|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Die bondscoach wil ook nie winnen volgens mij emanuelson erbij halen. Of het is hele noodgedwongen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geweldig nieuws, jammer dat je de reden er niet bij verteld, hij wordt enkel geselecteerd omdat Anita zich heeft afgemeld.
En met alle respect voor Anita, maar als je hem al voor je hebt, dan kun je maar heel erg weinig.
dit zijn je eigen woorden nummer 10 "nadeel voor urby is dat er voorin teveel kwaliteit loopt en op het middenveld, dat is de enige reden waarom hij niet meer in de selectie zit".
Dus daar geef jezelf al aan dat Urby te weinig kwaliteiten heeft om zich normaal gesproken bij het NL elftal te mengen.
HAHAHA, grappig toch altijd hoe jij jezelf klem lult.
Overigens hoop ik het beste voor hem, en zal het mooi zijn als hij speelminuten mag maken, want straks als Anita weer terug is zal het wel niet weer gebeuren... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hahahaha... omdat Anita er niet is moeten ze dus Urby kiezen want er is niemand beter na Anita. Beide geen linksbackers maar toch geselecteerd voor Oranje door de coach die de finale haalde van afgelopen WK.
wie lult zich toch steeds weer klem.. jij... want jij weet het beter dan alle topcoaches in de wereld. Superrrrremco... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
iedereen weet dat een Robben vPersie Sneijder vdVaart betere spelers zijn.. dus tjah.. en je weet zelfs ook donders goed dat vdvaart een bankzitter is en als je dat al voor je hebt word het verdomt lastig.. heeft niks met de kwaliteiten van Urby te maken, dus heeft dan ook totaal niks met vast lullen te maken.. en ik ben eerlijk ik snap ook werkelijk niet dat Urby niet in NL elftal zit.. hij is op de totale linkerflank in te zetten als standin.. en jij weet ook donder goed dat hij een OSpelen en een jeugd EK de beste was... mjah remco de bondscoach en Jol en meerdere coaches vonden hem toch goed genoeg voor Ajax1.. en nu weer opgeroepen.. dit betekend gewoon dat hij bij de beste 3 linksbacks hoort van Nederland.. nogmaals Urby is jaren verkeerd gebruikt.. |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
het is noodgedwongen want bouma heeft zich ook afgemeld anders had bouma daar wle gestaan ofzo maar urby toch niet hij wil niet winnen denk..... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 15:03 schreef daninho het volgende:het is noodgedwongen want bouma heeft zich ook afgemeld anders had bouma daar wle gestaan ofzo maar urby toch niet hij wil niet winnen denk..... ? suggestieve opmerking... waar heb jij gezeten de laatste jaren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 14:22 schreef Ride het volgende:Hahahaha... omdat Anita er niet is moeten ze dus Urby kiezen want er is niemand beter na Anita. Beide geen linksbackers maar toch geselecteerd voor Oranje door de coach die de finale haalde van afgelopen WK. wie lult zich toch steeds weer klem.. jij... want jij weet het beter dan alle topcoaches in de wereld. Superrrrremco... lees nou eens wat je zelf schrijft, en dan zeg je dat ik me klem lul.
Marwijk heeft in een persconferentie aangegeven Urby op te hebben geroepen omdat Anita zich heeft afgemeld voor de linksbackpositie, het enige dat dit dus aangeeft, is dat NL dus geen echt goede linksback heeft, niks meer en niks minder... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 14:41 schreef nummer10 het volgende:iedereen weet dat een Robben vPersie Sneijder vdVaart betere spelers zijn.. dus tjah.. en je weet zelfs ook donders goed dat vdvaart een bankzitter is en als je dat al voor je hebt word het verdomt lastig.. heeft niks met de kwaliteiten van Urby te maken, dus heeft dan ook totaal niks met vast lullen te maken.. en ik ben eerlijk ik snap ook werkelijk niet dat Urby niet in NL elftal zit.. hij is op de totale linkerflank in te zetten als standin.. en jij weet ook donder goed dat hij een OSpelen en een jeugd EK de beste was... mjah remco de bondscoach en Jol en meerdere coaches vonden hem toch goed genoeg voor Ajax1.. en nu weer opgeroepen.. dit betekend gewoon dat hij bij de beste 3 linksbacks hoort van Nederland.. nogmaals Urby is jaren verkeerd gebruikt.. En nu vind je hem weer een linksback???? Tuurlijk heeft het met de kwaliteiten van Urby te maken, Vaart Snijder en Persie zijn niet eens linksbuiten spelers, dus waar heb je het over en Robben speelt vrijwel altijd vanaf rechts. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 19:20 schreef remco k het volgende:[..] lees nou eens wat je zelf schrijft, en dan zeg je dat ik me klem lul. Marwijk heeft in een persconferentie aangegeven Urby op te hebben geroepen omdat Anita zich heeft afgemeld voor de linksbackpositie, het enige dat dit dus aangeeft, is dat NL dus geen echt goede linksback heeft, niks meer en niks minder... ?
