|
|
|
freakie
|
|
|
Nummer10.. Even na denken.. Ubry die had bij tegen goal naar achteren moeten staan.. Natuurlijk maakte spelers fouten.. Gelukkig mag iedereen fouten maken.. Maar dat eriksen niks goed deed.. 1 DING.. Passen waren bijna allemaal op maat.. De genen die ik nu slecht vond spelen is: De jong.. Urby die ga jij nu beoordelen op het verdedigen.. Hij staat in de aanval.. En moet RENDEMENT verzorgen.. Geen goede actie, geen goede pass, loopt zich op iedereen vast.. Dat is slecht.. Spelers op 1 actie afwijzen is idioot.. Suarez die had die kans die hij af moest legen ZELF veroorzaakt.. Suarez verliest veel ballen maar zorgt er ook voor dat ajax kansen krijgt... Suarez creeerde een kans in het begin van de wedstrijd door een bal uit de lucht te plukken en hem af te geven en dan terug te krijgen.. En uu na die goal van ajax.. Had suarez een pass op de jong die de jong niet binnen schoot.. Urby had NIKS alles ging mis.. Geef mij een voorbeeld waar urby wat deed..
Nog even over eriksen.. Hij moet het spel leiden.. passen en spelers in stelling brengen en dat deed hij! Vertonghen en oleguer hadden 1 fout gemaakt en worden daar op aangepakt.. Urby maakt er 600 in 1 wedstrijd en die speelt dan redelijk..
Van der wiel deed het prima.. Heb daar niets over te zegge.. Ze zochten anita op.. Die was het zwakst.. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Eerlijk is eerlijk : Zowel Anita als Emanuelson zijn een ramp voor dit Ajax. Emanuelson heeft genoeg trucjes in huis,maar hij wist die rechtsback geen 1x te passeren van Kiev,schaam je met alle trucjes die je kent. Anita was weer uberlomp bezig,zat tegen rood aan,terecht gewisseld. Haal eens een echte linksback en geen dwergen die rechts zijn ipv links. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 21:23 schreef nummer10 het volgende:ik zie allemaal dingen van urby beroerd.. euhm no offence maaaaaaaaaar waar kwam de goal weg ? bij Urby ? 2 centrale verdedigers olequer en vertonghen.. voor 1 spits.. centraal achterin is het gewoon RUK.. ik geef toe urby had gisteren paar leuke passes anderen gingen mis.. ok niet zo best maar was het niet suarez die hem voor had moeten geven voor de 0-1 ? was het niet suarez die ook veel balverlies leed ? was het niet vdwiel die ook steeds te makkelijk liet voor zetten ? en ja wie was er ook constant achterin te vinden ? Urby.. was het niet eriksen die totaal 0.0 brengt ? komaan jongens dit gaat werkelijk nergens over.. over iedereen bij ajax valt op het moment wat te zeggen.. niet alleen urby Blijkbaar heb je de tegengoal niet gezien aangezien ze met 2 spitsen liepen, maar dat had ik wel verwacht van je, Vertongen gaf rugdekking aan Olequer bij dat kopduel, maar deed dat niet goed, maar Urby dekte die man gewoon en liet hem daarna ook gewoon lopen, en VERDER HELEMAAL NIKS GOED GEDAAN in de hele wedstrijd, geen enkele goede pass, verdedigend helemaal niks gebracht, en gewoon verantwoordelijk voor de tegengoal, je kan een keer een luchtduel verliezen, maar je mag NOOIt je man laten lopen, zeker niet vanuit de laatste lijn.
