BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Tuurlijk is dat niet alleen zijn schuld, maar het is wel toevallig dat Urby de enige AJACIED ooit is, die in 6 seizoenen ajax nooit kampioen is geworden....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door remco k --
joduh
 joduh - maandag 30 augustus 2010 - 16:38   quote  deeplink  
natuurlijk remco,dat we cl spelen komt door suleimani en dat we 6 jaar geen kampioen zijn geworden komt door urby.........je hebt weer helemaal gelijk!!!! maar jij bent nou echt zo,n ajaxsupporter waar ik mij voor schaam......
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Uiteindelijk joduh komt het door sulejmani dat we cl spelen.. Als hij er niet had gestaan dan hadden we urby daar gehad en had om even nummer10 zijn worden over te nemen:"Urby het spel opengebroken" en had de aanval verkeken geweest.. Nu ging sulejmani er voorbij en gaf een assist aan el hamdaoui die hem scoorde.. Dus ja door sulejmani, suarez en steek zijn we door gekomen.. En natuurlijk de verdediging.. Niet door emanuelson onder andere.. Maar Dat we geen kampioenschap hebben gehaald door urby vind ik overdreven,, Maar dat heeft hij soms wel eens.. Urby heeft ons en dan kan je die belangrijke wedstrijden wel opnoemen, gescoord in belangrijke wedstrijden..
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 16:44 schreef freakie het volgende:
Uiteindelijk joduh komt het door sulejmani dat we cl spelen.. Als hij er niet had gestaan dan hadden we urby daar gehad en had om even nummer10 zijn worden over te nemen:"Urby het spel opengebroken" en had de aanval verkeken geweest.. Nu ging sulejmani er voorbij en gaf een assist aan el hamdaoui die hem scoorde.. Dus ja door sulejmani, suarez en steek zijn we door gekomen.. En natuurlijk de verdediging.. Niet door emanuelson onder andere.. Maar Dat we geen kampioenschap hebben gehaald door urby vind ik overdreven,, Maar dat heeft hij soms wel eens.. Urby heeft ons en dan kan je die belangrijke wedstrijden wel opnoemen, gescoord in belangrijke wedstrijden..
lezen, ik zeg niet dat hij ervoor verantwoordelijk is. en in die tijdens die belangrijke wedstrijden waar hij scoorde, was hij ook hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor twee tegengoals.
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 16:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door remco k --
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Niet bepaalt want ik denk dat urby niet eens hoeft te verdedigen.. Maar dat ben jij natuurlijk want jij wil graag alles in de schoenen schuiven van urby.. Dat heb ik ook wel gezien.. Het is niet door urby dat we 6 jaar geen kampioen zijn geworden.. Dat is door slecht beleid van ajax.. En slechte aankopen van van basten.. Niet door urby.. Want als dat zo zou zijn dan kan je dus ook zegge wat ieder ander zegt hier de trainer de schuld geven.. Want uiteindelijk maar de trainer de opstelling.. en niet urby..
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 16:51 schreef freakie het volgende:
Niet bepaalt want ik denk dat urby niet eens hoeft te verdedigen.. Maar dat ben jij natuurlijk want jij wil graag alles in de schoenen schuiven van urby.. Dat heb ik ook wel gezien.. Het is niet door urby dat we 6 jaar geen kampioen zijn geworden.. Dat is door slecht beleid van ajax.. En slechte aankopen van van basten.. Niet door urby.. Want als dat zo zou zijn dan kan je dus ook zegge wat ieder ander zegt hier de trainer de schuld geven.. Want uiteindelijk maar de trainer de opstelling.. en niet urby..
Ik geef Urby ook niet de schuld.

Urby moet trouwens altijd meeverdedigen, dat heeft Jol in verschillende intervieuws aangegeven, zeker na de wedstrijd vorig seizoen tegen PSV uit zei hij dat, en een week of 3 terug zei hij dat weer, nu ging dat over het meeverdedigen van Urby zodat Suarez van deze taak wordt ontlast....

