|
|
swennos
|
|
|
urby heeft een keer goed gespeeld dus het tegendeel is bewezen volgens iedereen behalve remco en ik ik moet eerlijk toegeven urby speelde goed gister al vond ik hem wel heeeel ver weg staan bij het doelpunt maar dat zal ik dit keer niet op hem afschuiven |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] waar zeg ik dat hij goed inviel dan? ik ben niet blind, ik weet ook wel dat hij slecht speelde de tweede helft. Ik zeg er alleen wel bij dat de complete aanval van AJAX na de 1-1 slecht was, er kwam echt helemaal niks meer uit, dat kwam mede doordat Suarez uit zijn spel werd gehaald En hoe kwam dat he omdat Anita uitviel daardoor Urby naar achter moest en Mickey er in kwam. Daarvoor ging het super dat kan je niet ontkennen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:26 schreef swennos het volgende:urby heeft een keer goed gespeeld dus het tegendeel is bewezen volgens iedereen behalve remco en ik ik moet eerlijk toegeven urby speelde goed gister al vond ik hem wel heeeel ver weg staan bij het doelpunt maar dat zal ik dit keer niet op hem afschuiven Tegen Utrecht was hij ook 1 van de beste.Anita ging gister even naar de kant en had Urby daar dan zo snel moeten staan lekker makkelijk alles op hem afschuiven. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 18:38 schreef remco k het volgende:[..] Sulejmani heeft in 50 potjes Eredivisie voetbal, 3 keer zovaak bij een goal betrokken geweest dan Urby..... It says it all Gelukkig ben jij niet de trainer. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] waar zeg ik dat hij goed inviel dan? ik ben niet blind, ik weet ook wel dat hij slecht speelde de tweede helft. Ik zeg er alleen wel bij dat de complete aanval van AJAX na de 1-1 slecht was, er kwam echt helemaal niks meer uit, dat kwam mede doordat Suarez uit zijn spel werd gehaald Op woensdag 29 september 2010 - 08:55 schreef remco k het volgende:
[..]
hij was in de tweede helft even dreigend als de rest van onze aanval, en was drukker bezig met verdedigen, en die taken heeft hij erg GOED ingevuld, aanvallend heeft heel ajax de tweede helft niks gebracht, dat kun je dus niet in zijn schoenen schuiven, want dan vond je dus ook SUAREZ en HAMMIE helemaal niks
heeft Sulejmani zijn taken goed uitegevoerd, vanaf dat hij inviel wasw de dreiging weg aan de linkerzijde en zijn taken goed uitgevoerd? daar verschillen de meningen nogal over. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 18:47 schreef remco k het volgende:[..] Grappig dat je dit zegt, er is al gescoord uit corners van Sulejmani, De Zeeuw en Suarez, maar nog niet uit een corner van Urby, die ze terecht ook vrijwel nooit meer neemt.(dit seizoen) Ook even op de corners van Suarez gelet was drama gister allemaal van die lage rot balletjes.Ook de corners van Milan in de gaten gehouden die komen mooi hoog voor het doel zoals het hoort kan niemand opnoemen bij AJAX die dat zo doet. |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Het is gewoon heel simpel. Als mensen kunnen beweren dat Urby er niet in hoort bij Ajax, of dat Sulejmani beter is, dan heb je het echt niet helemaal begrepen.
Urby hoort in het rijtje van de beste spelers van Ajax. Zoals gister, en tegen Twente ook weer duidelijk werd.
Stekelenburg, Vertonghen, Suarez & Urby.
