BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Dinamo Kiev (25-08-2010 20:45): 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Eriksen is inderdaad niet best aan het voetballen maar die is samen met urby de slechste man van het veld.. Urby is bij elke kans tegen de fout in gegaan.. Bijna alle ballen gaan naar de kant waar urby staat.. stekelenburg is een held.. Maar suarez natuurlijk ook....!!!
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - woensdag 25 augustus 2010 - 21:41   quote  deeplink  
Wie hebben we op de bank zitten om Eriksen te vervangen?
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Urby stond inderdaad enkele keren verkeerd opgesteld, maar steeds zijn de middenvelders aan het zoeken naar de man op links, maar die Eriksen trekt steeds naar binnen. Daarom mag van mij dadelijk zeker Sulejmani erin komen, zeker met het oog dat die back al een gele kaart heeft, daar kun je dan toch wel iets mee als Sulejmani zijnde.
Verder ben ik blij dat het 1-0 staat, want het had zeker anders kunnen zijn. Maar wat een schitterend doelpunt van Suarez en Maarten?? Geen woorden voor, wat een topkeeper!!
alibabba
 alibabba - woensdag 25 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 21:41 schreef ajaxuitmokum! het volgende:
Wie hebben we op de bank zitten om Eriksen te vervangen?
Ajax moet van achteruit compacter spelen en Sulejmani voor Eriksen brengen. De Jong word de verbindingsspeler tussen middenveld/aanval en de Zeeuw/Enoh dichter bij de verdediging, zodat Kiev niet de ruimte krijgt om tussen de linies te spelen. Op de counter en bij balbezit de Zeeuw doorschuiven, maar Enoh blijft in de verdedigende rol.
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 22:17   quote  deeplink  
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2-0
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 22:36   quote  deeplink  
JAAAAA, EINDELIJK HEBBEN WE DE CL!!!!!!
AFCA Roelio
 AFCA Roelio - woensdag 25 augustus 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Wat een f****ing spanning..
Maar eindelijk weer CL in Amsterdam, zoals het hoort!!! HELDEN!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door AFCA Roelio --
alibabba
 alibabba - woensdag 25 augustus 2010 - 22:50   quote  deeplink  
FANTASTISCH...........:):):)
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 22:49 schreef AFCA Roelio het volgende:
Wat een f****ing spanning..
Maar eindelijk weer CL in Amsterdam, zoals het hoort!!! HELDEN!!!!
inderdaad wat een spanning, was niet goed voor me bloeddruk hahaha
AFCA Roelio
 AFCA Roelio - woensdag 25 augustus 2010 - 23:01   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat sulejmani blijft! Ben eerlijk gezegd een beetje klaar met Urby... Eriksen komt ook nog te kort helaas.. Denk dat Sulejmani toch echt de meeste potentie heeft op links buiten. Vandaag zag je ook weer even dat hij een geweldige versnelling/actie in huis heeft. Heb veel positieve punten van hem gezien deze voorbereiding. Gun die jongen het vertrouwen en hij gaat ons terug betalen.
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Ongelooflijk dit vandaag jongens, eindelijk weer CL, echt geweldig, voor mijn gevoel zat hier meer spanning op dan met de wk finale HAHAHA.

Bijna het hele team was goed de tweede helft, absoluut een compliment waard, toch waren vandaag aanvallend de belangrijkste mensen Suarez, De Jong, El Hammie, en eigenlijk is de beslissende man vandaag gewoon invaller Sulejmani, de snelheid waar hij z'n man voorbij liep en daarna zo makkelijk het overzicht bewaren, dan ben je gewoon een hele goede voetballer.....
Het stemt mij trouwens erg goed, dat wij dit hebben kunnen bereiken, zonder dat we op het niveau zitten van de afgelopen tweede seizoenshelft. als AJAX echt in vorm gaat komen, dan kunnen er nog mooie dingen gebeuren in Amsterdam...

