|
|
joduh
|
|
|
nou dat zijn er dus 36003 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Als het goed is wel jah!;) I hope so.. ik heb der zin in! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
36.003 kaarten pas verkocht... kom op mede - AJAXIEDEN...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
todywome
|
|
|
Helaas mannen! Zit weekje in Ibiza.. Maar heb goede vervanger gestuurd naar mijn stoel in 126! Succes! En don't Worry... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
40.565 kaarten verkocht.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Hoe weet je dat? Wil je best geloven hoor xD |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Haha okee. Gaat mooi zo, ga er van uit dat er ook stadionverkoop komt. Dus dat komt wel vol!! |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Ik ga niet, ik moet thuisblijven om te koken |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Kan je dat hééééél lekker... want de wedstrijd begint pas om 20.45 dus misschien komen we wel even langs :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 14:09 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Kan je dat hééééél lekker... want de wedstrijd begint pas om 20.45 dus misschien komen we wel even langs :P +1 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: jij hebt geen honger dan???
-1 voor Joey:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: geloof dat jij mij altijd een - zal geven :P hahahaha .. Ik heb Fuckin honger.. Ik ben al lekker aan het kokerellen hoor!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:00 schreef joey het volgende:[..] geloof dat jij mij altijd een - zal geven :P hahahaha .. Ik heb Fuckin honger.. Ik ben al lekker aan het kokerellen hoor!! helemaal niet kerel, helemala niks tegen je hoor, maar wat ben je aan het koken, een frikandelletje??? HAHA |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] helemaal niet kerel, helemala niks tegen je hoor, maar wat ben je aan het koken, een frikandelletje??? HAHA Hahahaaa.. heb 2 jaar koksopleiding gedaann..:P Fikandelletje is idd HEERLIJK! maar nee!! ik d8 sowieso aan kippetje, gevuld met roomkaas, spek er omheen.. Daarbij zit me Italiaanse aardappelschotel al in de oven! En daarbij nog iets.. i dunno.. zoek wel iets!:P Blijf toch een student heh!
overigens.. mooi!;) heb ook niks tegen jou hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
Oleguer23
|
|
|
Wat denken jullie over de opstelling? Ik zou dit doen Steek Vd Wiel - Alderwereld - Oleguer - Vertonghen De Jong - Enoh - De Zeeuw - Urby El hamdoui - Suarez |
|
|
|
|
ajacied95
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:20 schreef Oleguer23 het volgende:Wat denken jullie over de opstelling? Ik zou dit doen Steek Vd Wiel - Alderwereld - Oleguer - Vertonghen De Jong - Enoh - De Zeeuw - Urby El hamdoui - Suarez flikker op met je oleguer man, dorpsidioot! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:07 schreef joey het volgende:[..] Hahahaaa.. heb 2 jaar koksopleiding gedaann..:P Fikandelletje is idd HEERLIJK! maar nee!! ik d8 sowieso aan kippetje, gevuld met roomkaas, spek er omheen.. Daarbij zit me Italiaanse aardappelschotel al in de oven! En daarbij nog iets.. i dunno.. zoek wel iets!:P Blijf toch een student heh! overigens.. mooi!;) heb ook niks tegen jou hoor! HAHAHAHAHA, hij kan nog echt koken ook, kook jij dan een lekker potje voor de vaste forum bezoekers als ajax zijn kampioenswedstrijd speelt??? wel gezellig, met z'n 100 in een studentenhok |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: nou, nou, en ik dacht dat jij vond dat ik mezelf voor schut zet???, kijk eens naar je eigen reactie.. |
|
|
|
|
todywome
|
|
|
Dan nog liever met 10 man dan met Urby |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het is momenteel gewoon onze zwakste schakel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dus je weet het nu eindelijk zelf ook??:):) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: haha nope,we weten nu wel zo langzamerhand wat JIJ vind!!! |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
we moeten niet met urby gaan spelen. laat sulejmani maar is spelen. ik vond hem ook helemaal niet slecht spelen toen die inviel. en hij was de enige die tenminste op afstand durfde te schieten. ik ben der ook bij!:D vak 407. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
verdediging weet ik niet, misschien is het wat om de achterste linie als volgt beginnen: Greg-Ooijer-Alde-Vertonghen Ooijer kan wel de boel aansturen met zijn ervaring en in Vertonghen heb je toch een goede verdediger op de linksback positie. Middenveld dan met: De Zeeuw-De Jong-Enoh-Sulejmani Voorin: Suarez-El Hamdaoui Wat denken jullie daarvan? |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
