|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
je hoort er ook niks over |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:[..] mmm en als we nu sul erin zetten en hij bakt er niks van wat dan ? dan moet de trainer oprotten zeker ? je snapt hem nie he ? het systeem wat jol wil spelen (soort van 4 4 2) kan niet met suarez el ham en sul samen.. Grote onzin, bij H'veen speelde hij heel vaak vanuit de rol van Urby. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
ik wil net zeggen hij kwam van hangend op links zoals urby nu speelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
volgens mij had hij daar pantelic achterzich.. daarbij komt ook dat sul daar niet mee verdedigde wat in de ogen van jol wel moet... je kan het ajax voetbal dan ook totaal niet vergelijken met die van ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 09:18 schreef nummer10 het volgende:volgens mij had hij daar pantelic achterzich.. daarbij komt ook dat sul daar niet mee verdedigde wat in de ogen van jol wel moet... je kan het ajax voetbal dan ook totaal niet vergelijken met die van ajax.. Pantelic heeft nooit bij h'veen gevoetbald, en ajax met ajax vergelijken???? ik snap je niet helemaal... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
pffff nog nie wakker man.. :X
bedoelde natuurlijk pranjic en herenveen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond het wel grappig:)
Bij H'veen verdedigde hij wel degelijk mee, alleen verdedigde hij vooruit en terug tot de middellijn. Dat moest iedere speler onder Verbeek, zie nu ook maar bij AZ. Natuurlijk speelt AJAX iets anders als ze met Urby of Sulejmani starten, dat is ook logisch, maar eigenlijk staat ajax verdedigend met Sulejmani beter dan met Urby, dit komt doordat Sulejmani makkelijker het veld breed kan houden, en dus vrijwel altijd rechtstreeks tegenover een back staat, die dan dus de keuze moet maken tussen blijven staan en opkomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer dat AJAX Urby niet heeft kunnen verkopen, nu maar proberen hem in de winterstop te verkopen, anders loopt hij gratis de deur uit na het winnen van de CL volgend jaar mei:):) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
van der wiel is inderdaad verdedigend nog niet top even op een vahaaltje van eerder terug te komen, maar van der wiel gaat constant zovaak diep dat de aanvaller de hele wedstrijd achter hem aan moet en hoeft tie ook nooit veel te verdedigen, het is niet rieel om eriksen af te kraken, het is een jongen die echt wel talent heeft, maar het is toch logisch dat zon jongen nog body tekort komt hij is pas net 18, vergeet dat niet! en sulejmani gaat steeds beter draaien en als die jongen zn niveau kan halen hoort tie gewoon in de basis thuis, en voor urby mag je ook respect hebben, want die jongen voetbalt al zolang bij ajax, een echte ajacied, en hij kan ook zeker wel voetballen, hij heeft een goede actie en een prachtig schot!, alleen speelt tie 2 wedstrijden goed en dan weer 8 minder en dat is het hem nou juis! alleen eriksen, sulejmani en emanuelson zijn alle 3 niet constant! maar van eriksen mag je ook nog niet meer verwachten miralem moet het vertrouwen groeien en van urby mag je dat indd wel verwachten en zo is het! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 23:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:van der wiel is inderdaad verdedigend nog niet top even op een vahaaltje van eerder terug te komen, maar van der wiel gaat constant zovaak diep dat de aanvaller de hele wedstrijd achter hem aan moet en hoeft tie ook nooit veel te verdedigen, het is niet rieel om eriksen af te kraken, het is een jongen die echt wel talent heeft, maar het is toch logisch dat zon jongen nog body tekort komt hij is pas net 18, vergeet dat niet! en sulejmani gaat steeds beter draaien en als die jongen zn niveau kan halen hoort tie gewoon in de basis thuis, en voor urby mag je ook respect hebben, want die jongen voetbalt al zolang bij ajax, een echte ajacied, en hij kan ook zeker wel voetballen, hij heeft een goede actie en een prachtig schot!, alleen speelt tie 2 wedstrijden goed en dan weer 8 minder en dat is het hem nou juis! alleen eriksen, sulejmani en emanuelson zijn alle 3 niet constant! maar van eriksen mag je ook nog niet meer verwachten miralem moet het vertrouwen groeien en van urby mag je dat indd wel verwachten en zo is het! helemaal mee eens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ema is gebruikt als jojo door 6 verschillende trainers.. dit is zijn 2de seizoen (terwijl hij vorig seizoen eerst ook nog linksback was) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 08:32 schreef nummer10 het volgende:[..] ema is gebruikt als jojo door 6 verschillende trainers.. dit is zijn 2de seizoen (terwijl hij vorig seizoen eerst ook nog linksback was) en in 2 seizoenen nog geen enkele reeks van 5/6 wedstrijden achter elkaar neergezet waar hij echt goed was, hij het elftal een keer meetrok en de juiste instelling probeerde over te brengen, ook zegt het wel wat dat Jol hem in Februari passeerde voor de 18 jarige Eriksen, dat was een teken voor Urby.