dus... beter of slechter...net hoe je wilt... Anita en dan Urby zijn degene die voor die funktie geschikt zijn... Kan dan triest in jou ogen zijn maar dat zegt genoeg over de rest van alle spelers met een Nederlandse nationaliteit die dan niet in de selectie opgenomen worden. Of zou het zo kunnen zijn dat de bondscoach dit topic nooit gelezen heeft en jou wijsheid niet deelt. Je blijft jezelf klem lullen Remco,alle respect maar je anti-Urby gevoelens blijken steeds minder gefundeerd te zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10.. Even voor de duidelijkheid.. Hij staat achter anita, pieterse(of hoe je dat schrijft) en bouma.. Erg? Ja bouma!!! Boven emanuelson!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 20:24 schreef XXX het volgende:[..] ? dus... beter of slechter...net hoe je wilt... Anita en dan Urby zijn degene die voor die funktie geschikt zijn... Kan dan triest in jou ogen zijn maar dat zegt genoeg over de rest van alle spelers met een Nederlandse nationaliteit die dan niet in de selectie opgenomen worden. Of zou het zo kunnen zijn dat de bondscoach dit topic nooit gelezen heeft en jou wijsheid niet deelt. Je blijft jezelf klem lullen Remco,alle respect maar je anti-Urby gevoelens blijken steeds minder gefundeerd te zijn. waar lul ik me klem dan??? het zegt namelijk alles over het feit dat Nl van Bronkchorst nodig had als linksback, en hij was al niet goed verdedigend, en nu mag Anita (middenvelder) daar staan, en pas als Anita niet kan spelen wordt Urby geselecteerd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 20:29 schreef freakie het volgende:Nummer10.. Even voor de duidelijkheid.. Hij staat achter anita, pieterse(of hoe je dat schrijft) en bouma.. Erg? Ja bouma!!! Boven emanuelson!! inderdaad, ik hoop trouwens dat hij de sterren van de hemel speelt, en een vaste plaats als back kan veroveren, hopelijk gaat hij zich dan ook bij AJAx op die plaatst richten, want dat is gewoon wat hij is een veel opkomende linksback, en geen buitenspeler |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en natuurlijk denk jij hetzelfde...... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bek houden joduh.. Heel toevallig wil je hier iets mee beweren.. Ik heb meerdere malen met remco een hefige discussie gehad dus ik zou niet te veel gaan beweren.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat jij een IQ van een ezel hebt is niet onze schuld.
Blijkbaar snap jij niet helemaal, dat je soms het eens bent in een discussie en het soms ook oneens bent in een discussie, maar goed we begrijpe allemaal wel dat dat weer te moeijlijk is voor je. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja maar remco?ik ben geen manager zoals jij van een heel groot bedrijf!ik heb gewoon middelbare school gehad?maar dit forumm is ook voor ons,de domme mensen toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 23:09 schreef joduh het volgende:ja maar remco?ik ben geen manager zoals jij van een heel groot bedrijf!ik heb gewoon middelbare school gehad?maar dit forumm is ook voor ons,de domme mensen toch? Daar gaat het ook helemaal niet om, dus je moet eens ophouden om daar altijd op terug te vallen, je doed je weer eens voor als het zielige eendje van de groep (lijkt Urby wel).