En je hebt gelijk over Suarez, die speelde een hele matige wedstrijd, alleen heeft hij normaal wel rendement en URBY NOOIT... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 - 22:29 schreef Twan het volgende:Eerlijk is eerlijk : Zowel Anita als Emanuelson zijn een ramp voor dit Ajax. Emanuelson heeft genoeg trucjes in huis,maar hij wist die rechtsback geen 1x te passeren van Kiev,schaam je met alle trucjes die je kent. Anita was weer uberlomp bezig,zat tegen rood aan,terecht gewisseld. Haal eens een echte linksback en geen dwergen die rechts zijn ipv links. EENS, al moet ik wel zeggen dat Anita redelijk goed overeind bleef tot aan zijn wissel, want anders was hij er waarschijnlijk wel afgestuurd inderdaad, toch laat hij wel zien altijd voorop in de strijd te gaan, en dat kan lang niet iedereen altijd zeggen bij AJAX, als iedereen daar nou eens mee zou beginnen, gewoon altijd alles geven in een wedstrijd, en voor iedere bal vechten, dan komt automatisch de kwaliteit van de AJACIEDEN omhoog bij onze spelers |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ajax is niet meer de club van de jaren 70 en jaren 90. Dat waren voor mij de jaren dat je genoot en je wist dat wij zouden winnen en ook nog eens met het mooiste voetbal. Helaas zie je dat nu niet terug, soms bij vlagen maar nooit constant. In dat opzicht ben ik het eens met Ik.tik. Maar het is inmiddels bij mij wel zo dat het me nu niet meer uitmaakt hoe we voetballen als er nu maar resultaat gehaald worden. Alleen een kampioenschap en het halen van de CL maken dit seizoen aanvaardbaar. Waarbij de Schaal verreweg het belangrijkste is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik denk ride dat champions league halen al erg goed is.. In de groepsfases doen vaak de beste clubs mee aan de strijd.. Ajax is goed en als ze geen 2 al de sterke teams treffen is het allemaal mogelijk om daar ook doorheen te komen.. Ajax hoeft niet dat voetbal te spelen.. Want investeerders enzo hoef ik niet.. Dat ruïneert je club.. doe het met je eigen spelers.. dat is in deze tijd al een prestatie.. Want ik denk dat wij bijna in de champions league als enige geen investeerder hebben gehad... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
Vond persoonlijk toen Anita werd gewisseld en Emanuelason op de linksback ging spelen dat het gehele spel van ajax beter werd....kan natuurlijk ook gewoon komen omdat er dan in ieder geval een aanvaller stond (Suarez) die op links simpelweg meer brengt dan een gemaakte linksbuiten (Emanuelson)...en om eerlijk te zijn is er volgens mij verdedigend niet zoveel verschil tussen Anita en Emanuelson.... |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Zowel Anita als Emanuelson zijn beperkte spelers, zeker niet bovengemiddeld, daar kunnen ze zelf ook niets aan doen, hun ontwikkeling staat al een tijdje stil en bij Ajax is schraalhans keukenmeester momenteel. Dat heeft soms helaas wel consequenties voor het spel en incidenteel ook voor de eind uitslag. En ja..... zouden ze wel heel goed zijn, waren ze ook al lang weer weg.................het is maar net hoe je het bekijkt. Ik zou zeggen haal Silva maar terug als dat tot de mogelijkheden behoort, kijken wat hij er van bakt, in potentie goede speler, moet er dan nog wel even uitkomen natuurlijk. Oluguer is best een aardige speler, maar wel een type speler dat vertrouwen moet krijgen en wedstrijd ritme moet hebben, dan speelt hij doorgaans stabiel en goed , als hij tussentijds voor één enkele wedstrijd ingepast wordt speelt hij doorgaans matig. Och ja 1-1 in een uitwedstrijd voorronden CL is lang niet slecht toch......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 augustus 2010 door Wim -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 11:30 schreef Wim het volgende:Zowel Anita als Emanuelson zijn matige spelers, zeker niet bovengemiddeld, daar kunnen ze zelf ook niets aan doen, hun ontwikkeling staat al een tijdje stil en bij Ajax is schraalhans keukenmeester momenteel. Dat heeft soms helaas wel consequenties voor het spel en incidenteel ook voor de eind uitslag. Ik zou zeggen haal Silva maar snel terug. Oluguer is best een aardige speler, maar wel een type speler dat vertrouwen moet krijgen en wedstrijd ritme moet hebben, dan speelt hij doorgaans stabiel en goed , als hij tussentijds voor één enkele wedstrijd ingepast wordt speelt hij doorgaans matig. Silva... die hadden we ook nog ergens... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hahahaha.... hij leest hier mee |
|
|
|
|
tom
|
|
|
zo zie je maar, niet goed spelen en alsnog goed resultaat, waar klagen we over???
