BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 15:48 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

in vak 409 passen er geen 50000 suffie.....
had over hele stadion snuffie :(
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 augustus 2010 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 15:53 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

ja nummer 10...waar blijft je onderbouwing nou??? je geloofwaardigheid holt echt achteruit.....
nogmaals zoals aaight ook al aangaf een paar zinnen boven jou vraag had ik het antwoord al staan... maar laten we alsjeblieft ophouden met deze onnodige slappe kut discusies
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 16:01   quote  deeplink  
Ja patrick.. Leuk urby linkshalf... Doen we gewoon.. Hoe wil jij spelen?? Met 6 aanvallende spelers?? Pfff.. En op spelling let ik alleen als ik schoolwerk moet nakijken of iets voor de kinderen moet opschrijven.. Ik Heb hier geen zin om op mijn spelling te letten en daar ga ik lekker mee door.. Maar als hij met urby linkshalf en sulejmani wil spelen hoe word jou opstelling??
p-style
 p-style - woensdag 25 augustus 2010 - 16:01   quote  deeplink  
Urby
miss voor 5 mil naar villareal http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=117182

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door p-style --
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Villareal is een prima club voor hem..!!
p-style
 p-style - woensdag 25 augustus 2010 - 16:05   quote  deeplink  
vind ik ook en mooi bedrag,, :P
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 15:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had over hele stadion snuffie :(
nee hoor beste..je had het over je vak...en je vak is niet het hele stadion...zie je nou hoe makkelijk er fouten en blijkbaar reden tot discussie ontstaan??!!
p-style
 p-style - woensdag 25 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 16:08 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

nee hoor beste..je had het over je vak...en je vak is niet het hele stadion...zie je nou hoe makkelijk er fouten en blijkbaar reden tot discussie ontstaan??!!
BOEIENDDD,, fouten zijn om er van te leren ;)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 16:01 schreef freakie het volgende:
Ja patrick.. Leuk urby linkshalf... Doen we gewoon.. Hoe wil jij spelen?? Met 6 aanvallende spelers?? Pfff.. En op spelling let ik alleen als ik schoolwerk moet nakijken of iets voor de kinderen moet opschrijven.. Ik Heb hier geen zin om op mijn spelling te letten en daar ga ik lekker mee door.. Maar als hij met urby linkshalf en sulejmani wil spelen hoe word jou opstelling??
Hier is ie...en niet anders graag...

Stekelenburg,

Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson

De Zeeuw, De Jong, Enoh,

Suarez, El Hamdaoui en Eriksen of Sulejmani.

goed opletten he...dit is de enige opstelling waarvan ik denk dar urby een toegevoegde waarde kan hebben...

Complimenten graag in dit topic....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door Patrick Buisman --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 16:11 schreef p-style het volgende:

[..]

BOEIENDDD,, fouten zijn om er van te leren ;)
ja maar sommige mensen leren het blijkbaar nooit....beetje jammer....
p-style
 p-style - woensdag 25 augustus 2010 - 16:11   quote  deeplink  
of is het fouten zijn er om van te leren :P
p-style
 p-style - woensdag 25 augustus 2010 - 16:16   quote  deeplink  
Maarten

Greg, Toby, Jan, Daley
Eyong
Demy
Siempje
Luiske Mounir Urby
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 17:29   quote  deeplink  
Ja patrick maar die opstelling is urby dus verdediger en ik vind ubry geen verdediger en geen aanvaller.. Links half kan bij ajax niet.. Wel kan urby het doen net als van der wiel dat doet.. Alleen moe het verdedigen toch een stuk beter worden..
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 16:11 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

Stekelenburg,

De Zeeuw, De Jong, Enoh,

goed opletten he...dit is de enige opstelling waarvan ik denk dar urby een toegevoegde waarde kan hebben...

zou zomaar kunnen, alleen zou ik dan Sulejmani tegen Dinamo op de linkshalf laten beginnen, anders word het te aanvallend.
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 15:52 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

Hallo Remco,

maak jezelf nou niet roomser dan de paus beste....al deze vreemdsoortige discussies die over alles behalve voetbal te maken hebben zijn een gevolg van misinterpretatie tussen zender en ontvanger....wellicht dat je zelf ook een klein beetje op je toonzetting kunt letten, want daar valt eerlijk gezegd ook best wat op aan te merken...het kan en zal echt niet zo zijn dat het altijd maar de schuld van anderen is terwijl jij je uiterst netjes verwoord....
Hier heb je ook helemaal gelijk in, ik zeg ook niet dat ik nergens schuldig aan ben, sterker nog, ik lok zelf hele vaak de discussie uit, dat schreef ik ook al de gequote post trouwens, maar dat terzijde..
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 17:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Stekelenburg,

