|
|
louise
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die vieze Landzaat hadden ze nooit moeten halen... Janken en janken dat hij graag wil blijven en als Feyenoord het financieel niet haald,ook geen afscheid nemen van de mensen die het voor hem mogelijk hebben gemaakt.. Oppleuren met dat stink afc klote jong. Ik reageer nooit op dit forum omdat je voor het minste geringste wordt afgebrand, maar op dit stompzinnige stukje tekst moest ik wel reageren!
Je kan denken wat je wilt over Landzaat, maar om dit zo neer te zetten, dan ben je echt een loser.
Wij hebben Denny de afgelopen tijd dat hij bij feyenoord was leren kennen als een erge sympathieke vent. de afgelopen 3 seizoenen was ik samen met mijn 2 dochtertjes bijna elke zaterdagochtend aanwezig bij de trainingen. Zo hebben wij en hele leuke band opgebouwd met hem, mijn oudste dochter, toen 6 jaar had vanaf de eerste training een klik met Michael Mols en toen Denny kwam had mijn jongste dochter, toen 4 een band met Denny. Na elke training namen ze tijd voor de meiden, niks was te veel. Vriendenboekjes, poezie-albums over al schreven ze allebei in.
Met Michael hebben we nog steeds een leuk contact, hij emailt met mijn oudste dochter, belt met haar verjaardag!!
Denny heeft mijn meiden afgelopen seizoen verschillende keren uitgenodigd voor een wedstrijd in de kuip, hadden topplaatsen op de tribune, na afloop mochten ze komen in de bestuurskamer. En dat is een hele ervaring.
Toen mijn jongste dochter hoorde dat Denny dit jaar niet meer terug kwam heeft ze gehuild, en nog is ze verdrietig. Ze heeft zijn gele shirt en het zijn UEFA shirt gekregen, die hangen in haar kamer. Samen met een ingelijste foto die ze van hem heeft gekregen.
Over het voetballen van Denny, uiteraard was hij niet altijd even goed, maar om hem zo af te branden vanwege zijn verleden, sorry hoor!! dat gaat me echt te ver!!
Nu zullen er best wel weer stompzinnige berichten komen, maar dit moest ik even kwijt! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Dat je je zo laat opnaaien door een post van dat niveau....
Maar leuk verhaal. Leuk voor je dochters. Maar van mij hoeft een speler dat niet te doen. Als hij maar goed tegen dat balletje trapt. De rest kan me gestolen worden. Het gaat om VOETBAL |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2010 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die vieze Landzaat hadden ze nooit moeten halen... Janken en janken dat hij graag wil blijven en als Feyenoord het financieel niet haald,ook geen afscheid nemen van de mensen die het voor hem mogelijk hebben gemaakt.. Oppleuren met dat stink afc klote jong. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:04 schreef louise het volgende:[..] Ik reageer nooit op dit forum omdat je voor het minste geringste wordt afgebrand, maar op dit stompzinnige stukje tekst moest ik wel reageren! Je kan denken wat je wilt over Landzaat, maar om dit zo neer te zetten, dan ben je echt een loser. Wij hebben Denny de afgelopen tijd dat hij bij feyenoord was leren kennen als een erge sympathieke vent. de afgelopen 3 seizoenen was ik samen met mijn 2 dochtertjes bijna elke zaterdagochtend aanwezig bij de trainingen. Zo hebben wij en hele leuke band opgebouwd met hem, mijn oudste dochter, toen 6 jaar had vanaf de eerste training een klik met Michael Mols en toen Denny kwam had mijn jongste dochter, toen 4 een band met Denny. Na elke training namen ze tijd voor de meiden, niks was te veel. Vriendenboekjes, poezie-albums over al schreven ze allebei in. Met Michael hebben we nog steeds een leuk contact, hij emailt met mijn oudste dochter, belt met haar verjaardag!! Denny heeft mijn meiden afgelopen seizoen verschillende keren uitgenodigd voor een wedstrijd in de kuip, hadden topplaatsen op de tribune, na afloop mochten ze komen in de bestuurskamer. En dat is een hele ervaring. Toen mijn jongste dochter hoorde dat Denny dit jaar niet meer terug kwam heeft ze