als we cl halen.
en dan met barcelona of inter, of een groot europeese club in de poule.
en we spelen uit gelijk terwijl we waardeloos spelen.
dan moet je tevreden zijn met dat punt, en als we een hele wedstrijd alleen maar 89 minuten verdedigen en de laatste minuut 1 keer aanvalt en scoort en met 1-0 wint. dan maal ik er niet om, dan heb je weer van die mensen dan ajax geen aanvallende ploeg is!
schijtziek word ik van sommige mensen, en vooral die teletekst supporters.
je moet in europa tegen grotere clubs tevreden zijn als je een punt haalt, simepl zat
punt.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 - 12:08 schreef tom het volgende:zo zie je maar, niet goed spelen en alsnog goed resultaat, waar klagen we over??? als we cl halen. en dan met barcelona of inter, of een groot europeese club in de poule. en we spelen uit gelijk terwijl we waardeloos spelen. dan moet je tevreden zijn met dat punt, en als we een hele wedstrijd alleen maar 89 minuten verdedigen en de laatste minuut 1 keer aanvalt en scoort en met 1-0 wint. dan maal ik er niet om, dan heb je weer van die mensen dan ajax geen aanvallende ploeg is! schijtziek word ik van sommige mensen, en vooral die teletekst supporters. je moet in europa tegen grotere clubs tevreden zijn als je een punt haalt, simepl zat punt.. dat zal in basis best waar zijn tom, maar helaas ben ik als echte ajacied al heel erg blij als we tegen veel kleinere clubs uit europa in een uitduel een punt halen.... |
|
|
|
|
todywome
|
|
|
Met Emanuelson winnen we geen enkele oorlog. Wat een drama. Speelt enkele af en toe goed als Ajax ook goed speelt! Maar is altijd de slechtste als Ajax het moeilijker heeft. Als Sulejmani (waar ik ook niet overtuigd van ben) zoveel vertrouwen zou krijgen als Urby, had ik het nog wel eens willen zien!! De Jong speelde aanvallen niet heel sterk maar zat verdedigend overal tussen!! Ben zeer te spreken over zijn winnaarsmentaliteit!! Laten staan die jongen. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Urby is een topper, pas 23 en al zoveel laten zien, alleen al die goals tegen AZ, 010 en PSV de laatste jaren. Geweldig, leuke jongen. Goed ook voor de breedte, hij zeurt niet, je kunt hem overal neerzetten. Zeker bij blessures en schorsingen de ideale twaalfde man. Houden en 5 jaar contaract geven. Echte AJacied ook deze jongen! Urby als je dit leest tyrekjt je niks aan van mensen die geen verstand van voetbal hebben, helaas wemelt het daarvan op dit forum, hoewel er Goddank ook genoeg opzitten die er wel kijk op hebbenb, maar de blasskaken die dagelijks niks anders te doen hebben dan volop posten (ja ik bedoel jou Remco) die snappen er echt de ballen van... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:46 schreef Sonjajax het volgende:Urby is een topper, pas 23 en al zoveel laten zien, alleen al die goals tegen AZ, 010 en PSV de laatste jaren. Geweldig, leuke jongen. Goed ook voor de breedte, hij zeurt niet, je kunt hem overal neerzetten. Zeker bij blessures en schorsingen de ideale twaalfde man. Houden en 5 jaar contaract geven. Echte AJacied ook deze jongen! Urby als je dit leest tyrekjt je niks aan van mensen die geen verstand van voetbal hebben, helaas wemelt het daarvan op dit forum, hoewel er Goddank ook genoeg opzitten die er wel kijk op hebbenb, maar de blasskaken die dagelijks niks anders te doen hebben dan volop posten (ja ik bedoel jou Remco) die snappen er echt de ballen van... een vrouw die dit schrijft, dat zegt genoeg!!