Ik geef Urby trouwens helemaal nooit de schuld, dat is onzin wat je nu zegt. maar het is wel een feit dat hij de enige is die ooit 6 jaar bij AJAX heeft gespeeld zonder ook maar 1 keer kampioen te worden...
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Ja inderdaad dat urby 6 jaar geen kampioen is geworden met ajax is kut.. Maar wat dan?? Gaan we janken?? Nee toch.. Wanbeleid.. Marco van basten allemaal kut aankopen laten doen.. 5 keer een nieuwe trainer hebben.. Dat is het,,
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:02 schreef freakie het volgende:
Ja inderdaad dat urby 6 jaar geen kampioen is geworden met ajax is kut.. Maar wat dan?? Gaan we janken?? Nee toch.. Wanbeleid.. Marco van basten allemaal kut aankopen laten doen.. 5 keer een nieuwe trainer hebben.. Dat is het,,
Er wordt door iemand anders gesteld, dat als Urby speelt je altijd een goede reeks neerzet. 6 jaar geen kampioen en 4 jaar geen CL met Urby in de ploeg is nou niet bepaald een goede reeks of wel? Daar ging het om.

Urby is al 6 jaar onderdeel van deze ploeg en dus medeverantwoordelijk voor de negatieve spiraal waar we in zaten, of is dat ook niet waar??.

Toen van Basten trouwens deze spelers haalde, was iedereen het er volledig mee eens, behalve Sno..
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Ik had cvitanisch niet gewild, sno niet.. En olegeur en wielaert en sulejmani waren goed inderdaad maar als je nu hoor wat voor een contracten er zijn gegeven.. Daar kan je toch niet van goede aankopen spreken?? Idioot gewoon.. Ook zulke spelers als je champions league haalt al het geld ineens kwijt,,

Urby verantwoordelijk stellen voor een negatieve spriaal in het team vind ik echt te ver gaan.. Ik vind het meer het wanbeleid..
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:11 schreef freakie het volgende:
Ik had cvitanisch niet gewild, sno niet.. En olegeur en wielaert en sulejmani waren goed inderdaad maar als je nu hoor wat voor een contracten er zijn gegeven.. Daar kan je toch niet van goede aankopen spreken?? Idioot gewoon.. Ook zulke spelers als je champions league haalt al het geld ineens kwijt,,

Urby verantwoordelijk stellen voor een negatieve spriaal in het team vind ik echt te ver gaan.. Ik vind het meer het wanbeleid..
Je kende Cvitanich helemaal niet, trouwens heeft hij het prima gedaan hoor bij AJAX, 13 goals en 12 assists in 24 wedstrijden waarvan 7 invalbeurten is niet bepaald slecht te noemen, dat was bijvoorbeel veel hoger gemiddelde dan Pantelic
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Ja remco dat zeg je heel vaak.. Maar dat deed hij in onbelangrijke wedstrijden die al gespeeld waren.. En heb wel degelijk gezegt niet blij geweest te zijn.. Want ik ben geen voorstander van een spits die 1.70 is.. en 23 jaar is.. uit argentinie..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 augustus 2010 - 17:43   quote  deeplink  
ah ok doen we steek er ook uit !!! heeft in seizoen weet ik veel meer dan 40 tegen doelpunten gehad en daarom geen kampioenschap gehaald ! :( daarbij tegen PSV was niet urby hoor makker.. dat was wieleart en vink waardoor we de wedstrijd verloren !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 30 augustus 2010 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:11 schreef freakie het volgende:

