BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 18 september 2010 - 14:24   quote  deeplink  
ja jaatje...Urby en Ajax....persoonlijk denk ik dat wij als "amateurvoetbalekenners"onze plaats moeten weten...en wel om de volgende reden: Ajax besluit al 2 jaar lang het contract met Urby niet te verlengen...dit heeft deels te maken met de wensen van Urby en deels met de visie die Ajax heeft op het functioneren van Urby....mocht Ajax in hem echt die geweldige voetballer zien die ons verder kan helpen weet ik eigenlijk wel zeker dat die contractverlenging al lang rond zou zijn geweets...dat dat nog steeds niet het geval is betekent volgens mij maar 1 ding en dat is dat ajax Urby niet als die waardevolle, onmisbare schakel ziet die ajax verder kan helpen/beter maakt...vervelened voor urby en al zijn fans, maar volgens mij kan je er gewoon niets anders van maken...
Pietje
 Pietje - zaterdag 18 september 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is goed te noemen?? ik vind dat juist waardeloos, want zo staat namelijk de hele ploeg uit positie, waardoor hij met al zijn ervaring het Real alleen maar makkelijker maakte.
En sorry, maar een beetje heen en weer rennen als een kip zonder kop is in mijn ogen niet hard werken.
Hij moet gewoon zijn eigen man blijven dekken bij balbezit van Real, dan vervult hij iig gewoon zijn taak, zodra hij denkt anderen te moeten helpen dan loopt zijn manntje dus vrij, en jij mag raden waar de meeste aanvallen van Real vandaan kwamen, juist vanaf hun rechterzijde in de eerste helft, en vanaf hun linkerzijde in de tweede helft, is het dan ook niet heel toevallig dat Urby in de tweede helft vanaf rechts speelde??