Ach ja, blijkbaar heb jij wel verstand van voetbal aangezien jij hem goed vond de laatste wedstrijden.
Het zegt trouwens wel genoeg over je dat je het idee hebt dat hij dit forum misschiem wel in de gaten houd om te lezen.
en je zegt het zelf al, als 12e man, dus niet goed genoeg voor onze basis, bedankt dat je me stiekem toch gelijk geeft |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Wat heeft dat met man/vrouw te maken? Niks. Ik vind hem deze weken niet zo sterk, maar dat kan weer komen en jij blaat dat hij nooit rendement heeft, mijn stelling is inderdaad dat hij - stel dat Eriksen, Sulejmani of Lodeiro of wie dan ook - op links de pannen van het dak speelt, hij buiten de basis zou moeten vallen. Dus dat vind ik ook. Alleen NUL rendement is bullsjit, hij heeft al jaren geweldige dingen laten zien en je hebt in de breedte zo'n jongen nodig de komende jaren, dat is wat ik beweer. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Denk je nou echt dat de spelers dit nooit lezen of horen? Vraag het ze maar eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 15:55 schreef Sonjajax het volgende:Wat heeft dat met man/vrouw te maken? Niks. Ik vind hem deze weken niet zo sterk, maar dat kan weer komen en jij blaat dat hij nooit rendement heeft, mijn stelling is inderdaad dat hij - stel dat Eriksen, Sulejmani of Lodeiro of wie dan ook - op links de pannen van het dak speelt, hij buiten de basis zou moeten vallen. Dus dat vind ik ook. Alleen NUL rendement is bullsjit, hij heeft al jaren geweldige dingen laten zien en je hebt in de breedte zo'n jongen nodig de komende jaren, dat is wat ik beweer. ik zeg ook nergens dat hij er niet voor de breedte bij mag blijven, hij mag best deel nemen op de tribune, heb ik geen probleem mee.
0 rendement is geen bullshit, dat wijzen de statistieken gewoon uit, en kom aub niet aan met goals tegen az en psv, want hij was zelf namelijk ook hoogst verantwoordelijk voor de nederlaag uit bij psv, of was je weer vergeten dat hij daar twee keer manolev laat lopen waar twee tegengoals uitkomen, die puntjes hadden ons toch echt kampioen gemaakt.
en bij 13 goals betrokken zijn van de totaal meer dan 150, is gewoon veel te weinig voor een buitenspeler, dat moeten er minstens 25/30 zijn om een goed seizoen te spelen.
je hoort mij trouwens ook niet klagen over de persoon Urby, dat is namelijk een prima en zeker een aardige gozer, maar daar gaan we de oorlog niet mee winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: grappig dat je het zegt, ik sprak vorig jaar met Huntelaar in Rome (aub niet wijs gan doen dat hij niet in Rome speelt, hij was daar namelijk toevallig en ik snap ook wel dat hij in Milan speelt) toen ik daar toevallig op hetzelfde terras zat als hij, en die leest inderdaad ook heel erg veel, maar niet de onzin die veel supporters op dit soort forums schrijven. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Beste Remco, was het lekker weer daar in Rome op dat terras? |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Maar dat zou kunnen hoor wat betreft Klaas-Jan. Echter: ik hoor wel eens langs het trainingsveld dat onze jongens het regelmatig lezen, dat ajax.headliner.nl, vandaar dat ik er ook maar eens op ben gaan kijken ;-) |
|
|
|
|
ajacied95
|
|
|
Remco, waarom moet je altijd op zoon walgelijke manier dingen over en naar mensen schrijven, je snapt helemaal niks van voetbal en overal waar ik je zie loop je met je domme hoofdletters mensen af te zeiken. Echt buitengewoon walgelijk. Ik snap misschien dat je geen leven heb verder want ik zie je 24/7 op dit forum, maar val er aub geen andere mensen mee lastig. Zelf ingenomen kwal die je bent! |
|
|
|
|
Oleguer23
|
|
|
Remco heeft wel gelijk hierin, spelers lezen dit soort bullshit echt niet. 90% wat hier gepost wordt is onzin en ik denk dat spelers wel wat beter te doen hebben. |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Ik hoor van niet van jongens als Zeegelaar en Anita |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Male chauvinist pig!
