|
|
|
1nummer14
|
|
|
ZURE REACTIES op de Telegraaf zeg, die mensen kunnen het echt niet hebben dat Ajax door is. Als Ajax door is is dat ook goed voor het Nederlandse voetbal, wat een haters zeg. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 13:37 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Mee eens, Emanuelson hielt duidelijk een aantal keer niet tegen wat hij tegen most houden, door de lucht en over de grond, na 3x dacht ik wissel hem, maar daley blind heeft nog weinig ervaring natuurlijk. En de jong was zeker voldoende, volgens mij doet hij veel werk en ik vind hem positioneel zeer goed. Gaat soms de diepte in en hij heeft scorend vermogen en heeft ook goede passes. De tweede goal was echt schitterend (pass van de jong op suleijmani), AJAX OP ZIJN BEST. dat gevoel had ik ook wel met vdwiel hoor.. dan denk ik KORTERDEKKEN.. maar ze laten zo makkelijk voorzetten :S |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10.. Is het nou beter om een voorzet weg te geven of beter om je voorbij te laten lopen en dan dotte van kansen weg te geven?? Van der wiel had een keer het probleem dat er een voorzet doorkwam.. maar notabene urby verloor het kopduel.. Van der wiel deed echt niks fout en had de tegenstander vast elke keer weer.. Alleen aanvallend kwam van der wiel tekort.. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:23 schreef remco k het volgende:[..] Ben je nu echt zo blind kerel?? 4 kansen voor Kiev, en niet de minste kansen, komen van de kant van Urby, hij verdedigde gewoon waardeloos, stond 4 keer verkeerd opgesteld, hij werd er aan alle kanten voorbij gelopen. En aande andere zijde kwam slechts 1 l kans weg, verder is de tegenstander van der Wiel gewoon niet voorbij gekomen... Eriksen was inderdaad heel erg slecht, maar de Jong was juist hele goed, hij voerde zijn taken prima uit, het enige jammere hiervan is, dat hij niet erg veel meer toemkomt aan aanvallen, en de Jong gaf ook de beslissende pass op Sulejmani, dat was van grote klasse. Urby was gewoon weer zoals de afgelopen weken al vaker, de zwakste man op het veld bij AJAX, dit keer samen met Eriksen. Volgens mij waren die kansen die bij ons over de linkerkant voortkwamen voornamelijk te danken aan balverlies van Eriksen... Je kunt wel alles bij Urby in de schoenen proberen te schuiven, maar zo slecht was hij niet. Zoals een wijs man ooit zei, de verdediging begint in de aanval...
Wat mij betreft komt Urby op linksback (Anita is in Europese wedstrijden echt door de mand gevallen de laatste wedstrijden) en komt Micky op linksbuiten. Na een aantal goeie invalbeurten in de laatste weken verdient hij het in mijn ogen om eens het vertrouwen in de basis te krijgen. Al is het alleen maar omdat die man 16 miljoen heeft gekost, dan wil je toch ook wat rendement zien!
Een sterk punt van Urby (wat soms overigens ook een zwak punt van hem is), vind ik zijn dribbels. Op het moment dat een ploeg zo gegroupeerd staat zoals Kiev gisteren, dan kan je soms met een dribbel net even wat mensen uit positie trekken. Dat deed Urby gisteren een paar keer heel goed, waardoor er voor anderen ruimte ontstond. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik dacht dat een wijze man altijd zij: aanvallen is de beste verdediging.. Maar als je geen goede verdedigers hebt die de bal kunnen terug veroveren dan kan je het wel vergeten.. Maar anita valt door de mand alleen hij heeft minder fouten gemaakt dan urby heeft gedaan in 1 wedstrijd.. Vooruit we zullen niet alles naar urby toeschuiven.. Door die dribbels raakte we 15 keer de bal kwijt.. Dus leuk dat uit elkaar trekken........ Ik vond het wel een leuk stukje op het laatst.. Dat filmpje dat urby 4 keer de bal verloor en uiteindelijk hem met een beetje geluk bij een medespeler kreeg.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
dege - donderdag 26 augustus 2010 - 12:43 quote deeplink
nou, Enoh speelt meer centraal op het middenveld, De Zeeuw is toch echt meer aan de rechterzijde te vinden, daar kun je toch echt niet omheen. Zoals gezegd, 1e helft was Urby niet best, maar de 2e helft uitstekend hersteld met als resultaat dat haast niemand hem meer passeerde. Ook ik heb me geergerd aan Urby de 1e helft, maar ben dan wel zo om toe te geven als hij een prima 2e helft speelde. Eriksen is inderdaad een talent, maar gisteren kwam het er niet uit en dat vind ik persoonlijk is in dit huidige seizoen al iets vaker naar voren gekomen, natuurlijk ben ik ook overtuigd van zijn talent. Wat Sulejmani betreft, inderdaad had hij eigenlijk moete starten, denk ook dat dat voor Urby iets beter was geweest, zie graag eens de linkerflank met Urby op de back en Sulej op de half positie, denk dat dat voor iedereen beter is. Menig tegenstander zal er van onder de indruk zijn.
