BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De guzman , landzaat, babovic, hofland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
louise
 louise - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die vieze Landzaat hadden ze nooit moeten halen...
Janken en janken dat hij graag wil blijven en als
Feyenoord het financieel niet haald,ook geen afscheid nemen
van de mensen die het voor hem mogelijk hebben gemaakt..

Oppleuren met dat stink afc klote jong.
Ik reageer nooit op dit forum omdat je voor het minste geringste wordt afgebrand, maar op dit stompzinnige stukje tekst moest ik wel reageren!

Je kan denken wat je wilt over Landzaat, maar om dit zo neer te zetten, dan ben je echt een loser.

Wij hebben Denny de afgelopen tijd dat hij bij feyenoord was leren kennen als een erge sympathieke vent. de afgelopen 3 seizoenen was ik samen met mijn 2 dochtertjes bijna elke zaterdagochtend aanwezig bij de trainingen. Zo hebben wij en hele leuke band opgebouwd met hem, mijn oudste dochter, toen 6 jaar had vanaf de eerste training een klik met Michael Mols en toen Denny kwam had mijn jongste dochter, toen 4 een band met Denny. Na elke training namen ze tijd voor de meiden, niks was te veel. Vriendenboekjes, poezie-albums over al schreven ze allebei in.

Met Michael hebben we nog steeds een leuk contact, hij emailt met mijn oudste dochter, belt met haar verjaardag!!

Denny heeft mijn meiden afgelopen seizoen verschillende keren uitgenodigd voor een wedstrijd in de kuip, hadden topplaatsen op de tribune, na afloop mochten ze komen in de bestuurskamer. En dat is een hele ervaring.

Toen mijn jongste dochter hoorde dat Denny dit jaar niet meer terug kwam heeft ze gehuild, en nog is ze verdrietig. Ze heeft zijn gele shirt en het zijn UEFA shirt gekregen, die hangen in haar kamer. Samen met een ingelijste foto die ze van hem heeft gekregen.

Over het voetballen van Denny, uiteraard was hij niet altijd even goed, maar om hem zo af te branden vanwege zijn verleden, sorry hoor!! dat gaat me echt te ver!!

Nu zullen er best wel weer stompzinnige berichten komen, maar dit moest ik even kwijt!
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:08   quote  deeplink  
Dat je je zo laat opnaaien door een post van dat niveau....

Maar leuk verhaal. Leuk voor je dochters.
Maar van mij hoeft een speler dat niet te doen. Als hij maar goed tegen dat balletje trapt. De rest kan me gestolen worden.
Het gaat om VOETBAL
craven
 craven - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:10   quote  deeplink  
Leon//Held....hahahaha
MMM
 MMM - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die vieze Landzaat hadden ze nooit moeten halen...
Janken en janken dat hij graag wil blijven en als
Feyenoord het financieel niet haald,ook geen afscheid nemen
van de mensen die het voor hem mogelijk hebben gemaakt..

Oppleuren met dat stink afc klote jong.
Eens.
MMM
 MMM - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:04 schreef louise het volgende:

[..]

Ik reageer nooit op dit forum omdat je voor het minste geringste wordt afgebrand, maar op dit stompzinnige stukje tekst moest ik wel reageren!

Je kan denken wat je wilt over Landzaat, maar om dit zo neer te zetten, dan ben je echt een loser.

Wij hebben Denny de afgelopen tijd dat hij bij feyenoord was leren kennen als een erge sympathieke vent. de afgelopen 3 seizoenen was ik samen met mijn 2 dochtertjes bijna elke zaterdagochtend aanwezig bij de trainingen. Zo hebben wij en hele leuke band opgebouwd met hem, mijn oudste dochter, toen 6 jaar had vanaf de eerste training een klik met Michael Mols en toen Denny kwam had mijn jongste dochter, toen 4 een band met Denny. Na elke training namen ze tijd voor de meiden, niks was te veel. Vriendenboekjes, poezie-albums over al schreven ze allebei in.

