BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 14:07 schreef BartAFCA het volgende:

[..]

Beste Riveco, om even antwoordt te geven op je vragen;
- Urby heeft meerdere keren een nieuw contract van Ajax aangeboden gekregen, echter hij heeft nee gezegd omdat het significatie verschil in salaris te overbruggend zou zijn geweest met hetgeen hij nu ontvangt. Bovendien beste Riveco (almost Remco), voor jou informatie zou Ajax graag hem een contract aanbieden met meer salaris. Maar de financiele ruimte biedt die niet!
En je opmerking over het feit dat elke voetballer wel zijn zin kreeg of weggekocht wordt, NEE dat was anno 2008 nog zo! Voor de economische malaise. Ging de FIFA geen regels opstellen over de gezondheid van clubs? Gaat Ajax dus de keuze maken tussen Urby een riant salaris te geven of gewoon GEEN europees voetbal meer te spelen. En tuurlijk hoor beste Riveco ze zullen natuurlijk Saurez wel een vorstelijke salarisverhoging geven ookal staat europees voetbal dan op het spel. Maar even een puntje om jou beredenering te niet te doen! Er worden geen vorstelijke salarissen meer uitgegeven, dit kan niet meer en mag niet meer!

Je hebt me toch nog wel aan het lachen gebracht met je opmerking over 30 minuten goed voetbal. Nogmaals denk even na voordat je wat zegt, constant goed spelen heb je je teamgenoten voor nodig! Het is en blijft een spelletje van 11 man waarin de continuïteit samenhangt met het spel van je medespelers om een juist beeld te vormen.

Nogmaals voor de remco's en riveco's onder ons. Wanneer je iets opschrijft zorg dan dat het waterdicht is en je je mening kan onderbouwen met feiten!
Alles wat ik heb geschreven is onderbouwd met feiten, lees het maar terug, misschien moet jij dus eerst zelf de feiten kennen voordat je anderen kritiek gaat geven.

Laat maar eens feiten zien dan die hem wel goed maken.

Trouwens is wat je zegt over het salaris van Urby grote onzin, AJAX heeft een lijn getrokken waar enkel spelers die iets bijzonders toevoegen overheen mogen gaan. Blijbaar is Urby dus niet zo bijzonder goed, anders hadden ze hem dat salaris wel aangeboden, want die ruimte ligt er wel, alleen willen ze Urby dat niet geven.

Overigens kan hij exact hetzelfde verdienen als dat hij nu doet, echter is dat gebasseerd op prestaties. Urby had dit trouwens als "echte ajacied" ook gewoon binnenskamers kunnen houden, in plaats van een dag later alles bij de pers neer te leggen, of wou je zeggen dat dit van clubliefde getuigt....
remco k
 remco k - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 15:32 schreef dege het volgende:

[..]

Remco, je hebt laatst geroepen in een van de discussies dat men niet zo op de man moet spelen, wil je dan ook aub normaal reageren en niet mensen uitmaken voor ezel.
Als je zelf zo goed en geweldig bent zoals je je zelf vaak wil doen voor komen, gedraag je daar dan ook naar, wil je!
ik doe mij helemaal niet zo voorkomen, dat zeg ik ook nooit, maar je moet trouwens eens leren om de gehele discussie door te lezen voordat je zoiets post, dit is alleen bedoeld om mij aan te vallen, poepoe toffe kerel hoor
BartAFCA
 BartAFCA - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Riveco, er zit absoluut een kern van waarheid in wat je zegt wat betreft salarissen. Echter zie dat eens in perspectief, kijk naar de begrotingverschillen die erg groot zijn. € 250.000 euro is voor Ajax veel geld. Maar is dat voor man city of real veel?

Wat betreft Urby, hij is niet in topvorm à la. Maar hij is veruit de gevaarlijkste speler voor de linksbuiten positie. Kom aub niet met sulemani. Die jongen wil niet meer voor Ajax voetballen en moet er "even" tussenuit bij Ajax. Ik weet geen betere speler voor die positie. Jij wel?
Wel vreemd dat je met percentages van verkeerde passes kan komen van Urby. Ik kende ze niet en zie die percentages ook niet uitgedrukt in de wedstrijden van Ajax. Al met al respecteer ik je mening maar vind het wel een hoop crap.
remco k
 remco k - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:22 schreef BartAFCA het volgende:
Riveco, er zit absoluut een kern van waarheid in wat je zegt wat betreft salarissen. Echter zie dat eens in perspectief, kijk naar de begrotingverschillen die erg groot zijn. € 250.000 euro is voor Ajax veel geld. Maar is dat voor man city of real veel?