En ga dat maar eens lekker googlen. Daar heb je als 24/7 forumpruttelaar ruim voldoende tijd voor.
Het is werkelijk te zielig voor woorden hoe jij je hier probeert te profileren als dé Ajax-supporter. Weet je, het interesseert mij geen ruk wat jij vindt. Ga koken man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:24 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Male chauvinist pig! En ga dat maar eens lekker googlen. Daar heb je als 24/7 forumpruttelaar ruim voldoende tijd voor. Het is werkelijk te zielig voor woorden hoe jij je hier probeert te profileren als dé Ajax-supporter. Weet je, het interesseert mij geen ruk wat jij vindt. Ga koken man. volgens mij wordt ik persoonlijk aangevallen over mijn Urby mening, en blijkbaar interesseerd het je wel degelijk, anders zou je hier niet op reageren, zielig figuur dat je er rondloopt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:11 schreef Sonjajax het volgende:Maar dat zou kunnen hoor wat betreft Klaas-Jan. Echter: ik hoor wel eens langs het trainingsveld dat onze jongens het regelmatig lezen, dat ajax.headliner.nl, vandaar dat ik er ook maar eens op ben gaan kijken ;-) En trouwens, ik zou het wel eens goed vinden dat meneer Emanuelson dit soort dingen leest, dan weet hij tenminste ook wat men van hem vind, kijk het forum eens door mevrouw SONJA, ik ben niet de enige die zo over zijn voetbalkwaliteiten denkt, maar goed ieder zijn mening, wie hem goed vind moet dat zelf weten, ik ben alleen altijd benieuwd waar dat dan op gebasseerd is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 16:24 schreef Ikke_tik het volgende:[..] Male chauvinist pig! En ga dat maar eens lekker googlen. Daar heb je als 24/7 forumpruttelaar ruim voldoende tijd voor. Het is werkelijk te zielig voor woorden hoe jij je hier probeert te profileren als dé Ajax-supporter. Weet je, het interesseert mij geen ruk wat jij vindt. Ga koken man. mijn engels is trouwens prima hoor, ik hoef, anders dan jij dit soort woorden/zinnen niet via google op te zoeken, ik heb trouwens wel het idee dat je dit zelf wel even gedaan hebt om te kijken of je spelling wel correct is, bemoei jij je voortaan met je eigen ding, en als je niet tegen een gezonde iet wat verhitte discussie kan, is het misschien verstandig de fora i den lande gewoon te mijden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ken er 1 die al met iedereen ruzie heeft gehad hier en dat is????juist remco dus. ik ben totaal geen fan van hem ,maar ik respecteer wat hij typt(vaak beetje overheersend ja),Meestal!!!!!heeft hij het bij het rechte eind met zijn statistiekjes en zijn weet van financiele zaken,dat geef ik toe,maar......... hij vergeet vaak dat voetbal ook emotie is,en dat niet alles draait om feiten ed.... en niet iedere supporter hoeft hetzelfde te denken en te schrijven.ELKE MENING TELT BIJ MIJ!!!!Maar niet te opdringerig worden.... Ik vind dat hij hier al veels te vaak op urby heeft afgegeven,ook dat weet iedereen hier al remco. je hebt je mening daarover duidelijk kenbaar gemaakt,stop er ook eens mee.want DAN ben je pas een grote 9verstandige)vent voor mij oki? ;-)want hoe jij over dingen praat roep je deze discussies over je af.... |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Als je zegt dat Siem de Jong een spits is en dat Urby en Steek er niks van kunnen, heb je het dan altijd bij het rechte eind?