|
|
joey
|
|
|
Jaa het is afwachten wie er nu op de linkervleugel gaat staan, want Sulemani was 2e helft er goed hoor ik! En Ema, was DE LAATSTE TIJD weer goed bezig, maar moest nu weer naar achteren door de blessure van Anita..Mij maakt het niet uit, zolang ze maar goed spelen en we winnen!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 15:36 schreef swennos het volgende:dat zijn naam er al mag staan in het rijtje johan en sjaak ik moet wel zeggen hij was vandaag de beste maar ok dat was ook niet zo heel moeilijk het was echt drama en als hij echt zo populair is als sommige zeggen waarom wordt er dan het minst gejuicht als zijn naam wordt opgenoemd bij de opstelling Urby het best????? welke pot heb jij gezien dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 16:09 schreef joey het volgende:Jaa het is afwachten wie er nu op de linkervleugel gaat staan, want Sulemani was 2e helft er goed hoor ik! En Ema, was weer goed bezig, maar moest nu weer naar achteren door de blessure van Anita..Mij maakt het niet uit, zolang ze maar goed spelen en we winnen!!!! Urby was helemaal niet goed bezig, 5 pogingen tot een voorzet, niet 1 bal die aankomt, verdedigend twee keer niet meelopen met de verdediging waardoorUtrecht twee grote kansen krijgt, dat was niet direct zijn man, maar hij moet als linksback wel gewoon meeverdedigen, als je dit in 1 wedstrijd gebeurt, dan kun je onmogelijk van een goede pot spreken. En dan ook nog het lef hebben een vrije trap op te eisen, en die dan vervolgens de tweede ring in te schieten...
ALs men dat een goede pot vind, dan gaat AJAX echt nooit meer kampioen worden, we mogen best wat meer van onze spelers eisen hoor, maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 16:56 schreef remco k het volgende:[..] Urby was helemaal niet goed bezig, 5 pogingen tot een voorzet, niet 1 bal die aankomt, verdedigend twee keer niet meelopen met de verdediging waardoorUtrecht twee grote kansen krijgt, dat was niet direct zijn man, maar hij moet als linksback wel gewoon meeverdedigen, als je dit in 1 wedstrijd gebeurt, dan kun je onmogelijk van een goede pot spreken. En dan ook nog het lef hebben een vrije trap op te eisen, en die dan vervolgens de tweede ring in te schieten... ALs men dat een goede pot vind, dan gaat AJAX echt nooit meer kampioen worden, we mogen best wat meer van onze spelers eisen hoor, maar dat is mijn mening Ik heb het bij Ema over de laatste tijd, Pot tegen Twente enzo;).. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 16:56 schreef remco k het volgende:[..] Urby was helemaal niet goed bezig, 5 pogingen tot een voorzet, niet 1 bal die aankomt, verdedigend twee keer niet meelopen met de verdediging waardoorUtrecht twee grote kansen krijgt, dat was niet direct zijn man, maar hij moet als linksback wel gewoon meeverdedigen, als je dit in 1 wedstrijd gebeurt, dan kun je onmogelijk van een goede pot spreken. En dan ook nog het lef hebben een vrije trap op te eisen, en die dan vervolgens de tweede ring in te schieten... ALs men dat een goede pot vind, dan gaat AJAX echt nooit meer kampioen worden, we mogen best wat meer van onze spelers eisen hoor, maar dat is mijn mening remco wat ben jij een nahja laat maar.. enige die verdomme verdedigde was Urby.. vdwiel was drama.. die staat te verdedigen maar verder deed hij bar weinig.. en geef toe het is toch van de gekken dat urby die voorzetten moet geven ipv jou favo sulejmani die geen 1 voorzet heeft gegeven ? en net wat je zegt het was niet zijn man.. NEE SULEJMANI MOET MEE TERUG VERDEDIGEN !!!!!!!!! die opmerkingen wat jij maakt over Urby als hij linksvoor staat deed nu sulejmani.. enige verschil is dat urby voorin gevaarlijker is dan sulejmani voorin...
