BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 21:36 schreef dege het volgende:

[..]

Jij zegt eerder dat Sulej zijn taken goed uitvoerde, daar mag ik dan toch ook van zeggen dat ik het er niet mee eens ben.
En inderdaad, ik ben een AJAXFAN, en daar ben ik verdomde TROTS op!!
Dat zei ik niet LEZEN ik noemde een aantal taken op en zei dat hij die goied had uitgevoerd dat betekent dus niet dat hij al zijn taken goed heeft uitgevoerd, want aanvallend was het barweinig, ook dat heb ik al meerdere malen gezegd, ik snao dus niet zo goed waar je heen wilt.
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 21:47 schreef joduh het volgende:
in zoverre is het inhoudelijk dat het een FEIT is (in jouw termen blijvend) dat Jol Urby ook ver boven suleiman heeft staan beste jongen?of denk jij dat je het beter ziet dan jol?
VER BOVEN HEM??? Jol zegt zelf dat Sulejmani dicht tegen een vaste basisplaats aan zit op de linkervleugel, zo heel ver zit hij er dus niet boven, tenminste dat zeg jij nu zelf, aangezien jij vind dat Jol gelijk heeft toch??
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 september 2010 - 16:47   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/column/detail/177
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 22:43 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Bron?
ieder interview over zijn wisselbeleid van de afgelopen weken. zoek het ff lekker op, of kijk je geen interviews na afloop van een pot??
dege
 dege - donderdag 30 september 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zei ik niet LEZEN ik noemde een aantal taken op en zei dat hij die goied had uitgevoerd dat betekent dus niet dat hij al zijn taken goed heeft uitgevoerd, want aanvallend was het barweinig, ook dat heb ik al meerdere malen gezegd, ik snao dus niet zo goed waar je heen wilt.
je hebt duidelijk zelf gezegd dat Sulejmani zijn taken goed uitvoerde, zoek dit eindeloze topic maar na, dan kun je zien dat het een FEIT is dat je dat zei.
Hoe kan iemand zijn taken goed uitvoeren als hij voornamelijk ballen verspeeld? hij heeft 1 goed actie gehad in de wedstrijd tegen Milan en dat was het, Urby daarentegen vond ik, is mijn mening, een stuk dreigender en ook agressiever spelen.
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 13:09 schreef dege het volgende:

[..]

zeg dat maar tegen Remco, dat is de man van de cijfers, daar zijn we inmiddels wel achter
Dat valt allemaal wel mee hoor, dat is namelijk alleen maar gekomen, doordat iemand zei dat Urby een heel hoog rendement had (was al even geleden). En aangezien ik zoveel mogelijk met feiten wil discussieren (een mening is namelijk een mening, en die zal men, dus ook ik, niet snel bijdraaien), heb ik alleen opgezogd in mijn eigen aantekeningen en met behulp van het net, hoeveel rendement Urby heeft/had. En dat is gewoonweg niet genoeg voor een speler die als linksbuiten speelt. of vind jij het genoeg dat een van onze aanvaller slechts bij 1 van de 15 goals betrokken is., ik namelijk niet, ik verwacht gewoon meer van zo'n speler.

dat is de enige reden dat het hier over exacte cijfers ging, die gebruikte ik enkel maar om iets aan te tonen. Ik snap ook wel dat voetbal veel meer is als alleen maar statistieken.
Maar uiteindelijk bepalen die statsitieken wel wie er kampioen wordt, of wou je zeggen dat je altijd maar genoegen nemt met de schoonheidsprijs, maar dat het niet veel uitmaakt of we winnen of verliezen?.

Goed en mooi voetbal is heel belangrijk en indirect kan dat je wel kampioen maken, maar uiteindelijk wordt je alleen maar kampioen door meer te winnen dan de nummer 2, en toevallig is dat inderdaad weer een statistiek...

Ik hoop dat je het nu een beetje snapt
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 16:22 schreef nummer10 het volgende:
swennos dat valt wel mee tis gewoon zwaar irritant dat iemand zijn mening niet word gerespecteerd en tegen word gesproken door zogenaamde feiten/cijfers.. waar het merendeel het dan weer niet mee eens is of geen moer om geeft.. de cijfers zullen vast wel kloppen maar het klopt ook dat bijv als urby erin staat er beter gevoetbalt word.. maar als wij dat dan weer zeggen worden wij als Urby fan met de grond gelijk gemaakt omdat er niks van deugd wat wij zeggen..
Is niet waar wat je nu zegt.
AJAX speelde met Urby op linksbuiten 30/35 hele goede minuten tegen Twente. En tegen Milan speelde AJAX ook met Urby 25 hele goede minuten. Dus klopt het inderdaad dat Urby daar meehelpt het elftal beter te laten voetballen. Dat heb ik ook niet ontkend.

Alleen zijn dat de enige echt goede minuten van AJAX dit seizoen, aangezien het verder nog niet echt heel goed is wat AJAX laat zien, of wou jij zeggen dat je tevreden bent met hoe AJAX speelde tot aan de wedstrijd tegen Twente.

Ik namelijk niet en eis meer van AJAX en dus ook Urby.
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Willem Schüngel

Iemand die af en toe een stukje schrijft op een website. Nou ik kan je vertellen dat dat niet heel erg veel voorstelt, zelfs ik ben er namelijk voor gevraagd, door een bepaalde site. ( is geen opschpperij of iets dergelijks, ik wil alleen maar zeggen dat het niet zo heel veel voorstelt...

