|
|
swennos
|
|
|
kan iemand mij vertellen hoeveel goede acties urby vandaag tegen kiev heeft gemaakt zowel aanvallend als verdedigend ik vind het echt ajax onwaardig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
hij had WEL 3 gode passes!! YESSSS!!!!...-_- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 22:36 schreef swennos het volgende:kan iemand mij vertellen hoeveel goede acties urby vandaag tegen kiev heeft gemaakt zowel aanvallend als verdedigend ik vind het echt ajax onwaardig kan jij mij vertellen wat de jong goed heeft gedaan? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
want die raakt namelijk al 4 wedstrijden geen bal meer...komt niet eens in beeld....pfff weer zo een urby-meeloophater....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2010 door bahbah -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
De Jong(heb het helaas al eerder gezegd) als hij niet scoort heb je bijzonder weinig hem. Het is geen echte tien. Dus ik denk, lees hoop, dat Jol eindelijk 442 gaat spelen. De Jong als diepste middenvelder en Lodeiro/Eriksen als spelverdeler. Maar Urby speelt ook echt als een natte krant. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
NEe siem was ook niet geweldig.. Jammer,.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: de Jong is niks zonder Pantelic. Dat was meteen al duidelijk. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Urby mag van mij meteen vertrekken. Lekker verkopen die gast. Dan nog liever een jeugdspeler zonder enige ervaring. Zoveel jaar al in het eerste en nog voetballen als een kleuter die alles nog moet leren. Je hebt aanvallend niks aan hem maar verdedigend zie ik nog liever 4 Anita's op rij dan 1 Emanuelson linksback!! |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Gaan we hier nou met zn alle lekker Emanuelson af lopen zeiken? Jongens hou op alsjeblieft en concentreer je op belangrijkere dingen zoals het halen van de groepsfase |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou ik zeik hem niet echt af..Maar ben telleurgesteld in hem vandaag.. Ik ben het nu vooral met Remco eens.. ik wil Sule wel de kans geven..:P |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:43 schreef joey het volgende:Nou ik zeik hem niet echt af..Maar ben telleurgesteld in hem vandaag.. Ik ben het nu vooral met Remco eens.. ik wil Sule wel de kans geven..:P Tuurlijk! Ook ik ben teleurgesteld absoluut. Maar dit ik met veel meer spelers gebeurd. Ze spelen 1 slechte wedstrijd en worden gelijk hard bekritiseerd. Natuurlijk weet ik ook dat het niet goed was wat Urby heeft laten zien en ik hoop ook dat Sulejmani start volgende week. Maar laten we Urby nou niet tot de grond afbranden |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:45 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Tuurlijk! Ook ik ben teleurgesteld absoluut. Maar dit ik met veel meer spelers gebeurd. Ze spelen 1 slechte wedstrijd en worden gelijk hard bekritiseerd. Natuurlijk weet ik ook dat het niet goed was wat Urby heeft laten zien en ik hoop ook dat Sulejmani start volgende week. Maar laten we Urby nou niet tot de grond afbranden Neee, je hebt gelijk..Maar hij is niet in goede doen de laatste wedstrijden.. Vond hem in de JC Schaal nog erg goed invallen..dus misschien dat als hij word vervangen door Sule , dat hij ook weer wat harder gaat werken?? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Urby was vandaag een drama, echt waar. Sulejmani viel goed in, volgende wedstrijd maar in de basis! Siem de Jong had niet zijn gelukkigste wedstrijd alleen werkte er tenminste voor! Was vaak in de verdediging te vinden, jammer van die kans. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:46 schreef joey het volgende:[..] Neee, je hebt gelijk..Maar hij is niet in goede doen de laatste wedstrijden.. Vond hem in de JC Schaal nog erg goed invallen..dus misschien dat als hij word vervangen door Sule , dat hij ook weer wat harder gaat werken?? Inderdaad, dan voelt hij zich gepasseerd, laat hij zich meer zien op de trainingen en beland dan misschien vanzelf weer in de basis. Geef Micky maar even de voorkeur en we zien vanzelf wat er met Urby gebeurd. Hij draagt ten slotte het Ajax shirt en dat zal hij vast wel op 1 of andere manier verdiend hebben |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zowel Anita als Emanuelson vandaag alweer erg zwak. Tijd voor Blind linksback en gewoon Miralem erbij in de basis. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:45 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Tuurlijk! Ook ik ben teleurgesteld absoluut. Maar dit ik met veel meer spelers gebeurd. Ze spelen 1 slechte wedstrijd en worden gelijk hard bekritiseerd. Natuurlijk weet ik ook dat het niet goed was wat Urby heeft laten zien en ik hoop ook dat Sulejmani start volgende week. Maar laten we Urby nou niet tot de grond afbranden hij speelt niet 1 slechte wedstrijd hij heeft dit seizoen nog geen goeie gespeeld bij elke aanvallende actie schiet die of tegen de verdediger aan of hij glijd weg of maakt zon domme actie die hij zelf niet snapt dat die niet eens weet waar de bal heen gaat dus ik vind wel dat je een beetje kritiek mag geven ja en de jong speelt idd ook niet best maar daar gaat nog dreiging van uit zowel tegen vitesse als tegen kiev |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
quote: De Jong moet gewoon nog even wennen aan Mounir, en behalve dat... Je ziet hem nou inderdaad minder, maar hij houdt nog wel zijn scorend vermogen. (Paok, Vitesse...) Niet dat het hele mooie goals waren, maar hij stond wel goed opgesteld. Laat De Jong maar gewoon lekker staan.