en geef toe remco wie was wel goed ? suarez ? el ham ? dejong ? dezeeuw ? enoh ? komaan man hou is op met je anti ema bril en kijk naar het geheel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:[..] remco wat ben jij een nahja laat maar.. enige die verdomme verdedigde was Urby.. vdwiel was drama.. die staat te verdedigen maar verder deed hij bar weinig.. en geef toe het is toch van de gekken dat urby die voorzetten moet geven ipv jou favo sulejmani die geen 1 voorzet heeft gegeven ? en net wat je zegt het was niet zijn man.. NEE SULEJMANI MOET MEE TERUG VERDEDIGEN !!!!!!!!! die opmerkingen wat jij maakt over Urby als hij linksvoor staat deed nu sulejmani.. enige verschil is dat urby voorin gevaarlijker is dan sulejmani voorin... en geef toe remco wie was wel goed ? suarez ? el ham ? dejong ? dezeeuw ? enoh ? komaan man hou is op met je anti ema bril en kijk naar het geheel.. Nummer 10, bij beide kansen die ik opnoemde stond Sulejmani op rechtsbuiten, dus kan hij niet verantwoordelijk zijn voor een opkomende rechtsback, of heb ik dat verkeerd???? EN het is heel normaal dat een back een voorzet geeft, een opkomende back noemt men dat, als men in de posotie is om een voorzet te geven en alle tijd heeft, dan moet die voorzet gewoon goed zijn, zeker van Urby omdat hij zoals jij altijd zegt een fantastische trap heeft. Sulejmani had trouwens een voorzet of 3/4 die precies goed waren, dus niet zeggen dat hij er niet 1 heeft gegegeven.
EN als jij (zoals ik al 100 keer heb gevraagd) eens wat verder zou lezen dan je neus lang is, dan zou je kunnen zien wie en wat ik verder van de wedstrijd vond, ik ga dat hier niet nog een keer noemen, dan leer je maar eens een keertje lezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ok, inderdaad toen was het bij momenten wel prima |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Bij moementen prima?!:S Toen was hij de gehele 1e helfst Geweldig!! Het is jammer dat hij dat niet de hele wedstrijd deed, maar dat deed heel ajax niet! |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 15:36 schreef swennos het volgende:dat zijn naam er al mag staan in het rijtje johan en sjaak ik moet wel zeggen hij was vandaag de beste maar ok dat was ook niet zo heel moeilijk het was echt drama en als hij echt zo populair is als sommige zeggen waarom wordt er dan het minst gejuicht als zijn naam wordt opgenoemd bij de opstelling eens kijken hoe lang het duurt voor je weer een tirade van onze CAPSLOCK held krijgt...