Wat betreft Urby, hij is niet in topvorm à la. Maar hij is veruit de gevaarlijkste speler voor de linksbuiten positie. Kom aub niet met sulemani. Die jongen wil niet meer voor Ajax voetballen en moet er "even" tussenuit bij Ajax. Ik weet geen betere speler voor die positie. Jij wel?
Wel vreemd dat je met percentages van verkeerde passes kan komen van Urby. Ik kende ze niet en zie die percentages ook niet uitgedrukt in de wedstrijden van Ajax. Al met al respecteer ik je mening maar vind het wel een hoop crap.
Mensen kunnen dingen ook zelf bijhouden, ook ik doe dat, en het is gewoon zo dat Urby de speler is met het meeste balverlies dit seizoen binnen de selectie, dat jij dit niet terug kan vinden, kan ik niets aan doen, misschien moet je het zelf ook eens bijhouden.

Ik snap trouwens prima dat niet alleen statistieken bepaalt hoe goed of slecht een speler is, maar het laat wel een groot deel van zijn instelling zien, en het laat tevens zien wat het rendement is, want hoe je het ook went of keert, rendement, en statistieken bepalen uiteindelijk wie er kampioen wordt. En ja, tuurlijk gaat het verder dan dat, maar als je als linksbuiten bij slechts 13 van de ongeveer 15 goals betrokken bent, is dat in mijn ogen gewon te weinig, overigens is dat mijn mening, als jullie de mening hebben dat het wel degelijk genoeg is, dan mag dat. Maar zeg niet dat ik mijn mening niet met feiten onderbouw, want dat doe ik wel. De andere kant van het verhaal is trouwens, dat ik je niet hoor over het feit dat niemand van de pro Urby fans in dit topic, ook maar iets met een feit kan onderbouwen, maar tegen de "antiurbyfans" zeg je het wel. Beetje hypocriet of vind je zelf niet???
riveco
 riveco - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:22 schreef BartAFCA het volgende:

Bart, je zegt nu iets waar het omgaat. je zegt dat hij momenteel de beste linksbuiten was die we hadden, maar dat maakt hem nog niet goed. Soms moet je roeien met de riemen die je hebt, en ik hoop dat Mido op die plek kan komen te spelen.
Ook zeg ik nog even dat als Urbi dadelijk gratis de deur uit loopt er plek is om zijn salaris uit te geven aan een andere hopelijk betere speler. maar daar ga ik niet over, daar zijn wijze mensen voor. De opbouw naar een beter elftal zal stukje voor stukje moeten helaas.
remco k
 remco k - dinsdag 05 oktober 2010 - 18:39   quote  deeplink  
Em dat is dus juist exact waarom Cruijff gelijk heeft, goede buitenspelers beoren wij zelf op te leiden, juist omdat dat vrijwel nergens anders gebeurt zal dat wel moeten, en omdat het voor AJAX nog steeds de enige manier os om iets voor te kunnen stellen in EUropa, niemand weet zich namelijk raad met een goede buitenspeler. Hopelijk gaat Ozbiliz en Jozefzoon meer van zich doen spreken, tot nu toe maken ze een redelijk goede indruk, maar we zijn natuurlijk ook snel tevreden aangeizen het zo lang geleden is dat we een goede buitenspeler hebben kunnen verwelkomen in ons AJAX
dege
 dege - dinsdag 05 oktober 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

ik doe mij helemaal niet zo voorkomen, dat zeg ik ook nooit, maar je moet trouwens eens leren om de gehele discussie door te lezen voordat je zoiets post, dit is alleen bedoeld om mij aan te vallen, poepoe toffe kerel hoor
ik val je nergens op aan, ik wijs je alleen ergens op, is een groot verschil hoor, toffe kerel
Guyt
 Guyt - woensdag 06 oktober 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 oktober 2010 - 15:03 schreef daninho het volgende:
het is noodgedwongen want bouma heeft zich ook afgemeld anders had bouma daar wle gestaan ofzo maar urby toch niet hij wil niet winnen denk.....
Baby ga sesamstraat kijken of zo.
Guyt
 Guyt - woensdag 06 oktober 2010 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bent drukker met het afzeiken van mij dan het goed praten van Urby, je lijkt wel een feyenoord supporter man, die is ook drukker met het negatieve van AJAX dan het positieve van hun club.

