|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Omdat de voorkeur misschien uitgaat naar een verdediging als;; Corluka, Dawson, King, Assou-Ekotto.
Bale krijgt dus niet de voorkeur en is blijkbaar niet goed genoeg voor Tottenham. Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat hij bij Ajax ook zou falen. Sterker nog ik denk dat Bale een goeie aanwinst zou zijn voor Ajax. |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
Trabelsi.. Dat waren nog eens tijden.. :)
Maar stop aub met te zeggen dat Vertongen op links moet spelen, dat is gewoon geen optie.
1. In het verleden stond hij daar al eens en dat was meestal waardeloos, zijn kwaliteiten komen daar helemaaaal niet uit de verf. 2. Hij is centraal gewoon onmisbaar, zowel in verdedigend opzicht als opbouwend en leidinggevend. |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
Wat mij betreft blijft anita staan met blind als backup, eventueel in de winter als atouba terug is blind dan opnieuw verhuren.
We zijn nu eenmaal geen Real Madrid dat maar kan halen wat we willen, we mogen al zeer blij zijn dat we op rechts Vd Wiel hebben (vandaag echt goed gespeeld vond ik). Zo'n type spelers zijn nu eenmaal zeer schaars, en al helemaal op links..
We moeten het doen met wat we hebben denk ik, en dan als je kijkt naar vorig seizoen dan moet het best mogelijk zijn met Anita. Voorlopig geef ik hem zeker nog het voordeel. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
En wat denkt men van de man achter het masker Christian Chivu? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Zou leuk zijn alleen denk niet dat hij al terugkomt. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Grappige is is dat vorig seizoen onze verdediging TOP was. Nu zijn ze nog niet helemaal scherp en ingespeeld. Maar eigenlijk zijn het dezelfde 4 die maar 20 tegendoelpunten kregen. En we hebben zelfs een topspits erbij gekregen. Zolang ze met zijn allen goed druk zetten en er slimmer gekeken wordt wanneer je terug moet en dat andere hun taken oppakken (zag Suarez gisteren ook soms meeverdedigen als Vertongen naar voren was) voorzie ik nog geen behoefte aan een extra verdediger. We hebben Blind en Oleguer als backup. Zelfs Ooijer is soms een optie. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Waarom nou deze verdediging zo afkraken. Vorig jaar was iedereen het er over eens dat de verdedeging stond. Anita kwam lange tijd in aanmerking voor het N-Elftal en als van Marwijk een beetje realistisch had geselecteerd dan had Anita op de bank gezeten en niet braafheid. Nu kan hij er ineens niets meer van. Wat een kolder allemaal. Geef die mensen de tijd om weer ingespeeld te raken. Het zijn geen robots namelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2010 door Per4manc -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:35 schreef PS25 het volgende:Vertonghen is ook geen linksback. Ook zou ik voor zo'n belangrijke wedstrijd niet heel veel positiewisselingen doorvoeren. Daarmee neem je een groot risico. Die Popov die ik gisteren zag spelen bij Kiev, vond ik het heel aardig doen en is deze zomer gehaald van Heerenveen. Deze linksback, die naar verluidt voor 1,5 miljoen gekocht is, zou bij Ajax niet misstaan hebben. Met de huidige situatie zou ik Blind een kans geven op die plaats. Anita heb ik hoog zitten, maar linksback is niet zijn beste positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:42 schreef alibabba het volgende:[..] Die Popov die ik gisteren zag spelen bij Kiev, vond ik het heel aardig doen en is deze zomer gehaald van Heerenveen. Deze linksback, die naar verluidt voor 1,5 miljoen gekocht is, zou bij Ajax niet misstaan hebben. Met de huidige situatie zou ik Blind een kans geven op die plaats. Anita heb ik hoog zitten, maar linksback is niet zijn beste positie. ik kan me niet voorsdtellen dat je Anita heel hoog hebt zitten, het is namelijk maar een klein mannetje toch?? |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik heb bij de afgelopen 2 Europese duels het gevoel gehad dat Anita was omgekocht... Zo slecht speelde hij! Tegen PAOK had hij al heel veel moeite met dat Portugeesje die de hele tijd binnendoor kwam en tegen Kiev zag ik er ook weer iemand op die manier vrij gemakkelijk langs glippen. Om dan nog maar te zwijgen over die rare actie vlak voor het doel, toen hij bijna de bal in eigen doel schoot...
