BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gabri
 gabri - maandag 16 augustus 2010 - 21:21   quote  deeplink  
misschien kan mij iemand vertellen of suarez dit seizoen nog bij ajax blijft want je hoort niks over hem
Marco*AFCA
 Marco*AFCA - maandag 16 augustus 2010 - 21:27   quote  deeplink  
klopt rond suarez is het nu stilletjes
je kan er vanuit gaan dat hij blijft mits hij een super eerste halfjaar beleefd
dan zie ik hem in de winterperiode al weg gaan maar ik denk dat luis dit seizoen blijft maar in de voetbal wereld is niks zeker!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2010 door Marco*AFCA --
martymcfly
 martymcfly - maandag 16 augustus 2010 - 22:04   quote  deeplink  
misschien legt vitesse wel 40 miljoen voor hem op tafel daar schijnen ze nu genoeg geld te hebben
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 augustus 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:04 schreef martymcfly het volgende:
misschien legt vitesse wel 40 miljoen voor hem op tafel daar schijnen ze nu genoeg geld te hebben
Al bieden ze 80 miljoen. Suarez lacht ze keihard recht in hun gezicht uit. Zoals veel meer spelers gaan doen. Alleen jonge talenten die een tussenstop willen maken bij een club als Vitesse gaan erop in. Grotere spelers niet.
morkanne
 morkanne - maandag 16 augustus 2010 - 22:28   quote  deeplink  
Marco*AFCA
je bedoeld waarschijnlijk tenzij ipv mits
Jacco
 Jacco - maandag 16 augustus 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:24 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Al bieden ze 80 miljoen. Suarez lacht ze keihard recht in hun gezicht uit. Zoals veel meer spelers gaan doen. Alleen jonge talenten die een tussenstop willen maken bij een club als Vitesse gaan erop in. Grotere spelers niet.
Zo dachten mensen een paar jaar geleden ook over Manchester City. Het kan raar lopen soms... Ik denk trouwens wel dat Suarez blijft, maar ik denk dat het wel of niet halen van de Champions League heel belangrijk is voor hem.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 augustus 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Als we poulefase CL halen..., nee, we HALEN poulefase CL, dus hij blijft!!!
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 augustus 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:39 schreef Jacco het volgende:

[..]

Zo dachten mensen een paar jaar geleden ook over Manchester City. Het kan raar lopen soms... Ik denk trouwens wel dat Suarez blijft, maar ik denk dat het wel of niet halen van de Champions League heel belangrijk is voor hem.
Kom op dat kan je toch niet vergelijken. Man City speelde al wekelijks topwedstrijden in de mooiste competitie ter wereld. Vitesse speelt in de mickey mouse league... je denkt toch niet werkelijk dat die gast er ook maar 1 seconde aan zou denken om naar Vitesse te gaan voor welk salaris dan ook. Kom op zeg die wil naar een topcompetitie. Sportief succes is nogal belangrijk en dat gaat Vitesse niet halen.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 16 augustus 2010 - 23:55   quote  deeplink  
ik denk dat als deze man daadwerkelijk investeerd in spelers dat we vitesse dan op het niveau twente moeten verwachten ,dus suarez zal er niet in zitten :D
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 08:19   quote  deeplink  
Suarez en El Hammie zijn geen goede vrinden ook laten ze dat via de pers blijken.
Het zijn 2 überAlfa mannetjes die binnen de kleedkamer elkaar al de eerste dag in de haren vlogen.
Dat is perfekt... zulke moet je hebben...die gaan veel scoren voor ons en zijn beide gedreven om te laten zien wie Ajax kampioen heeft gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door FsideVak129 --
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2010 - 08:35   quote  deeplink  
Waar haal jij die kennis vandaan FsideCak129?

Ik kijk enorm vooruit naar El Hammie en Luis samen vanavond. Eindelijk een vent naast Luis die ook kan creëren.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 08:35 schreef Eide het volgende:
Waar haal jij die kennis vandaan FsideCak129?

Ik kijk enorm vooruit naar El Hammie en Luis samen vanavond. Eindelijk een vent naast Luis die ook kan creëren.
Het was zo dat Suarez zich even wou laten gelden tegenover El Hammie maar hij liet even merken dat je niet spot met de Hammer...

Daarna was het al weer snel koek en ei maar de andere spelers moesten even slikken.

Info vanuit de kleedkamer ;)
Pim
 Pim - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:29   quote  deeplink  
Ik lees FsideVak129 wel vaker onzin schrijven, maar wat hij nu uitkraamt:P...
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Ik wil niet zeggen dat het onzin is, zeker niet. Ik ben alleen altijd benieuwd waar bepaalde informatie vandaan komt.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 08:19 schreef FsideVak129 het volgende:
Suarez en El Hammie zijn geen goede vrinden ook laten ze dat via de pers blijken.
Het zijn 2 überAlfa mannetjes die binnen de kleedkamer elkaar al de eerste dag in de haren vlogen.
Dat is perfekt... zulke moet je hebben...die gaan veel scoren voor ons en zijn beide gedreven om te laten zien wie Ajax kampioen heeft gemaakt.
dat zijn toch hele andere berichten dan dat ik heb gehoord, het schijnt zelfs zo te zijn , dat ze samen al een keer wat gegeten hebben voordat hij bij AJAX zat.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 17 augustus 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

dat zijn toch hele andere berichten dan dat ik heb gehoord, het schijnt zelfs zo te zijn , dat ze samen al een keer wat gegeten hebben voordat hij bij AJAX zat.
Kan best zo zijn...maar in de kleedkamer gelden andere regels...

geloof dat jij ook een insider kende...vraag maar eens wat Suarez antwoorde toen El Hammie vroeg waar hij kon gaan zitten. ;)
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2010 - 17:46   quote  deeplink  
Ach het zal misschien een grap zijn geweest, sorry dat ik het zeg, maar die moeite neem ik niet eens om dat te vragen aan mijn kennis...Als ze het op het veld maar met elkaar eens zijn, en elkaar tot grootte hoogte kunnen brengen vind ik alles wel best...

