|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Wat denken de bookmakers er van |
|
|
|
thomASS
|
|
|
Tja Ajax heeft gelijk gespeelt uit tegen dynamo.. Met deze stand moet Ajax toch een redelijke kans hebben om de CL te halen!?
IEDEREEN DIE NOG GEEN KAARTEN HEEFT!
KOPEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tja.. Ik heb nog 2 weken vakantie ;D |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
010 in 2010
|
|
|
16 man heel me voetbal team :D |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
010 in 2010
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Goed teken, de ticketservice van Ajax was net té druk. Kon er niet opkomen, zojuist is het me gelukt en ik ben erbij! Komop jongens allemaal komen!!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
als het zo doorgaat zitten we straks met een uitverkochte Arena. :) |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Maar de kaarten van de vakken 420,421 die kant, zijn er niet. Zijn ze nooit in de verkoop gegaan of zijn ze allemaal al uitverkocht? ;-)
EDIT: zie net dat ze wel in de verkoop zijn gegaan. ALLEMAAL KOPEN!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2010 door ThomasAjacied -- |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
Hm, blijkbaar anita geschorst volgende week..
Hoop dat Jol tegen Roda eens probeert met Blind, want heb niet echt veel zin om Urby linksback te zien spelen.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik zit er...in mijn vakkie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Deze "oude" kreupele heeft ook maar een plekje geregeld:):) |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
ben er ook bij mensen vak 120 rij 1 :D ga niet vaak naar wedstrijden toe vanwege werk e.d. maar deze kan ik niet aan me voorbij laten gaan we MOETEN HET REDDEN!! WE GAAN HET REDDEN!!!!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Doet me igg goed dat de hele eerste ring bijna is uitverkocht. Tenminste die kaarten zijn niet meer beschikbaar op ajax.nl. Hoop echt dat de ArenA stamp en stampvol komt!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 14:47 schreef ThomasAjacied het volgende:Doet me igg goed dat de hele eerste ring bijna is uitverkocht. Tenminste die kaarten zijn niet meer beschikbaar op ajax.nl. Hoop echt dat de ArenA stamp en stampvol komt!! Moet wel de prijs eens beter zijn..heb er een hard hoofd in maar een volle Arena zou kicken zijn. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
2 kaartjes gekocht en komen er waarschijnlijk nog 2 bij=D |
|
|
|
|
Rich-i-am
|
|
|
ben der ook met zn 2en !! Het moet egt vol jongens!!! |
|
|
|
|
Rich-i-am
|
|
|
we hebben nog een week he... als eerste ring al bijna is uitverkocht --> gaat de goede kant op!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 17:09 schreef Rich-i-am het volgende:we hebben nog een week he... als eerste ring al bijna is uitverkocht --> gaat de goede kant op!!! Eerste ring is op 1 kaartje na uitverkocht :P Heb net ff gekeken ;) |
|
|
|
|
Rich-i-am
|
|
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Inloggen bij ticketservice van Ajax Naar Ajax - Dinamo Kiev gaan.. En dan zie je dat alleen nog op de Eerste ring vak 119 beschikbaar is. En druk je op volgende om naar aantal tickets te gaan en dan kun je zien dat er nog maar 1 ticket beschikbaar |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
oke ik kon alleen maar kiezen uit 409 tot 423 |
|
|
|
|
Drontense jood
|
|
|
had 7-8 al kaarten gefixt duss we zijn erbij komop dit moet een volle bak worden en dan schreeuwen ze naar de winst... idd urby ff een tijdje niet in de basissssss (wat is dat kind slecht zeg, mijn neefje bij de Fjes doet t beter) |
|
|
|
|
catweasle
|
|
|
423!!!!!!!!!!!!!!!RIJ 27!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
catweasle
|
|
|
TROUWENS HEREN: heeft 1 van jullie het wonder van genk al gespot??? kevin de bruyne links buiten ( rechtsbenig sterk / linksbenig ( aardig ) 17 jaar schijnt een absoluut TOPtalent te zijn. check filmpjes op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=o5OjOYAfo3A
en voor diegene die wel eens belgisch voetbal kijken, weten jullie waarschijnlijk al wie deze jongen is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik heb hem ook al eens gezien in de jeugd, toen speelde hij met ? tegen de C 1 van AJAX, maar speelt hij niet op 10 achter de spitsen? ik denk dat we daar genoeg talent hebben met Eriksen Lodeiro De Jong en straks Snijder |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 01:10 schreef Sebco het volgende:Hm, blijkbaar anita geschorst volgende week.. Hoop dat Jol tegen Roda eens probeert met Blind, want heb niet echt veel zin om Urby linksback te zien spelen.. Ik hoop dat Jol het aandurft om Daley te laten spelen tegen Roda en Dynamo.. En Sowieso Urby eruit voor Sulejmani.. na 6 jaar is het genoeg geweest met Urby! |
|
|
|
|
ajacied95
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 19:58 schreef Winston Bogarde het volgende:[..] Ik hoop dat Jol het aandurft om Daley te laten spelen tegen Roda en Dynamo.. En Sowieso Urby eruit voor Sulejmani.. na 6 jaar is het genoeg geweest met Urby! Inderdaad man man wat is de linkerkant zwak op dit moment |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 19:58 schreef Winston Bogarde het volgende:[..] Ik hoop dat Jol het aandurft om Daley te laten spelen tegen Roda en Dynamo.. En Sowieso Urby eruit voor Sulejmani.. na 6 jaar is het genoeg geweest met Urby! EENS. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Hehe ik ga zowiezo der heen ik zit vak 118 iemand anders daar? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik ben er ook, vak weet ik niet. Maat belde me vanavond dat hij een kaart heeft voor me. Ze konden vorige week per scc 9 kaarten halen. Hoop echt dat het uitverkocht raakt. Lang geleden. Vergeet de laatste superwedstrijd tegen Fiorentina nooit meer. Met 1-2 verliezen maar wel door. We moeten de eerste 10 minuten scoren en dan liefst nog 1. Nul houden zal moeilijk worden gezien onze verdediging... |
|
|
|
|
Passs
|
|
|
Ben er ook bij.. met mijn vader en mijn broertje.. we zitten in vak 125.... helaas wel 2 uur rijden om in Amsterdam te komen maar dat is het allemaal waard,, om AJAX te zien winnen!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zo te lezen zijn er een paar nieuwkomers... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Volgens Unibet zal Ajax eerder winnen dan Dinamo Kiev.. Maar de grootste kans is gelijk spel. (Maar dit zegt natuurlijk niet veel, maar ze hadden wel gelijk bij Dinamo Kiev - Ajax) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 11:00 schreef Hasjkoph het volgende:Volgens Unibet zal Ajax eerder winnen dan Dinamo Kiev.. Maar de grootste kans is gelijk spel. (Maar dit zegt natuurlijk niet veel, maar ze hadden wel gelijk bij Dinamo Kiev - Ajax) 0-0 is ook gelijk hasjkoph,;-) en ook zwaar ok tog? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Pff meer kaarten kopen mensen! Er zijn pas 36.000 kaarten verkocht.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik d8 eerst dat ik niet kon!!! D8 ff dat ik een voorstelling had, maar dats de week erna XD Whahaa... Nu misschien met me pa en broertje gezellig avondje ajax.. |
|
|
|