inderdaad.. daarbij als het echt zo was dat het aan Urby lag hebben nu 6 trainers het mis. en had het team denk ik ook al urby uit gekosts maar nee het team is 1 met urby..
Pietje
 Pietje - maandag 30 augustus 2010 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:43 schreef nummer10 het volgende:
ah ok doen we steek er ook uit !!! heeft in seizoen weet ik veel meer dan 40 tegen doelpunten gehad en daarom geen kampioenschap gehaald ! :( daarbij tegen PSV was niet urby hoor makker.. dat was wieleart en vink waardoor we de wedstrijd verloren !
Seizoen 2008-2009: doelsaldo = 74-41
joduh
 joduh - maandag 30 augustus 2010 - 17:51   quote  deeplink  
ik vind jou niet grappig meer remco K....maar was wel lekkere goal van urby he???hahaha
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:43 schreef nummer10 het volgende:
ohh, dus manolev (directe tegenstander Urby) gaf niet 2 keer een beslissende voorzet??
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:51 schreef joduh het volgende:
ik vind jou niet grappig meer remco K....maar was wel lekkere goal van urby he???hahaha
ik ben ook niet aan het proberen om grappig te zijn, LOL. maar inderdaad, hele mooie vrije trap, hopelijk gaat hij nu ook eens een keer wat beter spelen, daar hebben we allemaal profijt van...
joduh
 joduh - maandag 30 augustus 2010 - 19:30   quote  deeplink  
eigenlijk kan er nu wel een slotje op dit topic vind ik.we vinden urby allemaal hartstikke geweldig,echte ajacied,allround speler,pure prof,amsterdammer,dus verder discussieren hoeft niet......
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 19:30 schreef joduh het volgende:
eigenlijk kan er nu wel een slotje op dit topic vind ik.we vinden urby allemaal hartstikke geweldig,echte ajacied,allround speler,pure prof,amsterdammer,dus verder discussieren hoeft niet......
dat vinden we dus lang niet allemaal, sterker nog, ik denk dat hier meer mensen Urby slecht dan goed vinden....
joduh
 joduh - maandag 30 augustus 2010 - 19:55   quote  deeplink  
ja,maar dat zijn bijna allemaal meelopers jongen....en dat weet jij ook wel! Urby is bij ons in amsterdam een echte held,waar je niet mee klooit....
nummer10
 nummer10 - maandag 30 augustus 2010 - 19:55   quote  deeplink  
dat betwijfel ik.. denk eerder dat veel mensen sulej de 16 mil niet waard vinden.. ;) wees eerlijk remco.. dat is veel te veel..
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 19:55 schreef joduh het volgende:
ja,maar dat zijn bijna allemaal meelopers jongen....en dat weet jij ook wel! Urby is bij ons in amsterdam een echte held,waar je niet mee klooit....
Ook in Amsterdam staat hij extreem vaak ter discussie, dus wat je zegt is onzin, niet voor niets zoveel pagina's discussie over hem,
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 19:55 schreef nummer10 het volgende:
dat betwijfel ik.. denk eerder dat veel mensen sulej de 16 mil niet waard vinden.. ;) wees eerlijk remco.. dat is veel te veel..
wat heeft dat hier mee te maken, en wat kan hij daar aan doen, op allebei de vragen geld het antwoord, HELEMAAL NIKS
nummer10
 nummer10 - maandag 30 augustus 2010 - 20:26   quote  deeplink  
nahja enige kritiek wat ik heb gehoord in het stadion is dat mensen zich afvragen of eriksen wel HET talent is.. over Urby weinig tot niks gehoord niks negatiefs in iedergeval.. en geloof me heb er aardig wat gesproken.. ook waar ik weg kom zijn veel ajacieden (jaja geloof het of niet in twente !) en ze vinden urby gewoon een goeie ajacied..
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 20:26 schreef nummer10 het volgende:
nahja enige kritiek wat ik heb gehoord in het stadion is dat mensen zich afvragen of eriksen wel HET talent is.. over Urby weinig tot niks gehoord niks negatiefs in iedergeval.. en geloof me heb er aardig wat gesproken.. ook waar ik weg kom zijn veel ajacieden (jaja geloof het of niet in twente !) en ze vinden urby gewoon een goeie ajacied..
Geen wonder dat wij elkaar niet liggen, je komt uit het dode stuk van NL.
Ik ben bijna alle dagen in A´dam, en daar denken ze er wel anders over.
swennos
 swennos - maandag 30 augustus 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