Iedereen mag de discussie aangaan, maar de assist van Sulejmani en de aanval daaraan vooraf gaande is echt van extreem grote klasse, en in mijn ogen de belangrijkste actie van de afgelopen 4,5 jaar in de A'dam Arena, want dit levert ons direct CL op....
Wat een invalbeurt van Sulejmani, als AJAX hem naar Vitesse laat gaan, dan sporen ze niet helemaal...
morkanne
 morkanne - woensdag 25 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Wat een sukkel die de zeeuw dat hij bij de cornervlag een bal denkt vast te moeten houden. Dit moet hij aan de echte voetballers overlaten en zelf moet hij verdedigen!
AFCA Roelio
 AFCA Roelio - woensdag 25 augustus 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:02 schreef remco k het volgende:
Ongelooflijk dit vandaag jongens, eindelijk weer CL, echt geweldig, voor mijn gevoel zat hier meer spanning op dan met de wk finale HAHAHA.

Bijna het hele team was goed de tweede helft, absoluut een compliment waard, toch waren vandaag aanvallend de belangrijkste mensen Suarez, De Jong, El Hammie, en eigenlijk is de beslissende man vandaag gewoon invaller Sulejmani, de snelheid waar hij z'n man voorbij liep en daarna zo makkelijk het overzicht bewaren, dan ben je gewoon een hele goede voetballer.....
Het stemt mij trouwens erg goed, dat wij dit hebben kunnen bereiken, zonder dat we op het niveau zitten van de afgelopen tweede seizoenshelft. als AJAX echt in vorm gaat komen, dan kunnen er nog mooie dingen gebeuren in Amsterdam...

Iedereen mag de discussie aangaan, maar de assist van Sulejmani en de aanval daaraan vooraf gaande is echt van extreem grote klasse, en in mijn ogen de belangrijkste actie van de afgelopen 4,5 jaar in de A'dam Arena, want dit levert ons direct CL op....
Wat een invalbeurt van Sulejmani, als AJAX hem naar Vitesse laat gaan, dan sporen ze niet helemaal...
Ik heb 2 woorden: 'HELEMAAL MEE EENS'

:D
Spren
 Spren - woensdag 25 augustus 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Feestje hier in Noord-Brabant onder de schaduw van Eindhoven! Na 5 lange jaren eindelijk weer dat deuntje elke dinsdag en woensdag dat je weer kippenvel bezorgd!
Het voelt weer zo lekker thuis!
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:05 schreef morkanne het volgende:
Wat een sukkel die de zeeuw dat hij bij de cornervlag een bal denkt vast te moeten houden. Dit moet hij aan de echte voetballers overlaten en zelf moet hij verdedigen!
hij probeerde gewoon tijd te rekken, vrij normaal toch..... Jullie Feyenoorders moeten nog maar zien of jullie kunnen winnen in Belgie, je had ons ook gewoon kunnen feliciteren met onze fantastische overwinning
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - woensdag 25 augustus 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:05 schreef morkanne het volgende:
De Zeeuw was juist de beste in het tijdrekken, hij lokte ook nog een paar vrije trappen uit.
Oceanu
 Oceanu - woensdag 25 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Bij sommigen een keurige winnaarsmentaliteit gezien. Vrije trappen uitlokken, tijdrekken, zeiken, zuigen bij de tegenstander. Prachtig !! En de 2e goal was echt een ajax-aanval. Hopen dat dit ook lekker door gaat werken de competitie in.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - woensdag 25 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Gefeliciteerd iedereen van het Ajax Forum! Eindelijk waar wij zo op hebben zitten wachten!