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat was omdat urby licht geblesseerd was... maar goed jij over de reeks ben ik het niet mee eens maar goed dan blijven we bezig niet dan :) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoor net, dat AJAX met Urby opnieuw om de tafel gaat om te kijken naar een contractverlenging, Urby hoopte eigenlijk nog op een late transfer en heeft daarom deze zomer niet met AJAX gepraat over contractverlenging, nu deze transfer is uitgebleven zullen Urby en AJAX voor het einde van oktober opnieuw aan de tafel gaan om de mogelijkheden tot verlenging te bespreken, naar wat ik ervan heb gehoord, is AJAX niet bereid meer te gaan betalen, maar willen ze het de contractform wel iets veranderen, zodat Urby eerder zijn bonussen kan opstrijken, en dus niet alleen een bonus krijgt bij het behalen van de titel zoals dat eerder was voorgelegd door de hoge heren van AJAX. Het liefst had AJAX hem zelfs deze zomer verkocht zodat hij niet gratis de deur uit zou lopen, AJAX hoopt nu dat Urby water bij de wijn wil doen, zodat hij niet alsnog volgend seizoen gratis de deur uit loopt, AJAX lijkt trouwens wel een gelimiteerde transfersom te accpeteren, wat voor Urby natuurlijk zeer gunstig is.
Ik weet niet of het volgende waar is, maar het schijnt zo te zijn dat Urby niet uit de basis is gehaald de afgelopen weken op nadrukkelijk aandringen van de hoge heren, dit zodat Urby nog kon proberen zich in de kijker te spelen. ALs dat waar is zou dat echt heel triest zijn, en bepaald dus tegenwoordig de trainer niet altijd wie er speelt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Klopt remco.. Maar misschien zegt dit ook genoeg over de rest van het seizoen.. Sulejmani komt er dan miss gewoon in?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 17:27 schreef remco k het volgende:Ik weet niet of het volgende waar is, maar het schijnt zo te zijn dat Urby niet uit de basis is gehaald de afgelopen weken op nadrukkelijk aandringen van de hoge heren, dit zodat Urby nog kon proberen zich in de kijker te spelen. ALs dat waar is zou dat echt heel triest zijn, en bepaald dus tegenwoordig de trainer niet altijd wie er speelt Dit is inderdaad triest, maar wel de werkelijkheid. Het zou me niet verbazen, en ik hoop het ook zo, dat Jol nu de voorkeur gaat geven aan Sulejmani. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
als hij zijn contract verlengt dan laat hij pas zien dan hij een ECHTE ajacied is zoals er hier veel zeggen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 21:39 schreef swennos het volgende:als hij zijn contract verlengt dan laat hij pas zien dan hij een ECHTE ajacied is zoals er hier veel zeggen inderdaad, en wel tegen de voorwaarden die AJAX hem stelt, ik vond het destijds ook niet echt van clubliefde getuigen om zomaar even naar buiten te brengen waarom de conractbesprekingen vast waren gelopen |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
idd toen stuurde die ook aan op vertrek daarom kon ik ook niet begrijpen dat mensen hem een ECHTE ajacied noemde op dit topic alleen heel lang bij ajax voetballen maakt je niet tot een ajacied |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 00:23 schreef swennos het volgende:idd toen stuurde die ook aan op vertrek daarom kon ik ook niet begrijpen dat mensen hem een ECHTE ajacied noemde op dit topic alleen heel lang bij ajax voetballen maakt je niet tot een ajacied HEHE...... Eindelijk iemand die dat feit ook snapt, danku.......... Echte AJACIEDEN spreken vanuit hun hart over de club en niet vanuit de geldtas..... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik ben dat gezeik over Emanuelson echt zat. Die jongen past zich iedere keer geweldig aan. Hij doet wat de trainer hem vraagt.. Eindelijk speelt hij nu op de positie die hij ambieert.. Ik ben erg tevreden over hoe Emanuelson presteert bij Ajax! Tuurlijk kunnen bepaalde dingen beter of anders.. Maar ik heb hem veel liever dan Sulejmani..