Ik zeg trouwens ook niet dat hij de slechtste man bij AJAX was ofzo, en ook niet dat het zijn schuld is, maar ik verwacht gewoon veel meer van een speler die al 6 jaar in het eerste speelt, als bij een dragende speler (want dat behoort hij te zijn) het al niet lukt een balletje breed te geven, dan straalt dat over naar de rest van de ploeg...
Jij en ik weten niet welke opdracht Emanuelson van Martin Jol heeft meegekregen, dus daar kunnen wij niet over oordelen. Misschien was het wel degelijk zijn opdracht om over het veld te zwerven? Feit is en blijft dat Urby woensdagavond niet bepaald de slechtste was, maar daar zijn we het dus wel over eens, want dat ontken je ook niet hierboven. Ik vond hem in ieder geval opvallend ijverig en dat konden wij in de wedstrijd tegen Madrid nou niet bepaald van alle spelers zeggen en dat mag best ook eens geschreven worden. En wie lukte het woensdag wèl om een balletje breed te geven? En hoelang konden wij uberhaupt de bal in de ploeg houden om een fatsoenlijke aanval op te zetten? Het was een collectief falen, met uitzondering van een fenomenale Maarten Stekelenburg. Ik ben er van overtuigd dat wanneer Luis Suárez en Jan Vertonghen wel hadden mee mogen doen, er voor ons evenmin iets te halen was in Madrid. Die ploeg is gewoon veel te goed, maar dat mag dan ook wel met zo'n "huishoudboekje". Dit roept bij mij overigens weer een andere discussie op, namelijk: wanneer grijpt de FIFA eens in. Een club die honderden miljoenen schuld heeft en die toch weer straffeloos voor tientallen miljoenen aan spelers mag kopen. Over scheefgroei en (internationale) competitievervalsing gesproken... Het wordt nu echt eens tijd dat ook met name Spaanse clubs een gezond financieel "bedrijfs"plan tonen. En onze KNVB maar punten in mindering brengen bij clubs die hier in Nederland een schuld hebben. Die KNVB is roomser dan de paus. Maar ja, zoals geschreven, dat is een andere discussie!
remco k
 remco k - zondag 19 september 2010 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 - 15:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jij en ik weten niet welke opdracht Emanuelson van Martin Jol heeft meegekregen, dus daar kunnen wij niet over oordelen. Misschien was het wel degelijk zijn opdracht om over het veld te zwerven? Feit is en blijft dat Urby woensdagavond niet bepaald de slechtste was, maar daar zijn we het dus wel over eens, want dat ontken je ook niet hierboven. Ik vond hem in ieder geval opvallend ijverig en dat konden wij in de wedstrijd tegen Madrid nou niet bepaald van alle spelers zeggen en dat mag best ook eens geschreven worden. En wie lukte het woensdag wèl om een balletje breed te geven? En hoelang konden wij uberhaupt de bal in de ploeg houden om een fatsoenlijke aanval op te zetten? Het was een collectief falen, met uitzondering van een fenomenale Maarten Stekelenburg. Ik ben er van overtuigd dat wanneer Luis Suárez en Jan Vertonghen wel hadden mee mogen doen, er voor ons evenmin iets te halen was in Madrid. Die ploeg is gewoon veel te goed, maar dat mag dan ook wel met zo'n "huishoudboekje". Dit roept bij mij overigens weer een andere discussie op, namelijk: wanneer grijpt de FIFA eens in. Een club die honderden miljoenen schuld heeft en die toch weer straffeloos voor tientallen miljoenen aan spelers mag kopen. Over scheefgroei en (internationale) competitievervalsing gesproken... Het wordt nu echt eens tijd dat ook met name Spaanse clubs een gezond financieel "bedrijfs"plan tonen. En onze KNVB maar punten in mindering brengen bij clubs die hier in Nederland een schuld hebben. Die KNVB is roomser dan de paus. Maar ja, zoals geschreven, dat is een andere discussie!
Dat weten we in dit geval inderdaad niet, maar als hij in het veld zet dat het niet werkt, dan moet hij dat zelf veranderen, dat is wel iets wat Jol zijn spelers probeert mee te geven....
joduh
 joduh - zondag 26 september 2010 - 17:28   quote  deeplink  
goed gespeeld urby!zo ken ik je weer,en lekkker volhouden man!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 26 september 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 17:28 schreef joduh het volgende:
geldt dan alleen voor de eerste helft want die was idd prima...2e helft gewoon onzichtbaar hoor...laten we nu niet na een halve....ach...je weet wel....
joduh
 joduh - zondag 26 september 2010 - 18:58   quote  deeplink  
hey daar is hennie buisman weer? ja.. ik weet wel....
joey
 joey - zondag 26 september 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Urby moet dit volhouden!.. dus de 2e helft ook, jammer dat hij dan weer op LB word gezet,, Snap het wel hoor..MAar ik vond Sulemani niet geweldig invallen..
Die draaien van urby waren echt geweldig,,Zo ken ik hem weer!:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door joey --
Guyt
 Guyt - zondag 26 september 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Eens Urby topper...
Guyt
 Guyt - zondag 26 september 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 20:22 schreef joey het volgende:
Urby moet dit volhouden!.. dus de 2e helft ook, jammer dat hij dan weer op LB word gezet,, Snap het wel hoor..MAar ik vond Sulemani niet geweldig invallen..
Die draaien van urby waren echt geweldig,,Zo ken ik hem weer!:)
Sulejmani is niks en word niks meer bij AJAX...
Guyt
 Guyt - zondag 26 september 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 00:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Grote onzin, bij H'veen speelde hij heel vaak vanuit de rol van Urby.
Hoe ken je het steeds over Sulejmani hebben ik vind Urby daar beter...Maar ja dat is je Urby haat he, jammer...Maar Sulejmani is zeker niet beter dan Urby...
remco k
 remco k - zondag 26 september 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
inderdaad, lekker volhouden, gewoon lekker je man laten lopen, en 30 goede minuten per pot spelen, dan worden we wel kampioen.........
remco k
 remco k - zondag 26 september 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 21:07 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hoe ken je het steeds over Sulejmani hebben ik vind Urby daar beter...Maar ja dat is je Urby haat he, jammer...Maar Sulejmani is zeker niet beter dan Urby...
Dus omdat ik pro Sulej ben, ben ik anti Urby, rare beredenering heb je, maar ik ben wel beniewd waarom ik Urby zou haten dan?
joey
 joey - zondag 26 september 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

