BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ride
 Ride - dinsdag 28 september 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Vanavond topwedstrijd thuis... uitgelezen kans voor Urby cheers.gif
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2010 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 11:11 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jij houd je naar mij idee alleen maar bezig met het afkraken van Urby dat is duidelijk.Vandaar dat ik het heb over je Urby haat.Zodra er iets over die jongen geschreven word ben jij zo een beetje de eerste die hem met de grond gelijk maakt.Dan kom je steeds met Mickey maar die jongen had het bij Heerenveen maar bij AJAX niet.Dus liever Urby op die plek en zo ziet Jol het blijkbaar ook.Wie heeft het meeste verstand? Goed voorbeeld is dat de Zeeuw nu niet speelt omdat hij uit vorm is daarom krijgt Lindgren de voorkeur. Na mij idee terecht.Jol vind Urby daar beter anders had hij Mickey wel opgesteld.Geniet van heel AJAX vanavond en let niet alleen op Urby kan je zien dat er meer zijn die niet best zijn. Siem de Jong bv is toch ook niets tot nu toe kom op.
de jong is helemaal waardeloos dit seizoen.. ik zeg zodra tainio en lodeiro fit zijn die 2 een kans geven !! :)
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 15:02   quote  deeplink  
whahah kom thuis net en lees ff dit door en doet me goed dat remco niet veel vrienden maakt hiero! met zijn anti urby gezwam....... ik vind het best als iemand een speler waardeloos vind hoor,maar maak hem niet in elk topic af gelijk......
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 28 september 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 12:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de jong is helemaal waardeloos dit seizoen.. ik zeg zodra tainio en lodeiro fit zijn die 2 een kans geven !! :)
de jong is inderdaad niet in vorm enig puntje waar die beter/ sterker is geworden is fysiek... eens? en lodeiro wil ik nog wel eens zien...( ben heeeel benieuwd )
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 15:03   quote  deeplink  
yep aaaight,eens,maar ik denk zelf dat het van de jong komt door el hammie.....
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 15:04   quote  deeplink  
niks ten nadele van el hammie hoor,(als hij de winnende erin schiet)hahahahah,maar ik denk dat daar de sleutel ligt met vorig seizoen.....
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 september 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd geloof ik ook niet zo in Lodeiro en die Tanio viel wel aardig in maar ook te weinig van gezien om over te oordelen...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 15:04 schreef joduh het volgende:
niks ten nadele van el hammie hoor,(als hij de winnende erin schiet)hahahahah,maar ik denk dat daar de sleutel ligt met vorig seizoen.....
zou kunnen hoor maar gewoon de acties van de jong enzo vind ik te traag wacht vaak te lang met schieten dat soort kleine dingen.. ik ben gewoon benieuwd wat lodeiro daar kan brengen (misschien wel een echte 10) en tainio bedoel kijk ik vind persoonlijk lindgren 3x niks.. dezeeuw uitvorm dus vandaar mijn keus..
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 15:32   quote  deeplink  
vind ik ook met de jong hoor,en als je dan lindgren ook nog hebt staan wordt het helemaal een beetje traag,maar het geluk voor de jong is dat hij nog regelmatig het doel treft!maar ook ik hoop dat lodeiro daar komt te staan wel....
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 28 september 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou kunnen hoor maar gewoon de acties van de jong enzo vind ik te traag wacht vaak te lang met schieten dat soort kleine dingen.. ik ben gewoon benieuwd wat lodeiro daar kan brengen (misschien wel een echte 10) en tainio bedoel kijk ik vind persoonlijk lindgren 3x niks.. dezeeuw uitvorm dus vandaar mijn keus..
hadden we al door dat je lindgren niks vind ;) De Jong in vorm zoals vorig seizoen 2e helft dan, is echt ideaal!! ben ook benieuwd naar Lodeiro alleen hij is zo klein... we hebben al zoveel lengte bij Ajax :( ik zeg niet dat iedereen lang moet zijn maar de jong is echt een hele goede kopper
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 15:37   quote  deeplink  
godver heb je weeeer een punt....
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 28 september 2010 - 15:38   quote  deeplink  
jij 4 ;)
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 28 september 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Ik heb hoge verwachtingen van lodeiro, in die paar invalbeurten heeft hij laten zien dat hij aardig kan voetballen, hopelijk hersteld hij snel!
joduh
 joduh - dinsdag 28 september 2010 - 16:13   quote  deeplink  
yep me to man,is echt een leuke voetballer,en ik hoop nog van hem te genieten met suarez samen....
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 17:17   quote  deeplink  
ja,maar waar is hij eigelijk?is die nog steeds geblesseerd?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 september 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 17:17 schreef willemamsterdam het volgende:
ja,maar waar is hij eigelijk?is die nog steeds geblesseerd?
Ja.. Maar binnenkort kanie z'n rentree maken
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 17:20   quote  deeplink  
ok,bedankt,maar hoe lang denk je?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 september 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 17:20 schreef willemamsterdam het volgende:
ok,bedankt,maar hoe lang denk je?
Geen idee, ik dacht paar weken nog?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 28 september 2010 - 17:23   quote  deeplink  
http://ajaxinside.nl/items/lees/5373/Lodeiro-Lindgren-en-Atouba-op-het-trainingsveld
Deze is van 2 september.. Dus zal niet lang duren
willemamsterdam
 willemamsterdam - dinsdag 28 september 2010 - 17:26   quote  deeplink  
ok,gelezen,bedankt.is een goede voetballer!
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

