|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 14:42 schreef Dramawedstrijd het volgende:Steek VD Wiel, Alderweireld,Vertonghen,Emanuelson De Zeeuw, De Jong, Enoh Suarez, El Hamdaoui en Sulejmani zoiets verwacht ik ook, alleen denk ik dat Suli dan toch vanuit het middenveld moet spelen. Om meteen met 3 spitsen te beginnen weet ik niet tegen Dinamo, maar het fijne met Suli in de basis dat je heel makkelijk om kan schakelen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 18:59 schreef dege het volgende:[..] zoiets verwacht ik ook, alleen denk ik dat Suli dan toch vanuit het middenveld moet spelen. Om meteen met 3 spitsen te beginnen weet ik niet tegen Dinamo, maar het fijne met Suli in de basis dat je heel makkelijk om kan schakelen. Ik zou ook niet te aanvallend gaan spelen nee.. Ik ben benieuwd.. Zal wel zoeits worden idd.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Volgens mij is het uitverkocht. Zojuist even gekeken via Online verkoop. Maar ik kan geen vakken meer kiezen! Ook beperkt zicht is uitverkocht..
DIT WORDT EEN SFEERTJE!!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Inderdaad het is uitverkocht! Dit gaat een gruwelijke sfeer worden. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
Gaaf.... dat wordt genieten van de sfeer woensdag... hopelijk zenden ze genoeg sfeerbeelden uit zodat Ajax weer het visitekaartje wordt voor Europa. Met oogstrelend voetbal en een spitsenduo waar volgend jaar heel Europa met 100 miljoen Euro komt bieden. Maar we verkopen dan nog niet...eerst de C.L. winnen
En die 3e ster halen komend seizoen.
Dit wordt het seizoen van ajax want het is het lelijkste shirt ooit...zul je altijd zien dat je daar het meest succes mee hebt. incl. 3e ster. |
|
|
|
|
buhpuh111
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:58 schreef XXX het volgende:Gaaf.... dat wordt genieten van de sfeer woensdag... hopelijk zenden ze genoeg sfeerbeelden uit zodat Ajax weer het visitekaartje wordt voor Europa. Met oogstrelend voetbal en een spitsenduo waar volgend jaar heel Europa met 100 miljoen Euro komt bieden. Maar we verkopen dan nog niet...eerst de C.L. winnen En die 3e ster halen komend seizoen. Dit wordt het seizoen van ajax want het is het lelijkste shirt ooit...zul je altijd zien dat je daar het meest succes mee hebt. incl. 3e ster. LELIJK SHIRT:O!!!??? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Zijn nog enkele kaarten verkrijgbaar. Dat zijn alleen kaarten met beperkt zicht.. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote: JA...heel lelijk shirt
of heb je niet gezien dat de rode baan niet doorloopt ten faveure van de adidasstrepen... |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Wij halen de Champions League! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 07:46 schreef XXX het volgende:[..] JA...heel lelijk shirt of heb je niet gezien dat de rode baan niet doorloopt ten faveure van de adidasstrepen... DAT BOEIT ME WERKELIJK WAAR GEEN ENEE FLIKKER!:P hahaha Ik vind beide shirts erg mooi!:) |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:
dit is zoals het hoort...de rode baan moet doorlopen... al decennia zo en zo hoort het.
en niet zo..
mag jou dan niet boeien... voor mij een verkwansing van ons ideaal en de sponsor Adidas boven het originele shirt stellen. Dit had nooit mogen gebeuren...die 3 streepjes zijn erbij en mogen niet belangrijker zijn dan AJAX
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Najaaa ..,, als jij er zo'n drama van wilt maken doe dat lekker.. Maar ik vind het kiezen of ik vanavond een kroket of een frikandel of iets anders bij me patat wil nog belangrijker dan of die baan wel of niet doorloopt...:P |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 17:38 schreef joey het volgende:Najaaa ..,, als jij er zo'n drama van wilt maken doe dat lekker.. Maar ik vind het kiezen of ik vanavond een kroket of een frikandel of iets anders bij me patat wil nog belangrijker dan of die baan wel of niet doorloopt...:P Dag dan... Ajax-identiteit of je vetzucht vergelijken... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Hahahhahaaaaaaa.... Ik eet geen eens frituur vanavond.. Je kan er echt boos om worden hehe:P? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik kan me het wel goed voorstellen dat mensen hier boos van worden, het is niet het "AJAX" shirt zoals dat hoort.
Maar als je er zonder vooroordeel naar kijkt is het wel een mooi shirt, wat niet weg neemt dat het inderdaad niet had gemogen |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
met 3 man present, we maken er een mooie avond van, die we Afsluiten met bier omdat we doorzijn :D |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: ik moet zeggen dat je wel gelijk hebt. het shirt is minder mooi nu die baan niet doorloopt. maar als je het niet had gezegt had ik het niet opgemerkt. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: lkkr filmpje thomASS :) |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
heel lekker filmpje...
zal morgenavond een topper worden qua sfeer...
hoor links en rechts al dat ze bezig zijn... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
3 man vak 409 tot morgen ! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:29 schreef Mikejz93 het volgende:met 3 man present, we maken er een mooie avond van, die we Afsluiten met bier omdat we doorzijn :D jij trakteert ? :D |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
We moeten Ons vasthouden aan het feit dat Kiev maar 1x wist te winnen in Nederland. In '97, in Eindhoven tegen Psv, werd het in de groepsfase van de Cl 1-3 voor de Oekrainers.