inderdaad, lekker volhouden, gewoon lekker je man laten lopen, en 30 goede minuten per pot spelen, dan worden we wel kampioen.........
hahaha Ema hater!:P...(Grapje!)
Hij speelde gewoon een erg goede eerste helft!(Geld eigenlijk voor heel ajax)
En daar kan jij zeker weer niet tegen!!!??..Beetje jammer..Hahaha:)
En ema was niet de enige die alléén de eerste helft goed was.. + Sulemani was niets.. HElaas..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2010 door joey --
dege
 dege - zondag 26 september 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat ik pro Sulej ben, ben ik anti Urby, rare beredenering heb je, maar ik ben wel beniewd waarom ik Urby zou haten dan?
het ligt er wel dik bovenop dat wat Urby ook doet Sulejmani het altijd beter bij jou doet, dat zie je eigenlijk wel in best veel topics terugkeren.
Sulejmani vond ik de 1e helft tegen Twente ook niet zo denderend en kwam Urby beter uit de verf, daar hoef je niet voor geleerd te hebben om dat te zien.
remco k
 remco k - zondag 26 september 2010 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 23:18 schreef dege het volgende:

[..]

het ligt er wel dik bovenop dat wat Urby ook doet Sulejmani het altijd beter bij jou doet, dat zie je eigenlijk wel in best veel topics terugkeren.
Sulejmani vond ik de 1e helft tegen Twente ook niet zo denderend en kwam Urby beter uit de verf, daar hoef je niet voor geleerd te hebben om dat te zien.
Sulejmani was ook niet goed de eerste helft, maar zal dat niet komen doordat hij die helft niet speelde?
Afcarius
 Afcarius - maandag 27 september 2010 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 23:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Sulejmani was ook niet goed de eerste helft, maar zal dat niet komen doordat hij die helft niet speelde?
Feit blijft dat Urby altijd excelleert in Top wedstrijden, en dat is waar we onze spelers het hardste nodig hebben. Dus genoeg gezeik op Urby remco, hou nou eens een keer op met onze eigen spelers af te kraken, want dat is wat je doet. Als Urby een uitstekende eerste helft speelt dan ben jij altijd de eerste die zegt : Maar de tweede helft was slecht. Al zou hij de sterren van de hemel spelen en slechts één bal verkeerd inpassen ofzo, dan zou jij op dat punt blijven hameren. Vergelijk Sulejmani eens met Urby, Urby heeft meer en beter gepresteerd dan hem en dus is Urby beter. bovendien mist Sulejmani op dit moment een hoop scherpte, ik denk dat we hem nogsteeds het beste kunnen verhuren want ik denk dat hij niet meer uit de verf gaat komen bij Ajax als het zo doorgaat...
swennos
 swennos - maandag 27 september 2010 - 03:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 00:06 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Feit blijft dat Urby altijd excelleert in Top wedstrijden, en dat is waar we onze spelers het hardste nodig hebben. Dus genoeg gezeik op Urby remco, hou nou eens een keer op met onze eigen spelers af te kraken, want dat is wat je doet. Als Urby een uitstekende eerste helft speelt dan ben jij altijd de eerste die zegt : Maar de tweede helft was slecht. Al zou hij de sterren van de hemel spelen en slechts één bal verkeerd inpassen ofzo, dan zou jij op dat punt blijven hameren. Vergelijk Sulejmani eens met Urby, Urby heeft meer en beter gepresteerd dan hem en dus is Urby beter. bovendien mist Sulejmani op dit moment een hoop scherpte, ik denk dat we hem nogsteeds het beste kunnen verhuren want ik denk dat hij niet meer uit de verf gaat komen bij Ajax als het zo doorgaat...
nou dan is het lek boven ; urby alleen spelen in top wedstrijden .
nummer10
 nummer10 - maandag 27 september 2010 - 08:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