Enoh en de Zeeuw spelen bijde cwntraal, de zeeuw iets naar rechts en enoh naar links. Dus is een beetje slap verhaal, als je zegt dat v.d Wiel het makkelijker heeft. Maar mensen wat heeft Urbi altijd weer veel balverlies en wat loopt hij veel met de bal, terwijl hij de bal makkelijk diep kan spelen. Heeft hij zeggen en schrijven één maal gedaan en gelijk was er gevaar. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
mijn voorkeur gaat toch uit dat Urby op de backpositie speelt en dat Sulejmani voor hem speelt, het is zeker zo dat als je een gevaarlijke man voor je hebt staan, dat het voor de verdedigers en stuk makkelijker is. Over gisteren ben ik het met Harm de Graaf eens, die Eriksen die verloor zo vaak de bal en daar hoor ik weinigen over omdat ze zo ontzettend negatief over Urby denken en praten, dat vind ik wel jammer en moet je ook objectief kunnen bekijken. Natuurlijk heeft Urby fouten gemaakt gisteren, maar die maakte Eriksen ook en toch word Urby hier zwaarder op afgestraft als Eriksen. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Eriksen heeft echt zo vaak balverlies geleden gisteren. Ik vond hem in de eerste helft met afstand de slechtste man van het veld. En dan zegt iedereen wel dat het zo'n enorm talent is, maar ik heb het nog niet gezien. Heeft natuurlijk ook tijd nodig, het is ook niet makkelijk voor een 18-jarige knul in zo'n beladen wedstrijd. Maar doordat Eriksen zo vaak de bal verloor kwam Urby af en toe zwaar in de problemen. In de tweede helft zag je dat we met meer druk naar voren speelden (met name ook toen Sulejmani werd ingebracht), waardoor de druk op de defensie veel minder werd. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat Eriksen een talent is, is zeker te zien. Alleen denk ik dat zulke wedstrijden zoals gisteren te vroeg voor hem komen. Ben het wel zeker met je eens dat in de 2e helft toen AJAX meer naar voren voetbalde de verdediging steeds minder belast werd, dit was zeker het geval toen Sulejmani erin kwam, dus de volgende keer gaarne Sulejmani erin met daarachter toch Urby, weet dat vele het niet met mee eens zullen zijn, maar goed. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik stem ook voor Urby en Sulejmani... Anita voegt echt helemaal niks toe aan Ajax. Dan nog liever Atouba! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:43 schreef dege het volgende:nou, Enoh speelt meer centraal op het middenveld, De Zeeuw is toch echt meer aan de rechterzijde te vinden, daar kun je toch echt niet omheen. Zoals gezegd, 1e helft was Urby niet best, maar de 2e helft uitstekend hersteld met als resultaat dat haast niemand hem meer passeerde. Ook ik heb me geergerd aan Urby de 1e helft, maar ben dan wel zo om toe te geven als hij een prima 2e helft speelde. Eriksen is inderdaad een talent, maar gisteren kwam het er niet uit en dat vind ik persoonlijk is in dit huidige seizoen al iets vaker naar voren gekomen, natuurlijk ben ik ook overtuigd van zijn talent. Wat Sulejmani betreft, inderdaad had hij eigenlijk moete starten, denk ook dat dat voor Urby iets beter was geweest, zie graag eens de linkerflank met Urby op de back en Sulej op de half positie, denk dat dat voor iedereen beter is. Menig tegenstander zal er van onder de indruk zijn. De Zeeuw verdedigt de rechterzijde inderdaad iets meer dan Enoh de linkerzijde Normaal gesproken is dat dus ook de taak van Urby als hij linksbuiten speelt. Ik denk trouwens niet