
 nosmoke - maandag 16 augustus 2010 - 17:30   quote  deeplink  
hij had zeker het verkeerde nr lol
vakkie ssss
 vakkie ssss - maandag 16 augustus 2010 - 18:17   quote  deeplink  
nou querto een hele fanatieke, ik maak me onderhand goed zorgen nu het naast de grote financiele schuld ook al op sportief gebied niet meer loopt en er weer een concurrent dreigt bij te komen, word het als maar moeilijker voor f'noord om mee te doen, dit tot steeds grotere frustratie bij het legioen, ik word er onderhand gek van !! wat mij betreft mag die miljardair komen, kunnen we misschien weer is juichen om een prijs. als het zo door gaat hoeve dat stadion ook niet te bouwen.
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 16 augustus 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Mag van mij wegblijven!!!geloof per definitie niet in figuren die in 8 van de 10 gevallen voetbal niet intereseert,laat staan de betrokken club en de club eigenlijk allleen gebruikt als zijnde expansie en geld koe!!het huidig voetbal is de laatste 10/15 jaar al genoeg verpest door commerciele activiteiten!!waarom van Vitesse in de war raken??!!zie de eerste poging van Aalbers en kijk naar Scheringa bij AZ...
en de ontwikkelingen van de afgelopen jaren bij de "aartsvijand"!!3 clubs die voor mij persoonlijk symbool staan voor een club waar ik geen enkel gevoel bij zou kunnen hebben
el-loco
 el-loco - maandag 16 augustus 2010 - 18:41   quote  deeplink  
Van mij mag hij als geldschieter komen. Feyenoord is op sterven na dood. Er is nu al een gat aan het ontstaan met de andere nederlandse ploegen. En ik heb me gister kapot geeergerd aan het gros van de feyenoordspelers.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 15:01 schreef vakkie ssss het volgende:
met enige jaloezie verneem ik de berichten van vitesse over een rijke stinkerd die de club overneemt of moet je daar juist niet jaloers op zijn!
Zou een goeie geweest zijn voor feyenoord
vries60
 vries60 - maandag 16 augustus 2010 - 18:52   quote  deeplink  
Voor Vitesse was dit de redding anders was het snel afgelopen met ze.Maar nu zijn ze wel overgeleverd aan de nukken van een miljardair. En als het niet gaaat lukken trekt hij de stekker eruit.Maar ze hebben niet veel keus op het moment. Zelf hoop ik dat Feyenoord het op eigen kracht gaat redden. Successen zijn dan 10x meer waard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door vries60 --
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 16 augustus 2010 - 19:14   quote  deeplink  
tja hoe je het ook noemt geldschieter/witwasser/investeerders eigenlijk maakt het mij niet zo heel veel meer uit... als je in de top van europa wilt komen en blijven lijkt dat de enige optie. je aandelen voor een goede prijs verkopen en hopen dat de aandelen veel geld waard worden. ik geloof dat de gehele engelse top/subtop al bestaat uit deze constructies en permanent bovenin meedraaien en europees mee kunnen doen! Heb te weinig kennis over het inhoudelijke van zulke contracten maar het lijkt me voor feyenoord zeker lucratief, kijk maar naar de toekomst over een jaar of 3 moet er hier een stadion staan waar 80.000 mensen in kunnnen, als je dat wild behalen met middelmnatige voetballers en eeuwige talenten zal ie nog niet voor een kwart volkomen ben ik bang...
vries60
 vries60 - maandag 16 augustus 2010 - 20:04   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen dat er een aantal kopers niet bij Feyenoord aan de deur hebben geklopt in het verleden. Lijkt me een ideale kandidaat om over te nemen vanuit het oogpunt van de koper. Het huidige bestuur raakt dan zijn macht kwijt. Een goede reden voor ze om kopers buiten de deur te houden...?
MrChriz
 MrChriz - maandag 16 augustus 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Zolang de identiteit van je club maar blijft. Niks veranderen aan de naam, clubkleuren etc. Volgens mij is dat bij Vitesse ook gewaarborgd in een gouden aandeel. Ik zou al tevreden zijn als er een rijke miljardair komt die onze schuld afbetaalt ;) Ging Bill Gates niet 50% van zijn vermogen weggeven? Allemaal schrijven dan maar :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door MrChriz --
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Ik snap alleen nog steeds niet waarom hij bezig was met Vitesse en AZ.... Terwijl hij Feyenoord kan krijgen, daar is nog van alles mogelijk en het is een veel grotere club!!!