Die Sulejmani geeft 1 goede pass en gelijk is het hosanna! Ik weet niet of jullie gezien hebben hoe hij inviel tegen de Graafschap? Totaal niet gemotiveerd, sjokken en geen inzet.. De afgelopen 2 seizoenen heeft hij niets gepresteerd.. Af en toe eens een goaltje maar verder NIETS.. En nu speelt hij een redelijke voorbereiding, geeft 1 goede pass tegen KIEV en het is gelijk PRO Sulejmani! Jammer van die 16 miljoen! Doe mij maar Emanuelson.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
eens met BRW (moet zeggen dat ik sul ook wel redelijk vind de laatste tijd) en over die contracten.. zakenvertegenwoordigers jonges.. die maken alles kapot.. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
@ Nummer10, inderdaad zaakwaarnemers maken een hoop kapot. Maar het zijn ook de spelers zelf.. Die gasten proberen het onderste uit de kan te halen qua salaris! (Terwijl ze vaak al een riant salaris hebben..) Het draait alleen maar om geld.. En dat is zo jammer van de voetballerij tegenwoordig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 11:06 schreef BRW het volgende:Ik ben dat gezeik over Emanuelson echt zat. Die jongen past zich iedere keer geweldig aan. Hij doet wat de trainer hem vraagt.. Eindelijk speelt hij nu op de positie die hij ambieert.. Ik ben erg tevreden over hoe Emanuelson presteert bij Ajax! Tuurlijk kunnen bepaalde dingen beter of anders.. Maar ik heb hem veel liever dan Sulejmani.. Die Sulejmani geeft 1 goede pass en gelijk is het hosanna! Ik weet niet of jullie gezien hebben hoe hij inviel tegen de Graafschap? Totaal niet gemotiveerd, sjokken en geen inzet.. De afgelopen 2 seizoenen heeft hij niets gepresteerd.. Af en toe eens een goaltje maar verder NIETS.. En nu speelt hij een redelijke voorbereiding, geeft 1 goede pass tegen KIEV en het is gelijk PRO Sulejmani! Jammer van die 16 miljoen! Doe mij maar Emanuelson.. Als je het gezeik zat bent, moet je niet kijken op dit topic. Urby is ook van het af en toe ene goaltje waarom je hem dan liver ziet is niet te snappen, en er werd hier al veel eerder aangegeven dat Sulej weer goed begint te spelen.... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 10:04 schreef remco k het volgende:[..] HEHE...... Eindelijk iemand die dat feit ook snapt, danku.......... Echte AJACIEDEN spreken vanuit hun hart over de club en niet vanuit de geldtas..... nou dat zijn dan alleen de supporters. De rest is alleen op geld uit (trainers/spelers) of macht of aanzien (bestuurders) Maar dat is niet alleen bij ajax maar in het hele profvoetbal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco jij basseert nu je mening op 1 assist.. (wel belangrijke overgens) en zijn inzet.. kan me nog goed herinderen hoe sul werd afgebrand (nog niet zo heel lang terug) door alles en iedereen, jij niet overgens.. en nu is iedereen PRO sul vind jij dat ook niet wat voorbarig dan ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 22:30 schreef nummer10 het volgende:remco jij basseert nu je mening op 1 assist.. (wel belangrijke overgens) en zijn inzet.. kan me nog goed herinderen hoe sul werd afgebrand (nog niet zo heel lang terug) door alles en iedereen, jij niet overgens.. en nu is iedereen PRO sul vind jij dat ook niet wat voorbarig dan ? van veel mensen inderdaad wel ja, maar er zijn hier ook genoeg aanwezig die het wel altijd in hem hebben zien zitten, Alibabba bijvoorbeeld en zo zijn er meer te noemen.