en over het juichen...het publiek was helemaal tam...al vanaf het begin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:48 schreef XXX het volgende:[..] eens kijken hoe lang het duurt voor je weer een tirade van onze CAPSLOCK held krijgt... en over het juichen...het publiek was helemaal tam...al vanaf het begin. lezen is moeilijk hem, er is al gereageerd kerel, waarom ben je toch zo druk met mij man?? Houd je stiekem van mannen ofzo?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Capslock held!! XD Whahahhaaaa |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mmm vraag me af wat jij hebt gekeken remco.. sulejmani heeft niks maar dan ook NIKS laten zien.. de voorzetten waren wel goed overgens van ema. maar zoals ik al vaker heb gezegt als er GEEN spits staat gebeurt er niks.. bij 2 a 3 voorzetten hoef je er alleen maar tegen aan te lopen.. maar remco weet je wat jongen.. ema kan het toch niet goed doen in jou ogen en sulej de miskoop van de eeuw van jou doet alles prima.. ik ga hier dan ook niet meer over verder discuseren met jou want je een blindpaard (behalve jij dan) kan zien dat sulejmani niks is en dat Ema weinig verkeerd heeft gedaan als invaller.. maar laat 1 ding duidelijk zijn. ik zie het nu ff zo.. Emanuelson was geen verzwakkling tenopzichte van Anita.. Sulejmani daarintegen was wel degelijk een verzwakking als invaller van Emanuelson.. als linksvoor.. totaal geen voetbal aan de linkkant en het voetbal wat er weg kwam, kwam van Emanuelson.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:27 schreef remco k het volgende:Ik vroeg je namelijk of je echt serieus meent dat JIJ ook vind dat hij in dat rijtje thuishoort??? Dan weet ik namelijk of je nog wel serieus moet worden genomen.. ach ik vraag me ook vaak genoeg af of wij jou nog serieus moeten nemen.. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 15:36 schreef swennos het volgende:dat zijn naam er al mag staan in het rijtje johan en sjaak ik moet wel zeggen hij was vandaag de beste maar ok dat was ook niet zo heel moeilijk het was echt drama en als hij echt zo populair is als sommige zeggen waarom wordt er dan het minst gejuicht als zijn naam wordt opgenoemd bij de opstelling mwah valt wel mee hoor word gewoon normaal gejuicht bij sommige iets meer bij sommigen iets minder.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 12:27 schreef remco k het volgende:Ik vroeg je namelijk of je echt serieus meent dat JIJ ook vind dat hij in dat rijtje thuishoort??? Dan weet ik namelijk of je nog wel serieus moet worden genomen.. moet je zeker gaan twijfelen of je aegon serieus moet nemen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 oktober 2010 - 21:31 schreef remco k het volgende:[..] Kerel, ik meen het hele serieus als ik zeg, dat ik van harte hoop dat hij een seizoen lang de sterren van de hemel gaat spelen, want daar worden we allemaal vrolijker van toch?? Maar ik denk gewoon niet dat hij dat gaat volhouden, tuurlijk zal hij zijn goede wedstrijden wel gaan spelen, maar ik neem geen genoegen met het feit dat het merendeel van zijn potjes gewoon zeer matig zijn, that's all man... Maar als de feiten niet kloppen moet je me even het tegendeel laten zien, dan kan ik daar namelijk op terug komen, ik heb het dan over zijn doelpunten gemiddelde, en assits he, mar dat snapte je natuurlijk wel. Ik ben het wel met je eens dat dit gejojo, wat nu wedsrom weer gebeurt niet goed is voor hem, maar dat is het voor geen enkele speler, hij moet gewoon op 1 postie spelen. het is niet erg als er heel af en toe iets anders van hem gevraagd wordt, maar Urby moet veels te vaak op andere posities spelen, en dat is inderdaad niet handig, en hij wordt er ook zeker niet beter van... To be continued..... ok dan zijn we het daar over eens ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10? Dat shot van sulejmani in de herhaling was er 1 maar er waren nog 5 a 6 shoten van hem aardig op doel.. Het probleem was dat ze er niet in gingen.. Jammer maar helaas..
Geen bal van emanuelson kwam aan nummer10..oo wacht 1tje.. Inderdaad je zegt als er geen spits gebeurt er niks.. Maar als er geen spits staat moet je de voorzet NIET geven..