Met Michael hebben we nog steeds een leuk contact, hij emailt met mijn oudste dochter, belt met haar verjaardag!!

Denny heeft mijn meiden afgelopen seizoen verschillende keren uitgenodigd voor een wedstrijd in de kuip, hadden topplaatsen op de tribune, na afloop mochten ze komen in de bestuurskamer. En dat is een hele ervaring.

Toen mijn jongste dochter hoorde dat Denny dit jaar niet meer terug kwam heeft ze gehuild, en nog is ze verdrietig. Ze heeft zijn gele shirt en het zijn UEFA shirt gekregen, die hangen in haar kamer. Samen met een ingelijste foto die ze van hem heeft gekregen.

Over het voetballen van Denny, uiteraard was hij niet altijd even goed, maar om hem zo af te branden vanwege zijn verleden, sorry hoor!! dat gaat me echt te ver!!

Nu zullen er best wel weer stompzinnige berichten komen, maar dit moest ik even kwijt!
Hartstikke leuk hoor dat contact, hoop voor je dat het zo blijft maar dat boeit ons toch helemaal niets? Het gaat erom hoe hij presteerde op het veld. Het is een stinkneus, zat vroeger bij de 'harde kern'(haha) van 020 en heeft hier om het zacht te zeggen matig gepresteerd. Vooral die leuke passjes tegen die neuzen zullen we nooit meer vergeten van denny zandplaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:46   quote  deeplink  
Goeie gast.
Matig bij Feyenoord
ajacied.
doei danny.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:04 schreef louise het volgende:

[..]

Ik reageer nooit op dit forum omdat je voor het minste geringste wordt afgebrand, maar op dit stompzinnige stukje tekst moest ik wel reageren!

Je kan denken wat je wilt over Landzaat, maar om dit zo neer te zetten, dan ben je echt een loser.

Wij hebben Denny de afgelopen tijd dat hij bij feyenoord was leren kennen als een erge sympathieke vent. de afgelopen 3 seizoenen was ik samen met mijn 2 dochtertjes bijna elke zaterdagochtend aanwezig bij de trainingen. Zo hebben wij en hele leuke band opgebouwd met hem, mijn oudste dochter, toen 6 jaar had vanaf de eerste training een klik met Michael Mols en toen Denny kwam had mijn jongste dochter, toen 4 een band met Denny. Na elke training namen ze tijd voor de meiden, niks was te veel. Vriendenboekjes, poezie-albums over al schreven ze allebei in.

Met Michael hebben we nog steeds een leuk contact, hij emailt met mijn oudste dochter, belt met haar verjaardag!!

Denny heeft mijn meiden afgelopen seizoen verschillende keren uitgenodigd voor een wedstrijd in de kuip, hadden topplaatsen op de tribune, na afloop mochten ze komen in de bestuurskamer. En dat is een hele ervaring.

Toen mijn jongste dochter hoorde dat Denny dit jaar niet meer terug kwam heeft ze gehuild, en nog is ze verdrietig. Ze heeft zijn gele shirt en het zijn UEFA shirt gekregen, die hangen in haar kamer. Samen met een ingelijste foto die ze van hem heeft gekregen.

Over het voetballen van Denny, uiteraard was hij niet altijd even goed, maar om hem zo af te branden vanwege zijn verleden, sorry hoor!! dat gaat me echt te ver!!

Nu zullen er best wel weer stompzinnige berichten komen, maar dit moest ik even kwijt!
leuk voor je, maar wat heeft dat hiermee te maken? ik neem het hem niet kwalijk dat ie bij ons kwam voetballen, ik neem het bosz wel kwalijk dat hij hem gehaald heeft. Overbodige speler...
Els
 Els - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:04 schreef louise het volgende:

[..]

Ik reageer nooit op dit forum omdat je voor het minste geringste wordt afgebrand, maar op dit stompzinnige stukje tekst moest ik wel reageren!