Dus met andere woorden is dat gewoon een mening van een supporter die voor een website schrijft.
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 17:03   quote  deeplink  
Cruiyff en van Basten zijn namelijk niet zo te spreken over Urby. ZO blijven de meningen dus verdeeld.
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 september 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Is niet waar wat je nu zegt.
AJAX speelde met Urby op linksbuiten 30/35 hele goede minuten tegen Twente. En tegen Milan speelde AJAX ook met Urby 25 hele goede minuten. Dus klopt het inderdaad dat Urby daar meehelpt het elftal beter te laten voetballen. Dat heb ik ook niet ontkend.

Alleen zijn dat de enige echt goede minuten van AJAX dit seizoen, aangezien het verder nog niet echt heel goed is wat AJAX laat zien, of wou jij zeggen dat je tevreden bent met hoe AJAX speelde tot aan de wedstrijd tegen Twente.

Ik namelijk niet en eis meer van AJAX en dus ook Urby.
klopt maar jij geef altijd Urby op de schuld maar het hele ajax was tot aan twente nog 3x niks dus niet alleen Urby.. maar je probeert hem wel altijd overal de schuld van tegeven en dat valt me gewoon vies van je tegen
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 september 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 17:03 schreef remco k het volgende:
Cruiyff en van Basten zijn namelijk niet zo te spreken over Urby. ZO blijven de meningen dus verdeeld.
en toch stelde vbasten hem altijd op.. maar wel stelde hij hem verkeerd op.. en met alle respect moet mvb helemaal zen mond houden.. als er iemand geen verstand had van opstellingen was hij het wel..
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 september 2010 - 19:30   quote  deeplink  
30 september 2010 18:39 | AFC Ajax RdV
Reacties : 2 Ik kan niets anders zeggen: ben het er compleet mee eens!

30 september 2010 18:49 | ajax30
Reacties : 36 Je doet Ajax wel tekort vind ik want Milan speelt ook zoals Ajax het toelaat.In de tweede helft waren onze jongens moe en met het uitvallen van Anita en de omzettting
daarna,niets ten nadele van Mickey ,mis je Urby linksvoor met zijn huidige vorm.

denk remco dat je nog maar keer op je mening terug moet komen van urby :) net zoals ooit op steek ;) niet erg hoor
joey
 joey - donderdag 30 september 2010 - 19:54   quote  deeplink  
Urby zal nu wel Linksachter gaan staan en Sulemani voor., Zolang Anita eruit is..
2weken toch?
Guyt
 Guyt - donderdag 30 september 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 september 2010 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

We spelen komend weekend tegen Utrecht slaperd
Hahaha bedoelde twente goed opgelet Remko.
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 19:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar jij geef altijd Urby op de schuld maar het hele ajax was tot aan twente nog 3x niks dus niet alleen Urby.. maar je probeert hem wel altijd overal de schuld van tegeven en dat valt me gewoon vies van je tegen
DIT TOPIC GAAT OVER URBY EN NIET OVER DE REST, lezen is ook een vak, ik geef namelijk helemaal niet Urby alleen maar ergens de schuld van, meerdere jongens spelen onder de maat, maar daar gaat dit topic niet over of wel.

En je kan wel quotes van andere supporters van andere topics erbij halen, maar zo kan ik ook wel 100 reacties vinden van mensen die hem slecht vinden, kijk alleen dit topic maar door.
remco k
 remco k - donderdag 30 september 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2010 - 19:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch stelde vbasten hem altijd op.. maar wel stelde hij hem verkeerd op.. en met alle respect moet mvb helemaal zen mond houden.. als er iemand geen verstand had van opstellingen was hij het wel..
omdat hij niet beter had, en van Basten moet zijn mond houden??? haha, en ik dacht dat jij zo veel respect had voor echte ajacieden... PPPFfffff. van BAsten zag het altijd verkeerd in bepaalde spelers of niet?? Grappig dat vrijwel iedere speler in het ajax van nu door hem op die plek is gezet. Ik vind ook dat van BAsten nooit had moeten vertrekken, maar dat is weer een andere discussie.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 oktober 2010 - 08:04   quote  deeplink  
ik zei erbij met alle respect voor mvb.. was hij niet degene die te eigenwijs was mbt cruijff ? niet beter had ? hij heeft verdomme meer als 30 mil mogen uitgeven man !! en alleen al het feit dat hij sulejmani kocht voor 16 mil.. rond uit belachelijk als hij zoon goeie coach was geweest had hij urby toen al linksvoor gezet en een linksback gekocht ! en wie staan er nu allemaal dan volgens jou die Mvb heeft gebracht ? suarez is onder Jol gegroeit.. enige lichtpuntje was vdwiel maar die was er anders ook wel gekomen..bijna geen 1 andere speler is er doorgebroken onder hem.. ja Enoh. maar wat nog meer ? sno ? cvitanich ? aissati ? sulejmani in zijn 3de jaar nog niks ?
riveco
 riveco - vrijdag 01 oktober 2010 - 10:04   quote  deeplink  
Ik ben het met grote lijnen eens met Remco, Urbi heeft een paar jaar geleden 1 goed jaar gehad en kwam in het nederlands elftal.
Helaas vond hij zich zelf ook heel erg goed, en toen ging het mis.
De laatste 2 wedstrijden van Twente en A.C Milaan speelde hij bij vlagen weer eens goed,
maar door elkaar genomen krijgt hij hooguit een 5 1/2 of 6.
Door zijn slechte pases en verkeerd opgesteld staan zorgt hij voor te veel balverlies.
Ik weet dit klinkt misschien wat op de man gespeelt en dat er andere zijn die het niet oed doen, maar idd dit is nu eenmaal de quote van Urbi en niet van Anita of zo.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 oktober 2010 - 10:22   quote  deeplink  
je denkt precies anders om dan mij... maar dat mag.. :) ik zie juist erg veel super mooie ballen met veel gevoel gegeven.. vergeet niet Urby is Jaren lang verkeerd gebruikt door meerdere trainers.. hij is gewoon een aanvallende middenvelder op links... Jol ziet dat in en gelijk is Urby weer helemaal opgebloeid
Ride
 Ride - vrijdag 01 oktober 2010 - 12:41   quote  deeplink  
Na afloop van de wedstrijd tegen AC Milan twitterde ik vrolijk mijn trots over de prestatie die Ajax die avond had geleverd. Het resultaat was voor sommigen weliswaar teleurstellend (had meer ingezeten), de manier waarop er in de eerste helft werd gevoetbald, gaf me een warm gevoel.