En Urby, tja... Iets mindere wedstrijd, maar in mijn ogen zeker nog goed genoeg voor Ajax. Hij is een typische speler die wat kan forceren, goede acties, mooie voorzet. Alleen achterin komt ie misschien toch te kort, het lijkt alsof ie daarvoor iets te 'lui' is, om 100% geconcentreerd te staan verdedigen. Overigens, Anita valt te prijzen op zijn inzet, waarmee hij veel compenseert, maar hij is net niet goed genoeg.
Maarja, thuis 'gewoon' afmaken, heel makkelijk zou het ook niet worden maarja, en dan zien we wel in de Champions League waar we staan. In ieder geval weer 14 miljoen rijker.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Minimaal... hahahaha
moet verdomme gewoon... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 - 23:45 schreef Kiljahboy het volgende:[..] Tuurlijk! Ook ik ben teleurgesteld absoluut. Maar dit ik met veel meer spelers gebeurd. Ze spelen 1 slechte wedstrijd en worden gelijk hard bekritiseerd. Natuurlijk weet ik ook dat het niet goed was wat Urby heeft laten zien en ik hoop ook dat Sulejmani start volgende week. Maar laten we Urby nou niet tot de grond afbranden 1 slechte wedstrijd? We zien Urby meer slechte dan goede wedstrijden spelen de laatste jaren dus op een gegeven moment is het geduld op met die jongen. |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:05 schreef swennos het volgende:[..] hij speelt niet 1 slechte wedstrijd hij heeft dit seizoen nog geen goeie gespeeld bij elke aanvallende actie schiet die of tegen de verdediger aan of hij glijd weg of maakt zon domme actie die hij zelf niet snapt dat die niet eens weet waar de bal heen gaat dus ik vind wel dat je een beetje kritiek mag geven ja en de jong speelt idd ook niet best maar daar gaat nog dreiging van uit zowel tegen vitesse als tegen kiev Neem wel mee dat het seizoen pas 2 wedstrijden onderweg is in de competitie dan. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: dat weet ik maar er zijn dit seizoen al een stuk of acht wedstrijden gespeeld en ik weet dat het moeilijk is om er gelijk te staan maar toch zoals ik hem tot nu toe heb zien spelen zijn er amateur voetballers die beter zijn |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:38 schreef Ajax_fan het volgende:[..] 1 slechte wedstrijd? We zien Urby meer slechte dan goede wedstrijden spelen de laatste jaren dus op een gegeven moment is het geduld op met die jongen. Wou jij zeggen dat je Sulejmani de afgelopen jaren al iets goeds heb zien doen? Hij is misschien op dit moment beter dan Urby, maar ook Micky is nog niet de Micky van Heerenveen |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:41 schreef swennos het volgende:[..] dat weet ik maar er zijn dit seizoen al een stuk of acht wedstrijden gespeeld en ik weet dat het moeilijk is om er gelijk te staan maar toch zoals ik hem tot nu toe heb zien spelen zijn er amateur voetballers die beter zijn Ik heb een vaag vermoeden dat je dit alleen maar baseert op de wedstrijd van gisteravond? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Urby is hopeloos.