Feit blijft wel dat Urby wel degelijk een discussiepunt is, ook binnen AJAX en helemaal onder de supporters, dit is namelijk niet de enigste site waar over hem gediscusieerd wordt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] van veel mensen inderdaad wel ja, maar er zijn hier ook genoeg aanwezig die het wel altijd in hem hebben zien zitten, Alibabba bijvoorbeeld en zo zijn er meer te noemen. Feit blijft wel dat Urby wel degelijk een discussiepunt is, ook binnen AJAX en helemaal onder de supporters, dit is namelijk niet de enigste site waar over hem gediscusieerd wordt Mee eens! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 11:06 schreef BRW het volgende:Ik ben dat gezeik over Emanuelson echt zat. Die jongen past zich iedere keer geweldig aan. Hij doet wat de trainer hem vraagt.. Eindelijk speelt hij nu op de positie die hij ambieert.. Ik ben erg tevreden over hoe Emanuelson presteert bij Ajax! Tuurlijk kunnen bepaalde dingen beter of anders.. Maar ik heb hem veel liever dan Sulejmani.. Die Sulejmani geeft 1 goede pass en gelijk is het hosanna! Ik weet niet of jullie gezien hebben hoe hij inviel tegen de Graafschap? Totaal niet gemotiveerd, sjokken en geen inzet.. De afgelopen 2 seizoenen heeft hij niets gepresteerd.. Af en toe eens een goaltje maar verder NIETS.. En nu speelt hij een redelijke voorbereiding, geeft 1 goede pass tegen KIEV en het is gelijk PRO Sulejmani! Jammer van die 16 miljoen! Doe mij maar Emanuelson.. denk dat je vergeet dat hij in zijn eerste seisoen best goed presteerde.
kijk maar eens hier http://www.youtube.com/watch?v=Z4lh9tBZYIk
http://www.youtube.com/watch?v=d72wgFeLj-I&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=p0STw5PsaGI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KLZdnujQjtk&feature=related
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 september 2010 door bully -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Als je het gezeik zat bent, moet je niet kijken op dit topic. Urby is ook van het af en toe ene goaltje waarom je hem dan liver ziet is niet te snappen, en er werd hier al veel eerder aangegeven dat Sulej weer goed begint te spelen.... Dit is toch een forum hier mag eenieder zijn mening geven. Ik geef aan dat ik persoonlijk het gezeik zat ben! Evenals ik het zat ben om te horen dat Sulejmani goed gepresteerd heeft.. Dat ik Urby liever zie spelen dan Sulejmani is dus mijn mening! Een wedstrijd is het merendeel van de 90 minuten je inzet te tonen, belangrijk zijn en laten zien dat je het waard ben om in de basis te staan.. Mijn MENING is dus dat Urby dat vele malen beter doet dan Sulejmani.. Ik zie helemaal niet dat Sulejmani beter presteert! Die actie en de pass was goed tegen Kiev maar daarna heb ik hem niet meer gezien..
Begrijp mij niet verkeerd, ik weet dondersgoed hoe Sulejmani gepresteerd heeft bij Heerenveen. Afgezien van die absurde transfersom was ik erg tevreden met zijn komst. (Op basis van zijn prestaties bij Heerenveen) Die prestaties heeft hij bij Ajax nog geen enkele keer waargemaakt.. Dat kunnen jullie toch ook niet ontkennen?
Ik hoop van ganser harte dat hij wel gaat presteren. Want een GOEDE Sulejmani daar is Ajax bij gebaat.. Zolang hij dat niet doet is Urby voor mij de onbetwiste linksbuiten! Hij zet zich elke wedstrijd in, werkt hard en heeft ook beslissende passes.. Daarbij is hij technisch zeer vaardig en is zowel links als rechts benig.. Waarbij iedereen weet dat hij schitterende linkerpoot heeft..
