BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdediger is toch echt wel een prioriteit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Nu na de eerste helft tegen dinamo blijkt toch echt dat anita niet van waarde kan zijn in europees verband. Zie hem op springen tegen zijn veel langere tegenstander. Dus ik vind dit wel een belangrijke positie voor een versterking. Meningen.....
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 21:44   quote  deeplink  
mwah, zou wel verbetering zijn, maar denk geen noodzaak
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:37   quote  deeplink  
daar ben ik het dus niet met je eens. Urby is ook niet geschikt voor de linksachter positie. Het doelpunt van dinamo was toch wel een fout van urby!
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:40   quote  deeplink  
of van oleguer die het kopduel verloor
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:41   quote  deeplink  
die kwam van het hoofd van Oleguer volgens mij, maar er zat veel meer, hoewel aan het eind van de tweede helft mochten wij niet mopperen...
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:44   quote  deeplink  
vertonghen gaf rug dekking en emma moest de speler opvangen in mijn ogen maar daar is koeman het niet mee eens hahaha
teriele
 teriele - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:48   quote  deeplink  
anita doet het in mijn ogen wel goed, maar ik begreep er helemaal niks van dat jol oleguer erin zet! wat een 1e klas klojo is die vent zeg! meteen verkopen.. jol doe in het vervolg niet meer van zulk soort rare dingen.. zet aldeweirald erin!
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:49   quote  deeplink  
we hebbe ooijer nog en die kappelhof is ook een echt talent..
Verder is vorig jaar boilessen gekocht die kan in de loop van het seizoen ook wel debuteren... Daarom is een dure aankoop die weer veel salaris vergt niet nodig
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:50   quote  deeplink  
olegeur deed het niet echt onaardig tuurlijk kan het beter maar onze zwakte ligt links. je zag de lange ballen allemaal richting anita komen.
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:51   quote  deeplink  
ik heb het ook niet over een aankoop ik bedoel er zijn meer mogelijkheden.
010 in 2010
 010 in 2010 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
ja maar zou van gaal lahm daarom gaan vervangen vanwege de lengte..

ik zag hem zaterdag scoren tegen vitesse... dat is wel weer zijn kracht
rickyy
 rickyy - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Ooijer centraal, en vertongen linksback? vind Anita en Emanuelson allebei niet overtuigen op linksback!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Blijf mij echt verbazen over de mensen die positief blijven over Anita. Hij neemt in de eerste helft vier ballen met de borst aan en heeft vier keer balverlies plus een gele kaart. Een pass over tien meter is al teveel gevraagd voor hem. Verdedigend loopt hij alleen maar achteruit dus wordt je aan alle kanten voorbij geloven.
Ik denk dat er niks anders in zit dan Vertonghen naar links te doen of daar nog iemand halen want Urby/Anita gaan ons heel veel punten kosten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:59   quote  deeplink  
denk toch dat ik Ooijer in het thuisduel op zou stellen....
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 22:59   quote  deeplink  
het gaat mij niet om zijn aannames. dat kan beter gemaakt worden! lahm is iets groter en is veel meer ervarender dan anita.lahm is een ras linksback (opgeleid). anita is een gemaakte!! een verdediger die slim en meer springkracht heeft zou ons voor een groot deel uit de brand helpen
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Nee er hoeft geen verdediger meer gehaald te worden..Prima zo!
De verdediging moet ff inkomen..Sjaa Dat kan.. JE kan niet verwachten dat we ff vorig seizoen opneiuw doen!!
Maar ik vind dat we gewoon een prima verdediging hebben..
Brandje
 Brandje - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Beste duidelijkheid. Die jongen speelt vanaf zijn jeugd bij Ajax mag je gvd verwachten dat je fatsoenlijk een bal kan aannemen.
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
das waar!!! geef je gelijk maar er waren er meer die dat juist verzaakte!!
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Vertonghen heeft ookal laten zien geen goede linksback te zijn. Tis jammer dat Atouba nog gelesseerd is maar het moet nu eens gebeurt zijn met middenvelders linksback te zetten. Dat doen ze nu al sinds Maxwell bij Ajax kwam. Dat was ook een middenvelder. Sindsdien zijn het altijd middenvelders geweest. Ajax moet echte back daarneerzetten. Anita is een prima speler maar dan wel op het middenveld. Emanuelson die mag van mij meteen weg. Dat is echt een en al bagger. Ik mag hopen dat als ze de Cl halen er nog snel wat gehaald wordt. Want op deze manier haal je die 3e plek niet eens in de poulefase.