Kan iemand mij vertellen wanneer Anita nu eens niet omvalt wanneer een tegenstander in de buurt komt? Kan iemand mij vertellen wanneer Vertonghen een bal nu eens niet naar een tegenstander gaat koppen? Kan iemand mij vertellen wanneer Oleguer eens niet zijn handen nodig heeft om een bal op heuphoogte te controleren? Etc etc etc |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:43 schreef Ikke_tik het volgende:Urby is hopeloos. Kan iemand mij vertellen wanneer Anita nu eens niet omvalt wanneer een tegenstander in de buurt komt? Kan iemand mij vertellen wanneer Vertonghen een bal nu eens niet naar een tegenstander gaat koppen? Kan iemand mij vertellen wanneer Oleguer eens niet zijn handen nodig heeft om een bal op heuphoogte te controleren? Etc etc etc Owh god we hebben weer niet gewonnnen zeker. Man het seizoen is net onderweg. Laat ze in hun ritme komen. Of moet gelijk de hele bende maar weer verkocht worden? Schei toch uit man. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: nee niet alleen tegen kiev ook tegen vitesse heeft die geen bal geraakt en daar zat ik in het stadion de eerste helft vlak bij hem en geloof me het was echt dramatisch en tegen paok heeft hij geen een geslaagde actie langs zijn man gehad hij heeft in het verleden ook hele mooie dingen laten zien hoor maar ik vind het nu niet veel |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:43 schreef Ikke_tik het volgende:Urby is hopeloos. Kan iemand mij vertellen wanneer Anita nu eens niet omvalt wanneer een tegenstander in de buurt komt? Kan iemand mij vertellen wanneer Vertonghen een bal nu eens niet naar een tegenstander gaat koppen? Kan iemand mij vertellen wanneer Oleguer eens niet zijn handen nodig heeft om een bal op heuphoogte te controleren? Etc etc etc over vertongen dat ligt ook wel aan de middenvelders hoor als iemand een duel wint kun je niet verwachtten dat die hem ook nog op de millimeter in je voeten kopt |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:50 schreef swennos het volgende:[..] nee niet alleen tegen kiev ook tegen vitesse heeft die geen bal geraakt en daar zat ik in het stadion de eerste helft vlak bij hem en geloof me het was echt dramatisch en tegen paok heeft hij geen een geslaagde actie langs zijn man gehad hij heeft in het verleden ook hele mooie dingen laten zien hoor maar ik vind het nu niet veel Oke, den ben ik het met je eens. Maar ik zeg wel dat we ook Urby zijn tijd moeten geven om weer sterker te worden. Laat hem zich gepasseerd voelen, misschien dat hij beter terug komt en gun hem dan nog een kans. Maar voor nu zeg ik inderdaad ook Sulejmani |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
misschien is het ook goed om hem idd even langs de kant te zetten hij kan in ieder geval nu niet zeggen dat die de kans niet heeft gehad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De Jong speelde gister gewoon goed, alleen speelde de tweede helft naast de Zeeuw in een verdedigende rol, maar aan jou dan even de vraag wat Urby de laatste 10 wedstrijden uberhaubt goed heeft gedaan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 10:43 schreef Ikke_tik het volgende:Urby is hopeloos. Kan iemand mij vertellen wanneer Anita nu eens niet omvalt wanneer een tegenstander in de buurt komt? Kan iemand mij vertellen wanneer Vertonghen een bal nu eens niet naar een tegenstander gaat koppen? Kan iemand mij vertellen wanneer Oleguer eens niet zijn handen nodig heeft om een bal op heuphoogte te controleren? Etc etc etc ga lekker FR supporten ofzo |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik heb de Jong gisteren echt niet gezien. Hij deed welliswaar niet veel fout maar hij is de nr tien van Ajax en dat is de belangrijkste plek in het team. Hij is diegene die het spel moet verdelen en dat doet/kan hij niet. Het is meer een diegaande middenvelder maar zonder een echte nummer tien kom je heel lastig aan voetballen toe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 14:08 schreef Brandje het volgende:Ik heb de Jong gisteren echt niet gezien. Hij deed welliswaar niet veel fout maar hij is de nr tien van Ajax en dat is de belangrijkste plek in het team. Hij is