euhm... Urby komt geen man voorbij en sulejmani wel ?? gast hij loopt de verdedigers van MVV er nog nie eens uit man !!! lol remco je maakt jezelf steeds belachelijker... aissati is zeker ook in 1 keer een super speler omdat hij een lucky goal maakt ?
Sulejmani heeft in 50 potjes Eredivisie voetbal, 3 keer zovaak bij een goal betrokken geweest dan Urby..... It says it all
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:54 schreef Guyt het volgende:

[..]

Sorry weet niet waar jij naar gekeken heb maar Sulejmani is bij AJAX nooit goed geweest en zal het ook niet worden.Word tijd dat je dat eens in ziet.
in zijn eerste seizoen bij meer goals betrokken geweest dan Overmars in zijn beste seizoen bij AJAX, hij zal dus wel iets kunnen, of was de duurste nederlandse speler ooit ook niet goed???
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hou nou is op met je rendement jo ... voorzet PRECIES op de jong zijn hoofd komt niet op naam van Urby als assist maar was het eigenlijk niet zijn assist ? en zo zijn er wel heel veel meer voorbeelden te noemen.. assisten vind ik persoonlijk weinig zeggend. als hij een steekbal geeft die perfect is maar el ham legt hem af naar suarez is het de assist van el ham terwijl urby dan eigenlijk degene is die hem vrij speelde.. voorbeeld CL dinamo.. de jong PERFECTE steekbal op sul (beter als de voorzet van sulej zelf) maar sul krijgt de assist.. en zo is dat vaker met Urby jij bent gek op cijfertjes. mij gaat het om de winst.. en mooie voetballers...
Rendement is het enige dat een ploeg kampioen kan maken, niks meer en niks minder. En je hebt gelijk dat je zegt dat het niet alleen maar om assists gaat, maar ook bij het voorwerk bij een goal is Urby vrijwel nooit betrokken. Alles komt door het midden of vanaf rechts, en heel af en toe eens vanaf links.