omdat ook al als hij de sterren van de hemel speelt (kijk zaterdag eerste helft twente) hij nog niks goed kan doen... maar laten we het hier bij houden :)
joduh
 joduh - maandag 27 september 2010 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2010 - 21:02 schreef Guyt het volgende:

[..]

Sulejmani is niks en word niks meer bij AJAX...
weet je guyt?ik weet uit de heerenveen periode van suli dat hij verrekte goed kan voetballen man.....alleen bij ons presteerd hij helemaaaaaal niks....en dan kan je wel blijven hopen dat hij eens op gaat staan maar ik vind 3 jaar ook wel lang genoeg daarvoor hahahaha.lekker wieberen met die vent!!!
en ja,ook jij ziet het gelukkig wel zitten in urby he?die gast werd toch lang als hoertje van het elftal gebruikt en hij bleef zijn best doen man.petje af voor die gozer,de enige die op de hele linkerkant uit de voeten kan.....wat jij?
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 00:06 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Nee hoor helemaal niet waar wat je zegt, ik wou het er bij laten dat Urby gewoon een prima eerste helft speelt, alleen gaan anderen hier daar wat moeilijker mee om, en gaan dan vragen of het moeilijk voor me is om toe te geven, dat slaat kant nog wa, aangezien ik niks anders wil dan dat AJAX goed speelt, en als dat met Urby is, dan vind ik dat prima.
Het ging mij er nu alleen om, dat men dus alleen 30 goede minuten ziet, maar men ziet niet dat hij weer 5/6 keer zijn man laat lopen in begin tweede helft, en dat Anita daardoor gewisseld wordt, ik wou daar dus ook helemaal niet over beginnen, maar als er mensen zijn die denken dat ik Urby haat, dan leg ik graag even uit dat dit niet zo is, maar dat hij niet geweldig heeft gespeeld, want wees eerlijk, ondanks dat hij redelijk goed speelde, had hij wel gewoon zoals altijd eigenlijk 0 rendement, en die bal van hem die op de paal gaat, mag in ieder geval ook gewoon tussen de palen, sterker nog, het is gewoon zwak ingeschoten.
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 08:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat ook al als hij de sterren van de hemel speelt (kijk zaterdag eerste helft twente) hij nog niks goed kan doen... maar laten we het hier bij houden :)
De sterren van de hemel speelt???? wanneer dan??? Hij speelde redelijk goede eerste helft, maar zoals altijd wederom geen rendement....
En in de eerste helft was hij de eerste 30 minuten echt goed en daarna heb je hem de hele pot niet meer gezien... Als dat de definitie is bij AJAX van een goede speler, dan heeft Cruiyff helemaal gelijk, en is het niveau echt dramatisch te noemen
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 09:47 schreef joduh het volgende:

[..]

weet je guyt?ik weet uit de heerenveen periode van suli dat hij verrekte goed kan voetballen man.....alleen bij ons presteerd hij helemaaaaaal niks....en dan kan je wel blijven hopen dat hij eens op gaat staan maar ik vind 3 jaar ook wel lang genoeg daarvoor hahahaha.lekker wieberen met die vent!!!
en ja,ook jij ziet het gelukkig wel zitten in urby he?die gast werd toch lang als hoertje van het elftal gebruikt en hij bleef zijn best doen man.petje af voor die gozer,de enige die op de hele linkerkant uit de voeten kan.....wat jij?
En toch heel belangrijk geweest al voor Ajax, ondanks zijn jonge leeftijd, of ben je de actie die ons de CL binnenbracht ook al weer vergeten...
joduh
 joduh - maandag 27 september 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 03:47 schreef swennos het volgende:

[..]

nou dan is het lek boven ; urby alleen spelen in top wedstrijden .
ik moet je helaas gelijk geven dat hij in dit soort wedstrijden meer laat zien helaas,maar komt dat misschien doordat topploegen zelf ook meer voetballen en meer ruimte geven?
dapp're strijder
 dapp're strijder - maandag 27 september 2010 - 09:59   quote  deeplink  
Urby hoort altijd bij Ajax in de basis...
Waarom geven ze die jongen in godsnaam geen nieuw contract, je kan hem toch niet zomaar weg laten gaan? Zoals Appelvlaai bij psv te wachten staat...
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 10:12   quote  deeplink  
AJAX heeft hem een nieuw contract aangeboden, maar meneer voelde zich een te goede voetballer om dat contract te ondertekenen, prima gedaan van AJAX, hij voegt geen grote kracht toe aan dit elftal en behoort dus ook niet te verdienen wat een Suarez of een Steek verdient
joduh
 joduh - maandag 27 september 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 09:59 schreef dapp're strijder het volgende:
Urby hoort altijd bij Ajax in de basis...
Waarom geven ze die jongen in godsnaam geen nieuw contract, je kan hem toch niet zomaar weg laten gaan? Zoals Appelvlaai bij psv te wachten staat...
100% eens dappre strijder fier en koen he?
nummer10
 nummer10 - maandag 27 september 2010 - 10:21   quote  deeplink  
remco... ik ga niet meer met jou in discussie.. hij speelde de hele verdediging van Twente uit elkaar en dan loop jij nog te huilen over rendement. dus 10 perfecte voorzetten maar te spitsen doen er niks mee dan moet JIJ er dus uit omdat er geen rendement uit komt ? ga toch weg man... genot om naar te kijken klaar..
joduh
 joduh - maandag 27 september 2010 - 10:40   quote  deeplink  
hahah nummer 10,jij bent ook mijn vriend hier....
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 10:21 schreef nummer10 het volgende:
remco... ik ga niet meer met jou in discussie.. hij speelde de hele verdediging van Twente uit elkaar en dan loop jij nog te huilen over rendement. dus 10 perfecte voorzetten maar te spitsen doen er niks mee dan moet JIJ er dus uit omdat er geen rendement uit komt ? ga toch weg man... genot om naar te kijken klaar..
Ongelooflijk wat overdrijf jij zeg, hij had 3 goede acties, en 1 goede voorzet in die 30 goede minuten van hem. Ik zeg toch al telkens dat hij daar goed speelde.

Ik wil wel graag de voorbeelden van je zien, van de 10 voorzetten, en graag dat hij de gehele twente defensie uit elkaar speelt.

En waarom praat jij niet over zijn meeverdedigende falen keer op keer, je kijkt maar naar 1 onderdeel van zijn spel, en beoordeelt hem daarop, verder dan je neus lang kijken is er bij ou niet bij, maar nogmaals, als jij dit zo'n perfece wedstrijd van hem vind moet je dat zelf weten, maar met 30 goede minuten per wedstrijd gaan we geen kampioen worden, stel je voor dat iedere speler bij AJAX zo wisselvallig was, dan zouden we in de middenmoot spelen man, doe ff normaal
Ride
 Ride - maandag 27 september 2010 - 13:26   quote  deeplink  
= Held...
Afcarius
 Afcarius - maandag 27 september 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ongelooflijk wat overdrijf jij zeg, hij had 3 goede acties, en 1 goede voorzet in die 30 goede minuten van hem. Ik zeg toch al telkens dat hij daar goed speelde.

Ik wil wel graag de voorbeelden van je zien, van de 10 voorzetten, en graag dat hij de gehele twente defensie uit elkaar speelt.