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:39 schreef joduh het volgende:ik ken er 1 die al met iedereen ruzie heeft gehad hier en dat is????juist remco dus. ik ben totaal geen fan van hem ,maar ik respecteer wat hij typt(vaak beetje overheersend ja),Meestal!!!!!heeft hij het bij het rechte eind met zijn statistiekjes en zijn weet van financiele zaken,dat geef ik toe,maar......... hij vergeet vaak dat voetbal ook emotie is,en dat niet alles draait om feiten ed.... en niet iedere supporter hoeft hetzelfde te denken en te schrijven.ELKE MENING TELT BIJ MIJ!!!!Maar niet te opdringerig worden.... Ik vind dat hij hier al veels te vaak op urby heeft afgegeven,ook dat weet iedereen hier al remco. je hebt je mening daarover duidelijk kenbaar gemaakt,stop er ook eens mee.want DAN ben je pas een grote 9verstandige)vent voor mij oki? ;-)want hoe jij over dingen praat roep je deze discussies over je af.... ik weet prima dat ik dit soort discussies over mij af roep, alleen is het wel grappig dat de mensen die altijd lopen te bekken dat ik hen afbek, zelf niet fatsoenlijk een discussie kunnen voeren.
Er ooit bij nagedacht Joduh, dat ik dingen vaak expres overdrijf?? juist om die discussie uit te lokken, want die discussie vind ik juist mooi, en aangezien er in Nederland zoiets bestaat, als vrijheids van menings uiting, gebruik ik dat, als mensen dat niet bevald, moeten ze niet op mij reageren, het boeit mij namelijk echt geen ene reet wat een ander van me vind, daar heb ik gewoon schijt aan. iedereen moet er maar gewoon van vinden wat ie er van vind, simpel, en als men er niet tegen kan, moet men van een flatgebouw afgspringen, ook daar heb ik schijt aan..... |
|
|
|
|
ajacied95
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] ik weet prima dat ik dit soort discussies over mij af roep, alleen is het wel grappig dat de mensen die altijd lopen te bekken dat ik hen afbek, zelf niet fatsoenlijk een discussie kunnen voeren. Er ooit bij nagedacht Joduh, dat ik dingen vaak expres overdrijf?? juist om die discussie uit te lokken, want die discussie vind ik juist mooi, en aangezien er in Nederland zoiets bestaat, als vrijheids van menings uiting, gebruik ik dat, als mensen dat niet bevald, moeten ze niet op mij reageren, het boeit mij namelijk echt geen ene reet wat een ander van me vind, daar heb ik gewoon schijt aan. iedereen moet er maar gewoon van vinden wat ie er van vind, simpel, en als men er niet tegen kan, moet men van een flatgebouw afgspringen, ook daar heb ik schijt aan..... Misschien is het maar beter als je ff je mond dichthoud, voordat je jezelf nog meer voor schut zet blaaskaak! |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Urby Emanuelson heeft een prima carriere, hangend op links is hij aanvallend en verdedigend van waarde, hij heeft prachtige en belangrijke goals gemaakt, alleen heeft hij af en toe een dipje, maar hij is dan ook pas 23 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:51 schreef Sonjajax het volgende:Als je zegt dat Siem de Jong een spits is en dat Urby en Steek er niks van kunnen, heb je het dan altijd bij het rechte eind?? ik zei ook: meestal met zijn feiten en statistieken heeft hij gelijk...... ik zeg niet dat hij gelijk heeft met zijn kijk op het voetbal......want dat heeft hij haast nooit hahahah,alleen die kutcijfertjes en kutstatistieken etc,daar slaat hij je mee om de oren....;-D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:54 schreef Sonjajax het volgende:Urby Emanuelson heeft een prima carriere, hangend op links is hij aanvallend en verdedigend van waarde, hij heeft prachtige en belangrijke goals gemaakt, alleen heeft hij af en toe een dipje, maar hij is dan ook pas 23 lees al mijn posts eens wat ik over urby schrijf...........ik ben een fan in hart en nieren van urby,en doet ook mij pijn hoe sommigen hem afzeiken na al wat hij gedaan heeft voor ajax........ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] ik weet prima dat ik dit soort discussies over mij af roep, alleen is het wel grappig dat de mensen die altijd lopen te bekken dat ik hen afbek, zelf niet fatsoenlijk een discussie kunnen voeren. Er ooit bij nagedacht Joduh, dat ik dingen vaak expres overdrijf?? juist om die discussie uit te lokken, want die discussie vind ik juist mooi, en aangezien er in Nederland zoiets bestaat, als vrijheids van menings uiting, gebruik ik dat, als mensen dat niet bevald, moeten ze niet op mij reageren, het boeit mij namelijk echt geen ene reet wat een ander van me vind, daar heb ik gewoon schijt aan. iedereen moet er maar gewoon van vinden wat ie er van vind, simpel, en als men er niet tegen kan, moet men van een flatgebouw afgspringen, ook daar heb ik schijt aan..... Yo,je hoeft het mij niet uit te leggen man,ik ken je al een beetje en waar jij schijt aan heb heb ik het dito man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:53 schreef ajacied95 het volgende:[..] Misschien is het maar beter als je ff je mond dichthoud, voordat je jezelf nog meer voor schut zet blaaskaak! volgens mij kan jij niet zo heel goed lezen, aan mensen zoals jij die hier voor de eerste keer wat posten heb ik niet zoveel, jij kan me niet bepaald boeien, en ik doe en schrijf dat waar ik zin in heb, als jou dat niet bevalt, dan moet je lekker wat anders gaan doen ofzo, wat wou je er namelijk aan doen dan, dat je mij een blaaskaak vind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 19:00 schreef joduh het volgende:[..] Yo,je hoeft het mij niet uit te leggen man,ik ken je al een beetje en waar jij schijt aan heb heb ik het dito man. HAHAHA, dat zal ook de reden zijn, dat we een redelijke discussie kunnen voeren, en andere mensen hier zich nogal znel op hun teentjes getrapt voelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:55 schreef joduh het volgende:[..] ik zei ook: meestal met zijn feiten en statistieken heeft hij gelijk...... ik zeg niet dat hij gelijk heeft met zijn kijk op het voetbal......want dat heeft hij haast nooit hahahah,alleen die kutcijfertjes en kutstatistieken etc,daar slaat hij je mee om de oren....;-D 1 voorbeeld: ik zei voor de wedstrijd in Kiev, dat het niet verstandig is om met Urby te starten omdat hij absoluut niet in vorm is, en wat bleek tijdens de wedstrijd? juist, hij was de zwakste schakel bij AJAX. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb ook geschreven dat urby niet best speelde,maar dat vond ik van anita,oleguer en de jong en de zeeuw ook...... was een lange zwakke schakel vrind..... |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
conclusie: remco doet en schrijft waar hij zin in heeft. helaas heeft hij echter geen enkele kijk op voetbal en welke spelers goed of selcht presteren met als tragische dieptepunt zijn mening over Urby, Siem en Stekel, daar heeft hij echt laten zien aan alles en iedereen dat hij er echt weinig van begrijpt en dat is jammer voor iemand die blijkbaar niks beters te doen heeft en dit forum volkomen ten onrechte tracht te domineren |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] ik weet prima dat ik dit soort discussies over mij af roep, alleen is het wel grappig dat de mensen die altijd lopen te bekken dat ik hen afbek, zelf niet fatsoenlijk een discussie kunnen voeren. Er ooit bij nagedacht Joduh, dat ik dingen vaak expres overdrijf?? juist om die discussie uit te lokken, want die discussie vind ik juist mooi, en aangezien er in Nederland zoiets bestaat, als vrijheids van menings uiting, gebruik ik dat, als mensen dat niet bevald, moeten ze niet op mij reageren, het boeit mij namelijk echt geen ene reet wat een ander van me vind, daar heb ik gewoon schijt aan. iedereen moet er maar gewoon van vinden wat ie er van vind, simpel, en als men er niet tegen kan, moet men van een flatgebouw afgspringen, ook daar heb ik schijt aan..... ja jeetje heejjj....vind het prima dat je overal schijt aan hebt hoor, maar wil wel heel graag weten wat nou precies in jous stukje deel uitmaakt van de reactie op het topic....schijt aan alles is prima, maar wel even jezelf conformeren aan de topicregels he... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 19:32 schreef remco k het volgende:[..] volgens mij kan jij niet zo heel goed lezen, aan mensen zoals jij die hier voor de eerste keer wat posten heb ik niet zoveel, jij kan me niet bepaald boeien, en ik doe en schrijf dat waar ik zin in heb, als jou dat niet bevalt, dan moet je lekker wat anders gaan doen ofzo, wat wou je er namelijk aan doen dan, dat je mij een blaaskaak vind. he gezellie remco zo....zometeen staat ie voor je..is ie 2.03 en legt ie je ff zonder blikken of blozen in een knooppie....hou het ff flex okay... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 19:35 schreef remco k het volgende:[..] 1 voorbeeld: ik zei voor de wedstrijd in Kiev, dat het niet verstandig is om met Urby te starten omdat hij absoluut niet in vorm is, en wat bleek tijdens de wedstrijd? juist, hij was de zwakste schakel bij AJAX. dat is een mening beste...vond zelf onze spaanse vriend in het centrum van de verdediging helemaal nix...blijkbaar ben je in statistieken geweldig...hou het daar dan ook ff bij....whahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2010 door Patrick Buisman -- |
|
|
|
|
Sonjajax
|
|
|
Kijk dat bedoel ik nou. Urby was zeker niet de zwakste in Kiev. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: maar wel verantwoordelijk voor onze tegengoal, en dat geeft uiteindelijk de doorslag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 20:36 schreef Sonjajax het volgende:conclusie: remco doet en schrijft waar hij zin in heeft. helaas heeft hij echter geen enkele kijk op voetbal en welke spelers goed of selcht presteren met als tragische dieptepunt zijn mening over Urby, Siem en Stekel, daar heeft hij echt laten zien aan alles en iedereen dat hij er echt weinig van begrijpt en dat is jammer voor iemand die blijkbaar niks beters te doen heeft en dit forum volkomen ten onrechte tracht te domineren wat was mijn mening dan over Siem en Stekel, en ik domineer helemaal niks mevrouwtje, ik heb er alleen lol in om mijn mening te geven, maar goed als jij vind dat Urby goed presteerd, dan moet je dat lekker blijven geloven, zo kom je er wel, grappig trouwens dat ook Jol aangeeft dat Urby niet in de beste vorm uit zijn carriere zit, of heeft hij het ook ineens fout nu? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 20:37 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] ja jeetje heejjj....vind het prima dat je overal schijt aan hebt hoor, maar wil wel heel graag weten wat nou precies in jous stukje deel uitmaakt van de reactie op het topic....schijt aan alles is prima, maar wel even jezelf conformeren aan de topicregels he... volgens mij was ik in discussie met iemand, ik kan me trouwens herinneren dat jij jezelf ook niet altijd aan deze forum regels houd, dus moet je niet nu ineens de heilige gaan uithangen ok |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 - 20:39 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] he gezellie remco zo....zometeen staat ie voor je..is ie 2.03 en legt ie je ff zonder blikken of blozen in een knooppie....hou het ff flex okay... ik denk dat ie dan nog steeds raar zal opkijken, al zou hij 2,20 zijn. |
|
|
|
|
|