nee geen 442. je kan dan beter 433 spelen. greg-vertonghen-alderweireld-urby de zeeuw-de jong-enoh sulejmani-el hamdaoui-suarez en dan de jong met de punt naar voren. maar tja ik zie liever geen ooijer of oleguer. dan zie ik liever een opkomende back net zoals van der wiel. dus dan is urby de speler die dan perfect op de links back positie kan staan. |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
ik zeg: sulejmani 1 - 0 suarez 2 - 0 urby 3 - 0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hetzelfde geld voor jou, we weten nu ook wel dat jij hem wel goed vind toch?? HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 11:02 schreef dege het volgende:verdediging weet ik niet, misschien is het wat om de achterste linie als volgt beginnen: Greg-Ooijer-Alde-Vertonghen Ooijer kan wel de boel aansturen met zijn ervaring en in Vertonghen heb je toch een goede verdediger op de linksback positie. Middenveld dan met: De Zeeuw-De Jong-Enoh-Sulejmani Voorin: Suarez-El Hamdaoui Wat denken jullie daarvan? ik dekn dat Vertongen verdedigend erg goed kan zijn op linksback, alleen zal hij vanaf hier opbouwend niet veel kunnen brengen vanaf deze positie, verdedigend gedacht, is dit wel de sterkst mogelijke verdediging denk ik, maar dan zou je eigenlijk ook Olequer nog naast Ooijer moeten zetten. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:07 schreef joey het volgende:[..] Hahahaaa.. heb 2 jaar koksopleiding gedaann..:P Fikandelletje is idd HEERLIJK! maar nee!! ik d8 sowieso aan kippetje, gevuld met roomkaas, spek er omheen.. Daarbij zit me Italiaanse aardappelschotel al in de oven! En daarbij nog iets.. i dunno.. zoek wel iets!:P Blijf toch een student heh! overigens.. mooi!;) heb ook niks tegen jou hoor! Ooit van het Kurhaus gehoord in Scheveningen? Daar werk ik dus als chefkok en geloof me een kip met gevulde roomkaas staat niet echt hoog qua moeilijksheidsgraad om te bereiden. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:46 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Ooit van het Kurhaus gehoord in Scheveningen? Daar werk ik dus als chefkok en geloof me een kip met gevulde roomkaas staat niet echt hoog qua moeilijksheidsgraad om te bereiden. Als het maar lekker is.. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Hangt ervan af hoe je de kip bereid. Die roomkaas is namelijk een gok wat je neemt bij sommige gerechten.
Maaar back on topic? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:46 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Ooit van het Kurhaus gehoord in Scheveningen? Daar werk ik dus als chefkok en geloof me een kip met gevulde roomkaas staat niet echt hoog qua moeilijksheidsgraad om te bereiden. grappig, werk je daar al lang dan?? ik at daar voor een aantal jaar geleden regelmatig met klanten.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 22:59 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Hangt ervan af hoe je de kip bereid. Die roomkaas is namelijk een gok wat je neemt bij sommige gerechten. Maaar back on topic? hey, je ging zelf offtopic |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] grappig, werk je daar al lang dan?? ik at daar voor een aantal jaar geleden regelmatig met klanten.... Ik werk er nu 4 jaar. Maar ben pas 1 jaar chefkok. Dan zou het best kunnen zijn dat ik je eten heb gemaakt. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Volgens mij ging het al eerder over kippen en roomkazen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
met ons koningskoppel Hammie/Suarez moet het lukken tegen deze ploeg. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Urby speelt sowieso, of als linksback of links voorin. Hij zal het gaan tonen, let maar op... |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Stekeleburg Van der wiel-Alderweireld-Oleguer-Vertonghen Enoh-De Jong-De Zeeuw Suraez- El Hamdaoui-Emanuelson
Bank: Verhoeven-Blind-Ooijer-Eriksen-Sulejmani-Bonevacia-Jozefszoon Tribune: Donald, Zeegelaar Afwezig: Vermeer, Anita, Lindgren, Lodeiro Ook nog afwezig: Mido Morgen weg: Aissati, Sarpong |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
...en Atouba is ook nog gelesseerd |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Steek VD Wiel, Alderweireld,Vertonghen,Emanuelson De Zeeuw, De Jong, Enoh Suarez, El Hamdaoui en Sulejmani |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Iemand kaarten online gekocht? Ik heb ze namelijk nog steeds niet binnen.. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Ja gekocht, binnen 2 dagen binnen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik haal ze morgen via een ticketbox |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 14:31 schreef Sonjajax het volgende:Stekeleburg Van der wiel-Alderweireld-Oleguer-Vertonghen Enoh-De Jong-De Zeeuw Suraez- El Hamdaoui-Emanuelson Bank: Verhoeven-Blind-Ooijer-Eriksen-Sulejmani-Bonevacia-Jozefszoon Tribune: Donald, Zeegelaar Afwezig: Vermeer, Anita, Lindgren, Lodeiro Ook nog afwezig: Mido Morgen weg: Aissati, Sarpong prima opstelling, zeker de verdediging, al weet je natuurlijk dat je Urby beter met Zeegelaar kan ruilen en dan Sulejmani in de basis... |
|
|
|