gehuild, en nog is ze verdrietig. Ze heeft zijn gele shirt en het zijn UEFA shirt gekregen, die hangen in haar kamer. Samen met een ingelijste foto die ze van hem heeft gekregen. Over het voetballen van Denny, uiteraard was hij niet altijd even goed, maar om hem zo af te branden vanwege zijn verleden, sorry hoor!! dat gaat me echt te ver!! Nu zullen er best wel weer stompzinnige berichten komen, maar dit moest ik even kwijt! Hartstikke leuk hoor dat contact, hoop voor je dat het zo blijft maar dat boeit ons toch helemaal niets? Het gaat erom hoe hij presteerde op het veld. Het is een stinkneus, zat vroeger bij de 'harde kern'(haha) van 020 en heeft hier om het zacht te zeggen matig gepresteerd. Vooral die leuke passjes tegen die neuzen zullen we nooit meer vergeten van denny zandplaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goeie gast. Matig bij Feyenoord ajacied. doei danny. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:04 schreef louise het volgende:[..] Ik reageer nooit op dit forum omdat je voor het minste geringste wordt afgebrand, maar op dit stompzinnige stukje tekst moest ik wel reageren! Je kan denken wat je wilt over Landzaat, maar om dit zo neer te zetten, dan ben je echt een loser. Wij hebben Denny de afgelopen tijd dat hij bij feyenoord was leren kennen als een erge sympathieke vent. de afgelopen 3 seizoenen was ik samen met mijn 2 dochtertjes bijna elke zaterdagochtend aanwezig bij de trainingen. Zo hebben wij en hele leuke band opgebouwd met hem, mijn oudste dochter, toen 6 jaar had vanaf de eerste training een klik met Michael Mols en toen Denny kwam had mijn jongste dochter, toen 4 een band met Denny. Na elke training namen ze tijd voor de meiden, niks was te veel. Vriendenboekjes, poezie-albums over al schreven ze allebei in. Met Michael hebben we nog steeds een leuk contact, hij emailt met mijn oudste dochter, belt met haar verjaardag!! Denny heeft mijn meiden afgelopen seizoen verschillende keren uitgenodigd voor een wedstrijd in de kuip, hadden topplaatsen op de tribune, na afloop mochten ze komen in de bestuurskamer. En dat is een hele ervaring. Toen mijn jongste dochter hoorde dat Denny dit jaar niet meer terug kwam heeft ze gehuild, en nog is ze verdrietig. Ze heeft zijn gele shirt en het zijn UEFA shirt gekregen, die hangen in haar kamer. Samen met een ingelijste foto die ze van hem heeft gekregen. Over het voetballen van Denny, uiteraard was hij niet altijd even goed, maar om hem zo af te branden vanwege zijn verleden, sorry hoor!! dat gaat me echt te ver!! Nu zullen er best wel weer stompzinnige berichten komen, maar dit moest ik even kwijt! leuk voor je, maar wat heeft dat hiermee te maken? ik neem het hem niet kwalijk dat ie bij ons kwam voetballen, ik neem het bosz wel kwalijk dat hij hem gehaald heeft. Overbodige speler... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:04 schreef louise het volgende:[..] Ik reageer nooit op dit forum omdat je voor het minste geringste wordt afgebrand, maar op dit stompzinnige stukje tekst moest ik wel reageren! Je kan denken wat je wilt over Landzaat, maar om dit zo neer te zetten, dan ben je echt een loser. Wij hebben Denny de afgelopen tijd dat hij bij feyenoord was leren kennen als een erge sympathieke vent. de afgelopen 3 seizoenen was ik samen met mijn 2 dochtertjes bijna elke zaterdagochtend aanwezig bij de trainingen. Zo hebben wij en hele leuke band opgebouwd met hem, mijn oudste dochter, toen 6 jaar had vanaf de eerste training een klik met Michael Mols en toen Denny kwam had mijn jongste dochter, toen 4 een band met Denny. Na elke training namen ze tijd voor de meiden, niks was te veel. Vriendenboekjes, poezie-albums over al schreven ze allebei in. Met Michael hebben we nog steeds een leuk contact, hij emailt met mijn oudste dochter, belt met haar verjaardag!! Denny heeft mijn meiden afgelopen seizoen verschillende keren uitgenodigd voor een wedstrijd in de kuip, hadden topplaatsen