Jij weet net zo goed als ik wara een forum voor is, en jij weet ook dat Freaky en ik veel heftige discussied hebben gehad, dus waarom loop je hem nou te veroordelen?? Juist ja, omdat je in begint te zien dat er nog veel meer mensen zijn die niet tevrede zijn over Urby...
En nogmaals, ik vind Urby een prima gozer, maar geen heel goede voetballer. Jij vind Sulejmani een mongool, een Debielemani, en weet ik wat allemaal nog meer, wie is er hier dan de achtelijke door zijn eigen spelers uit te schelden, jij toch zeker?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
eigen spelers? noem jij suleimani eeneigen speler?ach man,ajax is tussenstation voor hem......en urby keert ooit weer terug......DAT zijn eigen spelers! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja aleen eerst even gratis de deur uitlopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 23:18 schreef joduh het volgende:eigen spelers? noem jij suleimani eeneigen speler?ach man,ajax is tussenstation voor hem......en urby keert ooit weer terug......DAT zijn eigen spelers! Urby keert ooit weer terug???? Waar baseer je dat op, of dacht je dat ook ooit van Finidi, Kluivert, Overmars, Bergkamp, Jonk, de Boertjes??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jaa maar urby remco is een ECHTE ajacied.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: geef eens antwoord dan?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bergkamp niet en cruijff ook niet.. Allemaal trieste spelers.. |
|
|
|
|
tiho
|
|
|
Remco K, lees dit. Een ode aan Emanuelson Columns Door: Willem Schüngel op 30 sep 2010
Na afloop van de wedstrijd tegen AC Milan twitterde ik vrolijk mijn trots over de prestatie die Ajax die avond had geleverd. Het resultaat was voor sommigen weliswaar teleurstellend (had meer ingezeten), de manier waarop er in de eerste helft werd gevoetbald, gaf me een warm gevoel. Evenals Twente-uit verslapte na deze periode de aandacht en kreeg Milan goeie kansen om, naast de gelijkmaker, een tweede goal te scoren. Het feit dat dit niet gebeurde, had meer te maken met een zeker mate van arrogantie bij Milan, dan de kracht van Ajax. Desalniettemin, de tegenstander was van het allerhoogste niveau en de weerstand van Ajax indrukwekkend. Het gedurfde spel was zoals we dat graag zien.
Toch moeten we ons niet te rijk rekenen. Italianen spelen dit soort wedstrijden met de handrem er op. Pas in de volgende ronde wordt er gevlamd. Dat zag je ook terug: Als er maar eventjes door Seedorf c.s. werd aangezet, kwam Ajax direct in de problemen.
Maar dat terzijde. We hebben naar ons kunnen gepresteerd en Milan heel behoorlijk partij geboden. De komende twee wedstrijden in de CL zijn wat dat betreft interessant. Wint Ajax die allebei, dan kan het zomaar zijn dat we op de tweede plek terecht komen. Ik acht Madrid namelijk sterk genoeg om minstens één keer van Milan te kunnen winnen. Met deze wetenschap moet Ajax in staat zijn om thuis tegen Madrid en op de laatste speeldag uit in Milaan nog voor een verrassing te kunnen zorgen.
Goed, tot zover de algemene beschouwingen. Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om een speler er uit te lichten, van wie ik vind dat hij jarenlang tekort is gedaan door zowel technische staf als supporters. Ik vind dat de speler in kwestie meer krediet verdient en belangrijker nog, veel meer waardering behoort te krijgen voor zijn rol in het elftal.
Ik heb het over Emanuelson. Er bestaat in mijn herinnering geen speler die al zo vaak van het kastje naar de muur is gestuurd. Linksback, linkshalf, linksvoor; op alle posities op de linkerflank heeft hij het geprobeerd. Vaak (en dan vooral op de backpositie) tegen zijn zin. Inmiddels zou toch duidelijk moeten zijn dat Urby geen linksback is. Daarvoor is hij te frivool.
Maar als linksvoor vind ik hem meer dan uitstekend. Sterker nog, in de wedstrijden waar het er om gaat, zie je hem excelleren. Dat was in de afgelopen week niet anders. Tegen zowel Twente als Milan liet hij zien dat we wel degelijk over tenminste één technische, snelle buitenspeler beschikken (nota bene; zelfopgeleid!).