Van de resterende 4x werd telkens een uitslag genoteerd, waarmee Dinamo morgen uitgeschakeld zou worden. In '75 verloor Kiev met 2-1 van Psv, in '85 met 2-1 van Utrecht, in 2000 wederom 2-1 tegen weer Psv en in 2002 kwam Kiev niet verder dan 0-0 in Rotterdam tegen Feyenoord.
De zenuwen beginnen me nu al op te spelen en wat zit ik te snakken naar een avontuur in de CL. Het zal en moet gaan lukken en met een uitverkocht stadion zal er een sfeer gecreerd worden, dat Kiev laat beven. Ik zou het verstandig vinden om in de Oranje-variant te gaan spelen. De laatste 4 moeten niet veel ruimte laten in hun rug en Enoh moet kort voor de verdediging gaan spelen. De Zeeuw moet bij balbezit aansluiten, maar bij balverlies in de buurt van Enoh blijven. De middenvelders en aanvallers van Kiev zijn sterk en zij mogen niet de ruimte krijgen om te gaan tikken. Urby stel ik als linksback op, omdat hij op dit moment Anita het beste kan vervangen. Jol zou inderdaad eens op Sulejmani kunnen gaan gokken en hopen dat hij hem, juist voor dit cruciale duel, uitermate geprikkeld heeft en het uiterste gaat brengen. Het kan ook zijn dat hij op links voor Eriksen kiest, omdat hij de bal kan vasthouden, waardoor er aansluiting kan komen vanuit het middenveld. Ik weet niet of Jol het durft, maar ik zou met Sulejmani gaan spelen, want met hem, El Hamdaoui en Suarez weet je zeker dat de laatste lijn van hun achterin blijft. De Jong is de verbindingsspeler tussen middenveld/aanval. Ik verwacht een heet avondje en dat Ajax aan het langste eind trekt. Ik voorspel een 2-0 overwinning en ik hoop dat Sulejmani een goal scoort en een assist geeft, waaruit Suarez of El Hamdaoui kan scoren.
Zou 2-0 de juiste uitslag zijn? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:28 schreef alibabba het volgende:We moeten Ons vasthouden aan het feit dat Kiev maar 1x wist te winnen in Nederland. In '97, in Eindhoven tegen Psv, werd het in de groepsfase van de Cl 1-3 voor de Oekrainers. Van de resterende 4x werd telkens een uitslag genoteerd, waarmee Dinamo morgen uitgeschakeld zou worden. In '75 verloor Kiev met 2-1 van Psv, in '85 met 2-1 van Utrecht, in 2000 wederom 2-1 tegen weer Psv en in 2002 kwam Kiev niet verder dan 0-0 in Rotterdam tegen Feyenoord. De zenuwen beginnen me nu al op te spelen en wat zit ik te snakken naar een avontuur in de CL. Het zal en moet gaan lukken en met een uitverkocht stadion zal er een sfeer gecreerd worden, dat Kiev laat beven. Ik zou het verstandig vinden om in de Oranje-variant te gaan spelen. De laatste 4 moeten niet veel ruimte laten in hun rug en Enoh moet kort voor de verdediging gaan spelen. De Zeeuw moet bij balbezit aansluiten, maar bij balverlies in de buurt van Enoh blijven. De middenvelders en aanvallers van Kiev zijn sterk en zij mogen niet de ruimte krijgen om te gaan tikken. Urby stel ik als linksback op, omdat hij op dit moment Anita het beste kan vervangen. Jol zou inderdaad eens op Sulejmani kunnen gaan gokken en hopen dat hij hem, juist voor dit cruciale duel, uitermate geprikkeld heeft en het uiterste gaat brengen. Het kan ook zijn dat hij op links voor Eriksen kiest, omdat hij de bal kan vasthouden, waardoor er aansluiting kan komen vanuit het middenveld. Ik weet niet of Jol het durft, maar ik zou met Sulejmani gaan spelen, want met hem, El Hamdaoui en Suarez weet je zeker dat de laatste lijn van hun achterin blijft. De Jong is de verbindingsspeler tussen middenveld/aanval. Ik verwacht een heet avondje en dat Ajax aan het langste eind trekt. Ik voorspel een 2-0 overwinning en ik hoop dat Sulejmani een goal scoort en een assist geeft, waaruit Suarez of El Hamdaoui kan scoren. Zou 2-0 de juiste uitslag zijn? ik zou ook Ema linksachter doen.. En Sule dan linksvoor! Ik denk een 1-0 overwinning voor ajax! Doelpunt van Vertonghen..:)Koppie Koppie!..We zullen zien!! Zoals ik eerder al zei: Ik heb der zin in!!!!!:D |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jaaa ema linksachter... dan moeten we flink scoren!! Want we krijgen er dan ook een flink aantal om onze oren xD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:33 schreef freakie het volgende:Jaaa ema linksachter... dan moeten we flink scoren!! Want we krijgen er dan ook een flink aantal om onze oren xD Jaaa wie doe jij linksachter dan..???? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Dei kan totaal niet uit de voeten op linkss..Daarbij ga jij zeker oleguer dan naast Alde plaatsen?.. Vertonghen heeft daar al een keer gespeedl vorig seizoen..Tegen ..volgens mij.. Juve! En dat was niet best,.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik weet het niet zo zeker.. Vertonghen ging toen vaak fout maar dat kwam ook omdat anderen niet goed aan het verdedigen waren.. Maar we zien het wel.. Maar wie stond er nou nog meer op die positie?? Tegen chelsea speelde hij daar dacht ik ook.. uuu zeegelaar?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:38 schreef freakie het volgende:Ik weet het niet zo zeker.. Vertonghen ging toen vaak fout maar dat kwam ook omdat anderen niet goed aan het verdedigen waren.. Maar we zien het wel.. Maar wie stond er nou nog meer op die positie?? Tegen chelsea speelde hij daar dacht ik ook.. uuu zeegelaar?? Oeff.. Zeegelaar is een linkeraanvaller.. Jol heeft gekeken of die eventueel ook in aanmerking kwam voor de verdediging..Was Niet zo erg gecharmeerd van..Dan liever Blind! Neee.. gewoon Ema op links..En anders maar Vertonghen proberen.. Maar dan is het centraal minder!! Moeilijk dus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:35 schreef joey het volgende:[..] Dei kan totaal niet uit de voeten op linkss..Daarbij ga jij zeker oleguer dan naast Alde plaatsen?.. Vertonghen heeft daar al een keer gespeedl vorig seizoen..Tegen ..volgens mij.. Juve! En dat was niet best,.. Hij was toen juist heel erg goed op links, hij was wel verantwoordelijk voor twee tegengoals, maar dat waren kopduels in het centrum van de 16 en dat had dus niks met zijn positie als linksback te maken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:38 schreef freakie het volgende:Ik weet het niet zo zeker.. Vertonghen ging toen vaak fout maar dat kwam ook omdat anderen niet goed aan het verdedigen waren.. Maar we zien het wel.. Maar wie stond er nou nog meer op die positie?? Tegen chelsea speelde hij daar dacht ik ook.. uuu zeegelaar?? Kom op Freaky Zeegelaar speelde daar alleen omdat er niemand anders was en hij Ozbiliz vanaf links wou laten speelen, ik hadf van jou wel verwacht dat je wist dat Zeegelaar een echte linksbuiten is, |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Ik heb het idee dat vanavond Sulejmani op links gaat spelen. Jol wil doelpunten en op counters komt de snelheid van Sulejmani alleen maar goed van pas. Ik denk 2-0 voor Ons Aller Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik weet inderdaad dat zeegelaar linksbuiten is ja.. Maar ik kan me wel opvreten als urby linksachter zou gaan spelen.. Dat word me nog een pretje voor dinamo.. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Anita was geschorst toch? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Jaja wie als linksachter nu dan? Urby? Atouba? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nee.. Ik heb geen idee.. Ik denk Urby maar hopen van niet.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Geen vlaggetjes vanavond :( |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jongens, ik ben fucking zenuwachtig. @Hasjkoph, meen je niet, geen vlaggetjes? :'( |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Nope geen vlaggetjes. Maar er wordt gezegd dat er iets mooiers staat te wachten.. *Ajax shirt aantrekt* |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
50.000 kaarten zijn er neergelegd...dat wordt een hele mooie sfeeraktie.
begint nu wel te kriebelen...
AJAX WILL WIN... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat meen ik niet? Blind? Dat was ook een grapje.. zie reactie daaronder..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
begrijp alleen niet waarom Eriksen erin staat, had liever Suli gezien, maar ja |
|
|
|
|
dege
|
|
|
tevens de slechtse man van het veld die Eriksen, maar wat staat Maarten weer KLASSE te keepen!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik zit 'm werkelijk te knijpen en ik begrijp niets van de taktiek. Voor hetzelfde geld was het in ons nadeel beslist, maar WE STAAN 1-0 VOOR!!!!!!! Dat Kiev had telkens de ruimte om tussen de linies te spelen en dat kan voorkomen worden door simpelweg compacter te spelen. De middenvelders van Ons, Enoh/de Zeeuw staan naar mijn mening veel te diep en moeten dichter op de verdediging. Bij balbezit kom je eruit, maar zorg eerst dat je het achterin op orde hebt.
AJAX KOM OP!!!!! |
|
|
|