Evenals Twente-uit verslapte na deze periode de aandacht en kreeg Milan goeie kansen om, naast de gelijkmaker, een tweede goal te scoren. Het feit dat dit niet gebeurde, had meer te maken met een zeker mate van arrogantie bij Milan, dan de kracht van Ajax. Desalniettemin, de tegenstander was van het allerhoogste niveau en de weerstand van Ajax indrukwekkend. Het gedurfde spel was zoals we dat graag zien.

Toch moeten we ons niet te rijk rekenen. Italianen spelen dit soort wedstrijden met de handrem er op. Pas in de volgende ronde wordt er gevlamd. Dat zag je ook terug: Als er maar eventjes door Seedorf c.s. werd aangezet, kwam Ajax direct in de problemen.

Maar dat terzijde. We hebben naar ons kunnen gepresteerd en Milan heel behoorlijk partij geboden. De komende twee wedstrijden in de CL zijn wat dat betreft interessant. Wint Ajax die allebei, dan kan het zomaar zijn dat we op de tweede plek terecht komen. Ik acht Madrid namelijk sterk genoeg om minstens één keer van Milan te kunnen winnen. Met deze wetenschap moet Ajax in staat zijn om thuis tegen Madrid en op de laatste speeldag uit in Milaan nog voor een verrassing te kunnen zorgen.

Goed, tot zover de algemene beschouwingen. Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om een speler er uit te lichten, van wie ik vind dat hij jarenlang tekort is gedaan door zowel technische staf als supporters. Ik vind dat de speler in kwestie meer krediet verdient en belangrijker nog, veel meer waardering behoort te krijgen voor zijn rol in het elftal.

Ik heb het over Emanuelson. Er bestaat in mijn herinnering geen speler die al zo vaak van het kastje naar de muur is gestuurd. Linksback, linkshalf, linksvoor; op alle posities op de linkerflank heeft hij het geprobeerd. Vaak (en dan vooral op de backpositie) tegen zijn zin. Inmiddels zou toch duidelijk moeten zijn dat Urby geen linksback is. Daarvoor is hij te frivool.

Maar als linksvoor vind ik hem meer dan uitstekend. Sterker nog, in de wedstrijden waar het er om gaat, zie je hem excelleren. Dat was in de afgelopen week niet anders. Tegen zowel Twente als Milan liet hij zien dat we wel degelijk over tenminste één technische, snelle buitenspeler beschikken (nota bene; zelfopgeleid!).

Dat Urby na het uitvallen van Anita doodleuk weer op de linksback positie werd neergezet, vond ik sneu. Dat hij zich, na al die jaren heen en weer te zijn geschoven, zonder morren schikte in deze rol is echter bewonderenswaardig. De traumatische slippertjes die hij op de linksachter positie heeft gehad, zullen hem toch niet in de kouwe kleren zijn gaan zitten.

Middels dit stukje wil ik hem dan ook graag een veer in zijn reet steken. Komt ie.

Urby, ik vind je een fantastische voetballer. Je loyaliteit naar club en elftal is van grote klasse. In de wetenschap dat er jarenlang door trainers is geparasiteerd op je talent, wordt het nu tijd om je poot stijf te houden. Speel linksvoor of laat ze verrekken. Laat anderen maar de positie van linksback invullen. Als Anita wegvalt, loopt er genoeg ervaring rond om dat te kunnen. We kunnen je aanvalsdrift voorin uitstekend gebruiken.

De heisa rondom een nieuw contract moet je lekker laten voor wat het is. Speel dit seizoen de sterren van de hemel en het komt vanzelf goed. De Europese (sub)topclubs weten je wel te vinden. Liever blijf je nog een seizoen of wat, maar mocht je toch vertrekken dan neemt niemand je dat kwalijk. Je loopt nu al bijna zes seizoenen mee in het eerste van Ajax. Dat is meer dan een icoon als Clarence Seedorf kan zeggen.

Voor mij ben je dan ook een held. Ik maak een diepe buiging voor je.

Willem Schüngel
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 08:04 schreef nummer10 het volgende:
ik zei erbij met alle respect voor mvb.. was hij niet degene die te eigenwijs was mbt cruijff ? niet beter had ? hij heeft verdomme meer als 30 mil mogen uitgeven man !! en alleen al het feit dat hij sulejmani kocht voor 16 mil.. rond uit belachelijk als hij zoon goeie coach was geweest had hij urby toen al linksvoor gezet en een linksback gekocht ! en wie staan er nu allemaal dan volgens jou die Mvb heeft gebracht ? suarez is onder Jol gegroeit.. enige lichtpuntje was vdwiel maar die was er anders ook wel gekomen..bijna geen 1 andere speler is er doorgebroken onder hem.. ja Enoh. maar wat nog meer ? sno ? cvitanich ? aissati ? sulejmani in zijn 3de jaar nog niks ?
Suarez niet onder jol, dit begon al onder van Basten, Enoh, Wiel, Vertongen, Anita onder van Basten gedebuteerd, hij heeft Eriksen aangetrokken, Alder debuteerde onder van Basten.

hij heeft het dus toch goed gezien in een aantal spelers. Hij heeft trouwens geen 30 miljoen uitegeven, dat heeft het bestuur onder leiding van Slop gedaan, ajax heeft alleen gezegd wie hij erbij wou hebben.