Dat Urby na het uitvallen van Anita doodleuk weer op de linksback positie werd neergezet, vond ik sneu. Dat hij zich, na al die jaren heen en weer te zijn geschoven, zonder morren schikte in deze rol is echter bewonderenswaardig. De traumatische slippertjes die hij op de linksachter positie heeft gehad, zullen hem toch niet in de kouwe kleren zijn gaan zitten.
Middels dit stukje wil ik hem dan ook graag een veer in zijn reet steken. Komt ie.
Urby, ik vind je een fantastische voetballer. Je loyaliteit naar club en elftal is van grote klasse. In de wetenschap dat er jarenlang door trainers is geparasiteerd op je talent, wordt het nu tijd om je poot stijf te houden. Speel linksvoor of laat ze verrekken. Laat anderen maar de positie van linksback invullen. Als Anita wegvalt, loopt er genoeg ervaring rond om dat te kunnen. We kunnen je aanvalsdrift voorin uitstekend gebruiken.
De heisa rondom een nieuw contract moet je lekker laten voor wat het is. Speel dit seizoen de sterren van de hemel en het komt vanzelf goed. De Europese (sub)topclubs weten je wel te vinden. Liever blijf je nog een seizoen of wat, maar mocht je toch vertrekken dan neemt niemand je dat kwalijk. Je loopt nu al bijna zes seizoenen mee in het eerste van Ajax. Dat is meer dan een icoon als Clarence Seedorf kan zeggen.
Voor mij ben je dan ook een held. Ik maak een diepe buiging voor je.
Willem Schüngel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
had ik al gepost... en ja remco en freakie.. pieters bouma voor hem.. nou en ? zjn dat geen echte linksbacks ? ema is een aanvallende middenvelder die nog word opgeroepen als linksback... knap toch? ik laat hte hier dan ook bij .. ik snap echt niet dat jij een groot bedrijf kan runnen.. waarschijlijk een bedrijf waar het alleen draait om cijfertjes en nie om de mensen ? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Begin even niet over de bondscoach he, bah wat een eng ventje is dat. Of heb jij zo geweldig genoten van het voetbal op het WK. En het is toch van de sotte dat we het over 30 minuten goeie minuten moeten hebben als hij echt zooooooo goed was. Ook wil ik wel eens weten waarom hij geen nieuw contrackt krijgt aangeboden? Juist omdat hij meer wil als hij waard is of omdat AJAX het niet in hem ziet zitten. Elke echt goede voetballer krijgt namelijk wel z'n zin of wordt weg gekocht. Lijkt me dus wel duidelijk Urbi is met alle respekt ongeschikt!!!!!!!!!! Elke jeugtspeler van AJAX kan namelijk vaker 30 minuten goed spelen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 10:20 schreef riveco het volgende:[..] Begin even niet over de bondscoach he, bah wat een eng ventje is dat. Of heb jij zo geweldig genoten van het voetbal op het WK. En het is toch van de sotte dat we het over 30 minuten goeie minuten moeten hebben als hij echt zooooooo goed was. Ook wil ik wel eens weten waarom hij geen nieuw contrackt krijgt aangeboden? Juist omdat hij meer wil als hij waard is of omdat AJAX het niet in hem ziet zitten. Elke echt goede voetballer krijgt namelijk wel z'n zin of wordt weg gekocht. Lijkt me dus wel duidelijk Urbi is met alle respekt ongeschikt!!!!!!!!!! Elke jeugtspeler van AJAX kan namelijk vaker 30 minuten goed spelen. |
|
|
|
|
BartAFCA
|
|
|
@ remco k
Gast, weet je wel hoe belachelijk jij jezelf maakt om je mening iedere keer te ventileren omtrent urby. Urby heeft aangegeven liever niet op de back positie te spelen, echter is dat verder geen probleem want normaliter staat Anita daar. Maar ( en nu komt ie), Urby is een aanvallend ingestelde speler GEWORDEN. Voorheen toen hij zichzelf kon concentreren op 1 positie haalde hij het NL elftal. NU en de afgelopen jaren kan hij zich niet concentreren op 1 positie. Hij kan iedere wedstrijd weer ergens anders staan op de flank.