Je kan denken wat je wilt over Landzaat, maar om dit zo neer te zetten, dan ben je echt een loser.

Wij hebben Denny de afgelopen tijd dat hij bij feyenoord was leren kennen als een erge sympathieke vent. de afgelopen 3 seizoenen was ik samen met mijn 2 dochtertjes bijna elke zaterdagochtend aanwezig bij de trainingen. Zo hebben wij en hele leuke band opgebouwd met hem, mijn oudste dochter, toen 6 jaar had vanaf de eerste training een klik met Michael Mols en toen Denny kwam had mijn jongste dochter, toen 4 een band met Denny. Na elke training namen ze tijd voor de meiden, niks was te veel. Vriendenboekjes, poezie-albums over al schreven ze allebei in.

Met Michael hebben we nog steeds een leuk contact, hij emailt met mijn oudste dochter, belt met haar verjaardag!!

Denny heeft mijn meiden afgelopen seizoen verschillende keren uitgenodigd voor een wedstrijd in de kuip, hadden topplaatsen op de tribune, na afloop mochten ze komen in de bestuurskamer. En dat is een hele ervaring.

Toen mijn jongste dochter hoorde dat Denny dit jaar niet meer terug kwam heeft ze gehuild, en nog is ze verdrietig. Ze heeft zijn gele shirt en het zijn UEFA shirt gekregen, die hangen in haar kamer. Samen met een ingelijste foto die ze van hem heeft gekregen.

Over het voetballen van Denny, uiteraard was hij niet altijd even goed, maar om hem zo af te branden vanwege zijn verleden, sorry hoor!! dat gaat me echt te ver!!

Nu zullen er best wel weer stompzinnige berichten komen, maar dit moest ik even kwijt!
Tja, het is nooit zwart-wit, natuurlijk. Uit jouw verhaal te lezen een aardige vent, zo komt hij ook wel over. Heeft helaas minder gebracht bij Feyenoord dan gehoopt. Denk dat hij dit jaar wel van waarde had kunnen zijn, maar Feyenoord heeft anders beslist.
willempje
 willempje - woensdag 18 augustus 2010 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:46 schreef Stylzz het volgende:
Goeie gast.
Matig bij Feyenoord

en zo hebben er meer gelopen bij feyenoord die zich niet waar hebben kunnen maken!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2010 - 09:13   quote  deeplink  
komt omdat wij ze altijd te laat halen.
Milo
 Milo - woensdag 18 augustus 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Ik ben het zo zat om nog over die gasten te lullen!

Babovic held in nog 100 jaar Feyenoord die gozer heeft niks laten zien!

Landzaat niks gebracht veel geblesseerd geweest en te veel verdiend en ja het blijft een achterbakse gozer slijmen bij de jeugd maar je kop niet laten zien bij de harde kern, want dat durfde hij niet!

Hofland is de grootste jankerd! alles op zijn prive gooien, ik weet dat hij een rot tijd heeft gehad en hele moeilijke momenten heeft doorgemaakt, echt vreselijk!
Maar omdit 3 jaar te roepen gaat mij te ver, hij was om de haverklap geblesseerd alleen maar janken en zeiken! Het was nooit goed bij Feyenoord!

de Guzman daar zwijg ik over, anders overleefd mijn pc het niet!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2010 - 10:05   quote  deeplink  
bedankt.
MMM
 MMM - woensdag 18 augustus 2010 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:
bedankt.
Eens.
JanM
 JanM - woensdag 18 augustus 2010 - 23:47   quote  deeplink  
Uiteraard oneens hahahaha
sevillana
 sevillana - donderdag 19 augustus 2010 - 00:04   quote  deeplink  
lol?
JanM
 JanM - donderdag 19 augustus 2010 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 00:04 schreef sevillana het volgende:
lol?
MMM snapt 'm wel!
sevillana
 sevillana - donderdag 19 augustus 2010 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 - 00:05 schreef JanM het volgende:

[..]