dat Urby zich de tweede helft herstelde, AJAX was meer in balbezit en speelde met meer vertrouwen, waardoor de gehele verdediging er veel beter uit kwam, maar goed dat is ieder zijn mening. Urby heeft zelf duidelijk aangegeven absoluut niet voor de linksbackpositie te willen gaan, maar voor de linksbuitenplek. Dat is een hele domme keuze geweest, want hij speelde zijn beste seizoen als linksback in 2005/2006 als ik het goed heb. Jol heeft hem vorig jaar voor de keuze gesteld en hem geadviseerd voor de backpositie te gaan spelen, Urby heeft toen de verkeerde keuze gemaakt in mijn ogen, als hij wel voor de back plek was gegaan. dan had hij zelfs meegegaan naar het WK, en was hij nu waarschijnlijk de vervanger geworden van van Bronckhorst. Als buitenspeler heet hij gewoon nooit gebracht wat hij had moeten brengen, en dat moet Jol nu ook gaan inzien, Sulejmani maakt een goede ontwikkeling door, en verdient nu gewoon de kans boven Urby. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 15:49 schreef freakie het volgende:Nummer10.. Is het nou beter om een voorzet weg te geven of beter om je voorbij te laten lopen en dan dotte van kansen weg te geven?? Van der wiel had een keer het probleem dat er een voorzet doorkwam.. maar notabene urby verloor het kopduel.. Van der wiel deed echt niks fout en had de tegenstander vast elke keer weer.. Alleen aanvallend kwam van der wiel tekort.. Hij kwam aanvallend ook niet tekort, hij moest van Jol op eigen helft blijven, en slechts bij een enkele uitzondering mee gaan, dat heeft hij toch prima ingevuld? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 15:50 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Volgens mij waren die kansen die bij ons over de linkerkant voortkwamen voornamelijk te danken aan balverlies van Eriksen... Je kunt wel alles bij Urby in de schoenen proberen te schuiven, maar zo slecht was hij niet. Zoals een wijs man ooit zei, de verdediging begint in de aanval... Wat mij betreft komt Urby op linksback (Anita is in Europese wedstrijden echt door de mand gevallen de laatste wedstrijden) en komt Micky op linksbuiten. Na een aantal goeie invalbeurten in de laatste weken verdient hij het in mijn ogen om eens het vertrouwen in de basis te krijgen. Al is het alleen maar omdat die man 16 miljoen heeft gekost, dan wil je toch ook wat rendement zien! Een sterk punt van Urby (wat soms overigens ook een zwak punt van hem is), vind ik zijn dribbels. Op het moment dat een ploeg zo gegroupeerd staat zoals Kiev gisteren, dan kan je soms met een dribbel net even wat mensen uit positie trekken. Dat deed Urby gisteren een paar keer heel goed, waardoor er voor anderen ruimte ontstond. En de reden dat Anita in de problemen kwam komt bijna altijd door het balverlies van Urby. Eriksen "probeerde" nog wel mee te verdedigen, en dat doet Urby de laatste tijd dus helemaal niet. Ik rechtvaardig het slechte spel van Eriksen overigens niet, want dat was zeer matig... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 16:20 schreef dege het volgende:mijn voorkeur gaat toch uit dat Urby op de backpositie speelt en dat Sulejmani voor hem speelt, het is zeker zo dat als je een gevaarlijke man voor je hebt staan, dat het voor de verdedigers en stuk makkelijker is. Over gisteren ben ik het met Harm de Graaf eens, die Eriksen die verloor zo vaak de bal en daar hoor ik weinigen over omdat ze zo ontzettend negatief over Urby denken en praten, dat vind ik wel jammer en moet je ook objectief kunnen bekijken. Natuurlijk heeft Urby fouten gemaakt gisteren, maar die maakte Eriksen ook en toch word Urby hier zwaarder op afgestraft als Eriksen. Er is al heel vaak geschreven dat Eriksen zwaar onder de maat speelde, en vaak onnodig balverlies leed, toch zie je daar ook gister wel het talent, AJAX had in de eerste helft 3 mogelijkheden, Eriksen gaf bij alle drie wel de beslissende pass, en die waren wel goed op maat.... Maar echt waar, hij speelde echt heel slecht en moet en kan veel beter... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Dus de eigenlijke conclusie is dat AJAX beter met Urby op de back positie kan spelen en Sulejmani ervoor. Wellicht dat Jol en Urby zelf dat ook gaan inzien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 18:31 schreef dege het volgende:Dus de eigenlijke conclusie is dat AJAX beter met Urby op de back positie kan spelen en Sulejmani ervoor. Wellicht dat Jol en Urby zelf dat ook gaan inzien. wie zijn conclusie is dat dan?? niet de mijne in ieder geval. Anita linksback met Sulejmani ervoor, tenminste, zo zou ik het graag zien als we geen nieuwe linksback gaan halen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:13 schreef remco k het volgende:[..] wie zijn conclusie is dat dan?? niet de mijne in ieder geval. Anita linksback met Sulejmani ervoor, tenminste, zo zou ik het graag zien als we geen nieuwe linksback gaan halen.. Wie zou jij halen als LB?? Eventuele namen?:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar we moeten iets beter kunnen vinden dan we nu hebben, gewoon een bikkelharde verdediger, of misschien Ooijer het centrum in, en dan Vertongen LB |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik zou toch nog eens informeren voor boulahrouz, oftie geen CL wil spelen en dan kan je urby laten gaan..
vertongen op links |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco ik vond het hem geweldig doen.. Misschien verkeerde woordkeuze van mij.. Ik bedoelde dat je hem aanvallend niet echt zag.. De hele wedstrijd.. Dus ik snap niet dat mensen zegge dat hij aanvallend goed deed maar verdedigend niet.. Hij heeft geen fouten gemaakt.. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 15:50 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Volgens mij waren die kansen die bij ons over de linkerkant voortkwamen voornamelijk te danken aan balverlies van Eriksen... Je kunt wel alles bij Urby in de schoenen proberen te schuiven, maar zo slecht was hij niet. Zoals een wijs man ooit zei, de verdediging begint in de aanval... Wat mij betreft komt Urby op linksback (Anita is in Europese wedstrijden echt door de mand gevallen de laatste wedstrijden) en komt Micky op linksbuiten. Na een aantal goeie invalbeurten in de laatste weken verdient hij het in mijn ogen om eens het vertrouwen in de basis te krijgen. Al is het alleen maar omdat die man 16 miljoen heeft gekost, dan wil je toch ook wat rendement zien! Een sterk punt van Urby (wat soms overigens ook een zwak punt van hem is), vind ik zijn dribbels. Op het moment dat een ploeg zo gegroupeerd staat zoals Kiev gisteren, dan kan je soms met een dribbel net even wat mensen uit positie trekken. Dat deed Urby gisteren een paar keer heel goed, waardoor er voor anderen ruimte ontstond. het is te proberen maar is urby ook al jaren als back door de mand gevallen ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:23 schreef freakie het volgende:Ja remco ik vond het hem geweldig doen.. Misschien verkeerde woordkeuze van mij.. Ik bedoelde dat je hem aanvallend niet echt zag.. De hele wedstrijd.. Dus ik snap niet dat mensen zegge dat hij aanvallend goed deed maar verdedigend niet.. Hij heeft geen fouten gemaakt.. Ik ben het even kwijt, kom net terug van een verjaardag, over wie hadden we het?