Kzou de Feyenoord-directie daar wel over willen horen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 augustus 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Een club als Feyenoord geeft nooit iemand t alleenrecht en alleen heerschappij.
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Dat is niet wat er in de tijd van Blokland/Peridon gezegd werd.
Toen werd heel duidelijk gemaakt, dat onder bep. voorwaarden iemand de club kon kopen.
Is er dan ook met deze man gesproken???
raket
 raket - maandag 16 augustus 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Kom maar op met die miljoenen
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Ik weet niet of hij de ideale kandidaat is om Feyenoord over te nemen, maar ik vraag me wel af of er met hem gesproken is... Bijvoorbeeld omdat wij de grootste schuld van de eredivisie hebben...
craven
 craven - maandag 16 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:42 schreef de flh het volgende:
Ik weet niet of hij de ideale kandidaat is om Feyenoord over te nemen, maar ik vraag me wel af of er met hem gesproken is... Bijvoorbeeld omdat wij de grootste schuld van de eredivisie hebben...
maar ook de grootste potentie
de flh
 de flh - maandag 16 augustus 2010 - 23:56   quote  deeplink  
dat zei ik ook in m'n eerdere post. Des te raarder is het dat er nooit met die man is gesproken, toch??????????????
sevillana
 sevillana - maandag 16 augustus 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 23:56 schreef de flh het volgende:
dat zei ik ook in m'n eerdere post. Des te raarder is het dat er nooit met die man is gesproken, toch??????????????
was ie toen ook al in beeld dan?
de flh
 de flh - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:04   quote  deeplink  
Hij sprak met twee eredivisieclubs.. dat is niet in zimbabwe gebeurt ofzo..
Dan zijn er twee mogelijkheden:

De directie is blind voor wat er recht onder hun neus gebeurt
of
Ze wilden niet met hem in zee gaan

Meer smaken zijn er volgens mij niet.
willian
 willian - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:07   quote  deeplink  
onze miljardair hoeft nie te komen, ik hoef geen bij elkaar gekocht zooitje. oke ik zal wel anders praten als we kampioen zijn dan, maar voor mij hoef er geen miljardair te komen
sevillana
 sevillana - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 00:04 schreef de flh het volgende:
Hij sprak met twee eredivisieclubs.. dat is niet in zimbabwe gebeurt ofzo..
Dan zijn er twee mogelijkheden:

De directie is blind voor wat er recht onder hun neus gebeurt
of
Ze wilden niet met hem in zee gaan

Meer smaken zijn er volgens mij niet.
en jij weet zeker dat 1 van die 2 clubs Feyenoord is geweest?
ik stel ook niet dat er een evt. gesprek in zimbabwe of zo plaats heeft gevonden!

maar voor mij is zowiezo nergens duidelijk geworden dat er een gesprek met Feyenoord is gevoerd dus heeft 't ook nog ff geen zin om op jouw laatste 3 punten te reageren .........
de flh
 de flh - dinsdag 17 augustus 2010 - 00:22   quote  deeplink  
Nee die 2 clubs waren Vitesse en AZ.

als er geen gesprek is geweest, dan is de directie blind geweest voor wat recht onder hun neus gebeurt. het is één vd twee.

Of ze zijn blind of ze hebben hem afgewimpeld (=doof).
Koning van de Frietp
 Koning van de Frietp - dinsdag 17 augustus 2010 - 02:55   quote  deeplink  
Zo'n idioot bij Feyenoord wil ik niet eens, bah bah. Zo raak je helemaal je identiteit kwijt. En met zo'n gozert weet je ook niet of het wel allemaal even pluis is, want wat een dwaas is die kerel als je de verhalen moet geloven (en dat doe ik).
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 17 augustus 2010 - 07:55   quote  deeplink  
Inderdaad. Als je die verhalen hoort dan moet je blij zijn dat hij Fey niet gekocht heeft. Hij wil geld verdienen met transfers. De winst van transfers gaat dan niet naar Fey maar in zijn zak en van bevriende makelaars

Dit gaat alleen maar tegenwerken denk ik. Maar ben wel benieuwd wie Vitesse gaat aantrekken.! Het brengt wel leven in de brouwerij. En wellicht helpt het de transfers een beetje op gang

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door scarface1979 --
aad 64
 aad 64 - dinsdag 17 augustus 2010 - 08:19   quote  deeplink  
dat gaat nooit goed daar in arnhem
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 augustus 2010 - 08:30   quote  deeplink  
de georgische Karel
Els
 Els - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 00:22 schreef de flh het volgende:
Nee die 2 clubs waren Vitesse en AZ.

als er geen gesprek is geweest, dan is de directie blind geweest voor wat recht onder hun neus gebeurt. het is één vd twee.