ik wil dat ook even zegge dat sulejmani regelmatig rechtsbuiten liep.. Dat was mooi want sulejmani en suarez kunne ruilen kwa positie.. Wat mij opviel is dat de bal toen 8 van de 10 keer naar sulejmani ging en hij daar erg veel mee deed maar niet scherp was.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ok freakie,je hebt je punt weer gemaakt.het enige wat jij hier doet is remco k naar de bek praten.......je kan beter gewoon zijn berichten quoten en er niks aan toevoegen.........want het is toch niet te geloven dat na de wedstrijd van vandaag de discussie over urby moet gaan?????? neem suarez,de zeeuw,de jong,vd wiel, el hammie of noem er nog een paar die zwakker waren........nee,dit is een triest verhaal zo langzamerhand!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 20:09 schreef joduh het volgende:ok freakie,je hebt je punt weer gemaakt.het enige wat jij hier doet is remco k naar de bek praten.......je kan beter gewoon zijn berichten quoten en er niks aan toevoegen.........want het is toch niet te geloven dat na de wedstrijd van vandaag de discussie over urby moet gaan?????? neem suarez,de zeeuw,de jong,vd wiel, el hammie of noem er nog een paar die zwakker waren........nee,dit is een triest verhaal zo langzamerhand!!!! Zolang jullie hier blijven reageren blijft Remko dat ook.Dus word het topic maar langer en langer.Je kunt ook denken we weten wel hoe een ieder er over denkt en er mee ophouden.Moet je eens opletten hoe snel het afgelopen is.Kom op mensen beetje slimmer zijn er is er maar 1 die steeds blijft reageren als het positief over Urby gaat.Om hem weer de grond in te boren dus stop nu met reageren op dit topic.Het word namelijk een gebed zonder eind. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 20:17 schreef Guyt het volgende:[..] Zolang jullie hier blijven reageren blijft Remko dat ook.Dus word het topic maar langer en langer.Je kunt ook denken we weten wel hoe een ieder er over denkt en er mee ophouden.Moet je eens opletten hoe snel het afgelopen is.Kom op mensen beetje slimmer zijn er is er maar 1 die steeds blijft reageren als het positief over Urby gaat.Om hem weer de grond in te boren dus stop nu met reageren op dit topic.Het word namelijk een gebed zonder eind. ik discussieer daar ook niet meer over,maar sommige dingen irriteren mij..... |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Iedereen was vandaag verschrikkelijk slecht.. Maar de Zeeuw voert deze lijst met STIP aan.. Erg jammer dat je zo de koppositie uit handen geeft! Een domme penalty veroorzaakt door Suarez.. Tweede penalty is wat mij betreft niet terecht maar goed hij wordt wel gegeven en hij telt! Erg jammer.. Nu interland week en hopen dat iedereen fris terugkomt! Deze wedstrijd heel gauw vergeten! |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
Er wordt veel gereageerd op indiviuele spelers maar volgens mij is het probleem veel breder. De balans is niet aanwezig. Denk aan: leeftijd, kwaliteit, beleving, beloning etc.
En deze topic nu SLUITEN! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 17:44 schreef joey het volgende:[..] Bij moementen prima?!:S Toen was hij de gehele 1e helfst Geweldig!! Het is jammer dat hij dat niet de hele wedstrijd deed, maar dat deed heel ajax niet! de eerste 30 minuten, verder niet gezien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 18:54 schreef nummer10 het volgende:mmm vraag me af wat jij hebt gekeken remco.. sulejmani heeft niks maar dan ook NIKS laten zien.. de voorzetten waren wel goed overgens van ema. maar zoals ik al vaker heb gezegt als er GEEN spits staat gebeurt er niks.. bij 2 a 3 voorzetten hoef je er alleen maar tegen aan te lopen.. maar remco weet je wat jongen.. ema kan het toch niet goed doen in jou ogen en sulej de miskoop van de eeuw van jou doet alles prima.. ik ga hier dan ook niet meer over verder discuseren met jou want je een blindpaard (behalve jij dan) kan zien dat sulejmani niks is en dat Ema weinig verkeerd heeft gedaan als invaller.. maar laat 1 ding duidelijk zijn. ik zie het nu ff zo.. Emanuelson was geen verzwakkling tenopzichte van Anita.. Sulejmani daarintegen was wel degelijk een verzwakking als invaller van Emanuelson.. als linksvoor.. totaal geen voetbal aan de linkkant en het voetbal wat er weg kwam, kwam van Emanuelson.. Zal ook de reden zijn, dat jij tot nu toe de enige bent die Sulejmani vandaag slecht vond.