Waar blijven trouwens jou 10 voorbeelden van voorzetten van Urby in de eerste helft, of krabbel je al terug, het was namelijk maar 1 goede voorzet.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 09:54 schreef dege het volgende:
omdat Sulejmani toevallig een belangrijk doelpunt maakt voor de kwalificatie van de CL, maakt hem dat dan beter als Urby?? Weet niet, krijg vaak het idee dat Sulej als een kip zonder kop over het veld rond rent, hij heeft mij echt niet overtuigd, ondanks zijn doelpunt.
Inderdaad laat Urby steken vallen, maar deed Suarez dat niet ook tegen Twente dat hij Kuiper een aantal keer liet lopen, daar hoor ik iemand niet over?
Soms moet men eens proberen echt objectief een wedstrijd of speler te bekijken en niet met een voorkeur voor iemand, want dan verliest de ander altijd.
Als je een aantal posts terug kijkt, dan weet je precies wie wat zijn taken zijn/waren, Suarez moest druk voorruit zetten, en Urby moest bij balverlies het middenveld inzakken zodat EnoH/Lindgren Kuiper kon opvangen en Urby de rechtback van twente (even zijn naam kwijt) dit gebeurde de eerste helft perfect, maar de tweede helft (kijk maar terug) zakte Urby niet terug het middenveld in, hierdoor moesten lindgren en Enoh constant keuzes maken, en werd Twente de bovenliggende partij...
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee jongen dezeeuw, sulejmani, suarez.. allemaal geweldige corners... ga toch weg jo
Grappig dat je dit zegt, er is al gescoord uit corners van Sulejmani, De Zeeuw en Suarez, maar nog niet uit een corner van Urby, die ze terecht ook vrijwel nooit meer neemt.(dit seizoen)
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

euhm... Urby komt geen man voorbij en sulejmani wel ?? gast hij loopt de verdedigers van MVV er nog nie eens uit man !!! lol remco je maakt jezelf steeds belachelijker... aissati is zeker ook in 1 keer een super speler omdat hij een lucky goal maakt ?
Wat heeft Aissatti hier mee te maken??? lijkt er eigenlijk dus op dat jij jezelf steeds belachelijker aan het maken bent
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:
laat ze Guyt :) zijn 2 zielige mannetjes. die koste wat kost gelijk willen hebben terwijl ze weten het niet te hebben... :) net zoals Patrick Buisman ooit heeft beweert dat Steek een matige Keeper is en blijft.. ik heb het ook ooit gezegt maar ik geef toe dat ik fout zat toen de tijd.. iets wat deze beiden heren nooit zouden doen..
En wederom zit je fout ( maar dat zijn we wel gewend). Ik vond Steek tot aan het tijdperk Jol een matige keeper en had niet verwacht dat hij zo goed zou worden. Je kan de verschillende topics erop naslaan dat ik mijn ongelijk heb toegegeven. Zoals ik in bovenstaande post ook al aangeef, jij maakt jezelf steeds belachelijker, nu ook weer door een beetje leugens te vertellen, maar zoals ik ook al eerder zei, dat zijn we inmiddels gewend van je
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:59 schreef Guyt het volgende:

[..]

Geen gezeik jongens laat ieder in zn waarde. Iedereen ziet het anders en dat mag toch? Of worden we nu ook al kwaad als iemand een andere mening heb.
je haalt een discussie aan vaan een maand geleden???????????????????????????????????????????????????????????????
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 11:11 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jij houd je naar mij idee alleen maar bezig met het afkraken van Urby dat is duidelijk.Vandaar dat ik het heb over je Urby haat.Zodra er iets over die jongen geschreven word ben jij zo een beetje de eerste die hem met de grond gelijk maakt.Dan kom je steeds met Mickey maar die jongen had het bij Heerenveen maar bij AJAX niet.Dus liever Urby op die plek en zo ziet Jol het blijkbaar ook.Wie heeft het meeste verstand? Goed voorbeeld is dat de Zeeuw nu niet speelt omdat hij uit vorm is daarom krijgt Lindgren de voorkeur. Na mij idee terecht.Jol vind Urby daar beter anders had hij Mickey wel opgesteld.Geniet van heel AJAX vanavond en let niet alleen op Urby kan je zien dat er meer zijn die niet best zijn. Siem de Jong bv is toch ook niets tot nu toe kom op.
Blijkbaar vond Jol Sulej beter de afgelopen weken en twijfelt hij dus heel erg, dat baseer ik trouwens op je eigen woorden, waarom zou Jol Sulej anders twee basisplaatsen geven op rij??? zoals jij al zei, Jol zal het wel weten toch??
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 15:02 schreef joduh het volgende:
whahah kom thuis net en lees ff dit door en doet me goed dat remco niet veel vrienden maakt hiero! met zijn anti urby gezwam....... ik vind het best als iemand een speler waardeloos vind hoor,maar maak hem niet in elk topic af gelijk......
graag even voorbeelden noemen van "in elk topic".
Guyt
 Guyt - dinsdag 28 september 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar vond Jol Sulej beter de afgelopen weken en twijfelt hij dus heel erg, dat baseer ik trouwens op je eigen woorden, waarom zou Jol Sulej anders twee basisplaatsen geven op rij??? zoals jij al zei, Jol zal het wel weten toch??
Ach uit enidelijk staat Urby er gewoon in een trainer switch wel eens ja maar wie staat er nu gewoon weer in URBY.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2010 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 19:02 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ach uit enidelijk staat Urby er gewoon in een trainer switch wel eens ja maar wie staat er nu gewoon weer in URBY.
Ja, dat zal ook de reden zijn geweest, waarom Jol duidelijk zei dat hij op dat moment Sulej beter vond dan Urby.