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dan heb je inderdaad gelijk haha, ach ja, gister al een pilsje teveel, en vandaag 2 teveel LOL |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 17:54 schreef remco k het volgende:[..] En de reden dat Anita in de problemen kwam komt bijna altijd door het balverlies van Urby. Eriksen "probeerde" nog wel mee te verdedigen, en dat doet Urby de laatste tijd dus helemaal niet. Ik rechtvaardig het slechte spel van Eriksen overigens niet, want dat was zeer matig... ik ga er nie eens meer op in ... :) veel verstandiger kan me namelijk nog erg veel tackles herinderen van Urby als linksvoor.. daarin tegen PROBEERDE Eriksen het ook niet kerel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey nummerootje 10!ook verstandig geworden?hahaahaa water naar de zee dragen noem ik zulke discussies....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 11:36 schreef nummer10 het volgende:[..] ik ga er nie eens meer op in ... :) veel verstandiger kan me namelijk nog erg veel tackles herinderen van Urby als linksvoor.. daarin tegen PROBEERDE Eriksen het ook niet kerel.. speciaal voor jou weer even terug gekeken, en Eriksen verdedigd twee ballen weg uit onze 16 terwijl Urby voor hem, dus uit positie staat, zeggen dat hij het niet probeerde is dus onzin, en Eriksen was betrokken bij ALLE drie de gevaarlijke momenten van AJAX in de eerste helft. Urby???? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Eriksen was net zo waardeloos als Emanuelson... de invalbeurt van Sulejmani was een verademing. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:15 schreef Ikke_tik het volgende:Eriksen was net zo waardeloos als Emanuelson... de invalbeurt van Sulejmani was een verademing. Dat zeg ik toch ook.... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Nee, je stelt dat Eriksen nog iets goed gedaan zou hebben. Sorry, ik heb alleen maar foutieve passes van het joch gezien. Vooralsnog speelt hij dit seizoen heel bleekjes, wat geen wonder mag heten voor zo'n jonge speler. Jol had 'm wmb eerder uit zijn lijden moeten verlossen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:20 schreef Ikke_tik het volgende:Nee, je stelt dat Eriksen nog iets goed gedaan zou hebben. Sorry, ik heb alleen maar foutieve passes van het joch gezien. Vooralsnog speelt hij dit seizoen heel bleekjes, wat geen wonder mag heten voor zo'n jonge speler. Jol had 'm wmb eerder uit zijn lijden moeten verlossen. kijk ff de eerste helft terug ok?, in die helft hebben wij drie mogelijkheden gehad, toch? Eriksen gaf de eerste bal breed op Suarez waar het eerste echte schot uitkwam, daarna gaf hij een steeklobje op El Hammie, waar Suarez en El Hammie elkaar in de weg liepen, vervolgens had hij een hele knappe steekpass op Suarez, die een goede voorzet heeft op Hammie, die helaas mist. Dat zijn gewoon feiten, ik ben het met je eens dat hij waardeloos slecht was, maar bovenstaande 3 dingen was ook het enige gevaar van AJAX in de eerste helft, en daar was hij dus alle drie de keren direct bij betrokken.
