BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Remember begin vorig seizoen..ruil wijnaldum/lens

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 17 augustus 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Vorig jaar in de voorbereiding werden we als Legioen opgeschrikt door de berichtgeving in de media dat er een ruil Wijnaldum/Lens aanstaande was......Hierop werd door de meesten heel heftig gereageerd!
Achteraf kijk je een koe in de kont maar 1 ding weet ik zeker...Lens is 100x effectiever dan Wijnaldum.....zeg dus niet dat Wijnaldum slecht is maar met Lens maak je makkelijker een goal en dus win je eerder.....Hadden we het dus maar gedaan.....ondanks alle (valse) sentimenten destijds en nu.
Naar de situatie nu.....mocht het zo zijn dat wij voor FER een leuke prijs kunnen krijgen van welke club dan ook, tuurlijk eentje uitgezonderd, dan moet Feyenoord dat gewoon doen, de opvolger hebben we nu al in huis en zit nu zich te verbijten op de tribune......Mokotjo!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - dinsdag 17 augustus 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Mee eens.
Mokotjo is een goede speler. Goed overzicht, 1 x raken. Hoge handelingssnelheid. Ik verbaas mij erover dat hij niet minimaal op de bank zit. We gaan in ieder geval nog veel plezier aan hem beleven.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Inderdaad
Mokotjo in de basis.

En over Lens Wijnaldum: Is geweest, telt niet meer
craven
 craven - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:05   quote  deeplink  
hehehehe hebben jullie t door: MOKOTJO//HELD!!!!!!!!!!!!
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:09   quote  deeplink  
eens
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:03 schreef scarface1979 het volgende:
Inderdaad
Mokotjo in de basis.

En over Lens Wijnaldum: Is geweest, telt niet meer
klopt maar daarom ook de link naar Fer......velen betreuren zijn mogelijke vertrek nu al maar dat moet je dus mijns inziens zien in het juiste perspectief....dus wijnaldum/lens een jaar later!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:35   quote  deeplink  
Wijnaldum komt er nog wel, rustig aan
3036
 3036 - woensdag 18 augustus 2010 - 02:57   quote  deeplink  
We kunnen beter vooruit kijken dan terug.
Achter kan je makkelijk praten.
Wie weet moet Wijnaldum nog bloeien.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 18 augustus 2010 - 07:47   quote  deeplink  
fer lekker laten gaan. mokotjo op zijn plek. eventueel theo terug halen voor rechts op het middenveld. zou een goede routinier zijn. die wel kunnen gebruiken dit seizoen. heb het vorig jaar al gezegt. dat we theo zouden missen. hoongelach viel me ten deel. hoop dat ieders ogen nu open zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2010 door FR-Han --
JanM
 JanM - woensdag 18 augustus 2010 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 07:47 schreef obiku010 het volgende:
fer lekker laten gaan. mokotjo op zijn plek. eventueel theo terug halen voor rechts op het middenveld. zou een goede routinier zijn. die wel kunnen gebruiken dit seizoen. heb het vorig jaar al gezegt. dat we theo zouden missen. hoongelach viel me ten deel. hoop dat ieders ogen nu open zijn
Als je hier serieus Lucius mee bedoelt zal hoongelach je wederom ten deel vallen!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 18 augustus 2010 - 08:02   quote  deeplink  
we kennen maar een theo die we missen lijkt me. dus ja lucius ja. hij is wel onze trotse aanvoerder geweest. hij ging voorop in de strijd. vissen was zijn hobby, evenals vuurwerk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2010 - 08:45   quote  deeplink  
De enige echte Theo is natuurlijk Theo Laseroms.
Maar dat is dan ook met een hoofdletter T.
Milo
 Milo - woensdag 18 augustus 2010 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 - 07:47 schreef obiku010 het volgende:
fer lekker laten gaan. mokotjo op zijn plek. eventueel theo terug halen voor rechts op het middenveld. zou een goede routinier zijn. die wel kunnen gebruiken dit seizoen. heb het vorig jaar al gezegt. dat we theo zouden missen. hoongelach viel me ten deel. hoop dat ieders ogen nu open zijn
hey mike alles goed?

Ga je nu zieken?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 18 augustus 2010 - 10:41   quote  deeplink  
sorry milo, had een kleine terugval man. ach... nu weet iedereen dat ik er weer ben. kan ik weer gewoon doen. hahaha. inmiddels weten we wel dat als ik de namen chari en theo laat vallen dat ik een dolletje maak lijkt me. verders gaat alles goed man. met jou ook?
Xapter
 Xapter - woensdag 18 augustus 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Mokotjo///HELD!
zie het wel in hem zitten.. Laatste wedstrijden van excelsior vorig jaar ook bekeken en vond hem toen ook al opvallen moet goede steekpasses..
Ben alleen bang dat het bestuur hem verwaarloost als het zo door gaat! Zit nu op de tribune, als hij daar nog 10 wedstrijden zit kun je hem wegdoen.. denk zelfs dat hij dan weggedaan wordt door been en hakker..
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 18 augustus 2010 - 18:30   quote  deeplink  
ach joh, we zijn 2 wedsr bezig. krijgt zn kans nog wel. Is nu al hoger in de hierarchie als Auassar dus komt goed. En dan pakt hij zn kans. !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Remember begin vorig seizoen..ruil wijnaldum/lens









0.0057060