Het zijn trouwens je eigen woorden he, niet de mijne...

Even voor de duidelijkheid, ik heb helemaal geen hekel aan Urby, integendeel zelfs, het is een prima gast, ik ben alleen van mening dat hij in de afgelopen 6 jaar slechts 1 goed seizoen heeft gedraaid en dat was als linksback, ik vind dus ook dat hij afgelopen seizoen het advies van Jol had moeten opvolgen, dan denk ik namelijk dat hij de nieuwe linksback van het NL elftal was geweest nu, en dat hij een WK had megemaakt. Urby koos echter om niet voor de linksbackpositie te gaan, maar voor de linksbuiten/half positie, dus moet je hem daar nu ook op afrekenen. Hij heeft inderdaad af en toe goede acties, alleen houd hij dit nooit een wedstrijd vol, als hij vanuit de back positie opkomt hoeft hij dat ook geen wedstrijd vol te houden, en wordt hij dus veel effectiever.
Het is natuurlijk ook niet voor niets dat hij als enige veldspeler al 6 jaar bij AJAX voetbalt en er nog steeds geen serieuze interesse in hem is.
Als Urby goed speelt zal ik dat zeggen, maar zolang dat vaker niet het geval is, vind ik hem vervelend om te zien spelen, niet aan de bal want dat is vaak prima, het gaat mij veel vaker om zijn spel zonder bal, dat is namelijk gewoon vaak dramatisch.

Ik hoop ook helemaal niet dat hij slecht speelt, sterker nog, ik zou graag mijn ongelijk willen toegeven omdat hij wel heel goed gaat worden, en ik zal net zo hard juichen als hij er vanavond 3 inschiet.
dege
 dege - dinsdag 28 september 2010 - 21:33   quote  deeplink  
nou mag Sulejmani het dus gaan laten zien of hij beter is als Urby op de linksbuitenpositie, ben benieuwd
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 september 2010 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