Ik zal het nogmaals zeggen, hij speelde desalniettemin een hele slechte wedstrijd, maar toch is hij in een waardeloze wedstrijd tegen een topploeg, met meer rendement dan Urby tegen slechte tegenstanders........ |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Hoe dan ook, het moge duidelijk zijn dat zowel Eriksen als Emanuelson geen optie is voor de linksbuitenpositie. Tijd om daar nu toch definitief te gaan kiezen voor de man van zestien miljoen. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:15 schreef Ikke_tik het volgende:Eriksen was net zo waardeloos als Emanuelson... de invalbeurt van Sulejmani was een verademing. heel t stadion vond eriksen zwak...ook net te veel te korte balletjes.. maar ik moet zeggen, hij blijft het wel proberen. dus niet mee terug naar keep of tikkie breed. nee, eriksen probeert te steken, aanvallend iets te ondernemen. dat vind ik wel knap. Al had ik wel verwacht dat ie met de rust in de kleedkamer was achtergebleven.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Indd. Mooie goal uit een dood spel moment! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep kiljah.met gevoel in het beentje he? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
bal op vdwiel waardoor hij voor kon zetten ? (dat bedoelde ik met geen assisten maar wel indirect eigenlijk) en zo heeft die ze meer gegeven vandaag en iiggg nie alleen vandaag.. denk dat jol hem ook wel opstelt als linksbuiten maar dat hij een opdracht heeft om het spel breed te houden.. en die balletjes terug tjah.. is dat niet om de verdediging uit elkaar te trekken wat vaak op deze manier lukt ? mooi steekballetjes ook weer gezien van hem.. maar nu even terugkomend op sulejmani. veel snelheid maar houd het daar ook niet op ? |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 22:14 schreef nummer10 het volgende:bal op vdwiel waardoor hij voor kon zetten ? (dat bedoelde ik met geen assisten maar wel indirect eigenlijk) en zo heeft die ze meer gegeven vandaag en iiggg nie alleen vandaag.. denk dat jol hem ook wel opstelt als linksbuiten maar dat hij een opdracht heeft om het spel breed te houden.. en die balletjes terug tjah.. is dat niet om de verdediging uit elkaar te trekken wat vaak op deze manier lukt ? mooi steekballetjes ook weer gezien van hem.. maar nu even terugkomend op sulejmani. veel snelheid maar houd het daar ook niet op ? Verder dit seizoen ook niet indirect bij een goal betrokken geweest, vandaag inderdaad EIDELIJK wel.
Ongelooflijk trouwens, Sulejmani is hoofdverantwoordelijk voor het feit dat we CL spelen, hij heeft een hoog rendement tegen echte Europese topploegen, Juventus, Marseilie, Kiev, en dat komt niet alleen door snelheid. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 23:24 schreef remco k het volgende:[..] Verder dit seizoen ook niet indirect bij een goal betrokken geweest, vandaag inderdaad EIDELIJK wel. Ongelooflijk trouwens, Sulejmani is hoofdverantwoordelijk voor het feit dat we CL spelen, hij heeft een hoog rendement tegen echte Europese topploegen, Juventus, Marseilie, Kiev, en dat komt niet alleen door snelheid. Beetje kort door de bocht om hem hoofdverantwoordelijk te noemen. als je mensen hoofdverantwoordelijk voor CL wilt noemen, dan zijn dat toch echt Suarez en Stekel.
Je noemt ook mooi de hoogtepunten van Sulejmani..maar we weten dat hij veeel beter kan, nou..als ie blijft kan ie de laatste stapjes zetten waardoor hij misschien een basisplek verdiend..maar t zal moeilijk worden in dit systeem. Urby is veel completer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 00:15 schreef eSCee het volgende:[..] Beetje kort door de bocht om hem hoofdverantwoordelijk te noemen. als je mensen hoofdverantwoordelijk voor CL wilt noemen, dan zijn dat toch echt Suarez en Stekel. Je noemt ook mooi de hoogtepunten van Sulejmani..maar we weten dat hij veeel beter kan, nou..als ie blijft kan ie de laatste stapjes zetten waardoor hij misschien een basisplek verdiend..maar t zal moeilijk worden in dit systeem. Urby is veel completer.. Sulejmani had het grootste aandeel van iedereen in die tweede goal.
Urby is inderdaad compleet, compleet waardeloos ja, je hebt er echt helemaal niks aan aanvallend komt hij te kort, verdedigend is het niet best, en van 3 goede passes in een wedstrijd tegen met alle respect de Graafschap wordt ik nou niet meteen fan van hem..