Cvitanich doet het trowuens nu ook gewoon weer heel goed in Zuid Amerika, Aissati begint nu ook weer te draaien bij Vitesse en Wielaert speelt alweer de sterren van de hemel bij Roda. Allemaal toendertijd l;ogische aankopen, waar heel ajax inclusief supporters achter stonden, dat ze niet bij ajax zijn geslaagd komt niet alleen door de voetbalkwaliteiten dus.

Urby is trouwens nog steeds een grote fout als linksbuiten, als back mag hij van mij altijd spelem dan komt er ook veel meer dreiging vanaf, alleen moet hij dan niet gaten dicht gaan lopen waar ajaxspelers in wille duiken, iets wat hij de laatste twee keer als back wel deed.

Maae Milan zou het ook wel verkeerd hebben gezien, die wouden van Basten dze zomer halen als trainer, zal ook wel niet voor niets zijn, ook Cruiyyff ziet in hem een grote trainer, en als er iets is waar cruiyff zich niet in vergist dan is dat de kwaliteiten van mensen herkennen. Hij was bijvoorbeeld de eerste die zei dat Rijkaard een hele goede zou worden, en dat Koeman het niet zou gaan redden..... Of heeft die er nu ook al geen verstand meer van
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 oktober 2010 - 13:20   quote  deeplink  
remco.. houd alsjeblieft je mond.. dat jij nu nog durft te beweren dat Urby als linksbuiten een fout is.. jongen ga je schamen. en de namen die jij opnoemt hebben wel hun debuut gemaakt maar zijn ze toen gegroeit ? integendeel ze werder hoe verder hoe minder. wieleart doet het goed bij Roda ? aissati goed bij vitesse ? ze springen er inderdaad uit omdat het middelmatige voetballers zijn bij een nog mindere club.. dat moet je als trainer dan toch ook zien als je zo goed bent ?
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:
remco.. houd alsjeblieft je mond.. dat jij nu nog durft te beweren dat Urby als linksbuiten een fout is.. jongen ga je schamen. en de namen die jij opnoemt hebben wel hun debuut gemaakt maar zijn ze toen gegroeit ? integendeel ze werder hoe verder hoe minder. wieleart doet het goed bij Roda ? aissati goed bij vitesse ? ze springen er inderdaad uit omdat het middelmatige voetballers zijn bij een nog mindere club.. dat moet je als trainer dan toch ook zien als je zo goed bent ?
Wat heeft Urby als inksbuiten bereikt dan???? niks, echt helemaal niks, en jij maar roepen dat hij zo verschrikkelijk goed is, waarom speelt hij niet bij een buitenlands topclub dan?? omdat ze hem niet willen hebben, en al zeker niet miljoenen voor zo'n matige speler willen neerleggen.

Wederom allemaal feiten jongen, dus zeg niet dat ik mijn mond moet houden.
Ride
 Ride - vrijdag 01 oktober 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft Urby als inksbuiten bereikt dan???? niks, echt helemaal niks, en jij maar roepen dat hij zo verschrikkelijk goed is, waarom speelt hij niet bij een buitenlands topclub dan?? omdat ze hem niet willen hebben, en al zeker niet miljoenen voor zo'n matige speler willen neerleggen.

Wederom allemaal feiten jongen, dus zeg niet dat ik mijn mond moet houden.
Feit 1 !!!!

Hij staat in de basis van AJAX

Feit 2 !!!!

Hij staat al jaren in de basis van AJAX

Feit 3 !!!!!

Hij is een TOPVOETBALLER en speelt bij AJAX

Feit 4 !!!!!!

Hij is geen Remco K. fan...

Hier ook wat feiten voor je dus nu kan je weer ff je mond houden...

Hoe is het met je duim?
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 13:39 schreef Ride het volgende:

[..]

Feit 1 !!!!

Hij staat in de basis van AJAX

Feit 2 !!!!

Hij staat al jaren in de basis van AJAX

Feit 3 !!!!!

Hij is een TOPVOETBALLER en speelt bij AJAX

Feit 4 !!!!!!

Hij is geen Remco K. fan...

Hier ook wat feiten voor je dus nu kan je weer ff je mond houden...

Hoe is het met je duim?
Rustig jongen, laat je niet opfokken man hahahaha.

Feit 1 en 2 zijn een beetje hetzelde he?, maar hij is niet al jaren vaste basis speler.
Jol passeerde hem 2 weken geleden voor 2 potjes omdat hij niet goed genoeg was, en in februari speelde hij vrijwel helemaal niet omdat Eriksen hem passeerde, ook onder van Basten werd hij gepasseerd. Dus feit 1 en 2 klopt gewoon niet.

Feit 3 klopt voor 50%, hij speelt namelijk bij AJAX, dat heb je knap gezien, maar dat hij een topvoetballer is, valt nog wel te bezien, zeker aangezien er toch al 16 pagina's over gediscussieerd wordt en er ook veel mensen het met mijj eens zijn, en dat hij niet goed genoeg is, is tevens de reden dat geen enkele topclub hem wilt hebben terwijl hij voor een paar stuivers op was te halen bij AJAX afgelopen zomer.

Feit 4 zegt alles, maar dan ook echt alles over jou niveau, het is blijkbaar heel moeilijk om een discussie niet persoonlijk te laten worden.