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
De zeeuw fantastisch maar enoh jongens hij was WEEEERGALOOS!! suarez 4 keer zijn tegenstander gepaneerd die verdediger heeft de rest van de wedstrijd met zijn benen dicht gelopen xDxD Sulejjmani met geweldige rendement.. 15 min.. 1 goede actie en 1 assist.. Vertonghen op dat foutje na geweldig maar ook alder was weer terug.. Van der wiel verdedigend vandaag beter dan aanvallend.. Ook goed om te zien..!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door freakie --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 25 augustus 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:24 schreef freakie het volgende:
De zeeuw fantastisch maar enoh jongens hij was WEEEERGALOOS!! suarez 4 keer zijn tegenstander gepaneerd die verdediger heeft de rest van de wedstrijd met zijn benen dicht gelopen xDxD Sulejjmani met geweldige rendement.. 15 min.. 1 goede actie en 1 assist.. Vertonghen op dat foutje na geweldig maar ook alder was weer terug.. Van der wiel verdedigend vandaag beter dan aanvallend.. Ook goed om te zien..!
Je vergeet de belangrijkste man van het veld...de keeper! Niemand had wat kunnen zeggen als Kiev voor rust met 0-2 voor had gestaan en dan had Ajax nog 3x moeten scoren.
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 23:27   quote  deeplink  
Ja sorry steek was ik vergeten... Jongens hoe kan ik dat vergeten.. ALTIJD GEZEGT DAT DEZE MAN GOED WAS.. Tsja remco moet het toch even kwijt.. Geweldig was deze man.. echt 2 keer zag ik het niet meer zitten maar ineens dat handje van steek.. En ik gillen jongen!! xD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door freakie --
gast56
 gast56 - donderdag 26 augustus 2010 - 01:17   quote  deeplink  
Iedereen kan wel zeggen dat Suli moet blijven, maar sinds hij begin dit seizoen laat zien op de weg terug te zijn wordt hij niet opgesteld, terwijl hij juist vertrouwen nodig heeft. En Jol maar zeggen dat ze aan het praten zijn met hem, maar dat Suli graag verhuurd wil worden. Hoe zou dat toch komen! Met Suli El Ham en Suarez heb je een fantastische aanval. Nee stelt hij Ema op die volgend jaar gratis weggaat! Laat die maar lekker op de bank zitten en evt invallen.
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 26 augustus 2010 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 01:17 schreef gast56 het volgende:
Iedereen kan wel zeggen dat Suli moet blijven, maar sinds hij begin dit seizoen laat zien op de weg terug te zijn wordt hij niet opgesteld, terwijl hij juist vertrouwen nodig heeft. En Jol maar zeggen dat ze aan het praten zijn met hem, maar dat Suli graag verhuurd wil worden. Hoe zou dat toch komen! Met Suli El Ham en Suarez heb je een fantastische aanval. Nee stelt hij Ema op die volgend jaar gratis weggaat! Laat die maar lekker op de bank zitten en evt invallen.
helemaal met je eens gozer!!! dit seizoen heeft sulejmani laten zien dat hij gretig is...