Verder vond ik Enoh gister weer sterk spelen, alleen soms wat slordig in balbezit. En ik was blij om te zien dat Mounir het goed deed, want ondanks dat hij z'n doelpuntjes wel meepakt, heeft hij nog niet echt kunnen imponeren, na Groningen-uit. (Mede door de Ramadan, maar die is inmiddels al weer 2 weken? geleden). |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
mag er aub een slotje op deze topic.. 16 pagina's met gezeik over urby en micky, word er nou wel moe van..( hoef het niet te lezen weet ik ook wel maar heb goede hoop dat er elke keer wat nieuws word gezegd maar dat word er niet..:S ) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:36 schreef dapp're strijder het volgende:Het is gewoon heel simpel. Als mensen kunnen beweren dat Urby er niet in hoort bij Ajax, of dat Sulejmani beter is, dan heb je het echt niet helemaal begrepen. Urby hoort in het rijtje van de beste spelers van Ajax. Zoals gister, en tegen Twente ook weer duidelijk werd. Stekelenburg, Vertonghen, Suarez & Urby. Verder vond ik Enoh gister weer sterk spelen, alleen soms wat slordig in balbezit. En ik was blij om te zien dat Mounir het goed deed, want ondanks dat hij z'n doelpuntjes wel meepakt, heeft hij nog niet echt kunnen imponeren, na Groningen-uit. (Mede door de Ramadan, maar die is inmiddels al weer 2 weken? geleden). helemaal met je eens dappre strijder.was een lekkere pot voor urby.schakelt ook zo om op de linksback positie.....en dat er dan nog bekrompen mensen zeggen dat suli beter is????? die snappen er echt geen fuck a duck meer van nee hahahah maar wie mij zwaar tegenviel was de jong! wat is die gozer traag zeg.viel me gister enorm op.zijn handelingsnelheid komt echt veels te veel tekort.hij mag van geluk spreken dat hij af en toe een goaltje meepikt,anders voetbalde hij geen minuut meer ben ik bang. missch lodeiro straks?maar we hebben in ieder geval europa weer laten zien dat we wel degelijk met de groten mee kunnen doen,vind ik!TROTS OP AJAX!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
AL MOET IK 1000 BERICHTEN PLAATSEN AAAIGHT!URBY IS EEN HELD!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sorry had cap lock nog aan hahahah |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: maakt niet uit ben niet boos...
alleen zwaar teleurgesteld in je ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach dat gaat wel over hoor.glukkig nie boos.... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: ja moet ik weer groen worden enzo.. niet zo'n zin in... kleren were kapot word ik weer naakt wakker je weet het wel :P |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 18:06 schreef joduh het volgende:[..] helemaal met je eens dappre strijder.was een lekkere pot voor urby.schakelt ook zo om op de linksback positie.....en dat er dan nog bekrompen mensen zeggen dat suli beter is????? die snappen er echt geen fuck a duck meer van nee hahahah maar wie mij zwaar tegenviel was de jong! wat is die gozer traag zeg.viel me gister enorm op.zijn handelingsnelheid komt echt veels te veel tekort.hij mag van geluk spreken dat hij af en toe een goaltje meepikt,anders voetbalde hij geen minuut meer ben ik bang. missch lodeiro straks?maar we hebben in ieder geval europa weer laten zien dat we wel degelijk met de groten mee kunnen doen,vind ik!TROTS OP AJAX!!!! Ja inderdaad. Siem speelt sowieso de laatste tijd slecht. Maarja, hij kan soms wel ineens scoren. Komt wel weer goed ;)
URBY 4 PRESIDENT! Hehehe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:29 schreef Guyt het volgende:[..] En hoe kwam dat he omdat Anita uitviel daardoor Urby naar achter moest en Mickey er in kwam. Daarvoor ging het super dat kan je niet ontkennen. Ik vond het aanvallend zoiezo allemaal wel meevallen, we hebben maar 1 echte kans gecreerd in de hele wedstrijd, daar scoren we dan ook uit, maar verder helemaal geen grote kansen gehad, maar jij vind dat dus super?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: probeer het maar eens tegen te spreken dan, Urby scoort in verhouding veel minder en heeft minder assists ook, of zegt dat helemaal niks volgens jou |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:33 schreef dege het volgende:[..] Op woensdag 29 september 2010 - 08:55 schreef remco k het volgende: [..] hij was in de tweede helft even dreigend als de rest van onze aanval, en was drukker bezig met verdedigen, en die taken heeft hij erg GOED ingevuld, aanvallend heeft heel ajax de tweede helft niks gebracht, dat kun je dus niet in zijn schoenen schuiven, want dan vond je dus ook SUAREZ en HAMMIE helemaal niks heeft Sulejmani zijn taken goed uitegevoerd, vanaf dat hij inviel wasw de dreiging weg aan de linkerzijde en zijn taken goed uitgevoerd? daar verschillen de meningen nogal over. LEZEN,LEZEN,LEZEN, of is dat ook al heel moeilijk. ik schreef:hij was in de tweede helft even dreigend als de rest van onze aanval, en was drukker bezig met verdedigen, en die taken heeft hij erg GOED ingevuld
Dat betekent dus niet dat hij goed heeft gespeeld, hij heeft alleen wel zijn verdedigende taken goed ingevuld, hij liet geen mannetje lopen, ging de duels aan, en probeerde druk naar voren te geven.