Met andere woorden, alleen feit 3 klopt voor 50%, maar dat was dan ook wel heel erg moeilijk voor je om te zien dat Urby bij AJAX speelt
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 oktober 2010 - 16:10   quote  deeplink  
let nu maar op remco die jongen komt er wel... over paar maanden komen we erop terug.. want die feiten van jou kloppen ook van geen kant. maar goed zoals ik al eerder aan heb gegeven is een vaste plek in een elftal criciaal voor een beter presteren.. als je als jojo word gebruikt is het je moeilijk aan te passen telken.. verdedigen aanvallen zijn 2 heeeeel verschillende dingen..
Ride
 Ride - vrijdag 01 oktober 2010 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Rustig jongen, laat je niet opfokken man hahahaha.

Feit 1 en 2 zijn een beetje hetzelde he?, maar hij is niet al jaren vaste basis speler.
Jol passeerde hem 2 weken geleden voor 2 potjes omdat hij niet goed genoeg was, en in februari speelde hij vrijwel helemaal niet omdat Eriksen hem passeerde, ook onder van Basten werd hij gepasseerd. Dus feit 1 en 2 klopt gewoon niet.

Feit 3 klopt voor 50%, hij speelt namelijk bij AJAX, dat heb je knap gezien, maar dat hij een topvoetballer is, valt nog wel te bezien, zeker aangezien er toch al 16 pagina's over gediscussieerd wordt en er ook veel mensen het met mijj eens zijn, en dat hij niet goed genoeg is, is tevens de reden dat geen enkele topclub hem wilt hebben terwijl hij voor een paar stuivers op was te halen bij AJAX afgelopen zomer.

Feit 4 zegt alles, maar dan ook echt alles over jou niveau, het is blijkbaar heel moeilijk om een discussie niet persoonlijk te laten worden.

Met andere woorden, alleen feit 3 klopt voor 50%, maar dat was dan ook wel heel erg moeilijk voor je om te zien dat Urby bij AJAX speelt
Tsja...

16 pagina's lang domineer je deze discussie en elk topic waarin iemand ook maar iets positiefs zegt over Urby dus over nivo en opfokken laten we maar niet beginnen.
Het is gewoon eeuwig zonde dat jij je gelijk er door probeert te drukken en zodoende andere monddood maakt door met feiten en cijfers te smijten.
Uiteindelijk speelt hij nu nog steeds bij en in Ajax1 en is hij soms zeer cruciaal aanwezig.
Sterker nog, zonder Urby is dit niet het juiste Ajax maar dat is alleen voor jou en je 12 discipelen niet waar, sterker nog... je hele geloof en doelmatigheid op dit forum is er op toegespitst om Urby tot op de grond toe af te fikken en de werelddoelpunten en wereldpartijen in de belangrijke wedstrijden teniet te doen door je retoriek die zijn gelijke niet kent...
Volgens mij is er onder de Ajax-fans meer voorkeur voor dan afkeur van Urby.
Of wil je als Don Kiessnot alle Ajax-fora in den lande gaan bestrijden...?
dege
 dege - vrijdag 01 oktober 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, 16 pagina's vol over discussies, en als je gaat filteren zijn er daar 13 van vol met posts door Remco zelf, dus kom nu niet aan met zo'n feit, want die 16 pagina's heb jij voornamelijk vol gekregen.
sorry, 17 pagina's, anders krijgen we straks weer het feit dat het er 17 zijn in plaats van 16

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2010 door dege --
joduh
 joduh - vrijdag 01 oktober 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 12:41 schreef Ride het volgende:
Na afloop van de wedstrijd tegen AC Milan twitterde ik vrolijk mijn trots over de prestatie die Ajax die avond had geleverd. Het resultaat was voor sommigen weliswaar teleurstellend (had meer ingezeten), de manier waarop er in de eerste helft werd gevoetbald, gaf me een warm gevoel.

Evenals Twente-uit verslapte na deze periode de aandacht en kreeg Milan goeie kansen om, naast de gelijkmaker, een tweede goal te scoren. Het feit dat dit niet gebeurde, had meer te maken met een zeker mate van arrogantie bij Milan, dan de kracht van Ajax. Desalniettemin, de tegenstander was van het allerhoogste niveau en de weerstand van Ajax indrukwekkend. Het gedurfde spel was zoals we dat graag zien.

Toch moeten we ons niet te rijk rekenen. Italianen spelen dit soort wedstrijden met de handrem er op. Pas in de volgende ronde wordt er gevlamd. Dat zag je ook terug: Als er maar eventjes door Seedorf c.s. werd aangezet, kwam Ajax direct in de problemen.

Maar dat terzijde. We hebben naar ons kunnen gepresteerd en Milan heel behoorlijk partij geboden. De komende twee wedstrijden in de CL zijn wat dat betreft interessant. Wint Ajax die allebei, dan kan het zomaar zijn dat we op de tweede plek terecht komen. Ik acht Madrid namelijk sterk genoeg om minstens één keer van Milan te kunnen winnen. Met deze wetenschap moet Ajax in staat zijn om thuis tegen Madrid en op de laatste speeldag uit in Milaan nog voor een verrassing te kunnen zorgen.

Goed, tot zover de algemene beschouwingen. Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om een speler er uit te lichten, van wie ik vind dat hij jarenlang tekort is gedaan door zowel technische staf als supporters. Ik vind dat de speler in kwestie meer krediet verdient en belangrijker nog, veel meer waardering behoort te krijgen voor zijn rol in het elftal.