Nogmaals ik hoop dat Sulejmani de competitie aangaat met Sulejmani zodat Jol het moeilijk krijgt met zijn keuzes maar vooralsnog bij lange na niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 september 2010 - 11:39 schreef BRW het volgende:[..] Dit is toch een forum hier mag eenieder zijn mening geven. Ik geef aan dat ik persoonlijk het gezeik zat ben! Evenals ik het zat ben om te horen dat Sulejmani goed gepresteerd heeft.. Dat ik Urby liever zie spelen dan Sulejmani is dus mijn mening! Een wedstrijd is het merendeel van de 90 minuten je inzet te tonen, belangrijk zijn en laten zien dat je het waard ben om in de basis te staan.. Mijn MENING is dus dat Urby dat vele malen beter doet dan Sulejmani.. Ik zie helemaal niet dat Sulejmani beter presteert! Die actie en de pass was goed tegen Kiev maar daarna heb ik hem niet meer gezien.. Begrijp mij niet verkeerd, ik weet dondersgoed hoe Sulejmani gepresteerd heeft bij Heerenveen. Afgezien van die absurde transfersom was ik erg tevreden met zijn komst. (Op basis van zijn prestaties bij Heerenveen) Die prestaties heeft hij bij Ajax nog geen enkele keer waargemaakt.. Dat kunnen jullie toch ook niet ontkennen? Ik hoop van ganser harte dat hij wel gaat presteren. Want een GOEDE Sulejmani daar is Ajax bij gebaat.. Zolang hij dat niet doet is Urby voor mij de onbetwiste linksbuiten! Hij zet zich elke wedstrijd in, werkt hard en heeft ook beslissende passes.. Daarbij is hij technisch zeer vaardig en is zowel links als rechts benig.. Waarbij iedereen weet dat hij schitterende linkerpoot heeft.. Nogmaals ik hoop dat Sulejmani de competitie aangaat met Sulejmani zodat Jol het moeilijk krijgt met zijn keuzes maar vooralsnog bij lange na niet! De manier waarop je het zei suggereerde dat je onze discussie zat was, maar goed dat uit de wereld en we kunnen weer verder:):)
1 Urby is niet tweebenig, hij is stijf links en heeft af en toe een uitschieter met z'n rechter chocolade been. Het eerste seizoen was Sulejmani d.m.v. assists en goals bij ongeveer 20 goal betrokken, dat is gewoon heel goed, zijn spel was misschien niet altijd sprankelend zoals bij H'veen, dat ben ik met je eens, maar uiteindelijk telt rendement, want dat maakt een club kampioen, en dat doet af en toe een leuke actie niet, of zie ik dat verkeerd??
Jij hebt het over inzet en hard werken, ik vind juist dat Urby daarin veel te kort komt, hij werkt vaak hard al shet niet nodig is, en heeft concentratieverlies als het wel nodig is, kijk bijvoorbeeld de wedstrijden in de ED van afgelopen seizoen tegen veel "kleine" clubs eens terug, daar is hij gewoon een luie hond die niet hard werkt.
Ik heb sinds de winterstop extreem veel op Urby gelet, dit omdat een maat van mij zei dat Urby geen rendement heeft en dat zijn "goede" trap vaker heel slecht is dan goed.
Hij kan heel goed zijn, dat meen ik ook echt, maar kijk zijn vrije trappen eens terug die als voorzet bedoeld zijn, hij bemoeit zich met iedere vrije trap en eerder ook corners, maar hij krijgt ze gewoon nooit voor de goal, alles vliegt vaak gewoon de 16 voorbij, en dat uit een stilstaand moment, als men zegt dat hij een goede trap heeft, dan verwacht ik iedere vrije trap die hij als voorzet neemt gewoon goed voor de goal, en dat is gewoon vrijwel nooit het geval...
Al zijn pluspunten zijn eigenlijk ook zijn minpunten, en al zijn minpunten zijn ook zijn pluspunten, hij is namelijk extreem wisselvallig, of hij speelt een 8 maar veel vaker speelt hij een 4 of een 5. En dus zal de discussie naar mijn mening niet snel stoppen over Urby, speelt hij namelijk goed, dan hoor je alle pro urby fans roepen "zie je wel hoe goed hij is". En als hij weer eens een domme fout maakt en slecht speelt dan hoor je alle "anti" Urby fans roepen "zie je wel hoe waardeloos hij is". Ik denk niet dat dit zal veranderen zolang hij het predikaat talent niet kan ontgroeien.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