Volgens mij heb ik je al eens eerder verteld hier niet te zijn om zieltjes te winnen, ik heb mijn mening en al zou de gehele wereld tegen mij zijn, ik blijf bij die mening, dat jij geen eigen mening hebt en de massa achterna loopt moet je zelf weten.
Heb eigenlijk het idee dat jij geen ajax supporter bent.
Giov
 Giov - woensdag 06 oktober 2010 - 09:58   quote  deeplink  
fuck jullie man allemaal haten op urby zonder die man doet ajax voorin bijna niks met die gare sulejmani
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 06 oktober 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 09:58 schreef Giov het volgende:
fuck jullie man allemaal haten op urby zonder die man doet ajax voorin bijna niks met die gare sulejmani
heeey Urby!! alles goed??
:P
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 09:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

klopt hij is een sulejmani supporter
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 12:21 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

heeey Urby!! alles goed??
:P
lol
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Zet ik het hier ook maar neer wat maakt urby beter dan sulejmani?? Afcarius heeft al geantwoord maar zou graag nog meer willen weten van de urby fans..
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 06 oktober 2010 - 16:21   quote  deeplink  
ik ben geen urby fan, maar momenteel komt er gewoon veel meer dreiging van urby dan van sulje.. alles mislukt bij hem, maar dan ook echt alles... de reden waarom urby misg beter lijkt dan sulje omdat urby een straatvoetballer gehalte heeft, waardoor het aantrekkelijker is om naar hem te kijken ( denk ik )
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Nee jij mag natuurlijk ook reageren! haha;P
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 06 oktober 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:26 schreef freakie het volgende:
Nee jij mag natuurlijk ook reageren! haha;P
gelukkig ;)
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Maar even daar op in gaan dat zou kunnen maar in de wedstrijd tegen utrecht had sulejmani veel meer dreiging.. 6 schoten op doel.. Als hij nog een beetje bijspijkert kwa schoten had hij nog gescoord van afstand ook!!
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 06 oktober 2010 - 16:37   quote  deeplink  
sorry hoor maar van die 6 schoten was er 1 echt dreigend..waar?? sommige schoten schoot hij vanaf 20 meter zat geen vaart in...
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 oktober 2010 - 16:48   quote  deeplink  
wou net zeggen vond de schoten + sulejmani echt niet dreigend sorry..
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Niet dreigend.. Ze waren allemaal teminste OP doel inplaats van 60 meter over het doel
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 09:42 schreef Guyt het volgende:

[..]

Meer AJAX supporter dan dat jij in je hele leven zult zijn, meer wedstrijden bezicht dan dat jij in je hele leven zult doen, en geef jaarlijks nog steeds meer geld uit aan ajax dan dat jij in je hele leven zult doen.

Waar slaat zo'n opmerking trouwens op, beetje zielig vind je zelf ook niet, alleen omdat ik Urby niet goed vind?, hahaha, en jij vins ook wel voetballers niet goed bij AJAX, maakt jou dat dan ook een nepsupporter of geen AJAX supporter meer???
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:
wou net zeggen vond de schoten + sulejmani echt niet dreigend sorry..
Nee de schoten van Urby die de tweede ring in vliegen zijn dreigend???
XXX
 XXX - woensdag 06 oktober 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer AJAX supporter dan dat jij in je hele leven zult zijn, meer wedstrijden bezicht dan dat jij in je hele leven zult doen, en geef jaarlijks nog steeds meer geld uit aan ajax dan dat jij in je hele leven zult doen.

Waar slaat zo'n opmerking trouwens op, beetje zielig vind je zelf ook niet, alleen omdat ik Urby niet goed vind?, hahaha, en jij vins ook wel voetballers niet goed bij AJAX, maakt jou dat dan ook een nepsupporter of geen AJAX supporter meer???
lol... gaan we een wedstrijdje doen...
joduh
 joduh - woensdag 06 oktober 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zow he!jezus!dat is echt goed van jou man!Wat ben jij een trouwe en goede ajaxfan remco! applaus voor jezelf!!!!!!!ben jaloers op je.......
remco k
 remco k - woensdag 06 oktober 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 20:38 schreef joduh het volgende:

[..]

Zow he!jezus!dat is echt goed van jou man!Wat ben jij een trouwe en goede ajaxfan remco! applaus voor jezelf!!!!!!!ben jaloers op je.......
je moet eens een keertje leren een discussie te lezen, maar daar zal je wel te dom voor zijn of niet, je reageerd enkel op dat wat ik zeg, zonder dat je de aanleiding van mijn reactie lees, dat is gewoon dom, niks meer en niks minder, maar goed dat zijn we wel van je gewend hier, echt waar als jij het gemiddelde niveau bent van een ajaxsupporter, dan schaam ik me rot.