En wederom zit je fout ( maar dat zijn we wel gewend). Ik vond Steek tot aan het tijdperk Jol een matige keeper en had niet verwacht dat hij zo goed zou worden. Je kan de verschillende topics erop naslaan dat ik mijn ongelijk heb toegegeven. Zoals ik in bovenstaande post ook al aangeef, jij maakt jezelf steeds belachelijker, nu ook weer door een beetje leugens te vertellen, maar zoals ik ook al eerder zei, dat zijn we inmiddels gewend van je
in deze had ik het niet over jou... daarbij gisteren Milan was sulejmani weer NIKS !
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 september 2010 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 21:33 schreef dege het volgende:
nou mag Sulejmani het dus gaan laten zien of hij beter is als Urby op de linksbuitenpositie, ben benieuwd
niet dus :)
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2010 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 08:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in deze had ik het niet over jou... daarbij gisteren Milan was sulejmani weer NIKS !
hij was in de tweede helft even dreigend als de rest van onze aanval, en was drukker bezig met verdedigen, en die taken heeft hij erg goed ingevuld, aanvallend heeft heel ajax de tweede helft niks gebracht, dat kun je dus niet in zijn schoenen schuiven, want dan vond je dus ook SUAREZ en HAMMIE helemaal niks
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2010 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 08:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ben benieuwd over welke 2 je het dan wel had??
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 september 2010 - 09:15   quote  deeplink  
over steek ging over buisman dus niet over jou... daarbij had ik het niet alleen over de 2de helft.. gewoon toen sulejmani erin kwam was het voorin drama.. en ook el ham en suarez waren niet zo de 2de helft.. maar komt dat niet omdat Ema ruimte maakt voor hun en sul dat vergeet te doen ? nu stoppen met je pro sul geneuzel want iedere blinde koe ziet dat hij te kort komt op dit moment (hoop wel dat hij er nog komt al was het alleen al om die 16 mil)
Guyt
 Guyt - woensdag 29 september 2010 - 09:26   quote  deeplink  
Urby was gister erg goed ook in de verdediging. Heb er is op zitten letten. Sulejmani heb je echt niks aan. Toen Anita er uit ging en hij kwam dr in is het alleen maar achter uit gegaan.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 29 september 2010 - 10:52   quote  deeplink  
Emanuelsson is echt een hele goede speler en die kleine Anita ook.
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 september 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 10:52 schreef sportdwaas het volgende:
dat zeg ik allanger dan vandaag sportdwaas maar sommigen willen dat niet inzien :)
Ride
 Ride - woensdag 29 september 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 10:52 schreef sportdwaas het volgende:
Chips en bier uit de kast halen... we gaan weer beginnen...
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 29 september 2010 - 11:36   quote  deeplink  
haha waarmee?
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 september 2010 - 11:54   quote  deeplink  
herhaling van gisteren op eredivisie live ? :D
dege
 dege - woensdag 29 september 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 08:55 schreef remco k het volgende:

[..]

hij was in de tweede helft even dreigend als de rest van onze aanval, en was drukker bezig met verdedigen, en die taken heeft hij erg goed ingevuld, aanvallend heeft heel ajax de tweede helft niks gebracht, dat kun je dus niet in zijn schoenen schuiven, want dan vond je dus ook SUAREZ en HAMMIE helemaal niks
hij viel uitermate slecht in, als je dat zelf ook niet wil toegeven kijk je echt door een Sulejmani-bril
Afcarius
 Afcarius - woensdag 29 september 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 13:03 schreef dege het volgende:

[..]

hij viel uitermate slecht in, als je dat zelf ook niet wil toegeven kijk je echt door een Sulejmani-bril
inderdaad , sulejmani was drama, terwijl Emanuelson goed presteerde in de eerste helft als linker aanvaller, en het echt goed deed als linksback. We kunnen nu dus wel concluderen dat emanuelson de beste keus voor die positie (linksvoor) is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door Afcarius --
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 13:03 schreef dege het volgende:

[..]

waar zeg ik dat hij goed inviel dan? ik ben niet blind, ik weet ook wel dat hij slecht speelde de tweede helft. Ik zeg er alleen wel bij dat de complete aanval van AJAX na de 1-1 slecht was, er kwam echt helemaal niks meer uit, dat kwam mede doordat Suarez uit zijn spel werd gehaald
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 september 2010 - 14:02   quote  deeplink  
lieve remco.. hij heeft totaal maar dan ook totaal niks gebracht, dit seizoen ook niet.. op 1 belangrijke goal tegen Dinamo na..
remco k
 remco k - woensdag 29 september 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 14:02 schreef nummer10 het volgende:
lieve remco.. hij heeft totaal maar dan ook totaal niks gebracht, dit seizoen ook niet.. op 1 belangrijke goal tegen Dinamo na..
En datzelfde geld voor Urby lieve nummer 10 alleen heeft die veel meer gespeeld dit seizoen. En Jol brengt Sulej niet voor niks telkens in, en roept dus ook niet zonder reden dat Sulej er echt aan het aankomen is
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 september 2010 - 14:44   quote  deeplink  
nee jongen Urby brengt niks... de reden dat sul er stond was om urby ff weer op scherp te zetten zelfde als dezeeuw.. iets wat jol al 2 seizoenen probeert met sulejmani.. maar wat hij op 1 of andere manier niet oppakt.. ik snap dan ook werkelijk niet waarom je urby zo afkraakt en sul zo ophemelt terwijl het tegendeel nu wel bewezen is lijkt me...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0149750