En waarom praat jij niet over zijn meeverdedigende falen keer op keer, je kijkt maar naar 1 onderdeel van zijn spel, en beoordeelt hem daarop, verder dan je neus lang kijken is er bij ou niet bij, maar nogmaals, als jij dit zo'n perfece wedstrijd van hem vind moet je dat zelf weten, maar met 30 goede minuten per wedstrijd gaan we geen kampioen worden, stel je voor dat iedere speler bij AJAX zo wisselvallig was, dan zouden we in de middenmoot spelen man, doe ff normaal
was het maar zo dat elke speler 30 goede minuten per wedstrijd had, dan zouden wij namelijk alle wedstrijden met 10-0 winnen. Je hoeft nou eenmaal niet 90minuten per wedstrijd te excelleren om de sterren van de hemel te spelen, er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.. Emanuelson was gewoon TOP deze zaterdag. ouderwets technisch spel van ons jeugd product. Ik moet ook zeggen dat zijn vrije trappen de laatste tijd ongeloofelijk lekker zijn.
Afcarius
 Afcarius - maandag 27 september 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 10:21 schreef nummer10 het volgende:
juist nummer10. Hier ben ik het 100% mee eens
joduh
 joduh - maandag 27 september 2010 - 20:01   quote  deeplink  
juist nummer 10 klaar!
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 18:02 schreef Afcarius het volgende:

[..]

was het maar zo dat elke speler 30 goede minuten per wedstrijd had, dan zouden wij namelijk alle wedstrijden met 10-0 winnen. Je hoeft nou eenmaal niet 90minuten per wedstrijd te excelleren om de sterren van de hemel te spelen, er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.. Emanuelson was gewoon TOP deze zaterdag. ouderwets technisch spel van ons jeugd product. Ik moet ook zeggen dat zijn vrije trappen de laatste tijd ongeloofelijk lekker zijn.
1 vrije trap bedoel je, de rest gaat allemaal ver over de goal heen, en wat je zegt over 30 minuten goed spelen is gewoon onzin, want mede doordat Urby niet goed was de tweede helft (was zeker niet de enige) kwamen we dik in de problemen. Ga dus niet zeggen dat 30 minuten genoeg is, want dat slaat werkelijk nergens op
Afcarius
 Afcarius - maandag 27 september 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

1 vrije trap bedoel je, de rest gaat allemaal ver over de goal heen, en wat je zegt over 30 minuten goed spelen is gewoon onzin, want mede doordat Urby niet goed was de tweede helft (was zeker niet de enige) kwamen we dik in de problemen. Ga dus niet zeggen dat 30 minuten genoeg is, want dat slaat werkelijk nergens op
kijk eens wat vaker als urby een vrije trap neemt, dan zul je zien dat zijn trap techniek gewoon goed is...
joey
 joey - maandag 27 september 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch heel belangrijk geweest al voor Ajax, ondanks zijn jonge leeftijd, of ben je de actie die ons de CL binnenbracht ook al weer vergeten...
Ik weet nog dat leonardo ook een geweldige wedstrijd had in de EL NouNou.. Als je 2 lijsten maakt, wat wel goed is gegaan en wat niet,,Dan ben ik bang dat de 2e toch iets groter is..Tuurlijk hij is nog jong..Dus wegdoen moet je hem echt niet! Maar Urby heeft mij wel verrast tegen Twente.. Hij zal vast ook na dit seizoen weggaan , dus dan is de weg vrij voor sulemani..nu nog even wachten..
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:09 schreef Afcarius het volgende:

[..]

kijk eens wat vaker als urby een vrije trap neemt, dan zul je zien dat zijn trap techniek gewoon goed is...
jazeker, dat zal ook wel de reden zijn dat hij in 13 wedstrijden 1 keer uit een vrije trap heeft gescoord, en dat hij niet 1 assist heeft uit zo'n geweldige vrije trap of corner van hem. Je zal wel gelijk hebben in jou wereld, maar de fetien liggen toch echt wat anders
remco k
 remco k - maandag 27 september 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:53 schreef joey het volgende:

[..]