Ik vind het eerlijk gezegd geen probleem dat Anita tegen Kiev geschorst is. Hoewel Anita verdedigend wat beter is dan Emanuelson vind ik Emanuelson positioneel eerlijk gezegd veel beter. Slechter wordt het er in ieder geval niet van en zo komt Sulejmani ook weer aan de broodnodige speelminuten. :-) |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
Zowel Urby Als Anita doen tekort, hoewel toen Anita eruit ging en Urby linksachter ging spelen er meer kansen voor Dynamo kwamen.ANita is met hetgeen we hebben wel de beste linksback,maar het is niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat een onzin over die Bale zeg. Dat is gewoon een basisspeler bij Spurs en speelt linkshalf. |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
Bruno Silva wil terug komen haha is weer versterking voor de verdeging :P stukkk |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 14:56 schreef remco k het volgende:[..] ik kan me niet voorsdtellen dat je Anita heel hoog hebt zitten, het is namelijk maar een klein mannetje toch?? Ik moest er enkele seconden over nadenken, maar het kwartje viel op tijd........xD. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 00:09 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Omdat de voorkeur misschien uitgaat naar een verdediging als;; Corluka, Dawson, King, Assou-Ekotto. Bale krijgt dus niet de voorkeur en is blijkbaar niet goed genoeg voor Tottenham. Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat hij bij Ajax ook zou falen. Sterker nog ik denk dat Bale een goeie aanwinst zou zijn voor Ajax. EENS!;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Dat was mijn vraag of hij nu wel weer minuten maakt..En hij kan idd ook links mids jah!!;) Multi net als Ema..Alleen vind ik Bale wat beterderderderderrr..XD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Opzich ben ik al blij met anita wat ik al gezegd had.. van mij hoeft er helemaal geen speler bij.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: dan ben ik het nu eens een keer met je eens joey..Laten we lekker gaan voetballen en kappen met dat neerzetten of omgooien of kopen van een elftal,straks zitten we al weer op de helft van de competitie met ik weet niet hoeveel punten achterstand als we het elftal pas goed voor mekaar hebben en weer een inhaalrace moeten gaan houden....pfffffff hou op man. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Anita vond ik niks en vind ik nog steeds niks. Ik heb zo'n voorgevoel dat we dankzij hem nog wel wat puntjes gaan verspelen. We hebben een type Granqvist nodig. Grote sterke kerel. Volgens mij speelt hij alleen centraal maar wie weet kan hij ook op links. Zodra we de CL halen dan halen die vent! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 18:28 schreef reje het volgende:Anita vond ik niks en vind ik nog steeds niks. Ik heb zo'n voorgevoel dat we dankzij hem nog wel wat puntjes gaan verspelen. We hebben een type Granqvist nodig. Grote sterke kerel. Volgens mij speelt hij alleen centraal maar wie weet kan hij ook op links. Zodra we de CL halen dan halen die vent! Die is ook best sloom en klunzig ..net als een oleguer.. Al; vond ik die tegen Dynamo best aardig!.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 18:24 schreef joduh het volgende:[..] dan ben ik het nu eens een keer met je eens joey..Laten we lekker gaan voetballen en kappen met dat neerzetten of omgooien of kopen van een elftal,straks zitten we al weer op de helft van de competitie met ik weet niet hoeveel punten achterstand als we het elftal pas goed voor mekaar hebben en weer een inhaalrace moeten gaan houden....pfffffff hou op man. Dat zijn wij niet echt vaak heh of wel:P? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 16:03 schreef Harm de Graaf het volgende:Ik heb bij de afgelopen 2 Europese duels het gevoel gehad dat Anita was omgekocht... Zo slecht speelde hij! Tegen PAOK had hij al heel veel moeite met dat Portugeesje die de hele tijd binnendoor kwam en tegen Kiev zag ik er ook weer iemand op die manier vrij gemakkelijk langs glippen. Om dan nog maar te zwijgen over die rare actie vlak voor het doel, toen hij bijna de bal in eigen doel schoot... Ik vind het eerlijk gezegd geen probleem dat Anita tegen Kiev geschorst is. Hoewel Anita verdedigend wat beter is dan Emanuelson vind ik Emanuelson positioneel eerlijk gezegd veel beter. Slechter wordt het er in ieder geval niet van en zo komt Sulejmani ook weer aan de broodnodige speelminuten. :-) met ema waar dan ook in je team wordt je er slechter van zeker als hij back staat, hij veroorzaakte zelfs de tegengoal |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 18:17 schreef joey het volgende:[..] Dat was mijn vraag of hij nu wel weer minuten maakt..En hij kan idd ook links mids jah!!;) Multi net als Ema..Alleen vind ik Bale wat beterderderderderrr..XD Je kunt toch ook zelf de Wikipedia pagina openen en zien dat hij vorig seizoen 23 wedstrijden heeft gespeeld? Dan lijkt het mij dat hij redelijk hoog in de pikorde zit bij Tottenham... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 20:30 schreef remco k het volgende:[..] met ema waar dan ook in je team wordt je er slechter van zeker als hij back staat, hij veroorzaakte zelfs de tegengoal Urby houdt tenminste wel een man voor zich als hij 1-op-1 een man verdedigt, waardoor hij de verdediging de gelegenheid geeft zich weer te hergroeperen. Anita stapt er vaak wild in en laat zich vrij makkelijk uitspelen. In aanvallend opzicht vaak een plus (aangezien hij daarmee ook vaak onverwachts ballen veroverd), maar in verdedigend opzicht een dikke min!
Ik wil die Atouba straks nog wel weer eens zien als hij weer blessurevrij is. Hij heeft in ieder geval de fysieke gesteldheid. En in die korte periode dat ik hem heb zien spelen zag ik ook dat hij een behoorlijke crosspass in de benen heeft. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Weet iemand ook werkelijk hoe het met Atouba is, waar gaat het steede mis? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 22:01 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Je kunt toch ook zelf de Wikipedia pagina openen en zien dat hij vorig seizoen 23 wedstrijden heeft gespeeld? Dan lijkt het mij dat hij redelijk hoog in de pikorde zit bij Tottenham... Dat kan.. Maar ik vraag het hier..:P Voordat ik het op wiki check..:) Zo opejn ik toch wel een beetje ook een discussie ofnie?.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 22:17 schreef joey het volgende:[..] Dat kan.. Maar ik vraag het hier..:P Voordat ik het op wiki check..:) Zo opejn ik toch wel een beetje ook een discussie ofnie?.. Gooi de knuppel maar in het hoenderhoek joey.....xD. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jij! Cynisch bedoeld....:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahaha. Wat betekent eigenlijk XD en 8-)? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Als je je hoofd schuin naar links draaid dan zie je dat bijv. :P :D XD 8-) Allemaal smileys/poppetjes zijn!;) '
De P bij :P maakt een mond met een tong eruit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
msn taal;) Sorry..Can't help it! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hoofd schuin naar links draaien? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
jaaa uhhhmmzz... jaa kan het moeilijk uitleggen..!!
Schrijf dit op een papiertje:
:P :) :D XD
En draai dan het papiertje totdat je hem zo heb gedraaid dat je de gezichtjes/smileys ziet zegmaar!;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 22:30 schreef joey het volgende:jaaa uhhhmmzz... jaa kan het moeilijk uitleggen..!! Schrijf dit op een papiertje: :P :) :D XD En draai dan het papiertje totdat je hem zo heb gedraaid dat je de gezichtjes/smileys ziet zegmaar!;) Je lijkt Cruijff wel.....:P, onnavolgbaar, maar bij nader inzien is het te begrijpen.....hahahahaha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 22:32 schreef alibabba het volgende:[..] Je lijkt Cruijff wel.....:P, onnavolgbaar, maar bij nader inzien is het te begrijpen.....hahahahaha je snapt hem nu heh!? XD hahahha |
|
|
|
|
joey
|
|
|
je gebruikt XD zelf ook al eerder!.. :P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Majaaa..laten we weer ontopic gaann;)...
Geen extra verdediger nodig!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik gebruik 'm inderdaad, maar weet eigenlijk niet wat het betekent....xD. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Je hebt gelijk..... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 22:32 schreef alibabba het volgende:[..] Je lijkt Cruijff wel.....:P, onnavolgbaar, maar bij nader inzien is het te begrijpen.....hahahahaha Hahahahahaha!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: gaat smorgens als hij zijn bed uit stapt al mis........ |
|
|
|