Maar goed, jij als Kakkerlak (feyenoorder) want daar ligt wel zo'n beetje jou niveau, zal dat wel weer niet begrijpen....
lezen, lezen, lezen, lezen, lezen, lezen!!!!!!!!!!!
Afcarius
 Afcarius - woensdag 06 oktober 2010 - 23:09   quote  deeplink  
Freakie, weet je wat het probleem eigenlijk met sulejmani is ( volgens mij). Hij heeft niet meer zo'n zin om voor ajax/jol te voetballen. ze moeten hem eventjes ergens anders laten spelen zodat hij weer een beetje plezier gaat beleven aan het voetbal.
Het probleem is eigenlijk dat de hele ajax aanval tekort komt. Het middenveld ook.
Mounir mist zijn linkerbeen, Suarez is altijd wisselvallig, Emanuelson is het net niet, Mickey speelt ver onder zijn niveau, Mido is (nog) te dik, jozefzoon mist ervaring, Suk mist ervaring.
We moeten het nu vaak hebben van individuele prestaties van bepaalde spelers, en hebben veel te weinig dragende spelers. ik vind suarez niet echt een leider, want die handsbal tegen fc utrecht zou de captain nooooooooit mogen maken. Het elftal moet gewoon op de schop, terug naar het ajax systeem waar barcelona nu de show mee steelt. Maar dat komt wel goed, als iedereen dalijk de deur uitloopt en wij een hoop centjes krijgen.

Ik verlang eigenlijk wel naar een Kampioenschap, en niet weer tweede op 1 punt, of op 1 doelpunt. Want als je kijkt naar die andere clubs, dan is dat ook niet om over naar huis te schrijven. Van Twente, P$v, en Ajax is Ajax nog altijd de beste.
freakie
 freakie - woensdag 06 oktober 2010 - 23:13   quote  deeplink  
Afcarius dat zou kunnen.. Ik weet dat niet maar kwa aanvallen valt het wel mee.. suarez is niet zo vaak wisselvallig... de rest klopt wel ja.. Alleen een captain die maakt ook wel eens fouten.. Wat ik mis is een goede aanvallende middenvelder.. We missen een dominater type op die plek een theo janssen..
Afcarius
 Afcarius - woensdag 06 oktober 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 23:13 schreef freakie het volgende:
Afcarius dat zou kunnen.. Ik weet dat niet maar kwa aanvallen valt het wel mee.. suarez is niet zo vaak wisselvallig... de rest klopt wel ja.. Alleen een captain die maakt ook wel eens fouten.. Wat ik mis is een goede aanvallende middenvelder.. We missen een dominater type op die plek een theo janssen..
Precies, Eriksen of Lodeiro op 10. We hebben iemand nodig met een Actie, een pass, en een afstandschot. een échte 10 dus.

Ik weet niet wat het met suarez is, hij is een geweldige voetballer, maar ik heb niet het gevoel dat je op hem kan rekenen, want hij is zo onvoorspelbaar, je weet noooooit wat hij met de bal gaat doen. 9 van de 10 keer gaat het mis, maar dan heb je 1 moment netzoals tegen ac milan en dat is geweldig.
Als hij wat meer een teamspeler wordt en nog iets volwassener wordt dan is hij rijp voor de volgende stap.
freakie
 freakie - donderdag 07 oktober 2010 - 07:46   quote  deeplink  
Nee als je echt de wedstrijden ziet is suarez een echte teamspeler.. Ik zou je vanmiddag uitleggen waarom..
Ride
 Ride - donderdag 07 oktober 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 07:46 schreef freakie het volgende:
Nee als je echt de wedstrijden ziet is suarez een echte teamspeler.. Ik zou je vanmiddag uitleggen waarom..
hoeft voor mij niet...ben dat al met je eens.