haha niet alleen in amsterdam
joduh
 joduh - maandag 30 augustus 2010 - 23:51   quote  deeplink  
beste remco,betweter of allesweter? ik ben geboren en getogen in amsterdam!!!!denk jij dat ik niet weet hoe er hier op de hoek over onze urby wordt gedacht???? nu begin je me te irriteren met je praatjs man. praat waar je verstand van hebt en dat zijn statistiekjes ,maar niet over dingen waar je niks van weet.....en ik kom bijna elke dag in amsterdam???om te werken ja,lekker belangrijk of interessant zeg?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 augustus 2010 - 08:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

tjah kan je na gaan kom misschien uit twente maar vaker in stadion dan jou blijkbaar.. wekelijks met seizoenskaart.. uit twente ! jaja club liefde heet dat.. ipv trots te zijn dat ze ook hier zitten trap je ze grond in.. soms remco vraag ik me af of je wel een echte ajacied bent... vind je dat raar dat ik dat soms denk ? wees er trots op man dat ze hier in twente en in de rest van het land nog zitten.. ipv over te stappen naar twente.. maar nee hoor jij praat over dode stukken uit het land.. volgens mij ben jij ehct zoon nobody die nergens anders komt dan zijn eigen huisje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2010 door nummer10 --
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 31 augustus 2010 - 10:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat een nare kwal ben jij kerel. Chronische aandachttrekker.
remco k
 remco k - dinsdag 31 augustus 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 08:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah kan je na gaan kom misschien uit twente maar vaker in stadion dan jou blijkbaar.. wekelijks met seizoenskaart.. uit twente ! jaja club liefde heet dat.. ipv trots te zijn dat ze ook hier zitten trap je ze grond in.. soms remco vraag ik me af of je wel een echte ajacied bent... vind je dat raar dat ik dat soms denk ? wees er trots op man dat ze hier in twente en in de rest van het land nog zitten.. ipv over te stappen naar twente.. maar nee hoor jij praat over dode stukken uit het land.. volgens mij ben jij ehct zoon nobody die nergens anders komt dan zijn eigen huisje..
Wat reageer je toch weer lekker kerel. En je zal inderdaad vaker in de Arena komen dan ik, alleen weet ik wel zeker dat je niet vaker in de MEER en het Olympisch bent geweest.

Ik werk regelmatig in die kant van het land, en het lijkt echt serieus wel alsof ze daar achtergesteld zijn, alles is sloom en men snapt het ook allemaal niet zo goed, en dat is geen mening maar gewoon de ervaring, niet persoonlijk bedoelt trouwens, maar het verklaard wel een hele hoop. En waar zeg ik trouwens dat ik vind dat jij geen AJACIED mag zijn dan?? helemaal nergens, prima dat jij AJACIED bent, klasse jongen, maar dat neemt niet weg dat ik mensen uit die regio niet mag, en dat is dan weer mijn goed recht, snap je??
remco k
 remco k - dinsdag 31 augustus 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 10:26 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Wat een nare kwal ben jij kerel. Chronische aandachttrekker.
HAHAHA, volgens mij houd je gewoon van me, je reageerd namelijk alleen maar op mij, grappig, maar mijn vrouw vind het niet goed als ik met mannen uitga, dus je moet echt een ander vriendje zoeken ok?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 augustus 2010 - 11:58   quote  deeplink  
hoeveel ken ej er persoonlijk ? weinig denk ik en alleen de zakenmannetjes waarschijnlijk.. ze zijn hier namelijk erg vrij.. denk alleen dat jij een beetje in de war bent met drenthe en de achterhoek maar dat is TWENTE niet.. dus snap niet waar jij je ervaring weghaald.. en wat weet jij ervan hoevaak ik in de meer ben geweest ? ben geen puber van 16 kerel.. vanaf 1988(was toen 7 en men pa was ajacied in hart en nieren en ja ook een tukker) en reden zoon beetje wekelijks die kant op
swennos
 swennos - dinsdag 31 augustus 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 11:58 schreef nummer10 het volgende:
hoeveel ken ej er persoonlijk ? weinig denk ik en alleen de zakenmannetjes waarschijnlijk.. ze zijn hier namelijk erg vrij.. denk alleen dat jij een beetje in de war bent met drenthe en de achterhoek maar dat is TWENTE niet.. dus snap niet waar jij je ervaring weghaald.. en wat weet jij ervan hoevaak ik in de meer ben geweest ? ben geen puber van 16 kerel.. vanaf 1988(was toen 7 en men pa was ajacied in hart en nieren en ja ook een tukker) en reden zoon beetje wekelijks die kant op
je bent er trots op he dat je een seizoenskaart van papa hebt gehad maar dat zegtniks of je een echte fan bent of niet er zijn ook mensen hebben kinderen en die willen liever op zondag met de kindjes en het vrouwtje wat gaan doen en die zijn toch ook echt fan van ajax om maar te zwijgeen over de mensen die er geen geld voor hebben of simpelweg geen zin of niet meer kunnen om in het stadion te geen zitten
remco k
 remco k - dinsdag 31 augustus 2010 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 11:58 schreef nummer10 het volgende:
Vanaf 88 pas, nou dan moet je nog heel wat jaartjes, maar is het trouwens uberhaubt een wedstrijd dan, of iemand vaker bij het stadion is blablabla. kijk ff naar bovenstaande post van Swennos, dat zegt namelijk alles over het ajaxfan zijnde en het normale leven wat mensen hebben. Sommige mensen willen niet, kunnen het niet betalen, hebben andere dingen te doen en zo zijn er meer dingen op te noemen, er zitten om de week 50.000 man in het stadion, zijn dan die andere 4.950.000 fans geen echte ACIEDEN?????
remco k
 remco k - dinsdag 31 augustus 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 12:17 schreef swennos het volgende:

[..]

je bent er trots op he dat je een seizoenskaart van papa hebt gehad maar dat zegtniks of je een echte fan bent of niet er zijn ook mensen hebben kinderen en die willen liever op zondag met de kindjes en het vrouwtje wat gaan doen en die zijn toch ook echt fan van ajax om maar te zwijgeen over de mensen die er geen geld voor hebben of simpelweg geen zin of niet meer kunnen om in het stadion te geen zitten
goed gesproken..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 augustus 2010 - 13:25   quote  deeplink  
was een reactie op jou bericht wat totaal nergens op sloeg.. wie begon er nou over vaker in de meer en olypisch stadion ? als swennos ff naar boven had gelezen had hij ook kunnen zien dat een waarschijnlijk een oud zielig mannetje weeral reacties uitlokt.. dus heeft niks met trots zijn te maken met mijn seizoenskaart.. was gewoon puur een reactie op een zielige ouwe zuurpruim..
remco k
 remco k - dinsdag 31 augustus 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 23:51 schreef joduh het volgende:
beste remco,betweter of allesweter? ik ben geboren en getogen in amsterdam!!!!denk jij dat ik niet weet hoe er hier op de hoek over onze urby wordt gedacht???? nu begin je me te irriteren met je praatjs man. praat waar je verstand van hebt en dat zijn statistiekjes ,maar niet over dingen waar je niks van weet.....en ik kom bijna elke dag in amsterdam???om te werken ja,lekker belangrijk of interessant zeg?
Als ik iedere dag in A'dam kom, valt er bijna niet om AJAX heen te praten aangezien iedereen daar over AJAX praat, en dus weet ik er wel wat van hoe men er daar over denkt.

Trouwens een vraag voor je, wat wil je er aan doen dat ik je blijkbaar irriteer??
remco k
 remco k - dinsdag 31 augustus 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 08:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

@nummer 10

Lees je eigen bovenstaande post even door, je begint hier zelf over het feit dat je zo tof bent en "denkt" vaker in het stadion te komen dan ik, en je roept het trouwens veel vaker....

Maar kom op mensen, ff back on topic.