Lezen is dus ook een vak |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 18:43 schreef remco k het volgende:[..] probeer het maar eens tegen te spreken dan, Urby scoort in verhouding veel minder en heeft minder assists ook, of zegt dat helemaal niks volgens jou Remco... Dat jij geen Urby fan bent, is duidelijk. Ik snap niet dat mensen Urby niet goed kunnen vinden. Het enige puntje wat wel aanwezig is, is wat jij steeds benadrukt. Urby heeft op papier inderdaad geen hoog rendement. Maar bij Appelvlaai zeiden ze dat toen ook altijd,... Je hebt een soort rol als 'Regisseur van de Aanval'. Dat is bij Urby ook erg van toepassing. En dat dan het eindstation vaak Suarez is, of Mounir/Siem ofzo... Zegt weinig over de kwaliteiten van Urby. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:nee jongen Urby brengt niks... de reden dat sul er stond was om urby ff weer op scherp te zetten zelfde als dezeeuw.. iets wat jol al 2 seizoenen probeert met sulejmani.. maar wat hij op 1 of andere manier niet oppakt.. ik snap dan ook werkelijk niet waarom je urby zo afkraakt en sul zo ophemelt terwijl het tegendeel nu wel bewezen is lijkt me... wil ik graag van je weten waar Urby dit seizoen het verschil heeft gemaakt..... Hij speelde 30 goede minuten tegen Twente, en was redelijk tegen AC Milan, en de rest van het seizoen tot nu toe gewoon waardeloos slecht, hopelijk zet hij die lijn wel door want we hebben allemaal baat bij een goede linksbuiten, het interesseert mij ook helemaal niet wie er speelt, zolang er maar een speler staat die 25 goede wedstrijden per seizoen speelt, en niet zoals Urby tot nu toe, af en toe een leuk potje speelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:30 schreef Guyt het volgende:[..] Tegen Utrecht was hij ook 1 van de beste.Anita ging gister even naar de kant en had Urby daar dan zo snel moeten staan lekker makkelijk alles op hem afschuiven. We spelen komend weekend tegen Utrecht slaperd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:33 schreef Guyt het volgende:[..] Ook even op de corners van Suarez gelet was drama gister allemaal van die lage rot balletjes.Ook de corners van Milan in de gaten gehouden die komen mooi hoog voor het doel zoals het hoort kan niemand opnoemen bij AJAX die dat zo doet. Klopt inderdaad, het ging er in die discussie ook alleen om of er gescoord werd uit hun corners, en dat was wel zo, maar je hebt gelijk als je zegt dat de dode spelmomenten slecht worden benut bij AJAX |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 18:03 schreef Aaaaight het volgende:mag er aub een slotje op deze topic.. 16 pagina's met gezeik over urby en micky, word er nou wel moe van..( hoef het niet te lezen weet ik ook wel maar heb goede hoop dat er elke keer wat nieuws word gezegd maar dat word er niet..:S ) zoals je al zegt 16 pagina's, het is dus wel duidelijk dat hij gfeen zekerheid is bij iedereen, en dat er genoeg mensen twijfelen aan zijn kunnen.
Het zegt trouwens ook veel dat AJAX hem blijkbaar niet goed genoeg vind voor een verbeterd contract. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 18:03 schreef Aaaaight het volgende:mag er aub een slotje op deze topic.. 16 pagina's met gezeik over urby en micky, word er nou wel moe van..( hoef het niet te lezen weet ik ook wel maar heb goede hoop dat er elke keer wat nieuws word gezegd maar dat word er niet..:S ) Volgens mij willen er een aantal Ajacieden de 1.000 posts halen... We zijn al aardig op weg, dus doe ik ook maar een duit in het zakje ;-) Volgens mij weten we het nu wel: er zijn er onder ons die Urby goed vinden en er zijn er die Urby niet goed vinden. Wel een aardige analyse, vinden jullie ook niet? ;-)) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 19:00 schreef Pietje het volgende:[..] Volgens mij willen er een aantal Ajacieden de 1.000 posts halen... We zijn al aardig op weg, dus doe ik ook maar een duit in het zakje ;-) Volgens mij weten we het nu wel: er zijn er onder ons die Urby goed vinden en er zijn er die Urby niet goed vinden. Wel een aardige analyse, vinden jullie ook niet? ;-)) NICE ik zag door het onkruid de grond niet meer... maar bedankt kerel :D:D |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha! Graag gedaan, het kostte weinig moeite en (cijfers) analyseren is mijn vak... (Overigens weer een post...) ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 18:48 schreef dapp're strijder het volgende:[..] Remco... Dat jij geen Urby fan bent, is duidelijk. Ik snap niet dat mensen Urby niet goed kunnen vinden. Het enige puntje wat wel aanwezig is, is wat jij steeds benadrukt. Urby heeft op papier inderdaad geen hoog rendement. Maar bij Appelvlaai zeiden ze dat toen ook altijd,... Je hebt een soort rol als 'Regisseur van de Aanval'. Dat is bij Urby ook erg van toepassing. En dat dan het eindstation vaak Suarez is, of Mounir/Siem ofzo... Zegt weinig over de kwaliteiten van Urby. HAHAHAHAHAHA De regiseur van AJAX, jonge wil je ophouden mij zo te laten lachen....