op de tribune, na afloop mochten ze komen in de bestuurskamer. En dat is een hele ervaring. Toen mijn jongste dochter hoorde dat Denny dit jaar niet meer terug kwam heeft ze gehuild, en nog is ze verdrietig. Ze heeft zijn gele shirt en het zijn UEFA shirt gekregen, die hangen in haar kamer. Samen met een ingelijste foto die ze van hem heeft gekregen. Over het voetballen van Denny, uiteraard was hij niet altijd even goed, maar om hem zo af te branden vanwege zijn verleden, sorry hoor!! dat gaat me echt te ver!! Nu zullen er best wel weer stompzinnige berichten komen, maar dit moest ik even kwijt! Tja, het is nooit zwart-wit, natuurlijk. Uit jouw verhaal te lezen een aardige vent, zo komt hij ook wel over. Heeft helaas minder gebracht bij Feyenoord dan gehoopt. Denk dat hij dit jaar wel van waarde had kunnen zijn, maar Feyenoord heeft anders beslist. |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: en zo hebben er meer gelopen bij feyenoord die zich niet waar hebben kunnen maken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
komt omdat wij ze altijd te laat halen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben het zo zat om nog over die gasten te lullen!
Babovic held in nog 100 jaar Feyenoord die gozer heeft niks laten zien!
Landzaat niks gebracht veel geblesseerd geweest en te veel verdiend en ja het blijft een achterbakse gozer slijmen bij de jeugd maar je kop niet laten zien bij de harde kern, want dat durfde hij niet!
Hofland is de grootste jankerd! alles op zijn prive gooien, ik weet dat hij een rot tijd heeft gehad en hele moeilijke momenten heeft doorgemaakt, echt vreselijk! Maar omdit 3 jaar te roepen gaat mij te ver, hij was om de haverklap geblesseerd alleen maar janken en zeiken! Het was nooit goed bij Feyenoord!
de Guzman daar zwijg ik over, anders overleefd mijn pc het niet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Uiteraard oneens hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
BAAB! Heeft nog geen afscheidswedstrijd gehad, dus komt terug? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan nog liever De Guzman, Landzaat en Hofland ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nooit van gehoord. Wel een goede naam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En knetter. Haalt ouwe topics uit de vuilnisbak. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Echt???? OngeloveLIJK. Ik begrijp dat soort figuren niet... kom je dan aandacht te kort ofzo? B! Optreden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 19:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Echt???? OngeloveLIJK. Ik begrijp dat soort figuren niet... kom je dan aandacht te kort ofzo? B! Optreden! Wowowowowow...Bou optreden? Dat wordt 3000 man M.E. Ik ben hier weg... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Huh???? Waarom staan er opeens allemaal ME-busje voor mijn huis... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Baab zijn pa is gesignaleerd. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Louise bent U dit jaar met Uw vrouw en de twee dochters niet in Hengelo op het trainings veld geweest van Fc. Twente om Danny Landzaat te bezoeken, daar heeft U mij toen ook gesproken, Danny is een sociale en zeer aardige jongen, de kinderen hebben volgens mij nog iets van de matriaal man gekregen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 20:06 schreef bode het volgende:Louise bent U dit jaar met Uw vrouw en de twee dochters niet in Hengelo op het trainings veld geweest van Fc. Twente om Danny Landzaat te bezoeken, daar heeft U mij toen ook gesproken, Danny is een sociale en zeer aardige jongen, de kinderen hebben volgens mij nog iets van de matriaal man gekregen Hahahahahahahaha! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moest hij zeker nog geld toebrengen vanwege het volledig floppen van zijn zoon bij Feyenoord! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Voor fysiotherapie? |
|
|
|