steek is ook lang het middelpunt van discussie geweest en zou ook altijd HET TALENT blijven.. tot aan het WK.. toen was het afgelopen.. want daarvoor vond iedereen hem geweldig en de ander zag veel dingen die hij allang moest hebben geleerd.. (uitkomen bijv) same story als met ema.. alleen wat jij zegt over inzet tegen kleineren ploegjes KAN JE NIET ALLEEN URBT AANREKENEN EN DAN DOEN JULLIE WEL !!! er staan er verdorie 11 op het veld en 9 van de 10 keer als urby een slechte instelling heeft is het hele team belabberd en NIET alleen Urby maar daar hoor ik dan weer niemand over. vaak zat dat ik zit van GVD dezeeuw of wie ook zet dat poot erin..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 september 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 12:40 schreef nummer10 het volgende:steek is ook lang het middelpunt van discussie geweest en zou ook altijd HET TALENT blijven.. tot aan het WK.. toen was het afgelopen.. want daarvoor vond iedereen hem geweldig en de ander zag veel dingen die hij allang moest hebben geleerd.. (uitkomen bijv) same story als met ema.. alleen wat jij zegt over inzet tegen kleineren ploegjes KAN JE NIET ALLEEN URBT AANREKENEN EN DAN DOEN JULLIE WEL !!! er staan er verdorie 11 op het veld en 9 van de 10 keer als urby een slechte instelling heeft is het hele team belabberd en NIET alleen Urby maar daar hoor ik dan weer niemand over. vaak zat dat ik zit van GVD dezeeuw of wie ook zet dat poot erin.. Ik vond Steek al beter worden sinds het gehele afgelopen seizoen, in de tijd van Van Basten was het tercht dat hij gewisseld werd, van Basten heeft later ook aangegeven dat express te hebben gedaan om hem volwassen te maken, ik denk dat dat voor Steek heel erg belangrijk is geweest, sterker nog, dat zijn Steek zijn eigen woorden. Misschien is het wel goed als Jol hetzelfde doet met Urby, gewoon uit de basis, en het halve seizoen er niet meer in, en dan daarna weer een kans geven. En wat je zegt over het hele team is helemaal niet waar, of denk je dat Jol De Zeeuw voor de grap reserve aanvoerder heeft gemaakt?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Vind urby gewoon geen goede speler voor de linksbuiten positie kan er niets aan doen. Zie veel liever een sulejmani in goede doen. Een buitenspeler moet gewoon veel dreigender zijn type dzsudzsak/suarez. emanuelson komt gewoon te kort en is veel te wisselvallig. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 09:34 schreef remco k het volgende:[..] Pantelic heeft nooit bij h'veen gevoetbald, en ajax met ajax vergelijken???? ik snap je niet helemaal... ja inderdaad...een meeverdedigende Pantelic heb ik bij Ajax nooit gezien....hadden toen echt de combi Sulejmani Pranjic moeten overnemen van Heerenveen....weet zeker dat dat wel goed was gekomen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 06 september 2010 - 20:08 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] ja inderdaad...een meeverdedigende Pantelic heb ik bij Ajax nooit gezien....hadden toen echt de combi Sulejmani Pranjic moeten overnemen van Heerenveen....weet zeker dat dat wel goed was gekomen... Maar dan wel voor de prijs van 1.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wederom valt Urby door de mand, tegen Madrid speelde hij als een echt linkshalf, naar eigen zeggen zijn favoriete positie.
Hij was de AJAX speler met het meeste balverlies, alleen Anita had bijna evenveel balverlies, wat toch weer heel veel zegt over onze linkerkant...
Je mag van een speler die zo lang bij AJAX is als Urby nu toch wel eens verwachten, dat hij PROBEERT het elftal op te peppen en PROBEERT het elftal op sleeptouw te nemen. Nee hoor, de man bij AJAX met het meeste balvelies heeft welgeteld 1 overtreding gemaakt, ik wil hiermee niet zeggen dat hij meer overtredingen moet maken in het veld, maar bij balverlies mag er best wat meet strijd zijn, en dat is maar weinig het geval geweest...
Aanvallen 1 goed moment, maar verder kwam er geen bal bij een ander aan...