Ik weet nog dat leonardo ook een geweldige wedstrijd had in de EL NouNou.. Als je 2 lijsten maakt, wat wel goed is gegaan en wat niet,,Dan ben ik bang dat de 2e toch iets groter is..Tuurlijk hij is nog jong..Dus wegdoen moet je hem echt niet! Maar Urby heeft mij wel verrast tegen Twente.. Hij zal vast ook na dit seizoen weggaan , dus dan is de weg vrij voor sulemani..nu nog even wachten..
Sulej heeft nu al meer rendement dat Urby, niet zo'n hele moeijlijke keuze dus
swennos
 swennos - maandag 27 september 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 21:09 schreef Afcarius het volgende:

[..]

ja idd net als al die fantastische corners die hij al die jaren heeft genomen die het of niet eens haalde of over alles en iedereen heen vliegt het is niet voor niets he dat hij ze niet meer mag nemen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 27 september 2010 - 23:29   quote  deeplink  
Volgens mij zijn er net zoveel voor als tegenstanders van Urby. OK, hij is wisselvallig, maar hij is absoluut NIET de enige. Maar ondanks zijn wisselvalligheid heeft hij wel een aantal belangrijke doelpunten voor ons aller ajax gemaakt en soms waren dat hele mooie doelpunten, Het is dus steeds Urby wel, Urby niet, maar hij is en blijft ajacied. Laten we tegen het eind van het seizoen eens kijken wie nu wel of niet een goed seizoen hebben gehad en dan kijken welke speler het minste rendement heeft opgeleverd
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 09:54   quote  deeplink  
omdat Sulejmani toevallig een belangrijk doelpunt maakt voor de kwalificatie van de CL, maakt hem dat dan beter als Urby?? Weet niet, krijg vaak het idee dat Sulej als een kip zonder kop over het veld rond rent, hij heeft mij echt niet overtuigd, ondanks zijn doelpunt.
Inderdaad laat Urby steken vallen, maar deed Suarez dat niet ook tegen Twente dat hij Kuiper een aantal keer liet lopen, daar hoor ik iemand niet over?
Soms moet men eens proberen echt objectief een wedstrijd of speler te bekijken en niet met een voorkeur voor iemand, want dan verliest de ander altijd.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2010 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Sulej heeft nu al meer rendement dat Urby, niet zo'n hele moeijlijke keuze dus
hou nou is op met je rendement jo ... voorzet PRECIES op de jong zijn hoofd komt niet op naam van Urby als assist maar was het eigenlijk niet zijn assist ? en zo zijn er wel heel veel meer voorbeelden te noemen.. assisten vind ik persoonlijk weinig zeggend. als hij een steekbal geeft die perfect is maar el ham legt hem af naar suarez is het de assist van el ham terwijl urby dan eigenlijk degene is die hem vrij speelde.. voorbeeld CL dinamo.. de jong PERFECTE steekbal op sul (beter als de voorzet van sulej zelf) maar sul krijgt de assist.. en zo is dat vaker met Urby jij bent gek op cijfertjes. mij gaat het om de winst.. en mooie voetballers...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door nummer10 --
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 september 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Aan de goede invalbeurten, de afgelopen weken, het feit dat hij 7 goals maakt in de voorbereiding, er fit en afgetraind uitziet.

En hij tijdens zijn invalbeurten gretig lijkt, een aantal goede acties maakt, en op de goal durft te schieten...