Suarez is meer dan een spits... gelukkig is hij aanvoerder alleen als hij een offday heeft dan heeft gelijk het hele team het...
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 07 oktober 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 16:21 schreef Aaaaight het volgende:
ik ben geen urby fan, maar momenteel komt er gewoon veel meer dreiging van urby dan van sulje.. alles mislukt bij hem, maar dan ook echt alles... de reden waarom urby misg beter lijkt dan sulje omdat urby een straatvoetballer gehalte heeft, waardoor het aantrekkelijker is om naar hem te kijken ( denk ik )
Remco ben benieuwd naar jou mening...
freakie
 freakie - donderdag 07 oktober 2010 - 14:33   quote  deeplink  
Ride danku maar voor afcarius doe ik het wel.. Suarez heeft en ongelofelijk doorzettings vermogen hij wint 1 op de 3 keer dat hij de bal verliest de bal weer afpakt. Dat is teamspeler zijn.. 20/25 assists meeste van de eredivisie... Deze jonge is een en al teamspeler.. Met een beetje een egoïstische kant..
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2010 - 14:53   quote  deeplink  
klopt freakie maar toch vind ik hem niet echt een TEAM speler.. hoe leg ik dit uit.. bedoel zoals vorig seizoen waren zijn assisten welliswaar hoor.. maar dat konden er nog wel 20 meer zijn.. snappie ?
freakie
 freakie - donderdag 07 oktober 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Ja dat klopt maar dan had hij die 30 goals niet gemaakt..
Afcarius
 Afcarius - donderdag 07 oktober 2010 - 16:39   quote  deeplink  
ik bedoel meer van die situaties waar hij de bal beter kan afleggen, maar toch voor eigen succes gaat. Als hij die passes wel geeft dan is hij nog meer een teamspeler dan hij nu al is.
Guyt
 Guyt - donderdag 07 oktober 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hoe weet jij dat nou je kent me niet eens. Dat slaat pas nergens op die onzin die jij nu weer uit kraamt.
freakie
 freakie - donderdag 07 oktober 2010 - 17:36   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door freakie --
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 23:09 schreef Afcarius het volgende:
Freakie, weet je wat het probleem eigenlijk met sulejmani is ( volgens mij). Hij heeft niet meer zo'n zin om voor ajax/jol te voetballen. ze moeten hem eventjes ergens anders laten spelen zodat hij weer een beetje plezier gaat beleven aan het voetbal.
Het probleem is eigenlijk dat de hele ajax aanval tekort komt. Het middenveld ook.
Mounir mist zijn linkerbeen, Suarez is altijd wisselvallig, Emanuelson is het net niet, Mickey speelt ver onder zijn niveau, Mido is (nog) te dik, jozefzoon mist ervaring, Suk mist ervaring.
We moeten het nu vaak hebben van individuele prestaties van bepaalde spelers, en hebben veel te weinig dragende spelers. ik vind suarez niet echt een leider, want die handsbal tegen fc utrecht zou de captain nooooooooit mogen maken. Het elftal moet gewoon op de schop, terug naar het ajax systeem waar barcelona nu de show mee steelt. Maar dat komt wel goed, als iedereen dalijk de deur uitloopt en wij een hoop centjes krijgen.

Ik verlang eigenlijk wel naar een Kampioenschap, en niet weer tweede op 1 punt, of op 1 doelpunt. Want als je kijkt naar die andere clubs, dan is dat ook niet om over naar huis te schrijven. Van Twente, P$v, en Ajax is Ajax nog altijd de beste.
Je zit hier echt helemaal fout, als AJAX centjes krijgt voor bepaalde spelers, dan gaan ze ook weer veel geld uitgeven, en het verleden heeft ALTIJD uitgewezen dat AJAX daar niet mee om kan gaan, AJAX heeft altijd zijn beste periodes gehad als men uit een financieel diep dal kwam, en dus geen geld te besteden had, toen moest men wel terugvallen op de jeugd, en dat gaat ajax niet doen als het veel geld te spenderen heeft
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 09:59 schreef Ride het volgende:

[..]

hoeft voor mij niet...ben dat al met je eens.

Suarez is meer dan een spits... gelukkig is hij aanvoerder alleen als hij een offday heeft dan heeft gelijk het hele team het...
100%gelijk
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 16:39 schreef Afcarius het volgende:
ik bedoel meer van die situaties waar hij de bal beter kan afleggen, maar toch voor eigen succes gaat. Als hij die passes wel geeft dan is hij nog meer een teamspeler dan hij nu al is.
Onzin, van BAsten Romario Maradonna om maar een aantal heldn te noemen waren ook fantastische teamspelers maar gingen wel heel vaak voor hun eigen kans, dat hoort bij een goede echte spits, als hij namelijk minder op goal schiet en de bal vaker afgeeft dan eindigt zo'n jongen ook op mindr goals, want dan zou hij dus ook een aantal van zijn echte goals niet gemaakt hebben omdat hij dan de bal zou willen afleggen. En een spits die minder gaat scoren gaat minder goed voetballen..