Zal het AJAX nog lukken om in de komende uren van onze Urby af te komen, of loopt hij volgend seizoen gratis de deur uit, want dat zou toch wel zonde zijn bij Urby, AJAX heeft hem toch al zo'n 12 jaar alle aandacht gegeven die hij nodig had, en het zou dus mooi zijn als onze echte AJACIED iets voor onze terug zou kunnen terugverdienen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2010 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:30   quote  deeplink  
weet je wat ik het mooiste zou vinden.. dat urby de 2de blind zou worden.. mister ajax.. ;)
remco k
 remco k - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 15:30 schreef nummer10 het volgende:
weet je wat ik het mooiste zou vinden.. dat urby de 2de blind zou worden.. mister ajax.. ;)
Dat zou ik ook het mooiste vinden, en ik gun het hem ook hoor absoluut, maar dan moet hij wel beter gaan voetballen, en ga aub nu niet zeggen dat hij onomstreden is, anders vul je niet 10 pagina's over zijn kwaliteiten, blijkbaar zijn de meningen dus goed verdeeld....
Het gaat mij er ook absoluut niet om wie er speelt, maar het beste elftal moet wel spelen, en op dit moment vind ik dat dit niet het geval is.
freakie
 freakie - dinsdag 31 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Remco.. Ik denk dat het best elftal er staat.. Op dit moment.. Urby kan door alleen sulejmani vervangen worden.. Ik denk dat sulejmani beter is dan ema.. Maar dan moet hij meer spelen.. want dan kan hij het laten zien..
joduh
 joduh - dinsdag 31 augustus 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik iedere dag in A'dam kom, valt er bijna niet om AJAX heen te praten aangezien iedereen daar over AJAX praat, en dus weet ik er wel wat van hoe men er daar over denkt.

Trouwens een vraag voor je, wat wil je er aan doen dat ik je blijkbaar irriteer??
och daar wil ik niks aan doen hoor.ik sluit gewoon achter aan het rijtje aan die jou ook al irritant vinden en dat zijn er geloof ik al heel veel.......maar dat interesseert jou niet denk ik.ik hoop dat je in prive leven wel vrienden hebt jongen!
swennos
 swennos - dinsdag 31 augustus 2010 - 20:28   quote  deeplink  
en er zijn toch ook heel veel mensen die zich achter remco plaatsen ik gun urby echt het beste maar als je echte ajacied bent zoals hier wordt gezegd over hem dat betekend toch niet dat je al jaren wisselvallig kan spelen en als back was het niks hoewel die daar zelf wilde spelen omdat die daar meer kansen in oranje had maar dat redde die ook niet dus hij komt op elke plek tekort en nogmaals hij heeft fantastische wedstrijden gespeeld maar dat zou die bijna elke wedstrijd moeten doen en er komt toch ook een tijd van afscheid nemen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 augustus 2010 - 20:47   quote  deeplink  
ok swennos maar geef toe vind je het zelf niet raar dat 6 trainers jawel 6 trainers het wel zien zitten in urby.. ? geloof me ema doet het beter dan sule op de trainingen anders had sul er wel in gestaan en als ema zo slecht was als wat jullie denken hadden de spelers allang lopen klagen
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 31 augustus 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Ik vind Emanuelson een fantastische speler, maar volgens mij gewoon slachtoffer geworden van al die positiewisselingen de afgelopen jaren. Als back speelde hij gewoon nog in het nederlands elftal en nu kan die jongen er opeens niks meer van? Ik geloof daar bar weinig van. Combinatie van geen vertrouwen en het laatste jaar op een positie staan waar je eigenlijk niets te zoeken hebt. Als hij goed was begeleid dan had deze discussie waarschijnlijk helemaal niet plaatsgevonden.
marcos
 marcos - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
ik erg me al weken aan een stuk aan die furby
laat suli maar spelen stuk meer aan
swennos
 swennos - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:41   quote  deeplink  
ik weet ook best wel dat die heel goed kan voetballen maar als je niet goed presteerd dan moet er in mijn ogen maatregelen genomen worden maar heel nederland ziet toch ook dat die niet regelmatig goed presteerd ???
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:40 schreef marcos het volgende:
ik erg me al weken aan een stuk aan die furby
laat suli maar spelen stuk meer aan
mmm en als we nu sul erin zetten en hij bakt er niks van wat dan ? dan moet de trainer oprotten zeker ? je snapt hem nie he ? het systeem wat jol wil spelen (soort van 4 4 2) kan niet met suarez el ham en sul samen..
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:54   quote  deeplink  
bij zal wel blijven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0127189