we zullen maar zeggen beter laat dan nooit;)
Passs
 Passs - donderdag 26 augustus 2010 - 02:17   quote  deeplink  
Zat in het stadion.. en wow !! Wat een wedstrijd.. Was wel even billen knijpen eerste 20 minuten,, met al die kansen voor Kiev recht voor ons...Heerlijke wedstrijd en mooie doelpunten, heerlijke aanval van ajax bij het 2e doelpunt. HUP SULEJMANI !
morkanne
 morkanne - donderdag 26 augustus 2010 - 07:18   quote  deeplink  
Ik vond het tijdrekken wel slim maar De Zeeuw moet dat niet doen bij de hoekvlag.
Laat dat over aan da aanvallers en blijf zelf in de organisatie staan.
Je zag dat ze er snel uitkwamen toen hij de bal kwijt was en dan mis je een verdedigende middenvelder.
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 07:31   quote  deeplink  
Morkanne.. Als dat dan niet kan of niet de makkelijkste oplossing is?? En dan als de zeeuw gewoon terug rent is er niks aan de hand er waren al 8 mensen aan het verdedigen als het er niet meer waren...
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 10:10   quote  deeplink  
heel ajax verdient een compliment, zoals ze gisteren gevochten hebben, super. Natuurlijk zijn er uitschieters, maar uiteindelijk wint het collectief en dat is ook wat AJAX uitstraalt sinds JOL er is, samen zijn we sterk en samen klaren we deze klus.
Jaren achter elkaar hebben we goede voetballers gehad, maar was het vaak geen team, maar dit team vecht voor elkaar en dat vind ik zo geweldig om te zien, klasse gedaan AJAX en JOL.
En natuurlijk hoop ik ook dat Sulejmani blijft.
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:27 schreef freakie het volgende:
Ja sorry steek was ik vergeten... Jongens hoe kan ik dat vergeten.. ALTIJD GEZEGT DAT DEZE MAN GOED WAS.. Tsja remco moet het toch even kwijt.. Geweldig was deze man.. echt 2 keer zag ik het niet meer zitten maar ineens dat handje van steek.. En ik gillen jongen!! xD
Waar haal je toch vandaan dat ik hem niet goed vind.
Ik vond hem niet beslissend en niet goed genoeg, en dat was hij voor de afgelopen winterstop ook niet, na de winterstop is hij gewoon erg gegroeid, en is nu gewoon een hele goede keeper.
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 26 augustus 2010 - 12:00   quote  deeplink  
jongens jongens wat speelde Eriksen slecht he... ik vind dat hij momenteel Ajax1 niet waardig is... Geen 1 goede pass! Fysiek was die nergens... vind het echt erg, of overdrijf ik nu?? alles moest over rechts want links ging er niks goed...
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:00 schreef Aaaaight het volgende:
jongens jongens wat speelde Eriksen slecht he... ik vind dat hij momenteel Ajax1 niet waardig is... Geen 1 goede pass! Fysiek was die nergens... vind het echt erg, of overdrijf ik nu?? alles moest over rechts want links ging er niks goed...
helemaal mee eens, en omdat hij niet op niveau presteerde was de linkerflank middelmatig tot zwak, hierdoor kwam Urby ook vaak in de problemen.
Helaas stond urby de 1e helft niet altijd even goed opgesteld, maar de 2e helft uitstekend hersteld.
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:00 schreef Aaaaight het volgende:
Hij was inderdaad slecht, maar als je de samenvattingen terug kijkt, zet hij wel HAmmie een keer voor de Keeper, waar Suarez en Hammie elkaar in de weg lopen, een goede dieptepass aan de rechterzijde op Suarez die voorzet waar Hammie wat ongelukkig mist, en kaatst de bal op Suarez waar het eerste gevaarlijke AJAX schot uit de wedstrijd uit komt...