Suarez is een voorbeeldige teamspeler (handsbal daargelaten). Hij gaat voor op is de strijd, spoort constant zijn ploeg aan, en scoort heel erg veel, wat gewoon bijdraagt aan het team, dus misschien is het juist wel zo, dat hij een goede teamspeler is, omdat hij vaker alleen gaat, of wou je zeggen dat die 35 goalsniet in het teambelang zijn geweest??
remco k
 remco k - donderdag 07 oktober 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 17:23 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou je kent me niet eens. Dat slaat pas nergens op die onzin die jij nu weer uit kraamt.
inderdaad, en jij kent mij niet, dus moet je ook niet zo'n achtelijke post neerzetten
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 oktober 2010 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 14:54 schreef freakie het volgende:
Ja dat klopt maar dan had hij die 30 goals niet gemaakt..
als hij alle kansen benutte die hij kreeg waren het er 50 + geweest :)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 oktober 2010 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin, van BAsten Romario Maradonna om maar een aantal heldn te noemen waren ook fantastische teamspelers maar gingen wel heel vaak voor hun eigen kans, dat hoort bij een goede echte spits, als hij namelijk minder op goal schiet en de bal vaker afgeeft dan eindigt zo'n jongen ook op mindr goals, want dan zou hij dus ook een aantal van zijn echte goals niet gemaakt hebben omdat hij dan de bal zou willen afleggen. En een spits die minder gaat scoren gaat minder goed voetballen..

Suarez is een voorbeeldige teamspeler (handsbal daargelaten). Hij gaat voor op is de strijd, spoort constant zijn ploeg aan, en scoort heel erg veel, wat gewoon bijdraagt aan het team, dus misschien is het juist wel zo, dat hij een goede teamspeler is, omdat hij vaker alleen gaat, of wou je zeggen dat die 35 goalsniet in het teambelang zijn geweest??
nee ok maar je ziet vaak bij hem dat hij niet afspeelt.. en dan heb ik het meer over de afspeel momenten dat een ander er ZOVEEEEEEL beter voor staat dat dat een 1000% goal was geweest.. laat ik de twijfel dingen nog achterwege. van mwah wat was beter geweest..
Ride
 Ride - vrijdag 08 oktober 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Urby cheers.gif

ik weet van een insider dat je wel eens meeleest hier.. en dat je er wel om moet lachen...
Doe vanavond je best en scoor er 2 en geef er 3 briljant voor...

grijns.gif
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 08 oktober 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 11:52 schreef Ride het volgende:
Urby [ afbeelding ]

ik weet van een insider dat je wel eens meeleest hier.. en dat je er wel om moet lachen...

[ afbeelding ]
dat van mij was een grapje he ;):P
remco k
 remco k - vrijdag 08 oktober 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 10:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee ok maar je ziet vaak bij hem dat hij niet afspeelt.. en dan heb ik het meer over de afspeel momenten dat een ander er ZOVEEEEEEL beter voor staat dat dat een 1000% goal was geweest.. laat ik de twijfel dingen nog achterwege. van mwah wat was beter geweest..
Klopt ook helemaal, maar die momenten zijn bij alle spelers die ik net opnoemde veelvuldig te vinden, dat hoort ook een beetje bij een wereldspeler, kijk ook maar naar de wereldspelers van nu, Messi en Ronaldo (vind ik geen wereldspeler trouwens) die gasten gaan ook heel vaak alleen terwijl er betere afspeelmomenten zijn. Ik irriteer me trouwens ook heel vaak aan die momenten, ik eet zo af en toe mijn nagels erbij op man, maar het hoort er echt gewoon bij
remco k
 remco k - vrijdag 08 oktober 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Urby [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik hoop het van harte man, zou goed voor hem en z'n zelfvertrouwen zijn. Hopelijk gaat hij het dan ook bij AJAX laten zien
joduh
 joduh - vrijdag 08 oktober 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Urby [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
hahah zo is het!maare ? ik heb liever dat ie dat tot volgende week bewaart!!!!!!
freakie
 freakie - vrijdag 08 oktober 2010 - 21:18   quote  deeplink  
Is toch jammer waarom die niet speelt.. ongelofelijke beslissing.. Eerder pieterse dan emanuelson...!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 oktober 2010 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het algemene Emanuelson topic

0.0167889