De Zeeuw, De Jong, Enoh,

Dit zal hem waarschijnlijk ook wel worden..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 17:29 schreef freakie het volgende:
Ja patrick maar die opstelling is urby dus verdediger en ik vind ubry geen verdediger en geen aanvaller.. Links half kan bij ajax niet.. Wel kan urby het doen net als van der wiel dat doet.. Alleen moe het verdedigen toch een stuk beter worden..
....dit is mijn uitspraak en daar zul je het mee moeten doen......
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Stekelenburg,

De Zeeuw, De Jong, Enoh,

ja jeetje heeejjj...zal toch niet nu aangetoond hebbendat ik er wel een heel klein ietsiepietsie kijk op heb heee....dank u alleen voor de complimenten en het applaus...whahahahaha...GEWOON EEN FOUTLOZE VOORSPELLING!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door Patrick Buisman --
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Ja heey maar dat hadden we wel verwacht maar jij gaf eerst aan links half... Wat ik nu gezien heb is weer heerlijk.. Urby is bij de 4 kansen die we tegen hebben gehad 3 keer in de fout gegaan.. Oo nee sorry 4 keer want die kopbal moest hij hebben he??
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 20:32 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

ja jeetje heeejjj...zal toch niet nu aangetoond hebbendat ik er wel een heel klein ietsiepietsie kijk op heb heee....dank u alleen voor de complimenten en het applaus...whahahahaha...GEWOON EEN FOUTLOZE VOORSPELLING!!!!!
was ook niet al te moeilijk toch???, 1 ding had je trouwens niet goed, Urby was de minste man op het veld, en dus zeker niet van meerwaarde, dit is trouwens niet zijn fout, aangezien hij hier al lang niet meer heeft gespeeld en het enkel uit nood was.
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 23:08   quote  deeplink  
En zoals verwacht (tenminste volgens sommige) is Sulejmani gewoon 1 van de belangrijkste mensen vandaag op het veld, iedereen roept dat Urby zo belangrijk was tegen psv az feyenoord afgelopen seizoen, daar staat van Sulejmani nu gewoon die goal tegen Juve en vandaag deze weergaloze actie die lijdt tot de winnende goal, die ajax in 4,5 jaar weer de CL in helpt.....

BEAT THAT URBY LOVERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
balvers
 balvers - woensdag 25 augustus 2010 - 23:14   quote  deeplink  
vond urby verdedigend wel aardig maar aanvallend(wat hij ook probeerde soms)niks
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Ja sulejmani heeft weer laten zien wat hij waard was.. Alleen heb ik op de eerste helft veel verkeerde dingen gezien bij urby.. De 2e helft ging beter.. Mooie sliding had ineens het gevoel dat ze niet elke keer de linkerkant gingen opzoeken.. Toch ook 1 keer een mooie pass over de breedte.. Ik vind urby zeker niet goed en blijf daar ook bij alleen het was niet dramatisch.. =
Afcarius
 Afcarius - woensdag 25 augustus 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Uitstekende wedstrijd van urby emanuelson. Niets op aan te merken.

En, Sulejmani verdiend wel een keertje een basisplaats, kijken of hij dan ook goed presteerd.
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:17 schreef Afcarius het volgende:

En, Sulejmani verdiend wel een keertje een basisplaats, kijken of hij dan ook goed presteerd.
?????.............

5 kansen voor Kiev, op 1 na komen ze allemaal vanaf onze linkerzijde, en heel weinig goede passes, dan kun je toch niet van een goede wedstrijd spreken??
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Urby heeft zeker niet uitstekend gespeeld.. Hij speelde de 2e helft redelijk.. Maar och 4 kansen tegen door toch verdedigende fouten van urby..
swennos
 swennos - donderdag 26 augustus 2010 - 01:16   quote  deeplink  
quote:

.
ik begrijp niet hoe je zoiets kan zeggen hij was idd remco bij veel kansen van kiev betrokken ik zeg niet dat het zijn fout was maar als hij zich beter had op gesteld en minder ruimte had weggegeven had hij onderschept en hadden sommige kansen niet gekomen
jef24
 jef24 - donderdag 26 augustus 2010 - 01:31   quote  deeplink  
lekker weg doen voor 5 miljoen!! als het waar is...
mickey basis plaats geven,dan blijft ie zeker!!!!
(blind dan niet verhuren is wel handig)
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 26 augustus 2010 - 01:32   quote  deeplink  
MIRALEM SULEJMANI OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!! heerlijk jongens
joduh
 joduh - donderdag 26 augustus 2010 - 04:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 01:16 schreef swennos het volgende:

[..]

ik begrijp niet hoe je zoiets kan zeggen hij was idd remco bij veel kansen van kiev betrokken ik zeg niet dat het zijn fout was maar als hij zich beter had op gesteld en minder ruimte had weggegeven had hij onderschept en hadden sommige kansen niet gekomen
ik begrijp nieit hoe je zoies kan zeggen??......urby wordt ineens eechtsback gezet en deed het gewoon goed man....Valt mee dat je nog zegt dan het zijn schuld niet was hahaha!en als ,als als is bij mij blablabla!een van de weinige rasajacieden jochie.... grote janklaassen van het veld was eriksen...en nu ga ik mijn bed zoeken..wat een drek typen jullie weer.sielug
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 07:33   quote  deeplink  
Joduh.. Het was zeker ook drek geweest als we uit die kansen een goal tegen extra hadden gehad??
Ik vind het allemaal mooi dat hij een ras ajax speler is.. Maar dan kan je beter alle fans uit het stadion die er altijd zijn op het voetbalveld zetten.. Echt dat als als is inderdaad niet nodig.. Maar dan zou ik voor jou geen als gebruiken.. Steek was erg goed daarom zijn wij door, en we zijn niet door door urby was die is 4 keer betrokken geweest bij een doelkans en grote ook..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door freakie --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 26 augustus 2010 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 21:34 schreef freakie het volgende:
Ja heey maar dat hadden we wel verwacht maar jij gaf eerst aan links half... Wat ik nu gezien heb is weer heerlijk.. Urby is bij de 4 kansen die we tegen hebben gehad 3 keer in de fout gegaan.. Oo nee sorry 4 keer want die kopbal moest hij hebben he??
jaja...blablabla...hadden jullie wel verwacht maar niemand durfde het van tevoren aan...en er is nu toch definitief aangetoond dat Urby ons niet beter maakt....sorry Urby...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 26 augustus 2010 - 07:50   quote  deeplink  
quote:

nee idd...vooral die eerste helft was ie voortreffelijk.....pfffff
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 26 augustus 2010 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 04:56 schreef joduh het volgende:

[..]

ik begrijp nieit hoe je zoies kan zeggen??......urby wordt ineens eechtsback gezet en deed het gewoon goed man....Valt mee dat je nog zegt dan het zijn schuld niet was hahaha!en als ,als als is bij mij blablabla!een van de weinige rasajacieden jochie.... grote janklaassen van het veld was eriksen...en nu ga ik mijn bed zoeken..wat een drek typen jullie weer.sielug
Eriksen viel eigeljik gewoon een beetje door de mand....maar dat je aangeeft dat Urby goed was.....ik denk echt dat je een beetje slaaptekort hebt hoor....truste...
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 augustus 2010 - 08:19   quote  deeplink  
dejong + eriksen waren de lachertjes.. urby deed inderdaad niet alles goed als BACK.. mar dat deed vdwiel ook niet.. daar integen heb ik urby meer ballen zien onderscheppen dan vdwiel.. (mede door prachtige slidings) en vdwiel dat is onze vaste back..
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 augustus 2010 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:19 schreef remco k het volgende:

[..]

?????.............

5 kansen voor Kiev, op 1 na komen ze allemaal vanaf onze linkerzijde, en heel weinig goede passes, dan kun je toch niet van een goede wedstrijd spreken??
mm voorzetten van af de linker kant nie gezien zeker ? kwamen er ook veel weg hoor.. en dejong tjah.. eriksen :S dat waren de 2 slechste man.. dejong heeft ook wel getelt 1 goeie pass afgeleverd.. maar fuck it remco we zijn door !! en ben moe.. kut ns :(
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 26 augustus 2010 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 08:19 schreef nummer10 het volgende:
dejong + eriksen waren de lachertjes.. urby deed inderdaad niet alles goed als BACK.. mar dat deed vdwiel ook niet.. daar integen heb ik urby meer ballen zien onderscheppen dan vdwiel.. (mede door prachtige slidings) en vdwiel dat is onze vaste back..
owww...nu gaan er blijkbaar zelf mesen roepen dat Urby als back beter is dan Vd Wiel......whahahaha...moet echt niet gekker worden....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door Patrick Buisman --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 26 augustus 2010 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 08:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mm voorzetten van af de linker kant nie gezien zeker ? kwamen er ook veel weg hoor.. en dejong tjah.. eriksen :S dat waren de 2 slechste man.. dejong heeft ook wel getelt 1 goeie pass afgeleverd.. maar fuck it remco we zijn door !! en ben moe.. kut ns :(
ja ik heb het gezien...precies 1 goede pass vanaf de linkerkant...en die kwam van die jongen die in 16 minuten meer laat zien dan Eriksen in de overige minuten...ik snap er nix meer van hier...
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 augustus 2010 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 10:28 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