Of ze zijn blind of ze hebben hem afgewimpeld (=doof).
Vitesse is voor 2 tot 4 miljoen gekocht, en hebben een schuld van ??? 6 miljoen? Dat is nog een overzichtelijke hobby voor een rijke kerel. Bij Feyenoord praat je over een schuld van 30 tot 40 miljoen. En door de talentpools en andere constructies heeft Feyenoord niet eens de volledige transferrechten. Wordt een heel wat grotere hobby. Hij heeft trouwens ook gezegd dat hij in Nederland, in de buurt van Vitesse komt wonen. Als hij volgend jaar z'n 1e belastingaanslag binnenheeft, zal de motivatie om bij Vitesse betrokken te zijn, wel aardig afnemen.
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Optyfen, uit eigen kracht voortgebracht..

AGAINST MODERN FOOTBALL
plannetje
 plannetje - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:57   quote  deeplink  
ahhahaha de belasting ik niet betaluh zegt hij dan want ze geld staat ergens anders;)
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 17 augustus 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 10:21 schreef Els het volgende:

[..]

Vitesse is voor 2 tot 4 miljoen gekocht, en hebben een schuld van ??? 6 miljoen? Dat is nog een overzichtelijke hobby voor een rijke kerel. Bij Feyenoord praat je over een schuld van 30 tot 40 miljoen. En door de talentpools en andere constructies heeft Feyenoord niet eens de volledige transferrechten. Wordt een heel wat grotere hobby. Hij heeft trouwens ook gezegd dat hij in Nederland, in de buurt van Vitesse komt wonen. Als hij volgend jaar z'n 1e belastingaanslag binnenheeft, zal de motivatie om bij Vitesse betrokken te zijn, wel aardig afnemen.
Deze "hobby" is voor Leo en de zijne een behoorlijke nachtmerrie aan het worden, en dat terwijl leo niet eens in de buurt van het stadion woont.. hahaha
Maar ach zo ieder zijn hobby toch, de een doet dat met kantklossen of koi karpers en de ander weer met Feyenoord!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 17 augustus 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Hahaha, en die Vitesse-voorzitter erbij! Net een blije peuter die na afloop een lollie krijgt. Wordt dus niks, daar in Arnhem.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 17 augustus 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Misschien heeft die georgier de Blattler eisen ook wel neergelegd bij de KNVB... alles belastingvrij!!!
JanM
 JanM - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:09   quote  deeplink  
Gewoon rustig afwachten!
KKL
 KKL - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:09 schreef JanM het volgende:
Gewoon rustig afwachten!
ok
de flh
 de flh - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 10:21 schreef Els het volgende:

[..]

Vitesse is voor 2 tot 4 miljoen gekocht, en hebben een schuld van ??? 6 miljoen? Dat is nog een overzichtelijke hobby voor een rijke kerel. Bij Feyenoord praat je over een schuld van 30 tot 40 miljoen. En door de talentpools en andere constructies heeft Feyenoord niet eens de volledige transferrechten. Wordt een heel wat grotere hobby. Hij heeft trouwens ook gezegd dat hij in Nederland, in de buurt van Vitesse komt wonen. Als hij volgend jaar z'n 1e belastingaanslag binnenheeft, zal de motivatie om bij Vitesse betrokken te zijn, wel aardig afnemen.
hehe, dat zou logisch zijn ja.

maar dat die schuld opliep tot 40 miljoen is pas later bekend geworden. Dan blijft het raar wanneer die nooit met feyenoord gesproken zou hebben.
KKL
 KKL - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 13:55 schreef de flh het volgende:

[..]

hehe, dat zou logisch zijn ja.

maar dat die schuld opliep tot 40 miljoen is pas later bekend geworden. Dan blijft het raar wanneer die nooit met feyenoord gesproken zou hebben.
Gudde oprotten!!!
de flh
 de flh - dinsdag 17 augustus 2010 - 13:59   quote  deeplink  
Jij zegt het :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar blijft onze miljardair??









0.0126688