Ik heb het over Emanuelson. Er bestaat in mijn herinnering geen speler die al zo vaak van het kastje naar de muur is gestuurd. Linksback, linkshalf, linksvoor; op alle posities op de linkerflank heeft hij het geprobeerd. Vaak (en dan vooral op de backpositie) tegen zijn zin. Inmiddels zou toch duidelijk moeten zijn dat Urby geen linksback is. Daarvoor is hij te frivool.

Maar als linksvoor vind ik hem meer dan uitstekend. Sterker nog, in de wedstrijden waar het er om gaat, zie je hem excelleren. Dat was in de afgelopen week niet anders. Tegen zowel Twente als Milan liet hij zien dat we wel degelijk over tenminste één technische, snelle buitenspeler beschikken (nota bene; zelfopgeleid!).

Dat Urby na het uitvallen van Anita doodleuk weer op de linksback positie werd neergezet, vond ik sneu. Dat hij zich, na al die jaren heen en weer te zijn geschoven, zonder morren schikte in deze rol is echter bewonderenswaardig. De traumatische slippertjes die hij op de linksachter positie heeft gehad, zullen hem toch niet in de kouwe kleren zijn gaan zitten.

Middels dit stukje wil ik hem dan ook graag een veer in zijn reet steken. Komt ie.

Urby, ik vind je een fantastische voetballer. Je loyaliteit naar club en elftal is van grote klasse. In de wetenschap dat er jarenlang door trainers is geparasiteerd op je talent, wordt het nu tijd om je poot stijf te houden. Speel linksvoor of laat ze verrekken. Laat anderen maar de positie van linksback invullen. Als Anita wegvalt, loopt er genoeg ervaring rond om dat te kunnen. We kunnen je aanvalsdrift voorin uitstekend gebruiken.

De heisa rondom een nieuw contract moet je lekker laten voor wat het is. Speel dit seizoen de sterren van de hemel en het komt vanzelf goed. De Europese (sub)topclubs weten je wel te vinden. Liever blijf je nog een seizoen of wat, maar mocht je toch vertrekken dan neemt niemand je dat kwalijk. Je loopt nu al bijna zes seizoenen mee in het eerste van Ajax. Dat is meer dan een icoon als Clarence Seedorf kan zeggen.

Voor mij ben je dan ook een held. Ik maak een diepe buiging voor je.

Willem Schüngel
wat een gaaf stuk is dit man!!!!petje en alles wat ik heb doe ik hiervoor af!!!!!!hier had ipv willem schlungel van mij JODUH onder mogen staan.............
joduh
 joduh - vrijdag 01 oktober 2010 - 18:48   quote  deeplink  
wist niet dat jij zo mooi kon schrijven ride? ;-)
XXX
 XXX - vrijdag 01 oktober 2010 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 12:41 schreef Ride het volgende:
.

Willem Schüngel also known as joduh
lol...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2010 door XXX --
Guyt
 Guyt - vrijdag 01 oktober 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Urby Emanuelsson mijn held...
XXX
 XXX - vrijdag 01 oktober 2010 - 20:41   quote  deeplink  
jhsndw.jpg
XXX
 XXX - vrijdag 01 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
d98b3e9a-27ef-4e4d-ac78-582861d5a0b1_1226849285477-Ajax_-_Psv_Emanuelson_400_GAH5179.jpg
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 17:04 schreef dege het volgende:

[..]

Inderdaad, 16 pagina's vol over discussies, en als je gaat filteren zijn er daar 13 van vol met posts door Remco zelf, dus kom nu niet aan met zo'n feit, want die 16 pagina's heb jij voornamelijk vol gekregen.
sorry, 17 pagina's, anders krijgen we straks weer het feit dat het er 17 zijn in plaats van 16
ik zal hier ongetwijfeld het meest hebben gepost, maar dat is zeker geen 50% van alle posts in dit topic, dus wederom sla je de plank mis man, kom op he, als je me telkens wil aanvallen, doe dat dan wel met iets meer pit kerel, het komt nu allemaal wat zwakjes over...
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 16:10 schreef nummer10 het volgende:
let nu maar op remco die jongen komt er wel... over paar maanden komen we erop terug.. want die feiten van jou kloppen ook van geen kant. maar goed zoals ik al eerder aan heb gegeven is een vaste plek in een elftal criciaal voor een beter presteren.. als je als jojo word gebruikt is het je moeilijk aan te passen telken.. verdedigen aanvallen zijn 2 heeeeel verschillende dingen..
Kerel, ik meen het hele serieus als ik zeg, dat ik van harte hoop dat hij een seizoen lang de sterren van de hemel gaat spelen, want daar worden we allemaal vrolijker van toch?? Maar ik denk gewoon niet dat hij dat gaat volhouden, tuurlijk zal hij zijn goede wedstrijden wel gaan spelen, maar ik neem geen genoegen met het feit dat het merendeel van zijn potjes gewoon zeer matig zijn, that's all man...

Maar als de feiten niet kloppen moet je me even het tegendeel laten zien, dan kan ik daar namelijk op terug komen, ik heb het dan over zijn doelpunten gemiddelde, en assits he, mar dat snapte je natuurlijk wel.

Ik ben het wel met je eens dat dit gejojo, wat nu wedsrom weer gebeurt niet goed is voor hem, maar dat is het voor geen enkele speler, hij moet gewoon op 1 postie spelen. het is niet erg als er heel af en toe iets anders van hem gevraagd wordt, maar Urby moet veels te vaak op andere posities spelen, en dat is inderdaad niet handig, en hij wordt er ook zeker niet beter van...

To be continued.....
remco k
 remco k - vrijdag 01 oktober 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 oktober 2010 - 16:21 schreef Ride het volgende:

[..]

Tsja...