owww...nu gaan er blijkbaar zelf mesen roepen dat Urby als back beter is dan Vd Wiel......whahahaha...moet echt niet gekker worden....
heb altijd gezegt dat ik verdedigend vdwiel niet sterk vind... maar ff terug komend op eriksen.. ik hoor altijd paar mensen roepen dat Urby niet meeverdedigd maaruh.. eriksen het halfzachte eitje doet helemaal geen mallemoer.. je had ze moeten horen in het stadion. conclusie eriksen VEEL te ligt sulejmani moet blijven dejong eruit en daar sul neerzetten.. dus sul op 10 urby op links en het heleprobleem is opgelost :)
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 08:19 schreef nummer10 het volgende:
Ben je nu echt zo blind kerel?? 4 kansen voor Kiev, en niet de minste kansen, komen van de kant van Urby, hij verdedigde gewoon waardeloos, stond 4 keer verkeerd opgesteld, hij werd er aan alle kanten voorbij gelopen. En aande andere zijde kwam slechts 1 l kans weg, verder is de tegenstander van der Wiel gewoon niet voorbij gekomen...

Eriksen was inderdaad heel erg slecht, maar de Jong was juist hele goed, hij voerde zijn taken prima uit, het enige jammere hiervan is, dat hij niet erg veel meer toemkomt aan aanvallen, en de Jong gaf ook de beslissende pass op Sulejmani, dat was van grote klasse.

Urby was gewoon weer zoals de afgelopen weken al vaker, de zwakste man op het veld bij AJAX, dit keer samen met Eriksen.
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 10:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb altijd gezegt dat ik verdedigend vdwiel niet sterk vind... maar ff terug komend op eriksen.. ik hoor altijd paar mensen roepen dat Urby niet meeverdedigd maaruh.. eriksen het halfzachte eitje doet helemaal geen mallemoer.. je had ze moeten horen in het stadion. conclusie eriksen VEEL te ligt sulejmani moet blijven dejong eruit en daar sul neerzetten.. dus sul op 10 urby op links en het heleprobleem is opgelost :)
ALs jij Sulejmani op 10 wilt zetten, dan heb je zoals jij anderen vaak beschuldigd echt geen verstand van het spelletje, hij is juist gevaarlijk door zijn snelheid, niet door zijn steekballetjes.... De Jong gaf de beslissende pass op Sulejmani, en had meer van dat soort balletjes. URBY daarentegen had gewoon niet 1 voorzet, terwijl jij zegt dat hij dit wel heeft laten zien...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 26 augustus 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 10:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou daar ben ik het helemaal niet mee eens want dan hou je een verschrikkelijk onrendabele jongen op linksbuiten...en volgens mij zit daar nou juist het probleem...
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:30 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

nou daar ben ik het helemaal niet mee eens want dan hou je een verschrikkelijk onrendabele jongen op linksbuiten...en volgens mij zit daar nou juist het probleem...
EENS
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 26 augustus 2010 - 12:00   quote  deeplink  
jongens jongens wat speelde Eriksen slecht he... ik vind dat hij momenteel Ajax1 niet waardig is... Geen 1 goede pass! Fysiek was die nergens... vind het echt erg, of overdrijf ik nu?? alles moest over rechts want links ging er niks goed...
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo blind kerel?? 4 kansen voor Kiev, en niet de minste kansen, komen van de kant van Urby, hij verdedigde gewoon waardeloos, stond 4 keer verkeerd opgesteld, hij werd er aan alle kanten voorbij gelopen. En aande andere zijde kwam slechts 1 l kans weg, verder is de tegenstander van der Wiel gewoon niet voorbij gekomen...

Eriksen was inderdaad heel erg slecht, maar de Jong was juist hele goed, hij voerde zijn taken prima uit, het enige jammere hiervan is, dat hij niet erg veel meer toemkomt aan aanvallen, en de Jong gaf ook de beslissende pass op Sulejmani, dat was van grote klasse.