80%van alle goals vorig seizoen werden opgezet vanaf rechts en werden zonder enig toedoen van Urby afgemaakt. Ik denk zelfs dat het dit seizoen nog hoger ligt.
Maar goed, hij zal wel de grote regiseur zijn bij AJAX, hij past al wel in het rijtje Xavi, Snijder, Gerard thuis of is dat wat overdreven |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco alsjeblieft jongen... is gewoon een vergelijking voor jou dat rendement niet alles waar het omdraait dat jij cijfergeil bent weten we nu wel... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 18:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond het aanvallend zoiezo allemaal wel meevallen, we hebben maar 1 echte kans gecreerd in de hele wedstrijd, daar scoren we dan ook uit, maar verder helemaal geen grote kansen gehad, maar jij vind dat dus super?? er was voldoende dreiging (toen ema er nog instond anthans).. en mooi aantrekkelijk voetbal.. tegen een Milan.. de verdediging van Milan had de handen ervol aan.. dat kon je van de gezichten af zien en het aantal overtredingen.. zelf het aantal corners zei op het gegeven moment genoeg.. 8 ajax 0 Milan gele kaarten 5 vs 1 zegt toch genoeg of niet ? dat hun dan toevallig scoren uit een 11 tegen 10 situatie.. wat misschien ook nog buitenspel was ? eigenlijk ben ik voor de regel als je iemand eruit schopt en je krijgt geel of helemaal niks ook zelf naar de kant tot de tegenpartij weer met 11 is.. mjah denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.. maar nog even terug komend op de aanval.. die 8 corners kwamen het merendeel weg van de kant Van urby.. als we het toch over cijfertjes hebben :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 september 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 20:04 schreef nummer10 het volgende:[..] er was voldoende dreiging (toen ema er nog instond anthans).. en mooi aantrekkelijk voetbal.. tegen een Milan.. de verdediging van Milan had de handen ervol aan.. dat kon je van de gezichten af zien en het aantal overtredingen.. zelf het aantal corners zei op het gegeven moment genoeg.. 8 ajax 0 Milan gele kaarten 5 vs 1 zegt toch genoeg of niet ? dat hun dan toevallig scoren uit een 11 tegen 10 situatie.. wat misschien ook nog buitenspel was ? eigenlijk ben ik voor de regel als je iemand eruit schopt en je krijgt geel of helemaal niks ook zelf naar de kant tot de tegenpartij weer met 11 is.. mjah denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.. maar nog even terug komend op de aanval.. die 8 corners kwamen het merendeel weg van de kant Van urby.. als we het toch over cijfertjes hebben :) Geen van je statistieken kloppen, zoals eigenlijk altijd. http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/22911_Statistieken%20Ajax-AC%20Milan%3A%20veel%20meer%20balbezit.php
dus 7 corners, waarvan er 5 van de rechterkant komen en dus maar 2 vanaf de kant van Urby waarvan weer 1 in de tweede helft en toen stond hij linksback, je gehele post is dus een grote leugen om Urby beter te praten dan hij is |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wat ben jij een statistiekenman zeg, lijkt wel of je een wedstrijd bekijkt door middel van statistieken en god weet wat nog meer. Je kunt lang en breed lopen zeuren over het rendement, maar zoveel laat Mickey ook niet meer zien als Urby, en kom nu aub niet weer aan met dat doelpunt tegen Dinamo, want dat weten nu ondertussen ook wel dat hij dat doelpunt heeft gemaakt. Wat je zegt over de wedstrijd van gisteren dat Mickey zijn taken GOED heeft gedaan, ben ik het ook niet mee eens, want zijn passes waren verschrikkelijk en hij gaf mij wederom de indruk dat hij met zijn ziel onder de arm liep te voetballen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ga me er ook weer ff mee bemoeien als dat mag?(ik wilde het eigenlijk niet), maar kan het niet laten eigenlijk.Zoalang Jol Urby opsteld denk ik dat remco het helemaal verkeerd ziet.....hahahahah,daarom ben ik blij dat remco achter de pc zit en jol ajax coacht!!!!omdat ik zeker weet dat Jol meer verstand van voetbal heeft dan 10 remcos bij mekaar eigenlijk...