16 pagina's lang domineer je deze discussie en elk topic waarin iemand ook maar iets positiefs zegt over Urby dus over nivo en opfokken laten we maar niet beginnen.
Het is gewoon eeuwig zonde dat jij je gelijk er door probeert te drukken en zodoende andere monddood maakt door met feiten en cijfers te smijten.
Uiteindelijk speelt hij nu nog steeds bij en in Ajax1 en is hij soms zeer cruciaal aanwezig.
Sterker nog, zonder Urby is dit niet het juiste Ajax maar dat is alleen voor jou en je 12 discipelen niet waar, sterker nog... je hele geloof en doelmatigheid op dit forum is er op toegespitst om Urby tot op de grond toe af te fikken en de werelddoelpunten en wereldpartijen in de belangrijke wedstrijden teniet te doen door je retoriek die zijn gelijke niet kent...
Volgens mij is er onder de Ajax-fans meer voorkeur voor dan afkeur van Urby.
Of wil je als Don Kiessnot alle Ajax-fora in den lande gaan bestrijden...?
OOOOOhhhhh, dus omdat meer mensen Urby goed dan slecht vinden, moet ik me ook maar als een meeloper gaan gedragen, HAHAHAHAHA, het moet niet gekker worden hier. Maar goed kerel, als jij je lekker als een moraalridder wil gedragen, moet je dat zeker doen, mijn zege heb je.....

Volgens mij mag iedereen een mening hebben, en mag men daar over discussieren, tjaa, dat ik telkens een weerwoord heb en dat jij dat niet kan hebben is niet mijn probleem toch... Heb je er wel eens bij nagedacht dat jullie andersom exact hetzelfde doen, iedere keer als ik iets zeg of schrijf over Urby, moet er hier weer eentje opstaan die denkt dat iets op de man spelen, een discussie oplost, ik kan je uit die droom helpen, want daardoor hou ik zeker niet op met Urby bekritiseren.....
Dit is een voetbal forum dat over AJAX gaat, en dit topic gaat over Urby, dat geeft mij dus het recht om te reageren op alles wat ik wil, zolang ik het in dit topic maar over Urby blijf houden, en dat doe ik, als jij dit topic zat bent, of mij zat bent, dan lees je het toch gewoon niet, je hoeft niet met de muis op dit topic te klikken, ook dat is namelijk de vrijheid die je hebt...
joduh
 joduh - zaterdag 02 oktober 2010 - 14:42   quote  deeplink  
zow,stond weer een mooi stukkie in over urby in de nieuwe ajaxlife!moeten jullie ff lezen man.
daninho
 daninho - zaterdag 02 oktober 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Wanneer gaat hij weg?
k hoop snel.. hij doet t echt slecht ja 1 x in t jaar een keeer goed de rest van het jaar helemaal niks
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 02 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Urby Emanuelson is geen speler waar iedereen op kan terugvallen, geen dragende speler bij ajax, en dat mag na 6 jaar toch wel verwacht worden, af en toe speelt hij inderdaad een goede wedstrijd, maar veel vaker kotm hij puur op zijn instelling al te kort, hij komt regelmatig het veld oplopen alsof hij geen zin heeft.
Wat iedereen hier vergeet, is dat hij extreem slecht is zonder bal, hij loopt gaten dicht voor ajaxspelers en loopt veel met de bal, het lijkt wel een postbode man.

En Joduh, het is niet zo dat iedereen in het stadion hem wel goed vind, veel supporters van 410 zijn juist niet te spreken over hem.

En Remco overdrijft wel eens wat, maar over het algemeen heeft hij wel gelijk, of wouden jullie zeggen dat als je het meeste balverlies lijdt van je hele ploeg (dat is namelijk zo de afgelopen 3 wedstrijden) dat je het dan goed hebt gedaan??

Sulejmani laat het ook nog niet zien, maar gezien zijn trainingsarbeid ( ik heb geen werk en mag iedere training bijwonen) en de manier waarop Jol met hem bezig is, en hij zelf op de trainingen bezig is, hoop ik wel dat Jol hem nu ook gewoon een wedstrijd of 5 laat staan, geef Sulejmani het vertrouwen en hij betaald dit terug..

Iedereen mag de laatste zinnen trouwens tegenspreken, maar ik zie jullie niet iedere week op de trainingen dus zul je er niet veel vanaf kunnen weten...
remco k
 remco k - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:07   quote  deeplink  
he, blijkbaar zijn er toch meer mensen die Urby niet zo heel goed vinden....... ZAl het topic dan toch zijn recht hebben, 17 pagina's discussie over een speler betekent in ieder geval 1 ding, de meningen zijn verdeeld
joduh
 joduh - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 18:06 schreef ICE187CCC het volgende:
Urby Emanuelson is geen speler waar iedereen op kan terugvallen, geen dragende speler bij ajax, en dat mag na 6 jaar toch wel verwacht worden, af en toe speelt hij inderdaad een goede wedstrijd, maar veel vaker kotm hij puur op zijn instelling al te kort, hij komt regelmatig het veld oplopen alsof hij geen zin heeft.
Wat iedereen hier vergeet, is dat hij extreem slecht is zonder bal, hij loopt gaten dicht voor ajaxspelers en loopt veel met de bal, het lijkt wel een postbode man.

En Joduh, het is niet zo dat iedereen in het stadion hem wel goed vind, veel supporters van 410 zijn juist niet te spreken over hem.

En Remco overdrijft wel eens wat, maar over het algemeen heeft hij wel gelijk, of wouden jullie zeggen dat als je het meeste balverlies lijdt van je hele ploeg (dat is namelijk zo de afgelopen 3 wedstrijden) dat je het dan goed hebt gedaan??