En ja, er was geen AJACIED op zijn normale niveau behalve Steek, maar nogmaals als je zolang bij AJAX zit, dan mag er wel eens een keer wat verwacht worden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 september 2010 - 16:33 schreef remco k het volgende:En wederom valt Urby door de mand, tegen Madrid speelde hij als een echt linkshalf, naar eigen zeggen zijn favoriete positie. Hij was de AJAX speler met het meeste balverlies, alleen Anita had bijna evenveel balverlies, wat toch weer heel veel zegt over onze linkerkant... Je mag van een speler die zo lang bij AJAX is als Urby nu toch wel eens verwachten, dat hij PROBEERT het elftal op te peppen en PROBEERT het elftal op sleeptouw te nemen. Nee hoor, de man bij AJAX met het meeste balvelies heeft welgeteld 1 overtreding gemaakt, ik wil hiermee niet zeggen dat hij meer overtredingen moet maken in het veld, maar bij balverlies mag er best wat meet strijd zijn, en dat is maar weinig het geval geweest... Aanvallen 1 goed moment, maar verder kwam er geen bal bij een ander aan... En ja, er was geen AJACIED op zijn normale niveau behalve Steek, maar nogmaals als je zolang bij AJAX zit, dan mag er wel eens een keer wat verwacht worden Zoals je weet, ben ik ook niet zo'n grote fan van Emanuelson, maar ik ben wel van mening dat uitgerekend hij zeker niet de minste Ajacied was afgelopen woensdagavond. Stekelenburg was de allergrootste (letterlijk en figuurlijk) maar Urby deed z'n stinkende best, hij werkte kei en keihard en was een van de weinigen waar beweging naar voren in zat. De rest liep alleen maar terug. Ik vond het opvallend dat Urby zoveel mogelijk assistentie aan zijn ploeggenoten gaf: dan weer rechts achterin, dan weer links midden en vervolgens weer links voor. De enige kans die Ajax had, was nota bene een (mooi) schot van Urby dat helaas op de lat eindigde. Kortom, Remco, ik ben het in dit geval beslist niet met je eens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 september 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik moet zegge dat ik nu emanuelson zeker niet slecht vond.. Hij ws een van de betere van het team.. Eerst was stekelenburg de beste en daarna emanuelson.. Dat zegt was over de rest.. Maar emanuelson was niet zo goed hij heeft 1 goed shot gelost.. maar er kwam voor de rest weinig dreiging uit.. En voor real madrid was het dan ook nadat emanuelson een tegenstander voorbij was (gebeurde in de eerste helft 2 keer) makkelijk om hem weer tegen te houden.. of de pass was niet voor de man maar er achter of de pass kwam gewoon niet aan,, Maar dit keer was het niet emansuelson die aangesproken moet worden maar ik denk voral het middenveld.. en dat komt denk ik dan door het veranderen van de opstelling,. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jammer freakie,je lult te veel,je had na drie regels moeten stoppen.hahahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en shot is wat anders man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 september 2010 - 07:41 schreef freakie het volgende:Ik moet zegge dat ik nu emanuelson zeker niet slecht vond.. Hij ws een van de betere van het team.. Eerst was stekelenburg de beste en daarna emanuelson.. Dat zegt was over de rest.. Maar emanuelson was niet zo goed hij heeft 1 goed shot gelost.. maar er kwam voor de rest weinig dreiging uit.. En voor real madrid was het dan ook nadat emanuelson een tegenstander voorbij was (gebeurde in de eerste helft 2 keer) makkelijk om hem weer tegen te houden.. of de pass was niet voor de man maar er achter of de pass kwam gewoon niet aan,, Maar dit keer was het niet emansuelson die aangesproken moet worden maar ik denk voral het middenveld.. en dat komt denk ik dan door het veranderen van de opstelling,. Emanuelson speelt sinds dit seizoen op het middenveld, tenminste, sinds Jol het systeem heeft veranderd, en toch is het nog steeds een feit dat Urby de speler was bij AJAX met het meeste balverlies. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En dat is goed te noemen?? ik vind dat juist waardeloos, want zo staat namelijk de hele ploeg uit positie, waardoor hij met al zijn ervaring het Real alleen maar makkelijker maakte. En sorry, maar een beetje heen en weer rennen als een kip zonder kop is in mijn ogen niet hard werken. Hij moet gewoon zijn eigen man blijven dekken bij balbezit van Real, dan vervult hij iig gewoon zijn taak, zodra hij denkt anderen te moeten helpen dan loopt zijn manntje dus vrij, en jij mag raden waar de meeste aanvallen van Real vandaan kwamen, juist vanaf hun rechterzijde in de eerste helft, en vanaf hun linkerzijde in de tweede helft, is het dan ook niet heel toevallig dat Urby in de tweede helft vanaf rechts speelde??
Ik zeg trouwens ook niet dat hij de slechtste man bij AJAX was ofzo, en ook niet dat het zijn schuld is, maar ik verwacht gewoon veel meer van een speler die al 6 jaar in het eerste speelt, als bij een dragende speler (want dat behoort hij te zijn) het al niet lukt een balletje breed te geven, dan straalt dat over naar de rest van de ploeg... |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
hahah 1-0 voor joduhhhh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 september 2010 door willemamsterdam -- |
|
|
|