Volledig uit vorm en moet gewoon even buiten de eerste helft gehouden worden, een mentaliteit van een varken...... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
denk dat dejong het grootste aandeel had in dat doelpunt.. sulejmani de snelheid.. meer was het namelijk niet.. geen mooie passeer aktie of iets dergelijks.. en tjh dat jij zo praat over urby zegt mij alweer genoeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 11:46 schreef nummer10 het volgende:denk dat dejong het grootste aandeel had in dat doelpunt.. sulejmani de snelheid.. meer was het namelijk niet.. geen mooie passeer aktie of iets dergelijks.. en tjh dat jij zo praat over urby zegt mij alweer genoeg.. dus Sulejmani gaf niet de eerste pass op suarez, liep niet daarna zijn man eruit en had dus niet het overzicht om op volles snelheid die bal perfect voor Hammie zijn voetjes neer te leggen... Deze goal levert ons voor het eerst in 4,5 jaar weer CL op, maar nee, nummer10 vind de allesbeslissende 3-0 tegen de Graafschap geweldig, en volgens nummer10 maakt de waardeloze eerste helft en redelijke tweede helft tegen de Graafschap Urby een goede voetballer.
Nou goed, als jij dat zo ziet, dan zegt dat alles over jou..... Urby is gewoon een niksnut, een waardeloze voetballer, die misschien goed genoeg is voor de Graafschap, maar meer ook niet, totaal geen instelling, het lijkt wel of hij voetballen niet zo leuk vind.... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Om Sulejmani eindverantwoordelijk te noemen voor het behalen van de CL vind ik persoonlijk ook weer een beetje te ver gaan, het was inderdaad een goede loopactie, maar als Steek niet zo overweldigend staat te keepen de 1e helft was het al gebeurd tegen Dinamo. Probeer ook eens door een andere bril te kijken en niet alleen door de pro-Sulejmani bril |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 13:09 schreef dege het volgende:Om Sulejmani eindverantwoordelijk te noemen voor het behalen van de CL vind ik persoonlijk ook weer een beetje te ver gaan, het was inderdaad een goede loopactie, maar als Steek niet zo overweldigend staat te keepen de 1e helft was het al gebeurd tegen Dinamo. Probeer ook eens door een andere bril te kijken en niet alleen door de pro-Sulejmani bril ik schrijf ook niet dat hij eindverantwoordelijk is, en ik kijk helemaal niet door een pro Sulejmani bril, maar het is gewoon een feit, dat hij dreigender is dan Urby veel sneller is en gewoon meer rendement heeft. Pro Urby aanhangers op dit forum roepen altijd, dat we moeten kijken naar de balengrijke goals tegen psv en feyrnoord. Ik zeg enkel dat Sulejmani in grotere wedstrijden beslissend is geweest dan Urby Juve, Marseille en Kiev...
Ik ben ook niet achtelijk trouwens, ik heb ook wel gezien dat Steek en Suarez heel erg goed waren, alleen wordt er heel erg neerbuigend gedaan over de prestaties van Sulejmani de laatste weken, en dat is gewoon niet terecht, hij is belangrijk geweest voor AJAx tegen kiev, en dat kan ik van Urby niet zeggen, die heeft dit seizoen alleen tegen de Graafschap een heel klein beetje redelijk gevoetbald. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
is goed kerel.. maar dat jij ajacieden niksnutten noemt.. tjah.. MET URBY in het team zetten we erg goeie reeksen neer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 14:46 schreef nummer10 het volgende:is goed kerel.. maar dat jij ajacieden niksnutten noemt.. tjah.. MET URBY in het team zetten we erg goeie reeksen neer. ja dat blijkt wel, 6jaar lang geen kampioen en 4 jaar geen CL. zeker goede reeksen kerel... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 15:06 schreef remco k het volgende:[..] ja dat blijkt wel, 6jaar lang geen kampioen en 4 jaar geen CL. zeker goede reeksen kerel... en dat ligt alleen aan Emanuelson? want zo breng je het nu. Maar als je gisteren keek naar de invalbeurt van Sulejmani, was het ook niet best en had ik het idee dat hij als een kip zonder kop over het veld rende, Mulder verwoorde het best goed gisteravond, Sulejmani wou te veel laten zien en liep daardoor weer met die zak aardappelen op zijn rug. Het is gewoon een feit dat je in de ene wedstrijd beter Urby kan hebben en de ander Sulejmani, maar om hem zo de lucht in te prijzen zoals jij doet ga ik niet in mee. Maar inderdaad, je hebt gelijk dat je Sulejmani niet eindverantwoordelijke noemde, klopt, maar dit komt er bijna toch ook op neer, of is mijn NL ineens zo slecht: Ongelooflijk trouwens, Sulejmani is hoofdverantwoordelijk voor het feit dat we CL spelen, hij heeft een hoog rendement tegen echte Europese topploegen, Juventus, Marseilie, Kiev, en dat komt niet alleen door snelheid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door dege -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 16:15 schreef dege het volgende:[..] en dat ligt alleen aan Emanuelson? want zo breng je het nu. Maar als je gisteren keek naar de invalbeurt van Sulejmani, was het ook niet best en had ik het idee dat hij als een kip zonder kop over het veld rende, Mulder verwoorde het best goed gisteravond, Sulejmani wou te veel laten zien en liep daardoor weer met die zak aardappelen op zijn rug. Het is gewoon een feit dat je in de ene wedstrijd beter Urby kan hebben en de ander Sulejmani, maar om hem zo de lucht in te prijzen zoals jij doet ga ik niet in mee. Maar inderdaad, je hebt gelijk dat je Sulejmani niet eindverantwoordelijke noemde, klopt, maar dit komt er bijna toch ook op neer, of is mijn NL ineens zo slecht: Ongelooflijk trouwens, Sulejmani is hoofdverantwoordelijk voor het feit dat we CL spelen, hij heeft een hoog rendement tegen echte Europese topploegen, Juventus, Marseilie, Kiev, en dat komt niet alleen door snelheid. maar wat hebben we wel berijkt dankzij urby dan ??? en hij speelde zondag niet onaardig maar ik ben het wel met remco eens het was wel tegen de graafschap mmoie vrije trap maar wat deed die nou bij die vrije trap van vertongen dat balletje breed dat was 1.5 meter als je die al niet zuiver kan aanspelen dan ben je echt niet in vorm |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 16:15 schreef dege het volgende:[..] en dat ligt alleen aan Emanuelson? want zo breng je het nu. Maar als je gisteren keek naar de invalbeurt van Sulejmani, was het ook niet best en had ik het idee dat hij als een kip zonder kop over het veld rende, Mulder verwoorde het best goed gisteravond, Sulejmani wou te veel laten zien en liep daardoor weer met die zak aardappelen op zijn rug. Het is gewoon een feit dat je in de ene wedstrijd beter Urby kan hebben en de ander Sulejmani, maar om hem zo de lucht in te prijzen zoals jij doet ga ik niet in mee. Maar inderdaad, je hebt gelijk dat je Sulejmani niet eindverantwoordelijke noemde, klopt, maar dit komt er bijna toch ook op neer, of is mijn NL ineens zo slecht: Ongelooflijk trouwens, Sulejmani is hoofdverantwoordelijk voor het feit dat we CL spelen, hij heeft een hoog rendement tegen echte Europese topploegen, Juventus, Marseilie, Kiev, en dat komt niet alleen door snelheid. Hadden we CL gespeeld zonder de goede actie van Sulejmani?? waarschijnlijk niet gezien de dan 1-1 uitslag... Gister is geen meetpunt, niet voor Urby maar ook niet voor Sulejmani, Urby speelt in die pot voor het eerst dit seizoen een voldoende, en dat ook alleen in de tweede helft. En Sulejmani mag invallen bij een elftal dat voorstaat, de boel op slot heeft gegooid, en niet echt meer aanstalten maakt om er nog 1 te maken. Daar komt bij dat dit tegen met alle respect de Graafschap is. Ik denk juist dat Urby helemaal niks toevoegd aan deze selectie, want in de wedstrijden waar hij goed is, ligt er regelmatig veel ruimte, doordat ook onze tegenstander echt wil en kan voetballen, en juist met die ruimte is Sulejmani dodelijker dan Urby. Ik kan me echt geen voorbeeld voor de geest halen, waarin je een type Urby liever op linksbuiten hebt dan Sulejmani... |
|
|
|
|
|