Dat zijn toch 3 extreem belangrijke goede passes geweest, waar zomaar 2 goals uit kunnen vallen, ik ben het wel met je eens hoor, hij speelde ook echt dramatisch slecht, maar toch heeft hij wel rendement, iig meer dan Urby, en dat in zijn slechtste wedstrijd voor ajax tot nu toe..
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 12:38   quote  deeplink  
soms moet je toch eens proberen om niet met een anti-URBY bril te kunnen kijken, inderdaad eerste helft was niet zo best maar de 2e helft is haast niemand meer aan hem voorbij gekomen.
gabri
 gabri - donderdag 26 augustus 2010 - 12:39   quote  deeplink  
ik zeg maar 1 ding jodduuuuh
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 26 augustus 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Sjonge jonge,
het was me een avondje van veel ergernis en vreugde. Kom uit Zwolle en ging mooi kwart voor 6 weg zodat er ongeveer kwart over 7 konden zijn, niet dus. Staan we daar godverdomme in de file in Zwolle. Om half 8 waren we pas Zwolle uit! Toen maar 150 op de cruise en helaas 2 minuten te laat voor de wedstrijd, nouja iig bijna op tijd.
Dat was de helft van de ergernis, nu komt de vreugde, de Ajacieden hebben gestreden en hebben het gehaald, mijn complimenten jongens!!
Terug was het weer poepie druk op de A9 en A1, ze deden maar 1 strook open omdat ze langs de snelweg gingen snoeien....... Hadden berekend kwart over 12 thuis te zijn, dat werd dus 2 uur, al met al een k*t reis maar de mooiste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar!
Pietje
 Pietje - donderdag 26 augustus 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 13:25 schreef ThomasAjacied het volgende:
Sjonge jonge,
het was me een avondje van veel ergernis en vreugde. Kom uit Zwolle en ging mooi kwart voor 6 weg zodat er ongeveer kwart over 7 konden zijn, niet dus. Staan we daar godverdomme in de file in Zwolle. Om half 8 waren we pas Zwolle uit! Toen maar 150 op de cruise en helaas 2 minuten te laat voor de wedstrijd, nouja iig bijna op tijd.
Dat was de helft van de ergernis, nu komt de vreugde, de Ajacieden hebben gestreden en hebben het gehaald, mijn complimenten jongens!!
Terug was het weer poepie druk op de A9 en A1, ze deden maar 1 strook open omdat ze langs de snelweg gingen snoeien....... Hadden berekend kwart over 12 thuis te zijn, dat werd dus 2 uur, al met al een k*t reis maar de mooiste wedstrijd van de afgelopen 5 jaar!
Laat het positieve overheersen :))) We gaan de Champions League in!! Ik kom zojuist terug uit een bloed en bloedheet Egypte, ja het land van Mido... Helaas kon ik alweer niet naar de ArenA, maar moest via een satelliet (betaal-TV) vanuit mijn hotelkamer in Cairo kijken. Af en toe viel de verbinding even weg, maar ik heb in principe dus wel kunnen kijken. Helemaal zielig in m'n eentje, ik kon het met niemand delen. Maar oh wat was het spannend in de eerste helft met al die kansen voor Kiev. Met grote dank aan Maarten Stekelenburg! Wat een super-keeper, volgens mij op dit moment een van de beste doelmannen van de wereld, misschien zelfs de allerbeste! En wat een sensatie om Ajax binnenkort weer in de CL te kunnen aanschouwen.
Erikson vond ik bijzonder teleurstellend spelen, eigenlijk speelt hij al een tijdje niet goed. Ook onze Siem de Jong is (nog) niet in goeden doen, behalve dan zijn pass waaruit het tweede doelpunt ontstond. Daaruit blijkt toch weer zijn klasse. Komt vast wel goed met hem. En met Emanuelson had ik gisteren erg te doen op een voor hem behoorlijk vreemde plaats in het team. De eerste helft werd hij volledig overklast maar eerlijk gezegd vond ik hem de tweede helft zeker niet de slechtste. Ongetwijfeld hebben velen van jullie dit ook al geschreven hier, maar het is voor mij ondoenlijk om alle posts te lezen. Ik wilde dit feest (want dat is het!) even met jullie delen. Ajacieden, gefeliciteerd!! Dit smaakt naar meer.
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Remco je zegt nu toch ook dat je hem niet goed genoeg vond?? Heb het niet over vinden maar over vonden.. Maar laten we nu zegge dat we onze handen kunnen fijn knijpen met zoon keeper.. Hij is denk ik bijna even goed als van der sar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door freakie --
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 15:53 schreef freakie het volgende:
Remco je zegt nu toch ook dat je hem niet goed genoeg vond?? Heb het niet over vinden maar over vonden.. Maar laten we nu zegge dat we onze handen kunnen fijn knijpen met zoon keeper.. Hij is denk ik bijna even goed als van der sar...
en hij word misschien nog wel beter ook, wat is die gast aan het groeien als keeper en daar zal ieder team jaloers op zijn dat AJAX zo'n keeper in de goal heeft staan
PETER111
 PETER111 - donderdag 26 augustus 2010 - 16:57   quote  deeplink  
Enoh speelde meesterlijk!
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 16:57 schreef PETER111 het volgende:
zoals bijna altijd, die is niet vaak op een fout te betrappen en als hij al een fout maakt corrigeert hij deze dikwijls zelf.
joduh
 joduh - donderdag 26 augustus 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:39 schreef gabri het volgende:
ik zeg maar 1 ding jodduuuuh
ja?wat is er?
alibabba
 alibabba - donderdag 26 augustus 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 18:18 schreef joduh het volgende:

[..]

ja?wat is er?
Slaap uit joduh en heb je genoten kerel gister? Op het leidschse geweest of in het stadion? Biertjes lekker?
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Hij mag de schoenen van Van der Sar nog niet poetsen man, echt niet, het is echt een hele goede keeper aan het worden, maar als je beter wil worden dan van der Sar, dan moet hij de beste doelman van de wereld worden, en dat dan ook jaren achtereen laten zien, tot die tijd is hij niet in de buurt van het niveau van Van der Sar.
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Staat nergens dat je het over vonden had, dat is nu dus makkelijk praten. Maar dat ik hem niet goed vond is van meer dan driekwart jaar geleden, ik snap niet dat je dat nu moet oprakelen, ik heb sinds die tijd niks meer dan lovende woorden over voor Steek, en het is gewoon zo dat hij sinds de afbrander door van BAsten, gewoon sterker is geworden, misschien was dat het plan ook wel van Van Basten...
joduh
 joduh - donderdag 26 augustus 2010 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

Slaap uit joduh en heb je genoten kerel gister? Op het leidschse geweest of in het stadion? Biertjes lekker?
hey alibabba! ja man.ben eerst leidsche en toen stadion en toen maar weer terug centrum in om af te bieren he??;-)hahah ff lekker ongezouten weer wat moois vieren man.ik heb genoten jongen!Maar olala wat een biertjes in mijn lichaam.......Maar voor goed doel he??
maar potver wat spannend weer he?laatste minuten kreeg ik het dun in mijn broekie man!!!!! en jij al bezig met nieuwe wekelijkse stukkie van je?ik kijk er naar uit alibabba!!!
alibabba
 alibabba - donderdag 26 augustus 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:40 schreef joduh het volgende:

[..]

hey alibabba! ja man.ben eerst leidsche en toen stadion en toen maar weer terug centrum in om af te bieren he??;-)hahah ff lekker ongezouten weer wat moois vieren man.ik heb genoten jongen!Maar olala wat een biertjes in mijn lichaam.......Maar voor goed doel he??
maar potver wat spannend weer he?laatste minuten kreeg ik het dun in mijn broekie man!!!!! en jij al bezig met nieuwe wekelijkse stukkie van je?ik kijk er naar uit alibabba!!!
Ik had na de goal van Kiev een hartslag van 200. Ik kreeg de tranen in mijn ogen toen de scheids affloot, want AJAX speelt Champions League!!!!!!! Fantastisch en nu een geweldige poule met Milan, Madrid en Auxerre. Ik ga er proberen leuke stukjes over te schrijven en voor de wedstrijd van zondag kom ik ook met een affiche!!!!
joduh
 joduh - donderdag 26 augustus 2010 - 19:53   quote  deeplink  
juist,geweldige poule!
alibabba
 alibabba - donderdag 26 augustus 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 16:57 schreef PETER111 het volgende:
Enoh had ook zwakke momenten, maar stofzuigde als een heer. Vd.Wiel vond ik ook zwakke momenten hebben en die zullen er in de poulefase uit moeten. Stekelenburg hield ons op de been, door enkele geweldige reddingen. Ik vond de speelwijze gevaarlijk, want de ruimte tussen middenveld en verdediging was te groot. Balverlies is dan dodelijk en dat bleek, maar aan geluk hadden we geen gebrek. Ik zou de Zeeuw, met nu een minder programma, op vakantie sturen, zodat ie fris en scherp terugkomt. De Jong en El Hamdaoui werkte zich de pleuris en Suarez is een goudvink. Emanuelson vond ik de 1e helft matig, zo ook Eriksen, die ontzettend veel balverlies leed. Eriksen blijft voor mij een geweldige voetballer, waarvan we nog veel plezier gaan beleven. Vertonghen was goed, maar Alderweireld was voor mij de beste man van AJAX. Hij voetbalde heel volwassen en dat stemt mij tevreden.

Dat Kiev maakte indruk op me en heeft geweldige voetballers. De voorbeschouwing van David Endt op Ajax Tv vond ik indrukwekkend, met zijn reportage vanuit Kiev en het verhaal van uit de tweede wereldoorlog, waarin spelers van Dinamo een geweldige wedstrijd vanuit hun eer en trots, tegen een afvaardiging van een Duitse elite, met de dood moesten bekopen!!!!! Het zegt toch wat dat Ajax over twee wedstrijden Kiev de baas was, terwijl Ajax nog geeneens zijn beste niveau haalde. Het kan zeer zeker beter en dat geeft vertrouwen voor dit seizoen. AJAX FOREVER.
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Nee niet bepaald ik weet dat jij sinds de tijd van van basten.. Vermeer liever op doel zag.. Maar oke nu zijn we het eens..
alibabba
 alibabba - donderdag 26 augustus 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Vergeet ik natuurlijk 1 man en dat is Sulejmani. Deze invalbeurt moet toch eens genoeg zijn om hem een basisplaats te gunnen. Als een katapult liet hij zijn tegenstander staan en hij oogt messcherp. Zondag hoop ik echt dat hij in de basis staat en laat zien dat hij meer dan Ajax-waardig is.
thomASS
 thomASS - donderdag 26 augustus 2010 - 22:48   quote  deeplink  
GEWELDIG DIT!! Wat een lekker sfeertje in het stadion..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Dinamo Kiev (25-08-2010 20:45): 2-1

0.0110969