diegene die het spel moet verdelen en dat doet/kan hij niet. Het is meer een diegaande middenvelder maar zonder een echte nummer tien kom je heel lastig aan voetballen toe. Hij doet precies wat er van hem wordt verwacht, Jol weet dat het geen spelverdeler is, ik ben het wel met je eens dat ik liever een echte spelverdeler zie, laat Eriksen er maar eens 10 potjes op rijs spelen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik geef toe dat urby weer niet best was gister...jammer.,hoopte dat hij nu langzamerhand eens opstond...maar goed,jol liet hem staan en dat zal hij nietvoor niets doen.Maar daarbij speelde de jong ook weer ver ondermaats hoor? maar we gaan ervan uit dat we het thuis `afmaken` ,1-1- is mooie uitslag en hopen dat het thuis mooier wordt!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:ga lekker FR supporten ofzo Waarom dat dan? Ooit speelde "mijn" Ajax voetbal waar ik trots op kon zijn. Je wilt toch niet zeggen dat je gister ook maar één minuut onder de indruk bent geweest van het gebodene? Kom op zeg, je kunt toch wel met iets beters komen dan "Ga FR supporteren"... blaten en schreeuwen kunnen we allemaal. |
|
|
|
|
Rich-i-am
|
|
|
contract loopt af, en ik denk dat rik van den boog ook hem bedoelde over dure spelers die volgend jaar wegmogen --> VI |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:als iemand een duel wint kun je niet verwachtten dat die hem ook nog op de millimeter in je voeten kopt Pardon, we hebben het over een moderne centrale verdediger... die moet een bal toch verder dan anderhalve meter weg kunnen koppen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat doet de de Jong dan behalve balletjes breed spelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 17:11 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Waarom dat dan? Ooit speelde "mijn" Ajax voetbal waar ik trots op kon zijn. Je wilt toch niet zeggen dat je gister ook maar één minuut onder de indruk bent geweest van het gebodene? Kom op zeg, je kunt toch wel met iets beters komen dan "Ga FR supporteren"... blaten en schreeuwen kunnen we allemaal. inderdaad blaten en schreeuwen kunnen we allemaal, daar hoort negatief reageren ook onder...
AJAX heeft een bijna onmogelijke voorbereiding en begon 11/2 week na het WK al met OFficiele wedstrijden te spelen, en doet dat sindsdien 2 keer per week, 5 spelers bij AJAX hebben zo goed als geen vakantie gehad, Suarez en El Hamdaoui speelden door een schorsing van Suarez nog niet eerder samen. Daarbij was AJAX in Kiev gewoon de betere van de twee, en dat is echt niet veel ploegen daar gegund, en ja ik was gister best trots op het feit dat El hammie Suarez vrij makkelijk vond 2 keer, en dat Enoh een hele goede pot speelde, en dat we tot aan de wissel van Anita geen kans hebben weggegeven tegen een ploeg die in thuis wedstrijden in de voorronde CL de laatste 6 jaar altijd minimaal 2 goals maakten en slechts 1 keer eerder gelijk hebben gespeeld in deze tijd.
Dat is gewoon knap te noemen in deze tijd, toch is het zeker niet allemaal rozegeur en maneschijn, want als je ziet hoe verschrikkelijk slecht Urby speelt, en die gaat Jol niet uit de basisopstelling halen voor de komende wedstrijden, en dat terwijl Sulejmani gister wederom zoals vaker dit seizoen een goede indruk achterlaat op het veld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 17:13 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Pardon, we hebben het over een moderne centrale verdediger... die moet een bal toch verder dan anderhalve meter weg kunnen koppen? volgens mij deed hij dat ook keer op keer, Vertongen speelde gister gewoon een hele goede pot op 1 moment na. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 17:22 schreef remco k het volgende:AJAX heeft een bijna onmogelijke voorbereiding en begon 11/2 week na het WK al met OFficiele wedstrijden te spelen Je zou toch bijna medelijden met ze krijgen, niet?
En dat die voorbereiding kort zou zijn was niet te verwachten voor het notabene beursgenoteerde Ajax? In het bedrijfsleven noemen ze dat gewoon mismanagement... en dan zwijg ik nog over hoe pannekoek van Basten de club naar de kloten heeft mogen helpen...