Moet je nu eens nadenken wat er met Anita zou gebeuren indien hem dat overkomt? Zal hij ook gaan worstellen met vorm en scherpheid? En erger nog zal hij ook de critici de mond niet kunnen snoeren wanneer hij wisselvallig presteerd.
Kortom Urby weet pas de wedstrijddag waar hij gaat spelen. Is dat bij een van zijn teamgenoten het geval? Dacht ik ook niet!
Hou nou eens op met dat eeuwige azijnzeiken op Urby. Ik wil wel eens weten hoeveel spelers er door de mand zouden vallen als die hebben meegemaakt wat Urby allemaal heeft meegemaakt.
Neem als voorbeeld Sulejmani, die jongen heeft het in zich dat weet iedereen. Het komt niet uit de verf bij Ajax, dat weet ook iedereen. Maar jij hebt pas recht van spreken wanneer Sulejmani zich heeft bewezen ook op Ajax niveau mee te kunnen. Jij bent erg pro Sulejmani maar wat heeft die jongen nou gebracht afgelopen zondag tegen Utrecht? Zijn positie (linksbuiten) was hij de eerste helft echt DRAMA! Urby op back, niet de beste van Ajax maar absoluut 10x beter dan Sulejmani. De 3x dat Urby opkwam zijn er 3 voorzetten geweest. Ik heb Sulejmani de eerste helft echter meer naar Steek zien voetballen dan richting het goal van de tegenstander om nog niet eens te spreken over het feit dat hij de achterlijn niet kan halen (hij denkt na 2 stappen dat hij toch maar beter kan draaien en de andere kant op moet lopen heeft hij meer kans de achterlijn te halen). In de 2e helft verkaste Sulejmani naar de rechterkant en dan heeft hij een paar keer goed uitgehaald, maar niet echt trappen van 16 mln lijkt mij!
Gaarne na mijn betoog eens dingen in perspectief te zien, in plaats van Urby iedere keer af te zeiken.
Sta achter je ploeg, sta achter jou Ajax, sta achter ONS AJAX en houd van de spelers die moeten het doen. Jij zou ook eens wat moeten doen, je ogen open! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
o/ en weer 1.. remco wees slim en houd gewoon je kaak.. iedereen nam het in het begin voor je op omdat je zogenaamd gelijk zou hebben maar gaat toch steeds meer de andere richting op man.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ik word hier zo moe van pfffffff |
|
|
|
|
BartAFCA
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 10:20 schreef riveco het volgende:[..] Begin even niet over de bondscoach he, bah wat een eng ventje is dat. Of heb jij zo geweldig genoten van het voetbal op het WK. En het is toch van de sotte dat we het over 30 minuten goeie minuten moeten hebben als hij echt zooooooo goed was. Ook wil ik wel eens weten waarom hij geen nieuw contrackt krijgt aangeboden? Juist omdat hij meer wil als hij waard is of omdat AJAX het niet in hem ziet zitten. Elke echt goede voetballer krijgt namelijk wel z'n zin of wordt weg gekocht. Lijkt me dus wel duidelijk Urbi is met alle respekt ongeschikt!!!!!!!!!! Elke jeugtspeler van AJAX kan namelijk vaker 30 minuten goed spelen. Beste Riveco, om even antwoordt te geven op je vragen; - Urby heeft meerdere keren een nieuw contract van Ajax aangeboden gekregen, echter hij heeft nee gezegd omdat het significatie verschil in salaris te overbruggend zou zijn geweest met hetgeen hij nu ontvangt. Bovendien beste Riveco (almost Remco), voor jou informatie zou Ajax graag hem een contract aanbieden met meer salaris. Maar de financiele ruimte biedt die niet! En je opmerking over het feit dat elke voetballer wel zijn zin kreeg of weggekocht wordt, NEE dat was anno 2008 nog zo! Voor de economische malaise. Ging de FIFA geen regels opstellen over de gezondheid van clubs? Gaat Ajax dus de keuze maken tussen Urby een riant salaris te geven of gewoon GEEN europees voetbal meer te spelen. En tuurlijk hoor beste Riveco ze zullen natuurlijk Saurez wel een vorstelijke salarisverhoging geven ookal staat europees voetbal dan op het spel. Maar even een puntje om jou beredenering te niet te doen! Er worden geen vorstelijke salarissen meer uitgegeven, dit kan niet meer en mag niet meer!