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: vroeg ik dat?? antwoord geven op vragen die je gesteld worden is niet echt je sterkste punt of wel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 20:09 schreef joduh het volgende:ok freakie,je hebt je punt weer gemaakt.het enige wat jij hier doet is remco k naar de bek praten.......je kan beter gewoon zijn berichten quoten en er niks aan toevoegen.........want het is toch niet te geloven dat na de wedstrijd van vandaag de discussie over urby moet gaan?????? neem suarez,de zeeuw,de jong,vd wiel, el hammie of noem er nog een paar die zwakker waren........nee,dit is een triest verhaal zo langzamerhand!!!! Julie begonnen hierover, ik heb Urby niet eens genoemd, totdat er iemand was die vond dat hij de beste man op het veld was, tsjaa en dat is natuurlijk klinkklare onzin |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 20:17 schreef Guyt het volgende:[..] Zolang jullie hier blijven reageren blijft Remko dat ook.Dus word het topic maar langer en langer.Je kunt ook denken we weten wel hoe een ieder er over denkt en er mee ophouden.Moet je eens opletten hoe snel het afgelopen is.Kom op mensen beetje slimmer zijn er is er maar 1 die steeds blijft reageren als het positief over Urby gaat.Om hem weer de grond in te boren dus stop nu met reageren op dit topic.Het word namelijk een gebed zonder eind. nee hoor, als Urby het goed doet zeg ik het ook, geen enkel probleem mee, tegen TWente was hij 30 minuten goed en tegen Milan 25 minuten goed, daarna moest hij back spelen en dat ging weer minder goed, zie je wel hij kan wel eens iets goed doen in mijn ogen hoor... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 20:52 schreef remco k het volgende:[..] Zal ook de reden zijn, dat jij tot nu toe de enige bent die Sulejmani vandaag slecht vond.. ik de enige die sul slecht vond ? whaha !!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 20:56 schreef remco k het volgende:[..] nee hoor, als Urby het goed doet zeg ik het ook, geen enkel probleem mee, tegen TWente was hij 30 minuten goed en tegen Milan 25 minuten goed, daarna moest hij back spelen en dat ging weer minder goed, zie je wel hij kan wel eens iets goed doen in mijn ogen hoor... slotje.. gaat nergens heen deze onzin.. laten we het hebben over feynoord... :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk niet dat hier snel een slot op geplaatst wordt, over het algemeen wordt er gewoon gediscussieerd, en aangezien er al 17 pagina's over Urby te discussieren zijn, is er blijkbaar toch een reden, mensen twijfelen over zijn kunnen en daar wordt over gepraat |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 21:42 schreef remco k het volgende:Denk niet dat hier snel een slot op geplaatst wordt, over het algemeen wordt er gewoon gediscussieerd, en aangezien er al 17 pagina's over Urby te discussieren zijn, is er blijkbaar toch een reden, mensen twijfelen over zijn kunnen en daar wordt over gepraat Mensen hier dus niet meer op reageren dit bedoel ik dus.Gewoon laten lullen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah die guyt?jij bent verstandig vandaag!!!!hoe heb je dat zo man? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
HAHAH, en dan gaat joduh reageren, hahaha, |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Even nog over iets geheel anders onze joduh en andere mensen hebben dat ook wel een gezegt beweren dat ik remco napraat.. Vandaag doe ik dat en misschien ooit een andere keer ook wel maar ik weet 1 maand terug beste joduh dat ik een hevige discussie heb gehad met onze remco.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Hij reageert op mij Remco dus niet op jou.Daar gaat het om. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ja joh heeft toch totaal geen zin meer dit.De meningen zijn verdeeld en daar ken je nog wel 100 jaar over discuseren.Iets waar bepaalde mensen het niet eens zijn/worden met elkaar.Daarom lijkt het mij verstandiger het te laten rusten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dit is dus geen openbaar forum?? als je wilt praten, moet je dat via pb doen, |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 21:53 schreef freakie het volgende:Even nog over iets geheel anders onze joduh en andere mensen hebben dat ook wel een gezegt beweren dat ik remco napraat.. Vandaag doe ik dat en misschien ooit een andere keer ook wel maar ik weet 1 maand terug beste joduh dat ik een hevige discussie heb gehad met onze remco.. dat weet ik freaky,maar jij blijft ook maar doorgaan met je anti urby geneuzel......net zoals remco......luister nou eens een keer naar Guyt en kap er gewoon mee,hij is hier de enige verstandige vandaag hahah.jullie vinden urby 3x niks en ik vind hem 300x alles.klaar commisaar.!ik vind sulimani 300x niks en jullie 3x alles. zo die is ook klaar commisaar.hahahah.nu maar weer biertje toch?niet de eerste en ook nog niet de laatste..prut man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 22:19 schreef joduh het volgende:[..] dat weet ik freaky,maar jij blijft ook maar doorgaan met je anti urby geneuzel......net zoals remco......luister nou eens een keer naar Guyt en kap er gewoon mee,hij is hier de enige verstandige vandaag hahah.jullie vinden urby 3x niks en ik vind hem 300x alles.klaar commisaar.!ik vind sulimani 300x niks en jullie 3x alles. zo die is ook klaar commisaar.hahahah.nu maar weer biertje toch?niet de eerste en ook nog niet de laatste..prut man net zoals jullie doorgaan met julle pro URBY gezeik, kap daar dan ook eens mee man..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoho directeur?ik heb expres niets geschreven vanavond.Niwt dat hij goed was of slecht...Jullie is jodenvolk man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Guyt is misschien de enige verstandige in jou ogen, maar ondertussen blijft hij zelf ook reageren, beetje hypocriet vind je ook niet?? |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 20:52 schreef remco k het volgende:[..] Zal ook de reden zijn, dat jij tot nu toe de enige bent die Sulejmani vandaag slecht vond.. Remco, je mag mijn naam er ook bij optellen. Wat is die gozer slecht zeg! Vandaag waren ze allemaal slecht.. Sulejmani heeft mij nog steeds niet overtuigd.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sulejmanie inruilen voor Beerens in de winterstop, heb ik al eerder gemeld! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zie remco.. sorry ! :) nu slotje... dom gezeik allemaal |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2010 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] net zoals jullie doorgaan met julle pro URBY gezeik, kap daar dan ook eens mee man..... Urby was gisteren 1 van de beste van het veld... helaas op de verkeerde plek. Ging tenminste mee naar voren en was nog eens dreigend.
Zie jij Keje Molenaar, als Cruijff volgeling, als een groot kenner? Die is een groot fan van Urby. Ik weet zeker dat ik Keje hoger heb zitten dan de mening die jij hier nu al 18 pagina's rondflopt en in elk topic over een wedstrijd nog eens uitgebreid herhaalt. Ik denk dat jij maar eens moet kappen met die ongein en je zwart/witte bril af moet zetten en genoegen dient te nemen met vele voetbalkenners die Urby als voetballer hoog hebben staan. Als Cruijff nu nog eens hardop zegt dat hij Urby fantastisch vind ben je helemaal gezien en ga ik er persoonlijk op toekijken dat je alle berichten over Urby wist.
Pannenkoek.. |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
HIj hoort niet in dat rijtje thuis man. Ik ben blij als hij weggaat. Hij doet net alsof maar hij kan helemaal niks. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Sulejmanie overtuigd niet en Urby is te wisselvallig..
dit zijn feiten.. waarom blijft iedereen zagen over die 2? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 10:31 schreef Pjettr het volgende:Sulejmanie overtuigd niet en Urby is te wisselvallig.. dit zijn feiten.. waarom blijft iedereen zagen over die 2? AMEN!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
even voor remco hoor..
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6808
zou zelfs de bondscoach het fout zien dan ? nadeel voor urby is dat er voorin teveel kwaliteit loopt en op het middenveld, dat is de enige reden waarom hij niet meer in de selectie zit. |
|
|
|