MMM snapt 'm wel!
oh
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 19:40   quote  deeplink  
BAAB! Heeft nog geen afscheidswedstrijd gehad, dus komt terug?
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
BAAB! Heeft nog geen afscheidswedstrijd gehad, dus komt terug?
Dan nog liever De Guzman, Landzaat en Hofland ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 19:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Dan nog liever De Guzman, Landzaat en Hofland ;-)
hahahahaha :)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Knetter.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 19:52 schreef FR-Henk het volgende:
Knetter.
Wie?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 19:55   quote  deeplink  
T-Feyenoord!

Ken je 'm?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 19:55 schreef FR-Henk het volgende:
T-Feyenoord!

Ken je 'm?
Nooit van gehoord. Wel een goede naam.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 19:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Wel een goede naam.
En knetter. Haalt ouwe topics uit de vuilnisbak.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 19:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En knetter. Haalt ouwe topics uit de vuilnisbak.
Echt???? OngeloveLIJK. Ik begrijp dat soort figuren niet... kom je dan aandacht te kort ofzo? B! Optreden!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 19:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Echt???? OngeloveLIJK. Ik begrijp dat soort figuren niet... kom je dan aandacht te kort ofzo? B! Optreden!
Wowowowowow...Bou optreden? Dat wordt 3000 man M.E.
Ik ben hier weg...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 juli 2012 - 20:09   quote  deeplink  
Huh???? Waarom staan er opeens allemaal ME-busje voor mijn huis...
JanM
 JanM - dinsdag 10 juli 2012 - 13:57   quote  deeplink  
De Guzman niet naar FCT maar naar Swansea:

http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/47137/niet-twente-maar-swansea-nieuwe-club-de-guzman/
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 juli 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Baab zijn pa is gesignaleerd.
bode
 bode - woensdag 11 juli 2012 - 20:06   quote  deeplink  
Louise bent U dit jaar met Uw vrouw en de twee dochters niet in Hengelo op het trainings veld geweest van Fc. Twente om Danny Landzaat te bezoeken, daar heeft U mij toen ook gesproken, Danny is een sociale en zeer aardige jongen, de kinderen hebben volgens mij nog iets van de matriaal man gekregen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 juli 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 20:06 schreef bode het volgende:
Louise bent U dit jaar met Uw vrouw en de twee dochters niet in Hengelo op het trainings veld geweest van Fc. Twente om Danny Landzaat te bezoeken, daar heeft U mij toen ook gesproken, Danny is een sociale en zeer aardige jongen, de kinderen hebben volgens mij nog iets van de matriaal man gekregen
Hahahahahahahaha!
MMM
 MMM - donderdag 12 juli 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
BAAB! Heeft nog geen afscheidswedstrijd gehad, dus komt terug?
+1
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 12 juli 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 19:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Baab zijn pa is gesignaleerd.
Waar?
joboo35
 joboo35 - donderdag 12 juli 2012 - 12:26   quote  deeplink  
bij maasgebouw
JanM
 JanM - donderdag 12 juli 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:26 schreef joboo35 het volgende:
bij maasgebouw
Moest hij zeker nog geld toebrengen vanwege het volledig floppen van zijn zoon bij Feyenoord!
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 12 juli 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:26 schreef joboo35 het volgende:
bij maasgebouw
Voor fysiotherapie?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 juli 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 12:21 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Waar?
Op de snelweg. Door de politie. Hij reed te hard.
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 13 juli 2012 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2012 - 13:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Op de snelweg. Door de politie. Hij reed te hard.
Wilde hij snel een contract regelen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 juli 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 08:02 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Wilde hij snel een contract regelen?
Zo is het!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 juli 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 08:02 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Wilde hij snel een contract regelen?
Kon het stadion van Sparta niet vinden :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De guzman , landzaat, babovic, hofland









0.0067081