Of wou je zeggen dat hij de laatste keren dat hij inviel slecht was??? ben hier trouwens heel benieuwd naar jou antwoord...
Sorry weet niet waar jij naar gekeken heb maar Sulejmani is bij AJAX nooit goed geweest en zal het ook niet worden.Word tijd dat je dat eens in ziet.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 23:11 schreef swennos het volgende:

[..]

ja idd net als al die fantastische corners die hij al die jaren heeft genomen die het of niet eens haalde of over alles en iedereen heen vliegt het is niet voor niets he dat hij ze niet meer mag nemen
nee jongen dezeeuw, sulejmani, suarez.. allemaal geweldige corners... ga toch weg jo
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 september 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Alle feiten wijzen momenteel toch echt de andere kant op.

In nog niet een kwart van de minuten heeft Sulej, meer ballen tussen de palen gekregen en meer goede voorzetten afgeleverd, lees het topic even door, daar staan zelfs redelijk exact de juiste cijfers.....
Sulejmani komt zijn man iig voorbij, dat zag je tegen Roda ook weer, iets dat je van Urbu in de hele pot niet gezien hebt
Hij is ook wel eens in de bassis begonnen dat was ook drama ik vin op dit moment Urby daar beter dan Mickey.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:54 schreef Guyt het volgende:

[..]

Sorry weet niet waar jij naar gekeken heb maar Sulejmani is bij AJAX nooit goed geweest en zal het ook niet worden.Word tijd dat je dat eens in ziet.
inderdaad.... Guyt goeie inval beurten ? geef is een paar voorbeelden dan remco ? welke goeie inval beurten en welke goeie assisten en acties ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:57 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hij is ook wel eens in de bassis begonnen dat was ook drama ik vin op dit moment Urby daar beter dan Mickey.
euhm... Urby komt geen man voorbij en sulejmani wel ?? gast hij loopt de verdedigers van MVV er nog nie eens uit man !!! lol remco je maakt jezelf steeds belachelijker... aissati is zeker ook in 1 keer een super speler omdat hij een lucky goal maakt ?
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 september 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:00 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

nee daar vergis je je echt in Remco....het zou wel zeer teleurstellend en jammer zijn als nummer 10 hier niet op in gaat...het kan toch niet anders dan iemand die zo verschrikkelijk veel inzicht in het spelletje heeft dit even heel duidelijk uiteen kan zetten....ik denk echt dat je je verschrikkelijk vergist en dat nummer 10 laat zien dat onderbouwen van uitspraken voor hem prima te doen is...of zal ie toch alleen maar een verschrikkelijk grote mond hebben?? nee toch??!!
Geen gezeik jongens laat ieder in zn waarde. Iedereen ziet het anders en dat mag toch? Of worden we nu ook al kwaad als iemand een andere mening heb.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2010 - 11:01   quote  deeplink  
laat ze Guyt :) zijn 2 zielige mannetjes. die koste wat kost gelijk willen hebben terwijl ze weten het niet te hebben... :) net zoals Patrick Buisman ooit heeft beweert dat Steek een matige Keeper is en blijft.. ik heb het ook ooit gezegt maar ik geef toe dat ik fout zat toen de tijd.. iets wat deze beiden heren nooit zouden doen..
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 september 2010 - 11:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jij houd je naar mij idee alleen maar bezig met het afkraken van Urby dat is duidelijk.Vandaar dat ik het heb over je Urby haat.Zodra er iets over die jongen geschreven word ben jij zo een beetje de eerste die hem met de grond gelijk maakt.Dan kom je steeds met Mickey maar die jongen had het bij Heerenveen maar bij AJAX niet.Dus liever Urby op die plek en zo ziet Jol het blijkbaar ook.Wie heeft het meeste verstand? Goed voorbeeld is dat de Zeeuw nu niet speelt omdat hij uit vorm is daarom krijgt Lindgren de voorkeur. Na mij idee terecht.Jol vind Urby daar beter anders had hij Mickey wel opgesteld.Geniet van heel AJAX vanavond en let niet alleen op Urby kan je zien dat er meer zijn die niet best zijn. Siem de Jong bv is toch ook niets tot nu toe kom op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0140719