Sulejmani laat het ook nog niet zien, maar gezien zijn trainingsarbeid ( ik heb geen werk en mag iedere training bijwonen) en de manier waarop Jol met hem bezig is, en hij zelf op de trainingen bezig is, hoop ik wel dat Jol hem nu ook gewoon een wedstrijd of 5 laat staan, geef Sulejmani het vertrouwen en hij betaald dit terug..

Iedereen mag de laatste zinnen trouwens tegenspreken, maar ik zie jullie niet iedere week op de trainingen dus zul je er niet veel vanaf kunnen weten...
yo ice.ik weet allejekus goed dat niet iedereen in het stadion hem goed vind man.maar in mijn groepie zijn de meesten zeer zeker wel een fan van hem.en ik zit ook niet in een bepaald ondergeschoven vakkie hey.
Ik hou van voetballers die frivool zijn....daarbij is hij een èigen`speler ok?ik weet niet hoe ze bij jou de post brengen,maar die uitdrukking is tamelijk respectloos naar urby toe.....
maar goed,daar zal ik niet te zwaar aan tillen ;-),maar?die laatste zin van je kan ik wel degelijk tegenspreken.....
adios
joduh
 joduh - zaterdag 02 oktober 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 19:07 schreef remco k het volgende:
he, blijkbaar zijn er toch meer mensen die Urby niet zo heel goed vinden....... ZAl het topic dan toch zijn recht hebben, 17 pagina's discussie over een speler betekent in ieder geval 1 ding, de meningen zijn verdeeld
denk dat we wel 11000 paginas kunnen blijven over en weren over urby.kijk even naar reclame van aegon:HET DOEL IS:JOHAN,SJAKIE,MARCO,FRANK,EDWIN,DENNIS,CLARENCE,EDGAR,PATRICK,RAFAEL,RYAN,WESLEY OF URBY..............

dat zijn ze mensen!de eigen jongens en die behandel je ook zo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 oktober 2010 door joduh --
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 19:24 schreef joduh het volgende:

[..]

denk dat we wel 11000 paginas kunnen blijven over en weren over urby.kijk even naar reclame van aegon:HET DOEL IS:JOHAN,SJAKIE,MARCO,FRANK,EDWIN,DENNIS,CLARENCE,EDGAR,PATRICK,RAFAEL,RYAN,WESLEY OF URBY..............

Urby hoort niet in die rij thuis kerel, ook al zit hij in die reclame, die gast mag de schoenen van een Wesley nog niet poetsen man??
ICE187CCC
 ICE187CCC - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 19:15 schreef joduh het volgende:

[..]

yo ice.ik weet allejekus goed dat niet iedereen in het stadion hem goed vind man.maar in mijn groepie zijn de meesten zeer zeker wel een fan van hem.en ik zit ook niet in een bepaald ondergeschoven vakkie hey.
Ik hou van voetballers die frivool zijn....daarbij is hij een èigen`speler ok?ik weet niet hoe ze bij jou de post brengen,maar die uitdrukking is tamelijk respectloos naar urby toe.....
maar goed,daar zal ik niet te zwaar aan tillen ;-),maar?die laatste zin van je kan ik wel degelijk tegenspreken.....
adios
Jij kan die laatste zin niet tegenspreken, dat betekent namelijk dat je bij een select groepje supporters hoort, namelijk een man of 20 die ook de besloten trainingen mag bezoeken. en dat zou weer betekenen dat ik je zou kennen. Ik weet wel zeker dat je de besloten trainingen niet mag bezoeken, lul dus niet zo uit je nek...

Ik post hier niet heel vaak, maar waar ik wel achter ben gekomen, is dat jij de meest onvolwassen persoon op het forum bent, je loopt alleen maar te stoken, doet alsof jij de perfecte fan bent, maar dat ben je niet man, doe dus ook niet alsof
remco k
 remco k - zaterdag 02 oktober 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 19:24 schreef joduh het volgende:

[..]

Kijk die rij nou eens zelf na Joduh, geloof je nou echt dat Urby in dit rijtje thuis hoort????

STuk voor stuk spelers die al vanaf jonge leeftijd gevolgd werden door grote clubs, en ook vrij jonge gekocht zijn door grote clubs. Urby speelt nog bij AJAX, en niet door zijn clubliefde, dat weet je zelf ook, als hij weg had gekund was hij wel gegaan.
joduh
 joduh - zondag 03 oktober 2010 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk die rij nou eens zelf na Joduh, geloof je nou echt dat Urby in dit rijtje thuis hoort????

STuk voor stuk spelers die al vanaf jonge leeftijd gevolgd werden door grote clubs, en ook vrij jonge gekocht zijn door grote clubs. Urby speelt nog bij AJAX, en niet door zijn clubliefde, dat weet je zelf ook, als hij weg had gekund was hij wel gegaan.
die reclametekst heb IK niet gemaakt?
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 oktober 2010 - 07:44 schreef joduh het volgende:

[..]

die reclametekst heb IK niet gemaakt?
vroeg ik dat?
remco k
 remco k - zondag 03 oktober 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Ik vroeg je namelijk of je echt serieus meent dat JIJ ook vind dat hij in dat rijtje thuishoort??? Dan weet ik namelijk of je nog wel serieus moet worden genomen..
swennos
 swennos - zondag 03 oktober 2010 - 15:36   quote  deeplink  
dat zijn naam er al mag staan in het rijtje johan en sjaak
ik moet wel zeggen hij was vandaag de beste maar ok dat was ook niet zo heel moeilijk het was echt drama
en als hij echt zo populair is als sommige zeggen waarom wordt er dan het minst gejuicht als zijn naam wordt opgenoemd bij de opstelling

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0151960