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 20:51 schreef dege het volgende:wat ben jij een statistiekenman zeg, lijkt wel of je een wedstrijd bekijkt door middel van statistieken en god weet wat nog meer. Je kunt lang en breed lopen zeuren over het rendement, maar zoveel laat Mickey ook niet meer zien als Urby, en kom nu aub niet weer aan met dat doelpunt tegen Dinamo, want dat weten nu ondertussen ook wel dat hij dat doelpunt heeft gemaakt. Wat je zegt over de wedstrijd van gisteren dat Mickey zijn taken GOED heeft gedaan, ben ik het ook niet mee eens, want zijn passes waren verschrikkelijk en hij gaf mij wederom de indruk dat hij met zijn ziel onder de arm liep te voetballen. wat een ajaxfan ben jij zeg, Sulej maakte heel dat doelupnt niet tegen Kiev, en volgens mij is lezen echt heel erg moeilijk of niet??? ik zeg al sinds de wedstrijd dat Sulejmani niet goed was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 20:57 schreef joduh het volgende:ik ga me er ook weer ff mee bemoeien als dat mag?(ik wilde het eigenlijk niet), maar kan het niet laten eigenlijk.Zoalang Jol Urby opsteld denk ik dat remco het helemaal verkeerd ziet.....hahahahah,daarom ben ik blij dat remco achter de pc zit en jol ajax coacht!!!!omdat ik zeker weet dat Jol meer verstand van voetbal heeft dan 10 remcos bij mekaar eigenlijk...... Je blijft maar roepen dat je het niet wilt, maar toch doe je het telkens, make up your mind kid.....
Maar wat ben je weer lekker inhoudelijk zeg... Maar ik heb net zoals jij dat hebt, een mening over spelers, en blijkbara houd mijn mening jou toch altijd erg druk bezig, wel grappig eigenlijk aangezien het niet verplicht is op of over mij te reagereren... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 20:51 schreef dege het volgende:wat ben jij een statistiekenman zeg, lijkt wel of je een wedstrijd bekijkt door middel van statistieken en god weet wat nog meer. Je kunt lang en breed lopen zeuren over het rendement, maar zoveel laat Mickey ook niet meer zien als Urby, en kom nu aub niet weer aan met dat doelpunt tegen Dinamo, want dat weten nu ondertussen ook wel dat hij dat doelpunt heeft gemaakt. Wat je zegt over de wedstrijd van gisteren dat Mickey zijn taken GOED heeft gedaan, ben ik het ook niet mee eens, want zijn passes waren verschrikkelijk en hij gaf mij wederom de indruk dat hij met zijn ziel onder de arm liep te voetballen. In dit geval dus helemaal niet, alleen als iemand mij probeerd te verbeteren d.m.v. statistieken, moeten ze wel kloppen, of vind je dat ook weer raar |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:24 schreef remco k het volgende:[..] In dit geval dus helemaal niet, alleen als iemand mij probeerd te verbeteren d.m.v. statistieken, moeten ze wel kloppen, of vind je dat ook weer raar Jij zegt eerder dat Sulej zijn taken goed uitvoerde, daar mag ik dan toch ook van zeggen dat ik het er niet mee eens ben. En inderdaad, ik ben een AJAXFAN, en daar ben ik verdomde TROTS op!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
in zoverre is het inhoudelijk dat het een FEIT is (in jouw termen blijvend) dat Jol Urby ook ver boven suleiman heeft staan beste jongen?of denk jij dat je het beter ziet dan jol? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:23 schreef remco k het volgende:[..] Je blijft maar roepen dat je het niet wilt, maar toch doe je het telkens, make up your mind kid..... Maar wat ben je weer lekker inhoudelijk zeg... Maar ik heb net zoals jij dat hebt, een mening over spelers, en blijkbara houd mijn mening jou toch altijd erg druk bezig, wel grappig eigenlijk aangezien het niet verplicht is op of over mij te reagereren... jouw mening houdt mij niet bezig ,maar jij bent de enige hier die op elk bericht van iemand denkt te moeten reageren....ik geloof dat jij denkt hoe vaker ik urby blijf afzeiken hoe meer mensen mij gaan geloven...maar je krijgt alleen maar meer tegenstanders zo hoor man.... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:58 schreef joduh het volgende:[..] jouw mening houdt mij niet bezig ,maar jij bent de enige hier die op elk bericht van iemand denkt te moeten reageren....ik geloof dat jij denkt hoe vaker ik urby blijf afzeiken hoe meer mensen mij gaan geloven...maar je krijgt alleen maar meer tegenstanders zo hoor man.... amen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:47 schreef joduh het volgende:in zoverre is het inhoudelijk dat het een FEIT is (in jouw termen blijvend) dat Jol Urby ook ver boven suleiman heeft staan beste jongen?of denk jij dat je het beter ziet dan jol? Daarom zegt Jol ook dat Sulejmani heel dicht tegen een definitieve basisplaats aan zit of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 21:58 schreef joduh het volgende:[..] jouw mening houdt mij niet bezig ,maar jij bent de enige hier die op elk bericht van iemand denkt te moeten reageren....ik geloof dat jij denkt hoe vaker ik urby blijf afzeiken hoe meer mensen mij gaan geloven...maar je krijgt alleen maar meer tegenstanders zo hoor man.... het boeit me totaal niet wie het wel en niet met me eens zijn, maar blijkbaar ben je wel heel erg druk met mij, want anders zou je er niet op reageren MAN |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 16:30 schreef Guyt het volgende:[..] Tegen Utrecht was hij ook 1 van de beste.Anita ging gister even naar de kant en had Urby daar dan zo snel moeten staan lekker makkelijk alles op hem afschuiven. ik zeg dat ik het niet op hem afschuif maar het duurde een minuut of 2 3 voordat anita eraf ging dus dat is volgens mij wel lang genoeg om na te denken of het niet toevallig handig is om iemand zijn plek over te nemen (zoals het nou eenmaal allemaal werkt in het voetbal ) zodat je achterin niet 1 op 1 staat in plaats ergens te zweven bij de middenlijn mij lijkt het simpel en voor al die remco haters waarom zou iedereen wel jullie mening moeten accepteren maar zodra hij iets zegt dan wordt die half aangevallen dus Remco ive got youre back |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dat heeft hij nooit beweerd.. als je iets zegt moet het wel kloppen he... hij zei dat sulejmani er aan kwam.. niks meer niks minder. maar ik betwijfel het als jol de laatste wedstrijden goed heeft bekeken |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 30 september 2010 - 03:01 schreef swennos het volgende:[..] ik zeg dat ik het niet op hem afschuif maar het duurde een minuut of 2 3 voordat anita eraf ging dus dat is volgens mij wel lang genoeg om na te denken of het niet toevallig handig is om iemand zijn plek over te nemen (zoals het nou eenmaal allemaal werkt in het voetbal ) zodat je achterin niet 1 op 1 staat in plaats ergens te zweven bij de middenlijn mij lijkt het simpel en voor al die remco haters waarom zou iedereen wel jullie mening moeten accepteren maar zodra hij iets zegt dan wordt die half aangevallen dus Remco ive got youre back Onzin ik ben totaal geen Remko hater. Ben het in het onderwerp Urby niet met hem eens. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: precies haten gaat ver, waarschijnlijk zijn we (ik tenminste) het over de onderwerpen Urby en Anita het oneens |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Idd. Niks aan toe te voegen. Cijfers zijn allemaal wel leuk... Maar met 80% ervan kun je niks... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: zeg dat maar tegen Remco, dat is de man van de cijfers, daar zijn we inmiddels wel achter |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 september 2010 - 11:29 schreef Afcarius het volgende:[..] precies haten gaat ver, waarschijnlijk zijn we (ik tenminste) het over de onderwerpen Urby en Anita het oneens kijk als je het zo zegt is er niks aan de hand maar zo reageeren jullie niet het is gelijk altijd een soort van aanval |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
swennos dat valt wel mee tis gewoon zwaar irritant dat iemand zijn mening niet word gerespecteerd en tegen word gesproken door zogenaamde feiten/cijfers.. waar het merendeel het dan weer niet mee eens is of geen moer om geeft.. de cijfers zullen vast wel kloppen maar het klopt ook dat bijv als urby erin staat er beter gevoetbalt word.. maar als wij dat dan weer zeggen worden wij als Urby fan met de grond gelijk gemaakt omdat er niks van deugd wat wij zeggen.. |
|
|
|