Je hebt me toch nog wel aan het lachen gebracht met je opmerking over 30 minuten goed voetbal. Nogmaals denk even na voordat je wat zegt, constant goed spelen heb je je teamgenoten voor nodig! Het is en blijft een spelletje van 11 man waarin de continuïteit samenhangt met het spel van je medespelers om een juist beeld te vormen.
Nogmaals voor de remco's en riveco's onder ons. Wanneer je iets opschrijft zorg dan dat het waterdicht is en je je mening kan onderbouwen met feiten! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:07 schreef BartAFCA het volgende:[..] Nogmaals voor de remco's en riveco's onder ons. Wanneer je iets opschrijft zorg dan dat het waterdicht is en je je mening kan onderbouwen met feiten! bepaal jij dah?? snotneus |
|
|
|
|
BartAFCA
|
|
|
quote: Ohw jij bent zo een dom iemand die loze dingen roept. Je voelt je namelijk erg aangesproken tot mijn opmerking.
Schildknaap!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door BartAFCA -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bartafca? Mag ik wat vragen.. Speelde suarez ook niet slecht toen? En eigenlijk het hele team? Speelde sulejmani niet de hele wedstrijd op links dat is iets wat nu hier op dit forum bijna iedereen beweert... Maar het gros van zijn schoten kwamen vanaf rechts.. |
|
|
|
|
BartAFCA
|
|
|
Sulejmani speelde eerste helft en de eerste 15 min van de 2e helft op links. Daarna rechts en heeft hij 3 schoten gelost. Overigens 3 prima schoten op doel! Die explosiviteit had hij niet op de linker vleugel helaas.
Hele team was niet in beste doen afgelopen zondag. Alleen stekelenburg kunnen we niets kwalijk nemen. Bovendien Vertonghen speelde ook een puike pot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2010 door BartAFCA -- |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:22 schreef BartAFCA het volgende:[..] Ohw jij bent zo een dom iemand die loze dingen roept. Je voelt je namelijk erg aangesproken tot mijn opmerking. Schildknaap! wie ben jij dan?? meneertje komt hier net en gaat ff bepalen wat je wel en niet moet posten??
schavuit! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2010 - 23:04 schreef remco k het volgende:[..] Dat jij een IQ van een ezel hebt is niet onze schuld. Blijkbaar snap jij niet helemaal, dat je soms het eens bent in een discussie en het soms ook oneens bent in een discussie, maar goed we begrijpe allemaal wel dat dat weer te moeijlijk is voor je. Remco, je hebt laatst geroepen in een van de discussies dat men niet zo op de man moet spelen, wil je dan ook aub normaal reageren en niet mensen uitmaken voor ezel. Als je zelf zo goed en geweldig bent zoals je je zelf vaak wil doen voor komen, gedraag je daar dan ook naar, wil je! |
|
|
|
|
BartAFCA
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 15:32 schreef Aaaaight het volgende:[..] wie ben jij dan?? meneertje komt hier net en gaat ff bepalen wat je wel en niet moet posten?? schavuit! Groot Mannetje, ik heb deze gehele topic gevolgd maar wilde mij niet mengen in discussies van grote mannetjes zoals jij die niets zinnigs hebben te zeggen.
In plaats van dat jij reageert op iets inhoudelijks vind je het noodzakelijk om de don corleone uit te hangen en reageert op een uitspraak van mij om dit on topic te houden en je meningen te onderbouwen met feiten.
misschien is dit meer iets voor jou http://www.psyonline.nl/afhankelijke-persoonlijkheidsstoornis.html
BOKTOR!