Het was trouwens weer Vertonghen he die de boel weer liet lopen. Ik weet niet waar hij en Alderweireld zitten met hun gedachten hoor maar dit is echt niet goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door Ajax_fan --
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
tuurlijk moet alles nog beginnen te draaien joey maar links is de zwakste schakel in onze verdediging daar moet je het toch wel mee eens zijn
Brandje
 Brandje - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:08   quote  deeplink  
Vertonghen? Het was de rechtsbuiten, dus de man van Urby, die scoorde
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:06 schreef duidelijkheid het volgende:
tuurlijk moet alles nog beginnen te draaien joey maar links is de zwakste schakel in onze verdediging daar moet je het toch wel mee eens zijn
Maar ik vind nietr dat we er een verdediger bij moeten halen..!
PS25
 PS25 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:13   quote  deeplink  
Afgezien dat Anita het vorig seizoen goed heeft gedaan, blijf ik erbij dat zowel hij als Emanuelson geen linksbacks zijn. Het zijn inderdaad gemaakte linksbacks. Gezien de blessure van Atouba (heeft trouwens ook nog niet overtuigd)en het feit dat Kappelhof en Boilesen rechtsbenige, jonge, onervaren centrale verdedigers zijn (toch?), ben ik van mening dat er bij plaatsing voor de CL een linksback aangetrokken moet worden. Anders kunnen we behoorlijk in de problemen komen in de CL. Ik heb echter geen suggestie qua naam en/ of haalbaarheid.
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:14   quote  deeplink  
okay dat is jouw mening. maar is er dan een andere speler die dit gat kan dichten in jouw ogen. zolang timothee nog niet fit is (dan ook nog de vraag als hij het goed doet) hebben we geen alternatief! in iedergeval niet dit seizoen. ik ben van mening dat zolang sua of emma niet weg zijn er niet zo'n druk staat op verdere aankopen voor de aanval. misschien middo met gunstige voorwaarden. maar sulli speelde op rechts ook een goede invalbeurt
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:13 schreef PS25 het volgende:
Afgezien dat Anita het vorig seizoen goed heeft gedaan, blijf ik erbij dat zowel hij als Emanuelson geen linksbacks zijn. Het zijn inderdaad gemaakte linksbacks. Gezien de blessure van Atouba (heeft trouwens ook nog niet overtuigd)en het feit dat Kappelhof en Boilesen rechtsbenige, jonge, onervaren centrale verdedigers zijn (toch?), ben ik van mening dat er bij plaatsing voor de CL een linksback aangetrokken moet worden. Anders kunnen we behoorlijk in de problemen komen in de CL. Ik heb echter geen suggestie qua naam en/ of haalbaarheid.
BOUMA??? XD
Whahahahaaa..

Nee, ik ben het niet met je eens!
Tuurlijk.. anita is nog wat onervaren..Maar van al die CL minuten kan hij allen maar leren en word hij allen maar beter!;)
PS25
 PS25 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Joey,

Opbouwend gaat het ook allemaal wel, maar wanneer Anita flink onder druk komt te staan, dan zie je gewoon dat hij een gemaakte linksback is.
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:17 schreef PS25 het volgende:
Joey,

Opbouwend gaat het ook allemaal wel, maar wanneer Anita flink onder druk komt te staan, dan zie je gewoon dat hij een gemaakte linksback is.
Ja, oke.. Lag vandaag vooral aan Ema die niet mee ging verdedigen!!
duidelijkheid
 duidelijkheid - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
misschien is de geflopte braafheid niet eens een gekke huurspeler
PS25
 PS25 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Heb je de analyse van Koeman gehoord? Daar kon ik me helemaal in vinden. De beide backs en Vertonghen stonden niet goed. Daar komt bij dat je bij een uittrap van een keeper achterin 1 tegen 1 + 1 (1 verdediger extra) moet staan, zeker tegen 10 man en een 1-0 voorsprong
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:21 schreef PS25 het volgende:
Heb je de analyse van Koeman gehoord? Daar kon ik me helemaal in vinden. De beide backs en Vertonghen stonden niet goed. Daar komt bij dat je bij een uittrap van een keeper achterin 1 tegen 1 + 1 (1 verdediger extra) moet staan, zeker tegen 10 man en een 1-0 voorsprong
Ja koeman heeft idd gelijk! Maarjaa.. Goed het is zo! Nu volgende week dit niet herhalen!;)
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:20 schreef duidelijkheid het volgende:
misschien is de geflopte braafheid niet eens een gekke huurspeler
Jaa ben ik helemaal geen fan van..
PS25
 PS25 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Hoe ze het volgende week gaan doen maakt mij echt niet uit, als ze het maar halen. 1 goal maken en alle ballen de 2e ring in jagen. Ik kan bijna niet wachten tot het weer woensdag is.
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:28 schreef PS25 het volgende:
Hoe ze het volgende week gaan doen maakt mij echt niet uit, als ze het maar halen. 1 goal maken en alle ballen de 2e ring in jagen. Ik kan bijna niet wachten tot het weer woensdag is.
Ik kan ook niet wachten! Ik kan het niet zien XD YEsss ???:(:(:(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:09 schreef joey het volgende:

[..]