Trouwens heeft iedere speler zijn eigen stoeltje met nummer, lijkt me dus heel erg sterk dat dit waar is maar goed, nogmaals als ze het maar op het veld laten zien..
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 17 augustus 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 12:43 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Kan best zo zijn...maar in de kleedkamer gelden andere regels...

geloof dat jij ook een insider kende...vraag maar eens wat Suarez antwoorde toen El Hammie vroeg waar hij kon gaan zitten. ;)
Waarom zit je deze onzin te verkondigen. Er is helemaal niks mis tussen die 2. Op de eerste dag al in de haren gevlogen. Geloof je het zelf??
XXX
 XXX - dinsdag 17 augustus 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 17:56 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Waarom zit je deze onzin te verkondigen. Er is helemaal niks mis tussen die 2. Op de eerste dag al in de haren gevlogen. Geloof je het zelf??
Weet niet, zo klinken hartelijk op t.v. maar Suarez is wel een mannetje en El Hammie net zo.
En als je zo poeslief op persconferenties overkomt is er snel rook en daardoor vuur.

Fside...vertel meer anders is het gissen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door XXX --
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 20:35   quote  deeplink  
He's Back
Ride
 Ride - dinsdag 17 augustus 2010 - 20:37   quote  deeplink  
En hij gaat scoren vanavond...
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 20:37 schreef Ride het volgende:
En hij gaat scoren vanavond...
Er zal wel veel van hem afhangen. Kan hij bijvoorbeeld El Hamdaoui vinden? Kan hij vanavond zijn acties weer laten zien?
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 18 augustus 2010 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 20:45 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Er zal wel veel van hem afhangen. Kan hij bijvoorbeeld El Hamdaoui vinden? Kan hij vanavond zijn acties weer laten zien?
Nou, je zag het gisteren...1x kreeg hij de kans om El Hammie een perfekte voorzet te geven zodat het 0-1 zou worden...hij deed het niet. Ging voor zijn eigen kans.

Nogmaals, ik ga en kan niet in details vertellen wat ik "gehoord" heb maar echt zeer goede vrienden zijn het ook niet.
Als ze maar als collega's gaan excelleren. Dan is alles verder voor mij koek en ei.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 18 augustus 2010 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 20:01 schreef XXX het volgende:

[..]

Weet niet, zo klinken hartelijk op t.v. maar Suarez is wel een mannetje en El Hammie net zo.
En als je zo poeslief op persconferenties overkomt is er snel rook en daardoor vuur.

Fside...vertel meer anders is het gissen?
zie p.m.
Per4manc
 Per4manc - woensdag 18 augustus 2010 - 09:21   quote  deeplink  
Een echte spits kijkt eerst naar z'n eigen kans en daarna na z'n medespelers. Als Suarez inschat dat hij zelf net zoveel kans heeft om te scoren zal hij niet afgeven.
Volgens mij doen alle goede spitsen dit.

Maak nou niet van een mug een olifant. Iedereen denk een mannetje te kennen die het allemaal wel weet/gezien/gehoort heeft. Meestal gaan die verhalen via-via rond en wanneer ze hier worden geplaatst klopt er al geen ... meer van in vergelijk met wat er echt gebeurt is.
Rogier
 Rogier - woensdag 18 augustus 2010 - 09:25   quote  deeplink  
Wat een gezeur om elkaar niet mogen etc. Ze hoeven ook geen vrienden te zijn, en ze speelden voor het eerst samen FFS ! Dat gaat echt wel goedkomen.
adriu
 adriu - woensdag 18 augustus 2010 - 10:02   quote  deeplink  
zuarez had de bal af moeten geeven!!! 100 % doelpunt!!!
alibabba
 alibabba - woensdag 18 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:02 schreef adriu het volgende:
zuarez had de bal af moeten geeven!!! 100 % doelpunt!!!
EENS.
remco k
 remco k - donderdag 19 augustus 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 09:21 schreef Per4manc het volgende:
Een echte spits kijkt eerst naar z'n eigen kans en daarna na z'n medespelers. Als Suarez inschat dat hij zelf net zoveel kans heeft om te scoren zal hij niet afgeven.
Volgens mij doen alle goede spitsen dit.

Maak nou niet van een mug een olifant. Iedereen denk een mannetje te kennen die het allemaal wel weet/gezien/gehoort heeft. Meestal gaan die verhalen via-via rond en wanneer ze hier worden geplaatst klopt er al geen ... meer van in vergelijk met wat er echt gebeurt is.
Dan was het een hele grote inschattingsfout van Suarez, want blijkbara had hij niet net zoveel kans om zelf te scoren, anders was het wel een goal geweest, hij moet die bal gewoon afgeven, dat maakt een speler ook soms tot een echte topspeler.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez

0.0068969