Bottomline blijft dat Ajax ook gisteren weer een voorsprong kwijt wist te spelen. Des te vervelender wanneer Kiev in Amsterdam scoort. En met de verdediging zoals die nu staat is dat niet denkbeeldig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 18:59 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Je zou toch bijna medelijden met ze krijgen, niet? En dat die voorbereiding kort zou zijn was niet te verwachten voor het notabene beursgenoteerde Ajax? In het bedrijfsleven noemen ze dat gewoon mismanagement... en dan zwijg ik nog over hoe pannekoek van Basten de club naar de kloten heeft mogen helpen... Bottomline blijft dat Ajax ook gisteren weer een voorsprong kwijt wist te spelen. Des te vervelender wanneer Kiev in Amsterdam scoort. En met de verdediging zoals die nu staat is dat niet denkbeeldig. Einde discussie dit. Als jij een van de beste zo niet de beste voetballer die AJAX ooit gekend heeft en dus jou trots heeft gemaakt tijdens zijn voetbal carriere een pannekoek noemt en dus totaal geen respect voor hem hebt, en dus ook niet voor de prestaties van AJAX in zijn tijd, dan ben je voor mij geen Ajax supporter en heb je hier dus helemaal niks te zoeken. Een heel klein beetje respect voor onze Godenzonen is toch niet zo'n ramp of wel soms!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Alle respect voor de voetballer van Basten, maar de beste man maakte er als trainer/coach een potje van. Óf was jij wel tevreden met wat hij weggezet heeft met alle miljoenen die hij mocht besteden?
En jij hebt er geen ruk over te zeggen of ik wél of niet supporter ben...
Terug on topic: het gaat nog een hele kluif worden voor Urby straks niet bij een Serie B clubje terecht te komen. Tenminste, wanneer hij zo beroerd blijft spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 19:48 schreef Ikke_tik het volgende:Alle respect voor de voetballer van Basten, maar de beste man maakte er als trainer/coach een potje van. Óf was jij wel tevreden met wat hij weggezet heeft met alle miljoenen die hij mocht besteden? En jij hebt er geen ruk over te zeggen of ik wél of niet supporter ben... Terug on topic: het gaat nog een hele kluif worden voor Urby straks niet bij een Serie B clubje terecht te komen. Tenminste, wanneer hij zo beroerd blijft spelen. volgens mij zei ik dat je voor mij geen ajaxsupporter bent en bij die mening blijf ik. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 19:48 schreef Ikke_tik het volgende:Alle respect voor de voetballer van Basten, maar de beste man maakte er als trainer/coach een potje van. Óf was jij wel tevreden met wat hij weggezet heeft met alle miljoenen die hij mocht besteden? En jij hebt er geen ruk over te zeggen of ik wél of niet supporter ben... Terug on topic: het gaat nog een hele kluif worden voor Urby straks niet bij een Serie B clubje terecht te komen. Tenminste, wanneer hij zo beroerd blijft spelen. ik geloof best wel dat van basten kwaliteiten heeft maar ajax had hem nooit alles in handen mogen geven ik bedoel daar mee de technische zaken daar was die simpelweg nog gewoon te onervaren voor dus daarvan geef ik de schuld aan het bestuur en die zal naar mijn idee ook gewoon de gevolgen ervan moeten aanvaarden en niet elke keer van basten moeten afvallen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik zie allemaal dingen van urby beroerd.. euhm no offence maaaaaaaaaar waar kwam de goal weg ? bij Urby ? 2 centrale verdedigers olequer en vertonghen.. voor 1 spits.. centraal achterin is het gewoon RUK.. ik geef toe urby had gisteren paar leuke passes anderen gingen mis.. ok niet zo best maar was het niet suarez die hem voor had moeten geven voor de 0-1 ? was het niet suarez die ook veel balverlies leed ? was het niet vdwiel die ook steeds te makkelijk liet voor zetten ? en ja wie was er ook constant achterin te vinden ? Urby.. was het niet eriksen die totaal 0.0 brengt ? komaan jongens dit gaat werkelijk nergens over.. over iedereen bij ajax valt op het moment wat te zeggen.. niet alleen urby |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah nummer 10?wij zijn weer de enigen he?;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
@ ikke_tik; ALS je uberhaupt al AJAX-supporter bent, heb je dan misschien ook nog iets positiefs te vertellen of ben je alleen maar één en al negatieviteit. Wij willen allemaal dat AJAX mooi en goed voetbal speelt en alles wint, maar als we poulefase-CL kunnen halen door een counterdoelpunt, juichen de meesten van ons net zo hard of nog harder. (als je dan niet juicht, ben je geen AJAX-supporter) Hoe en wat er ook gebeurt; AJAX FOREVER!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2010 door Ronald 1960 -- |
|
|
|