Maar ik vind nietr dat we er een verdediger bij moeten halen..!
Waarom niet Vertonghen links, Ooijer en Alderweireld in het centrum en Wiel op rechts, midden Enoh de Jong en de Zeeuw en voorin Sulejmani El Hamdaoui en Suarez, waarbij Suarez en Sulejmanivan positie kunnen wisselen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:30   quote  deeplink  
Ooijer kan dan Vertonghen en ALderweireld makkeklijk coachen
PS25
 PS25 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:31   quote  deeplink  
komt goed woensdag
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Waarom niet Vertonghen links, Ooijer en Alderweireld in het centrum en Wiel op rechts, midden Enoh de Jong en de Zeeuw en voorin Sulejmani El Hamdaoui en Suarez, waarbij Suarez en Sulejmanivan positie kunnen wisselen
Vind Vertonghen op links niet goed.. Opbouwend over de linkerkant.. is hij niet de persoon.. Hij is volgens mij ook niet heel snel..
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:32   quote  deeplink  
Terugkeer van Grygera bij verkoop van bijvoorbeeld Wielaert en Sno?
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:34   quote  deeplink  
Waarom dan niet Maxwell?:S
Grygera op links heb ik nog nooit gezien!
Maakt Bale eigenlijk alweer minuten bij Tottenham??..
PS25
 PS25 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:35   quote  deeplink  
Vertonghen is ook geen linksback. Ook zou ik voor zo'n belangrijke wedstrijd niet heel veel positiewisselingen doorvoeren. Daarmee neem je een groot risico.
PS25
 PS25 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Maxwell graag!!!! Haalbaar denk ik niet. Maakt toch nog regelmatig zijn minuutjes bij Barca
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:39   quote  deeplink  
Of een type Hatem Trabelsi? Gareth Bale vind ik wel op hem lijken
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:36 schreef PS25 het volgende:
Maxwell graag!!!! Haalbaar denk ik niet. Maakt toch nog regelmatig zijn minuutjes bij Barca
Jaaa was ook meer omdat hij wel links speelt;)
Natuurlijk hij is (nog) niet haalbaar

Maar bale jongens..Maakt hij minuten bij Tottenham??
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:39 schreef Kiljahboy het volgende:
Of een type Hatem Trabelsi? Gareth Bale vind ik wel op hem lijken
Trabelsi is echt mijn held!!:D
PS25
 PS25 - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:43   quote  deeplink  
Ajax heeft toch wel eens meer interesse in hem gehad? Ik ken hem eerlijk gezegd alleen van naam. Inhoudelijk weet ik helaas niets van hem. Aan die info kan ik je dus niet helpen.
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:43 schreef PS25 het volgende:
Ajax heeft toch wel eens meer interesse in hem gehad? Ik ken hem eerlijk gezegd alleen van naam. Inhoudelijk weet ik helaas niets van hem. Aan die info kan ik je dus niet helpen.
G. Bale is eeen zeer groot talent.. Vorige zomer had Ajax intresse ,, omdat Jol hem kent en hij geen speelminuten maakte bij Tottenham!..Hij is verdedigend goed, maar ook aanvallend goed, eigenlijk een vd wiel maar dan op links.. heeft een geod schot in zijn benen en kan vrijetrappen nemen..Damnn:P hahhaa
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:46   quote  deeplink  
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door ThomasAjacied --
joey
 joey - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:47   quote  deeplink  
Nee duidelijk!;) hahaha
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 17 augustus 2010 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:45 schreef joey het volgende:

[..]

G. Bale is eeen zeer groot talent.. Vorige zomer had Ajax intresse ,, omdat Jol hem kent en hij geen speelminuten maakte bij Tottenham!..Hij is verdedigend goed, maar ook aanvallend goed, eigenlijk een vd wiel maar dan op links.. heeft een geod schot in zijn benen en kan vrijetrappen nemen..Damnn:P hahhaa
Niet helemaal mee eens. Bale is inderdaad een opkomende back maar aan zijn schotprecisie mag nog wel het 1 en ander worden bijgeschroefd. Daarin was Trabelsi vele malen beter.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 18 augustus 2010 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:45 schreef joey het volgende:

[..]

en heeft het verder nog een rede dat hij niet speeld bij tottenham?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verdediger is toch echt wel een prioriteit

0.0066230