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Yo,bart ik ben het helemaal met je eens ,maar om aaaight af te zeiken is niet ok! hij ziet het hetzelfde als jou en mij wat betreft urby.Maar je post kwam een beetje zo ineens om mensen de mond te snoeren terwijl niemand nog van jouw bestaan wist. Ok?no offense ;-) |
|
|
|
|
BartAFCA
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 17:24 schreef joduh het volgende:Yo,bart ik ben het helemaal met je eens ,maar om aaaight af te zeiken is niet ok! hij ziet het hetzelfde als jou en mij wat betreft urby.Maar je post kwam een beetje zo ineens om mensen de mond te snoeren terwijl niemand nog van jouw bestaan wist. Ok?no offense ;-) Agree, ben hier om niemand af te zeiken. Ben zelf trouwe Ajax supporter en kan het niet laten om iets te zeggen op de "soms" belachelijke dingen die hier worden geschreven. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Bart, probeert het een beetje om te draaien het verhaal. Ik weet dat ze geen wereld salaris meer kunnen geven, maar dat is in heel europa hoor dus wie is Urbi om daar niet in mee te hoeven gaan. En dan nog zeg ik als hij zo goed was, waarom heeft niemand hem gekocht voor 4 a 5 miljoen dan. En als jij moet lachen om die 30 minuten die hij heel af en toe goed speelt, moet je eens niet in slaap vallen tussen de wedstrijd, dan weet je dat hij 75% van de voorzetten verkloot en dat een buitenspeler 10 doelpunten moet maken in een seisoen. Dus lach jij maar en haal er maar andere bij die niet voldoen, maar daar gaat deze forum niet over. En nog iets lach nooit om een mening van een ander, dat id zonde van je tijd, het gaat over voetbal en ik kom wel degelijk met feiten al ben jij dan schijnbaar al in slaap gevallen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 11:00 schreef BartAFCA het volgende:@ remco k Gast, weet je wel hoe belachelijk jij jezelf maakt om je mening iedere keer te ventileren omtrent urby. Urby heeft aangegeven liever niet op de back positie te spelen, echter is dat verder geen probleem want normaliter staat Anita daar. Maar ( en nu komt ie), Urby is een aanvallend ingestelde speler GEWORDEN. Voorheen toen hij zichzelf kon concentreren op 1 positie haalde hij het NL elftal. NU en de afgelopen jaren kan hij zich niet concentreren op 1 positie. Hij kan iedere wedstrijd weer ergens anders staan op de flank. Moet je nu eens nadenken wat er met Anita zou gebeuren indien hem dat overkomt? Zal hij ook gaan worstellen met vorm en scherpheid? En erger nog zal hij ook de critici de mond niet kunnen snoeren wanneer hij wisselvallig presteerd. Kortom Urby weet pas de wedstrijddag waar hij gaat spelen. Is dat bij een van zijn teamgenoten het geval? Dacht ik ook niet! Hou nou eens op met dat eeuwige azijnzeiken op Urby. Ik wil wel eens weten hoeveel spelers er door de mand zouden vallen als die hebben meegemaakt wat Urby allemaal heeft meegemaakt. Neem als voorbeeld Sulejmani, die jongen heeft het in zich dat weet iedereen. Het komt niet uit de verf bij Ajax, dat weet ook iedereen. Maar jij hebt pas recht van spreken wanneer Sulejmani zich heeft bewezen ook op Ajax niveau mee te kunnen. Jij bent erg pro Sulejmani maar wat heeft die jongen nou gebracht afgelopen zondag tegen Utrecht? Zijn positie (linksbuiten) was hij de eerste helft echt DRAMA! Urby op back, niet de beste van Ajax maar absoluut 10x beter dan Sulejmani. De 3x dat Urby opkwam zijn er 3 voorzetten geweest. Ik heb Sulejmani de eerste helft echter meer naar Steek zien voetballen dan richting het goal van de tegenstander om nog niet eens te spreken over het feit dat hij de achterlijn niet kan halen (hij denkt na 2 stappen dat hij toch maar beter kan draaien en de andere kant op moet lopen heeft hij meer kans de achterlijn te halen). In de 2e helft verkaste Sulejmani naar de rechterkant en dan heeft hij een paar keer goed uitgehaald, maar niet echt trappen van 16 mln lijkt mij! Gaarne na mijn betoog eens dingen in perspectief te zien, in plaats van Urby iedere keer af te zeiken. Sta achter je ploeg, sta achter jou Ajax, sta achter ONS AJAX en houd van de spelers die moeten het doen. Jij zou ook eens wat moeten doen, je ogen open! Urby heeft vrijwel het gehele afgelopen seizoen linksbuiten gespeeld, en was slechts bij ongeveer 13 van de ongeveer 150 goals in verschillende competities betrokken. is niks meer dan gewoon een feit, als jij dat niet snap is dat niet mijn probleem, of wou je zeggen dat het een hoog rendement is.... Dit seizoen staat hij ook gewoon vrijwel alles linksbuiten, Anita heeft 2/3 keer niet gespeeld, en toen is Urby een linie terug gezakt verder heeft hij alles mogen spelen, maar werd tercht gepasseerd door Sulejmani, en ondanks dat Sulejmani het niet helemaal heeft laten zien, zit daar veel meer ptentie in dan Urby.