Urby was gewoon weer zoals de afgelopen weken al vaker, de zwakste man op het veld bij AJAX, dit keer samen met Eriksen.
1e helft stond Urby inderdaad een aantal keer verkeerd opgesteld, heb je gelijk in. Vind wel dat hij zich in de 2e helft knap hersteld heeft, dat mag ook gezegd worden.
Eriksen heeft gisteren laten zien dat hij op dit niveau nog tekort komt, was daarom ook blij toen hij gewisseld werd.
Over onze backposities, laten we niet vergeten dat Van der Wiel meestal De Zeeuw voor zich heeft staan die ook al heel veel vuil werk opknapt, Urby had gisteren Eriksen voor zich staan die zichtbaar te kort kwam.
Dus conclusie, 1e helft Urby niet best, 2e helft prima. Eriksen, jammer, teleurgesteld.
De rest vond ik iedereen prima spelen, was in ieder geval spannend genoeg.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 augustus 2010 - 12:18   quote  deeplink  
zo dacht ik er ook over dege.. maar sommigen vergeten ook wel eens dat je van voor naar achter ook moet wennen.. is totaal anders. en over dezeeuw voor je hebben heb je gelijk in.. denk dat daar ook de meeste fouten door kwamen omdat eriksen toch een minder groot talent is dan dat de meesten denken
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:
zo dacht ik er ook over dege.. maar sommigen vergeten ook wel eens dat je van voor naar achter ook moet wennen.. is totaal anders. en over dezeeuw voor je hebben heb je gelijk in.. denk dat daar ook de meeste fouten door kwamen omdat eriksen toch een minder groot talent is dan dat de meesten denken
Eriksen is een groter talent dan de meeste mensen denken, waarom wou Wenger hem naar Arsenal halen anders, en is hij nu gewoon al een vaste waarde in het Deense elftal??? Hij was gister echt heel slecht, maar pas 18 jaar man, kom op he.. Toch had Jol in mijn ogen moeten beginnen met Sulejmani, je zag het toen hij er in kwam, dat door dat hij wel balvast was, de verdediging ook weer minder onder druk stond, grappig trouwens dat ik dit al weken zeg, en dat er nu steeds meer mensen hetzelfde vinden.

Maar ik verwijt Urby nu ook niet dat hij niet goed was, dat is de fout van Jol, hij zet Urby op een plek neer waar hij al tijden niet heeft gespeeld, daar gaat het ook niet om, alleen heeft hij niet goed gespeeld, zeker de eerste helft niet.

En als men zegt dat van der Wiel De Zeeuw voor zich heeft klopt dat inderdaad, maar Urby had ook Enoh voor zich die nog heel wat werk heeft opgeknat voor Urby, dus om te zeggen dat daardoor van der Wiel het makelijker had dan Urby klopt niet...
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 12:43   quote  deeplink  
nou, Enoh speelt meer centraal op het middenveld, De Zeeuw is toch echt meer aan de rechterzijde te vinden, daar kun je toch echt niet omheen.
Zoals gezegd, 1e helft was Urby niet best, maar de 2e helft uitstekend hersteld met als resultaat dat haast niemand hem meer passeerde. Ook ik heb me geergerd aan Urby de 1e helft, maar ben dan wel zo om toe te geven als hij een prima 2e helft speelde.
Eriksen is inderdaad een talent, maar gisteren kwam het er niet uit en dat vind ik persoonlijk is in dit huidige seizoen al iets vaker naar voren gekomen, natuurlijk ben ik ook overtuigd van zijn talent.
Wat Sulejmani betreft, inderdaad had hij eigenlijk moete starten, denk ook dat dat voor Urby iets beter was geweest, zie graag eens de linkerflank met Urby op de back en Sulej op de half positie, denk dat dat voor iedereen beter is. Menig tegenstander zal er van onder de indruk zijn.
hans snits
 hans snits - donderdag 26 augustus 2010 - 13:19   quote  deeplink  
Eriksen is 18 en kan en zal zich ontwikkelen..Urby is ervaren kracht..maar geeft steeds niet thuis als het er werkelijk om gaat..en dit wordt nooit beter..strik erom en verkopen nu hij nog wat oplevert
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 26 augustus 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Mee eens, Emanuelson hielt duidelijk een aantal keer niet tegen wat hij tegen most houden, door de lucht en over de grond, na 3x dacht ik wissel hem, maar daley blind heeft nog weinig ervaring natuurlijk.
En de jong was zeker voldoende, volgens mij doet hij veel werk en ik vind hem positioneel zeer goed. Gaat soms de diepte in en hij heeft scorend vermogen en heeft ook goede passes. De tweede goal was echt schitterend (pass van de jong op suleijmani), AJAX OP ZIJN BEST.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0100381