En jij maakt wel een heel zielig ventje van Urby, dat slaat helemaal nergens op, hij is blijkbara niet sterk genoeg om tegen de trainer te zeggen wat hij ervan vind, en ook dat hoort bij een volwassen voetballer. 6 jaar bij AJAX in het eerste, en echt helemaal niks bereikt.
Ik zeg trouwens ook nergens dat Sulejmani zijn 16 miljoen al waard is, maar kan hij er iets aan doen dat AJAX 16 miljoen heeft betaald? Beetje sneu om dat maar op te blijven rakelen.
Ik heb mijn mening over Urby, en als mensen dat niet bevalt, is dat niet mijn probleem, sterker nog, het interesseerd me ook niet, ik schrijf en post wat ik wil, wat jullie daar mee doen moeten jullie helemaal zelf weten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 13:00 schreef nummer10 het volgende:o/ en weer 1.. remco wees slim en houd gewoon je kaak.. iedereen nam het in het begin voor je op omdat je zogenaamd gelijk zou hebben maar gaat toch steeds meer de andere richting op man.. Je bent drukker met het afzeiken van mij dan het goed praten van Urby, je lijkt wel een feyenoord supporter man, die is ook drukker met het negatieve van AJAX dan het positieve van hun club.
Volgens mij heb ik je al eens eerder verteld hier niet te zijn om zieltjes te winnen, ik heb mijn mening en al zou de gehele wereld tegen mij zijn, ik blijf bij die mening, dat jij geen eigen mening hebt en de massa achterna loopt moet je zelf weten. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2010 - 15:59 schreef BartAFCA het volgende:[..] Groot Mannetje, ik heb deze gehele topic gevolgd maar wilde mij niet mengen in discussies van grote mannetjes zoals jij die niets zinnigs hebben te zeggen. In plaats van dat jij reageert op iets inhoudelijks vind je het noodzakelijk om de don corleone uit te hangen en reageert op een uitspraak van mij om dit on topic te houden en je meningen te onderbouwen met feiten. misschien is dit meer iets voor jou http://www.psyonline.nl/afhankelijke-persoonlijkheidsstoornis.htmlBOKTOR! als jij deze topic echt zo goed hebt gevolgd zoals je zegt dan weet je donders goed dat ik hier niet aan mee doe en dan ik allang me mening heb gegeven, in tegenstelling tot andere mensen ben ik gewoon kort en duidelijk. punt. ik ga niet eindeloos discussiëren terwijl alleen maar hetzelfde word gezegd. en als er voor mij dan een 'onbekende' gozer een verhaal vertelt wat al 100x is vertelt en aan het einde dan zegt wat we wel en niet moeten posten schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat! aangezien het net 1,2,3,4 Oktober is geweest en er al heel wat bier in me keelgat is verdwenen was dat net iets teveel... ik ben geen moeilijk persoon maar om nou gelijk te zeggen dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb gaat me wel te ver... verder wens ik je een fijne tijd op dit fora, maar ik begin het gezeik over urby/sullie echt zat te worden...
Adios |
|
|
|